Diapam
-
DjDSZ
- Tuppisuu
Re: Diapam
Itellä ois tuossa jälellä viel muutamia 5mg pameja. Toleranssi varmaan on jotain tyyliin nolla niin mietin et montako noita uskaltautuu viihde mielessä ottamaan että saa hyviä oloja? Nii ja mitenkäs alkoholi? jos ottaa pari bissee lisäks ni mitä vaikutuksia?
-
muhennos
- Lepakko
DjDSZ wrote:Itellä ois tuossa jälellä viel muutamia 5mg pameja. Toleranssi varmaan on jotain tyyliin nolla niin mietin et montako noita uskaltautuu viihde mielessä ottamaan että saa hyviä oloja? Nii ja mitenkäs alkoholi? jos ottaa pari bissee lisäks ni mitä vaikutuksia?
viihdeannokset on ei-tolettomilla siin 10-25mg. mutta kyllä 10mg jo pitäis jtn sanoa. Eilen otin alkuun 10mg ja se toi jo mukavaa rentoutumista ja illal viel pari bissee ja 20mg pamii (bentsoihin löytyy tolee). PKV lääkkeiden lamaava puoli voimistuu jos alkoholia nauttii. Mutta jos ei mitään toleja oo diapameihin niin kokeilee alkuun vaikka 15mg ja pari olutta ja katsoo mitä sit tapahtuu. Varovasti alko+bentso komboilla.
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
DjDSZ
- Tuppisuu
Pitää tuossa kokeilla. Ku ei oo tälläiseista mitn kokemusta ni ajattelin et fiksumpaa kysyä vähä neuvoa. mutta kiitoksia jo nyt 
-
FlyingH
Jos ei bentsoihin tolee ,niin en itse ottais tippaakaan alkoholia. Tääkin opetellaan kyllä yleensä kantapäänkautta ja voi tapahtua ihmeellisiä asioita.
-
muhennos
- Lepakko
Esim. 10mg pamii ja pari kaljaa tuskin aiheuttaa örvellys oloo, buustaa vaan sitä mukavaa oloo toi pari kaljaa. Tiedä sit henkilöstä itsestään?? Täs vaa puhuttiin aikas minimaalisista annoksista jos oikein ymmärsin.FlyingH wrote:Jos ei bentsoihin tolee ,niin en itse ottais tippaakaan alkoholia. Tääkin opetellaan kyllä yleensä kantapäänkautta ja voi tapahtua ihmeellisiä asioita.
-
Petri6
- OD
Komppaan tätä. Itse en bentsoja pidä mitenkään viihteellisenä, muttta poikkeuksena juuri tuo 10mg diapamia yhden tai kahden kaljan kanssa. Tämä kannattaa kyllä toteuttaa vain silloin, kun ei ole mitään vaaraa siitä, että alkaa juoda enemmän, ryynikännien seurauksista on varmaan turha edes mainita.muhennos wrote:Esim. 10mg pamii ja pari kaljaa tuskin aiheuttaa örvellys oloo, buustaa vaan sitä mukavaa oloo toi pari kaljaa. Tiedä sit henkilöstä itsestään?? Täs vaa puhuttiin aikas minimaalisista annoksista jos oikein ymmärsin.FlyingH wrote:Jos ei bentsoihin tolee ,niin en itse ottais tippaakaan alkoholia. Tääkin opetellaan kyllä yleensä kantapäänkautta ja voi tapahtua ihmeellisiä asioita.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
DjDSZ
- Tuppisuu
Juu jotain tälläistä mie vähän ajattelinkin että ei toinna paria enempää ottaa. Saas ny nähä miten parjon tuo sit boostaa oloa. Miten ne kannattaa yhdes sit käyttää? Kaljan kanssa alas vai jotenkin muuten? Voi kuullostaa tyhmältä, mutta varmassa vara parempi 
-
Petri6
- OD
No ite tykkään siitä pienestä "kolahduksesta", jonka diatsepaami antaa kielen alta liuotettuna (siis minulle antaa, muista en tiedä). Se maku voi joitain häiritä, ite kyllä diggaan. Sitten hiukan odottelua ja joku vartin tai puolen tunnin päästä yksi kalja, jonka jälkeen mahdollisesti vielä toinen.DjDSZ wrote:Juu jotain tälläistä mie vähän ajattelinkin että ei toinna paria enempää ottaa. Saas ny nähä miten parjon tuo sit boostaa oloa. Miten ne kannattaa yhdes sit käyttää? Kaljan kanssa alas vai jotenkin muuten? Voi kuullostaa tyhmältä, mutta varmassa vara parempi
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
peltsi
- OD
Kysyttiin että paljon voi syödä tai jotain sinnepäin niin vähän tarkoituksen vierestä että diatsepaamia voi pelkästään syödä lähestulkoon niinpaljon kun napaan mahtuu eikä se oo kovinkaan letaali mut kun muita lääkkeitä, opioideja ja alkoholia, joka on myös gaba-agonisti (eli vaikuttaa samaan osaan aivoissa samalla tavalla) otetaan lisäksi, olemattomat riskit muuttuu hengenvaarallisiksi.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
muhennos
- Lepakko
Niin eikai diatsepaami isommilla annoksilla kovin letaali ookaan. Mut ku sitä syö sen kourallisen ja vähän päälle pameja niin en tiiä sit onko harkintakyky ja muutenkaan tilannetaju sen jälkeen ihan kohillaan. Vaikka elimistölle ei oo kovin vaarallista niin kyllä ne pamit pistää aika pahasti sekoilee isoil annoksilla. Omaa kokemusta löytyy
Enkä itsekään pidä bentsoja viihteellisinä enkä niitä ihan huvikseen söiskään. Ihan asianmukaiseen käyttöön ne minulla menee.
Enkä itsekään pidä bentsoja viihteellisinä enkä niitä ihan huvikseen söiskään. Ihan asianmukaiseen käyttöön ne minulla menee.
-
DjDSZ
- Tuppisuu
Juuhs. Tuossa nyt kokeilin sen 10mg kielenalle ja kylhän nää ihan kohtuullisesti rentouttaa.. Ei kuitenkaa niin mukavasti ku pilvi. mut joo ahistus hävis kokonaan, mikä se tärkein pointti täs olikin
Aika jännä se "kolahdus" mikä tuli ku rupes vaikuttaa 
-
Huiko
- LD50
Kenelläkään tietoa niin sanotuista "intian pameista"? Kuulemma vörkkii niinku pitää, mut on pienempiä. Aika jänniä.
Tässä vähän kokoluokkaa. Siinä on vertailun vuoksi tennari vieressä. Hyvin toimii kuitenkin.
Tässä vähän kokoluokkaa. Siinä on vertailun vuoksi tennari vieressä. Hyvin toimii kuitenkin.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
jopasjota
- Psykonautti
Komppaan myös tätä. Joskus ollut 6milliä xanoria päivälle, ihan respalla, et tiedän kyl mistä puhun.mentalhell wrote:Komppaan tätä, siniset pamit on ehdottomasti mieluisin bentso lähes kaikkeen.kirkas wrote:Jos kaikista suomessa kaupan olevista bentsoista jätettäis yks jäljelle todellakin toivoisin et se olis Diapam ja se varmaan jäiskin, monikäyttöinen, toimii moneen indicaatioon ja IMO paras perusbentso, ahdistus lähtee, paniikkihäiriöön auttaa, tolettomalla toimenpidettä ennen jännitystä poistaan ja muutenki jännitystä poistaan, auttaa lihasspasmeihin, epileptisiin kohtauksiin jeesaa, unettomuuteen useimmilla ja kaikkee muutakin käyttöö vielä (nää siis varsinkin semmosilla jotka ei o mitään pillerinistejä, silloiha diapam ja opamox esim haukutaan ihan paskoiks miedoiks bentsoiks ku vedetää telaketjuja 50mg päivässä..) Mut Diapam on musta itseasiassa paras bentso oikeastaan kaikkeen, tai siis sopii vähän kaikkeen.. aliarvostettu paljon bentsoja syövien keskuudessa ja IHAN TURHAAN. Diapam kunniaan!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
-
Huiko
- LD50
Kyseessähän nyt ei ollu mikään myyntipuhe, vaan kun tietoa ei löydy, niin tietääkö kukaan teistä mitä noissa on esim. sidosaineina, kun ovat noin perhanan pieniä? Muutenkin ois kiva tietää jos tietoa löytyy vähän faktaakin eikä vaan myyntipuheita.Huiko wrote:Kenelläkään tietoa niin sanotuista "intian pameista"? Kuulemma vörkkii niinku pitää, mut on pienempiä. Aika jänniä.
Tässä vähän kokoluokkaa. Siinä on vertailun vuoksi tennari vieressä. Sori huono kuva, mutta kun ei parempaakaan saanu. Toisella puolella lukee msj ja toisella on jako-uurre. Hyvin toimii kuitenkin.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
jopasjota
- Psykonautti
Onhan noi aika pieniä, mut niin on suomenki pamit pieniä verrattuna tennariin.
Ois jännä nähä tommonen intiaani verrattuna suomen pamiin.
Ois jännä nähä tommonen intiaani verrattuna suomen pamiin.
-
muhennos
- Lepakko
eiks intias ja muutenki siel päin oo käytös Valium merkillä olevia Diapameja? Diatsepaami on ainakin vaikuttavana aineena molemmissa. Eli samaa tavaraa mutta eri nimellä kulkee.
"Valium is available for oral administration as tablets containing 2 mg, 5 mg or 10 mg diazepam. In addition to the active ingredient diazepam, each tablet contains the following inactive ingredients: anhydrous lactose, corn starch, pregelatinized starch and calcium stearate with the following dyes: 5-mg tablets contain FD&C Yellow No. 6 and D&C Yellow No. 10; 10-mg tablets contain FD&C Blue No. 1. Valium 2-mg tablets contain no dye."
"Valium is available for oral administration as tablets containing 2 mg, 5 mg or 10 mg diazepam. In addition to the active ingredient diazepam, each tablet contains the following inactive ingredients: anhydrous lactose, corn starch, pregelatinized starch and calcium stearate with the following dyes: 5-mg tablets contain FD&C Yellow No. 6 and D&C Yellow No. 10; 10-mg tablets contain FD&C Blue No. 1. Valium 2-mg tablets contain no dye."
-
gerhes
- Psykonautti
Lueskelin täs ku eilen yks tuttu oli semi kovaan känniin vetäny ties mitä pillereitä.. Diapameja jonkun verran ja jotain maasta löytämiään lääkkeitä.. Huhhuh
Aika sekasinhan se oli, hoki samoja asioita kahen minuutin välein.
Aika sekasinhan se oli, hoki samoja asioita kahen minuutin välein.
-
gerhes
- Psykonautti
Okoo, nyt selvis että ne ei ollutkaan diapameja mitä vedin. Olin 2 pilleriä ottanu ja vähän ajan päästä viinaa päälle. Oli sellanen känni olo, vaikutti ne tabut jotenki kun niin pienestä määrästä tuli. Eräänlaiset kännin "laskufiilikset" ilman vitutusta jäi kyllä useammaksi tunniksi, ja loppuillasta päätä särki.
Koitin selvitellä tyypeiltä että mitä ostin. myyjä ei muistanut myyneensä ees mitään, ihan ymmärrettävää sen kuntoon kattoen..
Koitin selvitellä tyypeiltä että mitä ostin. myyjä ei muistanut myyneensä ees mitään, ihan ymmärrettävää sen kuntoon kattoen..
-
xxx-men
- Kameleontti
Ooks varma ettei känni olo tullu vaan viinasta ja sulle myyty jotain tyyliin kalkkitabletteja?gerhes wrote:Okoo, nyt selvis että ne ei ollutkaan diapameja mitä vedin. Olin 2 pilleriä ottanu ja vähän ajan päästä viinaa päälle. Oli sellanen känni olo, vaikutti ne tabut jotenki kun niin pienestä määrästä tuli. Eräänlaiset kännin "laskufiilikset" ilman vitutusta jäi kyllä useammaksi tunniksi, ja loppuillasta päätä särki.
-
deckard
- Psykonautti
En tiedä bentsoista oikeen mitään joten nyt olis semmonen kysymys että kuinka hyvin esim. nää pamit auttaa sosiaalifobiaan tai esiintymiskammoon? Eli toimiiko sun ajatuksenkulku niissä ihan normaalisti vaikka rentona oletkin? Tähän mennessä olen käyttänyt siihen kavaa mutta nyt suomen tulli on jostain syystä alkanut pysäyttämään niitä, joten nettikaupat ei suostu lähettää sitä enää suomeen.
-
Psychonautilus
Tiiä onko tuo kauheen hyvä pitkän tähtäimen ratkasu sosiaalifobian kukistamiseen, mutta kyllähän nuo pienehköillä määrillä auttavat. Kaikilla on eri tolet ja sietokyvyt mutta kokeile vaikka 5mg - pollan pitäis raksuttaa suht koht normaalisti, mut esiintyminen luultavammin onnistuu rennommin.deckard wrote:En tiedä bentsoista oikeen mitään joten nyt olis semmonen kysymys että kuinka hyvin esim. nää pamit auttaa sosiaalifobiaan tai esiintymiskammoon? Eli toimiiko sun ajatuksenkulku niissä ihan normaalisti vaikka rentona oletkin? Tähän mennessä olen käyttänyt siihen kavaa mutta nyt suomen tulli on jostain syystä alkanut pysäyttämään niitä, joten nettikaupat ei suostu lähettää sitä enää suomeen.
T
-
tRip
- Moderator
Joo en pidemmän päälle ratkaisuks voi suositella, mut just joku 5mg on ihan hyvä jo.. ei mee liian lötköks. Jos siis ei omaa minkäänlaista toleranssia (ja vaikka olisikin tolerantti moniin bentsoihin;- )Psychonautilus wrote:Tiiä onko tuo kauheen hyvä pitkän tähtäimen ratkasu sosiaalifobian kukistamiseen, mutta kyllähän nuo pienehköillä määrillä auttavat. Kaikilla on eri tolet ja sietokyvyt mutta kokeile vaikka 5mg - pollan pitäis raksuttaa suht koht normaalisti, mut esiintyminen luultavammin onnistuu rennommin.deckard wrote:En tiedä bentsoista oikeen mitään joten nyt olis semmonen kysymys että kuinka hyvin esim. nää pamit auttaa sosiaalifobiaan tai esiintymiskammoon? Eli toimiiko sun ajatuksenkulku niissä ihan normaalisti vaikka rentona oletkin? Tähän mennessä olen käyttänyt siihen kavaa mutta nyt suomen tulli on jostain syystä alkanut pysäyttämään niitä, joten nettikaupat ei suostu lähettää sitä enää suomeen.
T
Mun mielestä sosiaalisiin tilanteisiin ehkä joku opamoxi, temesta tai rivatril vois olla päteviä.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Inkkari
- Psykonautti
Näitä pameja saanu nyt yli 10 käsiini ja pari niistä oon jo rouskinu. Yleensä ku oon pilvessä niin oon todella hiljane ja sisäänpäinsuuntautunu ja ehkä ahdistaaki vähä, mut 10mg pamin jälkee olin puhelias ja hihittelin, positiivine kokemus näistä siis.
On mulla kysymyski
Ensviikolla ois pankissa palaveri, niin se kuumottaa maan perkeleesti ja tekis mieli jättää menemät.
Jos kympin pamin ottais tuntia ennen sinne menoa, ni ois mukavempi jutella, mut meneek siit jo toleton lötköks ja huomaakohan sen mite hyvi? Tietty riippuu immeisestä mut vitosen pami ei ahdistukseen auttanu kovinkaa hyvi joten ei toi kymppi liika ole luuliskö
e: oisin toki voinu lukea ylemmän viestin
kympin taidan kiskasta
On mulla kysymyski
e: oisin toki voinu lukea ylemmän viestin
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
-
Velho
- LD50
Omakohtainen mielipide on että siniset pamit on kyllä parhaita joku pari sellasta eli 20-30mg auttaa koko päivän :S rentouttaa ja poistaa mielipahat (vitutus,ahdistus...)
ja pami+riva on kans sellane combo et tekee mieli olla vaa lötköpötkö jos siihe lisää tramalii ni on ylimukavaa 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Inkkari
- Psykonautti
Eihän nää pamit vaikuta ku jonkun 2-3h? Nii vähä vasta käyttäny ni en oikeen oo kiinnittäny huomioo tähän. Mut ite tykkään näistä tosi paljon, oikeeseen vaivaan.
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
-
AlproRusi
Hitaita ja hiljaa hiipiviä nappei. Mokseista tietää kun alkaa vaikuttaa, pamit jotenki salakavalampia. Vaikka pitäisi olla toisinpäin.
Kymppipami kyllä kestää sen päivän helpostikin tolettomalle, melko tokkuran pistää päälle
Joskus nukahtelee seuraavana päivänäkin pikku torkuille.
Kymppipami kyllä kestää sen päivän helpostikin tolettomalle, melko tokkuran pistää päälle
Joskus nukahtelee seuraavana päivänäkin pikku torkuille.
-
tanjuzka
- Tuppisuu
Diapam, tuo lääketieteen lahja maailmalle. Auttavat vitutukseen, krapulaan, flunssaan ja melkein mihin tahansa. Itse en ainakaan mene näistä edes mihinkään pökkyrään, paitsi jos nyt kourakaupalla syö. Mutta sehän ei olekaan kenenkään etujen mukaista. Mutta erittäin hyvä lääke ottaa silloin tällöin. Kunhan ei tavaksi tule. 
-
AlproRusi
Mulla on vielä sellanen sivuoire, että näkyy kahtena, vaikka ei oo paljoo kaljaa taustalla...
Kiusallinen sivuoire.
Hankala kattoo telkkua, kun pitää pitää toista silmää kii...
Kiusallinen sivuoire.
Hankala kattoo telkkua, kun pitää pitää toista silmää kii...
-
PCD
- Psykonautti
Ahistuksen ja paniikkioireisiin auttaa tos hyvin, joskus tullu myös viihteiltyä noilla ja krapulassa rouskinu helpottamaan kun oon sitä porukkaa et kaikki juodaan mitä on
eka lähtee muisti sit teen jtn fiksua varmaankin ja loppupeleissä sammun xD
Panic Chaos Disaster!
-
AlproRusi
Joku ihme homma tässä on, että ei skulaa pami nyt.
Vajaa laatikko kaljaa ja 2x5mg pamia niin ei edes rentouta. Ei ole tolesta kii, kun en käyttele juurikaan noita juttuja. Ihan vaan inspiraationa ajattelin vähän fiilistellä.
Mutta krapulassa jopa 5mg tekee yleensä sen unen, 1-2 tuntia täystokkura. Nyt pitää koitta sitte se loppu 20mg jos saisi vähän fiiliksiä. Puhutaan siis diatsepaamista, ei oksatsepaamista.
Monesti oon lukenu että kun alkaa tän pamisekoilun, niin se purkki menee sit illan aikana kokonaan. No ei mulla oo tuollasia tapahtunut eikä ole tehnyt mielikään. Mutta nyt taidan koittaa ne loput 20mg mitä on jäljellä.
Mutta tässähän ei ole edes mitään laitonta. Se on jännä juttu
Kun on lappu lääkäriltä, niin voit ajella autoakin jne. Muille se on huumausaine. Jotain sairasta tässä meidän mallissa on. Jos on esim. resepti opamoxiin, niin diapamhan metabolisoituu oksatsepaamiksi jossain vaiheessa. Mutta siitä huolimatta on laiton jos kyrähtää ilman paperia.
Vajaa laatikko kaljaa ja 2x5mg pamia niin ei edes rentouta. Ei ole tolesta kii, kun en käyttele juurikaan noita juttuja. Ihan vaan inspiraationa ajattelin vähän fiilistellä.
Mutta krapulassa jopa 5mg tekee yleensä sen unen, 1-2 tuntia täystokkura. Nyt pitää koitta sitte se loppu 20mg jos saisi vähän fiiliksiä. Puhutaan siis diatsepaamista, ei oksatsepaamista.
Monesti oon lukenu että kun alkaa tän pamisekoilun, niin se purkki menee sit illan aikana kokonaan. No ei mulla oo tuollasia tapahtunut eikä ole tehnyt mielikään. Mutta nyt taidan koittaa ne loput 20mg mitä on jäljellä.
Mutta tässähän ei ole edes mitään laitonta. Se on jännä juttu