MDMA
-
Televisio
- Psykonautti
Re: MDMA
Mun mielestä tossa kuosissa ei ole mitään psykedeelistä. Mä koen että psykedelia on sitä,
mitä mun mieli manifestoi, ja tossa kuosissa tuntuu että todellisuus manifestoi itseään
jollain vieraalla tavalla. Vähän niinkuin se olo, muistot, ajatukset ja ne jutut mitä näkee
tulisi jostain ulkopuolelta.
Ehkä sitä voisi kuvailla siten, että tietoisuuteen tulee asioita, joita se ei tunne,
raakaa käsittelemätöntä alitajuntaa virtaa sisään kuin vapaa-assosiaatiossa.
Se on kaunis, mutta pelottava paikka. Maailmankaikkeus tahtoo vietellä sut
kärsimykseen, sä tiedät sen mutta on vaan pakko ihailla sitä kaikkea mitä
se sulle näyttää.
Voihan joku ajatella että toi on ++++ kokemus, mutta mikä psykoosi sitten on?
mitä mun mieli manifestoi, ja tossa kuosissa tuntuu että todellisuus manifestoi itseään
jollain vieraalla tavalla. Vähän niinkuin se olo, muistot, ajatukset ja ne jutut mitä näkee
tulisi jostain ulkopuolelta.
Ehkä sitä voisi kuvailla siten, että tietoisuuteen tulee asioita, joita se ei tunne,
raakaa käsittelemätöntä alitajuntaa virtaa sisään kuin vapaa-assosiaatiossa.
Se on kaunis, mutta pelottava paikka. Maailmankaikkeus tahtoo vietellä sut
kärsimykseen, sä tiedät sen mutta on vaan pakko ihailla sitä kaikkea mitä
se sulle näyttää.
Voihan joku ajatella että toi on ++++ kokemus, mutta mikä psykoosi sitten on?
-
wRRa
- Moderator
Musta toi sun kuvailemas on just sitä psykedeliaa! Psykedelia on niin laaja käsite. HUONO TRIPPI?
Psykoosi on must sellanen sekavuustila joka sul on pääl senki jälkee ku substanssin vaikutus on lakannu
Voin kyl olla vääräski mut must päihtymystilaa ei oikein voi kutsuu psykoosiks vaik ois kuinka segiksis.
Psykoosi on must sellanen sekavuustila joka sul on pääl senki jälkee ku substanssin vaikutus on lakannu
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Televisio
- Psykonautti
Mä en osaa sanoa mitään varmaa, mutta mun mielestä tossa mun
kuvailemassa tilassa kyse on dopamiinista, jota en itse koe mietenkään
psykedeeliseksi.
Turvauden nyt vähän wikiin, jotta voisin paremmin selittää miksi
tähän psykoosi todellisuuden-käsitteeseen päädyin:
"Ennakko-oireet
Jotkut psykooseista puhkeavat äkillisesti, kun taas toisten puhkeamista voi edeltää jopa vuosia kestävä ennakoiva vaihe ennen varsinaisten psykoottisten oireiden ilmaantumista. Ennakoivat oireet ovat hyvin yksilöllisiä, mutta tavallisimpia ovat:
ahdistuneisuus
ärtyneisyys
masennus
levottomuus
pakkoajatukset tai huolet
unettomuus
eristäytyminen"
Näitä esiintyy sekä MDMA laskuissa että ihan hatsin kanssa.
"Psykoosin oireet
Psykoottisia oireita ovat:
Aistiharhat eli hallusinaatiot: Ihmisellä on aistimuksellisia, todeksi tulkittuja, kokemuksia, kuten ääniä tai näkyjä, joita muut eivät kuule tai näe. Aistiharhat ovat luonteeltaan psykoottisia vain, mikäli henkilöllä on vaikeuksia erottaa, mikä on totta ja mikä ei. Esimerkiksi stressitilanteessa tai nukahtamisvaiheessa voi ilmetä erilaisia aistikokemusten vääristymiä (illuusioita) tai harha-aistimuksia ilman, että ne ovat luonteeltaan psykoottisia, koska tällöin ihminen ymmärtää aistimuksensa vääristyneen luonteen. Psykoosissa olevalle ihmiselle aistiharhat ja harhaluulot ovat täyttä totta. Psykoottinen ihminen onkin tämän vuoksi usein sairaudentunnoton eli ei pidä itseään sairaana. Rajankäynti psykoottisina pidettyjen ja normaaleina pidettyjen jäykkien ja perusteettomien uskomusten välillä ei myöskään ole aina helppoa.
Harhaluulot eli deluusiot: Ihmisellä on perusteettomia, epärealistisia uskomuksia, jotka saattavat perustua havainnon tai kokemuksen väärään tulkintaan. Harhaluulot voivat olla vainoamisharhoja, suhteuttamisharhoja, suuruusharhaluuloja, mustasukkaisuusharhoja, eroottisia harhaluuloja tai somaattisia harhaluuloja. Ihminen saattaa vaikkapa uskoa olevansa poikkeuksellisen tärkeä henkilö, saattaa uskoa muiden voivan lukea hänen ajatuksiaan tai kokee aiheettomasti itseään vainottavan tai henkeään uhattavan. Ihminen saattaa tulkita virheellisesti toisten eleet tai kokee esimerkiksi lehtikirjoitusten täysin perusteetta viittaavan nimenomaisesti häneen itseensä.
Eriskummallinen puhe tai käytös: Psykoosidiagnoosin saamiseksi ei vaadita todellisuudentajun hämärtymistä, vaan henkilön käytös voidaan määritellä psykoottiseksi myös silloin, kun hänen puheensa tai käytöksensä vaikuttaa hyvin oudolta tai eriskummalliselta. Psykoottinen puhe on siinä määrin epäloogista, hajanaista tai seikkaperäistä ja yksityiskohtiin takertuvaa, että sen ymmärtäminen on kuulijalle erittäin vaikeaa tai mahdotonta."
Mulla on noita kaikkia tossa tilassa, mutta kuten sanottu, en ole vielä
uskonut niihin, eli olen ymmärtänyt niiden vääristyneen luonteen.
Kannabishan kuulemma lisää psykoosi-riskiä, muuten.
Edit: MDMA ja kannabishan eivät ole aitoja psykedeelejä?
Edits: Linkki vielä http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi
kuvailemassa tilassa kyse on dopamiinista, jota en itse koe mietenkään
psykedeeliseksi.
Turvauden nyt vähän wikiin, jotta voisin paremmin selittää miksi
tähän psykoosi todellisuuden-käsitteeseen päädyin:
"Ennakko-oireet
Jotkut psykooseista puhkeavat äkillisesti, kun taas toisten puhkeamista voi edeltää jopa vuosia kestävä ennakoiva vaihe ennen varsinaisten psykoottisten oireiden ilmaantumista. Ennakoivat oireet ovat hyvin yksilöllisiä, mutta tavallisimpia ovat:
ahdistuneisuus
ärtyneisyys
masennus
levottomuus
pakkoajatukset tai huolet
unettomuus
eristäytyminen"
Näitä esiintyy sekä MDMA laskuissa että ihan hatsin kanssa.
"Psykoosin oireet
Psykoottisia oireita ovat:
Aistiharhat eli hallusinaatiot: Ihmisellä on aistimuksellisia, todeksi tulkittuja, kokemuksia, kuten ääniä tai näkyjä, joita muut eivät kuule tai näe. Aistiharhat ovat luonteeltaan psykoottisia vain, mikäli henkilöllä on vaikeuksia erottaa, mikä on totta ja mikä ei. Esimerkiksi stressitilanteessa tai nukahtamisvaiheessa voi ilmetä erilaisia aistikokemusten vääristymiä (illuusioita) tai harha-aistimuksia ilman, että ne ovat luonteeltaan psykoottisia, koska tällöin ihminen ymmärtää aistimuksensa vääristyneen luonteen. Psykoosissa olevalle ihmiselle aistiharhat ja harhaluulot ovat täyttä totta. Psykoottinen ihminen onkin tämän vuoksi usein sairaudentunnoton eli ei pidä itseään sairaana. Rajankäynti psykoottisina pidettyjen ja normaaleina pidettyjen jäykkien ja perusteettomien uskomusten välillä ei myöskään ole aina helppoa.
Harhaluulot eli deluusiot: Ihmisellä on perusteettomia, epärealistisia uskomuksia, jotka saattavat perustua havainnon tai kokemuksen väärään tulkintaan. Harhaluulot voivat olla vainoamisharhoja, suhteuttamisharhoja, suuruusharhaluuloja, mustasukkaisuusharhoja, eroottisia harhaluuloja tai somaattisia harhaluuloja. Ihminen saattaa vaikkapa uskoa olevansa poikkeuksellisen tärkeä henkilö, saattaa uskoa muiden voivan lukea hänen ajatuksiaan tai kokee aiheettomasti itseään vainottavan tai henkeään uhattavan. Ihminen saattaa tulkita virheellisesti toisten eleet tai kokee esimerkiksi lehtikirjoitusten täysin perusteetta viittaavan nimenomaisesti häneen itseensä.
Eriskummallinen puhe tai käytös: Psykoosidiagnoosin saamiseksi ei vaadita todellisuudentajun hämärtymistä, vaan henkilön käytös voidaan määritellä psykoottiseksi myös silloin, kun hänen puheensa tai käytöksensä vaikuttaa hyvin oudolta tai eriskummalliselta. Psykoottinen puhe on siinä määrin epäloogista, hajanaista tai seikkaperäistä ja yksityiskohtiin takertuvaa, että sen ymmärtäminen on kuulijalle erittäin vaikeaa tai mahdotonta."
Mulla on noita kaikkia tossa tilassa, mutta kuten sanottu, en ole vielä
uskonut niihin, eli olen ymmärtänyt niiden vääristyneen luonteen.
Kannabishan kuulemma lisää psykoosi-riskiä, muuten.
Edit: MDMA ja kannabishan eivät ole aitoja psykedeelejä?
Edits: Linkki vielä http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi
-
xPetu
- Psykonautti
Täälläpäi on kanssa todettu et mdma laskuihin ku imasee kunno hitit nii lähtee kyl ihan uutee nousuu, aika usein huomaa juurikin puheen mitä tulee kaikilta taukomatta ja se on yleensä tosi sekavaa. Mut pari kertaa tullu jwh:ta poltettua ja sillon on päästy jo madonreikään asti
Tosin itelläni kyl potkii melkee mikä poltto tahansa laskuissa ihan törkeesti
Muistan pari kertaa kun tullut hulluja juttuja kovien bileiltojen päätteeksi. Esim. kerran puhuin suoraan kaiken ajatukset ääneen ja ymmärssin et tässä ollaan ihan helvetin pihalla, näkökenttä näytti et olis kattonu syvän kaivon pohjalta. Tuntu et maailma häviäis ympäriltä vaik samal suu kävi ku viimestä päivää eikä vaa voinu lopettaa puhumista. Jonkin ajan kulutta kuitenkin olo helpotti ja sai nukutuksi (½h?) Hulluu oli kyl ku tuntu et ajatus virtas itellää normaalista ja mietti kokoajan mite voi lopettaa puheen ja muun hämmennyksen... Silloin säihkädin oikeasti ensimmäistä kertaa et nyt on osasto keikka... Fiilis oli et ois kaikki kontrolli menetetty.
Mutta! En kyllä edes muista rakkauden iltaa milloin ei ois paukku palanu laskuissa, se on tullut itellee jo tavaks et savut palaa ja ilta ei oo kokonainen enne viimeistä silausta.
Paria kertaa lukuunottamatta ollu poikkeuksetta mahtavat "tripit"
Tilat muuttuu, kaikki värit lähtee uusiks ja olo on ku kuninkaalla! 
Muistan pari kertaa kun tullut hulluja juttuja kovien bileiltojen päätteeksi. Esim. kerran puhuin suoraan kaiken ajatukset ääneen ja ymmärssin et tässä ollaan ihan helvetin pihalla, näkökenttä näytti et olis kattonu syvän kaivon pohjalta. Tuntu et maailma häviäis ympäriltä vaik samal suu kävi ku viimestä päivää eikä vaa voinu lopettaa puhumista. Jonkin ajan kulutta kuitenkin olo helpotti ja sai nukutuksi (½h?) Hulluu oli kyl ku tuntu et ajatus virtas itellää normaalista ja mietti kokoajan mite voi lopettaa puheen ja muun hämmennyksen... Silloin säihkädin oikeasti ensimmäistä kertaa et nyt on osasto keikka... Fiilis oli et ois kaikki kontrolli menetetty.
Mutta! En kyllä edes muista rakkauden iltaa milloin ei ois paukku palanu laskuissa, se on tullut itellee jo tavaks et savut palaa ja ilta ei oo kokonainen enne viimeistä silausta.
-
hahaviv
- Lepakko
Onko teillä muuten nokittaminen tuottanut mitään ongelmia jälkeenpäin? Verta vuodellut tai vastaavaa? Ehkä vähän väärä topicci mutta laitoin tänne nyt kuitenkin.
En oo keltään aikasemmin kuullu että ois tullu, mulla taas rupee aina päivä ottamisen jälkeen vuotaan verta nenästä.

En oo keltään aikasemmin kuullu että ois tullu, mulla taas rupee aina päivä ottamisen jälkeen vuotaan verta nenästä.
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
just make love
-
redrum
- Psykonautti
Ai MDMA nokitus vai yleensäkkin piriä tai koksuu? Voisko olla että kuivattaa limakalvoja ja sen takia vuotaa seuraavana päivänä, koitas jotai nenäsuihketta jos olis apuja.hahaviv wrote:Onko teillä muuten nokittaminen tuottanut mitään ongelmia jälkeenpäin? Verta vuodellut tai vastaavaa? Ehkä vähän väärä topicci mutta laitoin tänne nyt kuitenkin.
-
hahaviv
- Lepakko
Amfe ihan yleisesti. Jooo niin se kai pitäis ostaa. Ihmettelin vaan kun oon aina porukan ainoo kellä tätä ilmeneeredrum wrote:Ai MDMA nokitus vai yleensäkkin piriä tai koksuu? Voisko olla että kuivattaa limakalvoja ja sen takia vuotaa seuraavana päivänä, koitas jotai nenäsuihketta jos olis apuja.
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
just make love
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Käsittääkseni stimut yleensäkin supistaa verisuonia aika paljon. Luulis että pirin nokittamisella nenän verisuonet nimenomaan supistuu vitusti ja tää voi sit aiheuttaa erilaisia komplikaatioita. Jotain efedriiniä ja jopa metamfetamiiniahan on käytetty esim. nenän avaamiseen, kun flunssassa limakalvojen verisuonet turpoaa ja nämä aineet sitten supistaa verisuonet = nenä avautuu...
-
deckard
- Psykonautti
Tämä on kyllä niin totta, tajusin sen itsekin muutaman ensimmäisen kerran jälkeen. Nykyään yritän vain hyväksyä sen paranoian ja nautiskella siitä (ei se kyllä aina onnistu).wRRa wrote:Musta on muute hassua että monilla tulee psykedeelikuoseis (tai miksei hatsi/mdma-kuoseiski) sellanen "psykoosi"-olo. Siis vittu, eihän sillon oo psykoosissa, sillon on vaa psyKUOSISSA jos tuntuu vähä sekavalt! Iha eri juttu :-D
Mutta tuosta madmasta vielä, nyt on puhjennut kukkaan aika hervoton akne mun naamalle
-
mägik
- Karvakuono
Itse ainakin tunnen ihmisiä kenellä MDMA ei aiheuta minkäänlaisia empaattisia vaikutuksia, pelkkää dysforiaa, pelkotiloja oikeastaan vain.deckard wrote:Tämä on kyllä niin totta, tajusin sen itsekin muutaman ensimmäisen kerran jälkeen. Nykyään yritän vain hyväksyä sen paranoian ja nautiskella siitä (ei se kyllä aina onnistu).wRRa wrote:Musta on muute hassua että monilla tulee psykedeelikuoseis (tai miksei hatsi/mdma-kuoseiski) sellanen "psykoosi"-olo. Siis vittu, eihän sillon oo psykoosissa, sillon on vaa psyKUOSISSA jos tuntuu vähä sekavalt! Iha eri juttu :-D
Mutta tuosta madmasta vielä, nyt on puhjennut kukkaan aika hervoton akne mun naamalle, elämäni ensimmäinen siis. Eli onko madamella jotain osaa tähän vai onko kyseessä vain erittäin onnekas yhteensattuma?
Mutta samaisilla henkilöillä esim. LSD toimii miellyttävästi ja euforisesti, kuten myös sienet, mistähän mahtaa johtua, lienee aika paljon vaikuttavia tekijöitä varmaan..
Ei se MDMA/napit kaikille sovi.
Nuo finnit yms on kai melko yleisiä kun stimuja kiskoo..
-
xPetu
- Psykonautti
TSIÄH!!! Eilen startattiin 0,2g ja buustailtii 0,15g ja lopuks 0,2g pommeilla tietenkin. Herran jumala! viel viimesel pommillakii tuli helvetinmoiset nousut ja jyrinät aaww tää on vaa
mitää krapulaa tai huonoo oloo ei oo vaik tuli yöl juotuu vaa kaljaa eikä nukuttu ku pari silmällistä vaa
Jatkaisko tänää? 
-
xPetu
- Psykonautti
Joo, tulihan sitä eilen otettuu illan suussa 0,2g pommi ja skulas kyl paremmin mitä ootin. Parina aikaisempana kertana ei oo sanonu juurikaa mitää seuraavana päivänä mut tää lähti tosi kivasti. Viel 6 tuntia nauttimisen jälkee ku poltti savut tuntu ku koko homma ois lähteny uudestaa käyntii
Alkoholia oli jonkii verran alla kyllä, eikä edellisenä yönä paljoo unista tietoo ollu. Mut nyt on kyllä taas olo mitä mainion ihana afterflow...
Nyt vaa sitä savua viel tänää jostai
awww mikä vkl takana
Nyt vaa sitä savua viel tänää jostai
awww mikä vkl takana
-
sikarisakari
- Karvakuono
Joo, tulipa tossa kelailtua ja tuli mieleen, että oransseja virtanappuloita (about 180mg mdma) kun otettiin, niin tuli hiisailtua aika isolla kädellä. Laskuissa kaikki mihin kattoi alkoi saamaan psykedeelisiä piirteitä (hengitti, meni pikseleiksi / vaikutti hiton oudolta ), sain lopetettua sen kuitenkin silmiä heiluttemella. Oon tullu siihen tulokseen että: Aika moni tietää, että madmoissa silmät vetelee vähän omiaan... Sauhut ja se että olo selviintyy madmoista ei vaan ostain syystä mee yhteen. That's it vaults.
-
deckard
- Psykonautti
no hyvä tietää että se on ihan normaalia.
Edellispäivänä tuli taas otettua, ja eilen kun aftergloweissa aloin ottamaan aika tuhdisti alkoholia niin tuli pelkästään kaikki stimuloivat vaikutukset takaisin ja oli kokoajan pakko tanssia kun päässä soi jotain ihme biittejä. Nyt onkin sitten energiat täysin nollilla, pitää laittaa lataukseen.
Edellispäivänä tuli taas otettua, ja eilen kun aftergloweissa aloin ottamaan aika tuhdisti alkoholia niin tuli pelkästään kaikki stimuloivat vaikutukset takaisin ja oli kokoajan pakko tanssia kun päässä soi jotain ihme biittejä. Nyt onkin sitten energiat täysin nollilla, pitää laittaa lataukseen.
-
wRRa
- Moderator
sikarisankari, naksuissa 180mg mdma? Ootko ihan varma? Yleensähän naksuis on se 50-100mg. Toihan on tosi iso dose. Ite ottaessani 200mg mdma oksensin useita kertoja yön aikana.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Mandown
- Lepakko
Powerbuttonit/Q-Dancet on jotai hollannin parhaimmistoa atm ja niitä on kai paria erää, 140-170 kai olleet ..
Sais tännepäi eksyy kans. MIssäpäi suomee sakari näihin oot törmänny?
Sais tännepäi eksyy kans. MIssäpäi suomee sakari näihin oot törmänny?
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
-
tRip
- Moderator
Must tuntuu et madma nimenomaan mulla tuo esiin sen tunteen, unohdettuja tunteita. Psykedelisoitumista. Tunetta siitä et on olemas jotai kosmista.Televisio wrote:Mun mielestä tossa kuosissa ei ole mitään psykedeelistä.
Ehkä sitä voisi kuvailla siten, että tietoisuuteen tulee asioita, joita se ei tunne ..
Mulle se on tietyllätapaa ehkä terapeuttisin tsygedeeli, empatodeeli, joka on jollaintapaa niin omaa luokkaansa.
Syvää tunnetilaa. .
Miten psykedelian itse kukin nyt määrittääkään.. Onko siinä mitään mieltä..?
Onko se mieli, vai vaan omas mielessä.. vai kenties jostain muualta kuin mielestä, vai nimenomaan mielensä kuvissa..
mielikuvissa, jossa tunteet luo sävyt ja kokemuksen kokea mielen maailmaa.
Psykedeliaa.
Psykoottista?
ehkä..
ehkä mä oon ikitripil.. .
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
InvisiblePain
- Karvakuono
Liikkeellä aika paljon hyvä laatusta (ainakin mitä tuonne olkkariin katsoo) mutta hinnat nostettu taivaisiin.. 200e/g.... pls jotain järkeä tähän hommaa 
"It is sleeping within all of you
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science
The intention of our minds is powerful
And a curse
Explore the power of the mind"
-Headhunterz
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science
The intention of our minds is powerful
And a curse
Explore the power of the mind"
-Headhunterz
-
lappilainen
200e/g?! Netistä saa yli puolet halvemmalla varmasti puhdasta kristallia!InvisiblePain wrote:Liikkeellä aika paljon hyvä laatusta (ainakin mitä tuonne olkkariin katsoo) mutta hinnat nostettu taivaisiin.. 200e/g.... pls jotain järkeä tähän hommaa
jatketaas tällasii keskustelui @ här: Katukauppahinnasto Amatööreille
-trip
-
muhennos
- Lepakko
mm sitä saa kyl 40e putsii netist. mut joo kyl jos pitäs alkaa 200e maksaa ketsistä nii jtn on kyl pieles. nyt ollu laatu kyl vähä vaihtelevaa, mut iha ok settii on saanu, tosin nyt pieni tauko täst aineest...
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
Harold
- Kameleontti
tulipahan tämäkin tyypattua, tosin äsidin kanssa eli candyflipattua tuli.
elämäni uskomattomimmat energiat, sellasta full poweria. hohhoijaaa, pisti kyl mietittiin aikalailla. pitäis kelaa omat prioriteetit taas kerran läpi...
edt. niin tosiaan kristallia oli, dosesta vaikee sanoo mut uskoisin et 50-100mg ja vähän snadimmat buustit myöhemmin.
elämäni uskomattomimmat energiat, sellasta full poweria. hohhoijaaa, pisti kyl mietittiin aikalailla. pitäis kelaa omat prioriteetit taas kerran läpi...
edt. niin tosiaan kristallia oli, dosesta vaikee sanoo mut uskoisin et 50-100mg ja vähän snadimmat buustit myöhemmin.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
xPetu
- Psykonautti
Huh huh, nyt saapi olla vähän aikaa taukoa näistä hommista.
Vappu meni erittäin hurjasti
ekana 250mg pommi ja kahden tunnin päästä samanlainen perään. Oli kyl aika uskomattomat pärinät ei voi muuta sanoa. Kolme viikonloppua nyt otettu kristallia ja pieniä eroja huomaa nyt kunnolla tutustutta tähän maagiseen kiteeseen
Homma menee enemmän trippimäiseks mitä tullu noita timantteja rouskittua. Euforiat kestää pidempään, eikä tule mitään "takaisin maanpäälle plööh" fiilistä mitä napeista. (en siis ole muita syönyt kuin timantteja) Huomattavan pitkäkestosempaa ja smoothimpaa. Eikä ole myöskään tullut mitään masiksia joita noi kaveritkin raportoi kovasti ettei tunnu käyvän päälle yhtään. Nukkuminenkin on huomattavasti helpompaa tän kanssa. Tolet tosin tuntu et nousevan nopeemmin.
Jos sitä nyt vaik 1-2kk taukoa pitelis...

Vappu meni erittäin hurjasti
Jos sitä nyt vaik 1-2kk taukoa pitelis...
-
dazerc
Itseä on tässä mietityttänyt, että mitä eroa on valkoisella/läpikuultavalla ja semmoisella vähän ruskehtavalla kristallilla? Ainoastaan kerran saanut tommosta ihan valkosta kristallia ja aina muuten tullu ruskehtavaa, joten vähän huono lähteä arvioimaan. Johtuukohan toi jostain erilaisesta valmistustavasta vai jatkamisesta?
-
Uke
- LD50
Mää oon käsittäny et se lähtee vähä rusehtamaa sitä enempi mitä enempi se hapettuu? vähä mutua mut näi muistelisi jostai lukeneeni

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
lappilainen
Luulisin että kristallointivaiheessa mukaan on päässyt epäpuhtauksia/valmistusprosessi ei ole onnistunut hyvin. Itse suosisin täysin läpinäkyvää kristallia, taitaa vain olla melko huono saatavuus kun jatketuilla naksuilla tienaa paremmin...dazerc wrote:Itseä on tässä mietityttänyt, että mitä eroa on valkoisella/läpikuultavalla ja semmoisella vähän ruskehtavalla kristallilla? Ainoastaan kerran saanut tommosta ihan valkosta kristallia ja aina muuten tullu ruskehtavaa, joten vähän huono lähteä arvioimaan. Johtuukohan toi jostain erilaisesta valmistustavasta vai jatkamisesta?
-
tRip
- Moderator
Jos nyt samoisesta rusehtavasta madmasta puhutaan, niin ei siinä kait pitäisi yhtään sen enempää olla epäpuhtauksia kun miltei 'kristalli'madmassa.lappilainen wrote:Luulisin että kristallointivaiheessa mukaan on päässyt epäpuhtauksia/valmistusprosessi ei ole onnistunut hyvin. Itse suosisin täysin läpinäkyvää kristallia, taitaa vain olla melko huono saatavuus kun jatketuilla naksuilla tienaa paremmin...dazerc wrote:Itseä on tässä mietityttänyt, että mitä eroa on valkoisella/läpikuultavalla ja semmoisella vähän ruskehtavalla kristallilla? Ainoastaan kerran saanut tommosta ihan valkosta kristallia ja aina muuten tullu ruskehtavaa, joten vähän huono lähteä arvioimaan. Johtuukohan toi jostain erilaisesta valmistustavasta vai jatkamisesta?
Ainakin mitä olen ymmärtänyt, niin tuosta on vaan jätetty, ehkä ihan tarkoituksella, joku prosessi pois.
Henkilökohtaisesti pidän enempi tuosta rusehtavasta madmasta, kuin siitä 'kristalli'madmasta, joka on oikeestaan ihan samaa kamaa, vähän eri säädöin;-
Keep it unreal.