risolid (kloori-diatsepoksidi)
-
eNZYMe
- OD
Re: risolid (kloori-diatsepoksidi)
Risolid on sopivan isolla annoksella ihan kelpo bentso, mutta tuntuu useimpien mielestä miedolta koska huippuvaikutus tulee hitaasti ja hiipien.
-
_Melba
- Kameleontti
Panacodien ja xanoreitten kans ku otin niin tipahin. Määrät olivat taas omaa luokkaansa.Huiko wrote:Sain eilen näitä "sammakoita",ja täällä on ollu mielipiteet siihen suuntaan ettei ois mitään apua tai hyötyä.Mites jos panacodien kanssa kombottaa?Kellään kokemusta?
-
CYKO
- Kameleontti
Risolidit on ehkä löysimpiä nappeja mitä koskaan oon napannu.
-
tRip
- Moderator
Ymmärsinkö nyt ihan väärin, mutta eikös Klotriptyl -lääke nimenomaan sisällä klooridiatsepoksidia ja amitriptyliiniä.zan wrote:aiemmissa kirjoituksissani mainittu amitriptyyli voimistaa tämän vaikutusta 450% ja saksassa on markkinoilla tällainen lääke mikä itsessään sisältää amitriptyyli-kloori-diatsepoksidia, suomessahan kaikki kiva on kielletty...
Mutta se mikä jäi hämmentämään, että voimistaako tuo amitriptyliini todellakin 450% ?? klooridiatsepoksidin vaikutusta..?Klotriptyl-valmisteet sisältävät kahta vaikuttavaa ainetta, amitriptyliiniä ja klooridiatsepoksidia.
Amitriptyliini kuuluu ns. trisyklisiin masennuslääkkeisiin. Se kohottaa masentunutta mielialaa, mutta ei vaikuta normaaliin mielialaan. Sillä on myös keskittymis- ja aloitekykyä parantava vaikutus. Pieninä annoksina amitriptyliiniä voidaan käyttää kipukynnyksen nostamiseen.
Jos tuo kyseinen lääke sisältää 12,5 mg amitriptyliinihydrokloridia vastaten 10,8 mg amitriptyliiniä, ja 10 mg klooridiatsepoksidia.
Niin mites, vastaako tuo 10mg klooridiatsepoksidia sitten käytännössä 450-kertaisen? (450%?) määrän kyseistä bentsoa amitriptyliinin vaikutuksesta?
Vai olenko nyt ihan hakoteillä..
(ja matematiikka nyt ei o koskaan ollu oikeen mun vahvuuksia)
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
ferox
- OD
Kyllä, Klotriptyl sekä Klotriptyl mite sisältävät amitriptyliiniä ja klooridiatsepoksidia, 12,5/10,0 mg ja 14,5/5,0 mg vastaavasti. Myös Limbitrol-nimellä löytyy 12,5/5,0 mg.tRip wrote:eikös Klotriptyl -lääke nimenomaan sisällä klooridiatsepoksidia ja amitriptyliiniä.
EitRip wrote:Mutta se mikä jäi hämmentämään, että voimistaako tuo amitriptyliini todellakin 450% ?? klooridiatsepoksidin vaikutusta..
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
CYKO
- Kameleontti
Ei muuten ole tematsepaami. Metabolisoituu ainoastaan nordiatsepaamiksi jonka taas elimistö muuntaa oksatsepaamiksi.zan wrote: ja metaboliatuotteena myös oksatsepaami ja tematsepaami
löydettiin sattumalta 60 luvulla ku joku siivooja sotki tohtorin aineita, joku tällanen historia sillä oli
Tematsepaami on diatsepaamin suora metaboliitti.
Eli, diatsepaami --> tematsepaami + nordiatsepaami.
Klooridiatsepoksidi --> nordiatsepaami
nordiatsepaami --> oksatsepaami
-
tRip
- Moderator
Olen aijemminkin tämän joskus johonkin topicciin pistäny:

Keep it unreal.
-
tRip
- Moderator
ferox wrote:EitRip wrote:Mutta se mikä jäi hämmentämään, että voimistaako tuo amitriptyliini todellakin 450% ?? klooridiatsepoksidin vaikutusta..
Eli zanin viestissä ei ole mitään perää?zan wrote:aiemmissa kirjoituksissani mainittu amitriptyyli voimistaa tämän vaikutusta 450% ja saksassa on markkinoilla tällainen lääke mikä itsessään sisältää amitriptyyli-kloori-diatsepoksidia, suomessahan kaikki kiva on kielletty...
amitriptyyli-amitriptyliini.. sama aine kyseessä kumminkin, olettaisin?
Vai olenko yhä aivan hakoteillä..?
Keep it unreal.
-
ferox
- OD
Amitriptyliini, yksi ja sama aine toki. Pahoittelen typoani. Vaikka sillä onkin rutosti yhteisvaikutuksia muiden lääkeaineiden kanssa, niin en löydä zanin viestistä mitään tolkkua.tRip wrote:Eli zanin viestissä ei ole mitään perää?
amitriptyyli-amitriptyliini.. sama aine kyseessä kumminkin, olettaisin?
Vai olenko yhä aivan hakoteillä..?
Kaikki, mitä Vaultissa lukee, ei aina välttämättä ole totta.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
CYKO
- Kameleontti
Sitten myös tämä.ferox wrote: en löydä zanin viestistä mitään tolkkua.
Kaikki, mitä Vaultissa lukee, ei aina välttämättä ole totta.
WTF!!??zan wrote: löydettiin sattumalta 60 luvulla ku joku siivooja sotki tohtorin aineita, joku tällanen historia sillä oli
-
tRip
- Moderator
No hyvä ettei aiheesta jäänyt epäselvyyttä.
Keep it unreal.
-
Harold
- Kameleontti
jep, eli näitä tuli rouskittua 10mg versiota 6 tsibaletta muutama päivä sitten ja vaikutukset olivat jokseenkin olemattomat.
turha viihteilyyn, lääkkeenä mahdollisesti toimiva
turha viihteilyyn, lääkkeenä mahdollisesti toimiva
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
SadPanda
- LD50
3x 25mg risolidia vrk annos mulle,, laitettiin 0,5 x 3mg depot xanoreiden tilalle koska olen korvaushoitojonossa ja korvaushoitoon lasketaan bentsot alas,
Kyllä nämä mun mielestä auttaa ahistukseen tosi hyvin, söin nyt 2 päivän lääkkeet eli 6x 25mg risolidii ja huomasin että hiukan turhaan,,Viihdearvoo näillä ei ole mut mun mielestä ei millää bentsoila oikeen ole..
niinku joku mainitsi että fyysisiä apuja näistä on, lihakset rentoutuu ja fyysisesti vaikuttaa tulee letkeä olo jne ja kyllä näillä ahistuskin katoaa. Buprea olen ottanut tänään niin kyllä nämä vähän voimistaa sen vaikutusta.
Mun mielestä oikein pätevä bentso oikeaan tarkotukseen, enkä ole jaksanu valittaa lääkärille viakka äxät vaihtokin näihin, Nämä tulee syötyä melkein oikealla lailla mitä on määrätty /vrk, xanorit tuli syötyä aina vääärin ja meni 1-2vkossa kuukauden lääkkeet.
Eipäss siinä. Tykkään näistä "sammakkopillereistä" mua nää ainakin auttaa ja hyvin
Kyllä nämä mun mielestä auttaa ahistukseen tosi hyvin, söin nyt 2 päivän lääkkeet eli 6x 25mg risolidii ja huomasin että hiukan turhaan,,Viihdearvoo näillä ei ole mut mun mielestä ei millää bentsoila oikeen ole..
niinku joku mainitsi että fyysisiä apuja näistä on, lihakset rentoutuu ja fyysisesti vaikuttaa tulee letkeä olo jne ja kyllä näillä ahistuskin katoaa. Buprea olen ottanut tänään niin kyllä nämä vähän voimistaa sen vaikutusta.
Mun mielestä oikein pätevä bentso oikeaan tarkotukseen, enkä ole jaksanu valittaa lääkärille viakka äxät vaihtokin näihin, Nämä tulee syötyä melkein oikealla lailla mitä on määrätty /vrk, xanorit tuli syötyä aina vääärin ja meni 1-2vkossa kuukauden lääkkeet.
Eipäss siinä. Tykkään näistä "sammakkopillereistä" mua nää ainakin auttaa ja hyvin
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
paarmasisti
- Apteekki
Miksi näin?SadPanda wrote:korvaushoitoon lasketaan bentsot alas
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
SadPanda
- LD50
0-toleranssi siel on bentsojen suhteen..mellow wrote:Miksi näin?SadPanda wrote:korvaushoitoon lasketaan bentsot alas
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Ihan mukavia rauhottavia noin 25mg Risolidit, joista tulee samanlainen olo itselleni (en omaa bentsotolea enää) kuin 5mg diapamista...
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
-
mentalhell
- Kameleontti
Kyllä nää ihan kelpo tavaraa on, lääkkeenä. Mutta todellakin mietoja, mutta joskus saanut 8 x 25 mg päivässä ja kyllä se jeesas mua. Siis katkolla tuo 8 x 25 mg. Neljästi päivässä 50 mg otin.
-
SadPanda
- LD50
Hyvä ystävä tuli ja autto akuuttia ahdistustani 10x 25mg risolid ja 6x klotripyl ja otin 3 vihreää ja 2 klotriptyliä (vihreitä nekin) ja meni 40min ja tuli todella rauhoittunut olo ja todella rentoutunut fyysisesti.. Ja kyllä se henkinen tuskin katosi. OIKEIN PÄTEVIÄ NAPPEJA oikeaan käyttöön. En muistanu että nää auttaa näin hyvin 
-
Valosini
- Karvakuono
Omastakin mielestä ahdistuksen hoitoon ihan ookoo nappeja. Toki jotkut pamit ja rivat on tehokkaampia, mutta kyllä tästäkin oikealla annoksella on hyötyä. Tavallaan jopa ottaisin tämän mielelläni tarvittaviin lääkkeisiin korvaushoitoni ajaksi ahdistuksen hoitoon. Viihdekäyttöpotentiaali näillä on niin pieni, että homma pysyisi varmaan jopa hanskassa.
-
Kasiko
- Apteekki
Miten hyvin tämä poistaa ahdistusta verrattuna gabapentiiniin? Jos ootte molempia joskus koittanu.
Sitten kiinnostais , että kumpi toimii paremmin tuo klotriptyl vai risolid?
Sitten kiinnostais , että kumpi toimii paremmin tuo klotriptyl vai risolid?