En tiedä missä määrin tämä rikkoo foorumin sääntöjä? Tähän asti olen hauilla löytänyt pelkästään kaikkea ihan vitun epämääräistä paskaa josta en todellakaan uskaltaisi lähteä tilailemaan yhtään mitään. Alkaa oikeasti olla jo todella turhauttavaa, kun ei mitään järkevää löydy, vaikka miten yrittäisi etsiä. Ja samalla monet muut tältä foorumilta selittää mitä ihmeellisempien tutkareiden ensikokemuksista, että kyllä tässä kieltämättä vähän kade on...
Vendoreista
-
Hupu
- Psykonautti
Vendoreista
Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt, että miten ihmeessä porukka oikein löytää luotettavia vendoreja joista näitä tutkimuskemikaaleja voi hankkia...? Riskejä ottamalla?
En tiedä missä määrin tämä rikkoo foorumin sääntöjä? Tähän asti olen hauilla löytänyt pelkästään kaikkea ihan vitun epämääräistä paskaa josta en todellakaan uskaltaisi lähteä tilailemaan yhtään mitään. Alkaa oikeasti olla jo todella turhauttavaa, kun ei mitään järkevää löydy, vaikka miten yrittäisi etsiä. Ja samalla monet muut tältä foorumilta selittää mitä ihmeellisempien tutkareiden ensikokemuksista, että kyllä tässä kieltämättä vähän kade on...
Last edited by powergrower on Wed 19 Jan 2011, 09:40, edited 1 time in total.
Reason: Kauppojen kyselyt editoitu pois. Aiheesta voi jatkaa keskustelua muilta osin.
Reason: Kauppojen kyselyt editoitu pois. Aiheesta voi jatkaa keskustelua muilta osin.
-
King Ink
- LD50
Re: Vendoreista
Säännöt on tuolla ihan luettavaksi kylkyl. Mut luulisin että tuttujen kautta kuulee luotettavista kaupoista, ja varmaan ihan riskilläkin osa.
-
CYKO
- Kameleontti
Kyllä niitä hyviäkin vendoreita googlella voi löytää. Kannattaa käyttää esim. SafeOrScam:iä luotettavuuden arviointiin ennen kun lähtee tilailemaan.
Edit: kuuluiskohan tämä enneminkin yleiskeskusteluun kuin stimulantteihin.
Edit: kuuluiskohan tämä enneminkin yleiskeskusteluun kuin stimulantteihin.
Last edited by CYKO on Wed 19 Jan 2011, 20:49, edited 1 time in total.
-
Neste
- OD
Muistan kun itsekkin pyörin tämän ongelman äärellä
Googleta ahkerasti ja käytä safeorscamia. Tiedän myös ainakin yhden foorumin jossa keskustelu on ehkä jopa vähän liiankin avointa.
Riskillä olen tilannut vain kerran ja hyvin meni sekin.
Riskillä olen tilannut vain kerran ja hyvin meni sekin.
Varmaan stimut ja bromo lähinnä? Mielummin kyllä tilaisin vendorilta kun ostaisin kadultadesoxy wrote:kyl noita tutkareita on ihan "katukaupassakin" tarpeeks
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
King Ink
- LD50
Kyl tsugedeelejäkin aika ahkerasti myydään katukaupassa, muitaki kuin bromoa. Mut ainakin täälläpäin hinnat on niin vituilleen ettei oikein kiinnosta ostaa. €/mg yleensä tuntuu olevan, hurraa, vittu jee. 2c-e, i, d, b, 4-aco-dmt, noihin törmäillyt. Safeorscamiä suosittelen miekin käyttämään, ainakin noitten vähä tuntemattomampien tarkistukseen.
-
CYKO
- Kameleontti
Niin minäkin. Ei kiinnosta maksaa korkeita katuhintoja jatketusta kamasta kun voin tilata kotiini puhdasta murto-osalla hinnasta.Neste wrote: Mielummin kyllä tilaisin vendorilta kun ostaisin kadulta
-
wRRa
- Moderator
Kannattaa tosiaan kysellä tutuilta jotka ovat tilanneet tutkareita. Mäkään en oo koskaan itse tilannut mutta esim. vaihtanut joskus salviaa 2c-e:hen jne. Oikeestaan kaikki tutkarit joita oon ottanu on vaihtokaupoissa saatuja, 2c-c, 2c-d, 2c-e, 2c-i, 4-aco-dmt ja 4-ho-met tullu testattua.
Kauppojen hinnastoa kun oon tsiigaillut niin enpä oo kyl ainakaan ylihintaa joutunut suurimmasta osasta maksaa... Vaihtokauppaa ku tehdään ni välillä menee omaks voitoks ja välil vastapuolen voitoks, mut ei se oo must sit niin rahasta kii välttämät, enempi kokemuksest.
Kauppojen hinnastoa kun oon tsiigaillut niin enpä oo kyl ainakaan ylihintaa joutunut suurimmasta osasta maksaa... Vaihtokauppaa ku tehdään ni välillä menee omaks voitoks ja välil vastapuolen voitoks, mut ei se oo must sit niin rahasta kii välttämät, enempi kokemuksest.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Olento
- Apteekki
Oon yli 10 kertaa tilannu, about 5 eri mestasta, ja ikinä ei oo ollu mitään ongelmia.
Sanoisin että vähän maalaisjärkeä siihen miltä se sivu ja tekstit yms koko lafka vaikuttaa niin ei pitäisi olla ongelmia.
Googleen oon yleensä laittanu nimen sen jälkeen ku löytäny, ja lukenu jos jossain sattuisi olemaan jotain negatiivista kyseisestä sivusta.
"super cool research chemicals low price new super trip 23-XÖC low price free ship buy speedking partypill low price yea" ..Mestat kannattaa skipata.
Kaikilla lafkoilla joista ite oon tilannu, on ollu ihan asialliset ja siistin ulkoasun omaavat sivut, ja muutenkin ne on vakuuttanu silleen hyvällä tavalla.
Toivottavasti ihmiset hiffaa mitä ajan tällä takaa, ja järkeä järkeä minne/mihin niitä rahojaan laittaa.
Sanoisin että vähän maalaisjärkeä siihen miltä se sivu ja tekstit yms koko lafka vaikuttaa niin ei pitäisi olla ongelmia.
Googleen oon yleensä laittanu nimen sen jälkeen ku löytäny, ja lukenu jos jossain sattuisi olemaan jotain negatiivista kyseisestä sivusta.
"super cool research chemicals low price new super trip 23-XÖC low price free ship buy speedking partypill low price yea" ..Mestat kannattaa skipata.
Kaikilla lafkoilla joista ite oon tilannu, on ollu ihan asialliset ja siistin ulkoasun omaavat sivut, ja muutenkin ne on vakuuttanu silleen hyvällä tavalla.
Toivottavasti ihmiset hiffaa mitä ajan tällä takaa, ja järkeä järkeä minne/mihin niitä rahojaan laittaa.
-
maakari
- Karvakuono
Tilaatteko ihan kotiin vai esim. feikkinimellä poste restanteen?
-
lonecell
Itse käytän keksittya nimeä ja poste restantea, eri konttoriin toki kuin missä normaalisti asioin. Poste restanten kanssa kannattaa vaan varmistaa, että lähetykset eivät lähde kirjattuna, muuten joutuu nimittäin valtakirjanväärennyshommiin.maakari wrote:Tilaatteko ihan kotiin vai esim. feikkinimellä poste restanteen?
-
Boilder
- Lepakko
Sinnikkyyttä ja aikaa niin kyllä niitä kauppoja löytää..Itse en edes ala tähän kirjottamaan miten monesti on tullu tilailtua laidasta laitaan eri kemikaaleja yms..ja aina koti osoitteeseen juuri sen takia etteivät tullissa niin paljoa kiinnitä huomiota jos jatkuvasti johonki poste restanttee tilailee.
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
King Ink
- LD50
Musta kuulostaa vähän epäuskottavalta et ne kiinnittäis yhtään enempää huomiota Poste Restante lähetyksiin kuin muihinkaan, tai ottais niitä tarkeempaan syyniin. Eiks ne sit kiinnitä paljoo huomiota siihen et sulle tulee jatkuvasti kotiosoitteeseen hämäriä kirjekuoria?Boilder wrote:.ja aina koti osoitteeseen juuri sen takia etteivät tullissa niin paljoa kiinnitä huomiota jos jatkuvasti johonki poste restanttee tilailee.
-
lonecell
En kanssa usko et siellä on resursseja syynätä jokaisen kuoren osoitetietoja. Kaikki on poste restanteen tullut mitä on pitänytkin.King Ink wrote:Musta kuulostaa vähän epäuskottavalta et ne kiinnittäis yhtään enempää huomiota Poste Restante lähetyksiin kuin muihinkaan, tai ottais niitä tarkeempaan syyniin. Eiks ne sit kiinnitä paljoo huomiota siihen et sulle tulee jatkuvasti kotiosoitteeseen hämäriä kirjekuoria?
-
mauseri
- LD50
Tutut turvalliset on kaikki melkei hävinny ni kyl sain heti hyvii tipsei kun kinnosti pitkästä aikaa MDPV ja sekin tuli ihan vitun nopeesti himaan.
Edit: Mun suosikit kansiosta "päihdekaupat" löytyy kanssa hyviä.
Edit: Mun suosikit kansiosta "päihdekaupat" löytyy kanssa hyviä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
SadPanda
- LD50
safeorscam is great! Ja emt musta tuntuu että niitä löytyy liianki helposti
Ei oo kyllä koskaa ollu mitä probleemaa
Eikä kyllä oo rahat menny koskaa hukkaan
Nyt oon ekaakertaa onnistunu saamaan ILMASEKS 3g samasta paikasta 4,mec methy sampleja tuleen. ahihi
Eikä kyllä oo rahat menny koskaa hukkaan
Nyt oon ekaakertaa onnistunu saamaan ILMASEKS 3g samasta paikasta 4,mec methy sampleja tuleen. ahihi
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
haureus
- Lepakko
Eipä tuolta perinteisen verkon puolelta mitään erityisen mullistavaa löydy. Kyllä ne kunnon kaupat on vähän enemmän piilossa kuin muutoman googletuksen takana.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
-
Grower
- Lepakko
Kyllä niitä kunnon kauppoja googlellakin löytää, kunhan muistaa vaan katsoa safeorscamista kokemuksia ja arvosanat. Ja onhan niitä foorumeitakin melko paljon missä aika vapaasti puhutaan myyjistä.
-
testeri420
- OD
En oo ikinä tilannu netistä mitään enkä tilaa. Enkä oo tainnu katsella edes mitään mistään.
Kaikki on tullu katukaupassa vastaan ja tää viimesin mikä tuli,huh huh.. En tiiä mitä se oikeesti oli mutta väri oli vihreä ja nimi oli "hulk"
Väsättiin pirin sekaan ja sanottii lyö hihaas se vaan. Aika random touhua toisaalta mutta niin ei odota aineelta liikoja koskaan.
Yllättyy positiivisesti tai meinaa pyrähtää päässä
Huvinsa kullakin...
Kaikki on tullu katukaupassa vastaan ja tää viimesin mikä tuli,huh huh.. En tiiä mitä se oikeesti oli mutta väri oli vihreä ja nimi oli "hulk"
Väsättiin pirin sekaan ja sanottii lyö hihaas se vaan. Aika random touhua toisaalta mutta niin ei odota aineelta liikoja koskaan.
Yllättyy positiivisesti tai meinaa pyrähtää päässä
Huvinsa kullakin...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
Mushru
- Moderator
Täh miks en tajuu mistä tästä puhutaa? siis jotai tutkarii tullu vastaa vai mitä häh?testeri420 wrote:En oo ikinä tilannu netistä mitään enkä tilaa. Enkä oo tainnu katsella edes mitään mistään.
Kaikki on tullu katukaupassa vastaan ja tää viimesin mikä tuli,huh huh.. En tiiä mitä se oikeesti oli mutta väri oli vihreä ja nimi oli "hulk"![]()
Yllättyy positiivisesti tai meinaa pyrähtää päässä![]()
Huvinsa kullakin...
Siis ku oon ymmälläni siks ku mietin et vendoreista puhutaa ja sit jotai vihreetä tullu vastaa
Tai siis joo nyt hiffasin kyl joo mut ihmettelin miten liittyy vendoreihin :--D kaipa se liittyy jotenki... väliäkös sillä.. B--D
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
testeri420
- OD
Täh miks en tajuu mistä tästä puhutaa? siis jotai tutkarii tullu vastaa vai mitä häh?Mushru wrote:
Siis ku oon ymmälläni siks ku mietin et vendoreista puhutaa ja sit jotai vihreetä tullu vastaa
Tai siis joo nyt hiffasin kyl joo mut ihmettelin miten liittyy vendoreihin :--D kaipa se liittyy jotenki... väliäkös sillä.. B--D[/quote]
Nii en minä tiijä, voin sekoilla itekkin. Ei ois mitään uutta minulta.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.