Amfetamiini topic.
-
sEnsIsAmuRAi
- Psykonautti
Re: Amfetamiini topic.
Joo, kyllä se väsymyksee ainaki auttaa. Mut tosin joo iten en meinaa hortsua käyttää ollenka (:
SS
SS
Last edited by sEnsIsAmuRAi on Wed 06 Apr 2011, 01:58, edited 1 time in total.
We are pioneers in an age where everything it not yet known.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Itsehän en hirveästi voi sanoa tietäväni, mut jotenkin tuntuis, että piri vaan haittais palautumisessa. En sitten tiedä. Luulis että adrenaliinitasojen nousu pistää elimistön käymään kierroksilla, ja varsinkin aerobista urheilua ajatellen tämä ois hyvä, mutta punttia ajatellen vois jopa pitää kataboliaa jne. pitempään käynnissä. Tai mahdollista toki ettei ollenkaan näin. Mut onhan jo sekin selvästi huono puoli, et amfetamiini poistaa nälän, joka ei oo punttia varten hyvä juttu
Unen saanti vähenee. Ja niin edelleen...
-
Uke
- LD50
Ei oo omakohtasta kokemusta, mutta lukenu joskus (aiheesta siivuten) että lakka auttaa suorituksiin puntilla ainaki. Pitää joskus kokeilla.sEnsIsAmuRAi wrote:Tulipa tässä idea.
Että mitens punttiksella käyminen piripäissää?? Onko kannattavaa(kehittyykö lihakset jos amfetamiinia elimistössä?) Onko vaarallista?
Tai sitten toinen, mistä ei luulis olevan haittaa ni piripäissää lenkkeily?
Miten on? Valistakaa minua viisaammat ja kokeneemmat (:
SS

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Gamma eli GHB on kasvuhormoniUke wrote:Ei oo omakohtasta kokemusta, mutta lukenu joskus (aiheesta siivuten) että lakka auttaa suorituksiin puntilla ainaki. Pitää joskus kokeilla.sEnsIsAmuRAi wrote:Tulipa tässä idea.
Että mitens punttiksella käyminen piripäissää?? Onko kannattavaa(kehittyykö lihakset jos amfetamiinia elimistössä?) Onko vaarallista?
SS
-
xPetu
- Psykonautti
Eipä toi hirveesti kehitystä haittaa jos muistaa vaan syyä hyvin. Vauhti päissää pystyy ottaa kyl treenistä 200% paremman tehon irti, mutta on kans vaara et vetää liian kovin.sEnsIsAmuRAi wrote:Tulipa tässä idea.
SS
Eli ei siis jätetä niitä aivoja sinne pukkarii
-
peltsi
- OD
Ei voi ellei kestä palovammoja/rakkuloita/halkeamia kitalaessa, nielussa ja kielessä. Oon kerran kokeillu 100% varmasti muistaakseni 78% svimpaa ihan snadin linjan snoraa ja samantien rakkuloita kitalaessa ja vähäkään kokematon tuhoaa päänsä helposti jo kerrasta todella vahvaa amfee (>50%).tribh wrote:En jotenkin usko että 80% piriä edes voisi nokittaa..
Haluun muistuttaa kaikkia et on eriasia vetää 0,4g 20% ku 0,2g 40%, jälkimmäinen tekee päälle herkästi pysyviä vaurioita jos ei oo kauheesti piriä vedelly..Mut munki mielestä prosenteista puhuminen on täysin turhaa ku kaikki pöhinät on erilaisii vaikka prosentit olis samat ja ne ketkä jauhaa noist 80pinnasist pireistä puhuu yleensä täyttä paskaa.
Sit toi piri ja punttis-aihe; On kokeiltu ja täytyy sanoo et kyl se jeesaa jaksaa jos ottaa ihan snadit ennen punttii..siis sellaset ettei sitä vaikutusta huomaa..sen kyl huomaa sit puntilla
Ja älkää kokeilko IV-Käyttöö, se on vittumainen koukku taattu sillä!
Nm. Kokemusta löytyy!
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
anaganja
- Psykonautti
Kuinkas kauan semmone suht koht hyvä spiidi voi nousta parhaimmillaan?
-
Uke
- LD50
pitkään..anaganja wrote:Kuinkas kauan semmone suht koht hyvä spiidi voi nousta parhaimmillaan?

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
ville5
- Tuppisuu
Nyt tiedän, et miks mulla on vitunmoinen halkeama kielessä. Se on monta senttiä pitkä ja lävistää melkeen koko kielen. Pelottaa, että millon menee läpi.. Mut on se tos jo vuoden ollu ja tuli vedettyä paljon sillon piriä syömällä/nokkaan kun en voinut sitä suoneen pistää kun olivat niin huonossa kunnossa.peltsi wrote:Ei voi ellei kestä palovammoja/rakkuloita/halkeamia kitalaessa, nielussa ja kielessä. Oon kerran kokeillu 100% varmasti muistaakseni 78% svimpaa ihan snadin linjan snoraa ja samantien rakkuloita kitalaessa ja vähäkään kokematon tuhoaa päänsä helposti jo kerrasta todella vahvaa amfee (>50%).tribh wrote:En jotenkin usko että 80% piriä edes voisi nokittaa..
-
Huiko
- LD50
Öö? Ootkos näyttäny lääkärille? Luulis että on tulehusherkkä, mikä osaltaan saattaa pitää tota auki. Ei ainakaan miellyttävälle kuulosta. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
CYKO
- Kameleontti
Vahva piri saattaa tehdä tuhoa limakalvoilla mutta ei se millään kieleen reikää syövytä. Sitä paitsi suun sisäisillä limakalvovaurioilla on tapana parantua itsestään kohtuunopeassa ajassa.
Mene lääkäriin näyttämään sitä.
-
swimbasami
- Psykonautti
Itellä ainaki i.v kokoeiluissa jäi kaipaamaan sitä tunnetta ku vetää pörröö nokkaan.. Mutta taas toisaalta se oli vitusti siistimpää. Mut joo jokaisen oma valinta, mutta suosittelen kans että kannattaa jättää nuo i.v hommat kokonaan pois.peltsi wrote:Ei voi ellei kestä palovammoja/rakkuloita/halkeamia kitalaessa, nielussa ja kielessä. Oon kerran kokeillu 100% varmasti muistaakseni 78% svimpaa ihan snadin linjan snoraa ja samantien rakkuloita kitalaessa ja vähäkään kokematon tuhoaa päänsä helposti jo kerrasta todella vahvaa amfee (>50%).tribh wrote:En jotenkin usko että 80% piriä edes voisi nokittaa..
Haluun muistuttaa kaikkia et on eriasia vetää 0,4g 20% ku 0,2g 40%, jälkimmäinen tekee päälle herkästi pysyviä vaurioita jos ei oo kauheesti piriä vedelly..Mut munki mielestä prosenteista puhuminen on täysin turhaa ku kaikki pöhinät on erilaisii vaikka prosentit olis samat ja ne ketkä jauhaa noist 80pinnasist pireistä puhuu yleensä täyttä paskaa.
Sit toi piri ja punttis-aihe; On kokeiltu ja täytyy sanoo et kyl se jeesaa jaksaa jos ottaa ihan snadit ennen punttii..siis sellaset ettei sitä vaikutusta huomaa..sen kyl huomaa sit puntillaMut jos ottaa vähääkään liikaa ni mulla ainaki pumppu takoo ja puntin jälkee tai jo sen aikana tulee vitun huono olo..siis heikottaa ja muuta paskaa.
Ja älkää kokeilko IV-Käyttöö, se on vittumainen koukku taattu sillä!
Nm. Kokemusta löytyy!
lol
-
Makoo
Tuleeko kellään muulla kauheeta paskanhädäntunnetta vireeneissä?! Sitten kun menee niin huomaa että se on vaan _tunne_.. vähän vittumaista.... 
-
maakari
- Karvakuono
Suolistossahan on kova välittäjäainetoiminta, joten varmasti voi vaikuttaa tai sitten olla ihan vaan "jännäkakkaa". Osaisiko joku kertoa vaikuttaako suolistohermoston (ääreishermoston) käyttäytymiseen se onko vetänyt esim. nokkaan vai pommilla?Makoo wrote:Tuleeko kellään muulla kauheeta paskanhädäntunnetta vireeneissä?! Sitten kun menee niin huomaa että se on vaan _tunne_.. vähän vittumaista....
edit: Itse asiassa tuo "jännäkakkahan" on juuri se mitä tuossa mietin. Siinä on vaan ulkoisilla aineilla sitä lisätty. Minä ainakin reagoin vahvasti vatsalla kaikkeen ahdistukseen jne. Psyk.hoitaja. tuota minusta veikkaili kun masentuneena suolet kurlutti.
-
SadPanda
- LD50
Itellä ainaki menee kaikista stimuista maha aika sekasi. A-vitamiini paska on semmone pruits ja präts
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
sEnsIsAmuRAi
- Psykonautti
Enn ole kyl ite ainakaa tuommoist "jännäkakka" efektiä huomannu piripäissäni. Mmut voi olla et olen asia erikseen, tottakai jokasellahan kys. aine toimii eri tavalla, kun eihän meillä kellään samallainen elimistö ole, toiset ovat tuhonneet sitä enemmän kun toiset, toisella on kehittyneempi elimistö kun toisella jostain syystä jne.
Ja sitten seuraa meikäläisen kysymys teille muille amfe päille.
Onko teillä koskaa piripäissää oltuanne tullu visuaaleja? Itel kävi tässä about tunti sit sillai, et kun bussissa olin röökiä menos hakemaa paikalliselt huoltsikalt ni bussi kun seiso liikennevaloissa, ni yhtäkkii alko vaan kaikki väreilemään. En tiedä oliko syynä se, että tuli hirveän lämmin kun bussiin pääs sisää "kylmästä" ulkoilmasta, vaiko jostain aiemmin koetuista kokemuksista mitkä takaraivossa pyörii kun kelaili et mitä kaikkee siistiä sit onkii tullu koettua... This is the thing me wants to know (:
SS
Ja sitten seuraa meikäläisen kysymys teille muille amfe päille.
Onko teillä koskaa piripäissää oltuanne tullu visuaaleja? Itel kävi tässä about tunti sit sillai, et kun bussissa olin röökiä menos hakemaa paikalliselt huoltsikalt ni bussi kun seiso liikennevaloissa, ni yhtäkkii alko vaan kaikki väreilemään. En tiedä oliko syynä se, että tuli hirveän lämmin kun bussiin pääs sisää "kylmästä" ulkoilmasta, vaiko jostain aiemmin koetuista kokemuksista mitkä takaraivossa pyörii kun kelaili et mitä kaikkee siistiä sit onkii tullu koettua... This is the thing me wants to know (:
SS
We are pioneers in an age where everything it not yet known.
-
tRip
- Moderator
sEnsIsAmuRAi:
jOo.. ainakin pore-kuurilla saattaa jossainvaiheessa alkaa silmissä vilistä.
Saattaa tosin ihan randomistiki tulla.
Ei se sillai pahemmin häiritse, ihmetyttänyt hieman itseänikin.
Must tuntuu et toi liittyy nimenomaan hyvään tsygyyn..
tai sit tietty johkin ihan katuskeidaan.
en tiedä.. ainakin omalla kohdallani huomannut että nimenomaan tätä tapahtuu sillonkun on oikeesti keskivertoa parempaa.
Liittynee dopamiini-aineenvaihduntaan..?
ja kait amfe jossainmäärin serotoniiniakin ryöpyttelee, näin olen kokenut ja luulen lukeneeni jostakin.
Oon kans huomannu sellasen pirullisen seikan, et piri vie multa kyvyn empatiaan.. jos sitä vähääkään 'liikaa' lähtee kiskomaan. Se on aika onneton tila, kun pitäisi antaa tunteilleen tilaa, mutta sielu tuntuu olevan täysin ontto
jOo.. ainakin pore-kuurilla saattaa jossainvaiheessa alkaa silmissä vilistä.
Saattaa tosin ihan randomistiki tulla.
Ei se sillai pahemmin häiritse, ihmetyttänyt hieman itseänikin.
Must tuntuu et toi liittyy nimenomaan hyvään tsygyyn..
en tiedä.. ainakin omalla kohdallani huomannut että nimenomaan tätä tapahtuu sillonkun on oikeesti keskivertoa parempaa.
Liittynee dopamiini-aineenvaihduntaan..?
ja kait amfe jossainmäärin serotoniiniakin ryöpyttelee, näin olen kokenut ja luulen lukeneeni jostakin.
Oon kans huomannu sellasen pirullisen seikan, et piri vie multa kyvyn empatiaan.. jos sitä vähääkään 'liikaa' lähtee kiskomaan. Se on aika onneton tila, kun pitäisi antaa tunteilleen tilaa, mutta sielu tuntuu olevan täysin ontto
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
SadPanda
- LD50
Kivasti maistuuu..Omnmom
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
ferox
- OD
Veikkaisin kyllä itse että liittyy univajeeseen.triph wrote:Must tuntuu et toi liittyy nimenomaan hyvään tsygyyn..
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
sary
- Karvakuono
aijai. kaveri heitti mulle hihaan metaa tossa pe ja meni salee ohi ku tossa taipeessa on kauhee patti ja vitun punanen. ei pysty oikeen liikuttaan tota kättä ja sattuu ihan helvetisti. Ei kannattanu, enkä aio enää tommosia hiha juttuja harrastaa. tää riitti mulle
-
jaabajaaba
- Psykonautti
Kannattaa käydä lekurissa näyttämässä sitä kättä jos se kerta on kipee ja punainen, on varmaan tulehtunut. Jos pelkästään menee ohi eikä tulehdu, niin sen patin pitäisi lähteä pois parissa päivässä pelkästään hieromalla sitä, eikä pitäisi olla kipeäkään.
-
Uke
- LD50
Tuntuu sille että ihan ku kukaan ei olis varotellu IV hommista, että niin siinä voi käydä? Äly hoi älä jätä. Toivottavasti kaveris käsi selviää, mut ei sen tarvis aina näin olla et tarvitaan elävää esimerkkiä ennen ku havahtuu et mitä vittuu on tekemäs.sary wrote:aijai. kaveri heitti mulle hihaan metaa tossa pe ja meni salee ohi ku tossa taipeessa on kauhee patti ja vitun punanen. ei pysty oikeen liikuttaan tota kättä ja sattuu ihan helvetisti. Ei kannattanu, enkä aio enää tommosia hiha juttuja harrastaa. tää riitti mulle

-
Kottonmouth
Eikös tuossa tuota kirjoittajaa oltu rännitetty?Uke wrote:Tuntuu sille että ihan ku kukaan ei olis varotellu IV hommista, että niin siinä voi käydä? Äly hoi älä jätä. Toivottavasti kaveris käsi selviää, mut ei sen tarvis aina näin olla et tarvitaan elävää esimerkkiä ennen ku havahtuu et mitä vittuu on tekemäs.sary wrote:aijai. kaveri heitti mulle hihaan metaa tossa pe ja meni salee ohi ku tossa taipeessa on kauhee patti ja vitun punanen. ei pysty oikeen liikuttaan tota kättä ja sattuu ihan helvetisti. Ei kannattanu, enkä aio enää tommosia hiha juttuja harrastaa. tää riitti mulle
-
naponen
- OD
^ Joo kirjoittajan oma käsi on kohta kuoliossa eikä kaverin. 
-
mentalhell
- Kameleontti
Aina ku kesä on tulossa tai menossa ni pore alkaa maistuu. Toista päivää menee nyt (nukuin yön, joku roti), tän paskan takia pääsin lehteenki hetki sit ja kortti lähti hetkeks kuivumaan. On muuten herkkä toi poliisin huumetikkari poreelle. Pari päivää oli ollu taukoo, eiköhä se siltiki näkyny, kele. Mikää muu kama siinä tikkaris ei kyllä näy, ei millään ei mutta jupinaa ku haistaaki pussista ni samantien tikkari o positiivine.
Viime viikolla sain itteni aika heikkoon kuosiin kyl A:lla, jonkulaista psykoottisuutta ku puheet alko menemään ihan hulluiks. (Ei yhtään mitään järkeä, selitin jotain tosi hämärää. Onneks avokki syötti ketiapiinia ni meni ohi ne harhat ja kaverit joita kämpässä oli mukamas ni neki kai sit kaikkos siitä jossai vaihees.. oli aika pimeetä ku kaikki oli itelle iha täyttä totta.)
Mut järki käes jotenkuten nyt mennää, öitä en lähe valvomaan. (Tai yhen yön voi valvoa, ilman et menee touhut aika sekaviks.) Päivät pireis ja nukkuu, ja jos jaksaa viel seuraavana päivänä ni sit jatkaa siitä taas.
Huomenna tuskin jaksaa enää virtaa vetää kyl.. plaah. Tää mun porskeen veto on aika kausittaista, ja kesällä tuntuu tekevän mieli aina ja näin loppukeväällä. Niinku aiemmin jo mainitsin. Talvella koin vielä inhonväristyksiä ajatellessani piriä, kumma juttu.
Plussaa on se että täällä seudulla on pirin laatu törkeen hyvää ollu, ei oo aikoihi tullu semmosta vastaan, mikä ei nollakakkosel jytisis ja kovaa. Tämäki nyt menos oleva on sellasta että nollaykköne pistää aika hyvät suhinat päähän jo. Ei oo paljon 02 isompia vetoja kyllä tarvinnu ottaa aikoihin.. noh seuraavan kerran käsiin tulee varmaan sit jotain täyttä kuraa, jota tarvii puol ketolaa että jaksaa nousta sängystä ylös ja gramman töötit että tuntuu jossain. Koputetaa puuta.
Ja täällä kyl noista prosenteista paljo puhutaan, välillä muutenki jotkut myyjät kertoilee noita. Huhahh. Eihä sitä kyllä kukaa osaa sanoa prosentteina vahvuutta, (OK labrassa tutkimalla onnistunee kyllä mutta harvalla siihen on mahollisuus, ja sitku se tulee se mahollisuus tietää prosentit omasta piristään ni eivät varmaa mitää ilon hetkiä ole lukea niitä.
). Mutta kyllähän sen kunno pirin hajustaki jo tunnistaa ja testit ku ottaa ni tietää, en kyllä osais yhtää arvioida mitään prosentteja. Ulkonäöstä ja hajusta silti voi tehä jonkunlaisia johtopäätöksiä jo, nämäkään ei silti pidä paikkaansa aina, kerra oli jotai keltasta ihme paakkua joka ei haissu mut päris hyvin ja seulassa oli metamfetamiini positiivinen sit. Vastaavia tapauksia on muitaki ollu. Mut se kauas tunkeva pistävä "kukkakaupan" haju kertoo monesti jo sen että ainaki oikea tavara on kyseessä. Välillä tässä on käynyt niin että testivedot oon pistäny, ja ne on ollu jo semmoset ettei oo hetkee pystyny enempää ottamaan.
Paskin asia täs ainees on toi toleranssi, miten se kasvaa ihan hetkessä niin et annokset joutuu tuplaamaan? Se on huono puoli. Ja mun satunnaiskäytöllä se kyl häviääki hetkessä, mut oliko se magnesium vai mikä aine millä sai amfetamiinitoleranssin kasvua hidastettua?
Enivei, hyvin ristiriitanen aine. Tykkään vitusti välil, liiakski. Mut toisinaan oksennus nousee kurkkuun ku haistaaki eikä tee yhtään mieli.
Viime viikolla sain itteni aika heikkoon kuosiin kyl A:lla, jonkulaista psykoottisuutta ku puheet alko menemään ihan hulluiks. (Ei yhtään mitään järkeä, selitin jotain tosi hämärää. Onneks avokki syötti ketiapiinia ni meni ohi ne harhat ja kaverit joita kämpässä oli mukamas ni neki kai sit kaikkos siitä jossai vaihees.. oli aika pimeetä ku kaikki oli itelle iha täyttä totta.)
Mut järki käes jotenkuten nyt mennää, öitä en lähe valvomaan. (Tai yhen yön voi valvoa, ilman et menee touhut aika sekaviks.) Päivät pireis ja nukkuu, ja jos jaksaa viel seuraavana päivänä ni sit jatkaa siitä taas.
Huomenna tuskin jaksaa enää virtaa vetää kyl.. plaah. Tää mun porskeen veto on aika kausittaista, ja kesällä tuntuu tekevän mieli aina ja näin loppukeväällä. Niinku aiemmin jo mainitsin. Talvella koin vielä inhonväristyksiä ajatellessani piriä, kumma juttu.
Plussaa on se että täällä seudulla on pirin laatu törkeen hyvää ollu, ei oo aikoihi tullu semmosta vastaan, mikä ei nollakakkosel jytisis ja kovaa. Tämäki nyt menos oleva on sellasta että nollaykköne pistää aika hyvät suhinat päähän jo. Ei oo paljon 02 isompia vetoja kyllä tarvinnu ottaa aikoihin.. noh seuraavan kerran käsiin tulee varmaan sit jotain täyttä kuraa, jota tarvii puol ketolaa että jaksaa nousta sängystä ylös ja gramman töötit että tuntuu jossain. Koputetaa puuta.
Ja täällä kyl noista prosenteista paljo puhutaan, välillä muutenki jotkut myyjät kertoilee noita. Huhahh. Eihä sitä kyllä kukaa osaa sanoa prosentteina vahvuutta, (OK labrassa tutkimalla onnistunee kyllä mutta harvalla siihen on mahollisuus, ja sitku se tulee se mahollisuus tietää prosentit omasta piristään ni eivät varmaa mitää ilon hetkiä ole lukea niitä.
Paskin asia täs ainees on toi toleranssi, miten se kasvaa ihan hetkessä niin et annokset joutuu tuplaamaan? Se on huono puoli. Ja mun satunnaiskäytöllä se kyl häviääki hetkessä, mut oliko se magnesium vai mikä aine millä sai amfetamiinitoleranssin kasvua hidastettua?
Enivei, hyvin ristiriitanen aine. Tykkään vitusti välil, liiakski. Mut toisinaan oksennus nousee kurkkuun ku haistaaki eikä tee yhtään mieli.
-
kurttu
- Psykonautti
Onkoha hyvää amfee turvallista ottaa tramalin päälle? 450mg depottina o masussa. Jostaki luvin että saattas nostaa kynnystä saada epilepsia kohtaus tjsp.
-
HessuHobo
- Karvakuono
Luulis et olis. Ite ainakin diggaan yhdistelmästä.
Eri asia sit jos on muutenki taipumusta epileptisiin kohtauksiin
Eri asia sit jos on muutenki taipumusta epileptisiin kohtauksiin
-
tRip
- Moderator
Must tuntuu että jaa aferox wrote:Veikkaisin kyllä itse että liittyy univajeeseen.triph wrote:Must tuntuu et toi liittyy nimenomaan hyvään tsygyyn..
Okei metat eriksee..
Mut kyl mä nukun ja syön kun vauhtii kiskon.
Siitä nyt sen enempää.
Koska must tuntuu et mul noi on jo normaalia elämää.. et nään omiani..
Välil ne häiritsee, toisinaan niihin tottuu, joskus tuskastuu.
ei o kovin seiffii.. Usko pois.kurttu wrote:Onkoha hyvää amfee turvallista ottaa tramalin päälle? 450mg depottina o masussa. Jostaki luvin että saattas nostaa kynnystä saada epilepsia kohtaus tjsp.
Sanon nyt ihan vaan kokemuksest.
Mut kaipa se ihan farmakologisestikin on todennettavissa jokseenkin hasardiksi.
Laskee ainakin kouristuskynnystä.
ja muutenkin; 'ei tunnu kovin terveelt päässä'
Ihankun oisin vastikään vastannu samoiseen kysymykseen
Keep it unreal.
-
kurttu
- Psykonautti
Joo, tuli passattua amfet kun lueskelin vähän itekkin, kiitti eniveis.
-
Harold
- Kameleontti
itel ei oo seuraavana päivänäkään välillä näkyny, ois kyllä mahtavaa jos joku osais jostain kaivaa kaavion missä näkyis eri substanssien toteamisajat syljessämentalhell wrote:On muuten herkkä toi poliisin huumetikkari poreelle. Pari päivää oli ollu taukoo, eiköhä se siltiki näkyny, kele. Mikää muu kama siinä tikkaris ei kyllä näy, ei millään ei mutta jupinaa ku haistaaki pussista ni samantien tikkari o positiivine.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää