MDMA
-
SadPanda
- LD50
Re: MDMA
harmillista että tätä kristalli mdma;ta ei ole täällä pohjoisessa tullu koskaan vastaan. Mdma pitosia essoja olen kyllä useasti syöny sillonku niitä vielä oli.
Mut tämä mdma kristalli on testaamatta
Mut tämä mdma kristalli on testaamatta
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
SadPanda
- LD50
Kaveri otti 300mg lyrican kun oltiin nautittu isoja pommeja bk-mdma:ta ja meni kyllä ihan TRIPEILLE! siis höpötteli ihan omiaan ja näytti boostivan liikaakin..esim: kävi röökillä-> tuli sisälle hiukset ihan hiestä märkinä ja höpötti jostain mökistä missä kävi uimassa yms :heh: kuumottavaa se oli kattoo sitä sekoilua, mutta jälkeenpäin naurattaa.. en sitte tiiä mdma:n yhteisvaikutuksistaUke wrote:En osaa vastata, mut minkä takia ottamaa lyricaa jos on jo helkuti hyvä olo madamesta?ViCe wrote:Voiko ottaa lyricaa MDMA:n kanssa? Ettei pilaa fiiliksiä mitenkään? Ois hienoa jos joku viittis nopeesti vastata.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
tRip
- Moderator
Toki, mut emmä nyt toisen puolesta rupea mitenkään NOPEASTI tonkimaan tietoa, vain koska info on saatava heti.King Ink wrote:Irkki ois varmaan kaikelle muullekkin 1000000 kertaa parempi vaihtoehto,
mut q sattuu meil olee tää foorumi täs hei, niin kyl sitä on ihan hyvä käyttää myös 'tommosille' kysymyksille.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
frapathea
Miten tää liittyy irkkiin? Alkaisitko irkissä kuitenkin toisen puolesta mitenkään NOPEASTI tonkimaan tietoa, mitä eroa? Onneksemme kukaan ei lie kuitenkaan tässä tapauksessa vaatinut sinulta mitään NOPEAA tonkimista, joten ollos huoleti.tribh wrote:Toki, mut emmä nyt toisen puolesta rupea mitenkään NOPEASTI tonkimaan tietoa, vain koska info on saatava heti.King Ink wrote:Irkki ois varmaan kaikelle muullekkin 1000000 kertaa parempi vaihtoehto,
mut q sattuu meil olee tää foorumi täs hei, niin kyl sitä on ihan hyvä käyttää myös 'tommosille' kysymyksille.
Madma? Madma on kivaa. Siit menee tripeille, ku polttaa pilvee sen kanssa, ootteko huomannu?
-
Olento
- Apteekki
En oo kyl kertaakaan "tripeille" mennyt madman ja kannabiksen yhdistelemisestä, kuitenkin koko ajan tiedostanut missä mennään.frapathea wrote:Madma? Madma on kivaa. Siit menee tripeille, ku polttaa pilvee sen kanssa, ootteko huomannu?
Visuaaleja saanut/saan kyllä paljonkin, kaverien naamat muuttaneet/muuttaa muotoa, ja erinäisistä pinnoista löytänyt/löytyy erilaisia kuvia ja asioita,
mutta yleensä vain jos tuijottaa hetken aikaa.
Tämäkin tietysti riippuu paljon siitä minkä kukin luokittelee "trippailuksi", itse en tätä vielä luokittelisi.
Itselläni on lähes "pakko" olla aina hatsia matkassa jos madmaa tarkoitus ottaa, tämä johtuen siitä etten tiedä yhtä siistiä komboa kun polttaa kunnon pajautukset siinä vaiheessa kun naama alkaa vääntymään ja kääntymään, ja hampaat kolisee ja koko keho tärisee.
Tai oikeastaan ne on aina pakko saada siinä vaiheessa..
Se myös rauhoittaa hieman niitä nousuja, varsinkin jos on ottanut vahingossa vähän "liikaa", ja jos olisi tarkoitus vielä olla jossain ihmisten ilmoilla.
Hauskaa on myös se kuinka paljon pilveä pystyy polttamaan vaikutuksen alaisena, henkoht ainakin ihan älyttömiä määriä.
Sellaisia joita en ikinä pystyisi selvinpäin tai jonkun muun aineen kanssa polttaa överöimättä tai liikaa jumahtamatta.
-
frapathea
Mä yhistyn madman jälkioloihin kannabista ottaessa verkkoon. Sama tapahtuu lievemmässä muodossa deksamfen jälkioloissa kannabista polttaessa. Lisäksi informaation muuttuu nautinnoksi. Kykenen myös huomattavasti normaalia helpommin yhteyttämään toisen henkilön kanssa (siis luomaan energiaa hapesta ja toisen ihmisen säteilyenergiasta) ja ottamaan telepaattisia yhteyksiä. Olen tosin kokeillut vain sellaisen ihmisen kanssa, johon olen jo valmiiksi pyrkinyt yhdistämään hermostoni, mut kuiteski. Ja mä en ole koskaan ottanut madmaa edes sataa milligrammaa! Kyll'pä potkii.
-
Aukikco
- OD
Keräilin tossa toisaalle yhteenvetoa olemassaolevasta tutkimustiedosta MDMA:n mahdollisiin riskeihin liittyen.Aukikco wrote:Jos täällä on ihmisiä jotka ovat tutkineet laajemmin MDMA:n mahdollisia lyhyt- tai pitkäaikaisia haittavaikutuksia liittyen neurotoksisuuteen, muistihäiriöihin ja miksei muutenkin, niin kertokaapa käsityksiänne.
On se kyllä hitto rakastettava.
-
Kottonmouth
Omat kokemukseni mdma:sta ovat olleet AINA positiivisia.
Olen ainetta kokeillut noin 10 kertaa, ja jokainen kerta on ollut edellistä huikeampi, vaikken annostusta ole muuttanut miksikään.
Mieletön hyvänolontunne ja euforia. (seksi ja masturbointi saa aivan uuden ulottuvuuden.)
Musiikki kuulostaa täysin erilaiselta. Kuuntelen jopa psytrancea kyseisen aineen vaikutuksen alaisena. Ja hyvältä kuulostaa
Minkäänlaista huonoa oloa en ole koskaan noista saanut. Ilmeisesti pirivoittoisesta koostumuksestaan johtuen vaikutuksen lakattua on todella vaikea saada unta. Tuo oikeastaan ainoa haittavaikutus noissa.
Tykkään trippailla mdma:n kanssa yksinään kotona ja chillailla. Kerran olen lähtenyt ulos kyseisen aineen vaikutuksen alaisena, oli vähän turhan hullu meininki
Luulin että auton ovi on auki, ja putoan kyydistä. Luulin myös että penkissä on kauhea reikä, niin iso että jos en pidä kauhukahvasta kiinni, putoan tielle. 3h olin niin täydellisessä seipäässä ettei mitään järkeä. Poliisit kun pysäyttivät automme, vedin hervottoman kokoiset aurinkolasit päähän ja rupesin heittämään settiä Fear and Loathing in Las Vegas leffasta 
Ehdottomasti suosikkihuume.
Olen ainetta kokeillut noin 10 kertaa, ja jokainen kerta on ollut edellistä huikeampi, vaikken annostusta ole muuttanut miksikään.
Mieletön hyvänolontunne ja euforia. (seksi ja masturbointi saa aivan uuden ulottuvuuden.)
Musiikki kuulostaa täysin erilaiselta. Kuuntelen jopa psytrancea kyseisen aineen vaikutuksen alaisena. Ja hyvältä kuulostaa
Minkäänlaista huonoa oloa en ole koskaan noista saanut. Ilmeisesti pirivoittoisesta koostumuksestaan johtuen vaikutuksen lakattua on todella vaikea saada unta. Tuo oikeastaan ainoa haittavaikutus noissa.
Tykkään trippailla mdma:n kanssa yksinään kotona ja chillailla. Kerran olen lähtenyt ulos kyseisen aineen vaikutuksen alaisena, oli vähän turhan hullu meininki
Ehdottomasti suosikkihuume.
-
frapathea
Oke, no mulla ei tunnu toimivan madma kovin empatisoivasti. On hämmentäny ja kummastuttanu. Oon siis kokeillut useasti kristalleja, joiden oletan miltei takuuvarmasti olevan just sitä itseään, mut vittu, ei kun ei. Ei merkkiäkään siitä, mistä ihmiset madman yhteydessä yleensä puhuu.
Vaikutuksia, joita olen kokenut ilmenevän: ... Kylmä, robottimainen ja mekaaninen fiilis. Kylmä ja mekaaninen suhtautuminen maailmaan. Turhautuneisuus, tylsistyneisyys. Ylipäätään tulee jotenkin tosi metamfetamiinimainen fiilis miinus se täpinäinen buusti, joka metasta yleensä tulee.
Vaikka normaalioloissa oon yleensä sangen naivin toiveikas, voimakkaasti kokeva ja lapsenomaisen utelias, niin MDMA:sta tulee voimakkaita fiiliksiä siitä, että maailmassa ei yksinkertaisesti ole mitään kiinnostaa mulle, kaikki on samantekevää ja tylsällä tavalla turhaa ja tunteet sekä niitä aiheuttavat jutut ei koske mua mitenkään.
Tekee tavallaan mieli meditoida, mutta sekin vaikuttaa tyhjältä.
Sit kans aika paljon sellasta miljonäärin tytär -syndroomaa, et kaikki näyttää niin hienolta ja ihan okeilta, että kaikki tuntuu arvottomalta. Välillä joku kylmän rationaalinen puoli tuntee halua tuhota kaiken, koska siitä ei yksinkertaisesti ole mitään hyötyä. Sillä ei tee mitään. Tuntuu inhimillisemmältä pyyhkiä kaikki pois. Et onks täs sit kyse jostain täysin toisenlaisesta näkemyksestä empatian luonteeseen?
Jos poltan pilveä madmalaskuihin, niin pärähdän automaattisesti joihinkin tosi kosmisiin mut tavallaan väsyneisiin ja hiljaisiin sfääreihin. Itseni orgasmiin ajatteleminen helpottuu ja tuntuu huomattavasti vaivattomammalta levittää kokemukseni rajoja kehoni ulkopuolelle. Oikeastaan kannabisjälkiolojen takia madma on eniten tuntunutkin käyttämisen arvoiselta, oon tykänny niistä. Mut se itse vaikutus on vaa ollu hämmentävän tylsää ja laimeeta ja välittämätöntä.
Taustatietona: oon aika neuroepätyypillinen, ADHD on diagnosoitu, mutta oon käsittänyt lääkäreiden olleen viimeaikoina sitä mieltä, et olisin voimakkaammin Aspergerii ilmentävä. Muut amfetamiinit saa mut yleensä keskittymään intensiivisesti ja hiljaisesti pitkäjänteisesti yhteen asiaan, eli jonkinlaista niinkutsutusti poikkeavaa reagointia amfetamiineihin ilmenee. Oonko yksin tän kans, vai onks joku kokenu samanlaista outoutta? Yritin ettii netistä vastaavanlaisia kokemuksia, mut ainakaa näin peukalo keskel hakupalkkii en löytäny miti.
Vaikutuksia, joita olen kokenut ilmenevän: ... Kylmä, robottimainen ja mekaaninen fiilis. Kylmä ja mekaaninen suhtautuminen maailmaan. Turhautuneisuus, tylsistyneisyys. Ylipäätään tulee jotenkin tosi metamfetamiinimainen fiilis miinus se täpinäinen buusti, joka metasta yleensä tulee.
Vaikka normaalioloissa oon yleensä sangen naivin toiveikas, voimakkaasti kokeva ja lapsenomaisen utelias, niin MDMA:sta tulee voimakkaita fiiliksiä siitä, että maailmassa ei yksinkertaisesti ole mitään kiinnostaa mulle, kaikki on samantekevää ja tylsällä tavalla turhaa ja tunteet sekä niitä aiheuttavat jutut ei koske mua mitenkään.
Tekee tavallaan mieli meditoida, mutta sekin vaikuttaa tyhjältä.
Sit kans aika paljon sellasta miljonäärin tytär -syndroomaa, et kaikki näyttää niin hienolta ja ihan okeilta, että kaikki tuntuu arvottomalta. Välillä joku kylmän rationaalinen puoli tuntee halua tuhota kaiken, koska siitä ei yksinkertaisesti ole mitään hyötyä. Sillä ei tee mitään. Tuntuu inhimillisemmältä pyyhkiä kaikki pois. Et onks täs sit kyse jostain täysin toisenlaisesta näkemyksestä empatian luonteeseen?
Jos poltan pilveä madmalaskuihin, niin pärähdän automaattisesti joihinkin tosi kosmisiin mut tavallaan väsyneisiin ja hiljaisiin sfääreihin. Itseni orgasmiin ajatteleminen helpottuu ja tuntuu huomattavasti vaivattomammalta levittää kokemukseni rajoja kehoni ulkopuolelle. Oikeastaan kannabisjälkiolojen takia madma on eniten tuntunutkin käyttämisen arvoiselta, oon tykänny niistä. Mut se itse vaikutus on vaa ollu hämmentävän tylsää ja laimeeta ja välittämätöntä.
Taustatietona: oon aika neuroepätyypillinen, ADHD on diagnosoitu, mutta oon käsittänyt lääkäreiden olleen viimeaikoina sitä mieltä, et olisin voimakkaammin Aspergerii ilmentävä. Muut amfetamiinit saa mut yleensä keskittymään intensiivisesti ja hiljaisesti pitkäjänteisesti yhteen asiaan, eli jonkinlaista niinkutsutusti poikkeavaa reagointia amfetamiineihin ilmenee. Oonko yksin tän kans, vai onks joku kokenu samanlaista outoutta? Yritin ettii netistä vastaavanlaisia kokemuksia, mut ainakaa näin peukalo keskel hakupalkkii en löytäny miti.
-
SAWANISTI
- Apteekki
Frapa, minä tiedän mitä tarkoitat, ja tajusin, että onhan niitä muitakin tapauksia! ei jaksa nyt kirjottaa, mut tota se vähä niinku on itelläkin
Ymmärrän kyllä myös sen hehkutuksen
...
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
ddduck1
- Karvakuono
Perjantaina tuli heitettyä yksi nappinen naamaan. Punainen diamondi oli. Hieman kova ja maku oli aika jatketun oloinen. Ja n.30min päästä (ehkä?) tuntui, että tais mennä rahaa hukkaa ja yks nipa saa kyllä selittää. Sitten kolahti.
En sitte tiijä, onko mun aineenvaihdunta jotenki nopeaa vai mikä lienee, mutta yks nappi ihan oraalisesti nautiskeltuna, niin mentiin sitten aika kovaa koko ilta. Hauskaa oli, uskomattoman onnellinen olo, aistit iha yyberherkät jne. Olo oli jatkuvasti pehmeän rauhallinen sisältä, mutta silti erittäin energinen kokoajan. Pillejä kului baarissa aika monta, että leuat tutisi ihan huolella.
Että jälleen kerran on todettava, että kemikaalit ftw. Loppua kohti mentiin sitten hieman tunteellisemmalle puolelle, muttei siitäkään ollut mitään haittaa.
Kauheesti teki mieli puhua ja kertoa ihmisille kuinka tärkeitä ne on etc.
Alkoholia meni aivan törkeä määrä ja tuli kai tarjottuakin kuiteistä päätellen monelle. Kai sekin oli silkkaa rakkautta.
D
Yhteenvetona todettakoon, että oli kyllä taas iha pirun hauskaa ja erittäin onnistunut ilta. Ja oikeastaan onnistuminen oli avainsana, kummasti koko illan todella itsevarma ja semmoinen olo, että kaikki mitä teen niin onnistuu ja on täysin oikein ja jotain outoa egoboostia.
En sitte tiijä, onko mun aineenvaihdunta jotenki nopeaa vai mikä lienee, mutta yks nappi ihan oraalisesti nautiskeltuna, niin mentiin sitten aika kovaa koko ilta. Hauskaa oli, uskomattoman onnellinen olo, aistit iha yyberherkät jne. Olo oli jatkuvasti pehmeän rauhallinen sisältä, mutta silti erittäin energinen kokoajan. Pillejä kului baarissa aika monta, että leuat tutisi ihan huolella.
Että jälleen kerran on todettava, että kemikaalit ftw. Loppua kohti mentiin sitten hieman tunteellisemmalle puolelle, muttei siitäkään ollut mitään haittaa.
Alkoholia meni aivan törkeä määrä ja tuli kai tarjottuakin kuiteistä päätellen monelle. Kai sekin oli silkkaa rakkautta.
Yhteenvetona todettakoon, että oli kyllä taas iha pirun hauskaa ja erittäin onnistunut ilta. Ja oikeastaan onnistuminen oli avainsana, kummasti koko illan todella itsevarma ja semmoinen olo, että kaikki mitä teen niin onnistuu ja on täysin oikein ja jotain outoa egoboostia.
-
kemikaalikeiju
- Tuppisuu
Otin tuossa muutama viikonloppu sitten kiteistä kristalli madamea ja minua alkoi ihmetyttämään sen vähäinen vaikutus. Murskasin kiteet ja silmämääräisesti mittasin kuppiin n. 6-8mg sillä ekaa kertaa otin madmaa jauhemuodossa.Halusin olla varovainen sillä kuulemma vain 0.05g tätä stuffia pitäsisi kans toimia? Pistin jauheen vitamiiniporejuoman sekaan ja kulautin kurkusta alas.
Vaikutukset alkoivat n. reippaan tunnin päästä aaltoilevana hyvänä olona jota edelsi "herkkä" mielentila jonka aikana kyseenalaistin suhteitani itseeni ja muihin ja olo oli hieman surullinen vaikka poikaystäväni makoili kanssani. EI siis tullut mitään odottaamaani nousua.
Hyvien ekstaasien mitä olen syönyt, antama olo on ollut ekstaattinen ja nousut ovat olleetn maailman mullistavat mutta tälläkertaa hyvä olo tuli hiipien ja aaltoili. Eikä kosketus ja musiikkikaan räjäyttänyt tajuntaani ihan samanlailla kuten hyvien mdma naksujen kanssa on tapana.
2 tuntia ihmeteltyäni vajaata oloani en edes viitsinyt lähtä ottamaan lisää koska olo oli unelias ja tyyni joten oli mukava koittaa nukahtaa vaikka siinä menikin jokunen tovi..
Onko kellään kokemusta madma vajareista vai oliko kyseessä huonolaatu vaiko onko reseptoreideni serotoniini kiintiö täynnä? Viimevuoden puolella ois nääs voinu muutaman naksun jättää syömättä..
Tulipas kyllä aika tarina että kiitos jos jaksoit lukea
Vaikutukset alkoivat n. reippaan tunnin päästä aaltoilevana hyvänä olona jota edelsi "herkkä" mielentila jonka aikana kyseenalaistin suhteitani itseeni ja muihin ja olo oli hieman surullinen vaikka poikaystäväni makoili kanssani. EI siis tullut mitään odottaamaani nousua.
Hyvien ekstaasien mitä olen syönyt, antama olo on ollut ekstaattinen ja nousut ovat olleetn maailman mullistavat mutta tälläkertaa hyvä olo tuli hiipien ja aaltoili. Eikä kosketus ja musiikkikaan räjäyttänyt tajuntaani ihan samanlailla kuten hyvien mdma naksujen kanssa on tapana.
2 tuntia ihmeteltyäni vajaata oloani en edes viitsinyt lähtä ottamaan lisää koska olo oli unelias ja tyyni joten oli mukava koittaa nukahtaa vaikka siinä menikin jokunen tovi..
Onko kellään kokemusta madma vajareista vai oliko kyseessä huonolaatu vaiko onko reseptoreideni serotoniini kiintiö täynnä? Viimevuoden puolella ois nääs voinu muutaman naksun jättää syömättä..
Tulipas kyllä aika tarina että kiitos jos jaksoit lukea
-
Jane88
- Karvakuono
Nyt tarkkana, söitkö siis 6-8mg MDMA kristalleja?kemikaalikeiju wrote:Otin tuossa muutama viikonloppu sitten kiteistä kristalli madamea ja minua alkoi ihmetyttämään sen vähäinen vaikutus. Murskasin kiteet ja silmämääräisesti mittasin kuppiin n. 6-8mg sillä ekaa kertaa otin madmaa jauhemuodossa.Halusin olla varovainen sillä kuulemma vain 0.05g tätä stuffia pitäsisi kans toimia? Pistin jauheen vitamiiniporejuoman sekaan ja kulautin kurkusta alas.
Jotta tunnet edes jotain niin kyl sitä vähintään 50mg tarttee vetää. Normaali annos on n 90-140mg (myös kristalleissa).
-
kemikaalikeiju
- Tuppisuu
heh meni yksiköt sekaisinJane88 wrote:Nyt tarkkana, söitkö siis 6-8mg MDMA kristalleja?kemikaalikeiju wrote:Otin tuossa muutama viikonloppu sitten kiteistä kristalli madamea ja minua alkoi ihmetyttämään sen vähäinen vaikutus. Murskasin kiteet ja silmämääräisesti mittasin kuppiin n. 6-8mg sillä ekaa kertaa otin madmaa jauhemuodossa.Halusin olla varovainen sillä kuulemma vain 0.05g tätä stuffia pitäsisi kans toimia? Pistin jauheen vitamiiniporejuoman sekaan ja kulautin kurkusta alas.
Jotta tunnet edes jotain niin kyl sitä vähintään 50mg tarttee vetää. Normaali annos on n 90-140mg (myös kristalleissa).
-
Jane88
- Karvakuono
Joo kyllä 80mg pitäisi tuntua jo ihan hyvin. Outoa. Käytätkö mitään lääkkeitä? Mitä oot syöny/tehny sitä ennen?kemikaalikeiju wrote:heh meni yksiköt sekaisinJane88 wrote:Nyt tarkkana, söitkö siis 6-8mg MDMA kristalleja?kemikaalikeiju wrote:Otin tuossa muutama viikonloppu sitten kiteistä kristalli madamea ja minua alkoi ihmetyttämään sen vähäinen vaikutus. Murskasin kiteet ja silmämääräisesti mittasin kuppiin n. 6-8mg sillä ekaa kertaa otin madmaa jauhemuodossa.Halusin olla varovainen sillä kuulemma vain 0.05g tätä stuffia pitäsisi kans toimia? Pistin jauheen vitamiiniporejuoman sekaan ja kulautin kurkusta alas.
Jotta tunnet edes jotain niin kyl sitä vähintään 50mg tarttee vetää. Normaali annos on n 90-140mg (myös kristalleissa).eli tarkalleen ottaen siinä oli semmoisen 60-80 mg verran
mutta kyllä sen silti olisi pitänyt sanoa jotain?
-
kemikaalikeiju
- Tuppisuu
hmm en käytä mitään lääkkeitä...viime vuonna söin mirtsoja ja kokeilin myös muita psyykelääkkeitä joiden syönti kesti muutamia viikkoja ja lopetin ne jo kuukausia sitten..mutta niidenhän ei pitäisi enään vaikuttaa..Kukkaistippoja eli homeopaattista lääkitystä kylläkin nykyään käytän mutta ei niidenkään pitäisi mitenkään vaikuttaa
Ja olin syönyt vähän ruokaa ennen ottamista, eikai tällä sitten olisi ollut niin suurta merkitystä?
Hoksasin että joku oli myös kirjoittanut täällä siitä että madmasta tulee tämä "tyhjä" olo ja se myös minulle tuli, ja että piri toimii vain rauhoittvasti kuten minullakin.kerran olen saanut piristä vauhdikkaan olon ja puheripulin kun otin parin päivän ajan piriä ja metua sekaisin, silloin hoksasin että aa tämä se olo on josta kaikki vauhtipäät puhuvat pulputtuvat
.voisikohan se sitten johtua siitä että minulla on myös neurokemiallisesti aika jännä aivotoiminta kun lääkkeetkin tuppaa toimimaan erinlailla kuin muilla..pireissäkin jumittaudun aina omiin oloihine eikä olo ole yhtään sosiaalinen, pystyn vain keskittymään asioihin paremmin ja siinä se. ADHD:takin on epäilty sillä selvinpäin keskittymiskykyny on aika heikko varsinkin lapsena..Nykyään kylläkin parempi kuin ennen..No ajattelin kokeilla vähän suuremmalla dosella joku 150 mg ja sitten jos ei sano mitään niin tietääpähän että ostaa tästä lähin vain nipsuja pillereinä koska siinä muodossa ne aina ovat toimineet oikein mainiosti.
Hoksasin että joku oli myös kirjoittanut täällä siitä että madmasta tulee tämä "tyhjä" olo ja se myös minulle tuli, ja että piri toimii vain rauhoittvasti kuten minullakin.kerran olen saanut piristä vauhdikkaan olon ja puheripulin kun otin parin päivän ajan piriä ja metua sekaisin, silloin hoksasin että aa tämä se olo on josta kaikki vauhtipäät puhuvat pulputtuvat
-
xxx-men
- Kameleontti
Tää aito ja oikee madma onki ihan eri asia ku nää paskat "madma" rc yritelmä kopiot. Kyllä uskoisin että ilman kuumotuksia uskallat ottaa tuota aitoa._Melba wrote:Nyt ois ollu täällä madamee mut ko vettiin kerran öyskyt sil methylonel niin en totakaan uskalla kyl ottaa, ainakaa ilman bendoi.
Onko kristallia muuten?
Offtopic naurettiin vitusti ku yks jätkä kaupitteli täälä paikkakunnalla tossa taannoin "kristallia" 200egen hintaan/g joka siis ei todellakaan ollut kristalli nähnytkään.
-
W10
- Kameleontti
Pari kertaa on tullut testattua ihan kidemuodossa. Olivat hieman kellertäviä ja luultavasti hyvin puhdasta ainetta, koska fiiliksiin pääsi jo ~100mg annoksella. Liikkuminen oli mukavan kevyttä, kuten piristeissä yleensäkkin, mutta mitään jauhamista tai lihasten kiristelyä ei ollut havaittavissa. Olo oli ihanan rauhallinen ja suurin osa ajasta kuluikin sohvalla makoillen ja avopuolison kanssa keskustellen mukavia, sekä tietenkin halailu ja koskettelu tuntui mahtavalta.
Huonona puolena ehkä voisi mainita lyhyt kesto. Jo kolmen tunnin jälkeen alkoi hieman ramasemaan ja sohvalla jumittaminen tuntui ainoalta mielekkäältä vaihtoehdolta. Illan päätteeksi tuli napattua muutama tenoxi rauhoittamaan oloa lisää jotta voi mennä myöhemmin nukkumaan. Parin päivän kuluttua tuntui hieman alakuloisuutta, mutta se meni ohi siinä päivän mittaan.
Kokonaisuudessa erittäin positiivinen ja mukava kokemus. Parisuhdeterapiaa parhaimmillaan. Mitään epämääräisiä napsuja ei ole tullut koskaan syötyä, eikä oikeastaan kiinnostakkaan kun kovin harvoin tulee nopeisiin koskettua. Minulle ainakin mitä parhain chillausaine. Ei kannata käräyttää reseptoreita liiallisella kuosaamisella jotta voi nauttia vielä myöhemminkin madamen ihanasta syleilystä.
Huonona puolena ehkä voisi mainita lyhyt kesto. Jo kolmen tunnin jälkeen alkoi hieman ramasemaan ja sohvalla jumittaminen tuntui ainoalta mielekkäältä vaihtoehdolta. Illan päätteeksi tuli napattua muutama tenoxi rauhoittamaan oloa lisää jotta voi mennä myöhemmin nukkumaan. Parin päivän kuluttua tuntui hieman alakuloisuutta, mutta se meni ohi siinä päivän mittaan.
Kokonaisuudessa erittäin positiivinen ja mukava kokemus. Parisuhdeterapiaa parhaimmillaan. Mitään epämääräisiä napsuja ei ole tullut koskaan syötyä, eikä oikeastaan kiinnostakkaan kun kovin harvoin tulee nopeisiin koskettua. Minulle ainakin mitä parhain chillausaine. Ei kannata käräyttää reseptoreita liiallisella kuosaamisella jotta voi nauttia vielä myöhemminkin madamen ihanasta syleilystä.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
_Melba
- Kameleontti
Mahtavalta vaikutti kyllä kaverin olot ton oton jälkee. No en tiiä oliko kristalli, kahesta paikasta sitä kuulu, toinen soitti et ois ollu sitä jä kuulemmmaaivan kristallia mut ei sitä jaksanu lähteä katsastaan ku itel ei ollu rahaa. Toisel sit kellä oli, niin olin kyläs kaverin kans, näin kyl millasta se oli mut en tiiä oliko kristallia ku en tiiä millasta on krisstallixxx-men wrote:Tää aito ja oikee madma onki ihan eri asia ku nää paskat "madma" rc yritelmä kopiot. Kyllä uskoisin että ilman kuumotuksia uskallat ottaa tuota aitoa._Melba wrote:Nyt ois ollu täällä madamee mut ko vettiin kerran öyskyt sil methylonel niin en totakaan uskalla kyl ottaa, ainakaa ilman bendoi.
Onko kristallia muuten?
Offtopic naurettiin vitusti ku yks jätkä kaupitteli täälä paikkakunnalla tossa taannoin "kristallia" 200egen hintaan/g joka siis ei todellakaan ollut kristalli nähnytkään.
-
mizuy
- Tuppisuu
Ite kans hommasin noita mdma kiteitä. Murskattiin ja vedettiin ne kaljan avulla naamariin kaverin kanssa. Ei tullut nousuissa "kohahdusta" vaan kuumotus nous pikkuhiljaa ja olo keveni. Join pari lonkeroo, tuntu että olisin juonu paljon enemmän mut vaikutukset jäi silti laimeeks.. eipä ainakaan tullut kierittyy lattialla, ehkä ens kerrallakemikaalikeiju wrote:Otin tuossa muutama viikonloppu sitten kiteistä kristalli madamea ja minua alkoi ihmetyttämään sen vähäinen vaikutus. Murskasin kiteet ja silmämääräisesti mittasin kuppiin n. 6-8mg sillä ekaa kertaa otin madmaa jauhemuodossa.Halusin olla varovainen sillä kuulemma vain 0.05g tätä stuffia pitäsisi kans toimia? Pistin jauheen vitamiiniporejuoman sekaan ja kulautin kurkusta alas.
Onko kellään kokemusta madma vajareista vai oliko kyseessä huonolaatu vaiko onko reseptoreideni serotoniini kiintiö täynnä? Viimevuoden puolella ois nääs voinu muutaman naksun jättää syömättä..![]()
Äläkä saata meitä kiusaukseen, löydän niitä itsekin.. ;P
-
Televisio
- Psykonautti
Mitä haet? Dose infoa?Kottonmouth wrote:tyhmä kysymys:
Vetelin tuossa joulu/tammikuussa mdma:ta/nipsuja aika reippaasti, 2x kk. Nyt viimekerrasta aikaa noin 1.5kk. Mitenkähän tuon toleranssin olettaisi laskeneen tuossa ajassa? Mitään stimuja ei ole siis mennyt tuona aikana.
Rosuto Majikku tuskin löytyy tuollaisen tauon jälkeen, akuutti toleranssi todennäköisesti poistunut.
Itse olen kiskonut nipsuja, MDMA:a ja bk-MDMA:a saman ajan, mutta tiuhemmin, voin kertoa ylihuomenna
toivottavasti miten bk-MDMA potkii kuukauden tauon jälkeen.
Olettaisin että ollaan aika lähellä nollatoleranssia fyysisesti, psykologista toleranssia voi olla, kaikkeen kun tottuu.
Voin olla ihan täysin väärässä, etenkin kun nuo kaksi eivät ole itsenäisiä osa-alueita, enkä Minä Sinä.
-
Neste
- OD
Muistelisin että 2-3kk olisi reseptoreiden palautumisaika... tai (paljon) pidempi jos ovat kärähtäneet enemmänkin.Kottonmouth wrote:Mitenkähän tuon toleranssin olettaisi laskeneen tuossa ajassa? Mitään stimuja ei ole siis mennyt tuona aikana.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Uke
- LD50
Jostain ite joskus luin, että 3kk on se aika ilman mitään sen kummempia palauttajia.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.