tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
muhennos
Lepakko

Re: tramadoli

Post by muhennos »

Osaako joku sanoa miksi mun pupillit on kuin olisi naksun syönyt kun olen vetänyt tramalia (1100mg)? Liittyykö se jotenkin tuohon SNRI mekanismiin vai mikä on? Muilla vissiin tulee nuppineuloiksi?[/quote]

joo tosiaan itelläkin sama juttu. ihan sellasella 450mg annoksella pupillit laajenee ku naksuis. liittynee joo tosiaa tohon SNRI.
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
gerhes
Psykonautti

Post by gerhes »

otin vähä aikaa sitte 350mg. Toleranssit on nollissa kun oon ottanut pari kertaa pienemmillä annoksilla monta kuukautta ennen.
Alus ehkä minimaalisen huomaamattoman mitätön letkeä meno, sen jälkee silmät meinaa sammua ja oksettaa. Pari tuntia kesti ja loppu, siin vaihees vast pupillit meni nuppineulan päätä pienemmiks. Illalla alko jumalaton nuokkuminen, oli törkeen lähell ettei laatta lentäny ja tuli muuten kusilukko!
kova hätä oli ja menin vessaan, ei meinannutkaan tulla. Koitin rentoutua ja istuin 10min paska-asennossa ja sain sitte hoidan hoidettua.
Taas kerran totean ettei oo mulle. Kokemukset vaa huononee
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tramal on tähänastisesti kokeilemistani substansseist aiheuttanu ehdottomasti pahimman kusilukon. :left:
Muuten on ollut ihan positiivisia kokemuksia, jopa sitä thö Euforiaa runsaasti joskus irronnut, mutta suurimmaksi osaksi miellyttävää nuokkua ja valveunta.
Valveunetkin oli aika pehmeitä, verrattuna buprella saamiini. Kodeiini silti tuntuu paras kokeilemistani jarruist olevan, vaik mietooo.
zan
Apteekki

Post by zan »

aika kiva paketti, jos tuo kuvatiedosto näkyy. 1-2 tablettia, 3 vuorokaudessa. 200mg tramal kyseessä.
Aesma
OD

Post by Aesma »

zan wrote:aika kiva paketti, jos tuo kuvatiedosto näkyy. 1-2 tablettia, 3 vuorokaudessa. 200mg tramal kyseessä.
Image
lappilainen

Post by lappilainen »

Pikaista vastausta odotellen: Onko LSA + Tramal vaarallinen kombinaatio? Löysin kyllä tietoa siitä, että psykedeeliset efektit voivat laimentua tai kadota, mutta onko terveydelle vaarallista?

Anteeksi epäselvä teksti, en myönnä olevani täysin selvänä.
Aesma
OD

Post by Aesma »

lappilainen wrote:Pikaista vastausta odotellen: Onko LSA + Tramal vaarallinen kombinaatio? Löysin kyllä tietoa siitä, että psykedeeliset efektit voivat laimentua tai kadota, mutta onko terveydelle vaarallista?

http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/v ... p?p=196840
lappilainen

Post by lappilainen »

Aesma wrote:
lappilainen wrote:Pikaista vastausta odotellen: Onko LSA + Tramal vaarallinen kombinaatio? Löysin kyllä tietoa siitä, että psykedeeliset efektit voivat laimentua tai kadota, mutta onko terveydelle vaarallista?

http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/v ... p?p=196840
paihdelinkki.fi wrote:Itse kyllä olisin tosi varovainen Tramalin kombottamisen kanssa.
Löysin kyllä sivun aiemmin googlatessani, mutta sielä ei sanottu mitään tuon kombon vaarallisuudesta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

lappilainen: Ei pitäisi olla vaaraa.

Zan: liekkö tuo nyt niin harvinaista saada 600mg/pvä tramalia?
en tiedä.. itsellä oli puolisen vuotta respa tolla annoksella.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
zan
Apteekki

Post by zan »

tribh wrote:lappilainen: Ei pitäisi olla vaaraa.

Zan: liekkö tuo nyt niin harvinaista saada 600mg/pvä tramalia?
en tiedä.. itsellä oli puolisen vuotta respa tolla annoksella.
respalla on 1.2g tramadolia päivässä. 1-2tbl 3 x päivä (200mg)
traumatrip
Tuppisuu

Post by traumatrip »

Tää nyt on jo ihan uskomatonta, sain tänään postissa tramadoleja ilmaiseksi vaikka en oo niitä edes tilannut. Luukkuun kolahti ilmeisesti entiselle asukkaalle tarkoitettu kuplamuovikuori Unkarista, eihän sitä olis saanut katsoa, mutta uteliaisuus voitti. :D Sisältönä oli suklaalevy, hammastahnaa... ja paketti Contramal 100mg. Mitä vittua nyt oikeesti, ei näin vaan käy.

Nämä onkin kiinnostaneet jo jonkin aikaa mut en oo saanu aikaiseksi hankkia mistään. En kyllä pistä postipojan sekoiluja ollenkaan pahakseni. Mutta joo, uskaltaako näitä syödä ollenkaan kun on citalopram-kuuri päällä, tuskin pienillä annoksilla on serotoniinisyndrooman vaaraa vaiko?
Aesma
OD

Post by Aesma »

En tiedä, mutta googlettamalla varmaankin löytyy vastaus mitä en nyt itse jaksa(halua) tehdä..
Mutta noista ulkomailta tulleista lääkkeistä sen verran että niiden sisältöön ei aina ole luottamista..(Kuulemma)
Voi olla vaarallisiakin aineita seassa.. Ei niin etteikö tramadolikin olisi.. Tai ei olisi.. Mikä on mikä ei..
Eli syö ihan senkin vuoksi varoen niitä.(Tai siis tee iha mitä ikinä tahdotkaan, minä siis vain suosittelen varomaan.)
traumatrip
Tuppisuu

Post by traumatrip »

Joo, oon tässä googlaillut jo hetken. Lääkesivustot sanoo tietenkin EI ja useimmat löytämäni hUUmesivustot sanoo että tuskin tolla annoksella (citalopram 20mg)+varovaisilla tramadoleilla mitään käy, mietin vaan onko kellään täällä parempaa tietoa. :D Jaa'a. Ehkä vaan oottelen noiden kanssa siihen asti että tää mun kuuri lopetetaan, ollaan nyt jo laskemassa kumminkin. Paketti näyttää kyl ihan apteekkikamalta insertteineen ja pilleritkin siltä miltä pitää, koitan varovaisesti yhden for science sitten jossain välissä.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

traumatrip wrote: Mutta joo, uskaltaako näitä syödä ollenkaan kun on citalopram-kuuri päällä, tuskin pienillä annoksilla on serotoniinisyndrooman vaaraa vaiko?
Miksi ei uskaltaisi syödä? Ei oo pelkoa serosyndroomasta vaikka vetäisit gramman tramadolia. Ainoat ongelmat voi tulla ylittäessä tuon 400mg tramadoli annoksen/vrk jolloin suosittelisin ottamaan epilepsia kohtauksia poistamaan vaikka rivaa päälle.
zerk

Post by zerk »

xxx-men wrote:
traumatrip wrote: Mutta joo, uskaltaako näitä syödä ollenkaan kun on citalopram-kuuri päällä, tuskin pienillä annoksilla on serotoniinisyndrooman vaaraa vaiko?
Miksi ei uskaltaisi syödä? Ei oo pelkoa serosyndroomasta vaikka vetäisit gramman tramadolia. Ainoat ongelmat voi tulla ylittäessä tuon 400mg tramadoli annoksen/vrk jolloin suosittelisin ottamaan epilepsia kohtauksia poistamaan vaikka rivaa päälle.
Eikö molemmat ole serotonergisiä substansseja? En itse ainakaan suosittelisi SSRI+tramadoli komboa. Huono muisto paroksetiini+tramal yhdistelmästä.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

zerk wrote:
xxx-men wrote:
Eikö molemmat ole serotonergisiä substansseja? En itse ainakaan suosittelisi SSRI+tramadoli komboa. Huono muisto paroksetiini+tramal yhdistelmästä.
Joo ohan se tramal SNRI. Minkälainen huono muisto sulla oli tosta paroksetiinista jääny? Mulla oli yhdessä vaiheessa saman lekurin määräämät paroxetin 40mg/vrk ja tramali 400-600mg/vrk. eikä mitään komplikaatioita esiiintyny.
CaptainZ

Post by CaptainZ »

zerk wrote:
xxx-men wrote:
Itse olen pari kertaa tyhmänä ja tietämättömänä rouskutellut tramadolia, vaikka olin samaan aikaan SSRI-kuurilla. Mitään kummempaa ei kyllä tullut kuin semisti euforinen olo ja hitonmoinen kutina joka puolella. Aamulla tuntui krapulaiselta.

Söin ehkä 2-4 tramalia illassa noilla kerroilla, en harmi vain muista minkä kokoisia nappeja olivat. Mielialalääkitykseni oli 150mg sertraliinia päivässä.

Myös kodeiinia olen nauttinut kuurini aikana. Tästä kombosta olen kuullut vain sen, että SSRI heikentää huomattavasti kodeiinin vaikutusta. Mitään hillitöntä euforiaa en siitäkään ole onnistunut saamaan - vain raukean ja välillä vähän huonon olon, virtsaamisvaikeuksia ja taas sen kamalan kutinan.

Huom: en halua yllyttää enkä tarkoita, etteikö riskejä olisi, vaikka omalla kohdallani en ole haittoja havainnut (muuta kuin ettei toivottua oloa ole saavutettu).

SSRI:t ovat nyttemmin poistuneet lääkekaappini valikoimista. Pitää kokeilla joku kerta, potkivatko opioidit eri lailla.
zerk

Post by zerk »

xxx-men wrote:
zerk wrote:
xxx-men wrote: Miksi ei uskaltaisi syödä? Ei oo pelkoa serosyndroomasta vaikka vetäisit gramman tramadolia. Ainoat ongelmat voi tulla ylittäessä tuon 400mg tramadoli annoksen/vrk jolloin suosittelisin ottamaan epilepsia kohtauksia poistamaan vaikka rivaa päälle.
Joo ohan se tramal SNRI. Minkälainen huono muisto sulla oli tosta paroksetiinista jääny? Mulla oli yhdessä vaiheessa saman lekurin määräämät paroxetin 40mg/vrk ja tramali 400-600mg/vrk. eikä mitään komplikaatioita esiiintyny.
Aika nopeesti sen jälkeen ku tramalit meni naamaan ni alko helvetillinen hikoilu, ahdistus, vapina ja yleinen huono olo. Jatku tommosena muistaakseni koko yön.

Paroksetiinia meni tuolloin 40mg/vrk ja tramalia meni muistaakseni 300mg kerta-annoksena. Varmasti yksilöllistä mut jos riski on olemassa niin ei kai sitä turhaan kannata ottaa?
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

viha&rakkaus suhde näihin tabuihin,tulee todella kiva olo pitkäksi aikaa.

tosin näiden kanssa ei kannata pelleillä liikaa ellei halua epileptisiä kohtauksia.minä vedin joskus aikoinaan 17x100mg depoa(en kerralla vaan silleen et alotin 12 maissa 400mg kanssa,ni siitä sit johki 21 asti aikavälillä yht 1700mg) ja havahduin lanssissa,olin kuulemma vaan tiltannu ja vatkannu,noin 1h häipyny täysin nupista.melko hazardia.
-=€ukataforia eis pathoS=-
lappilainen

Post by lappilainen »

Olisiko jollakin hyviä keinoja "opiaattikrapulan" ehkäisemiseen? Itselläni olo on seuraavana aamuna sietämätön jos illalla nauttii 200mg+ tramadolia tai muita vahvempia opiaatteja.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

lappilainen wrote:Olisiko jollakin hyviä keinoja "opiaattikrapulan" ehkäisemiseen? Itselläni olo on seuraavana aamuna sietämätön jos illalla nauttii 200mg+ tramadolia tai muita vahvempia opiaatteja.
bentsot? :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
zerk

Post by zerk »

Mulla on seuraavana aamuna aina mukavan rento olo - opiaatista riippumatta. Hyvä tuuri vissiin. :D
lappilainen

Post by lappilainen »

wRRa wrote:
lappilainen wrote:Olisiko jollakin hyviä keinoja "opiaattikrapulan" ehkäisemiseen? Itselläni olo on seuraavana aamuna sietämätön jos illalla nauttii 200mg+ tramadolia tai muita vahvempia opiaatteja.
Tarkoitan tuolla ololla pahoinvointia, en usko että bentsot auttavat siihen. Ei henkistä pahoinvointia, vaan fyysistä oksentelua. Jos seison, tuntuu että oksennus on jatkuvasti tulossa. Joskus jopa makoillessa sellanen oksennusta edeltävä ikävä maku hiipii suuhuni. Unikkoteetä nautiskeltuani olo oli sietämätön, mutta katosi täysin kun lähdin ulos lenkille. Sisälle palattuani oli taas pakko lähteä lenkkeilemään, koska pahoinvointi palasi samanlaisena kun se oli hävinnytkin, eli kauheana.

Olen huomannut että (ainakin) rasvainen ruoka ja lepo auttaa tuohon pahoinvointiin. Kodeiinin kanssa pahoinvointia ei ollut seuraavana aamuna. (Annokset olivat 200-450mg)

Ja toleranssia ei mihinkään opiaattiin ole.

EDIT: Nyt muistin vielä sen verran, että ensimmäisellä kerralla tramadolin kanssa ei tullut minkäänlaista pahoinvointia. Toisella kerralla se oli hyvin lievää, ja tähän käyttökertaan saakka se on vain voimistunut kerta kerralta. :(
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Sillä lähtee millä on tullutkin :) 1x panacod poistaa hyvin
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

wRRa wrote:
mulla toimi savu,en ole kunnon opiaattilaskuja saanut kun 2x(indalgineista ja heroiinista) ja molemmilla keroilla oli onneksi savua.auttoi mulle.
-=€ukataforia eis pathoS=-
Petri6
OD

Post by Petri6 »

lappilainen wrote:
wRRa wrote:
Tarkoitan tuolla ololla pahoinvointia, en usko että bentsot auttavat siihen. Ei henkistä pahoinvointia, vaan fyysistä oksentelua. Jos seison, tuntuu että oksennus on jatkuvasti tulossa. Joskus jopa makoillessa sellanen oksennusta edeltävä ikävä maku hiipii suuhuni. Unikkoteetä nautiskeltuani olo oli sietämätön, mutta katosi täysin kun lähdin ulos lenkille. Sisälle palattuani oli taas pakko lähteä lenkkeilemään, koska pahoinvointi palasi samanlaisena kun se oli hävinnytkin, eli kauheana.
Kuulostaa siltä, että opiaatteja olisi nautittu turhan ronskilla annoksella. Jos näin ei kuitenkaan ole, niin kannattaa kokeilla vaikka Marzinea (syklitsiini) pienellä annoksella. Saa apteekista ilman reseptiä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
tRip
Moderator

Post by tRip »

Petri6 wrote:
lappilainen wrote:
wRRa wrote: bentsot? :D
Kuulostaa siltä, että opiaatteja olisi nautittu turhan ronskilla annoksella. Jos näin ei kuitenkaan ole, niin kannattaa kokeilla vaikka Marzinea (syklitsiini) pienellä annoksella. Saa apteekista ilman reseptiä.
Kannabis :roll:
Keep it unreal.

lappilainen

Post by lappilainen »

Petri6 wrote:
lappilainen wrote:
wRRa wrote: bentsot? :D
Pahoinvointi tulee tramadolista jo 200mg annoksella, ja unikon kotia tuli syödä 3g jotta pahoinvointi tuli esiin voimakkaana. Ensi kerralle varaan siis kannabista, opiaatteja ja pahoinvointilääkkeitä. Kerron sitten mikä toimi parhaiten. Kiitos! :)
tRip
Moderator

Post by tRip »

lappilainen:
Jos tarviit niin suuria määriä opiaatteja ettei niistä tuu ees hyvä olo, niin miksi silti niitä otat..?

Sanon tän vaan ihan vuosien kokemuksella miten opiaatit lähtee pikkuhiljaa salkavalasti viemään, ainakun elämäs menee vituiks ja kaipaa jotain pumpulia.

Ei mun tarkotus o moralisoida eikä saarnaa, haluun saada sut vaan kelaan että miks sä ylipäätään nautit opiaateista..?
Okse vaan sitä hetken 'mmmmmhhm :P '
vai oksse vaan sitä et haet opiaateilta viihtymystä, jota et koskaa tuu saamaan.. 'Chasing the Dragon' tjsp.

Koska tyhjää tunteetonta turtaahan se loppupeleis on. Opiaatit.. opioidit.

Ja joo, kyl mä tiiän kuin vitun taivaallinen huume on opioidit.. voi luoja.. ..

Sitäpaitsi tramali on jotai ihan muuta kuin perinteiset opioidit.
Keep it unreal.

Petri6
OD

Post by Petri6 »

triph wrote:Kannabis :roll:
Jep, tämän unohdin mainita, toimii monilla. Itse en kuitenkaan juurikaan käytä niin pikemminkin aiheuttaa minulla nauseaa kuin poistaa sitä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun