tramadoli
-
King Ink
- LD50
Re: tramadoli
Mie oon sitä mieltä et ei tolettoman yli 300mg kannata aluks lähtee ottamaan saadakseen sitä legendaarista euforiaa. Ihmisestähän toi riippuu ihan, enkä mie usko et keskimääräsesti joutuu yli kolmeesataa vetämään jotta saisi euforian aikaan.. Miekin saan ihan hyvät olot jo puolesta tuosta määrästä, toki tulee iltaan enemmänkin normaalisti kuin tuo kolmesataa vedettyä, mut kyl sil 150-300mg:lkin saa ihan hyvää aikaan väittäisin.
Tai vetäkää niin paljon kuin haluutte, mut jos ekaa kertaa kokeilee niin lähtisin jollain 150mg:l liikkelle ja kattoo miten tää vaikuttaa suhu.
Tai vetäkää niin paljon kuin haluutte, mut jos ekaa kertaa kokeilee niin lähtisin jollain 150mg:l liikkelle ja kattoo miten tää vaikuttaa suhu.
-
Petri6
- OD
Komppaan tätä. Mulle jo 200mg depot pureskeltuna aiheutti ekalla kerralla parin tunnin ajaksi oksentelua. Itse asiassa sen jälkeen eri kerralla kokonaisena otetusta 200mg depotistakin taisin kerran oksentaa.King Ink wrote:Tai vetäkää niin paljon kuin haluutte, mut jos ekaa kertaa kokeilee niin lähtisin jollain 150mg:l liikkelle ja kattoo miten tää vaikuttaa suhu.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
dazerc
Itselläni taas annokset ovat gramman luokkaa ilman toleranssia ja ihan ok pelittää, ei okseta yhtään
Aika yksilöllisiä vissiin nää annokset jos jotkut purjoo 200mg:stä...
-
Paranoid
- Karvakuono
"Näiden syiden vuoksi tramadolia saa ilman huumausainereseptiä apteekista."
Pitääkö tää paikkaansa? että voi vaan mennä ja ostaa ilman respaa.
Pitääkö tää paikkaansa? että voi vaan mennä ja ostaa ilman respaa.
-
rogues
- Lepakko
Pitääkö tää paikkaansa? että voi vaan mennä ja ostaa ilman respaa.[/quote]
ei tosiaan saa ilman respaa jää vielä respa apteekkiin. saiskin ilman respaa. :heh:
ei tosiaan saa ilman respaa jää vielä respa apteekkiin. saiskin ilman respaa. :heh:
-
tRip
- Moderator
luojan kiitos ettei saarogues wrote:ei tosiaan saa ilman respaa jää vielä respa apteekkiin. saiskin ilman respaa. :heh:
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
xxx-men
- Kameleontti
Mutta respan saa kyllä melkein pyytämättäkin.
-
Inkkari
- Psykonautti
Eilen otin ekaa kertaa 5 tramadolia (100mg hexal), mut ei tullu kun rentoväsyny olo ja katsetta oli hankala tarkentaa. :hmh: Allakin oli 2mg sirkkaa jonka lääkäri o määränny (nokassa tietenki)
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
-
rogues
- Lepakko
mitäs mieltä joku tietävä on tämmösestä kombosta vähän tramalia codeiinia aika reilusti + muutama bisse sopiiko hyvin yhteen ? en ole muistaakeni ikinä ottanut samaan aikaan codeiinia ja ramboja. mutta tänään otan.
/
-
Tanz
Ihan hyvin luulis pelaavan. Kalijaa ei kannata tosiaan hirveitä määriä kiskoa, voi aiheuttaa paskoja juttuja yhessä otettuna isommat määrät. Mutta itellä ei sillain ole hitaiden ja alkon kanssa ongelmaa, mutta joillakin on..
-
Petri6
- OD
Kuulemma ihan miellyttävä kombo, mutta kodeiini ja muut opiaatit alentavat myös jossain määrin tuota kouristuskynnystä. Eivät kuitenkaan ilmeisesti yhtä merkittävästi kuin stimulantit.rogues wrote:mitäs mieltä joku tietävä on tämmösestä kombosta vähän tramalia codeiinia aika reilusti + muutama bisse sopiiko hyvin yhteen ? en ole muistaakeni ikinä ottanut samaan aikaan codeiinia ja ramboja. mutta tänään otan./
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Huiko
- LD50
Mainioita nämä, kun muistaa pitää tolet alhaalla. 400mg on jo mulle tosi hyvä.
Energisoi, ja pääsee kans nuokuille jos haluaa niinkin yksinkertaisesti, kun rauhottuu vaikka leffan parissa. 200mg/vrk on kylläkin lääkinnällinen annos mut välipäivillä pysyy hohto ja euforisoivuus.
Sitäpaitsi, onhan se välillä tsekattava selän kuntoo muutenkin, eikä vaan olettaa että siellä on ja pysyy. Tosin on, mut nää onkin vaan mun mielipiteitäni. Ja jokaiselle on varmasti omat ohjeet lääkäri kirjoittanu. Käytän siis vissiin väärin syyhyn määrättyä lääkettä.
Sitäpaitsi, onhan se välillä tsekattava selän kuntoo muutenkin, eikä vaan olettaa että siellä on ja pysyy. Tosin on, mut nää onkin vaan mun mielipiteitäni. Ja jokaiselle on varmasti omat ohjeet lääkäri kirjoittanu. Käytän siis vissiin väärin syyhyn määrättyä lääkettä.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Hupu
- Psykonautti
Alkoholin kanssa en ole tramadolia kokeillut, mutta ainakaan kodeiini+tramadoli komboa en voi suositella kenellekään.. Siitä syystä sain itse serotoniinisyndrooman tai jonkinlaisen vastaavanlaisen kouristuskohtauksen, jonka takia jouduin lanssilla ensiapuun tarkkailtavaksi..rogues wrote:mitäs mieltä joku tietävä on tämmösestä kombosta vähän tramalia codeiinia aika reilusti + muutama bisse sopiiko hyvin yhteen ? en ole muistaakeni ikinä ottanut samaan aikaan codeiinia ja ramboja. mutta tänään otan./
Homma meni siis näin, lähdin kotoa kaupungille ja nappasin 8x50mg nopeaa tramalia, jonka pohjilla vaikutti 300mg kylmävesi eroteltua kodeiinia.
Pienet paukutkin olin polttanut, vaikka se nyt ei tässä välttämättä mainitsemisen arvoista edes ole.
Jokatapauksessa viimeisin muistikuva tuosta on se, kun astuin bussiin, sen jälkeen seuraava muistikuva on ensiavun aulasta, jossa mua koitettiin saada hereille. Herättyäni sain sitten kuulla sellaista, että olisin kouristellut bussissa ihan sekavana, jonka takia se lanssi soitettiin.
Eikä ollut muuten mitään kovin mukavaa olla siellä ensiavussa tunti kaupalla ja selvitellä tuota tilannetta..
-
Huiko
- LD50
^ Joo, mä oon kans sitä mieltä että vaan savut on hyvä yhdistelmä tän kanssa. Mut ei tää alkonkaan kanssa oo niin vaarallista ku esim kodeiinin kanssa. Bentsot kait auttaa tollasiin kouristuksiin ja kramppauksiin. Ne vie vaan terän itse aineelta mun mielestä.
-
rogues
- Lepakko
fuck! 1g ramboja ja 600 mg lyricaa eikä mitään oloja. niin ja 1 xanttu 1mg. pitäsköhän vetää 500 mg ja 300 mg lisää. savujakin on mennyt aika hyvin. ennen oli tästä määrästä hyvät notkut mixx ei nyt.
/
-
SadPanda
- LD50
Omiin lemppareihi kuuluu näistä 50mg tramadol hexalit eli nää nopiasti vaikuttavat kapselit
niitäku lappaa muutama liuskan päivänaikana ja 5 pannua kahvia siinä samalla niin on JUST BUENO <3 NOMNOM IKÄVÄ NÄIT! 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
King Ink
- LD50
Kannattaa rogues tiputtaa toleja vähän jos ei toimi tommoset määrät. 
-
kissankorva
- Apteekki
mikä ois hyvin toimiva annostus ihmiselle kuka ei omista opiaatti toleja. Noita nopeavaikutteisia 50mg kapseleja? kenties 4x 50mg ?
-
tRip
- Moderator
Oon päätynyt, että yksinkertaisesti kieltäydyn vastaamasta tällaisiin kysymyksiin.kissankorva wrote:Noita nopeavaikutteisia 50mg kapseleja? kenties 4x 50mg ?
Toisilla jo 200mg saa laatan lentämään, kun toiset sietää tätä jo toista grammaa.
Pienel on aina hyvä alottaa.. varsinki jos nopeavaikutteisia ovat, voit pikkuhiljaa fiiliksen mukaan sit ottaa lisää.
Mut teet kumminki niinku teet ;)=
Keep it unreal.
-
King Ink
- LD50
150mg suosittelen itse ekaa kertaa ottavalle tolettomalle. Tolla ei mitään kovin pahaa häikkää pitäis olla jos sivuvaikutukset tuliskin pintaan. Ja mahdollisesti jotain sanookin (miul ainaki)
-
Banch
- Karvakuono
Viimeaikoina tullu otettua suppanaa vähän turhanki kovaan tahtiin. No tässä päivän miettiny et skulaiskohan tuo trama mitenkää, mut ku selvää vastausta ei oikee saanu. Jotkut sanoo, että toimiii, toiset taas, että ei. Tiedä sitten. Otinpa nyt kokekesi 1000mg et jos se jottain sanois ja sais nettisivut koodattua. katsellaan ja kuunnellaan...
-
rogues
- Lepakko
juu olen nyt ollut ilman tramadolia noin 1kk enkä tosiaan vedä vähään aikaan! viimeks kun vedin niin 4-5 päivää yhteen putkeen ihan järjettömiä määriä ja sen jälkeen oli niin kauheet olot viikon verran ettei mitään rotia. on nyt vähän samalla listalla kun mpdv. eli ei ehkä enään ikinä paitsi oikeeseen kipuun ja max. joku 400-600mg päivässä. ei sillä enään oloja saa onneksi.King Ink wrote:Kannattaa rogues tiputtaa toleja vähän jos ei toimi tommoset määrät.
-
anarchy
- Psykonautti
pitkästä aikaa nappasin tätä, 300mg nollatoleranssillä.. ei oo kyllä vielä sanonu oikein mitään..
NYHC
-
Huiko
- LD50
Lääkäri oli mulle kiltti ja laitto noita 100mg retardeja perhepakkauksen. Ensivaikutelmat ois että hitaasti nousee... nousee...
Enkä nakannu ku pari huiviin. Vieny jo kivunki kokonaan ja olo on hyvä. Kokonaisina söin, kun en jaksanu alkaa murskaa tai pureskelemaan muuten. Saas nähä kauan nää vaikuttaa... Oli kyllä noista 50mg kapseleista välissä taukoo päivää vaille kaks viikkoo. Noihin verrattuna ei kyllä tuu oloja läheskään yhtä nopeesti ja nousut on loivemmat, mut pitempi kestoset.
Jotenkin kyllä on tähän mennessä tullu sellanen fiilis että nää retardit on paremmin mulle sopivia. Kauhee nälkä vaan taas.
Mulle tulee jostain syystä aina näistä tramadoleista mässyt. Panettaski. Vaikka tiiän että ihan turha hakkaa hanskaan. Kuitenkaan tuu. Tuoteselosteenki luin taas tarkkaan, ja ei mulle oo tainnu ikään tulla mitään noista sivuoireista, ainoostaan jos oon seinään lopettanu tauon ajaksi, niin mieli on ollu vähä maassa.
Vähä pitää siis hehkuttaa: Kyll on mainio lääke.
Jotenkin kyllä on tähän mennessä tullu sellanen fiilis että nää retardit on paremmin mulle sopivia. Kauhee nälkä vaan taas.
Vähä pitää siis hehkuttaa: Kyll on mainio lääke.
-
wRRa
- Moderator
Tulipas nyt sit 100mg tramadolia napattua tossa 4 aikaan ja täs vaihees ei voi sanoo muuta ku et pumpulinen olo, pupillit nuppineulan pään kokoset ja oksettaa ja nuokututtaa. Plääh.
Sain siivottuakin kun aluksi tuli aikamoista tarmoa mutta nyt vähän vituttaa ku ei pysty nukkuu ku oksettaa mutta silti tosi väsy olo.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
lappilainen
Olet onnekas jos noinkin pienet annokset toimivat edes hieman, itselläni pumpuliolot ja nuokutus alkavat vasta 250mg-400mg annostelulla.wRRa wrote:Tulipas nyt sit 100mg tramadolia napattua tossa 4 aikaan ja täs vaihees ei voi sanoo muuta ku et pumpulinen olo, pupillit nuppineulan pään kokoset ja oksettaa ja nuokututtaa. Plääh.Sain siivottuakin kun aluksi tuli aikamoista tarmoa mutta nyt vähän vituttaa ku ei pysty nukkuu ku oksettaa mutta silti tosi väsy olo.
-
wRRa
- Moderator
Niin no ekakertalainen olin ja painoo jotain 55kg ehk :S Emt paljo se vaikuttaa. Valvoin kyllä yön ja otin 2c-b:tä samalla ni alko nuokuttaa vasta ku se laskilappilainen wrote:Olet onnekas jos noinkin pienet annokset toimivat edes hieman, itselläni pumpuliolot ja nuokutus alkavat vasta 250mg-400mg annostelulla.
Nukuin ainaski tosi hyvin!
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Kosmonautti
- Psykonautti
Argh, miks mulla on niin kauheet tolet tähän aineeseen
1g annoksia ottanu ja rivoja päälle mahdollisten kouristuksien takia.
Parhaimmat notkut ku tuli kun olin vajaan viikon valvonu sit syön 1,5g ramboja.
Ne valveunet
~Herään patjalta, katon ikkunalta miten hamputtaimet on lähteny, ne oli puol metrisii ja täynnä budii, menin kattoo itteeni peiliin niin mulla oli puolenmetrin parta
Luulin että oon nukkunu toooodellla pitkät unet.
oli helpotus herätä patjalta.
Ne valveunet
~Herään patjalta, katon ikkunalta miten hamputtaimet on lähteny, ne oli puol metrisii ja täynnä budii, menin kattoo itteeni peiliin niin mulla oli puolenmetrin parta
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
xxx-men
- Kameleontti
Joo, on se jännä miten toisilla toimii tramadoli paljon paremmin kuin toisilla. Esim. äitini kertoi kerran syöneensä 50mg tramal kpselin ja oli siitä pihalla kuin lumiukko ja pakko oli vain maata eikä voinut tehdä mitään.Kosmonautti wrote:Argh, miks mulla on niin kauheet tolet tähän aineeseen![]()
Ne valveunet
Itse joutuu tosiaan vetämään sinne gramman pintaan ja ylikin että subukitkut helpottaa edes vähän ja nollatolellakin otettuna joudun ottamaan ihan naurettavan suuria määriä.
Olisi todella mahtavaa kun jo joku 200mg saisi uskomattomat opaeuforiat aikaiseksi.
Osaako joku sanoa miksi mun pupillit on kuin olisi naksun syönyt kun olen vetänyt tramalia (1100mg)? Liittyykö se jotenkin tuohon SNRI mekanismiin vai mikä on? Muilla vissiin tulee nuppineuloiksi?
-
wRRa
- Moderator
Voi olla että ihan yleisesti kokemattomuus hitaiden kanssa tekee sen että tramadolikin toimii pienemmillä annoksilla merkittävämmin. Vähän sama ku minkä tahansa muun päihteen kanssa. Ite oon enempi deeli-ihmisiä ni en jaksa olla kauaa hämmentyny enää ihmeellisistäkään kokemuksista deeleissä, ekakertalainen varmasti jaksaisi.
Mulla ei siis hitaista oo kokemusta kuin unikkoteestä kerran sekakuosissa ja sit bentsoista pari kertaa ja kratomista kerran... että käytännös kattoen oon aika neitsyt kaikkien hitaiden kans
Mulla ei siis hitaista oo kokemusta kuin unikkoteestä kerran sekakuosissa ja sit bentsoista pari kertaa ja kratomista kerran... että käytännös kattoen oon aika neitsyt kaikkien hitaiden kans