Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
tonttu77
Tuppisuu

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by tonttu77 »

Mulla ehkä rivatril.. Siis jos päiväseltään meinaa jotain ottaa, se ei väsytä kovin paljoa ainakaan mua.. Tosin nukkumiseen ehdottomasti jokin muu, rivatrililla tulee jännä käänteisvaikutus, jos liikaa nappaa, alkaa kummasti piristää :/ Bentsoista en juuri muita olekaan kovin kauaa käyttänyt, mutta eiköhän noi muistaakseni ole kaikki joskus tullut kokeiltua.. Ja joops, tenox on yks lemppari :)
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Bentsoissa oo muuta vikaa ku niiden lyhyt toimivuus tarkotukseensa. Viikossa, parissa lopettaa toimimisen siihen tarkoitukseen mihin ne on määrätty, ja sitten niitä onkin ihan sama syyä viihteilyyn. :/

Itselläni unen saantiin useimmat määrätty, ja tuntus että pitäis olla kaappi täynnä eri valmisteita joita vois sitten tarpeen tullen vaihella. Yritäppä sitten selittää lekurissa asiaa, niin oot päideriippuvainen ja huono ihminen... :roll:

Kokeilisivat ite valvoskella yöt ja huomata pikkuhiljaa muuttuvansa zombiksi... Seuraavaksi varmaan hommattava sellanen etälamautin? Jos sillä lähtis taju ku tarvii? :mrgreen:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
tomet
Karvakuono

Post by tomet »

Petri6
OD

Post by Petri6 »

triptom wrote:http://www.kotitesti.fi/bentsodiatsepii ... 79139daadf

Saako noita ihan apteekeista? :right:
Joistain apteekeista saa. Useat kuitenkin tehneet periaatepäätöksen, että eivät myy kotihuumetestejä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
tomet
Karvakuono

Post by tomet »

Petri6 wrote:
triptom wrote:http://www.kotitesti.fi/bentsodiatsepii ... 79139daadf

Saako noita ihan apteekeista? :right:
Joistain apteekeista saa. Useat kuitenkin tehneet periaatepäätöksen, että eivät myy kotihuumetestejä.
Joo kolmeen apteekkiin soitin eivätkä myy, neljännessä sitten nappas :)
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

sanokaa olevanne joko yrittäjä ja haluatte testata käyttääkö teidän joku työntekijänne bentsoja :mrgreen:
AlproRusi

Post by AlproRusi »

Piti leikata noi 50mg tabut kahdeksaan osaan ja tuli vähän sitä jauhoa ja muruja siintä.

A4-peiperin päällä kuitenkin tein sen homman terävällä veitsellä ja sai siintä hyvin talteen ja noi tomut lipastua :P

Hyvin kyllä rauhoittaa oluen kanssa. Mukavan rauhallinen olo tulee ja voi keskittyä hyvin musiikin kuunteluun.
lappilainen

Post by lappilainen »

2mg rivatrillistä otin neljäsosan kodeiininuokkuja boostaamaan, mutta eipä tullut samaa efektiä kuin diapameilla vaan euforiset vaikutukset vain latistuivat ja "nuokut" olivat muutenkin huomattavasti lievemmät. Mitä lie käyttöä keksin lopuille rivoille, bentsokännejä en harrasta eikä ole paniikkikohtauksia. Ehkä sitten pahojen matkojen varalle laitan talteen ainakin yhden.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

lappilainen wrote:2mg rivatrillistä otin neljäsosan kodeiininuokkuja boostaamaan, mutta eipä tullut samaa efektiä kuin diapameilla vaan euforiset vaikutukset vain latistuivat ja "nuokut" olivat muutenkin huomattavasti lievemmät. Mitä lie käyttöä keksin lopuille rivoille, bentsokännejä en harrasta eikä ole paniikkikohtauksia. Ehkä sitten pahojen matkojen varalle laitan talteen ainakin yhden.
Aika jännä. Mulla rivat taas pistää kuuppaa isolla kädellä himmeeksi buustaillessa opiaatteja ja muutenkin. Mutt xanorit sen sijaan ovat kuin karkkia joilla ei mitään vaikutusta ainakaan itselle. Tehään vaihtarit? (<---modet huom.VITSI!)
drugface
Karvakuono

Post by drugface »

Onko kukaan huomannu eroja rinnakkaisvalmisteilla ja normivalmisteilla?

Ite oon huomannut ainankin et Opamoxista ku saa Oxamin nimistä ja paljon halvempaa lääkettä ni liukenee ainanki nopeemmin ja vähemmä laktoosimonohydraattia yms mitä jatkeita niis on seassa. Sitte Diapamissa Stesolid on sellane et hajoo melkeen heti suuhun ja ei maistu karseelle vaik tabletti onki vähän suuremman kokonen. Xanorissa taas Alprox yms on paljon huonommin toiminu ku ite päävalmiste millä tarkotan Xanoria. Kannattaa kokeilla kyllä noissa jotain nopeampivaikutus-eroja huomattavasti omalla kohdalla on ollut.

Edit: Oon kanssa huomannu et 0.5mg Rivatrillit ei toimi todellakaan samaan tapaan kun 2mg Rivatril. Johtunee varmaan siitä, että tabletit on samankokosia ja kestää 2 milligrammassa 4 kertaa enemmin liueta elimistöön kun on niitä tabletin jatkeita yms koko. Sama homma 2mg Diapameissa et niitä 5kpl=10mg ei vastaa sitä kympin pamia mitenkään. Tää on vaa itsekoettua mitä tähän oon kirjotellut ja omia mielipiteitä. Toki voi olettaa plaseboefektinä, et koen nää mut ei se ihan, niin taida kummiskaan olla :)
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

drugface wrote:
Edit: Oon kanssa huomannu et 0.5mg Rivatrillit ei toimi todellakaan samaan tapaan kun 2mg Rivatril. Johtunee varmaan siitä, että tabletit on samankokosia ja kestää 2 milligrammassa 4 kertaa enemmin liueta elimistöön kun on niitä tabletin jatkeita yms koko. Sama homma 2mg Diapameissa et niitä 5kpl=10mg ei vastaa sitä kympin pamia mitenkään. Tää on vaa itsekoettua mitä tähän oon kirjotellut ja omia mielipiteitä. Toki voi olettaa plaseboefektinä, et koen nää mut ei se ihan, niin taida kummiskaan olla :)
Kyllä se 0,5mg x 4 rivaa toimii yhtälailla kuin se 2mg. Sama pamien kohdalla.
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Ei mun ahdistukseen ainakaan auta muu kuin ksanori.

Lääkärin määräyksestä; Opamox -> Temesta -> Rivatril -> Xanor

Nyt siis olen näin ravintoketjun huipulla :roll:

viihteelle sitten 3-5 x määrätty annos
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Ongelma wrote:Ei mun ahdistukseen ainakaan auta muu kuin ksanori.

Lääkärin määräyksestä; Opamox -> Temesta -> Rivatril -> Xanor

Nyt siis olen näin ravintoketjun huipulla :roll:

viihteelle sitten 3-5 x määrätty annos
Eipä auta kohta enää tuo alpratsolaamikaan, jos jatkat sillä "viihteilyä".
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Näinhän se valitettavasti menee
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Tuli eilen kaverin kanssa mietittyä savuissa, että mikä on vahvin bentso
Ite olin sitä mieltä että Rivatrilit ja kaveri sanoi Xanor. Eli tästä voi olla montaa mieltä...
Mutta onko tähän jotain oikeesti tieteellistä näyttöä että mikä on oikeasti vahvin?

just wondering.. :roll:
zerk

Post by zerk »

Määrittele "vahvin".

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_be ... dose_table

Tuossa nyt on jotain tietoa asiasta.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Vape wrote:Tuli eilen kaverin kanssa mietittyä savuissa, että mikä on vahvin bentso
Ite olin sitä mieltä että Rivatrilit ja kaveri sanoi Xanor. Eli tästä voi olla montaa mieltä...
Mutta onko tähän jotain oikeesti tieteellistä näyttöä että mikä on oikeasti vahvin?

just wondering.. :roll:
Varmaan Suomen apteekkien bentsoista joko triatsolaami (Halcion), tai sitten midatsolaami (Dormicum), vie voiton vahvuudessa.
Näitten jälkeen varmaankin juuri nuo Rivatril ja Xanor, 2 milligramman tabletteina.

Ja tämä oli täysin omista olettamuksista ja kokemuksista. Lääketieteellisesti en osaa sanoa mikä on "vahvin" bentso Suomessa. Ja sitten taas jos itse aletaan testailemaan bentsojen vahvuuksia, niin tulee esille ne yksilölliset erot. Osa ihmisistä ei reagoi hirveästi vaikkapa johonkin Xanoriin, kun taas toinen konttaa lattialla samasta annoksesta.. Kärjistettynä.

Aika paljon myös olisi mielenkiintoisia sekä tehokkaita bentsoja, millä ei Suomessa ole myyntilupaa. Flunitratsepaamilla etenkin saisi olla Suomessa myyntilupa.
C0H0

Post by C0H0 »

lappilainen wrote:2mg rivatrillistä otin neljäsosan kodeiininuokkuja boostaamaan, mutta eipä tullut samaa efektiä kuin diapameilla vaan euforiset vaikutukset vain latistuivat ja "nuokut" olivat muutenkin huomattavasti lievemmät. Mitä lie käyttöä keksin lopuille rivoille, bentsokännejä en harrasta eikä ole paniikkikohtauksia. Ehkä sitten pahojen matkojen varalle laitan talteen ainakin yhden.
Säästä krapulaa varten, toimii täydellisesti kun on vielä sen verran pitkävaikuteinen, stimulaskuihin kans tosi hyvä. Oon kans huomannut et tietyt bentsot vaan latistaa tiettyjen opiaattien vaikutuksia, omalla kohdalla esim. xanor latistaa kodeiinia mut voimistavan tramadolia, tenox taas tuntuu latistavan lähes kaikkia opareita. Dormicum sitten voimistaa lähes kaikkia. Tiedä sitten mistä johtuu. Tenoxista olen huomannut vielä senkin että tulee tosi masentunut olo, toisin kuin xanorista.
dazerc

Post by dazerc »

Sain tossa ekaa kertaa dormicumeja. Ajattelin säästää ne buustimaan mitä muuta vaan opioidia, paitsi subua koska sitä en ole koskaan ottanut enkä ota. Onko ne hyvä yhdistelmä opiaattien/opioidien kanssa ja miten ne kannattaisi nauttia kun en piikkimiehiä ole? Jotkut ovat puhuneet että bentsot latistaisivat vaikutusta, mutta onko dormicumeissa eri juttu?
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Mitenkähän on, toimiiko fenatsepaami krapulan helpottamiseen?
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

dazerc wrote:Sain tossa ekaa kertaa dormicumeja. Ajattelin säästää ne buustimaan mitä muuta vaan opioidia, paitsi subua koska sitä en ole koskaan ottanut enkä ota. Onko ne hyvä yhdistelmä opiaattien/opioidien kanssa ja miten ne kannattaisi nauttia kun en piikkimiehiä ole? Jotkut ovat puhuneet että bentsot latistaisivat vaikutusta, mutta onko dormicumeissa eri juttu?
Suosittelisin kyllä testaamaan ensin pelkkää midatsolaamia (Dormicum), ettei sitten opioidin kanssa tule mitään ikäviä yllätyksiä (esim. nukahtaa kesken kaiken tai pahempaa). Bentso+opioidi -kombosta on monia mielipiteitä, toiset tykkäävät ja toiset eivät. Omasta mielestäni bentsot kuitenkin jyräävät opioidien vaikutusta, joten suosinkin muita aineita opioidien buustamiseen (kuten pregabaliinia, titsanidiinia, hydroksitsiinia ja syklitsiiniä). Midatsolaamista minulla ei kyllä ole mitään kokemusta.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

kyl bentsot buustii opiaatteja mutta menee oikeastaan vaan enemmän sekaisin ei oo enää sitä opiaattieuforiaa niin paljon tai ei ainakaan tiedosta sitä..
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

akazaa wrote:Mitenkähän on, toimiiko fenatsepaami krapulan helpottamiseen?
TOIMII!! :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Olio wrote:kyl bentsot buustii opiaatteja mutta menee oikeastaan vaan enemmän sekaisin ei oo enää sitä opiaattieuforiaa niin paljon tai ei ainakaan tiedosta sitä..
Ite oon huomannu et pienillä annoksilla (0,5mg-1mg) ksanori ei tuhoa niitä euforioita. Sirdaludi o kanssa vitu jees, mut ei o bentso
zerk

Post by zerk »

Dormicum on mulla ainoa bentso joka ei latista opioidien euforiaa. Mut sekään ei lisää sitä vaan laittaa nuokuttamaan liiankin tehokkaasti.
Jenkem

Post by Jenkem »

Tolet alkaa oleen aika korkeella. Tätä koukkua en halua ku toisesta taistelemassa irti. "Älä luota lääkepaholaisen lafkaan, se on tainnutuspaskaa. Äläkä siihen mitä diileris jatkaa, epäpuhdasta paskaa"
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Sama vika ku syöny säännöllisesti xanoria nyt jo kaks vuotta. Tässä ollu muutama päivä näiden parin vuoden aikana ku joutunu olee ilman,kun ahneuspäissään syönyt niitä hotkimalla kun luullut että toimis silleensä niiku ennenvanhaan.. Luulin että toimivat,no they dont... Enää oo kun 4mg päivässä määräys lekurin. Se oli tossa viime talvena vielä xanor 1mg x 3 kpl/vrk ja xanor depot 1mg x 3kpl/vrk.. Ei kopsahda päähän enää vaikka söis listan niitä,ihan sama syökö sen 3-4 milliä niiku määrätty vaiko syö sen 20milliä päivässä. Ei oikeestaa mitää eroo. Muuta ku siinä ku ei syö,oh lord niitä päiviä ku ei o syöny. Onneks poistettiin iteroinnit respoista mutta silti niitä ei saa sillee mite haluu ulos. Määrättiiin 200kpl 1mg depotteja nii otin 100kpl ja ahneuspäissään söin ne pois siinä tuli 10päivää että sai ne toiset 100kpl ulos apoteekista,luojan kiitos että oli somnoreita mitä söi aina ku tuntu päässä siltä että palataan vaiko eikö?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

Millasta oloo noilla bentsoilla olis tarkotus saada aikaan?
Oon joskus kaverin kanssa nuita syönyt (nimiä en muista) ja ainakaan mitään oloja en saanut.
Last edited by Dreamer on Sun 07 Aug 2011, 15:57, edited 1 time in total.
C0H0

Post by C0H0 »

Olen huomannut et nykyään lähes kaikista bentsoista tulee jotenkin karsea olo fyysisesti. Sellanen limanen ja hikinen olo, ruoka maistuu oudolta ja suussa sylki tuntuu todella limaselta ja iljettävältä, lisäksi kaikki värit ja tavarat näyttää jotenkin muovisilta. Tullut siis käytettyä bentsoja on/off 5 vuotta, välillä muutama kuukaus päivittäin, maks. 6kk, sit puol vuotta ilman, ja sit lyhyempiä viikon tai parin käyttöä). Monet Suomesta saatavista bentsoista testattu eli alpratsolaami, diatsepaami, okatsepaami, tematsepaami, midatsolaami, klonatsepaami, loratsepaami sitten vähän harvinaisempia eli etisolaami ja fenatsepaami ja nää z-bentsot tsopikloni ja tsolpidemi. Stellasta (tsolpideemista) aiheuttaa jopa oksettavan olon, että usein on öisin herännyt ja oksentanut, siitä tulee henkisesti kans todella iljettävä olo mukaanlukien ärsyttävät visuaalit. Lisäks muutamat muutkin bentsot (mm. klonatsepaami, fenatsepaami) aiheuttaa pieniä visuaaleja, eli vähän kuin stellan kanssa, kirjaimet liikkuu jne. Mutta kyllä ne edelleen ahdistukseen auttaa, jopa 0,5mg xanor ja 10mg tematsepaami auttaa nukahtamaan (tosin yleensä herää siinä 2-5 tunnin päästä). Päihdekäyttöön nää ei näytä enää mulla toimivan, ellei muutamaa kombotusta (dormicum + opiaatit) lasketa. Ainiin ja alkoholiakin saa juoda aika paljon bentsojen kanssa, eikä muisti lähde siitä mihinkään, itseasiassa tuntuu vaan selvältä.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Bentsokoukku on helvetti. Ekana aamul ajattelee vaan sitä 10mg pamii ja aamukahvejen jälkeen toinen sillä pärjää iltaan asti ja taas 1 ja sit viellä tennaria illalla huoh pitäis kyl pikkuhiljaa vähentää sitten kun jaksaa.