Yksin trippailemisesta...

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
CaptainZ

Yksin trippailemisesta...

Post by CaptainZ »

Ne happo- ja sienipäät joita joskus tunsin (enää en tunne: lukekaa mun tulokasesittely), trippailivat aina porukalla. Ja aina kun lukee jotain trippistooreja, se tapahtuu porukalla. Jos lukee matkaoppaita (heh), niissä aina neuvotaan että mukana pitäis olla joku selvä- ja täysipäinen ihminen johon luottaa ja joka tietää mistä on kyse.

Itse hörhöilin joskus myös yksin. Olen sellainen semierakko, joka tarvitsee joskus omaa aikaa ja viihtyy sosiaalisen toiminnan vastapainoksi myös omissa oloissaan. Joskus aktiviiaikoinani saatoin vetäytyä muutamaksi päiväksi mökille meditoimaan ja sienestämään. Koen mökin turvallisena paikkana, nautin luonnosta ja järvimaisemasta siinä ympärillä, ja minulla on lähinnä hyviä kokemuksia DXM-/LSA-/psilotripeistä itsekseni. Tykkään edelleen vetäytyä oman pääni sisään ja tutkiskella mieltäni ja kartoittaa suhdettani muuhun maailmaan.

Mutta kuten esittelytekstissä sanoin, tosi vahvalla tripillä en ole ollut, vaan tietty kontrolli on aina säilynyt.

Miten te muut? Trippaatteko aina seurassa, vai teettekö sitä myös omassa rauhassanne?
King Ink
LD50

Re: Yksin trippailemisesta...

Post by King Ink »

Yleensä tulee seurassa trippailtua, koska kaveritkin trippailee.
Suurin syy on varmaan että asun viel vanhempien luona, ja jos tahdon trippailla (kunnolla),
niin on melkein pakko mennä pois, jonkun toisen luokse, jolloin en yksin kehtaa huumeil.

Kuitenkin, suosin yksin trippailua, silloin meen paljon syvemmälle, ja saan paljon enemmän irti matkalta,
kun ei tartte miettii muita ihmisiä. Enkä osaa olla vaan välittämättä.

Kohta kun muuttaa todennäkösesti omaan kämppään, niin voi ottaa yksinkin. :P

Molemmilla on puolensa.
Uke
LD50

Post by Uke »

King Ink wrote:Yleensä tulee seurassa trippailtua, koska kaveritkin trippailee.
Suurin syy on varmaan että asun viel vanhempien luona, ja jos tahdon trippailla (kunnolla),
niin on melkein pakko mennä pois, jonkun toisen luokse, jolloin en yksin kehtaa huumeil.

Kuitenkin, suosin yksin trippailua, silloin meen paljon syvemmälle, ja saan paljon enemmän irti matkalta,

Kohta kun muuttaa todennäkösesti omaan kämppään, niin voi ottaa yksinkin. :P

Molemmilla on puolensa.
En osais tän paremmin sanoa. Itekseen siihen tulee sitä syvyyttä enempi, mut sit porukassa on toisaalta omat hyvät puolensa. Ihtelläki muutto omaa kämppää lähenee tossa ja sitten voipi muakvasti harrastaa vapaapäivinä tutkailua :)
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Meitsti ei pysty ottaan deksmiä kenenkään seurassa isommilla annoksilla koska jotenkin ahdistaa se etten pysty kommunikoimaan ihmisten kanssa. Melkein aina tullu yksin otettua ja sillon saan deksmistä parhaat vaikutukset eikä tuu niin paljoo ahdistuksia mut vissiin dissojen kanssa on aika yleistä trippailla yksin? tai no joo en tiä kai se on nii ihmisen psyykkeest kii tai jotn. dsfhfoeshföodshrpeorhds :roll:
Vltr
Lepakko

Post by Vltr »

Itse en oikeastaan ole kuin kerran yksin trippaillut dexmin kanssa (joku 1050mg oli annos), tosin aloitin kahden toisen kaverin kanssa, joista toinen nukahti kesken kaiken ja toinen lähti (hän ei siis dexmiä ottanut, auttoi lähinnä erottelu prosessin kanssa ja hiisaili menemään) ennen kuin piikkasin. Olin siis lähes koko matkan yksin pimeässä vessassa, joka oli oikein mukavaa.

Cubensiksilla on enemmän tullut matkailtua, tosin näinä kertoina on yleensä ollut pari samoilla tasoilla trippailevaa kavereia mukana, joten suuremmilla doseilla on sitä yksinoloakin mahtunut mukaan. Trip sitter ideasta en oikein pidä, sillä on ikävää kun paikalla on joku joka ei tunne samanlaisia asioita, joka on tietyllä tavalla vähän ahdistavaa (johtunee siitä että itse en tykkää katsella kun muut trippailee, lähinnä siksi että kaikki mitä tripillä tapahtuu on matkailijalle todellista, ja täten vierestä katsoja jää ulkopuoliseksi ärsykkeeksi). Seurassa on hyviä ja huonoja puolia, joten kun seuralaisena olevat ovat samalla tasolla, he ymmärtävät paremmin MIKSI tahdot (esim.) olla yksin, kuin selväpäinen trip sitteri joka käy vähän väliä tarkistamassa että olet kunnossa.

Tietenkin trip sittereissä on omat puolensa, varsinkin jos matkailija on vähän arvaamaton. Tosin mielestäni ennen trippiä on matkailijan ymmärrettävä mihin on ryhtymässä, jottei ikäviä yllätyksiä satu (täytyy muistaa että kun mieleen vaikuttavia substansseja ottaa niin ei välttämättä osaa arvioida tilanteita oikein ja pahimmassa tapauksessa on mahdollista aiheuttaa vahinkoa itselleen tai muille. Ei sillä että mitään pahempaa olisi omassa lähipiirissä sattunut, mitä nyt kerran eräs kaveri pisti jonkin peilin paskaksi toisen kaverin auton takapenkillä, muulloin on onnettomuus altiista tilanteista päästy ihan rauhoittelemalla. Pointti on että suurin osa psykoaktiivisista aineista ovat turvallisia, mutta on kuitenkin huomioitava ne vaikuttavat erinlain eri ihmisiin.).

Sienillä olen oikeastaan vain yhden kerran yksin trippaillut, tosin sekään ei päättynyt turhan mukavasti koska olin viimeiset kaksi päivää ryypännyt (ja nukkunut huonosti), ja sain neronleimauksen ottaa alkavan lasku humalan päälle puolisentoista gemmaa kuivattua mazatapeccia jonkinlaisen mao-i estäjän (ja folio hatun!) kera kello yhdeltä yöllä (jonka jälkeen n. kello3 söin vähän lisää) eikä trippi loppunut ennen kello yhdeksää aamulla. Krapula, unettomuus sekä sienet ei ole mikään maailman paras yhdistelmä :mrgreen:
All in all there are two types of a madman, a person and a madman.
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Itse pyrin aina sienien kanssa trippailemaan porukalla, se meininki on vaan niin hienoa :mrgreen:

Dexmillä taas tykkään trippailla yksinään, jumittaa sohvalla ja antaa musiikin tehdä tehtävänsä
Neste
OD

Post by Neste »

Aina yksin. Seurassa olisi mukava kokeilla mutta kukaan kaveri ei käytä :(
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Televisio
Psykonautti

Post by Televisio »

Selvässä seurassa :up:
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Yleensä yksin, kun haluun tehä tuttavuutta senkertaisen aineen vaikutuksiin, ja siten voin keskittyä parhaiten yksilöllisiin piirteisiin. Oon kyllä rikkonut noitakin vastaan sekottelemalla kahta ainesta, ja joskus oon ollu porukassakin. Ekoja kertoja oon koittanu aina nautiskella uutta yksin. Ihan vaan sixki, jos sattus vaikutukset yllättämään, ja osaan itse olla paras sitterini. :left:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Huiko wrote: ja osaan itse olla paras sitterini. :left:
Täytyy kyllä myöntää, etten keksi tilannetta jossa tämä pitäisi paikkansta... Datura on ehkä hieman jotain muuta... mut kyllä just psykeissä, enemmän mua pelottaa ne paha sosiaaliset tilanteet joista selviän väärällä tavalla.
PeppeHalti
Lepakko

Post by PeppeHalti »

Mun mielestä yksinään pääsee paljon syvemmälle esimerkiksi happojen kanssa, muut ihmiset lähinnä häiritsevät. Toisaalta jos ajatukset käyvät luuppailemaan pahasti, niin yksinään sitä on hyvin vaikea rikkoa.

Silti mielestäni on kivempaa trippailla kun olen keskenäni.
NNEEKA
Tuppisuu

Post by NNEEKA »

Yleensä itellä tulee kaveriporukas trippailtua, muutaman kerran yksin kokeillu ja sillon tosiaan pääsee paljon syvemmälle, mut sit ärsyttää jos sattuu tulee hirveet lärinät eikä oo kelle puhua ja pitää tulla jonnehi nettii lärisee :D Välillä tietty tulee niitä hetkiä ettei vaan pysty sosiaaliseen kanssakäymiseen, mut eipä sekää oo haitannu ku kaveriporukka kuitenki tietää et niin voi käydä. Yksin ei kannata ainakaa mitää supermega doseja/comboja ruveta testailee, ettei käy hassusti.
zerk

Post by zerk »

King Ink wrote:Kuitenkin, suosin yksin trippailua, silloin meen paljon syvemmälle, ja saan paljon enemmän irti matkalta,
Tää tiivisti aika hyvin munkin ajatukseni.
tzyrehai
Psykonautti

Post by tzyrehai »

Imo molempi parempi.

Ekat tripit tosin ehkä on hyvä kokeilla jonkun seurassa, itellä on ollu sitteri johon voin luottaa ja jonka kanssa pystyn trippaan vapautuneesti ja se on osannu auttaa jos on tullu hankalii hetkii. On myös mukavaa voida jakaa kokemuksensa välittömästi.

Sit kun tiesin vähän et mikä tää meininki on ja vähän oppinu navigoimaan niin oon voinu matkailla itekseni ja siinä on sit ne ihan omat jutut. Vähän niinkun jos lähtee johonkin vaikka ulkomaille reissuun tai itekseen kaupungille nii deelimatkoillakin on kivaa kun voi ihan ite päättää mitä tekee ja minne menee ja mitä musaa kuuntelee jne, ilman et tarvii yhtään miettiä et mitäköhän se toinen/ne toiset haluaa.

Syventymään oon kyenny ihan yhtälailla kaverin kans tai ilman. Aina voi vaikka lukittautua vessaan. (no ei kandee laittaa silti lukkoon sitä ovee)
no mitäs
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Yksin on kiva trippailla.

Madamea tulee otettua aina niin kovat startit ,että niiden nousujen aikana ei kykene kyllä kommunikoimaan oikein kenenkään kanssa, vaan pitää maata jossain pyörimässä siinä ihanuudessa. Sen jälkeen lets go hos....

Deeleissä kai sitten eri juttu. Varsinkin jossain hapoissa ja sienissä. Ekat tripit ois varmaan jees aina vetää jonkun kanssa, mutta sitten sitä kai jo "oppii"....
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

Yksinpä nuo trippailut tulee yleensä tehtyä. Kuten sanottu, on mukavampaa kun ei tarvitse vaivata päätään muilla ihmisillä ja voi keskittyä olennaiseen, mitä lie se sitten onkaan.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Bateman wrote:Yksinpä nuo trippailut tulee yleensä tehtyä. Kuten sanottu, on mukavampaa kun ei tarvitse vaivata päätään muilla ihmisillä ja voi keskittyä olennaiseen, mitä lie se sitten onkaan.
Nimenomaan. Vituttaa kuumotella että mitähän se toinen mahtaa miettiä kun istut paikallasi, kuola valuen jotakin tuijottaen .. :mrgreen:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ei ehkä kannata trippailla ihmisten kanssa, joissa on jotain kuumotettavaa.
Hyvässä seurassa kyl trippailen mielelläni, vaikka yksin suosinkin.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

King Ink wrote:Ei ehkä kannata trippailla ihmisten kanssa, joissa on jotain kuumotettavaa.
Hyvässä seurassa kyl trippailen mielelläni, vaikka yksin suosinkin.
No monesti eri aineet saa aikaan sen kuumotuksen vaikkei siihen olisikaan aihetta :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Must se enemmän johtuu ihmisen nupista,
kuin niistä aineista mitä sinne tunkee.

Ymmärrän kuitenkin täysin kuumotuksen, luotettavassakin seuras,
ite olin ennen tosi paha kuumottamaan kaikkea elävää, ja elotontakin.
Mut nyt oon oppinu olemaan paljon vapautuneemmin, yksin tai seuras.

Omasta blaablaa asenteesta blaa se on blaablaa kiinni.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

No totta tuokin.

Vitutti vain kerran kun kaverin kanssa vedeltiin kämpillä kaikkea, itse vedin 400mg mdma startit ja kieriskelin sohvannurkassa niin upeissa euforioissa ettei mitään järkeä, ja sitten kaveri "kiskoo" hereille siitä vain kysyäkseen onko kaikki ok jne... :mrgreen:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kottonmouth wrote: "kiskoo" hereille siitä vain kysyäkseen onko kaikki ok jne... :mrgreen:
No tää on just tätä mitä mä en tykkää, että joku tulee siihen, kun mä oon niin vitun mega ihanissa sfääreissä..

Aatelkaa nyt niitä tilanteita, kun joku tulee jotain selittään ja sä voit vain sanoo suu auki, että VITTU TUHAT MIKROOOOOO!

Tämän takia harvoin otan deelejä kenenkään kanssa. hmm... Jotain homettia ja pieniä annoksia happoo on tosi jees. Mut sitten kun halutaan vähän mennä avaruuden toiselle puolelle niin ovet suljetaan ja kännykät ja ym.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Dexma wrote:
Kottonmouth wrote: "kiskoo" hereille siitä vain kysyäkseen onko kaikki ok jne... :mrgreen:
No tää on just tätä mitä mä en tykkää, että joku tulee siihen, kun mä oon niin vitun mega ihanissa sfääreissä..

Aatelkaa nyt niitä tilanteita, kun joku tulee jotain selittään ja sä voit vain sanoo suu auki, että VITTU TUHAT MIKROOOOOO!

Tämän takia harvoin otan deelejä kenenkään kanssa. hmm... Jotain homettia ja pieniä annoksia happoo on tosi jees. Mut sitten kun halutaan vähän mennä avaruuden toiselle puolelle niin ovet suljetaan ja kännykät ja ym.
Sitten pamahtaa palokunta kirveen kanssa ovesta sisään kun kaverit ovat huolissaan, että dexma on vetänyt OD:t kun ei vastaa puhelimeen :mrgreen:
hurja
Lepakko

Post by hurja »

Bateman wrote:Yksinpä nuo trippailut tulee yleensä tehtyä. Kuten sanottu, on mukavampaa kun ei tarvitse vaivata päätään muilla ihmisillä ja voi keskittyä olennaiseen, mitä lie se sitten onkaan.
Onhan sitä porukassakin kiva trippailla mutta en pidä siitä hirveän mukavana verrattuna yksin trippailemiseen.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Nousut = Yksin
Jälkiolot = Porukassa.

Ja se, että porukassa trippaillaan vaatii EHDOTTOMASTI sitä ettei siellä ole mitään huumevastaista pelleä jonka takia pitäisi kuumotella/varoa tekemisiään. Se on kyllä perseestä.
Uke
LD50

Post by Uke »

Kottonmouth wrote:Nousut = Yksin
Jälkiolot = Porukassa.

Ja se, että porukassa trippaillaan vaatii EHDOTTOMASTI sitä ettei siellä ole mitään huumevastaista pelleä jonka takia pitäisi kuumotella/varoa tekemisiään. Se on kyllä perseestä.
Mul on taas niin toisinpäin. Nousut ja normiflow porukassa, mut sit ku lähtee laskuu, ni sitä vaa haluis vetäytyy johonki iteksee ja kuunnella musiikkia mitä ITSE haluaa kuunnella ja vedellä keloja ihan rauhassa eikä tarvi välittää muista sit yhtään. Ja joo been there, done that - eka kertaa otin happoa ni oli aika paljo huumeidevastasta porukkaa ympäril..huhhuh niitä aikoja.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

Uke wrote:
Kottonmouth wrote:Nousut = Yksin
Jälkiolot = Porukassa.
Mul on taas niin toisinpäin.
Mulla on taas essoissa aivan sama, eli nousut on älyttömästi paremmat porukassa mutta sitten jälkioloissa tekis mieli möllöttää yksin. Lappuja (tai mitä olikaan) vedettiin parin kaverin kanssa yhdessä, yksi näki itsellään sarvet päässä + demoneita ympärillään ja sanoi sen ääneen niin kaksi muutakin rupesi näkemään samaa. Ensimmäisen deksmi-kerran jälkeen tuntuu että ei olisi edes pystynyt kommunikoimaan kenenkään kanssa saatika olemaan kenenkään kanssa samassa huoneessa, mutta se olikin vasta ensimmäinen kerta. :)
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

King Ink wrote:Must se enemmän johtuu ihmisen nupista,
Näinhän se on, itse olen sen verran introvertti tapaus, että selittyy osin silläkin että yksin on kivempi deelejä nauttia.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Bateman wrote:
Näinhän se on, itse olen sen verran introvertti tapaus, että selittyy osin silläkin että yksin on kivempi deelejä nauttia.
Tuleeks sulle kuumotuksia seurassa?
Onko teil yleensäkään tapana kuumottaa luotettuja ihmisiä vaikutuksen alaisena, tai selvinpäin?
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

King Ink wrote:
Bateman wrote:
Tuleeks sulle kuumotuksia seurassa?
No jos seura on sellaista, jonka ei toivo tietävän, että päihdettä x tai y on nautittu, niin silloin kuumotusta voi esiintyä. Ei nyt oikeastaan muuten kauheasti.

Ellen sitten ole niin sekaisin, että kehittelen päässäni jotain suurempaa salaliittoa, jossa ovat osallisina kaikki postimiehestä naapurin koiraan (tätä esiintyy kyllä lähinnä vain stimuputkien [joita en pahemmin enää harrasta] loppupäässä).

Mutta tiettyä varautuneisuutta aina esiintyy, jos on psykedeelejä nauttinut ja on muita läsnä, ja se johtuu valtaosin itsestäni.