Buprenorfiini (mm. Subutex)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Tiberius
Lepakko

Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)

Post by Tiberius »

rogues wrote: no kyllä vaan on muutama levy 2 sia on punasaella pohjalla ja 4 set mustalla. ja kuvittelusta voit haistaa pitkän paskan :mrgreen:
sen verran oon noiden aineiden kanssa säätänyt että varmasti tiedän asiat!!

no et ilmeisesti ole.

naloksonia on suboxonessa kuten varmasti tiedät joka salpaa opiaattien pärinää.taitaa sulla nyt mennä 0,2mg ja 0,4mg sekasin,vai oliko ne 0,2g ja 0,4g?vai millilitroja vai mitävittua?noh kuitenkin eka oli 0 ja sit oli pilkku,siit oon aika varma tai sit se oli joku toinen aine....mut siis luulen et se naloksoni jota oli suboxonessa ni tekee sen ettei tuu paha olo,tai sit ei.tai sit se oli joku toinen paikka mis sitä oli.
-=€ukataforia eis pathoS=-
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Tiberius wrote: no et ilmeisesti ole.

naloksonia on suboxonessa kuten varmasti tiedät joka salpaa opiaattien pärinää.taitaa sulla nyt mennä 0,2mg ja 0,4mg sekasin,vai oliko ne 0,2g ja 0,4g?vai millilitroja vai mitävittua?noh kuitenkin eka oli 0 ja sit oli pilkku,siit oon aika varma tai sit se oli joku toinen aine....mut siis luulen et se naloksoni jota oli suboxonessa ni tekee sen ettei tuu paha olo,tai sit ei.tai sit se oli joku toinen paikka mis sitä oli.
Naloksoni nimenomaan saa usealle sen todella pahan olon ja oksetuksen aikaiseksi. "alan piireissä" xone ei ole suosittu juurikaan sen takia kun sitä joutuu ottamaan vähintään tuplat ennenkuin "tuntee" jotain ja siltikin olo tuntuu vajarilta.

Muutenkin xone on aivan perseestä ja aiheuttaa enemmän damagea kuin texi. Tsekkailkaa kuukelista.
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

Onko siinä otettu huomioo ne jotka vetää Zonee korvaushoidos kielenalta sensijaa et rätkis tälläst paskaa ränniisä.. Aiheuttaako se enemmän vahinkoa kun texit fimaamatta pumppuu ja massit siihen sossusta ja rikoksista.
Naloksoni saa sen pahan olon jos sitä lyö hihaa..
Se on just siin sen takii et sitä ei lyötäs hihaa..
Mut ku se on pakko lyödä hihaa.. !!!
Lopettasitte tän paskan vetämisen kundit
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

en oo huomannu mitään eroa texissä ja xonessa ku harvoin ottaa.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Mandown wrote:Onko siinä otettu huomioo ne jotka vetää Zonee korvaushoidos kielenalta sensijaa et rätkis tälläst paskaa ränniisä.. Aiheuttaako se enemmän vahinkoa kun texit fimaamatta pumppuu ja massit siihen sossusta ja rikoksista.
Naloksoni saa sen pahan olon jos sitä lyö hihaa..
Se on just siin sen takii et sitä ei lyötäs hihaa..
Mut ku se on pakko lyödä hihaa.. !!!
Lopettasitte tän paskan vetämisen kundit
Tää tuli ihan mutuna nyt mutta juuri kysseessä on korvaushoito potilaat jotka saavat xonea. Xone tuhoaa hampaat nopeammin kuin texi. Näitä xone haittapuolia oon katellu jostain jenkkilän lääketieteen julkasuista. Kai sekin jotain kertoo että xonea ei saa antaa raskaana olevalle äidille vaan sen pitää olla subutexia. Korvaushoidosta kun puhutaan.

Onneks ei tarvi enään ton texin (tai minkään bupretuotteen) kans kikkailla enään.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Pääsit xxx-men irti?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

King Ink wrote:Pääsit xxx-men irti?
joo, sanotaanko näin että mun käyttö loppu siihen että alko itse aine vituttamaan niin paljon ettei sitä kiinnostanut enää vetää.
Nyt oon ottanut kyl muutaman päivän oxyä.
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Eilen tuli xonee koitettuu ekaa kertaa. 0,5 mg nokitin 2x tunnin välein. Ihan jees olot, 3 kertaa kävin yrjöllä ja kurkku kipeyty. :D
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

oon miettinyt...

että mikä ajaa ihmisen subutexin pariin?

kun kuulee sellasta juttua, että jotkut tyypit ei edes tiedä mitä "kasipallo" tarkoittaa, ja silti haluais vaan alottaa subutexin käytön :D te psyvaulttilaiset, jotka olette subutex-koukussa, tiesittekö mihin lähdette mukaan kun aloititte?

en tajuu, 50-100€ viikossa siihen, että saa viekkarit pois ja normaalin olon? :D

onko järjettömämpää päihdettä... hidasta itsemurhaa, ja siitä joutuu vielä maksamaan ihan törkeesti.

valaiskaa mua.

subutexin käytön hyvät puolet?
vastatkaa vihaan rakkaudella
lappilainen

Post by lappilainen »

tsundere wrote:oon miettinyt...

että mikä ajaa ihmisen subutexin pariin?

kun kuulee sellasta juttua, että jotkut tyypit ei edes tiedä mitä "kasipallo" tarkoittaa, ja silti haluais vaan alottaa subutexin käytön :D te psyvaulttilaiset, jotka olette subutex-koukussa, tiesittekö mihin lähdette mukaan kun aloititte?

en tajuu, 50-100€ viikossa siihen, että saa viekkarit pois ja normaalin olon? :D

onko järjettömämpää päihdettä... hidasta itsemurhaa, ja siitä joutuu vielä maksamaan ihan törkeesti.

valaiskaa mua.

subutexin käytön hyvät puolet?
Huonona puolena on melko vahva riippuvuuspotentiaali, joka taitaa käsittää kaikki luettelemasi asiat. Jos käytät ainetta vastuullisesti, ei siitä koidu haittoja nimeksikään. 50-100€ viikossa ei tee juurikaan pahaa lompakolle, mutta elimistölle päivittäiset "vedot" eivät ole hyväksi.

Itse koen euforian, rentouttavat valveunet, kokemuksen ja illanvieton erittäin positiivisiksi puoliksi, tosin näihin tarkoituksiin esimerkiksi oksikodoni tai morfiini soveltuu buprenorfiinia paremmin. Subutex on hyvä lääke vieroitushoidossa, mutta huono viihdekäytössä.
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

Silti täälä kitkuset suomipojat vetää tätä paskaa vaikka on iha perseestä koko paska.
Kaikille satunnaiskäyttäjille.. lopettakaa
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
Vape
Lepakko

Post by Vape »

En oikein hahmota mitä pahaa on satunnaiskäytössä, valaiskaa
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Vape wrote:En oikein hahmota mitä pahaa on satunnaiskäytössä, valaiskaa

Ei munkaan mielestä oo mitään pahaa vaikka jopa ränniin vetäis yhtenä päivänä vaan vaikka 2-4kk välein.

Mutta ku se on laiton huume ni se se on.
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

Moni jotka tossa pahassa koukussa on ni varmaa alottaneet satunnaisella käytöllä..
Kysytää enemmänki että mitä hyötyä siitä on?
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Mandown wrote:Moni jotka tossa pahassa koukussa on ni varmaa alottaneet satunnaisella käytöllä..
Kysytää enemmänki että mitä hyötyä siitä on?
Joo. Voi oikeastaan ylestää kaikkiin jarruihin. Hyvin harva joka olosta nauttii pystyy pitämään harmittomassa, mutta epäsäännöllisen säännöllisessä satunnaiskäytössä yli 2 vuotta. Nähty niin monet kerrat...
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Epäsäännöllisen säännöllinen ja totaalisen epäsäännöllisen epäsäännöllinen jarrujen käyttö on varmasti eri asioita. Mut varsinkin jos on aineita tarjolla, niin sitä helposti lipuu pikkuhiljaa säännöllisempään käyttöön ja siitä sitten hyvästi kohti riippuvuutta. Jos niistä nauttii.

Itse tosi paljon nautin jarruist, mut niitä tulee otettua tosi harvoin. Syynä varmaankin se, etten saa niitä kuin ihan satunnaisesti, enkä oo niin hölmö et lähtisin itse niitä etsimään. Protect me from what i want.

Hyötynä tositosi epäsäännöllisessä käytössä pitäisin vaan lähinnä mielihyvää ja rentoutumista. Eihän ne nyt niin hyödyllisiä välttämät oo, mut tosi jees silti.
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Itse olen nauttinut kahdeksan vuoden jarruhistoriani aikana n. 20 kertaa bupree, n. 100 kertaa kodeiinia ja n. 50 kertaa obaa poltettuna

Tykkään ihan liikaa. Jonkin asteinen psyykkinen koukku on ollu ekasta kokeilusta asti. Jotenki o vaan niin täydellistä, tyynyys, rauha, upottavuus.

Pelastukseni on tähän mennessä luultavasti ollut huumekontaktien täydellinen puute
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Toimiiko 0.8 teemuja huonommin kuin normaalisti, kun oon tänään kolmen aikaan ottanu 400mg tramadolia ja vielä on vähän päällä nuo vaikutukset?
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

gestapo wrote:Toimiiko 0.8 teemuja huonommin kuin normaalisti, kun oon tänään kolmen aikaan ottanu 400mg tramadolia ja vielä on vähän päällä nuo vaikutukset?
Miksi toimisi huonommin?
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Ku bubreki on opioidi niin blokkaako tramali sitä?
lappilainen

Post by lappilainen »

gestapo wrote:Ku bubreki on opioidi niin blokkaako tramali sitä?
En usko, mutta bupre taitaa blokata tramadolia osittain.
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

lappilainen wrote:
Näin se on.. Taitaa tramadol olla ainut opioidi joka toimii edes vähän vaikka bupree olis ottanu?
lappilainen

Post by lappilainen »

anaganja wrote:
lappilainen wrote:
Näin se on.. Taitaa tramadol olla ainut opioidi joka toimii edes vähän vaikka bupree olis ottanu?
Johtunee siitä, että tramadoli (muistaakseni) kajoaa aivoissa dopamiinitasojen lisäksi myös serotoniinin tuotantoon. Tramadoli on SNRI.
Lehti
Karvakuono

Post by Lehti »

lappilainen wrote:
anaganja wrote:
lappilainen wrote: En usko, mutta bupre taitaa blokata tramadolia osittain.
Johtunee siitä, että tramadoli (muistaakseni) kajoaa aivoissa dopamiinitasojen lisäksi myös serotoniinin tuotantoon. Tramadoli on SNRI.
Eihän se mikään SNRI ole?

" Tramadolin vaikutusmekanismissa on paljon yhteistä kaukaisen sukulaisen venlafaksiinin (SNRI, masennus- ja bipolaarihäiriöisen hoitoon käytettävä lääke) kanssa."

- Wikipedia
I'm not smoking any more, but I ain't smokin' any less
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

On myös SNRI. Tramadoli vaikuttaa aivoissa aika paljon useampiin eri osiin mitä yleensä opiaatit/opioidit. Siitä johtuu se tramadolin poikkeavuus verrattuna muihin opioideihin ja esim. pienempi fyysinen koukuttavuus.
lappilainen

Post by lappilainen »

Mielestäni yksi huonoimmista opiaateista / opioideista. Euforia oli melko pientä, olo ei ollut lämmin ja mukava kuten esim. kodeiinipäissään, vaan kuuma ja tunkkainen. Hengitystiet tuntuivat ahtailta. Ainoaa erittäin positiivistä muihin opioideihin verrattuna oli se, ettei liikkuminen aiheuttanut kovin pahaa pahoinvointia. Tähän saattaa toki vaikuttaa se, että aina kun emme käärineet jointteja, poltimme niitä. :P

Mukavaa oli, mutta tähän aineeseen kyllä hieman petyin. Otin useammat 0,5mg linjat illan aikana.

Illan aikana meni:
~1,5mg buprenorfiinia
~15mg jwh-018 (toleranssia kannabikseen, se taitaa vaikuttaa myös "jehovaa" poltellessa)
~0,6g laadukasta kannabista (toleranssia jonkin verran)
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

Bupre on paskaa korvaushoitoa johon kaikki on koukussa.
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

smokywestern wrote:Bupre on paskaa korvaushoitoa johon kaikki on koukussa.
So? Tää oli taas saatanan tarpeellinen informaatio. :roll:
. . . (--) °
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

smokywestern wrote:Bupre on paskaa korvaushoitoa johon kaikki on koukussa.
Tarkotikko että bupre on paska _lääkeaine_ johon moni on koukussa? jos vähä viilataa pilkkua..

Mutta jokainen valitsee oman polkunsa.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Varmaan tuo edelline tarkoitti iha sit'a' mit' kirjottiki eli korvausainen oha se herskan korvikeaine.