Synteettiset kannabinoidit
-
Neste
- OD
Re: Synteettiset kannabinoidit
Kokemuksia 018 pommina/oraalisesti? Lähinnä annostelun suhteen. Polttelu/vapotus ei enää oikein houkuta.
Jenkeissä osa näistä menossa laittomaksi...vink, vink
Jenkeissä osa näistä menossa laittomaksi...vink, vink
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Neste
- OD
Ja euroopassa ilmeisesti ainakin muutama maa...Neste wrote:Jenkeissä osa näistä menossa laittomaksi...vink, vink
018 oraalisesti kokeiltu nyt muutama kerta:
* 6mg pommi = ei vaikutusta + tunnin jälkeen 10mg = ei vaikutusta
* 20mg pommi = ei vaikutusta
* 20mg 40% alkoholin seassa (ei liukene ainakaan paljoa) = pieniä vaikutuksia havaittavissa
* 40mg 40% alkoholin seassa (ei liukene ainakaan paljoa) = pari tuntia todella hyvä fiilis jonka jälkeen överit (seuraava päivä aivan kamala!)
Vaikutusten alkamisessa saattaa kestää parikin tuntia jos on yhtään täysi maha. Vaikutukset kestävät sunnilleen pari tuntia mutta ovat melko miedot ja jumittavat.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
damazca
- Lepakko
Onkos kellään kokemusta JWH-018:n toleransseista? Pari päivää olin ilman, jonka jälkeen 3mg hitit + karstoja tuosta minibongista veti ihan jumiin,todella rento olo, tuossa äsken kun poltin. Entäs mitenkäs ristitoleranssi? Kun tosiaan halpojen lähteiden ehdyttyä itsekin olen nyt siirtymässä JWH-122:n jota löysin vajaaseen 16e/g toimitettuna
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
Neste
- OD
Mutulla sanoisin että esintyy kaikkien kannabinoidien kanssa.akazaa wrote:Entäs mitenkäs ristitoleranssi?
edit: IMO 250 on parempi (trippauttavuudellaan) kuin 018 vaikka onkin huomattavasti lyhytkestoisempi. 018 etenkin oraalisesti nautittuna rentoutumiseen ja 250 poltettuna ajatusvirtaan.
122 ja 210 pitää varmaan vielä tsekata ennen kuin "luovuttaa"..
-
Neste
- OD
018 sittenkin ihan pätevä kun kokeilin isommalla annoksella poltettuna. En muistanutkaan että muistuttaa näinkin hyvin aitoa budia. Vapo pitäisi vielä väsäillä niin saisi luotettavamman annostelun.
Sähkötupakka olisi ehdottomasti kätevin vaihtoehto mutta saa nähdä onko varaa ja jaksanko edes rakentaa.
Sähkötupakka olisi ehdottomasti kätevin vaihtoehto mutta saa nähdä onko varaa ja jaksanko edes rakentaa.
-
kuumottelija
- Lepakko
JWH-018-övereissä tuli oikeasti pelättyä henkensä puolesta, sen verran hirveät ja pitkäkestoiset vainot oli. Monella muullakin ollut, ainakin omassa tuttavapiirissä. "Keinotekoinen" ja "kemiallinen" pilvi pilvimäisestä olosta huolimatta, ja överit tulee jos vähänkin väärin annostelee, eikä niistä pääse ihan nopeasti pois. Joskus bileissä otin bongista tätä vahingossa vähän liikaa, ja seuraavat puoltoista tuntia menikin ihan ulapalla kemikaalikuumotus olois. Ei läheskään niin pahoissa tosin kuin ekat vainot, jolloin oikeesti kelasin 2 tunnin ajan vain sitä että kuolen. Oikein annosteltuna tosin sinänsä ihan mukavaa, mutta itseäni jää haittaamaan tuo "keinotekoinen" olo.
-
Rastis
- Lepakko
- Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.
Re: thc analogit
Mun ymmärtääkseni spicessä oli toi CP 55,940 ku noissa smoke plus yms. tuotteissa on varmasti JWH-018 ja vaikutukset oli spicessä aivan erilaisetAhab wrote:Ilmeisesti Spicessä käytetty JWH-018
http://en.wikipedia.org/wiki/JWH-018
Eipä ole oikeastaan kiinnostanut kokeilla spiceä ennen kuin toi tieto tuli vastaan.
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
-
Neste
- OD
CP 47,497 jos tarkkoja ollaan. CP 55,940 taisi olla lyhytkestoisempaa tai ainakin vähemmän potenttia.
Nykyään JWH -sarjalaisten lisäksi käytössä ainakin AM -sarjaa.Wikipedia wrote:In January 2009, researchers at the University of Freiburg in Germany announced that an active substance in Spice was an undisclosed analogue of the synthetic cannabinoid CP 47,497
In July 2010, it was announced that JWH-018 is one of the active components in at least three versions of Spice, which had been sold in a number of countries around the world since 2002, often marketed as incense. Another potent synthetic cannabinoid, HU-210, has been reported to have been found in Spice seized by U.S. Customs and Border Protection. An analysis of samples acquired four weeks after the German prohibition of JWH-018 took place found that the compound had been replaced with JWH-073.
Tälle tasolle en kyllä päässyt kuin tämän ainoan kerran kun viime viikolla tuli aika ahkerasti käytettyä. Jotain pientä rytmihäiriötä tai muuta outoa tykytystä esiintynyt jälkeen päin joten en taida enää pahemmin kokeilla näitä.Neste wrote:018 sittenkin ihan pätevä kun kokeilin isommalla annoksella poltettuna. En muistanutkaan että muistuttaa näinkin hyvin aitoa budia.
-
Rastis
- Lepakko
- Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.
JWH-018 oli mielestäni aika hanuirista kun ite poltin sitä noin 3kk ja aina kun oli pari päivää putkessa polttanut niin tuli armoton kurkkukipu... uskoisin että paloi niin kuumana että poltti kurkun 
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
-
Neste
- OD
Savu on tosiaan melko karkeaa. Tiedä sitten mistä johtuu..
-
Serotoniini
- Psykonautti
Kumpaakin on tullu poltettua enemmän ja vähemmän ja ite oon sitä mieltä et 018 on tripauttavampi, tracereita ja muuta mukavaa ajatusvirrasta puhumattakaan. Tosin dosen koko varmaan vaikuttaa..Neste wrote: edit: IMO 250 on parempi (trippauttavuudellaan) kuin 018 vaikka onkin huomattavasti lyhytkestoisempi. 018 etenkin oraalisesti nautittuna rentoutumiseen ja 250 poltettuna ajatusvirtaan.
Toi AM-2201 on kans aika hyvää, vaikeempi vaan annostella. Aika lähellä jwh-018:a, mut ehkä vähän energisempää.
-
Bateman
- Apteekki
JWH-073 ei kaikkia miellytä, mutta mulla toimii kyl mainiosti. 
Lisäänpä vielä että JWH-210 on aika samanlaista kuin 073, toimii ehkä vähän pienemmällä dosella kuitenkin... Jotkut netissä kirjoitellu 210:stä, että toimisi alle 5mg:kin tosi kovaa, mutta itse en voi tuota allekirjoittaa, mahtaako sitten olla ristitoleranssia 073:sta, vai mitä.
Lisäänpä vielä että JWH-210 on aika samanlaista kuin 073, toimii ehkä vähän pienemmällä dosella kuitenkin... Jotkut netissä kirjoitellu 210:stä, että toimisi alle 5mg:kin tosi kovaa, mutta itse en voi tuota allekirjoittaa, mahtaako sitten olla ristitoleranssia 073:sta, vai mitä.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
-
tajunalle
- Lepakko
Vaulttilaisten kokemuksia AM-2201:sta? Tuota on nyt tulossa hieman.
-
Varjo
JWH-122 tuntu suht stydiltä, yhet jännät hallutkin tuli. Ja siis joo, hallu eikä visuaali... 
-
Bateman
- Apteekki
Edellisillan jälkeen varoituksen sanana mainittakoon, että tiettyjen muiden kannabinoidien joukossa JWH-210:llakin on mahdollista saada aikaan melko epämiellyttävät överit. 
-
Kottonmouth
Millaiset olivat kannabinoidiöverit?Bateman wrote:Edellisillan jälkeen varoituksen sanana mainittakoon, että tiettyjen muiden kannabinoidien joukossa JWH-210:llakin on mahdollista saada aikaan melko epämiellyttävät överit.
-
Bateman
- Apteekki
No lähinnä sellanen fiilis, että nyt tuli vapotettua aivan liikaa ja helvetillinen odottelu, että koskahan tämä loppuu. Ja erinäisiä epämiellyttäviä fyysisiä tuntemuksia, joita on vähän vaikea kuvailla. Mutta melko pian nukahdinkin sitten, ja herättyä normaalipituisten yöunien jälkeen oli olo taas jotakuinkin hyvä.
-
Neste
- OD
Loppu vuodesta tuli vedettyä överit: 40mg JWH-018 oraalisesti 40% viinaan sekoitettuna. En tiedä onko tuosta viinasta apua.
Muutaman tunnin oli ihan ok fiilis mutta kun menin nukkumaan alkoi ahdistaa ihan helvetisti ja sydän tykytti mielettömästi. Lopulta sain kuitenkin unta. Seuraavana päivänä herätessä oli hieman outo olo. Kun nousin istumaan sängylle syke nousi todella paljon ja alkoi heikottaa. Tilanne vain paheni kun yritin nousta seisomaan. Otin muutaman askeleen ja tuntui siltä että taju lähtee. Oli pakko mennä makaamaan sänkyyn muutamaksi tunnniksi että olo parani niin että pystyi kävelemään vessaan ja keittiöön. Aina kun makasi oli ihan kohtalainen olo mutta kävely oli todella tuskallista.
Muutaman tunnin oli ihan ok fiilis mutta kun menin nukkumaan alkoi ahdistaa ihan helvetisti ja sydän tykytti mielettömästi. Lopulta sain kuitenkin unta. Seuraavana päivänä herätessä oli hieman outo olo. Kun nousin istumaan sängylle syke nousi todella paljon ja alkoi heikottaa. Tilanne vain paheni kun yritin nousta seisomaan. Otin muutaman askeleen ja tuntui siltä että taju lähtee. Oli pakko mennä makaamaan sänkyyn muutamaksi tunnniksi että olo parani niin että pystyi kävelemään vessaan ja keittiöön. Aina kun makasi oli ihan kohtalainen olo mutta kävely oli todella tuskallista.
-
just1fix
- Lepakko
Joskus viimejoulun aikoihin tuli poltettua överit nollaykskasilla ja sairaalareissu tuli... Kattelin töllöö savujen jälkeen ja seuraavaks huomaan että syvyysnäkö alkaa katoon ja kaikki näytti siltä kun olisin kattonu sentinpäästä huonetta, sitten kaikki vaan pysähty, en tuntenu ruumistani enää. hetken aikaa ajattelin että ny tuli loppu ja oon jääny jotenki jumiin siihen hetkeen
Seuraavaksi lähdin menemään jotain putkea pitkin vitullista vauhtia pyörien samalla ja putki kutistu kokoaja, ja mitä enemmän putki kutistu sitä enemmän aloin tuntea kipua kokoajan enemmän ja enemmän. Kohta olin vaan pelkää kipua enkä pystynyt edes ajattelemaan mitään kun kiidin putkessa joka oli jo joku millin paksunen. nii joo ja mitä enemmän putki pieneni nii sitä kovempaa kuulin ääntä pääni sisällä, sellasta kun olis jossain sirkelin vieressä joka kiihtyy kokoajan
Tunsin että olisin jo ikuisuuden menny siel putkessa kunnes yhtäkkii avaan silmäni ja herään tähän todellisuuteen. Eka asia mitä huomaan oli se että makaan lattialla kylkiasennossa, kaikki näkyy ihan vitun sumeena ja kuulen kun joku puhuu mun vieressä amBUlanssista. Kun näkö palautu takasin aloin kattella ympärilleni--> rystyset auki ja verta valuu pitkin käsiä, kaikki tavarat taskuista levinny ympäri lattiaa, ja kaveri joka kattoo mua vitun kalpeena kauhusta
kerään tavarat lattialta ja meen pihalle kaverin saattelemana JA yllätysyllätys paikalle tulee poliisiauto, lähen juokseen hirveetä myllyä viereiseen metsään pakoon
muistan hämärästi kun makaan pimeessä metsässä lumihangessa ja oksennan
filmi katkee siihen, seuraavaks herään sairaalasta aamulla......... Frendi kerto myöhemmin että olin istunu tuolilla ja yhtäkkiä alkanu huutaan saatanan kovaa ja pyöriin ympäri olohuonetta hakaten nyrkeillä kaikkee mahdollista. Olin siinä vissiin aikani karjunu ja sitte tipahtanu lattialle ja alkanu kouristeleen ja oksentaan, kaveri oli hakannu selkään etten tukehtunu oksennukseen, ja soitti ambulanssin samalla.
Oon miettiny tota kohtausta sen jälkeen aika ahkerasti enkä vieläkään oikein pysty ymmärtään mitä tapahtu mutta jos yksin olisin ollu olisin varmaan kuollu joten kiitti madvesto
MC HAASTAN SUT OIKEUTEEN TÖRKEEsTÄ PAHOINPITELYSTÄ KU ANNOIT TÄTÄ MULLE
noeivais
ottakaa varovasti näitten kaa pliis
sori ehkä vähä sekavaa settiä ku subuviekkareis kirjottelen
Oon miettiny tota kohtausta sen jälkeen aika ahkerasti enkä vieläkään oikein pysty ymmärtään mitä tapahtu mutta jos yksin olisin ollu olisin varmaan kuollu joten kiitti madvesto
ottakaa varovasti näitten kaa pliis
sori ehkä vähä sekavaa settiä ku subuviekkareis kirjottelen
-
Hitler
- Apteekki
^Juu muistan vieläki kuinka vitusti pelästyin.
Itelläki on vähän kokemusta noista jwh-övereistä, ei varsinaisesti mitään chilleintä touhuu. Joskus varmaan vuosi sitten kun olin kaverilla kahvilla ja polttelemassa 018, kaveri sanoi että kannattaa syödä kyseistä kemikaalia. No ei muutakun käskin tyypin annostella mulle "sen verran että kolisee", eli siis muutakun kahvin sekaan puukonterällä epämääräsiä jauhokasoja. Fiktiä ei tietenkään ollut.
En muista ihan tarkalleen miten vaikutukset alkoi mutta kotiin päästyäni meni monta tuntia sängyllä maaten, kuunnellen omaa hengitystä. Kaikki näkyi aika sumeana ja äänet kuulosti kovilta. Pelästyin aika paljon kun yritin kävellä ja jalat oli aivan spagettia, niissä tuntu semmonen pistely. Vähän sama kuin puutuneessa jalassa mutta potenssiin miljoona.
Joo, todella helposti sitä aliarvioi tämmösen aineen.
Itelläki on vähän kokemusta noista jwh-övereistä, ei varsinaisesti mitään chilleintä touhuu. Joskus varmaan vuosi sitten kun olin kaverilla kahvilla ja polttelemassa 018, kaveri sanoi että kannattaa syödä kyseistä kemikaalia. No ei muutakun käskin tyypin annostella mulle "sen verran että kolisee", eli siis muutakun kahvin sekaan puukonterällä epämääräsiä jauhokasoja. Fiktiä ei tietenkään ollut.
En muista ihan tarkalleen miten vaikutukset alkoi mutta kotiin päästyäni meni monta tuntia sängyllä maaten, kuunnellen omaa hengitystä. Kaikki näkyi aika sumeana ja äänet kuulosti kovilta. Pelästyin aika paljon kun yritin kävellä ja jalat oli aivan spagettia, niissä tuntu semmonen pistely. Vähän sama kuin puutuneessa jalassa mutta potenssiin miljoona.
Joo, todella helposti sitä aliarvioi tämmösen aineen.
pirun hyvä nuolla kuorena
-
Xoxdel
- Tuppisuu
Tosi edullinen kannabiksen korvike, sivuvaikutukset on vaa aika raffit. Depistä,ahistusta ja tuntuis ku tekis reiän päähä. Omaa tymyyttä kylläki ku tuli hiisailtua n. 4-5 kk Spice Goldia, Tropical Synegryä ja iha perus JWH-018. Mut hyvä puoli et tulipaha otettua opiksi että rajansa kaikella. AM-2201 oli aika positiivinen kokemus pienessä humaloissa, mut eipä tuotakaa selvinpäi raaskis imailla 
-
Vape
- Lepakko
Joskus tuli vastaan, en muista mitä tarkalleen oli, mutta synteettiseksi sanottiin. Oli vähän tupakan näkösiä ne purut
Iha nastat olot tuli, tolet vaan nousi perkeleen kovaa
Iha nastat olot tuli, tolet vaan nousi perkeleen kovaa
-
traumatrip
- Tuppisuu
Joo, tuli kanssa vedettyä överit 018lla. Aluks oli ihan kivan letkee fiilis jotain parikyt minuuttia, sit alkoi kauheet sydämentykytykset, kurkku tuntui painuvan kasaan, raajat pisteli ja tärisi ja olin varma siitä että nyt kuolen. Syvyysnäkö katosi kokonaan ja oli ihan törkeen vaikeeta päästä kotiin kaverin luota vaikka matkaa ei ollu paljon mitään (parempi ois ollu jäädä sinne mut olin aika paniikissa eli en tosiaan ajatellu ihan selkeästi
), törmäilin ympäri seiniä kun perspektiivistä ei ollu mitään hajua ja jaloista oli käytännössä tunto pois. Kotiin päästyäni menin vaan makaamaan sänkyyn ja näin sellasia pyöriviä putkimaisia visuaaleja, sain samalla ekan kunnon paniikkikohtauksen neljään vuoteen, kun olin varma siitä, että en pääse siitä tilasta pois. Sain sitten onneksi nukahdettua ja aamulla oli taas normifiilis, pysyn kyllä ihan suosiolla luonnontavarassa ton kokemuksen jälkeen. 
-
ostar
- Tuppisuu
JWH-210 kerran kokeillu ja oli kyllä ensimmäinen ja viiminen kerta. Pysyn ihan luonnon tuotteissa noissa kannabinoideissa.
-
Flood
- Lepakko
Onnistuin saamaan lähmäisiin näppeihini hieman JWH-081...
Tuossa lueskelin ympäri internetsiä, että JWH olisi alkoholin kanssa nautittuna vaarallista? Onko tosiaankin näin?
Eli siis olisi oikeasti vaarallista vetää kunnon jurri, ja päälle poltella hieman JWH.
Tuossa lueskelin ympäri internetsiä, että JWH olisi alkoholin kanssa nautittuna vaarallista? Onko tosiaankin näin?
Eli siis olisi oikeasti vaarallista vetää kunnon jurri, ja päälle poltella hieman JWH.
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
-
damazca
- Lepakko
Ei ole ainakaan itselle mitään ongelmia aiheuttanut, melkein aina tuli JWH-018:sta polteltua kännissä silloin kun sitä vielä sai
-
Flood
- Lepakko
No mut hyvä..akazaa wrote:Ei ole ainakaan itselle mitään ongelmia aiheuttanut, melkein aina tuli JWH-018:sta polteltua kännissä silloin kun sitä vielä sai
Ajatus tuon substanssin kanssa nimenomaan oli baari-illan jälkeen poltella.
Varsinkin, kun tuo 081 ilmeisesti on paljon miedompi kun tuo 018, niin ei kaiketi mitää hätää..
Jännästi vaan kaikissa tuolta internetistä lukemissani jutuissa sanottiin, että meno menee jo yhden oluen jälkeen niin paljon yli, että kannattaa jättää se viinalla lutraaminen johonki toiseen kertaan jos meninaa jehovaa poltella..
Muttamutta.. Ei kai se auta ku pikkuhiljaa lähee kokeilemaan
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
-
GammaGoblin
- Psykonautti
Itse on tullut 018:n kanssa pelleiltyä lukuisa kertoja rankassakin humalassa.
Ei ainakaan itsellä ollut mitään ongelmia tai vaaratilanteita koskaan, mutta välillä saattoi mennä kyllä sen luokan överiörvellykseksi, että ei se ainakaan useamman ihmisen seurassa ole toivottavaa käytöstä :-D
Ei ainakaan itsellä ollut mitään ongelmia tai vaaratilanteita koskaan, mutta välillä saattoi mennä kyllä sen luokan överiörvellykseksi, että ei se ainakaan useamman ihmisen seurassa ole toivottavaa käytöstä :-D
Cowabunga !
-
damazca
- Lepakko
Itsehän tutustuin tuohon JWH-018:n nimenomaan baari-illan jälkeen, ja voitte arvata ettei sitä oltu ihan pienessä humalassa. Itse kyllä tykkäsin tuosta jo heti alkuun suurilla annoksilla ja tiheään... Kaveri katteli pöljänä vierästä (joka siis tarjosi) kun pyysin jo tunnin päästä ekasta hitistä lisää "ja enemmän ku viimeksi" 
-
mouru
- Karvakuono
Hyvä tulee kännin päälle (liika on liikaa
). Tuota 081 saa kyllä polttaa paljon esim perus 018 verrattuna. Mutta tuosta 081 sain kyllä parhaat jwh-olot, kun imas kunnolla, alko aurinko paistaan ja rakastuin ihmiseen!