MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Tiia
Karvakuono

Re: Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?

Post by Tiia »

ferox wrote:
Tiia wrote:Mutta takaisin aiheeseen ihmiset, ei tehdä tästä pevekkitopiccia, eihän?
Itsepä menit kysymään, mitä ihmiset eivät missään nimessä heittäisi hihaan. :mrgreen:
Tiia wrote:PV-kuumotus on pelkkää propagandaa ja sillä ootte ihmiset päähänne vanteen psyykannut, ei ihme että flippaa päässä.
Trolololol. Jokaisella asialla on kääntöpuolensakin.
Tiia wrote:Minut synnyttäneeseen luottaen tiedän ( muuten menetän lopunkin uskoni kaikkeen ) tää on putsia.
Muille herkkua en tälläisenaan tarjoile, mut itelleni tykkään jättää tän tälläseks.
Olipa tuokin muuten käsittämättömän banaali toteamus. Aina sitä vaan pitää yllättyä, vaikka luulisi jo kuulleensa kaiken.
Tiia wrote:Ja tosiaan, itse asiaan; 0,5g ei mg. Ja alotin 0,1g vedoilla puoltoista vuotta sitten ja sukat alko pyörii jalassa. :shock:
Does not compute...

Miten tarkkaa vaakaa käytät?

Mitäs PV-vihaajia täällä riehuu? Toiseks viimeiseen kysymykseen vastaan ensimmäisenä; siis tosiaan oon menny sekasin mittayksiköissä, pevukkipäissäni totaku rustasin, joten ei ihmekkään.

Kommenttias en ihan ymmärtäny, mitä niinku meinasit tolla ' yllättymiselläs '? Mun äitiä vai putsia pevekkiä?
Nooh, vastaan molempiin; Eli siis on hyvinkin paljon narkkariäitejä jotka lapsilleen loppujenlopuks vuosien tappelun jälkeen antaa/myy juttua, mun mielestä se nyt ei oo mitenkään ihmeellistä. Reilun neljänkympin ikään siinä kerkee varmaa tulla jo totaalinen moraalinen rappio, eikä siinä mitään.
Synnitön viskatkoon ekan stemun. :!

Ja siis edelleenkin tykkään stydeistä stimuista enkä mistään tasasesta apteekkipiristä, eikä siinäkään mitään ihmettelemistä pitäis olla. :o
Henkeänikään en pidä kovin kalliina, eli en pelkää et pumppu leikkaa kii ku rykii liikaa putsii stimuu tai lähemmäs putsii stimuu.

Ja tottahan toki jokaisella asialla on kääntöpuolensa, mut siis varmemmin sä päästäs sekoot jos otat kaiken mitä näät ja kuulet kuosipäissäs vakavasti.
Mä oon lähteny vetää alunperinki sillä asenteella, et kaikki on mahollista ja ei kannata uskoo omii silmiään jos on liekittäny tarpeeks. Ja kaikillahan päässä poksahtelee stimuissa, ei siinä sen kummempaa? Totta on myös se, et jotku menee pitkäkestosempaan ja vahvempaan psykoosiin ku perus flippaukset, mut se on ihmisen alkuperäsestä psyykestä kiinni ja kuinka paljon kestää tollasta.
Eli eihän se johdu itse PVstä vaan ihmisen päästä, vai olenko minä taas naiivi ja väärässä?

Ja vielä yks juttu, mitenköhän mun guosi eroais toisistaan, jos heittäsin putsii saman verran nenää ku hihaan? Ei mitenkään muuten, ku et toimis heti ja humahtais, mut täytys ottaa myös tasurii useemmin. :!

Nyt siis tahdon ihan hirveellä mielenkiinnolla kysyä sulta, mitkä on omakohtaset kokemukset, faktat joihin perustat PV-vihasi? Ja mitä ite vedät ja missä määrin? Tietenkin millanen sun oma moraalis on?
Ottaen huomioon, et mä en ole äitiäni ja lähiympäristöäni valinnut, eikä ne tosiaan ole huonompia kun sinunkaan. :love:
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

CYKO wrote:
Tiia wrote: Minut synnyttäneeseen luottaen tiedän ( muuten menetän lopunkin uskoni kaikkeen ) tää on putsia.
Muille herkkua en tälläisenaan tarjoile, mut itelleni tykkään jättää tän tälläseks.
Tykkään vetää sitä mitä vedän eikä sinneppäin, jos vain suinkin mahdollista.
Mitä nyt mielenterveys ja miksei fyysinenkin, vähän vaakalaudalla ja ku todellisuus koittaa eikä oo lääkettä, nii se on sitte nervous breakdown.
Mutta sitä en etukäteen halua ajatella, menee pata juntturaan muuten ku alkaa sumplimaan liikaa seuraamuksia.

Ja tosiaan, itse asiaan; 0,5g ei mg. Ja alotin 0,1g vedoilla puoltoista vuotta sitten ja sukat alko pyörii jalassa. :shock:

Eli vedät jatkettua paskaa. :doh:

0,1g määrästä saa viidet (kyllä, 5) sellaiset vedot ettei enempää pysty vetämään (ihan sama kuinka nisti on) ennenkuin tolet on noussut jo korkealle.

Se keneltä ostat sitä saattaa ihan tosissaan luulla myyvänsä puhdasta. Tätä on nähty ja kuultu aikasemminkin. :down:
Voin tehä vetoomuksen pevukkipäiltä ja lähettää postina sulle. Voihan kaikki loppujen lopuks olla paskaa, mitä sinäkin vetelet. En tiedä tosin mitä vedät, eikä se mua kyllä kiinnostakkaan. Mut nopeitten ja varsinki ylinopeiden ystävänä, tykkään kaikista salaliittoteorioista ja kyseenalaistamisesta.
Joten mietihän tätä; Oletetaan että itse käytät ryynejä tai subua ynms, ja tapahtuiski niin, et siinä ois vähän jotain muutakin ainetta ku ne jotka pakkausselosteessa lukee? EI MITENKÄÄN MAHDOTONTA, koska maailma on sairas.
Mutta juu, PVtä helposti voin vedellä grammoittain ja niin pitkään ku jaksan, ja vieläkin varmana että niin puhdasta on, ku ne sen sielä ryssälabrassa miksaili. :shock:

Että lälläslää, en ota kommenttias millään, koska et näytä tosiaan tietävän mistä puhut. Ja hei, riskei on otettava. Jos oot yhtään avarakatseinen tai sä varmaan sanoisit uhkarohkea ja tyhmä, nii käy hakee pari ketolaa putsii HERKKUA, ja vetäse 0,5 hihaan ja viel 0,2 tasureita pitkin päivää. Kerro sitten miltä tuntuu, katotaan et oot elossa vielä seuraavana päivänä. Noni, haaste heitetty putkikatseiselle. :up:
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

xxx-men wrote:Mun mielestä tässä topikissa kiteytyy aika hyvin toi mitä pevekki tekee ihmisille. Lesoilua, paskanpuhumista ja aivovaurioita.

Aiheeseen: Ryynejä en heittelis hihaan mitkä ei oo vesiliukoisia ja neki hyvin fimattuina.
Mä oon lesoillu, puhunu paskaa ja varmaan aivovaurioitunu jo entuudestaan, meissä on se ero että mä tiedostan oman paskuuteni. :cheers:
Aiheeseen: Samaa mieltä kanssasi, enkä puhu paskaa. :P

Muttajuu, systeemipsykoosissa kaikki te. Noh, jokaisella on oma todellisuus, mut täytyy sanoa, et aika suppeesti ajattelevaa jengiä täällä on. :|
Ettei ois mitenkään mahdollista, et asia menis jotenkin muuten ku miten sinä ajattelet? Mä oon kyllä epäilly pirit ja pvni puhki, mutta nyt ois sun vuoro?
ferox
OD

Post by ferox »

Tiia wrote:Kommenttias en ihan ymmärtäny, mitä niinku meinasit tolla ' yllättymiselläs '? Mun äitiä vai putsia pevekkiä?
Viittasin kursivoituun kohtaan. Käsitin, että kavereille antaisit pevekkiä ainoastaan jatkettuna. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi?
Tiia wrote:Totta on myös se, et jotku menee pitkäkestosempaan ja vahvempaan psykoosiin ku perus flippaukset, mut se on ihmisen alkuperäsestä psyykestä kiinni ja kuinka paljon kestää tollasta. Eli eihän se johdu itse PVstä vaan ihmisen päästä, vai olenko minä taas naiivi ja väärässä?
MDPV saa joissakin ihmisissä aikaan pahempia reaktioita kuin mikään muu stimu. Toteathan itsekin samoin edellisessä virkkeessäsi. Joidenkin kannattaa pistää se MDPV vaihtoon, omaa päätään kun ei voi.
Tiia wrote:Ja vielä yks juttu, mitenköhän mun guosi eroais toisistaan, jos heittäsin putsii saman verran nenää ku hihaan? Ei mitenkään muuten, ku et toimis heti ja humahtais, mut täytys ottaa myös tasurii useemmin. :!
Nyt puhut kyllä täyttä soopaa. IV-käytössä vaikutusaika on lyhimmillään.
Tiia wrote:Nyt siis tahdon ihan hirveellä mielenkiinnolla kysyä sulta, mitkä on omakohtaset kokemukset, faktat joihin perustat PV-vihasi? Ja mitä ite vedät ja missä määrin? Tietenkin millanen sun oma moraalis on?
Kun kerran kysyt, niin minulla on taustalla pari vuotta lähes yhtäjaksoista MDPV:n päivittäiskäyttöä. Nykyään taistelen toleranssin kurissa pitääkseni. Aineella on ollut korvaamattoman arvokasta vaikutusta elämääni ja opettanut niin hyvää kuin pahaakin. On asioita, joita saatan katua, mutta kokonaisuutena olen kiitollinen kaikesta, mitä elämä tänä aikana on opettanut. Pevekkiini ei kuulu jatkeaineita ja ehkä puolisen sataa ihmistä on osoittanut silmieni edessä, kuinka aineeni toimii ja millä annoksilla. Fiktini täsmällisyys on riittävä, arvioni ovat mielekkäitä ja moraalini on kaunistelematon mutta eheä.

Annoskoot, joista puhut, eivät mitenkään vastaa yleisesti hyväksyttyä tietoa MDPV:n ominaisuuksista. Ne olisivat täysin uskottavia jos olisit käyttänyt n. 20–30 % puhdasta ainetta. Esitin sinulle kysymyksen käyttämästäsi vaa'asta, mutta et vastannut. Kuinka punnitset sen nollafemmasi?

PS. Minua ei ole syytä kutsua PV-vihaajaksi.
mauseri wrote:Tiian pevekkiä.
:mrgreen:
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ferox the pevekkivihaaja. :D Hieman huti.
500mg on kyllä aika pirun tuju annos kaiken tietämäni mukaan, et ootko varma ettet oo tehny esim. pilkkuvirhettä ja tarkoittanut 50mg:tä?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

ferox puhuu harvoin mutta sitten kun puhuu niin satavarmaa asiaa. Tossa ois gramma 99+ prosentein merkittyä MDPV ja kunhan vähän tää vauhti vähenee päästä, kun muualla ei ole enää yhtään, että pääsee ottamaan ainetta jota itse kutsun viikko-kaks hereillä 247 putsii (putsilla tarkoitan nyt sellasta minkä itse jatkaisit jo yleisistäturvallisuussyistä vähintään 50-50 kaavalla ennen kadulle laskemista). Siis siis.. Hihaan en heittäisi yhtään mitään ennen kun lopetan lyricoitten käytön ja saan käteni edes siihen kuosiin että on teoriassa mahdollista osua suoneen, tai opettelen tarvittaessa piikittämisen uudelleen, siis itseeni, muiden suonet on helppoja, omat ei. Hetkeen ei ole ollut käsitystä edes itselläni mistä puhun, lopetan tähän.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

ferox wrote: Annoskoot, joista puhut, eivät mitenkään vastaa yleisesti hyväksyttyä tietoa MDPV:n ominaisuuksista. Ne olisivat täysin uskottavia jos olisit käyttänyt n. 20–30 % puhdasta ainetta.
Also my point exactly.
mauseri wrote:Tiian pevekkiä.
Hahaha. :mrgreen: Ei voi muuta kuin olla samaa mieltä.
Farao
Psykonautti

Post by Farao »

Tiia wrote:Mä oon lesoillu, puhunu paskaa ja varmaan aivovaurioitunu jo entuudestaan, meissä on se ero että mä tiedostan oman paskuuteni. :cheers:
Sepä hienoa. Miten sitten tiedostat paskuutesi? :mrgreen: Noin niinkuin käytännössä?
Tiia wrote:Muttajuu, systeemipsykoosissa kaikki te. Noh, jokaisella on oma todellisuus, mut täytyy sanoa, et aika suppeesti ajattelevaa jengiä täällä on. :|
Vai sellaisessa me ollaan. Itsehän et tietystikkään ole, ainakaan allekirjoituksesta päätellen..

Eikös se niin olekkin, niinkuin sinullakin on. Vähän arveluttavan kuuloinen tuo itäblokin ryssälabra..

Sulla on kyllä jännät jutut täällä. Khehheh, psyvault :love: kaikenlaisten hörhöjen temmellyskenttä..

0,5g pevekkiä ei kuulosta hyvältä. :doh: Vaiko mikä se määrä nyt olikaan oikeasti..? Kun se on tässä pari kertaa muuttunut.
tolkuton tajunnanköyrijä
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
SadPanda
LD50

Re: MDPV

Post by SadPanda »

Mä vedin itteni tällä hienosti sairaalaan taas. JOPA 4x... :( 2 epilepsiakohtausta putkeen ja vitumoine psykoosinpoikane päälä vieläki vaikka pääsin sairaalasta eilen enkä oo sen jälkee ottanu mitään. :( aaaw.
Viha/rakkaus. Silti tätä on putsina ulkomailta tulossa se ramma, ;D koukuttaahan tää aina päivä päivältä enemmän.
Vaikka tätä vihaan en oo silti mistää stimusta saanu tälläsii jumal nousui! :love:
Edit: Mistähän noi kouristelut ja epilepsiakohtauksentyyliset jutut vois johtua? Huonosta nesteytyksestä? En ole pätevää vastausta saanut mistään..
Edit2: Mietteitä mdpv:stä. Pärräää edelleen aivan loistavasti ja tuntuu että joka kerta on UNIIKKI ainutlaatuinen. NYT PUHUTAAN PUOLESTA, mdpv on hieno juttu. Maanantaina aloin kiskoo 4-fluoroamfee ja tiistain puolelle mentiin ja tiistaina frendi tuli kylään ja nakkasi vedot, HRRRR! niin siitä piti sanoa että yleensä olen alkanu skitsoilemaan 2vrk aikana mutta nyt en ole huomannut minkäänlaisia vainoja,skitsoja tai outoja ajatuksia. Tämä on loistavaa ajanvietettä pikkuporukassa, kaksin, kolmin, neljä on jo liikaa ja mörköjä tulee pää täyteen. Anteeksi sekava kirjoitustyyli mut viime vedoista ei ole kun tovi ja huhhuh että on ihan tajuttoman loistava olla. HEHKUTAN! NYT HEHKUTETAAN. Kyllä tätä pitää todenteolla tätä substanssia rakastaa jos ei pari sairaala reissuakaan tämän takia ole hidastanut tahtia. Nousut on parhaat iv.nä ja kyllä tämä on iv:nä ihan eri päihde ku esim nokittamalla tai oraalisesti. Keskityn edelleen hehkutukseen, isojen vetojen jälkeen on helppo keskittyä esim tähä kirjotukseen jos siihen panostaa täysillä. JA IHAN mitä vaan tekee niin kuha keskittyminen riittää se on parasta sille hetkelle. Aika terapeuttistakin tämä on omalla tavallaan. Tätä on dissattu nyt ihan liikaa on aika hypetyksen ja hehkutuksen. Reboostailu ei ole tarpeen jos muistaa ottaa tarpeeksi isoja vetoja-> Menee hyvinki se 4-5h sutinalla ja jumal olo koko ajan. Jos jotain negatiivista täytyy sanoa on ainut mikä tulee ekana mieleen se että tämän ottamista ei halua lopettaa koskaan (ennenku se on LOPPU!) silloinki tulee vielä haaveiltua. Tuo koukuttavuuspotentiaali tällä on kyllä niin suuri omalla kohalla että nään painajaisia vikoista vedoista (ISOISTA) jotka menee ohi. Psyykkisesti koukuttavinta ainetta mitä olen kehooni tunkenut..(niitä fyysisiä odotellessa) Millähän muuten mdpv narkkareita hoidetaan? Ja miten :D Ajattelin tehä tutkimusta tästä lähtien itselläni ja omalla keholla täydellä panostamisella eli postiluukut soimaan ja peveä kilo!
Suuta kuivaa ku helevetti vaikka en puhukkaan. tai siis puhun kirjoittamalla ja psyykkaan jotenki itteäni lukemaan äänettömästi kaiken mitä tähän kirjoitan näin. TÄMÄ ON MAAILMAN RAKKAUDELLA ja tunteella kirjotettu mdpv MEGATOPIC!
Olen myös sitä mieltä että tämä aine ei anna käyttäjälle kaikkeansa jos käyttäjä kieltää aineen ja ei kunnioita sitä. :D <3 MMMMM!!!!!
Nyt nousee tukka pystyy. :D öööö niii jooo kaveri tästä on ainaki hetkellisesti halvaantunu että kyllä nuo riskit ja ne on tietty suuret mutta riskejä on otettava :D:D Vettä ei tuu juotua kyllä yhtään niin paljo ku pitäis,,0,5 tuoppi tuntuu mahdottomuudelta. Ei maistunu potut ja nakkikastike, vaan ne ruoat etsivät mahollisimman syvän kolon suusta minne takertua ja nihkeillä. VITTU! EN SYÖ ENKÄ JUO. Pitäis hommata kanyyli ja tippa että sais suolaliuosta valumaan säänöllisesti suoniiin ettei kuivuis. Toiseen käteen kanyyli ja mdpv:tä tippumaan 10mg 30min välein. mmmm. Nyt tulikin mieleen että voikohan tätä ottaa liikaa? Mikä on liikaa? :D Jos haluaa kokeilla rajojansa ja etsiä sitä ihanne dosea niin onko tämä sitte menetetty peli? En halua itse todellakaan mitään övereitä vetää ja kuolla niihin. Mutta rajat on rajat. Levotonta tekstiä.
Itse en aijo enää sanoa tästä pahaa sanaakaan koska pakko arvostaa tällaista settiä joka on kuitenki niin iso riski, mutta riski minkä otan ihan mielisssäään. AHIHIHIH.
öööö sitte on paljo puhuttu siitä miten tämä tuhoaa ihmisarvot, elämänlaadun yms shaibaa että mdpv käyttäjällä ei olisi esim arvot kohillaan enää. PYH JA PAH. Ajatuksistahan se on kiini ja jos haluaa menettäää ne tärkeät arvot tai asiat niin niinhän siinä tulee käymään. Ite pystyn ainaki esim. nyt niitä arvoja ja asioita miettimään mdpv päissään paljon sutjakammin kuin selvänä. Kai mun arvot on sitte menny vituiksi selväpäisyydentakia :D Menee jo niin ihme tekstiksi että ei tätä varmaan kukaan selvinpäin jaksa lukea. Mutta kirjoittaminen on kivaa vaikka kirjotanki täysin epäselvästi ja varmasti on ärsyttävä lukea tällaista postausta. Ai stna ku käy munuaisiin..
mdpvpanda pyytää tältä aineelta nöyrästi anteeksi kaikki pahat puheeni aikaisemmissa tän topikin postailuissa,,en vielä sisäistäny tätä meininkiä näköjään ollenkaan oikealla tavalla. mdpv vois olla vaikka elämäntapa, lifestyle, ku kerta noi desingdrug nimikkeet jo on ja seksihuumehompotukset niin mikäettei. REALITYÄ pitäs kuvata mdpv hörhöilijöistä.
BB-talossakin tapahtuisi enemmän jos asukkaille annettaisiin viikossa 1g:n pussi putsia peveä. Toivottavasti oon nyt hehkuttanu tarpeeksi jos tämä vaikka nyt hengen sattuu viemään joskus niin oompaha saanu mielipiteeni esille. Tuskimpa tuo jälkeenpäin tulee kovin vituttamaan ku meni hehkuttaa. Oonkohan rakastumassa tähän aineeseen syvällisesti. Toivottavasti!

Vois alkaa kyllä kirjoittamaan ihan jonnekkin omaa blogia mdpv käyttäjän arjesta. nyt muuten tuli outoja rytmihäiriöitä mutta ei ne mitää haittaa ku tuntuu siltiki vielä enempi hyvältä ku pahalta.!

keräilis tähän nyt tiivistelmänä jotain asioita mikä tästä tekee juurikin sen, AAKKOS huumeen :D mistä nuin tyhmä nimi muuten. Pitäis keksii joku uus... öhömm. nyt onki pakko pysähtyä miettimään todenteolla::: MDPV. äh en keksi enkä jaksa. MDPV. tai ite ainakin sanon pevekki vaan =D Tästä pitää ainakin tehä vielä mdpv-räp. Kirja, öööö ainiii unohin laitella niitä asioita mitkä tästä tekee hienon. tiivistettynä.
NOUSUT NOUSUT JA NOUSUT JA NOUSUT. Aina vaan pitkäkestoisemmat. Ja aina erillaiset. :love:

Musiikki muuten kuulostaa ihan tajuttoman paremmalta pevekeissä mutta huomasin just että en oo tänää paljo musiikkia etes kuunellu. päässä raikaa muutenki aivosoluilla on drumn base ilta. ahihi.
Eipä muuten oo tullu myös nykyään tällä aineella "ei ikinä enää" fiilistä. Aina on mielessä pevekki, aiiiiiiina tekee mieli puhua siitä.
En jaksa enää kyllä selittää mitään eiköhän tässä ole jo hypetetty. JEJEJE! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

^Aivot muussiksi vaan, sitä näytät haluavan?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Jumalauta Panda, koitas se kappalejako.. :shock: Ja koita olla hankkimatta ittees taas sairaalaan.. :/
Neste
OD

Post by Neste »

Sairaalakäyntejä... munuaisvaivoja... rytmihäiriöitä. Joo-o... ei mitään negatiivista :|
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Olio wrote:^Aivot muussiksi vaan, sitä näytät haluavan?
Eipä varmaan todellakaan edes pelkät aivot.

Vahvat stimulantit on muuten ainoita päihteitä joita testirotat annostelevat itselleen niin kauan kunnes kuolevat, välittämättä siitä miten kovaa kipua tai muuta rangaistusta saavat. Tämä tosta tekstistä tuli ekana mieleen.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Sadpanda. En haluias moralisoida ja oma on elämäsi, mutta kannattaisi yrittää rauhoitella. Piristeiden holtittomalla käytöllä voi saada elimiston suhteellisen nopeasti huonoon kuntoon ja pumppu-verisuonet eivät ole ikuisia. Toiset kestää paremmin, kuin toiset. Vaikuttais, että ei oikein sovi sulle.
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

SadPanda wrote:REALITYÄ pitäs kuvata mdpv hörhöilijöistä. BB-talossakin tapahtuisi enemmän jos asukkaille annettaisiin viikossa 1g:n pussi putsia peveä.
Hauska idea! Pirteää tosi-tv:tä masentavien dokkareiden kontrastiksi.
Olisi ihme jos selvänä kirjoittaisi yhtä rakastuneena mutta kai sitä euforioissa kirjoittaa mitä sattuu. Muistan kun ainokainen kokaiinikokeiluni oli tulossa päätökseensä niin aamuyöllä olin jo netissä kyselemässä mistä saisi nopeasti rahaa kun sillä hetkellä tuntui, että tätä oli nyt vedettävä niin kauan kun pystyy. Seuraavana päivänä lähinnä huvitti.
brainrecovery
Karvakuono

Post by brainrecovery »

joo iv kivempi mutta helpompi käyttää väärin :x sit rupee flippailee ja hommaa itselleen helposti ongelmia
"se o kiva ku aivot on nii reijitetty et otsalohkon vauriot on niin pahoja jo,et hei kato ei täsa mitää ku MIKÄÄ EI TUNNU
VITTU YHTÄÄN MILTÄÄ
SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine »

SadPanda wrote:hyhhyh en oo tähän aineeseen koskenu kuukausiiin koko kesänäkään. Oksettaa ajatus että iv:nä ottais pikkusenkin liian ison määrän ja oksentais hyhhyh.
mun ei ikinä enää on pysynyt ja pysyy
Puolessa vuodessa tapahtuu paljon. :)
K19
Tuppisuu

Post by K19 »

SadPanda wrote: Edit: Mistähän noi kouristelut ja epilepsiakohtauksentyyliset jutut vois johtua? Huonosta nesteytyksestä? En ole pätevää vastausta saanut mistään..
Muistaakseni aivoverenkiertohäiriöt aiheuttavat ei-epileptisiä kouristuskohtauksia mm. aivoverenvuodot, aivoinfarktit jne.

Itsellä lauennu kans vastaavia MDPV:een kanssa kun on nuuhkinut liikaa ja liian usein nenääni. Toisaalta mulla on muutenkin satunnaisia kouristuskohtauksia sillon tällön jo vuosien ajan.

Siinä nopea linkki wikiin. Aamukiireet ja kooma -->
Common symptoms of head injury include coma, confusion, drowsiness, personality change, seizures, nausea and vomiting, headache and a lucid interval, during which a patient appears conscious only to deteriorate later.
http://en.wikipedia.org/wiki/Head_Injury#Symptoms

http://en.wikipedia.org/wiki/Non-epileptic_seizure
tRip wrote: Ja sitkun on sekasin sekä päihteistä että päihteettömyydestä, onkin jo helvetin SEKAISIN
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Turhaan dissaatte kaurapuuroo, älkää ottako liikaa jos on putsia, sitä putellia mitä tulee jostain taivaantuulista :P .. Päätös = Set & settingings tän kans.. Eli, 1G on paljon tätä, ei mikää parinpäivän pörrösäkki.. Hjuva stimu korvaamaan metyylifenidaattia, jopa lääkkeeks asti jos sen ottaa niin.. mut jos lähtee tsiigaileen mieltään tällä (jumi jumi) ni löytää ittensä kaivamasta persettä ja kaikki se mahd. hyöty menny ohitte.. noh.. ongelmia tulee vastaan, elämä on semmosta :) .. Ottakaa iisisti, tehkää jotain - älkää jääkö pyöriin ympyrää - luuppaamaan.. Jos otatte niin pysykää raiteilla, elämässä, älkää keskittyky siihen mikä antaa potkua vaan mitä oli ennen potkua mielessä =))). Anteeksi :up: :cheers: :doh:
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Tuli tuoSta mieleen et joS Sitä pikku booSterit ottaS :D kivaa tää peve taaS. Eiköhä täSSä pari vrk taaaS mennä. :)
jamaka

Post by jamaka »

haha, kaverin pikkuveliltä sain just taas lainit ja ihan vitun pärinä settii!!!!!!!! Imo paras stimu ikinä. piri koksu esso ja muut on täyttä paskaa verrattunä tähän. voin sanoo, vaikka laskut on paha ja morkani mut meno on kuitenki aina yhä vitun mdpv.

broidi iha fiileis, ei oo testaillu aikasemmi mitää stimuu:D:D:D

pitää vähä opettaa

parhaat olotilat ikinä!!! mutta tulee kuulemma pahat laskut :( Muuten vois useemminki käyttää ku pari kertaa viikos...

niin ja lisäksi, nyt kuukauden ajalta ku oon pari gemmiä vetassu on tullu jotaki käytännössä huomaamattomia oireita. mite tuo ku pevekist on rinta ollu helvetin kipeä kauan aikaa, ja sillon ku on ollu pärinöis nii on sattunu välist vitun lujaa rintaa.

menny kuite ohi tuo, eli ei mikää vakava mut jäi mietityttää.

Nii ja tuo joka varmaa kaikilla on tullu, mahan ''kramppaus'' se että tuntuu ku sydän pomppais ulos. jääny toi (rinnan pomppiminen). mahan kramppausta ei oo pitkää aikaa ollu

Silti täyttä paskaa imo nuo et vaarallinen huume. vittu holi tappaa vitusti enemmä jengii ku pevekki. siit voi jo päätellä jotai
Last edited by jamaka on Fri 18 Feb 2011, 04:01, edited 1 time in total.
Reason: Kolmoispostaus yhdistetty. Nyt jotain yritystä tähän touhuun saatana!!
Farao
Psykonautti

Post by Farao »

SadPanda wrote:Tuli tuoSta mieleen et joS Sitä pikku booSterit ottaS :D kivaa tää peve taaS. Eiköhä täSSä pari vrk taaaS mennä. :)
Jumpe, kyllä tuo peve vaikuttaa nannalta ;) ei kai addiktoi? :mrgreen:

Itekki ihan huumassa tähän. Parasta nopiaa mitä saanut, tosin on varmaan myös puhtainta :love:
jamaka wrote:parhaat olotilat ikinä!!! mutta tulee kuulemma pahat laskut :( Muuten vois useemminki käyttää ku pari kertaa viikos...

niin ja lisäksi, nyt kuukauden ajalta ku oon pari gemmiä vetassu on tullu jotaki käytännössä huomaamattomia oireita. mite tuo ku pevekist on rinta ollu helvetin kipeä kauan aikaa, ja sillon ku on ollu pärinöis nii on sattunu välist vitun lujaa rintaa.

Silti täyttä paskaa imo nuo et vaarallinen huume. vittu holi tappaa vitusti enemmä jengii ku pevekki. siit voi jo päätellä jotai
Kuulemma? Jos kerran olet koittanut useemman kerran niin kai osaat ite muodostaa mielipiteen laskuista? :roll:

Joop kyllä tästä lihakset jäykistyy ja leuka samoin. Hirveä pakko myös vispata jalkoja, ja kaverilla on jäätävä puheripuli. Itelläkin rintakipua sydämen kohdilta, ei tunnu tekevän kauhean gutaa.. Mistäköhän johtuu, toivottavasti ei mitään vakavaa :< niin kiva aine ettei huvittais luopua heti.

Noh noh, muistetaanpa että holia juo vitusti enempi ku pevekkiä käyttää. Metyylifenidaatteihin kuolee ihan törkeesti jengiä ympäri maailmaa, ja toki myös kaikenlaisiin amfetamiineihin. Ne kun tuppaa rasittaa elimistöä rutkasti, varsinkin sydäntä ja verisuonia..

Mmmmm.... :P
tolkuton tajunnanköyrijä
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Offtopic:

Vittu pevekkiä ei voi verrata koksuun millään tapaa. Toimiihan peve joo, mutta ei se mikään kunkku ole.

Lopetan avautumisen.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

parasta on. Pussia tässä taas odotellessa :D vittu jos joutuu venaa huomiseen. aaaargh! viikonloppu ilman. alkaa jo masentuu ja ahistuu ja vittuuntuu.
ADDIKTOIVINTA kamaa ikinä. Hei jos ei loppuelämä hirveesti kiinosta/ei väliä niin suosittelen että narkkaatte tätä. Saa helposti tunteettomaks ja kylmäks. hälläväliä asenteen pääle ku pari kk vetää. Itellä 3v kokemusta.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Hahahahahahaaaa. Sadpanda on kyllä melkein Vaultin virallinen pevehörhö (tai vähintään yksi niistä hörhöimmistä). :mrgreen:

En todellakaan tarkoita tätä minään muuna kuin kohteliaisuutena. ;) Äijä tuottaa mielenkiintoista luettavaa. :up:

Joku vois muuten pistää gallup-alueelle äänestyksen siitä kuka on vaultin virallinen pevekkihörhö, mä äänestäisin pandaa. :P
zan
Apteekki

Post by zan »

Koitappa panda saada ryhtiä ja rotia elämääs, ei sulla nyt nuin huonisti mee, muista aina että jollakin menee vielä huonommin. koitappa tsempata nyt ja skarpata ittees. kyllä sulle kavereita löytyy ja sulla ON kavereita jotka auttaa vierotukses ja on tukena, mut se kaikki on susta itestä kii.

tämä mdpv o sellanen aine johon en mielelläni koske vaikka tarjottaisiin.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

:cheers: :love: :! koko saatanan viikon taas oottanu pussia. On muute tämä oottaminen stressaavaa puuhaa.
Viralline pevehörhö :DD Voiko hakea erikoistitteliä tuon kameleontin tilalle? Pevehörhö.. :D kiitos. Otin sen kunnianosoituksena. Ja joo ei tässä nyt niin paskana olla. Hyvin menee. Tosin haikeeta tämä odottaminen. :doh:
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

SadPanda wrote::cheers: :love: :! koko saatanan viikon taas oottanu pussia. On muute tämä oottaminen stressaavaa puuhaa.
Viralline pevehörhö :DD Voiko hakea erikoistitteliä tuon kameleontin tilalle? Pevehörhö.. :D kiitos. Otin sen kunnianosoituksena. Ja joo ei tässä nyt niin paskana olla. Hyvin menee. Tosin haikeeta tämä odottaminen. :doh:
Hahhah. Perus.

Siistiä aina kytätä ikkunassa milloin postinkantaja tulee, (silloin kun huumeita tulossa, niin postinkantaja on AINA myöhässä, juuri niinä kertoina) ja sitten kun se on käynyt laatikolla. 100metriä juoksua alle 9 sekunnin , sormet syyhyten laatikolle!! PELKKIÄ LASKUJA!! FUUUUUUCCCKKKKK. Ja sitten kun jonain päivänä sen paketin saa, niin olo on onnellinen kuin elämän ensimmäisissä madmanousuissa :mrgreen:
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Nyt menee SadPandalla lujaa.... Luulis sairaalareissujen ees jotenki pysäyttävän miettiin es hetkeks.
Musta peeveetä on kiva vetää aikansa, mut pitemmän päälle meni mielialat sekasi ja kerranki aloin märiseen ku mulle ei jätetty savuja ja lähin kaverilta pois. Ja muutenki tommosia ihime kohtauksia. Ja hirveesti hikoilutti. Tuli kyl tunne että pv kuurin jälkeen piti pyytää elimistöltä anteexi. :| Tykkäsin muuten vitusti ku sillä laihtu vitusti =)))!! Laihutuslääkkenä ois iha vitu jee mut ei se terveellisel taval laihuttanu, mut jos nopeet pitäis saaha vaik pari kiloo pois nii peevee auttaa :D.
Toma
Psykonautti

Post by Toma »

Tää aine aiheutti taas vaan voimakkaan ahdistuksen ja valvottaa. En sit menny ekasta kerrasta oppimaan mut peevee ei kyl sovi mulle.. Taas valvottaa, ahdistaa ja mistää hyvistä fiiliksistä oikei ollu tietoakaan. Tosin eipä toimi enää bk-mdma:n kuten sillä oli ennen tapana toimia. Alkaa nää tutkarit riittää mulle pikkuhiljaa.
Masentaa ahdistaa vituttaa