Onko kenelläkään muulla tämmöistä havaittavissa että jos pitäisi tehdä jotakin todella tarkkaa pieniliikkeistä hommaa käsillä, ni ne alkaa täristä (esim. juottaa kolvilla elektroniikkaa). Ennen mulla oli kokoajan tätä, mutta nyt kun en ole ~kk juonnut alkoholia oikeastaan ollenkaan, niin vaikuttaisi sitlä että olisi vähentynyt.
Mainittakoon vielä että tätä mulla on ollut niin kauan kuin muistan, ennen kuin edes mitään muuta päihdettä olin koittanut kuin alkoholia joiten ei, en usko että huumeet on tuhonnu pään. Tai ainakaan laittomat huumeet.
Onko tämä jonkun sairauden alku, alkoholin käytöstä johtuva oire vai 'normaalia' ?
Käsien vapina
-
powergrower
- Kameleontti
Käsien vapina
Last edited by powergrower on Sat 16 Dec 2006, 15:25, edited 1 time in total.
Assumption is the mother of all fuckups.
-
lanttu
- Apteekki
Mulla on aivan sama ongelma tarkkuutta vaativissa tehvävissä se tulee tosi voimakkaasti tai sitku ottaa jtn päihdettä kädet tärisee ihan ku olis joku alkoholisti viinan tuskissa mutta ihan selvin päin koko ajan tärisee jtn hermostoon liittyvää se on mutta mulla se on todennäköisesti ihan perinnöllistä.
-
skirtfeber
- Apteekki
-
powergrower
- Kameleontti
Noniin, diagnoosi löytyi.
Physiologic tremor occurs in every normal individual and has no clinical significance. It is rarely visible to the eye and may be heightened by strong emotion (such as anxiety or fear), physical exhaustion, hypoglycemia, hyperthyroidism, heavy metal poisoning, stimulants, alcohol withdrawal or fever. It can be seen in all voluntary muscle groups and can be detected by extending the arms and placing a piece of paper on top of the hands. Enhanced physiologic tremor is a strengthening of physiologic tremor to more visible levels. It is generally not caused by a neurological disease but by reaction to certain drugs, alcohol withdrawal, or medical conditions including an overactive thyroid and hypoglycemia. It is usually reversible once the cause is corrected.
Assumption is the mother of all fuckups.
-
LD50
- Apteekki
Re: Käsien vapina
Itse juuri harrastan elektroniikkaa ja käteni vapisevat sellaista sentin liikettä, joten ihan helvetin hankalaa tarkkaan juottaa. Juon viinaa lähes päivittäin sammumiseen asti ja sen myötä lisääntynyt jatkuvasti vapina. Takana oli jopa 3 päivän tauko ja kyllä huomasi helpottuneen, eli syyttäisin myös asemassasi viinaa.powergrower wrote:Onko kenelläkään muulla tämmöistä havaittavissa että jos pitäisi tehdä jotakin todella tarkkaa pieniliikkeistä hommaa käsillä, ni ne alkaa täristä (esim. juottaa kolvilla elektroniikkaa). Ennen mulla oli kokoajan tätä, mutta nyt kun en ole ~kk juonnut alkoholia oikeastaan ollenkaan, niin vaikuttaisi sitlä että olisi vähentynyt.
Mainittakoon vielä että tätä mulla on ollut niin kauan kuin muistan, ennen kuin edes mitään muuta päihdettä olin koittanut kuin alkoholia joiten ei, en usko että huumeet on tuhonnu pään. Tai ainakaan laittomat huumeet.
Onko tämä jonkun sairauden alku, alkoholin käytöstä johtuva oire vai 'normaalia' ?
-
Asidyyli
- LD50
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Ivy
- Psykonautti
-
catha
- Psykonautti
-
PORBOT
- Apteekki
Re: Käsien vapina
Bentsot aiheuttavat mulle vapinaa. monet ystävätkin ovat sanoneet että on huamannu mulla vapinaa 
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.