Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
wRRa
Moderator

Re: Amfetamiini topic.

Post by wRRa »

Petri6 wrote:Se, että joku vanha pirinisti veikkailee, että piriä olisi jatkettu käsidesillä, tuskin tekee siitä faktaa.
Ei välttämättä faktaa, juuh. Mutta se tosiaan haisi ihan käsidesiltä... Ja muutenki, kuvaus sopi täydellisesti. Ku ylipäätään mietin että miten käsidesi käyttäytyy niin ihan samallalailla ku mun pirikin, eli tahmautuu ja sit kovettuu... En keksi mitään muuta ku käsidesin joka sopis niin hyvin tapaukseen.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
tRip
Moderator

Post by tRip »

swimbasami wrote:Olen nyt ollut ehkä viikon.. tai no ehkä vähän vajaan ilman pöhistä ja nyt pystyy jo toimimaan ihan "normaalisti", mtta osaako kukaan kertoa että kauanko menee että psyykkinen riippuvuus loppuu.. ? koska tuntuu ettei se lopu ikinä. Tekee sitten melkee mitä tahansa niin ajattelee että kuinka paljon helpompaa se olisjos ottais vähän itseluottamusta ja piristystä.. :o
Kyl se siit.. mut menee siihen vuosii salee.
On kyl itellä ehkä vähän liian lähellä sydäntä stimut.. koittanu siks pitää mahdollisimman vähäisenä käytön.

Mut jos joskus päädyin siihen et tupakka-riippuvuus on riippuvuuden perikuva, ja oon nyt ollu ehkä melkeen 2v.tupakoimatta..
Silti sitä on kausia tai hetkiä kun tuntuu et mun impulsiivisuuteni on koetuksella.

Monet kehittää itelleen todella karun ja niljettävän kuvan aineesta mihin on riippuvainen.. sit voi siihen ajatukseen turvautua ku tekee niiii vitusti mieli :&

Olin parisen viikkoa ilman amfetamiinia.. tuntu itseasiassa helvetin hyvältä.
Siinä ajassa ehti tottua taas itteensäki ja omaan levottomaan kaaokselliseen mieleeni.
mut on siin ideaa.. olla fukin aadeehoodee..

Mut niinku opiaattien kanssa.. ne tulee aina oleen lähellä mun sydäntä.. vaikka kuinka muuta itselleni uskottelisin.
Ne lämmitti niinä hetkinä kun...

nii..

tuntuu ettei ne mieliteot ikin lopu.. riippuvuutta on ruokittava.. tai vaihdettava vähemmän vahingollisiin. tai joteki sillee.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Flood
Lepakko

Post by Flood »

swimbasami wrote:Olen nyt ollut ehkä viikon.. tai no ehkä vähän vajaan ilman pöhistä ja nyt pystyy jo toimimaan ihan "normaalisti", mtta osaako kukaan kertoa että kauanko menee että psyykkinen riippuvuus loppuu.. ? koska tuntuu ettei se lopu ikinä. Tekee sitten melkee mitä tahansa niin ajattelee että kuinka paljon helpompaa se olisjos ottais vähän itseluottamusta ja piristystä.. :o
Ite kerkesin tuossa vuosi sitten hoitamaan itselleni orastavan amfetamiiniongelman.
Noin puolivuotta kesti, ennen ku huomas että ei enää teekkään kokoajan mieli.. Se himo meni pois sillee pikkuhiljaa... Kuukausi kuukaudelta teki vaa vähemmän ja vähemmän mieli.. Sitten jossain välissä huomas, että ei oo ees ajatellu koko asiaa pariin kuukauteen.

Nyt joulun aikoihin tullu muutaman kerran maistettua, mutta semmosta samanlaista himoa ei kuitenkaan tullut.
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
Zoidberg
Psykonautti

Post by Zoidberg »

Eilen tuli kokeiltua amfetamiinia IVnä. Kyllä se on rännätessä ihan eri huume kuin nokattuna :shock:
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Zoidberg wrote:Eilen tuli kokeiltua amfetamiinia IVnä. Kyllä se on rännätessä ihan eri huume kuin nokattuna :shock:
Joo, on se mun mielestä aika huima ero. Ei paljon ekan iv kokemuksen jälkeen tullu mieleen miten jatkossa pirin nautin. Toki muutamia kertoja on tullut myös nokkia oteltua ku ei ole ollut mahkuja pistää.
Muru
Psykonautti

Post by Muru »

Nyt on kyllä vähän kurja meininki, muutama tunti sitten vedin vedot ihan peruslaatusta piriä . Olo oli aluks jees mutta melkeen heti syke alko laskee ja ilmeisesti verenpaine heittää häränpyllyä joko liian alas tai ylös. Tätä on ny jatkunu monta tuntia. Siis sormia ja jalkoja pistelee, korvissa humisee ja vähänki kun liikahdan nopeesti niin meinaa taju mennä. Välil tulee vitunmoiset rytmihäiriöt. Mulla ei ole varmaan ikinä tullut piristä tällasta oloa että syke _laskee_ ja huimaa niin ettei pystyssä pysy. Kiitos nam.
Non, je ne regrette rien.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Muru wrote:Nyt on kyllä vähän kurja meininki, muutama tunti sitten vedin vedot ihan peruslaatusta piriä . Olo oli aluks jees mutta melkeen heti syke alko laskee ja ilmeisesti verenpaine heittää häränpyllyä joko liian alas tai ylös. Tätä on ny jatkunu monta tuntia. Siis sormia ja jalkoja pistelee, korvissa humisee ja vähänki kun liikahdan nopeesti niin meinaa taju mennä. Välil tulee vitunmoiset rytmihäiriöt. Mulla ei ole varmaan ikinä tullut piristä tällasta oloa että syke _laskee_ ja huimaa niin ettei pystyssä pysy. Kiitos nam.
En tiedä auttaako, mutta suosittelisin vastaavanlaisissa tilanteissa kohottamaan verensokeria. Esimerkiks maito on tosi hyvä palautusjuoma fyysisestä rasituksesta, joku kaakaon juominen saattaa helpottaa oloa. Mutta en mee vannoo tosiaan että auttaisi, itellä vaan joskus muuten ku stimuissa verenpaine alhaalla ja esim. seisomaan noustessa meinaa taju lähteä, tollasissa tilanteissa just joku lasillinen kaakaota on ihan bueno ja helpottaa oloa jonkun verran. Jogurtin tms. syöminen voi kans auttaa, sillä saa verensokerit nopeesti koholle. Suosittelen testaa molempia jos vastavaa ilmenee :) Tuskin kumpikaan ainakaan oloa huonontaa!
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
tRip
Moderator

Post by tRip »

Aspiriinia, ravinteita (magnesiumia & b-vitamiineja) ja jotain tuoremehua.. sekä tujaus hunajaa.
&Lepoa
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
araknoth
Karvakuono

Post by araknoth »

onko kellään mitään tietoa joutseno lappeenranta alueella liikkuvasta piristä? pahasti jatkettua? vai kannattava ostos? :love:
Uni on taivas harva sitä tajuaa, tajunta laajenee kunnes se hajoaa..
Muru
Psykonautti

Post by Muru »

Muru wrote:Nyt on kyllä vähän kurja meininki, muutama tunti sitten vedin vedot ihan peruslaatusta piriä . Olo oli aluks jees mutta melkeen heti syke alko laskee ja ilmeisesti verenpaine heittää häränpyllyä joko liian alas tai ylös. Tätä on ny jatkunu monta tuntia. Siis sormia ja jalkoja pistelee, korvissa humisee ja vähänki kun liikahdan nopeesti niin meinaa taju mennä. Välil tulee vitunmoiset rytmihäiriöt. Mulla ei ole varmaan ikinä tullut piristä tällasta oloa että syke _laskee_ ja huimaa niin ettei pystyssä pysy. Kiitos nam.
Tämä meni vielä tämän lähettämäni viestin jälkeen pahemmaksi, ei auttanut aspiriinit eikä bentsot. Päätin sitten fiksuna likkana ja vähintään yhtä fiksujen frendien suosituksesta vetää "tasottavat", eli lisää tätä samaa tavaraa :doh: No, tajuhan siinä meni hetkeksi ja sen jälkeen monta tuntia mentiin helvetinmoisissa tärinöissä ja rytmihäiriöissä oksennellen. Överiksihän se siis meni, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. :down:
Nyt vähän rajotan taas tätä urpoilua ko. substanssin kanssa.
Non, je ne regrette rien.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

araknoth wrote:onko kellään mitään tietoa joutseno lappeenranta alueella liikkuvasta piristä? pahasti jatkettua? vai kannattava ostos? :love:

Huoh! No eiköhän se riipu ihan siitä kuinka "ylhäältä" sen saat hommattua.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Jep. Mitä vähemmän välikäsiä sen parempaa tavaraa. Niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Onko ketipinor kuurilla turvallinen ottaa vauhtia? Entä loppuvaiheilla mirtazapiinia unen saamiseen?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

NatiHero wrote:Onko ketipinor kuurilla turvallinen ottaa vauhtia? Entä loppuvaiheilla mirtazapiinia unen saamiseen?
No pari kaveria vetää seroquelia eikä ongelmia. Muuta en osaa siihen sanoa. Mirtsoilla en oo ikinä ite saanu unta vittumaisen sekavuustilan vaan aikaiseksi ja vielä vittumaisemman ja tokkuraisen loppupäivän. Joillekkin tuo toimii unentuojana minulle ei. Kokeile.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Muru wrote:
Tämä meni vielä tämän lähettämäni viestin jälkeen pahemmaksi, ei auttanut aspiriinit eikä bentsot. Päätin sitten fiksuna likkana ja vähintään yhtä fiksujen frendien suosituksesta vetää "tasottavat", eli lisää tätä samaa tavaraa :doh: No, tajuhan siinä meni hetkeksi ja sen jälkeen monta tuntia mentiin helvetinmoisissa tärinöissä ja rytmihäiriöissä oksennellen. Överiksihän se siis meni, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. :down:
Nyt vähän rajotan taas tätä urpoilua ko. substanssin kanssa.
Voisko olla beta-salpaajilla jatkettua?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

Miten teillä satunnaiskäyttäjillä on käyttö muuttunut vuosien aikana? Aloin vain miettimään näin viihdekäyttäjänä kun vuosi-pari sitten käytin korkeintaan kerran kuussa ja vielä viime syksynä aika tasan kerran kolmessa-neljässä viikossa ja nyt kahden viikon välein ja sekin tuntuu pitkältä. Ajatuksena on ollut joulukuusta asti, että tiputan takaisin kerran kuuhun tai harvemmaksi ja tietty bileiltaa seuraavana parina päivänä ajettelee, että jättää kokonaan pois mutta aina baariin/klubiin lähtiessä se fiilis tulee. Toisaalta senkin takia kun en halua vetää kauheita perseitä tai olla vesiselväkään.
Mietin vaan, että kannattaisiko pitää kunnolla paussia, ettei kaksi viikkoa muutu kohta viikoksi ja sitä rataa? Mitään ongelmia ei ole ollut toistaiseksi.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Omasta päästähän se on ihan kiinni. Itsehän en ole varsinaisesti piristä kiinnostunut, mutta ekstaasista sitäkin enemmän. Yleensä tulee vedettyä kerran tai kaksi kuukauteen, mutta sillointällöin on tullut pidettyä 3-6kk taukoja ihan extemporena eikä ole tehnyt millääntavalla tiukkaa. Kun sen pitää vain juuri sinä kuin se on, eli viihteenä, ei tule ongelmaa. Silloin ollaan kujalla kun on PAKKO vetää jotakin.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

[quote="Kottonmouth"]Omasta päästähän se on ihan kiinni. quote]

Loistavasti sanottu.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Toma
Psykonautti

Post by Toma »

Ei se taida loppuu ikinä. En ees muistanu et pystyis olee näin itsevarma ku tänään kahden kuukauden stimulantti tauon jälkeen.. Huominen ehdottomasti samoissa merkeissä! pakko nukkuu tähän väliin ku jo toista yötä valvotaan. Nykyään ei vaan pää kestä yli kahden vuorokauden valvomista ja sit on taas maksimaalliset vainot päällä. Amfe on nimenomaan kiero aine, kun koukuttaa todellla salakavalasti.
Kottonmouth wrote:Silloin ollaan kujalla kun on PAKKO vetää jotakin.
Näinpä. Tähän sitä on vaan ajauduttu.
Masentaa ahdistaa vituttaa
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

Huhuh. Meinas tauko tipahtaa jo viikkoon. Ajattelin turruttaa pitkästä aikaa oloja kalsarikänneillä mutta sehän vaan pisti puntit vipisemään ja oli jo todella lähellä lähtö yksinään baariin pöhisemään. Kertonee jotain viinan paskuudesta kun ei tunnu hyvältä vetää pelkästään sitä. Siihen oli kuitenkin tyytyminen masennusvuosina neljän seinän sisällä. Tämä nyt johtuu vaan dokausseuran puutteesta ja jos ei muu auta niin vedän niitä täysin selviä viikonloppuja, jotka tosiaan rupeaa napisemaan jo parin sellaisen jälkeen.

edit: Sorry jos vaultin käyttöni vaikuttaa vaan tuen hakemiselta mutta sitä se hyvin pitkälti onkin. Olen täältä ja googlesta paljon kaivanut vastauksia kysymyksiin ennen rekisteröitymistäni, eikä omalta osaltani mitään hurjia kokemuksiakaan löydy. Toisaalta tiedetään, että on paljon näitä viihdekäyttäjiä, joita varmasti harmittaa ja askarruttaa monet omaan käyttöön liittyvät asiaat, joten ehkä on hyvä, että näitä "aloittelijan ahdistuksia" näkyy aika ajoin myös näissä isoissa langoissa.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

maakari wrote:Huhuh. Meinas tauko tipahtaa jo viikkoon. Ajattelin turruttaa pitkästä aikaa oloja kalsarikänneillä mutta sehän vaan pisti puntit vipisemään ja oli jo todella lähellä lähtö yksinään baariin pöhisemään. Kertonee jotain viinan paskuudesta kun ei tunnu hyvältä vetää pelkästään sitä. Siihen oli kuitenkin tyytyminen masennusvuosina neljän seinän sisällä. Tämä nyt johtuu vaan dokausseuran puutteesta ja jos ei muu auta niin vedän niitä täysin selviä viikonloppuja, jotka tosiaan rupeaa napisemaan jo parin sellaisen jälkeen.

edit: Sorry jos vaultin käyttöni vaikuttaa vaan tuen hakemiselta mutta sitä se hyvin pitkälti onkin. Olen täältä ja googlesta paljon kaivanut vastauksia kysymyksiin ennen rekisteröitymistäni, eikä omalta osaltani mitään hurjia kokemuksiakaan löydy. Toisaalta tiedetään, että on paljon näitä viihdekäyttäjiä, joita varmasti harmittaa ja askarruttaa monet omaan käyttöön liittyvät asiaat, joten ehkä on hyvä, että näitä "aloittelijan ahdistuksia" näkyy aika ajoin myös näissä isoissa langoissa.

Sanon ihan sydämestä että ei kannata noita kovia vetää varsinkin jos oot aloittelija...jos parin vuoden päästä menee hyvin ni ei siinä mitään. Mä kyllä tiedän. Moraalisaarna mut antaa mennä.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Hahahaa meikällä tuli tästä videosta kunnon piriputket mieleen
http://www.youtube.com/watch?v=a7iAZQlf5_4
Toma
Psykonautti

Post by Toma »

Tuntuu oikeestaa aika paskalta ku tästä kaupungista on ollu piri loppu jo pari kuukautta ihan satunnaisia pienii eriä lukuunottamatta. Oon siirtyny pöhiksestä hitaisiin huumeisiin (opiaatteihin) minkä seurauksena massii palaa enemmän, lihon tosi rankasti, oon epäsosiaalisempi ja en vaan pääse sille partyfiilikselle minkä pirin avulla saa. Vaikka luulis olevan onnellisempi ilman piriä nii ei se tosiaan tällä hetkellä sille tunnu.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Toma wrote:Tuntuu oikeestaa aika paskalta ku tästä kaupungista on ollu piri loppu jo pari kuukautta ihan satunnaisia pienii eriä lukuunottamatta. Oon siirtyny pöhiksestä hitaisiin huumeisiin (opiaatteihin) minkä seurauksena massii palaa enemmän, lihon tosi rankasti, oon epäsosiaalisempi ja en vaan pääse sille partyfiilikselle minkä pirin avulla saa. Vaikka luulis olevan onnellisempi ilman piriä nii ei se tosiaan tällä hetkellä sille tunnu.
joku sanonu et hitaitten kuosaaminen on tie onnellisuuteen ??
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Toma wrote:Oon siirtyny pöhiksestä hitaisiin huumeisiin (opiaatteihin)
Ite tein kans ton virheen tarjonnan puutteesa, mutta eilen kun otti taas amppelia niin kyllähän sitä muisti taas, että kyl tää nopee on se mun juttu. Vois vähennellä tota bupree. Kallista ja liian koukuttavaa, vaikka onhan sitäkin ihan kivaa välillä ottaa, kunhan ei jää tavaksi, niinku meinas jäähä. Speeeed :up:
araknoth
Karvakuono

Post by araknoth »

miten löytyykö tält sivustolta ohjeita amfetamiinin saamiseks rännäys kuntoon ku toista kertaa selasin mut ei lukihäiriöltä sattunut osumaan ja kuiteki tulevana viikonloppuna se on edessä ni en nyt iha välttämättä kehtais lähteä kokeilemaan oman pään mukaan ettei tule mitään probleemia :foil:
jaabajaaba
Psykonautti

Post by jaabajaaba »

Laitat amfetaminit klikkiin ja sen jälkeen 1.5 metriä vettä perään sitten sekoitat ruiskulla, jos litku jää vielä kovin puuromaiseksi niin lisää vettä, ( ei kannata kuitenkaan pumppua aivan täyteen laittaa koska silloin on vaikeampi lyödä kun ei saa kunnolla pakkeja vedettyä ).
Edellä mainitun toimenpiteen jälkeen filtteri klikkiin ja imet liuoksen sen läpi pumppuun ja homma on pistämistä vaille valmis.
araknoth wrote:en nyt iha välttämättä kehtais lähteä kokeilemaan oman pään mukaan ettei tule mitään probleemia :foil:
Voit varautua siihen että probleemia tulee väsäsit sitten piri vetosi niin tai näin :mrgreen: , kannattaa pitää myös sekin mielessä että siihen käteen tahtoo jäädä ikuinen reikä.
araknoth
Karvakuono

Post by araknoth »

jaabajaaba wrote:Laitat amfetaminit klikkiin ja sen jälkeen 1.5 metriä vettä perään sitten sekoitat ruiskulla, jos litku jää vielä kovin puuromaiseksi niin lisää vettä, ( ei kannata kuitenkaan pumppua aivan täyteen laittaa koska silloin on vaikeampi lyödä kun ei saa kunnolla pakkeja vedettyä ).
Edellä mainitun toimenpiteen jälkeen filtteri klikkiin ja imet liuoksen sen läpi pumppuun ja homma on pistämistä vaille valmis.
araknoth wrote:en nyt iha välttämättä kehtais lähteä kokeilemaan oman pään mukaan ettei tule mitään probleemia :foil:
Voit varautua siihen että probleemia tulee väsäsit sitten piri vetosi niin tai näin :mrgreen: , kannattaa pitää myös sekin mielessä että siihen käteen tahtoo jäädä ikuinen reikä.
kiitos tästä eiköhä näil jo jotai elämää suurempaa tuhoa ja pahennusta tulla saamaan aikaan :)
Toma
Psykonautti

Post by Toma »

Harold wrote:
Toma wrote:Tuntuu oikeestaa aika paskalta ku tästä kaupungista on ollu piri loppu jo pari kuukautta ihan satunnaisia pienii eriä lukuunottamatta. Oon siirtyny pöhiksestä hitaisiin huumeisiin (opiaatteihin) minkä seurauksena massii palaa enemmän, lihon tosi rankasti, oon epäsosiaalisempi ja en vaan pääse sille partyfiilikselle minkä pirin avulla saa. Vaikka luulis olevan onnellisempi ilman piriä nii ei se tosiaan tällä hetkellä sille tunnu.
joku sanonu et hitaitten kuosaaminen on tie onnellisuuteen ??
Ristiriitasta omien aiempien kommenttien kaa mut jotenkin ne hitaat taitaa sittenkin olla mun juttu. Vaikka on toi pöhis aivan ihanaa sillon tällöin kaikesta huolimatta. ;)
brainrecovery
Karvakuono

Post by brainrecovery »

kyllä amfetamiinikin on kivaa..siis kun sitä on ja se toimii.. :shock:
"se o kiva ku aivot on nii reijitetty et otsalohkon vauriot on niin pahoja jo,et hei kato ei täsa mitää ku MIKÄÄ EI TUNNU
VITTU YHTÄÄN MILTÄÄ