Xanori koukku/viekkarit?!

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

tRip wrote:Höh.. Parin viikon bentsottoman ajan jälkeen päätin lunastaa käyttämättä jääneen respan xanoreita ja nyt sitte ollaan fiiliksissä. Ihan hyvissä. Ehkä otin opikseni ja yritän pitää järjen mukana niitä popsiessa.
Toista vierottautumista en vain enää kestä :?
Niinhän siinä pääsi käymään, että taas taitaa ikävästi hiipiä Xanor vieroitusoireet päälle... Nyt kun vaan saisin lopetettua, lentää loput Xzanorit... roskiin
Ivy
Psykonautti

Post by Ivy »

...
Last edited by Ivy on Wed 13 Dec 2006, 15:44, edited 1 time in total.
tRip
Moderator

Post by tRip »

...
Last edited by tRip on Sun 04 Feb 2007, 15:49, edited 1 time in total.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

itte oon 4kk syöny alpratsolaamia välillä säännöllisesti ja välillä ihan päihdekäyttönä mutta mitää pahempia vierotusireita ei oo tullu ehkä jtn pientä ahdistusta jos on loppunu pillerit kesken turhia lääkkeitä mun mielestä! mut kaikki niit haluu eli ne on aika hyvä kauppa väline jo nyt.
tRip
Moderator

Post by tRip »

supress wrote:itte oon 4kk syöny alpratsolaamia välillä säännöllisesti ja välillä ihan päihdekäyttönä mutta mitää pahempia vierotusireita ei oo tullu ehkä jtn pientä ahdistusta jos on loppunu pillerit kesken turhia lääkkeitä mun mielestä! mut kaikki niit haluu eli ne on aika hyvä kauppa väline jo nyt.
Kauankos oot sitten ollut ilman enimmillään ja mitä määriä ottanut?

Meinaan, että kyllä alpratsolaami vaan on saakelin koukuttava bentso, siitä ei päästä mihinkään. Mutta toki yksilölliset erot voi olla huomattavia, eikä kaikilla vaan tule niin vittumaisen pirullisia vierotusoireita.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

1.5ml lääkärin annostus päiväs välil puol millii välil 15mg + muita bentsoi siihe viel yleensä... oon ollu ilman 2viikkoo nytki viikon ja tulen olemaan viel 2viikkoo ku rouhasin koko 100 alproxin satsin viikos eli ihan päihde käyttöön ne on menny aina oikeestaa ja noi on vaan puol millisii mut en mä noista mitää ihme oloo saa kuten jos vaikka rouhasee levyn pamei tuntuu et on enemmä tutkal ku ois syöny 10 alproxii et en tiä sit..
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Tenox maistui täällä päin paremmin kuin xanor. Zolpidem koukutti minut tavan ja olon takia melko hyvin kahden reseptin jälkeen. :(

Inovix
spasm
OD

Post by spasm »

tRip wrote:Höh.. Parin viikon bentsottoman ajan jälkeen päätin lunastaa käyttämättä jääneen respan xanoreita ja nyt sitte ollaan fiiliksissä. Ihan hyvissä. Ehkä otin opikseni ja yritän pitää järjen mukana niitä popsiessa.
Toista vierottautumista en vain enää kestä :?
Elä liikaa nauti ettei käy köpelösti 8) Mutta good luck, bentsokoukut ovat ilkeitä.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ei enää ikinä bentsokoukkua mulle.. ja nytkin olen kovasti sinne matkalla :?
Onneksi tosin miedommilla bentsoilla kuin Zanor..
Keep it unreal.

tRip
Moderator

Post by tRip »

..Mutta Zanor a.k.a 'telaketju'* a.k.a 'ratapölkky'* on 'the' aine :twisted:

*Lähde: päihdelinkki
Keep it unreal.

Señor Escobar
Psykonautti

Post by Señor Escobar »

aikoinaa puol vuotta benzoi kaksin käsin tauluun päivittäin, lopetin seinään ku sain ihteeni niskasta kii ja sitä seurasi elämäni kauhein kuukausi, yhtä helvettiä D: oksentelua,hikoilua,tärinää/kramppeja, unettomuutta, pelkotiloja yms kaikinpuolin todella heikko olo. voin kertoa että 5kk ryyppyputken jälkeen tullut rapula oli vielä todella kevyttä keittoa tän homman rinnalla, siinä pääs isolta mieheltä itku jonku kerran . EN VOI SUOSITELLA KENELLEKÄÄN NOITA FUCKIN BENZOI. varokaa !
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Señor Escobar wrote:aikoinaa puol vuotta benzoi kaksin käsin tauluun päivittäin, lopetin seinään ku sain ihteeni niskasta kii ja sitä seurasi elämäni kauhein kuukausi, yhtä helvettiä D: oksentelua,hikoilua,tärinää/kramppeja, unettomuutta, pelkotiloja yms kaikinpuolin todella heikko olo. voin kertoa että 5kk ryyppyputken jälkeen tullut rapula oli vielä todella kevyttä keittoa tän homman rinnalla, siinä pääs isolta mieheltä itku jonku kerran . EN VOI SUOSITELLA KENELLEKÄÄN NOITA FUCKIN BENZOI. varokaa !
Eeehhh... eikö olisi ollut HIEMAN helpompaa vähentää annosta pikkuhiljaa?
d.j.pratt
Karvakuono

Post by d.j.pratt »

Itse suosittelen seinään lopettamista, olkoon se sitten miten vaarallista tahansa. Sillä sitä selkärankaa kasvatetaan. Olohan siinä on toista viikkoa ihan helvetillinen, mutta kyllä se siitä helpottaa. Ja kun lopettaa seinään, niin ei tuu niitä lipsumisia sen annostuksen kanssa, silleen "Nyt menee huonosti, otan tänään vähän enenmpi" Liian hidasta toimintaa mun mielestä.
Kukin tietty tablaa tavallaan, mutta mä lopetin 12mg seinään. Haavanlehtenä siin äoltiin, mutta eipä ole sen jälkeen kyllä tehnyt mielikään, kun niitä viekkareita ei tosiaan toistamiseen jaksa.
Selkärankaa hyvät ystävät selkärankaa.
Vaikka puhutaan että siihen voi kuolla, niin en kuitenkaan tiedä ainuttakaan tapausta että siihen olisi kukaan kuollut.
Eli siis mä en usko noihin "halittuihin" purkuihin, niissä on aina riski lipsua ottamaan se ylimääräinen annos.
No tää oli mun tapa ja se oli mulle se oikee tapa.
Oon kuitenkin sitä mieltä että jos kerran on "leikkiin" ryhtynyt, niin kyllä pitää olla myös tahtoa lopettaa se.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Täytyy sanoa, että olen erimieltä..

Kun Xanorin lopetin, niin vierotusoireita saattoi hyvinkin kuvailla psykoottisiksi.
Mikään ei ollut todellista ja olo oli muutenkin helvetillinen.. Keho huusi ainetta. Eivätkä epileptiset kohtaukset tosiaankaan ole naurunasia.
Oikeastaan nämä vieroitusoireet voivat olla jopa hengenvaarallisia johtuen juuri näistä voimakkaista fyysisistä oireista..

Itelläni henkiset oireet olivat oikeastaan todella pientä verrattuna fyysisiin.

Mutta jokainen reagoi aineisiin eritavalla ja ehkä se joillekin sopii lopettaa seinään, joskin se ei mielestäni ole missään nimessä suositeltavaa.

Selkärankaa voi vaikka sitten kasvattaa voimakkailla psykedeelisillä kokemuksilla.. :x
Keep it unreal.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

En ole alproa rouskinut niin paljon että olisi tullut koukku (paha tapa kylläkin) saati viekkareita, lähinnä sellainen vitutusmasennus kun viikon verran oli tottunut sellaiseen reilun kahden millin pehmeään pumpuliin.
esmeralda
Tuppisuu

Post by esmeralda »

Täytyypi tähän topicciin kommentoida, että ite syöny xanoreita 3krt/pvä 2mg, siis ihan perinteisiä "tankoja", ei depareita ja lisäks normareita 2illas nyt pian vuoden....

Lopettamista en edes nyt uskalla ajatella, päivänki breikki pistää tutisemaan ku vanhan deekun :cry:

Oon pyytäny et alotettais laskeen annosta pikkuhiljaa tai vaihdettais edes depareihin, mut mun lekurin mielestä vielä ei oo sen aika :?

Lopettaminen tosiaan tuntuu mahdottomammalta ku amfin päivittäinen iv käyttö joskus vuosia si :shock:
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Pahinta mitä bentsokoukku voi saada aikaan on sellainen 10h paniikkikohtaus joka vaatii nielemään ryynin kuin ryynin että se kaikki helvetillinen vääntäminen loppuisi.

Eilen illalla napsahti. Hirveetä. Liian hyviä ollakseen totta.

Inovix
kissankorva
Apteekki

Re: Xanori koukku/viekkarit?!

Post by kissankorva »

HEIPÄHEI! Olin juuri tuossa keskiviikkona nauttinut xanoreitas ja tottakai minulla oli torstaina seulat. Noh, sain tiedon ja menin heti juomaan muutaman litran vettä ja kusin pelkät vedet, joten seuloista ei saatu tulosta ja ne siirtyivät myöhemmäksi.. On meinaa randomilla aina ne.

Eli kysymyshän kuuluu että Kauan xanorit näkyvät kusessa?
Itse ajattelin tänään taas ottaa alkoholin kanssa ja ensiiikolla on jossain vaiheessa varmasti seulat.

Ilmeisesti näkyvät kusessa pidempään jos käyttö on jokapäiväistä, mutta minulla ei ole.

Nopeaaa vastausta jos mahdollista, ken tietää , hän vastatkoon, kauan satunnainen xanoreiden käyttö näkyy virtsassa?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Villi veikkaus.. Korkeintaan pari vuorokautta.
Noissa tietääksein on melko lyhyt puoliintumisaika?
Keep it unreal.

bol
Kameleontti

Post by bol »

^ 12 tuntia, jos en väärin muista.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

ihanaaa, kiitos vastauksista, nyt allá 3 mutteria ja 12 pägi bishee, ja kivat on olot
Ja ensviikolla varmaan alkuviikosta seulat, pitänee juoda lasuantain aj sunnuntauna kunnolla vettä niin ei varmasti näy seouloissa vaikka olisivat maanantaina!
donutsi
Tuppisuu

Post by donutsi »

Millaisia dousseja yleensä heitätte noita muttereita kohti nekkua tai massua..? alkoholin ja ilman..??
itse tuossa otin muutama tunti sitten 3 mutteria kahvin kanssa ja nyt heitin yhden nokkaan.. kylläpä tämä tästä, tai no onhan tässä jo aika elektroonisen oudot olot, ihan leppoista muttei jumitustakaan.

Bissen kanssa pääsisi varmaan vielä pidemmälle.. en ole kyllä ikinä ollut ryynien ystävä mutta mikäs tässä, ensimmäinen kerta kokeiluksi ja eihän tämä paha ole.. maistuu vaan paskalle huhuh.. Kuosausta isolla Koolla jossei muuta halua hakea, tuskimpa alan enempää enää.

Edit: nou wine nokituksesta, tykkäilen sniffata.
Thoxium

Post by Thoxium »

Hmm, muttereita nenään, siis depotteja? En oo tommosta kuullukaan.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Toi on yleistä, että moni kokeilija totee "hö, ihan paskoja ryynejä eihän näistä tuu ees mitään oloja", vaan mielestäni juuri siinä on se pointti että ne vie olot pois. Ei ne päätäsekota pahemmin, mut auttaa chillaan jos on muuten rankkaa välillä. bentsojen syönti on vähän niinkuin antais aivoille lomaa, ettei tarvi kuunnella niitten jäkätystä.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Lännen nopein wrote:Toi on yleistä, että moni kokeilija totee "hö, ihan paskoja ryynejä eihän näistä tuu ees mitään oloja", vaan mielestäni juuri siinä on se pointti että ne vie olot pois. Ei ne päätäsekota pahemmin, mut auttaa chillaan jos on muuten rankkaa välillä. bentsojen syönti on vähän niinkuin antais aivoille lomaa, ettei tarvi kuunnella niitten jäkätystä.
Kaveri aikoinaan oikein bentsokoukussa.Haki niiltä nimen omaan sekavuutta.Veteli ihan kauheita settejä, jotain tyyliin 15 sinistä ja 10 tenoxia2x päivässä, ja valitteli ettei toimi.Sai xanor respan sitten ja iski niitäkin kerralla turpaan varmaan 10 ja valitti ettei toimi. Kyllä varmaaan toimi siihen mihin pitikin, mutta sekavuutta turha lähteä hakemaan ellei ota viinaa sinne sekaan, mutta siinä onkin sitten jo sekavuustilat taas kohillaan. Poistaa ahdistuksen, mutta en näe järkeä näillä alkaa sekavuutta hakemaan.
"Taste
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

xanori reflat on kauhein kokemus mita oon koskaan kokenut siis henkinen seka fyysinen puoli menee ihan paskaksi jopa hengen vaaralliseksi itte 2 paivaa ilman siis seinaan yritin lopettaa toista kertaa kokeilla ei tulis ees mielee!!! luulen etta tuskin koskaan tuun pystyy lopettaa xanorin syontii 2mg paivas depottina pitaa reflat loitolla :?
wtf
Thoxium

Post by Thoxium »

Huh, parempi että jatkan xanoreiden ottamista, koitin eilen olla ilman xanoreita, niin hermo oli vielä pahemmin kireellä kuin ilman tupakkaa ja ärtymys oli 100x, tossa tilassaha napsahtaa helposti :lol:
Emt, sit ku pääsin kotiin koulusta, niin oli tuskaset olotilat ja otin sit lopulta yhen xanorin, ihan hyvä vaan, seuras mukavat xanoreuforiat ja sit jakso mennä salille, muute ei olis tullu päivästä mitään.
Thoxium

Post by Thoxium »

Onkohan mulle iskenyt jo xanoreihin fyysinen koukku?
Aamulla oli vielä ihan hyvä olo, johtui kait sitiä että viime päivän xanoreita oli vielä veressä (depotteja sentään), no sitten iltapäivällä tuli flunssanen olo (ei siis ole yskää tai nuhaa, mutta pää oli paksuna ja kipee olo) ja olin aika ärtynyt (saattoi johtua myös nikotiinin puutteesta), no otin sitten 0,5mg depotin ja lähdin kaverin kanssa kauppaan ostaa tupakkaa. Siinä vaiheessa kävi useita kertoija päästä läpi semmonen olo kuin rupeis pyörtymään, tai semmonen nykäys pään sisällä. Oli semmonen TOSI sairas olo, tuntui kun olisin luisumassa psykoosiin ja dissosiatiiviseen tilaan, rupes pikkasen pelottaa, olo oli huono, pikkasen oksetti, no sit kun pääsin kotiin niin nappasin toisen 0,5mg depotin ja n. 1h päästä kaikki oli kunnossa, eli poisti nuo oireet kokonaan. Enää olis neljä 0,5mg mutteria jälellä, eli tasan kahdeksi päiväksi, sillä näyttää etten ydhellä enää pärjää. Mitäköhä siinä keksis sanoa kun menee uusimaan reseptiä tod. näköisesti maanantaina, vaikka 12pv sit viimeeks kävin uusimassa. Oli kyl yks kamalin olo mitä tullut koettua, tuntui et olis kuolemassa. Mitään paniikkikohtausta ei esiintynyt (koskaan sellaista ollutkaan), ahdistuksesta en osaa sanoa, koska en osaa kuvailla tai kuvitella sitä oloa.
growy
Kameleontti

Post by growy »

näitä tekstejä lukies tulee vähän sellanen fiilis et vois jopa rauhottuu näitten X:ien rouskimises vaikken niitä KOVIn usein syökkään mut koko ajan enemmän.. :shock:
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Thoxium

Post by Thoxium »

Kyllähän xanor on mennyt mulla jo päivittäistavaraks, tolekin jo noussut, taino aamulla joutuu kiskoo yhden ja illalla sitten toisen. Välillä koittanut olla ilman xanoreita, niin tullut vitun ärsyttävä ja outo olo. Musta tulee vielä vitun ärtyisä ja tekis mieli hakata joku silloin, eli parempi vaan et syön niitä nätisti. Tiedä sitten onko liian myöhäistä nyt lopettaa, enkä välttämättä edes halua, vasta nyt oon tajunnut että tarviin niitä (en siis puhu viekkareista, vaan ihan ekan kerran kun otin terapeuttisen annoksen alpraa, niin tuntui paljon paremmalta kuin normaalisti). Mulle aika sama, jossei tää sitaloprami kerran pistää päätäni kuntoon (eipä tunnu olevan kovin tehokas, vitunmoiset maniat kyl välillä on päällä, melkeen ku olis vetäny piriä, eli ilmast pöhinät :lol: ), niin pakko kait sit vetää rauhottavia loppuelämäni.