Ensimmäiset doussit otettu ja meininki sen mukainen !swimbasami wrote:Pitkästä aikaa tuli pussillenen tuttua valkoista ainetta käsiini tänä aamuna
Metyloni (bk-MDMA)
-
swimbasami
- Psykonautti
Re: Methylone (bk-MDMA)
lol
-
xxx-men
- Kameleontti
Niihän nää rc kamat yleensä on huonoja kopioita ns. "alkuperäsistä" doupeista.dazerc wrote:Täyttä paskaa oikeeseen madmaan verrattuna. Itsellä tuntuu että nousut jäävät jotenkin kesken ja euforia pienempi.
-
Hz0
- Apteekki
Pistinpä minäkin sitten methylonea tulemaan. Raportoin mikäli saapuu perille. Naksuja kun ei täältäpäin tahdo löytyä.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
highhat
- Karvakuono
Ei voi muuta sanoa kuin että nousee vasta mutta huh. Tykkään. Ensikosketus empatogeeneihin, ja huh. Siis joo, tähän voisi varmaan nipahtaa aika helposti.
<33333_3>>
"Huumeet on vähä niiq xiittei..."
<33333_3>>
"Huumeet on vähä niiq xiittei..."
-
Hz0
- Apteekki
Huh huijakkaa. Vähän ennen kahdeksaa illalla otin ~150mg pommin ja tässä 4 tunnin aikana on ollutkin aika kivaa
Toleranssit tosiaan aivan nollassa methylonen ja naksujenkin suhteen. Kokeneemmat konkarit irkin puolella jo ehtivät haukkua alhaisesta aloitusdosesta mutta itsellä on se politiikka ollut että pyrin aina pelaamaan varmaan päälle, varsinkin kun on ensimmäinen kerta tätä settiä.
Nousut olivat melko euforiset, jalat ja kädet tuntuivat liikkuvan kuin itsestään, paikallaan ei voinut olla hetkeäkään, ja LM:n vihreä tupakki maistui. Tästä on hyvä jatkaa.
P.S. Onko kellään muuten tietoa siitä millä tavalla methylone käyttäytyy kusitesteissä? Ei ole itselläni edessä mutta olettaisin methylonen mdma-analogina näkyvän juuri sinä ihtenään?
Nousut olivat melko euforiset, jalat ja kädet tuntuivat liikkuvan kuin itsestään, paikallaan ei voinut olla hetkeäkään, ja LM:n vihreä tupakki maistui. Tästä on hyvä jatkaa.
P.S. Onko kellään muuten tietoa siitä millä tavalla methylone käyttäytyy kusitesteissä? Ei ole itselläni edessä mutta olettaisin methylonen mdma-analogina näkyvän juuri sinä ihtenään?
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
swimbasami
- Psykonautti
Methylone ei näy testeissä. Eikä koira haista sitäHz0 wrote:Huh huijakkaa. Vähän ennen kahdeksaa illalla otin ~150mg pommin ja tässä 4 tunnin aikana on ollutkin aika kivaaToleranssit tosiaan aivan nollassa methylonen ja naksujenkin suhteen. Kokeneemmat konkarit irkin puolella jo ehtivät haukkua alhaisesta aloitusdosesta mutta itsellä on se politiikka ollut että pyrin aina pelaamaan varmaan päälle, varsinkin kun on ensimmäinen kerta tätä settiä.
lol
-
Hz0
- Apteekki
Noniin. Tuli tuossa torstaina otettua ekat pommit (150mg) ikinä kristalli-muodossa olevaa methylonea, ja sitten siitä seuraavan kerran perjantai-iltana about 250mg. Jostain syystä sitä vaan alkoi menemään ja kun lauantai-päivällä koko yön valvottuani laskeskelin niin jotain 500-700 mg:n luokkaa sitä olin ottanut yhteensä 12 tunnin aikana. Buusterit eivät sinänsä tehneet muuta kuin jatkoivat vaan stimuvaikutusta.
Eilisen eli lauantain aikana oli aika runneltu olo fyysisesti, johtuen ehkä siitä oli yöllä turhan paljon energiaa. Koko yön valvomisen jälkeen sain 5h nukuttua ja herättyäni havaitsin että tasapaino heitti hiukkasen ja silmät olivat melko arat valolle. Verenpainekin tuntui heittelevän aika ikävästi, huimaa välillä kun nousee nopeasti ylös. Viime yönä nukkumaan mennessä jostain syystä tuntui silmät sulkiessa jotain valonvälkettä. Näköhäiriöt hävisivät kuitenkin kunnon yöunien jälkeen.
MDMA-tyylistä laskumasennusta ja vitutusta ei mitenkään hirveästi ole havaittavissa, olen syönyt monipuolisesti niinkuin normaalistikin ja ottanut multitabs-kapselin aamulla, plus ananas-appelsiinimehua pitkin päivää. Luulen kuitenkin että suurin osa noista sivuvaikutuksista voidaan pistää valvomisen ja ison kokonaismäärän piikkiin. Näin loppujen lopuksi tulin siihen tulokseen että tuntuu järkevämmältä ottaa yksi iso pommi puoli tuntia ennen H-hetkeä ja vaikutuksen tasoittuessa jatkaa jollakin muulla.
Se täytyy kyllä sanoa että ekat nousut oli aika samankaltaiset kuin hyvissä naksuissa, tosin lyhyemmät. Eipä tässä mitään, nyt taas keräämään serotoniinivarastoja pariksi viikoksi ja sitten laserpointtiin.
Eilisen eli lauantain aikana oli aika runneltu olo fyysisesti, johtuen ehkä siitä oli yöllä turhan paljon energiaa. Koko yön valvomisen jälkeen sain 5h nukuttua ja herättyäni havaitsin että tasapaino heitti hiukkasen ja silmät olivat melko arat valolle. Verenpainekin tuntui heittelevän aika ikävästi, huimaa välillä kun nousee nopeasti ylös. Viime yönä nukkumaan mennessä jostain syystä tuntui silmät sulkiessa jotain valonvälkettä. Näköhäiriöt hävisivät kuitenkin kunnon yöunien jälkeen.
MDMA-tyylistä laskumasennusta ja vitutusta ei mitenkään hirveästi ole havaittavissa, olen syönyt monipuolisesti niinkuin normaalistikin ja ottanut multitabs-kapselin aamulla, plus ananas-appelsiinimehua pitkin päivää. Luulen kuitenkin että suurin osa noista sivuvaikutuksista voidaan pistää valvomisen ja ison kokonaismäärän piikkiin. Näin loppujen lopuksi tulin siihen tulokseen että tuntuu järkevämmältä ottaa yksi iso pommi puoli tuntia ennen H-hetkeä ja vaikutuksen tasoittuessa jatkaa jollakin muulla.
Se täytyy kyllä sanoa että ekat nousut oli aika samankaltaiset kuin hyvissä naksuissa, tosin lyhyemmät. Eipä tässä mitään, nyt taas keräämään serotoniinivarastoja pariksi viikoksi ja sitten laserpointtiin.
-
SadPanda
- LD50
Piriii vedelly viikon ehkä yhen yön nukkunu... Nyt sit nakkasin tätä ihanaa ainetta 0,35 pommilla nii HUUUHHHHUUH täytyy sanoo että en muistanu et tää on näin sulosta kamaa <3 ois ehkä 0,25 riittäny ku meinaa oksettaa..... Ulkona aurinkoine ilma taijan ottaa luurit ja lähteee käveleen. METHYLONE

[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Downfallen
- Psykonautti
ymmärsinkö tuolta jostain oikein että tämä ei toimi cipralexin kanssa?
Ever seen fire in zero gravity?
-
Hz0
- Apteekki
Ei toimi ja vaarallista vieläpä. Cipralex niinkuin muutkin SSRI lääkkeet estävät serotoniinin takaisinottoa ja methylone muunmuassa vapauttaa runsaasti. Tästä ei seuraa mitään hyvää. Mahdollisesti serotonerginen syndrooma, pupillit aivan lautasina, korvissa soi, takykardiaa sun muuta paskaa, sekä suht rankkaa pääkopalle.Downfallen wrote:ymmärsinkö tuolta jostain oikein että tämä ei toimi cipralexin kanssa?
Vaikka lääkitystä ei olisikaan niin masennus/ahdistus settingillä voi olla vähän nihkeää ottaa stimuja, menee vain ojasta allikkoon.
-
swimbasami
- Psykonautti
Onko SNRI bk:n kanssa vaarallisempi ku SSRI ?
Kaverilla Ixel 50mg päivässä ja haluais kokeilla bk:ta jonku 0,1.
SSRI:n kanssa kokeiltu ja se on syönyt vaan vaikutuksia muttei
muuta ole tullut.
Ei varmasti ole kummankaan kanssa turvallista, mutta onko
SNRI tosiaan vaarallisempi ku SSRI?
Kaverilla Ixel 50mg päivässä ja haluais kokeilla bk:ta jonku 0,1.
SSRI:n kanssa kokeiltu ja se on syönyt vaan vaikutuksia muttei
muuta ole tullut.
Ei varmasti ole kummankaan kanssa turvallista, mutta onko
SNRI tosiaan vaarallisempi ku SSRI?
lol
-
maakari
- Karvakuono
Wikipedia:swimbasami wrote:onko SNRI tosiaan vaarallisempi ku SSRI?
>norepinephrineMethylone acts as a mixed reuptake inhibitor/releasing agent of serotonin, norepinephrine, and dopamine.
Eli noradrenaliini, jonka takaisinoton estäjiä ne SNRI:t on, joten luultavasti vielä pahempi kuin pelkkä SSRI. Rahat menee vähintään hukkaan, kuten totesitte jo SSRI:n kanssa niin miksi edes kokeilla? Puhumattakaan kun on uhkana serotoniinisyndroomat ja mitkä lie liiallisen noradrenaalinin määrän vaikutukset.
-
wRRa
- Moderator
Mä oon kyllä jotenki tosi pettyny methyloneen. Otin eilen illal 250mg ja tänään 0,5g kahes osas. Eilen oli ihan mukavaa se eka 250mg, mutta sen jälkeen tuli vähän huono olo ja oksetti (c'mon noin pienest määräst?). Tän päivän puolel en ees kamalast mitää vaikutust huomannu, mut tuntuu et ois jääny traktorin alle ja oksettaa. Otin läjän jotai vitamiinei, magnesiumii ja 5-htp:tä ni vähän helpotti olo. Kaikki lihakset on tosi kipeet ja lisäks hengittäminen tuntuu vaikeelta.
Ku toi vaikutus on nii lyhyt et sitä on periaattees vähän pakko boostaa jos on jossain kemuis jotka kestää aamuun asti (ite menin tänää 5 aikaa aamul ja 12 aikaa lähin noist bileist) mutta ei noi boostit tunnu toimivan kunnolla...
Ei tää musta niin siistii oo. Ennemmin vedän vaikka piriä.
Mut ilmeisesti toisilla ei tuu näitä ikäviä sivuvaikutuksia. Kaveri joka otti täs eilisen ja tän päivän aikan 1,5g methylonee ei ollu mitenkää huonos kunnos.
Ku toi vaikutus on nii lyhyt et sitä on periaattees vähän pakko boostaa jos on jossain kemuis jotka kestää aamuun asti (ite menin tänää 5 aikaa aamul ja 12 aikaa lähin noist bileist) mutta ei noi boostit tunnu toimivan kunnolla...
Mut ilmeisesti toisilla ei tuu näitä ikäviä sivuvaikutuksia. Kaveri joka otti täs eilisen ja tän päivän aikan 1,5g methylonee ei ollu mitenkää huonos kunnos.
Mä kuulin jotain huhua että methy saattaisi näkyä metamfetamiinina esim. verikokeissa. En sit tiedä paikkansapitävyydestä?swimbasami wrote:Methylone ei näy testeissä. Eikä koira haista sitä
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
swimbasami
- Psykonautti
Ei näkynyt mulla verikokeessa vaikka olin varmaan kuukauden melkein päivittäin käyttänyt Methylonea. Kannabis ja rauhottavat näkyi, mutta ne johtu ehkä jostain muusta kuin bk:stawRRa wrote:Mä oon kyllä jotenki tosi pettyny methyloneen. Otin eilen illal 250mg ja tänään 0,5g kahes osas. Eilen oli ihan mukavaa se eka 250mg, mutta sen jälkeen tuli vähän huono olo ja oksetti (c'mon noin pienest määräst?). Tän päivän puolel en ees kamalast mitää vaikutust huomannu, mut tuntuu et ois jääny traktorin alle ja oksettaa. Otin läjän jotai vitamiinei, magnesiumii ja 5-htp:tä ni vähän helpotti olo. Kaikki lihakset on tosi kipeet ja lisäks hengittäminen tuntuu vaikeelta.
Mä kuulin jotain huhua että methy saattaisi näkyä metamfetamiinina esim. verikokeissa. En sit tiedä paikkansapitävyydestä?swimbasami wrote:Methylone ei näy testeissä. Eikä koira haista sitä
lol
-
Hz0
- Apteekki
Itellä tuli tuolla Whiteoutissa vedettyä tunti ennen DJ Orkidean setin alkua 250 mg methyä gelatiinikapselissa, plus siitä 1,5h välein 250mg buusteja 2 kpl.. oli todella hauskaa tampata glowstickkien kanssa ja vesipullo oli ahkerassa käytössä. (PS. nuo gelatiinikapselit on kyllä helvetin hyvä keksintö, en tajua miksi en ole niitä aiemmin tajunnut käyttää)wRRa wrote:Mä oon kyllä jotenki tosi pettyny methyloneen. Otin eilen illal 250mg ja tänään 0,5g kahes osas. Eilen oli ihan mukavaa se eka 250mg, mutta sen jälkeen tuli vähän huono olo ja oksetti (c'mon noin pienest määräst?). Tän päivän puolel en ees kamalast mitää vaikutust huomannu, mut tuntuu et ois jääny traktorin alle ja oksettaa. Otin läjän jotai vitamiinei, magnesiumii ja 5-htp:tä ni vähän helpotti olo. Kaikki lihakset on tosi kipeet ja lisäks hengittäminen tuntuu vaikeelta.
En nukkunut 16-17.4 välistä yötä ollenkaan ja sitä seuraavana päivänä otin vain parit nokoset... noh eilen illalla alko tapahtua vähän omituisia kun nukkumaan mennessä iski jonkin sortin ahdistus ja tuntu et seinillä näkyy pieniä tracereita ja closed eye visuaaleja tuli... loppui kun otin pamin mutta säikähdin aika pahasti. Sain nukuttua kuitenkin.
Aamulla olin ottanut monivitamiinivalmisteen ja 5-HTP:tä 100mg ja se auttoi päivällä esiintyneisiin laskuihin, olisikohan nuo näköhäiriöt johtuneet uuden serotoniinin muodostumisesta aivoissa? Tänään sitten koulussa tuli kesken tunnin semmoinen lievempi versio tuosta iltaisesta episodista, pumppu rupesi hakkaamaan ja huimasi ja näkyi vähän cev:jä mutta hävisivät minuutissa. Otin tuon episodin jälkeen 5-HTP:tä taas 100mg eikä mitään ongelmia ole ainakaan toistaiseksi tullut.
Tämän perusteella rupesin miettimään että meikäläisellä ei kyllä pää kestä naksuja/methylonea kuin vähintään kuukauden välein.
-
swimbasami
- Psykonautti
Onko joku muuten huomannu että i.v:nä Methylone futaa puolituntia ihan saatanan kovaa ja loppuu sit yhtänopeesti ku on alkanutki?
lol
-
xxx-men
- Kameleontti
En muista et loppuku ihan seinään mutta nopeesti kuitenki hiipu. Nousut oli semmoset että luulin vetäneeni viimiset vetoni.Huh!swimbasami wrote:Onko joku muuten huomannu että i.v:nä Methylone futaa puolituntia ihan saatanan kovaa ja loppuu sit yhtänopeesti ku on alkanutki?
-
swimbasami
- Psykonautti
Joo ku mäntä oli pohjassa niin alko vähän puuskuttamaanxxx-men wrote:En muista et loppuku ihan seinään mutta nopeesti kuitenki hiipu. Nousut oli semmoset että luulin vetäneeni viimiset vetoni.Huh!swimbasami wrote:Onko joku muuten huomannu että i.v:nä Methylone futaa puolituntia ihan saatanan kovaa ja loppuu sit yhtänopeesti ku on alkanutki?
lol
-
Hz0
- Apteekki
Kerran muuten pärähti jostain syystä bk-MDMA ihan ylimaallisen kovaa, muistaakseni silleen että otin n. 200mg pommilla starttia ja buustasin 250mg:llä noin puoli tuntia ekan ottamisesta... yhtäkkiä sitä vaan tajus että kaikki tärisee, tajuton naksutyylinen rush ja vastaava euforia, korvissa kuului voimakas mutta kuitenkin miellyttävä "brrrrrrrrrrrr", ja sitä kesti kauemmin kuin normi nousuissa.
-
Kottonmouth
Taitaa joutua tätä tilaamaan ensimmäistä kertaa, kun ei tunnu oikeaa madmaa mistään löytyvän ...
Kaipa tälläkin sen saman saa (annoskoko kohdalleen) aikaan kuin oikealla MDMA:lla eli sen nousujen tuovan euforian
Kaipa tälläkin sen saman saa (annoskoko kohdalleen) aikaan kuin oikealla MDMA:lla eli sen nousujen tuovan euforian
-
xxx-men
- Kameleontti
No onnekas oot jos saat samat euforiat ku oikeella madmalla. Itellä se ei oo onnistunu. Kyllähän tää pärähtää mutta ku vertaa madmaan ni kauas taakse jäädään. Jotenki tästä tulee semmonen paskanen tutkari euforiakuosi.Kottonmouth wrote:Taitaa joutua tätä tilaamaan ensimmäistä kertaa, kun ei tunnu oikeaa madmaa mistään löytyvän ...![]()
-
Kottonmouth
Millainen se olo sitten on? Jääkö se jotenkin vajaaksi tjsp?xxx-men wrote:No onnekas oot jos saat samat euforiat ku oikeella madmalla. Itellä se ei oo onnistunu. Kyllähän tää pärähtää mutta ku vertaa madmaan ni kauas taakse jäädään. Jotenki tästä tulee semmonen paskanen tutkari euforiakuosi.Kottonmouth wrote:Taitaa joutua tätä tilaamaan ensimmäistä kertaa, kun ei tunnu oikeaa madmaa mistään löytyvän ...![]()
Itselläni ainoa kokemus tutkareista on muutama milligramma 2c-b:tä ja ihan jepa sekin oli..
e: mitenkäs methy huumetesteissä? ei näy?
-
wRRa
- Moderator
Mun mielestä 2c-b on jopa lähempänä MDMA:ta kuin methylone. Methylone muistutti mielestäni vähän enemmän piriä tai jotain pirin ja madman kombinaatiota... Ei ainakaan mitään mellow-fiilistä tule mikä putsimadmasta tulee. Mutta ihan hyvä bilehuume tää methylone on jos ei pahemmin boostaile. Mun mielestä boostattuna laskut on ihan liian kauheet mutta esim. 250mg illassa niin ei tule laskujakaan.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Kottonmouth
2c-b:tä testannut 4-5 kertaa ja madamea varmaan 20 kertaa. Ei ole kyllä IMO mitään samanlaista noissa vaikka kummastakin tykkäänkin 
Mutta nämähän ovat vain huonoja vaihtoehtoja itse kuningas madamelle. Ei pidä edes yrittää verrata näitä siihen.
Mutta nämähän ovat vain huonoja vaihtoehtoja itse kuningas madamelle. Ei pidä edes yrittää verrata näitä siihen.
-
wRRa
- Moderator
Kottonmouth, eikö 2c-b ole sun mielestä empatogeeninen? Musta 2c-b muistuttaa enemmän naksuja kuin puhdasta mdma:ta. Tosin sitä laitetaankin usein naksuihin.
-
Dexma
- Moderator
Mä ooon kanssa vähän sitä mieltä, että 2c-beellä ei ole mitään yhteistä vaikutusta muihin empatogeeneihin. Ohan se joo vähän ehkä sinneppäin, mutta sen mä veikkaan johtuvan toisaalta siitä, että 2c-b on niin helppo psykedeeli, ettei se antaa tilaa sellaiselle luonnolliselle empaattisuudelle.
Se aine, ei tee empaattiseksi niinkuin madma, vaan se psykedeelinen kokemus. Mut näin tekee moni muukin feny varsinkin niillä jotka niitä kiskoo hyvin vähän.
Kokeilkaapa muuten amteeta, ja 5-meo-amteeta, niin huomaan aika jännän empatogeeni tyylisen vaikutuksen. Meo amtee on enemmmän pirimäinen ja psykedeelinen amt pienellä annoksella on aika empaattinen. Sinällään vain siitä puuttuu se hyökyvä aaah uuuh aallot... Mut entatogeenejähän ne on.
Se aine, ei tee empaattiseksi niinkuin madma, vaan se psykedeelinen kokemus. Mut näin tekee moni muukin feny varsinkin niillä jotka niitä kiskoo hyvin vähän.
Kokeilkaapa muuten amteeta, ja 5-meo-amteeta, niin huomaan aika jännän empatogeeni tyylisen vaikutuksen. Meo amtee on enemmmän pirimäinen ja psykedeelinen amt pienellä annoksella on aika empaattinen. Sinällään vain siitä puuttuu se hyökyvä aaah uuuh aallot... Mut entatogeenejähän ne on.
-
Kottonmouth
En löydä annoksilla joita vedän, madmastakaan mitään empatogeenista.
Vain lähes sietämättömän euforian ja superstimuloituneen tilan
-
swimbasami
- Psykonautti
Dexma wrote:Mä ooon kanssa vähän sitä mieltä, että 2c-beellä ei ole mitään yhteistä vaikutusta muihin empatogeeneihin. Ohan se joo vähän ehkä sinneppäin, mutta sen mä veikkaan johtuvan toisaalta siitä, että 2c-b on niin helppo psykedeeli, ettei se antaa tilaa sellaiselle luonnolliselle empaattisuudelle.
Juuri näin.
lol
-
wRRa
- Moderator
Ootko vetäny kristallimadmaa vai jotain jauhetta? Jauheissa on aika usein seassa esim. piriä ja ties mitä muuta, mullakin tulee madmajauheista usein kunnon euforia ja superstimuloitunut tila, kristalli taas vetää ihan lötköksi ja tekee vaan mieli halailla ihmisiä.Kottonmouth wrote:En löydä annoksilla joita vedän, madmastakaan mitään empatogeenista.
-
Kottonmouth
naksuja vetelen. Timantteja joskus 3-4 startteja (95mg mdma timantissa). En edes kaipaa mitään halailufiilistä, vaan se uber euforia ja stimuloituminen riittää ja siitä diggaan
ja kunnon zombinahan sitä vedetään aina noilla seteillä.... 
Pääsen ensiviikolla testaamaan tiukkaa piriä, (viimeksi 6kk sitten ekaa kertaa testasin ja oli aika paskaa.) saa nähdä tuleeko siitä mitään samantapaista "rushia" kuin naksuista.
Pääsen ensiviikolla testaamaan tiukkaa piriä, (viimeksi 6kk sitten ekaa kertaa testasin ja oli aika paskaa.) saa nähdä tuleeko siitä mitään samantapaista "rushia" kuin naksuista.