Älä juo viinaa. Ota antabusta jos on hankalaa.imbesil wrote:Raivokohtauksella tarkoitan ainakin omalla kohdalla yleensä alkoholin vaikutuksen alaisena tehtyjä pahoinpitelyjä, jotka on syntynyt ihan pienistä jutuista. En kyl kehtaa kertoo teille mitä on tullu tehtyy
Raivokohtaukset
-
lonecell
Re: Raivokohtaukset
-
hahaviv
- Lepakko
Jep. Jätä viinanjuonti vähemmälle, tai pois kokonaan jos tollasta ei kerta selvinpäin tuu tehtyä.
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
just make love
-
sarq
- Psykonautti
Meillä suvussa tuntuu olevan alkoholin, etenkin kirkkaiden viinojen, kanssa sellaista, että päässä vaan "naksahtaa" jos tulee jonkinlaista konfliktia eteen ja sitten tuleekin tehtyä vaikka ja mitä typerää.
Munkin neuvo on, että jätä alkoholit juomatta tai kokeile juoda vain mietoja juomia. Itsellä tuo jälkimmäinen toimii niin, ettei päässä pimene ja pystyy sitten ne ongelmatkin ratkomaan ilman väkivaltaa tai muita typeryyksiä.
Oon myös huomannut useilla henkilöillä menevän helposti yli myös alkoholi+bentsot/opiaatit-kombolla.
Viina on viisasten juoma
Munkin neuvo on, että jätä alkoholit juomatta tai kokeile juoda vain mietoja juomia. Itsellä tuo jälkimmäinen toimii niin, ettei päässä pimene ja pystyy sitten ne ongelmatkin ratkomaan ilman väkivaltaa tai muita typeryyksiä.
Oon myös huomannut useilla henkilöillä menevän helposti yli myös alkoholi+bentsot/opiaatit-kombolla.
Viina on viisasten juoma
"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."
-
PeppeHalti
- Lepakko
Alkoholi on tässä se pahan alku ja juuri mielestäni.
En koskaan käytä väkivaltaa, ajatuskin on vastenmielinen.
Kuitenkin väkevien kanssa saatan muuttua agressiviseksi ja riidanhakuiseksi, oluen kanssa homma sentään pysyy joten kuten kasassa.
Amfetamiinin ja kokaiinin kanssa minua ei pidä päästää ihmisten ilmoille ollenkaan ilman saattajia, kun kuitenkin käyn riitelemään, ja koska en käytä väkivaltaa normaalioloissa, yleensä minua sattuu pahasti tämän seurauksena.
En koskaan käytä väkivaltaa, ajatuskin on vastenmielinen.
Kuitenkin väkevien kanssa saatan muuttua agressiviseksi ja riidanhakuiseksi, oluen kanssa homma sentään pysyy joten kuten kasassa.
Amfetamiinin ja kokaiinin kanssa minua ei pidä päästää ihmisten ilmoille ollenkaan ilman saattajia, kun kuitenkin käyn riitelemään, ja koska en käytä väkivaltaa normaalioloissa, yleensä minua sattuu pahasti tämän seurauksena.
-
Kosmonautti
- Psykonautti
Viimeks sain raivarin ku joku idiootti potkas mun veljee päähän pizzeriassa baari illan jälkeen. Näin punaista.
Sit havahdun et oon raahannu sen idiootin ulos ja pieksän minkä kerkeän. Oli rystyset paskana viikon.
Mut tuskin olisin ilman viinaa noin napsahtanu.
Pelottaa noi napsahdukset et pitäs kyllä viina jättää.
Sit havahdun et oon raahannu sen idiootin ulos ja pieksän minkä kerkeän. Oli rystyset paskana viikon.
Mut tuskin olisin ilman viinaa noin napsahtanu.
Pelottaa noi napsahdukset et pitäs kyllä viina jättää.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja