Synteettiset kannabinoidit
-
Flood
- Lepakko
Re: Synteettiset kannabinoidit
Joo kyllä tota 081 saa aikalailla poltella..
~15mg toimi jo todella mahtavasti (saattaa kyllä olla, että mun "ghettovapo" vuotaa + oli huono sytkäri)
Mutta joo.. ihan mukavalta tuo 081 vaikuttaa..
Kovin vain on lyhytkestoinnen.. Kovin vaikutus kesti korkeintaan tunnin, ja viimeisetkin vaikutukset olivat mielestäni haihtuneet jo kahden tunnin hujakoilla..
~15mg toimi jo todella mahtavasti (saattaa kyllä olla, että mun "ghettovapo" vuotaa + oli huono sytkäri)
Mutta joo.. ihan mukavalta tuo 081 vaikuttaa..
Kovin vain on lyhytkestoinnen.. Kovin vaikutus kesti korkeintaan tunnin, ja viimeisetkin vaikutukset olivat mielestäni haihtuneet jo kahden tunnin hujakoilla..
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
-
mouru
- Karvakuono
Mulla oli aika hauska kun tuota 081 poltin 3 savut sinä päivänä kun sain sen niin: Ensimmäiset pärähti kuumottavasti, parin tunnin päästä poltin toiset nii tuntu että olis enemmän selvinpäin mitä ennen nuitten polttamista, ja kolmansilla paukuilla tuli aivan supermahtava olo!
-
Kottonmouth
JWH- huume tappoi kaksi ihmistä pohjanmaalla.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... hjanmaalla
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... hjanmaalla
-
perussuomalainen
- Karvakuono
Jehovassa on ainesta seuraavaksi paloittelusurmauutisotsikko- huumeeksi.
-
Neste
- OD
Jep...
Onko noihin kukaan kuollut vielä maailmallakaan? Muistelisin että jenkeissä oli joku yhtä laadukkaasti uutisoitu tapaus?
Onko noihin kukaan kuollut vielä maailmallakaan? Muistelisin että jenkeissä oli joku yhtä laadukkaasti uutisoitu tapaus?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
damazca
- Lepakko
En kyllä jaksa uskoa että puhtaasti jwh olisi tappanut. Itsekin sitä sen verran edesvastuuttomasti käytin ja sain jwh-018:lla ja 6:lla kaljalla itseni siihen kuntoon että konttaaminenkin oli hankalaa (tuohon aikaan siis join normaalisti 3-4 koppaa viikossa). Annokset olivat isoja, gramma saattoi mennä viikossa.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
Neste
- OD
Eihän se mihinkään ole hävinnytakazaa wrote:Vanhaa kunnon -018:sta silti kyllä kaipaan.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
damazca
- Lepakko
Ei sitä enää mun tiedossa olevilta vendoreilta löydy... Huonot vendorit kai sitte.Neste wrote:Eihän se mihinkään ole hävinnytakazaa wrote:Vanhaa kunnon -018:sta silti kyllä kaipaan.
-
doof
- Kameleontti
Vendori lupas pistää piene sample 81 sit ku pistän seuraava satsii tilauksee.
Tuleeko näist kaikist synteettisist samallaiset kuumotukset ku aidost?
Budista oon ollu eros koht jo puolvuot sen kuumottelun ja ahistuksen takia.. Eikä ollu mitään lievää ahdistust
Tuleeko näist kaikist synteettisist samallaiset kuumotukset ku aidost?
Budista oon ollu eros koht jo puolvuot sen kuumottelun ja ahistuksen takia.. Eikä ollu mitään lievää ahdistust
-
Aesma
- OD
Ainakin -018 tuli mulle ahdistusta, mitä mulle tulee ihan normi pajaristakin.
-
damazca
- Lepakko
Joskus. Tosin, tuokin ongelma korjaantuu yksinkertaisesti - polttamalla lisää...
Edit: Tai tuo oli oma metodi. Tosin seuraavat paukut olivat yleensä "ja sitten nukkumaan" luokkaa.
Edit: Tai tuo oli oma metodi. Tosin seuraavat paukut olivat yleensä "ja sitten nukkumaan" luokkaa.
-
Hz0
- Apteekki
Pistin JWH-122:sta muutaman ketolan tilaukseen, parin viikon sisällä raportoin tuliko perille. Olen suunnitellut liuottavani sitä ensin etanoliin ja sitten voisi sitä liuosta sitten dippailla vaikkapa röökiin tai muuhun. Ilmeisesti annokset kun ovat milligrammaluokkaa niin menee turhan riskialttiiksi 0.1g fiktillä.
Kukaan tehnyt onnistuneita JWH liuoksia?
Kukaan tehnyt onnistuneita JWH liuoksia?
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Neste
- OD
Asetoni + yrttimix blendejä tullut tehtyä muutamaan otteeseen. Googlella pitäisi löytyä jokunen ohje/resepti. Kannattaa tarkistaa haidutustestillä ettei asetonissa ole mitään epäpuhtauksia.
-
Varjo
122 210 ja 203 ainakin suht tykkiä =)
018 ei taida saada enää ainakaa jenkeistä, koska se on kaiketi laitonta nykyään sielä?
018 ei taida saada enää ainakaa jenkeistä, koska se on kaiketi laitonta nykyään sielä?
-
Neste
- OD
Juu, muutaman muun JWH:n ja CP:n ohella.Varjo wrote:koska se on kaiketi laitonta nykyään sielä?
-
Hz0
- Apteekki
JWH-122:ää on koeajettu nyt pari päivää, olen laittanut hehkulamppovapoon aina tosi pienen lattapääruuvarin kärjellisen verran tuota ja tuntuu että annos ihan kohdallaan. Yhdessä vaiheessa laitoin kaksi kärjellistä ja meinasin saada lievät överit. Nousut alkoivat 10 minuutin kohdalla, kestivät tunnin ja vielä 2,5 tunnin kohdalla oli niin paukuissa ettei puhumisestakaan meinannut tulla mitään.
Pitäisi kokeilla tehdä tuosta jotain yrttimiksiä kun 3g pussukka tuli hommattua... riittää varmaan koko loppuvuodeksi helposti.
Pitäisi kokeilla tehdä tuosta jotain yrttimiksiä kun 3g pussukka tuli hommattua... riittää varmaan koko loppuvuodeksi helposti.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
damazca
- Lepakko
Niin sinä nyt luulet että riittää loppuvuodeksi, kuukauden päästä huomaat polttaneesi kaikki ja olevasi tilaamassa lisää...
Nimim. "kokemusta on"
Nimim. "kokemusta on"
-
Boilder
- Lepakko
samoin.."Toleranssi kasvaa, täytyy annoksia lisätä"..hurahti kans normaalista 0,15-0,25g/1kk määrästä, normi savu tauon aikana, 0,7g n. 3vk..loppu peleissä yks ainut hittikin teki niin pahat vainot heti päälle että maaliskuun lopulta oon ollut ihan kokonaa ilman jwh.akazaa wrote:Niin sinä nyt luulet että riittää loppuvuodeksi, kuukauden päästä huomaat polttaneesi kaikki ja olevasi tilaamassa lisää...
Nimim. "kokemusta on"
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Hz0
- Apteekki
Point taken. Itsekuriharjoitustahan tämä on. Tiedustelisin muuten vielä että mihinköhän (nestemäiseen) tuo JWH-122 parhaiten jauhemuodosta liukenee... ajattelin jos tekisin omat yrttimixit eli liottaisin jotain kevyttä knasteria vaikkapa liuoksessa ja antaisin kuivua.akazaa wrote:Niin sinä nyt luulet että riittää loppuvuodeksi, kuukauden päästä huomaat polttaneesi kaikki ja olevasi tilaamassa lisää...
Nimim. "kokemusta on"
-
Neste
- OD
Asetoni. Ainakaan 40% alkoholiin ei oikein liukene.
Suosittelen tekemään niin että ruiskit asetoni+JWH liuoksen lääkeruiskulla tasaisesti yrttien päälle ja annat kuivua. Tässä muutamat suhdesuositukset (kylläkin JWH-018) toiselta foorumilta:
Suosittelen tekemään niin että ruiskit asetoni+JWH liuoksen lääkeruiskulla tasaisesti yrttien päälle ja annat kuivua. Tässä muutamat suhdesuositukset (kylläkin JWH-018) toiselta foorumilta:
Mieto:
100mg ----- 12g
250mg ----- 28g
500mg ----- 56g
Vahva:
100mg ----- 6g
250mg ----- 14g
500mg ----- 28g
Asetoni määrä: 4.5ml per yrtti gramma (esim. 130ml = 28g)
-
Hz0
- Apteekki
Tuota noin, jossain kerrottiin että JWH:n sisältämä naftaleeni olisi syöpää aiheuttavaa. Kellään lisätietoa aiheesta?
-
tsundere
- Lepakko
karu fakta, että huumeet on epäterveellisiäHz0 wrote:Tuota noin, jossain kerrottiin että JWH:n sisältämä naftaleeni olisi syöpää aiheuttavaa. Kellään lisätietoa aiheesta?
-
lappilainen
Olen lukenut jostain että naftaleenista ei ole haittaa jos vaporisoi, eikä polta. Naftaleenirengas ei irtoa itse JWH:sta tai jotain, en todellakaan muistaHz0 wrote:Tuota noin, jossain kerrottiin että JWH:n sisältämä naftaleeni olisi syöpää aiheuttavaa. Kellään lisätietoa aiheesta?
-
tsundere
- Lepakko
RCS-4,
tietoa? kokemusta?
näit uusia kemikaaleja tulee ku sieniä sateella, ei pysy enää perässä
tietoa? kokemusta?
näit uusia kemikaaleja tulee ku sieniä sateella, ei pysy enää perässä
-
haureus
- Lepakko
Kemikaali ei kuitenkaan ole sanonyymi huumausaineelle.tsundere wrote:näit uusia kemikaaleja tulee ku sieniä sateella, ei pysy enää perässä
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
-
tsundere
- Lepakko
eikä sanonyymi ole synonyymi synonyymillehaureus wrote:Kemikaali ei kuitenkaan ole sanonyymi huumausaineelle.tsundere wrote:näit uusia kemikaaleja tulee ku sieniä sateella, ei pysy enää perässä
-
haureus
- Lepakko
Eikä imbesilli ole intelektuelli.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
-
tsundere
- Lepakko
hyvä ja tärkeä postaus, mutta jos takaisin aiheeseen..haureus wrote:Eikä imbesilli ole intelektuelli.
kellään tietoa?RCS-4 also known as sr-19. Novelty cannabinoid.
-
Hz0
- Apteekki
JWH-122:stä vielä sen verran että tulipa kokeiltua tätä nyt vihdoin syötynäkin. Liuotin n. 10-15mg tuota pulveria huoneenlämpöiseen rypsiöljyyn, sitten tein tuolla öljytilkalla ison muffinssin kahvimukiin. (http://www.squidoo.com/fiveminutebrownie). Söin koko hoidon yli 2h sitten, tuntuu että alkoi päristä kunnolla vasta tunnin kohdalla.
Tuntuisi nousevan vähintäänkin yhtä korkealle kuin vapotettuna...
EDIT:
Prkl että tuli oltua kuoseissa taas... puoli kahdeksalta illalla söin ja nyt seuraavana päivänä klo 13 tuntuu vieläv ähän efektejä. On tää hullua tavaraa.
Tuntuisi nousevan vähintäänkin yhtä korkealle kuin vapotettuna...
EDIT:
Prkl että tuli oltua kuoseissa taas... puoli kahdeksalta illalla söin ja nyt seuraavana päivänä klo 13 tuntuu vieläv ähän efektejä. On tää hullua tavaraa.
-
SadPanda
- LD50
Itsellä oli jotain yrttisekoitusta eräältä vendorilta joka sisälsi tätä rcs-4:losta sumutettuna siihen höttöön.tsundere wrote:hyvä ja tärkeä postaus, mutta jos takaisin aiheeseen..haureus wrote:Eikä imbesilli ole intelektuelli.
kellään tietoa?RCS-4 also known as sr-19. Novelty cannabinoid.
Tää oli paras kannabinoidi mitä oon testannu !! Pisti itellä ainakin naurattaa, sativaista polttoa ja nauratti vaikkei olisis ollut aihetta nauraa =) ! Kestoltaan jwh.081 tasoa eli ei kovin pitkä.. Eikä tullut pahaa "Pöhnää"..
Nyt pitäis huomenna tulla ramma tätä jauhemuodossa että pitää testailla syötynä ja polttaa ainaki yhet semiöverit
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma