Tenox
-
Tiberius
- Lepakko
Re: Tenox
pitkästä aikaa sain kaverilta 4x20mg mutta punnitsen tässä et vaihdanko kukkaan vai rouskasen itse iltasella ?_? tosin budi&pupre kiva kombo mutta sit taas iltasella 4 tennaria naamariin tuo kanssa pirun kivan olon muutamaks tunniks.hmm hmm hmm.
-=€ukataforia eis pathoS=-
-
Narsissi
- Psykonautti
Mielestäin aika paska ja mieto bentso.. Ei eroa opamoxista mitenkään. Ei edes maultaan & ulkonäöltään.
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
-
just1fix
- Lepakko
Samaa mieltä. Kourallisen joutuu syömään ennenku huomaa vaikutuksen vaikka ei oo mitään tolee bentsoihinNarsissi wrote:Mielestäin aika paska ja mieto bentso.. Ei eroa opamoxista mitenkään. Ei edes maultaan & ulkonäöltään.
-
Ongelma
- Lepakko
Mulla määrätty nukahtamiseen, ei kyllä oikeen auta, mutta 60mg+ saa kyllä iha rennon olon
Aikas iso respa mulla, mut onko siinä reseptissä joku 'nistimerkintä' ku ei apteekissa suostu myymään kun sadan purkin kerrallaan? Sanoo vaan aina et 'sata saat', en o kehdannu alkaa vääntää...
Aikas iso respa mulla, mut onko siinä reseptissä joku 'nistimerkintä' ku ei apteekissa suostu myymään kun sadan purkin kerrallaan? Sanoo vaan aina et 'sata saat', en o kehdannu alkaa vääntää...
-
tRip
- Moderator
Eroaa oksatsepaamista mitenkään, ni paskaaks täs..?Narsissi wrote:Mielestäin aika paska ja mieto bentso.. Ei eroa opamoxista mitenkään. Ei edes maultaan & ulkonäöltään.
Estetiikka on oleellinen sivuseikka, kun tarkastelee näitä entiteettien synteettisii pillereit.
Shakki&abstrakti.
Drugs are drugs.. what's tha difference?
Mut ihan totta.. anonyymit napit pitäis kätkee punasen kolmion taa.. kait sekin vaan estetiikkaa.
Kehtaan jopa väittää et on niil eroo..
Tenoxit on ihan pätevii, jos on vaikee olla.. opamoxilla pääse ku vasta kourallisella samoille leveleil.
Ihmettelen vaan et mitä iloo bentsoist, jos itse tarkoitus on nuppi sekoosiin ja kaakko OD.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Hei
Heti alkuun olen Todella pahoillani jos asiasta on jo aiemmin keskusteltu mut jotenki vaan nyt on just sellane fiilis ettei vaan jaksa lukee koko threadii läpi (viimeinen "vieroituspäivä" Efexorista laskettiiin siis viiikoks puolikkaaseen annokseen ja oon ollut aivan sellanen yliaktiivinen kaiken aikaa ja viime yönä en nukkunut ollenkaan. Puuhastelin vain jotakin. Pakko oli tehdä aivan kaikkea. Ja en ollut siis vetänyt mitään muuta ton Efen lisäksi. Eli tosiaan huomenna aamusta alkaisi sitten uusi masislääkitys heti 60mg Cymbalta per vuorokausi. Mulle tuli tosiaan tosta Efestä _aivan_ ihme viekkarit, ollut useamman päivän sellanen maanis-hyperaktiivinen olo, en osaa paremmin kuvailla olotilaani. Kaveri kävi kyläs ja luuli mun vetäneen nopeita ku kuulemma olin lähes kaiken aikaa äänessä ja aivan innoissani selittämässä mitä meidän pitäisi tehdä
Eli nyt sitten itse ongelmaan: saan lisää 10mg Diapameja (kaikki menneet, yllätys...) vasta 04.08. "iter ter kahden viikon välein" -ressullani. Joka käsittääkseni tarkoittaa kolmea satsia 30kpl paketti 10mg Diapameja kahden viikon välein? Eli kun sen yhden jo hain niin minulla on tuolla ressulla siis jäljellä tuo 04.08. paketti ja siitä sit viel kolmas paketti kahden viikon päästä elokuun lopulla joka olisi viimeinenkö? Hitto kun olin vaan liian antelias kavereille noiden pamejen suhteen niin nyt se kostautuu
Melki ainoot jarrut mitä löytyy täl hetkel kaapist on 20mg Tenoxit. Paljo noita vetäsis (ilman alkoo) silleen et puuhastelis viel hetken jotakin (kirjottelis ja pelais pleikkaril esim hetken) ja sit koittas nukkuun? Ehdotuksia? En ole noita Tenoxeja kerennyt vielä vetemään kovin paljoa koska ärsyttää ku ne nostaa samal sit pamien tolea.
On vaan sellane olo et hetki pitäs viel tavallaa rauhottuu (toisen vuorokauden silmil) esim pelata jotain ja sit kuukahtaa kunnon nuijanukutuksella. Muistaakseni kerran pari ku kokeilin noita 20mg Tenoxei nii ne herätti aina mut 4-5 tunnin päästä aamuyöstä eli jossei ollut aikasta herätystä niin oli tavallaa pakko heittää naamaan uus tabu et pääsi uudestaa uneen (ja samalla pamejen tole nousee josta en tykkääs sitten yhtään
)
Ja anteeks, jos teksti on jotenkin hajanaista, mut olo on vaan just sitä
EDIT: Oh hoh, kaapista sit löyty viel lisäks 7kpl Panacod poreita (codein 30mg).... hmmm
Heti alkuun olen Todella pahoillani jos asiasta on jo aiemmin keskusteltu mut jotenki vaan nyt on just sellane fiilis ettei vaan jaksa lukee koko threadii läpi (viimeinen "vieroituspäivä" Efexorista laskettiiin siis viiikoks puolikkaaseen annokseen ja oon ollut aivan sellanen yliaktiivinen kaiken aikaa ja viime yönä en nukkunut ollenkaan. Puuhastelin vain jotakin. Pakko oli tehdä aivan kaikkea. Ja en ollut siis vetänyt mitään muuta ton Efen lisäksi. Eli tosiaan huomenna aamusta alkaisi sitten uusi masislääkitys heti 60mg Cymbalta per vuorokausi. Mulle tuli tosiaan tosta Efestä _aivan_ ihme viekkarit, ollut useamman päivän sellanen maanis-hyperaktiivinen olo, en osaa paremmin kuvailla olotilaani. Kaveri kävi kyläs ja luuli mun vetäneen nopeita ku kuulemma olin lähes kaiken aikaa äänessä ja aivan innoissani selittämässä mitä meidän pitäisi tehdä
Eli nyt sitten itse ongelmaan: saan lisää 10mg Diapameja (kaikki menneet, yllätys...) vasta 04.08. "iter ter kahden viikon välein" -ressullani. Joka käsittääkseni tarkoittaa kolmea satsia 30kpl paketti 10mg Diapameja kahden viikon välein? Eli kun sen yhden jo hain niin minulla on tuolla ressulla siis jäljellä tuo 04.08. paketti ja siitä sit viel kolmas paketti kahden viikon päästä elokuun lopulla joka olisi viimeinenkö? Hitto kun olin vaan liian antelias kavereille noiden pamejen suhteen niin nyt se kostautuu
Melki ainoot jarrut mitä löytyy täl hetkel kaapist on 20mg Tenoxit. Paljo noita vetäsis (ilman alkoo) silleen et puuhastelis viel hetken jotakin (kirjottelis ja pelais pleikkaril esim hetken) ja sit koittas nukkuun? Ehdotuksia? En ole noita Tenoxeja kerennyt vielä vetemään kovin paljoa koska ärsyttää ku ne nostaa samal sit pamien tolea.
On vaan sellane olo et hetki pitäs viel tavallaa rauhottuu (toisen vuorokauden silmil) esim pelata jotain ja sit kuukahtaa kunnon nuijanukutuksella. Muistaakseni kerran pari ku kokeilin noita 20mg Tenoxei nii ne herätti aina mut 4-5 tunnin päästä aamuyöstä eli jossei ollut aikasta herätystä niin oli tavallaa pakko heittää naamaan uus tabu et pääsi uudestaa uneen (ja samalla pamejen tole nousee josta en tykkääs sitten yhtään
Ja anteeks, jos teksti on jotenkin hajanaista, mut olo on vaan just sitä
EDIT: Oh hoh, kaapista sit löyty viel lisäks 7kpl Panacod poreita (codein 30mg).... hmmm
-
lappilainen
Suosittelen ottamaan ne seitsemän panacodia (kannattaa kylmävesierotella parasetamoli pois) ja vaikka kolme-neljä tenoxia. Varaa muutama tenoxi ja vesilasi myös yöpöydälle, niin voit napata aina yhden kun heräilet.muovailuvaha wrote:Hei
Heti alkuun olen Todella pahoillani jos asiasta on jo aiemmin keskusteltu mut jotenki vaan nyt on just sellane fiilis ettei vaan jaksa lukee koko threadii läpi (viimeinen "vieroituspäivä" Efexorista laskettiiin siis viiikoks puolikkaaseen annokseen ja oon ollut aivan sellanen yliaktiivinen kaiken aikaa ja viime yönä en nukkunut ollenkaan. Puuhastelin vain jotakin. Pakko oli tehdä aivan kaikkea. Ja en ollut siis vetänyt mitään muuta ton Efen lisäksi. Eli tosiaan huomenna aamusta alkaisi sitten uusi masislääkitys heti 60mg Cymbalta per vuorokausi. Mulle tuli tosiaan tosta Efestä _aivan_ ihme viekkarit, ollut useamman päivän sellanen maanis-hyperaktiivinen olo, en osaa paremmin kuvailla oli...
Voi tosin käydä niin, että jos ne panacodit toimii muutenkin erittäin hyvin niin bentsojen kanssa voi mennä nuokkumiseksi nukkumisen sijaan. Itse olen 400mg kodeiini + 30mg diatsepaami- kombolla nuokkunut koko vaikutusten ajan (~3-4h) musiikin soidessa ja harmitellut kun en edes huomannut nuokkuneeni.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
No ei kantsi opiaatteja ottaa ainakaan et sais paremmin unta. Mulla ei oo ikinä auttanu opiaatit eikä opioidit unen saamiseen tippaakaan. Toki vetää letkeeks ja tosi väsyneeks ja rennoks mut vaikutus myös poistaa sen nukahtamisen mahdollisuuden ja lopulta varsinkin jos on pakko saada unta niin kiroilee vaan vittuuntuneena kun väsymys on kova mut uni ei tule ja vaipuu kokoajan vaan unen rajamaille valvareihin kun yrittää nukkua.
-
C0H0
Ite kyllä nukahdan opiaateissa hyvin, mutta oon huomannut et herätessä sitten on hirveän paska olo, vähän kuin krapulassa ja muutenkin huononlaatusta unta tulee. Tenoxitkin IMO huonoja nukahtamiseen, sillä yleensä herää viiden tunnin päästä. Xanoreissa taas nukkuu hyvin, jos ongelmana on se että ajatukset vaan pyörii päässä kun yrittää nukahtaa.
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Joo tos kävi sit ihan vaan niin lopulta, että vedin 4 x 20mg tenoxii kielen alle ja painoin pään tyynyyn ja sain nukutuksi jopa muutaman tunnin. Mutta tänään tuli ihana yllätys. Kaveri tuli poikkeen aivan yllättäen ja heitti 30kpl boksin 10mg pamei mulle kouraan joita itse saisin ressullani vasta ensi torstaina. Olin aivan aiman käkenä, se vaan heitti suoraan lekurilta saadun boksin kouraan ja sano et oli kuulemma ollut mulle velkaa noi jo kauan aikaalappilainen wrote:Suosittelen ottamaan ne seitsemän panacodia (kannattaa kylmävesierotella parasetamoli pois) ja vaikka kolme-neljä tenoxia. Varaa muutama tenoxi ja vesilasi myös yöpöydälle, niin voit napata aina yhden kun heräilet.muovailuvaha wrote:Hei
Heti alkuun olen Todella pahoillani jos asiasta on jo aiemmin keskusteltu mut jotenki vaan nyt on just sellane fiilis ettei vaan jaksa lukee koko threadii läpi (viimeinen "vieroituspäivä" Efexorista laskettiiin siis viiikoks puolikkaaseen annokseen ja oon ollut aivan sellanen yliaktiivinen kaiken aikaa ja viime yönä en nukkunut ollenkaan. Puuhastelin vain jotakin. Pakko oli tehdä aivan kaikkea. Ja en ollut siis vetänyt mitään muuta ton Efen lisäksi. Eli tosiaan huomenna aamusta alkaisi sitten uusi masislääkitys heti 60mg Cymbalta per vuorokausi. Mulle tuli tosiaan tosta Efestä _aivan_ ihme viekkarit, ollut useamman päivän sellanen maanis-hyperaktiivinen olo, en osaa paremmin kuvailla oli...
Voi tosin käydä niin, että jos ne panacodit toimii muutenkin erittäin hyvin niin bentsojen kanssa voi mennä nuokkumiseksi nukkumisen sijaan. Itse olen 400mg kodeiini + 30mg diatsepaami- kombolla nuokkunut koko vaikutusten ajan (~3-4h) musiikin soidessa ja harmitellut kun en edes huomannut nuokkuneeni.
Päätin säästellä noita panacodei vielä toistaseks, oon kerran saanut niillä meinaan todella "mellow" olon aikaseks mut nyt se jotenki tuntuu turhalta vetää tähän jurriin (pami+alko).
EDIT: joo käsittääkseni toi paracetamol + alko ei tee kovin kivaa maksalle eli erottelu on hyvinkin viisasta jos jatkos koittas vetästä esim mäyris + 7 kpl noita panacodei.
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Mulla on AIVAN sama noiden tenoxien kanssa. Nukun niiden avul jokuset 4-5h ja sit herään hieman pöhnässä, mutten tarpeeks et nukahtais uudelleen. Eli jos mullei oo ollut aikasta herätystä nii vedän sit vaan joko yhden tai kaks lisää ja ootan et nukahtaa. Mut jos pitäs olla aikasin ylhäällä ja skarppina nii ite ainaki joudun viddumaisesti valvoon sen loppu aamuyön ettei olis sit aamul pökkelis jne.C0H0 wrote:Ite kyllä nukahdan opiaateissa hyvin, mutta oon huomannut et herätessä sitten on hirveän paska olo, vähän kuin krapulassa ja muutenkin huononlaatusta unta tulee. Tenoxitkin IMO huonoja nukahtamiseen, sillä yleensä herää viiden tunnin päästä. Xanoreissa taas nukkuu hyvin, jos ongelmana on se että ajatukset vaan pyörii päässä kun yrittää nukahtaa.
-
Timp3
- Kameleontti
Itseasiassa alkoholin pitäisi vähentää parasetamolin haittavaikutuksia maksassa.muovailuvaha wrote: EDIT: joo käsittääkseni toi paracetamol + alko ei tee kovin kivaa maksalle eli erottelu on hyvinkin viisasta jos jatkos koittas vetästä esim mäyris + 7 kpl noita panacodei.
"Aiemmin parasetamolia ei suositeltu käytettäväksi alkoholin käytön yhteydessä maksavaurion vaaran vuoksi, mutta uusimmissa tutkimuksissa on havaittu alkoholin jopa suojaavan terveen ihmisen maksaa parasetamolin vaikutukselta. " http://fi.wikipedia.org/wiki/Parasetamoli
Ja sitten aiheeseen:
Itelle määrättiin Tenoxeja unensaantiin.. Ei itellä vaan toimi oikeen väsyttävästi ja tilanne oli vielä sellanen että kaveri oli viikko aikasemmi tappanu ittesä. Rauhottavana nuo toimii todella hyvin
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Mulla on sit aivan vanhaa tietoa just ton alko+paracetamol ja maksan liikarasittamisen riskiin. Ja sit aivan toiseen aiheeseen, otan todellakin osaa ystäväsi poismenon johdostaTimp3 wrote:Itseasiassa alkoholin pitäisi vähentää parasetamolin haittavaikutuksia maksassa.muovailuvaha wrote: EDIT: joo käsittääkseni toi paracetamol + alko ei tee kovin kivaa maksalle eli erottelu on hyvinkin viisasta jos jatkos koittas vetästä esim mäyris + 7 kpl noita panacodei.
"Aiemmin parasetamolia ei suositeltu käytettäväksi alkoholin käytön yhteydessä maksavaurion vaaran vuoksi, mutta uusimmissa tutkimuksissa on havaittu alkoholin jopa suojaavan terveen ihmisen maksaa parasetamolin vaikutukselta. " http://fi.wikipedia.org/wiki/Parasetamoli
Ja sitten aiheeseen:
Itelle määrättiin Tenoxeja unensaantiin.. Ei itellä vaan toimi oikeen väsyttävästi ja tilanne oli vielä sellanen että kaveri oli viikko aikasemmi tappanu ittesä. Rauhottavana nuo toimii todella hyvin
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Ooooookei, eli nyt on tullut vedettyä 2 laatallista 10mg Diapamei ja 8-päkki bissee. Mullei oo aivan "mahdotonta" tolea noihin bentsoihin onneks vielä kerennyt tulemaan mut kyl jo huomaa et lääkärin määräämät annostukset ei aivan riitä (siis sosiaalisen pelon ym hillintään, vedän noita siis syystäkin, joudun vetää 1-2 nappii enempi lekurin määräyksen et rauhotun) Mul on vika bisse menossa, uskallanko ottaa 20mg Tenoxin tai kaks et jos menis vaan nukkuun? Oon nimittäin valvonut lähes 2vrk samoil silmil. Vai mitenkä olis yks nappi tota 3mg Melatoniinia Tenoxin sijaan? En ole nimittäin aiemmin pahemmin sekakäytellyt.
-
Timp3
- Kameleontti
Kokeile ensin mennä vaan sänkyyn ja rauhottuu jos tulis tolla kuosilla uni (itellä todennäkösesti tulis), mutta jos alkaa sitte näyttää siltä ettei tuu ni ota yks tai kaks tennariamuovailuvaha wrote:Ooooookei, eli nyt on tullut vedettyä 2 laatallista 10mg Diapamei ja 8-päkki bissee. Mullei oo aivan "mahdotonta" tolea noihin bentsoihin onneks vielä kerennyt tulemaan mut kyl jo huomaa et lääkärin määräämät annostukset ei aivan riitä (siis sosiaalisen pelon ym hillintään, vedän noita siis syystäkin, joudun vetää 1-2 nappii enempi lekurin määräyksen et rauhotun) Mul on vika bisse menossa, uskallanko ottaa 20mg Tenoxin tai kaks et jos menis vaan nukkuun? Oon nimittäin valvonut lähes 2vrk samoil silmil. Vai mitenkä olis yks nappi tota 3mg Melatoniinia Tenoxin sijaan? En ole nimittäin aiemmin pahemmin sekakäytellyt.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Mut siis tosta määrästä ei voi kuitenkaan vielä mitään "övereitä" vetää esim hengityslama millä noi pahat lekurisedät aina pelotttelee? siis jos tuntuu lopulta siltä et tartteee sen tenoxin kaks? tota melatoniinia kans harkittin mut se alkaa vaikuttaan todel hitaaasti , vasta kahden tunnin päästä.
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Joo siis itsellänikin juurikin tuo Tenox toimii pienissä annoksissa rauhoittavana. Jos nukkumiseen aion käyttää niin on mentävä jo valmiiks petiin ja iskee vaan suosista pää tyynyyn ja valot pimeäks nii sit tulee uni. Eli jos jään pystyyn puuhasteleen kaikenlaista niin en todellakaan ala nukkumaan ja tämä siis Tenox 20mg:lla ja vaikka ottaisin useammankin tabun kerralla kurkusta alas.
-
Azee
- Psykonautti
Otin 60 mg tenoxia ja tuntuu että nämä ei ollenkaan vaikuta. Pohjalla vielä kukkaa ja pari kaljaa. Ai nii ja yks vitosen pami. Pitänee kai suostutella psykiatri vaihtamaan 20mg tenoxit 10mg diapamiin...
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
-
Azee
- Psykonautti
Voisko olla että kukka jotenkin plokkaa ton tematsepaamin/yliajaa sen? Ja onhan tässä hetki syöty pameja nukkumiseen. Tolet?
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
-
C0H0
Eipä itsellänikään tämä tenox paljoa vaikuta, paitsi et tulee apaattinen ja masentunut olo (tuntuu tulevan nykyään kaikista bentsoista) tai nukahtaa ehkä tunniks. Siinä 120mg kohdalla menee vaan muisti.Arminius wrote:Otin 60 mg tenoxia ja tuntuu että nämä ei ollenkaan vaikuta. Pohjalla vielä kukkaa ja pari kaljaa. Ai nii ja yks vitosen pami. Pitänee kai suostutella psykiatri vaihtamaan 20mg tenoxit 10mg diapamiin...
Om tosi yksilölliset vaikutukset täl tematsepaamil muutenkin, kun on muutamien lähteiden mukaan yks euforisimmista bentsoista joillekin, siksi sitä on jenkeissä menty piikittämään. Bluelightsi selaamalla kyl selviää et aika 50/50 et miten se ihmisil toimii, hit or miss.
-
tRip
- Moderator
Todennu, et toimii satunnaisesti käytettynä ehkä miellyttävimpänä bentsona nukahtamiseen.
Mut sitkun tolet nousee.. tai jotain tapahtuu ja ufot laskeutuu, ni tuntuu et mitenpaljontahansa sitä ottaakin, niin sitä vaan piristyy ja ahdistuu, apatisoituu ja masentuu.
Suosittelen 10-pamien sijaan kokeilemaan aluksi 5-pameja.
Mulla kun tuntuisi 5mg vastaavan 20mg tenoxia.
10mg pamista tulee jo selkeästi aamupöggyrä.
Tenoxin kohdalla en moista ole kokenut.. ainakaan häiritsevissä määrin. Oli annos mikä tahansa.
Kovin yksilöllistä toki.. ja vaikka bentsojen kesken vallitseekin tietty ristitoleranssi, usein bentsokkeen vaihtaminen korjaa probleeman.
e:Niin ja se kuuluisa toleranssi. ei se mikään läppä o.
Nukahtamiseen tarkoitetut lääkkeet kannattanee ajoittaa juuri ennen nukkumaanmenoa.
Ihmekään jos ei nukuta, jos ei mene nukkumaan.. tai sillai jännästi
Mut sitkun tolet nousee.. tai jotain tapahtuu ja ufot laskeutuu, ni tuntuu et mitenpaljontahansa sitä ottaakin, niin sitä vaan piristyy ja ahdistuu, apatisoituu ja masentuu.
Suosittelen 10-pamien sijaan kokeilemaan aluksi 5-pameja.
Mulla kun tuntuisi 5mg vastaavan 20mg tenoxia.
10mg pamista tulee jo selkeästi aamupöggyrä.
Tenoxin kohdalla en moista ole kokenut.. ainakaan häiritsevissä määrin. Oli annos mikä tahansa.
Kovin yksilöllistä toki.. ja vaikka bentsojen kesken vallitseekin tietty ristitoleranssi, usein bentsokkeen vaihtaminen korjaa probleeman.
e:Niin ja se kuuluisa toleranssi. ei se mikään läppä o.
Nukahtamiseen tarkoitetut lääkkeet kannattanee ajoittaa juuri ennen nukkumaanmenoa.
Ihmekään jos ei nukuta, jos ei mene nukkumaan.. tai sillai jännästi
Keep it unreal.
-
doof
- Kameleontti
Mulle 20 milline riittää jo nukahtamisee, tai vaikkei menis edes sänkyy, ni silti ramasee nii pirusti.
Nää loput tenoxit taitaa mennä tohon nukahtamistarkotuksee, kun vihdepotentiaalia en nää. Combottelua en oo kyl koittau. Ja toleranssia mihinkää bentsoo ei oo ikuna ollu
Nää loput tenoxit taitaa mennä tohon nukahtamistarkotuksee, kun vihdepotentiaalia en nää. Combottelua en oo kyl koittau. Ja toleranssia mihinkää bentsoo ei oo ikuna ollu
-
Psychonautilus
Jos on yhtään toleja niin ei tuo 60mg Tenoxia nyt hirmu paljon ole. Itse kyllä huomaisin ehkä lievän relaksoitumisen jos pari kaljaa ja pamin olisin vielä ottanut, mutta tuo kukka on paha. Bentsojen vaikutukset on pohjalla piileviä, kukan vaikutukset taas melko kokonaisvaltaisia. Itse tuskin erottaisin noin pientä bentsomäärää jos olisin polttanut isot paukut.Arminius wrote:Otin 60 mg tenoxia ja tuntuu että nämä ei ollenkaan vaikuta. Pohjalla vielä kukkaa ja pari kaljaa. Ai nii ja yks vitosen pami. Pitänee kai suostutella psykiatri vaihtamaan 20mg tenoxit 10mg diapamiin...