Videopelit

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
RcKokki
Apteekki

Re: Pelit

Post by RcKokki »

King Ink wrote:No onhan se nyt vähän tyhmää ylipäätään verrata alkuperäisiä foolautteja uusiin tolta kannalta.
Juuri tuota jotenkin hain takaa, että mielestäni on aivan eri peli kysessä vaikka saman pelin jatko osaa ovatkin. Mutta juoneltaan ja tehtäviltään uudet ovat paljon kehnompia, varsinkin fo3. New vegasissa tehtävät ovatkin jo paljon mielenkiintoisempia ja oli enemmän sivutehtäviä(?) Ja juonikin tuossa oli jotenkin mukaansa tempaavampi ja mielenkiintoisempi.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ah joo, onhan se New Vegas kuin runsaasti paranneltu Fallout 3.
Graffiikoissa ei juurikaan oo parannettu mitään eikä pelattavuudessakaan mielestäni.

Mut henkilöiden kanssa keskustelua on monipuolistettu roimasti ja tarina on todella hyvä, ehdottomasti yksi parhaista juonista mihin peleissä on tullut törmättyä, ei mitään fukin' maailman pelastamista taas. :D Oon kuullut et New Vegas jollain tapaa muistuttaa paljon enemmän alkuperäsiä kuin 3. Itse en oo pelannut näistä kuin kolmosta ja new vegasia kyl.

Ja joo, tehtävien määrää no nostettu aika paljonkin kolmosesta.

Pitäis kyl 1 ja 2 hommata.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

oon oihan koukussa uuteen codiin-- loistava peli
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Philosophize wrote:Mahdollisesti tänään ostamaan ja laitan viimeiset rahani siihen 8) Paljonhan sitä on kehuttu...
Ja hienot grafiikat siinä on http://img513.imageshack.us/img513/3996 ... hot1zv.png
Tuossa noin 5% pelialueesta millä voit juoskennella ristiin rastiin.

miks et imuta pelejä0???
Feya
OD

Post by Feya »

Mä pelaan tällä hetkellä Broken Sword: Shadow of the Templarsia, ensimmäistä Silent Hilliä ja Advance Wars: Days of Ruinia. Mulla on aina pakko olla kolme eri peliä meneillään.
disparati
Psykonautti

Post by disparati »

Mitäs sitä pelaan säännöllisesti.. eniten ehdottomasti Left 4 Dead 2 tulee kulutettua.. muita koneelleni asennettuja on GTA san andreas.. Half Life 2 ja ja.. simssin poistin.. mirrors edgen poistin.. joo! Zoo tycoon deluxe edition. Eläintarhan rakentamista 8)

Assassin's creed brotherhuuudia pc:lle odotellessa.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Civilization V on ollut nyt pelilistalla ykkösenä. Vähän aikaa sitten tuli tahkottua tuo uusi Monkey Island läpi ja se oli kyllä ihan mahtava peli. Pari muutakin seikkailupeliä olisi tuossa odottamassa, mutta jotenkin peli-into on vähän lopahtanut. Fallout New Vegas on myös odottamassa asennusta.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
muhennos
Lepakko

Post by muhennos »

kellää kokemusta Alan Wake pelistä??

Pistin tänää tilaukseen. Eikä ees kallis peli 17.40e maksoi. Peli on suomalaisen Remedy Entertainmentin kehittämä selviytymis kauhu peli.

Toinen hyvältä kuulostava peli voisi olla uusin Need for Speed: Hot Pursuit. Menee seuraavaksi tilaukseen. Ite aina digannu NFS peleitä.
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
mauseri
LD50

Post by mauseri »

muhennos wrote:kellää kokemusta Alan Wake pelistä??

Pistin tänää tilaukseen. Eikä ees kallis peli 17.40e maksoi. Peli on suomalaisen Remedy Entertainmentin kehittämä selviytymis kauhu peli.

Toinen hyvältä kuulostava peli voisi olla uusin Need for Speed: Hot Pursuit. Menee seuraavaksi tilaukseen. Ite aina digannu NFS peleitä.
Alan Wake on loistava. Ei oo mikään peli pelottanut niin kuin se. Liian lyhyt vaan, mut en valita ku peli oli ilmanen.. Waretus rules :razz:

NFS on imutettu mut ei oo tyhjii levyjä :x

COD BO!!!! Moninpeli on aivan loistava, nytkin heräsin ja ekana mielessä se.. kahvit tuleen ja pelaamaan eilen lyricoissa pelasin ja mutu g11 aukes..
Varjo

Post by Varjo »

Final Fantasy VII, ajaton ja ikivihreä klassikko. Mun lemppari, vaikken juuri muista kyseisen sarjan peleistä perusta... :razz:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Varjo wrote:Final Fantasy VII, ajaton ja ikivihreä klassikko. Mun lemppari, vaikken juuri muista kyseisen sarjan peleistä perusta... :razz:

eikös toi ollu pleikkarilla? sillä ekalla? jos toi on se niin sitä tuli veettyy varmaan satoja tunteja.. aamu kuudesta tähän asti tuli veettyy codii ja nyt alkaa rouka taukoloppua joten meen pelaan. järjästelin sohvan ja kotiteatteri kajarit sika hyväks.. miks en oo tehny aikasemmin.. pelannu monta kuukautta istumalla väärinpäin olevassa tuolissa ilman takakajareita.. nyt pärjää codissakin vähän paremmin ku kuulee takaa tulevat.. on ehkä joka viides matsi mis en oo viimenen :razz:

edit: lainatkaa joku 20e huomiseen.. haluun bissee..
dazerc

Post by dazerc »

mauseri wrote:
Varjo wrote:Final Fantasy VII, ajaton ja ikivihreä klassikko. Mun lemppari, vaikken juuri muista kyseisen sarjan peleistä perusta... :razz:

eikös toi ollu pleikkarilla? sillä ekalla? jos toi on se niin sitä tuli veettyy varmaan satoja tunteja.. aamu kuudesta tähän asti tuli veettyy codii ja nyt alkaa rouka taukoloppua joten meen pelaan. järjästelin sohvan ja kotiteatteri kajarit sika hyväks.. miks en oo tehny aikasemmin.. pelannu monta kuukautta istumalla väärinpäin olevassa tuolissa ilman takakajareita.. nyt pärjää codissakin vähän paremmin ku kuulee takaa tulevat.. on ehkä joka viides matsi mis en oo viimenen :razz:

edit: lainatkaa joku 20e huomiseen.. haluun bissee..
Mä oon varmaan sitte yks niistä ketä sua on siel ownaillu 8) Eilen lähti ihan järkyttävää ownausta, parhaat statsit tais olla 22/2 =P
Varjo

Post by Varjo »

mauseri wrote:eikös toi ollu pleikkarilla? sillä ekalla? jos toi on se niin sitä tuli veettyy varmaan satoja tunteja..
Joo, just se. Pitäis taas pelaa joskus läpi kuhan ehtis unohtaa suurimman osan siitä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dazerc wrote:
mauseri wrote:
Mä oon varmaan sitte yks niistä ketä sua on siel ownaillu 8) Eilen lähti ihan järkyttävää ownausta, parhaat statsit tais olla 22/2 =P
mulla on yleensä 2/22 tjs. tai en tiedä ku nyt selvinpäin pelannu niin ainaki jossain summitissa ainaki menee nyt ihan hyvin siis hyvin mulle tarkottaa n. 1 kd ratio. pelaan dominaatioo yleensä. vittu.. just lopetin ja nyt tekee taas mieli pelata.. järkyttävän kuokuttava peli..
Feya
OD

Post by Feya »

Pidin tuossa viime viikonloppuna veljeni kanssa pienen Castlevania: Symphony of the Night maratoonin. Peliaikaa kerääntyi kahden päivän aikana yhteensä 14 tuntia ja sain sen legendaarisen 200,6% plus kaikki Xbox achievementit. :)

On se kyllä vaan loistava peli.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Feya wrote: plus kaikki Xbox achievementit. :)
Cool.. Noi achievementit on koukuttavia.. frendillä tuli 200 000 täyteen.. ja ei ees huijannu mitenkään siis ei modattua boxia. Mulla taitaa olla joku 5 pelii mistä on kaikki ja yhteensä on 49 312. Enemmän noita tuli kerättyä ennen boxin modausta..

Tää kuulus ehkä muualle mut: voisko joku jeesata et saisin tällä pcläppäritietokoneella imutetut pelit toimimaa?? edes yhden?? :D cod4 ja bf:bc2 on poltettuna levyillekkin, mut homma jää johkin koodeihin tjs.. Siis sellaset idiootille ohjeet.. please..
Varjo

Post by Varjo »

Nyt menossa Assassin's Creed II, mikä on myös vitun hyvä peli, mut suosittelen kaikille Peggleä :))) Hurrrrr...
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mites AC 2 ja se Brotherhood, verrattuna vaikkapa ykkösee? Ykkönen oli kyl ihan kiva, oli kaverilta lainassa, emmie jaksanut kyl tarinaa loppuun asti pelata kun kävi vähäc ykstoikkosex, mut kiva oli vaan juoksennella.
Varjo

Post by Varjo »

Brotherhoodia en oo pelannu, mut hyvät arvostelut se on ainaki käyttäjiltä saanu...
AC ykkönen kävi tosiaan vähän ykstoikkoseks, mitä nyt näin kaverin sitä pelaavan jonku viikon.

AC kakkonen ei oo mun mielestä yhtään niin ykstoikkonen ku edeltäjänsä, vaikka voishan siinä vähä enemmänki vaihtelua olla. Ja ohan siinä paljo eri jutskia ku ygöses ja monipuolisempi ja tsilleen, me likes. Eli kyl mä ton läpi pelaan, on sitä sen verran kiva lätkiä... Suosittelen kyllä. :)

E: Sen verran vielä että ykkönen sijoittuu jonnekin Jerusalemiin päin ja vuos tais olla 1191 tms, kun taas kakkonen sijoittuu renessanssiajan Italiaan. Äsken olin Firenzessä, nyt Venetsiassa. Tääl Venetsiassa pääsee uimaan ja ajeleen gondoleilla jos niikseen huvittaa :D
Sit täs on kans Leonardo da Vinci, jonka kanssa teet suht tiivistä yhteistyötä ja se jeesii sua mm. tällasella lentovekottimella, joka mun pitäis just saada. Vau! :shock:
Eimutjoo, Brotherhood vois olla kans iha kannattava ostos...
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tullut tässä DeathSpank nimistä peliä pelailtua pari päivää, suosittelen kaikille wanhoista lucasartsin seikkailupeleistä pitäville diablofaneille. Peliä vois kuvailla noiden kahden crossoveriksi ja sen käsikirjoituksen takana vielä Monkey Islandeista tuttu Ron Gilbert. :)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Onx tää se mistä sulla on pari kuvaa tuolla söpöjä karvaolioita, turreja ja pörrösimmut kiiluvat-topiikissa? Jos, niin vaikuttaa kivalta. Mites puzzlet ja juoni?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

onko kukaan pelannu two world 2? ku se on imutettuna mut ei oolevyjä.. mistähän jkl sais halvalla dl levyi? vois pyytää mutsin hakeen ja pelata noita yksin peläjä tän kuukauden mokkulavittu paskalla ei voi pelata koukuttavinta pelii aikoihin siis cod bo.. 75h moninpelii tuli täyteen.. meen koittaan jos ei nyt lagais..
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Mä testasin tossa Starcraftia, ku joskus aikoinaan diggailin esim. Red Alertia ja Dune kakkosta kovastikin. Mut ei toi jotenki innostanu pelaamaan, väänsin sen ihmisten yksinpelikampanjan läpi ni tuli vähän semmon et täh, tässäks tää oli. Ihan siisti, mut ei jotenki herättäny semmosta megasta kutkutusta.

Sit testasin kans Galactic Civilizations kakkosta, jonka turistiin olevan henkinen jatko-osa Master of Orion kakkoselle. Se vaikutti ihan potentiaaliselta, mut oli niin vitun huonosti kirjotettu et ei se jotenki temmannu ollenkaan mukaansa. Deletoin sit senkin.

Sit oon pelannu vähän mainittuu Master of Orion kakkosta, ja se on kyl hiton hieno peli, mut sekin tuntuu jotenkin toistavan itseään. Sitä tuun varmaan kuitenki pelaamaan vielä, tuntuis kehittävän taktikoivaa älyä.

Knyttin pelasin tos läpi.
Image
Se on hiton omaperäinen, kiireetön tasohyppely valtavan hienoilla musiikeilla ja omaperäsil taiteilla. Ladattavis ilmasex.

Nii. Jotenki mä kyl kaipaan innovatiivisuutta ja haastavuutta peleistä. Ei tarvii olla ees hiton monimutkanen kuhan aiheuttaa ihastuksen ja inspiraation tunteita, ahaa-elämyksiä, semmost et voi vittu nyt on joku uskaltanu toteuttaa oman visionsa.

Tekis ehkä mieli pelaa jotai roolipelei. En vaa tiiä onks mikään noist uusista kolmedee-pieksennöistä semmosta mitä kaipaan. Vai pitäiskö vaan vihdoin testaa pelaa SNESin Zeldaa, Shadowrunia ja Earthboundia..? Ehkä jotai Ultima-sarjan pelei? Ei jestas mä joskus rakastin Eye of the Beholder kakkosta.
Varjo

Post by Varjo »

Dent0n
Karvakuono

Re:

Post by Dent0n »

Kyz wrote:
LD50 wrote:Silent Hill. Niin hyvä kauhuseikkailu, että ostin pelkästään sen takia PS2:sen ja Silent Hill collectionin siihen. Rakastan arvoituksia ja seikkailua tietenkin, vähän aivoillekin töitä siinä.
jep ja leffakin onnistu!! mutta kyllä ne resident evil:it on kanssa välillä semmosia pähkinöitä että :shock: itse olen niitä enemmän tykittänyt
Armoton Silent Hill -fani minäkin! Leffaan kyllä petyin totaalisesti :mad: Japanilaiset olisivat varmaan tehneet paremman/oudomman.
"Tänään sinun on voitettava eilinen itsesi."
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Usoda wrote:Tullut tässä DeathSpank nimistä peliä pelailtua pari päivää, suosittelen kaikille wanhoista lucasartsin seikkailupeleistä pitäville diablofaneille. Peliä vois kuvailla noiden kahden crossoveriksi ja sen käsikirjoituksen takana vielä Monkey Islandeista tuttu Ron Gilbert. :)
Ääh, hitto pitäs saada aikaseks käynnistää jossain vaihees ku koneelki ois. Jotenki vaa toi Diabloilu ei enää iske ni en oo uskaltanu, vieläkin nään painajaisia piiiitkistä b.net sessioista kun oli pakko saada se SoJ ;<

Nyt menny peliaika indiehomoilles kyl muuten, VVVVVV tuli vetästyä läpi(kaikki trinketit ofc) ja Braidia alottelin. Tasokasta hyppelyä molemmat.

Niinjoo, tähän väliin pakko mainostaa uutta Civilizationia. Ja ei, en nyt tarkoita jo monia yöunia varastanutta Civ vitosta vaan uutta yritystä muuttaa Civilization lautapeliksi. Tällä kertaa onnistuneesti. Todella uskollinen esikuvalleen, ja no vittu, se ilme kaverisi naamalla kun jysäytät yhden kaupungin tuhannen pillun päreiksi ydinaseella... Huhhuh! Ei ehkä ihan ensimmäiseksi "oikeaksi" lautapeliksi voi suositella mutta suht yksinkertainen peli loppujenlopuksi. Koko ilta pitää kyllä varata varsinkin ensimmäiseen peliin, helposti hujantaa kuusi tuntia...
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
mauseri
LD50

Post by mauseri »

mauseri wrote:
Feya wrote: plus kaikki Xbox achievementit. :)
Cool.. Noi achievementit on koukuttavia.. frendillä tuli 200 000 täyteen.. ja ei ees huijannu mitenkään siis ei modattua boxia. Mulla taitaa olla joku 5 pelii mistä on kaikki ja yhteensä on 49 312. Enemmän noita tuli kerättyä ennen boxin modausta..

Tää kuulus ehkä muualle mut: voisko joku jeesata et saisin tällä pcläppäritietokoneella imutetut pelit toimimaa?? edes yhden?? :D cod4 ja bf:bc2 on poltettuna levyillekkin, mut homma jää johkin koodeihin tjs.. Siis sellaset idiootille ohjeet.. please..
Hei kamoon oikeesti.. Googlailu käy vaan hermoon ja en löydä ohjeita et miten säädän pelin tonne vitun virtuaalia asemalle. Oikeesti vituttaa kun on pc millä vois pelata pc pelejä, mutta oon niin urpo etten oo saanu toimiin kun jonku flipperin. Laittakaa viisaammat neuvoi/linkkiä tjs. Ymmärrän englantii et ei oo pakko olla suomeks ne ohjeet. Vitun crackit ja patchit sun muut.. Ei vaan mee jakeluun mulla.

Huomaatteko et oon laittanu jopa isot kirjaimet? Jos saan hyviä neuvoja niin lupaan jatkossa yrittää parantaa tekstiäni (siis kieliopin kannalta). Järkevää tekstiä on turha odottaa urpolta joka ei löydä ees sitä pc apu tjs. ketjua :)

Ps: Se vanha shock hymiö oli ihan huippu, mihis se on hävinny?

Edit: Elkää vastatko tohon hymiö kysymykseen kun menee jo muutenkin niin offtop tää mun tou..
Mammuth
Karvakuono

Post by Mammuth »

mauseri wrote:onko kukaan pelannu two world 2? ku se on imutettuna mut ei oolevyjä.. mistähän jkl sais halvalla dl levyi? vois pyytää mutsin hakeen ja pelata noita yksin peläjä tän kuukauden mokkulavittu paskalla ei voi pelata koukuttavinta pelii aikoihin siis cod bo.. 75h moninpelii tuli täyteen.. meen koittaan jos ei nyt lagais..
Onhan tuota Two Worlds 2:sta tullut jonkin verran pelattua Xbox360:sellä. Ihan OK peli, mielestäni ehkä hieman tylsä alue.
Black Opsia on tullut huolella hakattua boksilla. Kohta 3 prestige läpi ja peli tunteja kertynyt 120-140h. Fallout New Vegas on kans pirun kova, saatanasti parempi kuin edeltäjänsä. Erittäin paljon tehtäviä ja tekemistä.
When Dusk Breathes It's Last Breath
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

Dead Space 2 vei puolet yöunista ja nukutunki ajan lahtasin mörköjä :D
Loistopeli, sama fiilis ku ekassa mut kaikkee mahdollista paranneltu.
Murderous motivation
tanjuzka
Tuppisuu

Post by tanjuzka »

Wowitettua tulee joo, tosin se vaatii toisinaan hiukka liikaa keskittymiskykyä, mut ainahan voi fisustaa.
Aikoinaan oli huimat pelit ekalla pleikalla, Final Fantasy ja Silent Hill, siinä meni muutama yö mukavasti.
Simsii on välillä kiva pelailla.