Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
mauseri
LD50

Re: Amfetamiini topic.

Post by mauseri »

Toma wrote:Tuntuu oikeestaa aika paskalta ku tästä kaupungista on ollu piri loppu jo pari kuukautta ihan satunnaisia pienii eriä lukuunottamatta. Oon siirtyny pöhiksestä hitaisiin huumeisiin (opiaatteihin) minkä seurauksena massii palaa enemmän, lihon tosi rankasti, oon epäsosiaalisempi ja en vaan pääse sille partyfiilikselle minkä pirin avulla saa. Vaikka luulis olevan onnellisempi ilman piriä nii ei se tosiaan tällä hetkellä sille tunnu.
On kaupunkisi mikä tahansa, ei siellä piri ole lopussa.. Piiri pieni pyörii.. jne.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
peltsi
OD

Post by peltsi »

Pakko sanoa vinkkinä kaikille et jos ootte vasta harkinnu pirin IV-kokeilua ni skipatkaa oikeesti. Oon todennu kantapään kautta et toi on niiiin vittumaisen koukuttavaa rännättynä vrt. nokitettuna et ei oikeesti kannata kokeilla. Kyllä mäkin sen nyt tiesin et asia näin on mut pitää uhmata ja sit tajuu ku raha-asiat, keho, kunto ja pää on aivan vitun paskana. Vaik pitää pitkiäkin taukoja ni välillä vaan tulee nii perkeleen kova himo saada oikeen kunnon piritöötit.

Varmasti mauseri ja muut kenellä on/on ollut tän aineen kanssa ongelmia voi allekirjottaa ton.
Toivottavasti ees joku ottais tosissaan tän eikä vaan aattele et paasaan jotain turhanpäivästä paskaa. :! :! :!
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
mauseri
LD50

Post by mauseri »

^^ Joo-o. Noin se menee.. Mutta ne nousut" Niiden kokemisesta olen kyllä ihan iloinen. Varsinkin nyt kun piri ei ole ongelma, vedän ku on hyvä tilaisuus, muuten ei ees juurikaan himota koko aine.
Oonamuru
Karvakuono

Post by Oonamuru »

peltsi wrote:Pakko sanoa vinkkinä kaikille et jos ootte vasta harkinnu pirin IV-kokeilua ni skipatkaa oikeesti. Oon todennu kantapään kautta et toi on niiiin vittumaisen koukuttavaa rännättynä vrt. nokitettuna et ei oikeesti kannata kokeilla. Kyllä mäkin sen nyt tiesin et asia näin on mut pitää uhmata ja sit tajuu ku raha-asiat, keho, kunto ja pää on aivan vitun paskana. Vaik pitää pitkiäkin taukoja ni välillä vaan tulee nii perkeleen kova himo saada oikeen kunnon piritöötit.

Varmasti mauseri ja muut kenellä on/on ollut tän aineen kanssa ongelmia voi allekirjottaa ton.
Toivottavasti ees joku ottais tosissaan tän eikä vaan aattele et paasaan jotain turhanpäivästä paskaa. :! :! :!
Minä allekirjoitan kyllä tämän. Tosiaan jossain vaiheessa tajusi nuo jutut, eikä sitten ollut mikään hyvin. Nousut on jotain mahdotonta mutta ei se sen arvoista ole.
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

En edes testaisi tööttejä ihan vaan sen takia kun tietäisin sen jälkeen kaiken muun olevan liian laimeaa. Eikö näin? Viiden viikon tauko kuitattu.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mitenkähän helvetissä mä onnistuisin kolmen vuoden pirinkäytön lopettaa..
Koittanu lopettaa seinään, sen jälkeen elämä on vaan vitun perseestä eikä mikään nappaa. Sit sitä kiskoo vaan kaikkee muuta.
ni kelasin vaan et..
miten jengi tääl on onnistunu lopettaa pirinkäytön ? Uskon, tai tiiän et tääl on varmasti moniaki saman ongelman kanssa kamppailevii.

Nykysin sitä ei enää herää ilman pirii ja lopulta sit vaan tipahtaa pirin voimin.. aika sic.
tuntuu et tää vauhti viel tappaa mut.. .. .
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
jaabajaaba
Psykonautti

Post by jaabajaaba »

Eipä tuohon lopettamiseen mitään poppakonsteja taida olla, ainoita toimivia tai edes vähän asiaa helpottavia vaihtoehtoja ovat uudelle paikkakunnalle muutto ja kaveripiirin vaihto ettei sitä piriä ole kokoajan saatavilla, nämä ainakin itsellä auttoivat asiaa jonkin verran.
Ei muutakuin stemppiä yritykseen ja kyllä ne paskatkin olot ja masennukset menee ohi ajan kanssa :up: .
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Niin salakavala aine, niin salakavala..

Tuli pitkäst aikaa oikeesti hyvää pörrii
Siis puhutaan sellasesta et about alle 0,1 toimii jo erittäin lujaa.

Ja nyt sit taas yllättäen tullu valvottuu syömättä mitään, paitsi pommeja, perjantaist asti..
Last edited by Olento on Fri 18 Mar 2011, 18:14, edited 1 time in total.
hurja
Lepakko

Post by hurja »

maakari wrote:En edes testaisi tööttejä ihan vaan sen takia kun tietäisin sen jälkeen kaiken muun olevan liian laimeaa. Eikö näin? Viiden viikon tauko kuitattu.
IMO nortsi amfe on turha rykii edes IV ku ei se pärähdä oikee, mut meta on sit ihan toinen juttu. Itse olen kokeillu IV ja mielummin vedän hyvän poreen pommeina/nokkaan ja sit sen metan pelkästää IV:nä jos se on sen verran laadukasta että kehtaa vetää.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

8kk tauon jälkeen (lähinnä hoidon ja seulojen takia tuli oltua ilman) piriä hommasin tänään ja tätä voi sanoo jo tavanomasta paremmaks, 0.3g vedot jo toimii kohtuu hyvin, tasanen olo, ei ns nousuja siitähän hyvän amfen tunnistaa, nousuja kyl haluttais, mut tarvis metaa tai MDPV:ta <3. Mut on se ikävä ku tarvii kehua 0.3g vetoja et kohtuu hyvää, ennen 0.2g ja pörisi koko illan melkipä. 2010 kesällä ennen tätä taukoo joka tänään loppu meni gemmi 2 vedoilla ja sai vetojen jälkeen 3h päästä mennä nukkuun ja tarvinnu oos ottaa mitään rauhottavaa tai vastaavaa.. Kyl se ois kiva ku osuis 50%:sta tavaraa, viel parempaa kun metaa, mitenkähän sitä muuten suomes liikkuu, tietoo paljon metaa liikkeel, mispäin ja hinta/laatu taso? Porinapuhetta :mrgreen:
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

kirkas wrote:nousuja kyl haluttais, mut tarvis metaa tai MDPV:ta <3.:mrgreen:
:cheers:
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
sEnsIsAmuRAi
Psykonautti

Post by sEnsIsAmuRAi »

Itsehän piriä testasin ekan kerran vaan sentakia frendin tupareissa ko halusin tietää millasta tavara on.
Nykyään menee virtaa ainoastaan paikallisessa kuppilassa ryypätyn illan jälkeen jos ei halua sammua/nukkua yöllä a.k.a. on muuta parempaa tekemistä. Tai sitten useimmiten kyllä virtaa kuluu silloin kun on paikallisissa menomestoissa joku hyvä dj soittamassa ja haluaa jaksaa bailata koko yön.

Hihaan en oo koskaan vetäny, enkä tule vetämää. Siihen oman rajani oon piirtäny.

Ja niinkutsutuista laskuista. Jos piri mitä otatte on laimennettua paskaa, sillon tulee laskut. Ite kun ostan vauhtia, niin sen pitää olla jo melko putsia, en nimittäin laimeeta suostu enää tutuilta ostamaa ja frendeiltä sattuu saamaa "hyvälaatusta" aina kun tarvii.

SS
We are pioneers in an age where everything it not yet known.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

sEnsIsAmuRAi wrote:Itsehän piriä testasin ekan kerran vaan sentakia frendin tupareissa ko halusin tietää millasta tavara on.
Nykyään menee virtaa ainoastaan paikallisessa kuppilassa ryypätyn illan jälkeen jos ei halua sammua/nukkua yöllä a.k.a. on muuta parempaa tekemistä. Tai sitten useimmiten kyllä virtaa kuluu silloin kun on paikallisissa menomestoissa joku hyvä dj soittamassa ja haluaa jaksaa bailata koko yön.

Hihaan en oo koskaan vetäny, enkä tule vetämää. Siihen oman rajani oon piirtäny.

Ja niinkutsutuista laskuista. Jos piri mitä otatte on laimennettua paskaa, sillon tulee laskut. Ite kun ostan vauhtia, niin sen pitää olla jo melko putsia, en nimittäin laimeeta suostu enää tutuilta ostamaa ja frendeiltä sattuu saamaa "hyvälaatusta" aina kun tarvii.

SS
Paljonko veikkaat sen sinun "putsin" pirisi olevan? 50/50 jatkettua?
sEnsIsAmuRAi
Psykonautti

Post by sEnsIsAmuRAi »

Kottonmouth wrote:
sEnsIsAmuRAi wrote:Itsehän piriä testasin ekan kerran vaan sentakia frendin tupareissa ko halusin tietää millasta tavara on.

SS
Paljonko veikkaat sen sinun "putsin" pirisi olevan? 50/50 jatkettua?
Nnoh paraimmillaan oon jotain kasikymppistä nokkaan napannu. Mut yleisimmin jotai kuuskymppist tai parempaa.
Lahdesta yks frendi toi tänne Kotkaan mulle testiks. Sitä ei tarvinnu ottaa ko se 0.2 laineet ni sit ei nukuttukkaa kolmee yöhön, ja juu ei kyllä eka kerta ollut kun tota stydiä koetin (:

SS
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Aijjai, varohan, kohta tulee sellast vauhtipäiden vittuilua ettet oo kokenutkaan.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Ihan puheiden mukaan oli 60-80%? Ne puheiden prosentit (taas tätä prosenttishaissea:D) saa yleensä jakaa kahdella tai kolmella ja aletaan olemaan lähellä sitä mitä se oikeasti on.
sEnsIsAmuRAi
Psykonautti

Post by sEnsIsAmuRAi »

Kottonmouth wrote:Ihan puheiden mukaan oli 60-80%? Ne puheiden prosentit (taas tätä prosenttishaissea:D) saa yleensä jakaa kahdella tai kolmella ja aletaan olemaan lähellä sitä mitä se oikeasti on.
Noo kyl sen kasikybäsen suunnilleen tunnisti, semmosta kristallista ja kidemäistä. Ja niin paljo erilaisia paskasekotuksia oon testaillu et kyl ton huomas (:

SS
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

sEnsIsAmuRAi wrote:Sitä ei tarvinnu ottaa ko se 0.2 laineet ni sit ei nukuttukkaa kolmee yöhön, ja juu ei kyllä eka kerta ollut kun tota stydiä koetin (:
Joopa joo. Puhtaassa pirissä hyvä dose on luokkaa 20-30mg. 0,2 laini on 200mg. Vedä oikeasti jotain 80% piriä ton verran ni oot hyvällä lykyllä sairaalassa.

Ainahan kaikki piri on diilereiden mukaan "vitu hyvää ainaki kasikybäst!!1" :D Käytännössä se on sit jotai paskaa mihin on heitetty vähän desoksipipradrolia ja mdpv:tä sekaan että toimii paremmin.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Uke
LD50

Post by Uke »

wRRa wrote:
sEnsIsAmuRAi wrote:Sitä ei tarvinnu ottaa ko se 0.2 laineet ni sit ei nukuttukkaa kolmee yöhön, ja juu ei kyllä eka kerta ollut kun tota stydiä koetin (:
Joopa joo. Puhtaassa pirissä hyvä dose on luokkaa 20-30mg. 0,2 laini on 200mg. Vedä oikeasti jotain 80% piriä ton verran ni oot hyvällä lykyllä sairaalassa.

Ainahan kaikki piri on diilereiden mukaan "vitu hyvää ainaki kasikybäst!!1" :D Käytännössä se on sit jotai paskaa mihin on heitetty vähän desoksipipradrolia ja mdpv:tä sekaan että toimii paremmin.
Tai ainaki testerien aja tulee sellane rushi et jumalauta että päräjää..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

joo.. ei "putsista" tule nousuja.. viimeks menin yhteen mjestaan ni "80%" tahnaa ol tiedä sit mut kovasti se muistutti maualta hajulta ja hihatettuna sitä "80%" mitä hain rajan tuntumasta 3v. oiskohan seki ollu sit 20% tjs. täällähän jengi tietää nää jutut mua paremmin. jatkettiin sitä tyhmänä maltolla (eli ei nousuja ) niin 2 valitti, toinjen silmät lautasina hiki naamassa.. ei tää toimi.. yhdelle heirtin 0,3g lainit ni tuli yli vrk pääst kehumaan.. jatkakaa te viisaammat
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Aine jatkamattomana on yleensä puhtaudeltaan +98%, eikä se ole todellakaan ole tahnaa.

Miksi joku joka vaivautuu jatkamaan aineen jättäisi 80%-puhtauteen kun rahallinen hyöty ei olisi edes kovin suuri?

Tahnaksi pirin tekee (yleisimmin) jatkeena käytetty fruktoosi. Se on hygroskooppista eli imee kosteutta ilmasta.

Väitän että amfetamiinissa on oltava reilusti yli 20% fruktoosia jatkeena ennenkuin se muuttuu tahnaksi.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

CYKO wrote:Aine jatkamattomana on yleensä puhtaudeltaan +98%, eikä se ole todellakaan ole tahnaa.

Miksi joku joka vaivautuu jatkamaan aineen jättäisi 80%-puhtauteen kun rahallinen hyöty ei olisi edes kovin suuri?

Tahnaksi pirin tekee (yleisimmin) jatkeena käytetty fruktoosi. Se on hygroskooppista eli imee kosteutta ilmasta.

Väitän että amfetamiinissa on oltava reilusti yli 20% fruktoosia jatkeena ennenkuin se muuttuu tahnaksi.
Juuri näin. Jokin 80% tahna tuntuisi kaikin puolin aka typerältä :mrgreen:
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Itsehän tänään ihastuin aineeseen :P onhan tuota toki tullut ennenkin testattua mutta tänään se OIKEESTI oli hyvää. 2 viikkoa ilman buprea takana ja täytyy nyt sitten olla varovainen tämän kanssa ettei lähde lapasesta, tuppaan aina ihastumaan liian helposti.
sEnsIsAmuRAi
Psykonautti

Post by sEnsIsAmuRAi »

anaganja wrote:Itsehän tänään ihastuin aineeseen :P onhan tuota toki tullut ennenkin testattua mutta tänään se OIKEESTI oli hyvää. 2 viikkoa ilman buprea takana ja täytyy nyt sitten olla varovainen tämän kanssa ettei lähde lapasesta, tuppaan aina ihastumaan liian helposti.
Sittenhän olet melko samallainen kun minä (:
Itekkin huomannu, että hyvinhyvin helposti jää huomaamattaan johonkin koukkuun... ryynit olivat mun kohdalla se pahin koukku, mutta onneksi sitten tajusin parin kuukauden putken jälkeen "hei otappas ittees niskast kii ja tee jotai muutakii"
Ja tässä nyt sit rullaillaan, ottaen sillon jotain kun miel tekee

SS
tRip
Moderator

Post by tRip »

En jotenkin usko että 80% piriä edes voisi nokittaa.. tiiä sit.. uskoisin kumminkin tekevän aika pahaa damagea.
OOn ylipäätään tosi skeptinen jos puhutaan prosentteina pirin laadusta.

Mulle amfe on joko tsygyy, pirii, katupiiskaa tai pörrii.. tai sit ihan vaan vauhtii.. Ne on kaikki erilaisii.
Sit tietty apo-piri, mut se on jotain ihan muuta.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Uke
LD50

Post by Uke »

tribh wrote:En jotenkin usko että 80% piriä edes voisi nokittaa.. tiiä sit.. uskoisin kumminkin tekevän aika pahaa damagea.
OOn ylipäätään tosi skeptinen jos puhutaan prosentteina pirin laadusta.

Mulle amfe on joko tsygyy, pirii, katupiiskaa tai pörrii.. tai sit ihan vaan vauhtii.. Ne on kaikki erilaisii.
Sit tietty apo-piri, mut se on jotain ihan muuta.
Heh.. se on muute totta et heti ku aletaa puhumaa pinnoista ni nousee epäilyksiä pystyy.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
sEnsIsAmuRAi
Psykonautti

Post by sEnsIsAmuRAi »

Tulipa tässä idea.
Että mitens punttiksella käyminen piripäissää?? Onko kannattavaa(kehittyykö lihakset jos amfetamiinia elimistössä?) Onko vaarallista?
Tai sitten toinen, mistä ei luulis olevan haittaa ni piripäissää lenkkeily?
Miten on? Valistakaa minua viisaammat ja kokeneemmat (:

SS
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

sEnsIsAmuRAi wrote:Tulipa tässä idea.
Että mitens punttiksella käyminen piripäissää?? Onko kannattavaa(kehittyykö lihakset jos amfetamiinia elimistössä?) Onko vaarallista?

SS
Oma veikkaukseni on että lenkkeilyssä ja vastaavassa urheilussa piristä vois olla jopa hyötyä, punttireeniin varmaan antaa aikamoista puhtia mut kaikella muulla tavalla sit varmaan epäedullinen bodauksen/voimaharjoittelun kannalta...
sEnsIsAmuRAi
Psykonautti

Post by sEnsIsAmuRAi »

SahkoinenVelho wrote:
sEnsIsAmuRAi wrote:Tulipa tässä idea.

SS
Oma veikkaukseni on että lenkkeilyssä ja vastaavassa urheilussa piristä vois olla jopa hyötyä, punttireeniin varmaan antaa aikamoista puhtia mut kaikella muulla tavalla sit varmaan epäedullinen bodauksen/voimaharjoittelun kannalta...
Frendiltä ku kysyin ni se oli sitä mieltä, et piripäissää saattaa unohtaa hengittää, jos esim punttia nostaa. Mut ite sit järkeilin siihen, et jos nostaa vaik rautaa kympin tai kahentoist sarjois ja pitää 1-2min tauon siin välis et hengähtää hetken ja tankkaa nestettä kehoon.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Tutut jotka nosteli isompia määriä rautaa, veti hormooneja lihasten kasvatukseen ja vauhtia palautumiseen. En siitä tiiä paraneeko mitenkään suoritukset piripäissään, mut ilmeisesti väsymykseen ainakin auttaa. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.