e: nyt vaan sit monta litraa vettä naamaan ja nukkumaan niin huomenna on olo kuin uusi
MDMA
-
pellepeloton
- Tuppisuu
Re: MDMA
Moro,
semmosta kyselisin että miten paljon ensikertalaisen pitäs juoda vettä ? Eli ois tulossa reivit, tiedossa essoa(1 tai 1/2 varmaan hyvä kerta-annos?). Tiedossa tanssimista useita tunteja putkeen, joten miten paljon vettä? Jostain luin, että puol litraa/tunti ois hyvä tahti, ja pitää tarpeeksi taukoa aina välillä ettei keho lämpene liikaa.
Muita vinkkejä vaulttilaisilta?
semmosta kyselisin että miten paljon ensikertalaisen pitäs juoda vettä ? Eli ois tulossa reivit, tiedossa essoa(1 tai 1/2 varmaan hyvä kerta-annos?). Tiedossa tanssimista useita tunteja putkeen, joten miten paljon vettä? Jostain luin, että puol litraa/tunti ois hyvä tahti, ja pitää tarpeeksi taukoa aina välillä ettei keho lämpene liikaa.
-
Kottonmouth
Hyvältä kuulostaa tuo 0.5l/tunti. Mutta juo välillä vaikka kokis tai battery väliin. saat sokeriakin vähän mukaan. LIIAN paljon tuskin pystyt edes juomaan, mutta liian vähän on liian helppo juoda. Mitä essoja sulle on tulossa?
e: itse otan aina ennen essoiluja tuollaisen c+ magnesium annospussin. Eikä ole laskuista tarvinnut sen jälkeen kärsiä kun tuon oivalsi
e: itse otan aina ennen essoiluja tuollaisen c+ magnesium annospussin. Eikä ole laskuista tarvinnut sen jälkeen kärsiä kun tuon oivalsi
-
Olento
- Apteekki
Kantsii juoda sen verran ku on janopellepeloton wrote:Moro,
Oma suositus on kyl juoda paljon, siis vettä! Ku haihduttaa kuitenki nestettä ruumiinlämmöstä aika huolel..
Ite yleensä jos oon jossain esim psygekemuissa heiluu nameissa, ni käyn täyttää vesipulloo about puolentunnin välein.
Eli kyl sen siis ite huomaa millon kantsii juoda ja on jano, mun suositus on et paljon vettä!
-
lappilainen
Minkälaista annosta suosittelette ensikertalaiselle? Keltaisia pataässiä olen saanut käsiini, sisältävät kuulema kohtuullisen paljon MDMA:ta. Suonensisäinen käyttö kiinostaisi mutta taitaa jäädä myöhemmäksi.
Sisältääkös naksut useinkin amfetamiiniä? En löytänyt kyseisiä essoja pillreportsista.
EDIT: Löytyi.
EDIT2: Olenko iskenyt kultasuoneen? Sisältää raporttien mukaan metamfetamiiniä, kofeiiniä, efedriiniä sekä MDMAta. Olihan tuola toki muitakin lähes identtisiä essoja, mutta tuo näytti vastaavan kuvailua eniten.
Sisältääkös naksut useinkin amfetamiiniä? En löytänyt kyseisiä essoja pillreportsista.
EDIT2: Olenko iskenyt kultasuoneen? Sisältää raporttien mukaan metamfetamiiniä, kofeiiniä, efedriiniä sekä MDMAta. Olihan tuola toki muitakin lähes identtisiä essoja, mutta tuo näytti vastaavan kuvailua eniten.
-
xxx-men
- Kameleontti
Suonensisäinenkäyttö kannattaa tosiaan jättää pois ihan kokonaan. Oikeasti menee naksut ihan hukkaan vaikka siitä ihan tajuton rushi puskeeki hetkeks päälle. Itse sanosin et syömällä paras.lappilainen wrote:Minkälaista annosta suosittelette ensikertalaiselle? Keltaisia pataässiä olen saanut käsiini, sisältävät kuulema kohtuullisen paljon MDMA:ta. Suonensisäinen käyttö kiinostaisi mutta taitaa jäädä myöhemmäksi.
Tiiäkkö yhtään et paljo madmaa nois niiteis o? Itse alotin yhdellä, mutta jos pikkaisenkin arveluttaa tuon nauttiminen niin ota eka puolet ja fiilistele ja sit nappaat lisää vaikka sen toisen 1/2.
Naksuissa on ikävän usein amfetamiinia ja muuta paskaa. Kultasuonesta ei voine puhua sinun tapauksessa sillä aikamoiselta sekametelisopalta vaikuttaa ja MDMA:n osuus tuosta on aika minimaalinen. Tuon mainitsemasi napin heittäisin kokonaisena tauluun ja varautuisin illan päälle ottamaan lisää.
-
lappilainen
Suhteet ovat 1:1:1:2, aikaisemmin mainitsemassani järjestyksessä. Eli MDMA:ta kaksi osaa siinä missä muita aineita vain yksi. Taidan ottaa juhliin siis kaksi kappaletta ihan varalta.xxx-men wrote:Suonensisäinenkäyttö kannattaa tosiaan jättää pois ihan kokonaan. Oikeasti menee naksut ihan hukkaan vaikka siitä ihan tajuton rushi puskeeki hetkeks päälle. Itse sanosin et syömällä paras.lappilainen wrote:Minkälaista annosta suosittelette ensikertalaiselle? Keltaisia pataässiä olen saanut käsiini, sisältävät kuulema kohtuullisen paljon MDMA:ta. Suonensisäinen käyttö kiinostaisi mutta taitaa jäädä myöhemmäksi.
Tiiäkkö yhtään et paljo madmaa nois niiteis o? Itse alotin yhdellä, mutta jos pikkaisenkin arveluttaa tuon nauttiminen niin ota eka puolet ja fiilistele ja sit nappaat lisää vaikka sen toisen 1/2.
Naksuissa on ikävän usein amfetamiinia ja muuta paskaa. Kultasuonesta ei voine puhua sinun tapauksessa sillä aikamoiselta sekametelisopalta vaikuttaa ja MDMA:n osuus tuosta on aika minimaalinen. Tuon mainitsemasi napin heittäisin kokonaisena tauluun ja varautuisin illan päälle ottamaan lisää.
-
xPetu
- Psykonautti
Tätä päästiin maistamaan viime viikonloppuna ja voi pojat että miten oli siistii ekaa kertaa lähtee tänä vuonna klubille vähä jamittelee
Illan aikana tavaraa meni about 0,6g. Starttasin 150mg pommilla joka kuitenkin oli ehkä hieman liian mieto startti, seuraavalla kerralla kyllä +200mg lähetää liikkeelle ku vastaan tulee. Mut ihanaa tavaraa kyllä, laskuja ei edes huomannut olo vain lähti
Yleensä naksuissa meikälle tullu loppussa sellanen pien "todellisuuteen palaamis" fiilis. Mut tässä huomas et olot oli vaa hävinny. Tavarana oli siis harmaata / ruskeaa kidettä.
ja voi vittu miten oli pohkeet ja pakarat kipeenä alkuviikosta
ja voi vittu miten oli pohkeet ja pakarat kipeenä alkuviikosta
-
muhennos
- Lepakko
sxoxyvg wrote:Kuulostaa kyl viimeaikasten raporttien perusteel et ei oo hääviä tavaraa mitä täs maas liikkuu kun järestään puhuvat että vähintään 200mg startin tarvitsee..
jep. itelle täs jokunen aika sitten 0.1 startti oli todella sopiva
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
xPetu
- Psykonautti
Pari frendiä jotka ei ollu pitkää aikaa nipsuihi koskenu otti 100mg ja sanoivat et pelittää helvetin kovaa, itelläni saattanu mahollisesti tolea hieman tavaraa kehittyä ku toi 2010 loppuvuoden viikonloput meni aika hyvissä. Oon kyl vähän sellanen persoonakin et tavottelen aina sitä kovinta nousua ja olotilaasxoxyvg wrote:Kuulostaa kyl viimeaikasten raporttien perusteel et ei oo hääviä tavaraa mitä täs maas liikkuu kun järestään puhuvat että vähintään 200mg startin tarvitsee..
-
sikarisakari
- Karvakuono
Ite tulin siihen tulokseen et varsinki pienil tolei 100mg oraalisesti on oikein mahtava startti, 115mg näytti kaverilla jo todellisen luonteensa ja siinähän tutistiin sitte 
otin itse tosiaan sen 200mg ekana iltana ja yks frendi otti about 650, olipahan siinäkin meininkiä
mut ihanaa silti
psot. Perkule en oo ikin kokeillu happoo, tekis tosipaljon mieli tavallaa mut ei, kokoajan se kuitenkin ois tos ihan vieres. hmh?
otin itse tosiaan sen 200mg ekana iltana ja yks frendi otti about 650, olipahan siinäkin meininkiä
psot. Perkule en oo ikin kokeillu happoo, tekis tosipaljon mieli tavallaa mut ei, kokoajan se kuitenkin ois tos ihan vieres. hmh?
-
King Ink
- LD50
Candyflipit! Mun tekis pirust mieli testaa madame (tai jotain naksuja) hapon kans. Kuulostaa hyvält.sikarisakari wrote:Perkule en oo ikin kokeillu happoo, tekis tosipaljon mieli tavallaa mut ei, kokoajan se kuitenkin ois tos ihan vieres. hmh?
-
hahaviv
- Lepakko
100mg ei tuntunut missään. Kaverilla taas 200mg startti oli jotain ihan muuta. Pitää varmaan ottaa isommilla doseilla.
Luulis kyllä, että jos hyvää on niin toimis noillakin doseilla jotenkin.
Aloin haukottelemaan
/edit: Frapan kommenttiin sen verran, että tais käydä samallai mullekin.
Kaikilla muilla testanneilla on kyllä futannu niinku pitäski, meikä oli ensimmäinen poikkeus. huuu mistähän lie kiikastanee
Aloin haukottelemaan
Kaikilla muilla testanneilla on kyllä futannu niinku pitäski, meikä oli ensimmäinen poikkeus. huuu mistähän lie kiikastanee
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
just make love
-
Kottonmouth
Jos kiskaisisi kunnon paukut pohjille (THCtä syötynä) ja kun alkaisi olemaan kunnon paukuissa, vetäisi reilut MDMA startit (200-400mg).
Miten tuon THCn olettaisi vaikuttavan madamen kanssa. Visuaaleja? Pidentynyt vaikutus mdma:lla?
Lukenut että ainakin vähentäisi reilusti mdma:n myrkyllisyyttä mikä on tietysti hyvä homma, mutta entäs vaikutukset oloissa?
Miten tuon THCn olettaisi vaikuttavan madamen kanssa. Visuaaleja? Pidentynyt vaikutus mdma:lla?
Lukenut että ainakin vähentäisi reilusti mdma:n myrkyllisyyttä mikä on tietysti hyvä homma, mutta entäs vaikutukset oloissa?
-
eNZYMe
- OD
Kannabiksen lisää silmät kiinni näkyviä visuaaleja ainakin laskuissa ja muutenkin pehmentää vaikutusta. Saattaa pistää vähän laiskaksikin, eli ei jaksa heilua yhtä paljon. En itse ole muutamaan vuoteen ottanut madmaa, mutta silloin kun otin niin yleensä tuli imuteltua kannabista viimeistään laskuissa.
MDMA:n neurotoksisuuden vähennyksestä en tiedä, mutta kuulemma vahvat antipksidantit ovat todella tehokkaita siihen. Varsinkin jos vetää suht usein ja isoja määriä, niin kannattaa sijoittaa kymppi tai kaks antioksidanttipillereihin.
MDMA:n neurotoksisuuden vähennyksestä en tiedä, mutta kuulemma vahvat antipksidantit ovat todella tehokkaita siihen. Varsinkin jos vetää suht usein ja isoja määriä, niin kannattaa sijoittaa kymppi tai kaks antioksidanttipillereihin.
-
Hitler
- Apteekki
Meikä poltti laskuissa kaks raakisjopoo hulluntykkiä kukkaa ja kuulin ääniä monta tuntia, huhhuh. Mietin että mitä tää musa on, että tiukka biisi, kunnes valkeni että se oli vain jonkun kodinkoneen epämäärästä hurinaa.
pirun hyvä nuolla kuorena
-
peltsi
- OD
Joko oot polttanu serotoniinireseptorit liiallisella käytöllä tai ei vaan oo serotoniinii jos on lähiaikoina ottanu jotai serotonergisiä aineita...taaai sit on vaan paskaa madamee mut kavereilla tolet eriluokkaa.hahaviv wrote:100mg ei tuntunut missään. Kaverilla taas 200mg startti oli jotain ihan muuta. Pitää varmaan ottaa isommilla doseilla.
Aloin haukottelemaan
Kyl ihan kristalli futaa selkeesti jo 50mg annoksella..no selkeesti ja selkeesti mut senki jo huomaa kyl ja 100mg pitäis putsi kyl toimii jo oikein kivasti.
Mut varmaan vähä jatkettuu jos kerran 200mg toimi kuitenki frendilläs..
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
deckard
- Psykonautti
Tuli sitten ensi kertaa tilaisuus nauttia tätä pinkkien timanttien muodossa, joissa pitäisi ilmeisesti olla noin 100mg pelkkää madmaa. Ensimmäisen tunnin aikana tunsi ihan selvästi mukavia vaikutuksia ja ehdin jo luulla että tähän ne sitten jääkin, mutta jossain kohtaa kun tulin röökiltä sisälle niin täysin YHTÄKKIÄ räjähti päälle oikein kunnon euforiat ja rakastumisfiilikset ja kaikki värit olivat helvetin korostuneita, ihan kuin deeleissä. En siis ollut aikaisemmin edes kuullut että essot luokitellaan myös psykedeeleiksi joten en osannut yhtään odottaa sitä. Kokoajan teki myös mieli hölöttää kavereille ihan täpinöissä ja pyörittelin jotain aurinkolasien sankoja kokoajan hampaissani mikä tuntui todella hyvältä enkä voinut lopettaa sitä.
Nämä nyt kuitenkin ovat kaikille ilmeisesti tuttuja vaikutuksia, joten syy miksi nyt oli pakko kirjoittaa tänne liittyy juuri tuohon ylemmissä postauksissa mainittuun kannabiksen combottamiseen. Eli sitten kun olimme jo laskuissa niin päätettiin polttaa pienet paukut ja viiminen muistikuva heti bongihitin jälkeen on että ihmettelin että "onpas psykedeelistä ja outoa kukkaa.." , siitä alkoikin aivan täysin sataprosenttinen trippi, olin muistaakseni vielä sanonut kaikille hitin jälkeen että "älkää polttako sitä enää, joku on tehnyt meille jäynän". Tämän jälkeen en nähnyt enää maailmaa ympärilläni vaikka pidin silmiä auki, näin pelkästään fraktaaleja ja kaleidoskopiaa ja semmosia uskomattoman värikkäitä kuvioita jotka pyörii keskipisteen ympärillä. En pystynyt tuntemaan enää omaa ruumistani, joten sen liikuttaminen oli mahdotonta, ja ajantaju katosi täysin ja luulin että olin muuttunut kivipatsaaksi siihen tuoliin mihin olin hitin jälkeen istahtanut, ja että kaikki kaverini ja koko sukuni olisi ikkunan takana nauramassa ja osoittelemassa että "vitun narkki , siihen se sitten kivettys". Luulin myös useasti että olin seonnut koska oletin ettei tämmöisestä kombosta voi näin tapahtua. Tämä ei itseasiassa edes haitannut paljon, halusin vain nauttia näkökentässäni pyörivistä mahtavista visuaaliefekteistä. Hieman samankaltaista meininkiä kuin DMTssä ja ainakin vähintään yhtä intensiivistä.
Jossain kohtaa joku kaverini oli ilmeisesti kantanut minut sängylle koska aloin erottamaan ympäristöäni vaikka se olikin tuhansissa kaleidoskopia-ikkunoissa, ja muistan miten olin kuullut kun kaverini puhuivat viereisessä huoneessa siten että jokainen sanoi yhden sanan vuorollaan murto-osa sekunnissa edellisestä ja he muodostivat näin lauseita, ja tämä kuulosti ihan vitun telepaattiselta ja ihmettelin mistä he tuommoisen supervoiman ovat saaneet. Mistään muusta ei ole mitään hajua koko loppuillan aikana, pelkkää visuaalimyrskyä vaan eikä ruumiista tietoakaan.
Eli mitenkä ihmeessä siitä voi tulla noinkin intensiivinen trippi? Kyseessa kuitenkin oli ihan perusvahva kukka jonka oli tarkoitus vain hieman amplifioida esso-laskuja, niinkuin se oli kavereillani tehnytkin. Kiinnostaisi tietää onko ketään muu kokenut mitään vastaavaa?
Nämä nyt kuitenkin ovat kaikille ilmeisesti tuttuja vaikutuksia, joten syy miksi nyt oli pakko kirjoittaa tänne liittyy juuri tuohon ylemmissä postauksissa mainittuun kannabiksen combottamiseen. Eli sitten kun olimme jo laskuissa niin päätettiin polttaa pienet paukut ja viiminen muistikuva heti bongihitin jälkeen on että ihmettelin että "onpas psykedeelistä ja outoa kukkaa.." , siitä alkoikin aivan täysin sataprosenttinen trippi, olin muistaakseni vielä sanonut kaikille hitin jälkeen että "älkää polttako sitä enää, joku on tehnyt meille jäynän". Tämän jälkeen en nähnyt enää maailmaa ympärilläni vaikka pidin silmiä auki, näin pelkästään fraktaaleja ja kaleidoskopiaa ja semmosia uskomattoman värikkäitä kuvioita jotka pyörii keskipisteen ympärillä. En pystynyt tuntemaan enää omaa ruumistani, joten sen liikuttaminen oli mahdotonta, ja ajantaju katosi täysin ja luulin että olin muuttunut kivipatsaaksi siihen tuoliin mihin olin hitin jälkeen istahtanut, ja että kaikki kaverini ja koko sukuni olisi ikkunan takana nauramassa ja osoittelemassa että "vitun narkki , siihen se sitten kivettys". Luulin myös useasti että olin seonnut koska oletin ettei tämmöisestä kombosta voi näin tapahtua. Tämä ei itseasiassa edes haitannut paljon, halusin vain nauttia näkökentässäni pyörivistä mahtavista visuaaliefekteistä. Hieman samankaltaista meininkiä kuin DMTssä ja ainakin vähintään yhtä intensiivistä.
Jossain kohtaa joku kaverini oli ilmeisesti kantanut minut sängylle koska aloin erottamaan ympäristöäni vaikka se olikin tuhansissa kaleidoskopia-ikkunoissa, ja muistan miten olin kuullut kun kaverini puhuivat viereisessä huoneessa siten että jokainen sanoi yhden sanan vuorollaan murto-osa sekunnissa edellisestä ja he muodostivat näin lauseita, ja tämä kuulosti ihan vitun telepaattiselta ja ihmettelin mistä he tuommoisen supervoiman ovat saaneet. Mistään muusta ei ole mitään hajua koko loppuillan aikana, pelkkää visuaalimyrskyä vaan eikä ruumiista tietoakaan.
Eli mitenkä ihmeessä siitä voi tulla noinkin intensiivinen trippi? Kyseessa kuitenkin oli ihan perusvahva kukka jonka oli tarkoitus vain hieman amplifioida esso-laskuja, niinkuin se oli kavereillani tehnytkin. Kiinnostaisi tietää onko ketään muu kokenut mitään vastaavaa?
-
Televisio
- Psykonautti
Mulle on käynyt about samanlaista, sekä MDMA:sta että bk-MDMA:sta.
Ekalla kerralla olin valvonut edellisen yön, aloitin kiskomisen puolenyön aikaan ja buustailin
iltapäivään asti. Noin kello 16.20 poltin paukut, ja maailma muuttui.
Kävimme hyvän kaverin kanssa parvekkeella tupakalla, katselin sellaista lähellä olevaa
suurta savupiippua joka sääolosuhteiden takia puski oikein kunnolla savua, siis massiivisesti
kangasta jolle visualisoida. Näin erilaisia... hirviöitä, mörköjä, liskoja ja lohikäärmeitä.
Kun eräs näistä lähti syöksymään kohti, sanoin kaverille että menen sisälle etten flippaa.
Kaveri lähti hetken päästä, jolloin jäin suht tuntemattoman, mutta harmittoman ihmisen
kämpille yhden toisen samanlaisen harmittomuuden kanssa. Maailma muuttui musiikkivideoksi,
kaikki mikä ympärillä tapahtui sekottui sekopäiseen merkityksellisyyteen. Olin jossain
vaiheessa nousemassa ylös ja käymässä tupakalla, nähdäkseni jännän savupatsaan uudestaan,
mutta säikähdin kun toinen tyyppi nousi ylös juuri kun olin lähtemässä, päättelin että olen
psykiatrisella vierihoidossa, ja että nämä kaksi harmitonta tyyppiä ovat siellä katsomassa
että en tee itsemurhaa. Jäin siis paikalleni.
Puhuin lakkaamatta, sekavia varmaankin. Koska sen saanut yhteyttä paikalla oleviin,
soitin toiselle hyvälle kaverilleni, jolle kerroin olevani "psykoosi todellisuudessa",
mutta että en vielä usko siihen, että ei tässä varmaan mitään hätää ole, vähän
vaan flipauttaa.
Jossain vaiheessa vaihdoin kämppää, olin sopinut että käyn kaverin luona,
enkä nähnyt hämärtynyttä todellisuudentajuani sellaisena asiana josta
pitäisi olla erityisen huolissaan. Matkalla kuulin ääniä, näin hahmoja juoksemassa ym.
Olin monta kertaa yllättynyt että vastaani ei tullutkaan suurta joukkoa ihmisiä,
koska kuulin heidän äänensä niin selvästi. Kaverille päästyäni katselin kuinka
ikkunan takana oli muka kuolleita ihmisiä ja uteliaita mummoja osoittamassa kiinnostusta
kohtaani. Aika perus.
Kohta alkoi kuitenkin ahdistava osuus. Puhuin aiheesta, unohdin mistä aiheesta
puhuin, puhuin siitä kuinka en muistanut mistä puhuin, muistin aiheen josta puhuin, aloin
puhua aiheesta, muistin että olin unohtanut unohtaneeni aineen ja aloin puhua siitä jne.
En pystynyt olemaan hiljaa, en pystynyt olemaan sanomatta mitä tahansa mieleeni tulikaan
ja lähimuistini oli noin 3-5 sekunnin pituinen. Bonuksena tutkin MDMA-pommejani jotka
olivat mukanani ja meinasin flipata siitä että mulla ei ollutkaan huumeita, vaan ainoastaan
vessapaperin paloja, olinko koskaan siis ottanutkaan mitään, vai olinko vain todellakin
skitsahtanut? No, rislojahan ne olivat.
Hetken päästä tästä menin nukkumaan, herätessäni ehkä tuntia tai paria myöhemmin
maailma vaikutti jo melko vakaalta, itse en vielä ihan, mutta kävelin kotiin jatkamaan
nukkumista.
Samanlaista on tapahtunut myöhemminkin, yleensä ainakin yhden valvotun yön ja savujen
jälkeen. Oma teoriani on, että tämä liittyy jotenkin dopamiiniin, jota siis keho alkaa käyttämään
niissä paikoissa, joissa yleensä käytetään serotoniinia, kun serotoniinia ei ole saatavilla.
Teorian mukaanhan skitsofreniaan liittyy epätavallisen korkeita dopamiinitasoja, tjsp.
Ekalla kerralla olin valvonut edellisen yön, aloitin kiskomisen puolenyön aikaan ja buustailin
iltapäivään asti. Noin kello 16.20 poltin paukut, ja maailma muuttui.
Kävimme hyvän kaverin kanssa parvekkeella tupakalla, katselin sellaista lähellä olevaa
suurta savupiippua joka sääolosuhteiden takia puski oikein kunnolla savua, siis massiivisesti
kangasta jolle visualisoida. Näin erilaisia... hirviöitä, mörköjä, liskoja ja lohikäärmeitä.
Kun eräs näistä lähti syöksymään kohti, sanoin kaverille että menen sisälle etten flippaa.
Kaveri lähti hetken päästä, jolloin jäin suht tuntemattoman, mutta harmittoman ihmisen
kämpille yhden toisen samanlaisen harmittomuuden kanssa. Maailma muuttui musiikkivideoksi,
kaikki mikä ympärillä tapahtui sekottui sekopäiseen merkityksellisyyteen. Olin jossain
vaiheessa nousemassa ylös ja käymässä tupakalla, nähdäkseni jännän savupatsaan uudestaan,
mutta säikähdin kun toinen tyyppi nousi ylös juuri kun olin lähtemässä, päättelin että olen
psykiatrisella vierihoidossa, ja että nämä kaksi harmitonta tyyppiä ovat siellä katsomassa
että en tee itsemurhaa. Jäin siis paikalleni.
Puhuin lakkaamatta, sekavia varmaankin. Koska sen saanut yhteyttä paikalla oleviin,
soitin toiselle hyvälle kaverilleni, jolle kerroin olevani "psykoosi todellisuudessa",
mutta että en vielä usko siihen, että ei tässä varmaan mitään hätää ole, vähän
vaan flipauttaa.
Jossain vaiheessa vaihdoin kämppää, olin sopinut että käyn kaverin luona,
enkä nähnyt hämärtynyttä todellisuudentajuani sellaisena asiana josta
pitäisi olla erityisen huolissaan. Matkalla kuulin ääniä, näin hahmoja juoksemassa ym.
Olin monta kertaa yllättynyt että vastaani ei tullutkaan suurta joukkoa ihmisiä,
koska kuulin heidän äänensä niin selvästi. Kaverille päästyäni katselin kuinka
ikkunan takana oli muka kuolleita ihmisiä ja uteliaita mummoja osoittamassa kiinnostusta
kohtaani. Aika perus.
Kohta alkoi kuitenkin ahdistava osuus. Puhuin aiheesta, unohdin mistä aiheesta
puhuin, puhuin siitä kuinka en muistanut mistä puhuin, muistin aiheen josta puhuin, aloin
puhua aiheesta, muistin että olin unohtanut unohtaneeni aineen ja aloin puhua siitä jne.
En pystynyt olemaan hiljaa, en pystynyt olemaan sanomatta mitä tahansa mieleeni tulikaan
ja lähimuistini oli noin 3-5 sekunnin pituinen. Bonuksena tutkin MDMA-pommejani jotka
olivat mukanani ja meinasin flipata siitä että mulla ei ollutkaan huumeita, vaan ainoastaan
vessapaperin paloja, olinko koskaan siis ottanutkaan mitään, vai olinko vain todellakin
skitsahtanut? No, rislojahan ne olivat.
Hetken päästä tästä menin nukkumaan, herätessäni ehkä tuntia tai paria myöhemmin
maailma vaikutti jo melko vakaalta, itse en vielä ihan, mutta kävelin kotiin jatkamaan
nukkumista.
Samanlaista on tapahtunut myöhemminkin, yleensä ainakin yhden valvotun yön ja savujen
jälkeen. Oma teoriani on, että tämä liittyy jotenkin dopamiiniin, jota siis keho alkaa käyttämään
niissä paikoissa, joissa yleensä käytetään serotoniinia, kun serotoniinia ei ole saatavilla.
Teorian mukaanhan skitsofreniaan liittyy epätavallisen korkeita dopamiinitasoja, tjsp.
-
wRRa
- Moderator
Lauantaina tuli bileis syötyä happoa 1 microdotti ja tän jälkeen 100mg mdma n. 5h hapon ottamisesta. Oli kyllä aika bonari toi madma, pääs vielä uusiin fiiliksiin <3 En tiiä voiko varsinaisesti candyflipiksi kutsua kun happotripin voimakkain osuus alkoi jo olla ohi tässä vaiheessa, mutta aika kivasti tuntuu toi madame boostaavan happoa <3
Enpä ollu mämmiä nauttinu sitten viime syksyn.
Onko teillä muuten mämmittelyn jälkeen tullu unihalvauksia? Itse sain viime yönä niin mietin voisko näillä olla jotain tekemistä toistensa kans.
Enpä ollu mämmiä nauttinu sitten viime syksyn.
Onko teillä muuten mämmittelyn jälkeen tullu unihalvauksia? Itse sain viime yönä niin mietin voisko näillä olla jotain tekemistä toistensa kans.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
wRRa
- Moderator
Musta on muute hassua että monilla tulee psykedeelikuoseis (tai miksei hatsi/mdma-kuoseiski) sellanen "psykoosi"-olo. Siis vittu, eihän sillon oo psykoosissa, sillon on vaa psyKUOSISSA jos tuntuu vähä sekavalt! Iha eri juttu :-D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."