Kokemuksia tästä haluaisin kuulla..
Itse maistelin tätä illan aikana puoli g (500mg) pulverimuodossa., Ekaks nakkasin about 100mg hihaan, aika tunkkanen olo joskin aika empatogeeninen ja alko hymyilyttämään mutta aika heikko vaikutus loppupeleissä- Sitten sekotin veteen eyeballattuna 200-250mg ja meni semmonen 20min niin alko silmissä väristä ja leuat lonksumaan,tuli sellainen erittäin lämmin ja ihana olo ja mieliala kohos kyllä kattoon, musiiki kuulosti täydelliseltä, oli kiva kiemurrella sohvalla ja pisti ajattelemaan.ja loput otin parissa osassa i.v:nä ja se pidensi olojen kestoa erittäin kivasti ja toi aina nousufiilikset uudelleen päälle..Ja tää pysy muuten päässäkin pitempää mitä mephe. <3 me like it!. Tykkäsin kovasti!!! Aikalailla mephedronen kaltainen mutta ei niin stimumainen olo enempi empatogeeninen. Nytten on tulossa 5g cristalli muodossa kalliimpaa tavaraa (yleensä tällä vendorilla ollu kaikki muukin laadukkaampaa).. Täytyy raportoida fiiliksistä..
Mitenhän tätä uskaltais kombotella? 6-apb:tä tulee samplepack myös 100mg (tuo 100mg sinivalon mukaan tuhti annos jo) niin mietin että jos kokeilisi komboilla vaikka 50mg 6-apb & 150mg 4-mec,, Oiskohan tuo kovinki vaarallista tai onkohan mahdollisia riskejä käydä hassusti?
Mut siis Imo. erittäin loistava alternative halailupäihde <3 <3 ja edullinenki
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Epru0 wrote:Minkäslaiset laskut? MDMA tyyppiset jos ollenkaan?
Nooh ei lähelläkään..Aika loivat tosin mulla oli subuu milli (minkä vaikutusta en edes huomanu) Leukoja kiristi ja ois tehny mieli lisää mutta ei kuitenkaa tullu sellaista "surullista" tunnetta mikä tulee mdma laskuissa ku ei ookkaa enää niin kivaa Mikä johtuu kait siitä että ei tästä sitä rakkaudenhumahduksen tunnetta tule mikä madamessa on ihaninta. <- mut kuitenki helkatin empaattista menoa tämä on, ja ei pahoja laskuja ainakaan itellä, tosin vkonlopuks tulee femma tätä niin pitää kattoa mitä isompien sessareiden jälkeen tapahtuu
Tätä tuli käytettyä viime joulun aikoihin ahkerasti kristalli ja jauhe muodossa. Antaa i.v käytössä ihan tajuttoman voimakkaat nousut. Ei toimi niinkään stimulanttina, vaan puhtaasti empatogeenisesti. Laskuja ei juurikaan edes tule, mutta vaikutuskin on aika lyhyt ja tole kasvaa nopeasti tuohon. Yhdessä vaiheessa otettiin tyttöystävän kanssa tuota aina ennen nukkumaan menoa ja johan oli aistikasta menoa. Toimii hyvänä seksi huumeena.
Itse olen tähän mennessä tätä kokeillut vain 250mg pellettien muodossa. Aluksi joskus puolikkaan nappasin, melko kivat fiilikset tästä kyllä tulee. Se 250mg on melko hyvä annos syötynä. Oon 5-apb:n kanssa tätä ottanut useinkin, 5-apb:n määrät on mulla ollut melko isojakin, tarkoista määristä ei mitään hajua.
Tolet tähän kyllä nousee aika nopeesti, tosin mulla tuntuu tolet nousevan huimaa vauhtia kaikkeen.
Nyt tilasin 5g pulverimuodossa. Miten iv-käyttö tämän kanssa, miten liukenee veteen jne?
Ihan perusväsäys.. Vettä kannattaa laittaa reilusti ettei kirvele ja polta suonta..
Hyvin liukenee veteen pulveri ja kiteet myös kunhan hetken naputtelee Se vaan että iv:nä tää on aika vaisua, tai siis se hetken humahdus mutta siinä se sit onki loppuu liian pian ja tole nousee myös iv:nä nopeampaa(tai siltä ainaki tuntuu)
Se on hyvä ku ottaa tarpeeks ison pommin 200-300mg pohjille ja sitte boostailee nokitellen, ja miksei iv:näki
potentti empatokeeni eikä tunnu läheskään niin toksiselta mitä mephedrone tuntui. Fyysisiä negatiivisia vaikutuksia en oo huomannu.
Hyvää kamaa tää on. Kombotteluun myös loistava. JUST BUENO
miltä tää on teillä haissut? tilasin joskus aikoja sitten ykkösen tätä. hais ihan kauheelle scheisselle, enkä ees kyllä tykännyt.. tiedä sit oliko kontaminoitunut erä
Hoppa wrote:miltä tää on teillä haissut? tilasin joskus aikoja sitten ykkösen tätä. hais ihan kauheelle scheisselle, enkä ees kyllä tykännyt.. tiedä sit oliko kontaminoitunut erä
Kyllä haisee. Yhtä pahan jahusta mitä mephedrone oli. ja haisee ihan samalle
Tämä on jäänyt mieleen suosikkikatinonina... tosin noita uudempia en ole testannutkaan, mutta epäilen vähän onko niistä tämän korvaajaksi. Hyviä comboja muistan tehneeni mm. tämä + mpa ja eräs kaveri tykkäsi kovasti tästä sotkettuna etyylifenidaattiin, itse en tuosta EPH:sta niin välitä, eennemmin 4-MEC ihan itsenään. Aika lievähän tässä tuo stimulaatio on, mutta sosiaaliseen kanssakäymiseen ihan ehdoton päihde, yksin tämän ottaminen on jotenkin hölmön tuntuista (ja vähän ahdistavaakin) kun on niin seurallinen olo.