Videopelit
-
mauseri
- LD50
Re: Pelit
Kolmosesta jos puhut niin hae se yks mikä vittu onkaan ennenkö tuhoot sen citynPhilosophize wrote:Alotin tänään pelaamaan uudelleen tota fallouttia. Poistin vanhat seivit ja ihan alusta siis. Jos tuon nyt saisi loppuun asti
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Comadope
New Vegasista puhun. Kolmonen on kuulemma paljon huonompi mitä tämä uusin?mauseri wrote:Kolmosesta jos puhut niin hae se yks mikä vittu onkaan ennenkö tuhoot sen citynPhilosophize wrote:Alotin tänään pelaamaan uudelleen tota fallouttia. Poistin vanhat seivit ja ihan alusta siis. Jos tuon nyt saisi loppuun asti
-
Huiko
- LD50
Älä usko kaikkee mitä "ne" puhuu. Hyviä molemmat. Tai siis tossa kolmosessa tykkäsin kaikista lisäosistakin joita ilmesty, vaikka vähän rahastukselta tuntukin. Jos et oo pelannu kolmosta niin suosittelen lämpimästi. Peli jatkuu kun ostat oikean jatkon. Sen missä tulee 10. lisätasoakin.Philosophize wrote:New Vegasista puhun. Kolmonen on kuulemma paljon huonompi mitä tämä uusin?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
joodoo
- Karvakuono
Ennen tuli pelattua aivan helvetisti juuri wowia ja nettiräiskintöjä...
Tajusin että haluan käyttää aikaani vähän muuhunkin (siis pelasin tosiaan aivan helvetisti).
Nykyään tulee satunnaisesti pelailtua jotain roolipelejä ja paukuissa audiosurfia
Tajusin että haluan käyttää aikaani vähän muuhunkin (siis pelasin tosiaan aivan helvetisti).
Nykyään tulee satunnaisesti pelailtua jotain roolipelejä ja paukuissa audiosurfia
-
Usoda
- LD50
RIFTin headstartti alkaa tos parin tunnin päästä, tosin täl karvalakkimallin netillä clientti on saapunu vasta aamuyöstä. :8
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
sxoxyvg
- OD
Onks tää muutaki ku taas yks wowiklooni?Usoda wrote:RIFTin headstartti alkaa tos parin tunnin päästä, tosin täl karvalakkimallin netillä clientti on saapunu vasta aamuyöstä. :8
Bulletstorm tuli ladattua. Pyssyi ja räjähdyksii on. Kaipais aika helvetisti hatsia tää peli.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Usoda
- LD50
Wowiklooni aika erilaisella classisysteemillä. Sekä on tossa noi "rifti" eventit missä kartalle tulee kohtia joille spawnaa iso kasa mörköjä jotka sitten pitää listiä ja siitä saa rewardia. Sit joskus tulee sellaisia isompiakin koko alueen kattavia mörköinvaasioneita et ne alueelle ilmestyneet möröt ja niitten bossi pitää periaatteessa tappaa ennenkun questausta siellä kohdin voi jatkaa.. niin ja ne voi ottaa npc camppeja haltuunsa kans jolloin sen campin joutuu valtaa takaisin jos sinne on asiaa.sxoxyvg wrote:Onks tää muutaki ku taas yks wowiklooniUsoda wrote:RIFTin headstartti alkaa tos parin tunnin päästä, tosin täl karvalakkimallin netillä clientti on saapunu vasta aamuyöstä. :8
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
foghat
- Psykonautti
Tietokoneella varmaan Postal 2 on miun suosikki, just tarpeeksi älyvapaata menoo.
Pleikkarilla on sitte tullu hakattua eniten varmaan Final fantasyja, VII - X ainakin. Resident evileistä tykkään kanssa paljon, ainakin kakkosesta ja kolmosesta.
Harmi kun ei oo tällä hetkellä mitään konsolia taikka tietokonetta jolla pystyisi pelaamaan. Tai no, on tuolla kaapissa SNES ja siihen pari ihjainta, mutta ei yhtään peliä siihen. 8-bittinen nintendo pitäs hankkia jostain.
Pleikkarilla on sitte tullu hakattua eniten varmaan Final fantasyja, VII - X ainakin. Resident evileistä tykkään kanssa paljon, ainakin kakkosesta ja kolmosesta.
Harmi kun ei oo tällä hetkellä mitään konsolia taikka tietokonetta jolla pystyisi pelaamaan. Tai no, on tuolla kaapissa SNES ja siihen pari ihjainta, mutta ei yhtään peliä siihen. 8-bittinen nintendo pitäs hankkia jostain.
-
hurja
- Lepakko
Suosittelenpa tässä nyt kaikille hack & slashien ja shootereiden ystäville Borderlandsia, joka on noiden kahden genren sekoitus. Helvetin hyvä peli omaperäisillä grafiikoilla. Vaikeusaste ei kyllä ole hirveän korkealla joka on ainoa huomattava miinus omasta mielestäni.
Omia suosikkeja xboxilla on ehdottomasta Bayonetta ja Ninja Gaiden 2. Jos joku voi suositella jotain noiden kaltaista hullua kinkki mättöä niin olisin kiitollinen.
Omia suosikkeja xboxilla on ehdottomasta Bayonetta ja Ninja Gaiden 2. Jos joku voi suositella jotain noiden kaltaista hullua kinkki mättöä niin olisin kiitollinen.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
-
Hz0
- Apteekki
Portal 2 tuli tuossa hakattua muutamassa illassa läpi, Valven (räiskintä)pelejä muuten fanittavana aika mukava poikkeus edeltäjänsä tavoin, puzzlepelin ja tasohyppelyn sekoitus toimintaelementeillä. Suosittelen ehdottomasti niille joita kyllästyttää lahdata monstereita kenttä toisensa jälkeen.
Jostain syystä pelatessa tuli mieleen lapsuuden legopalikkasessiot, oi niitä aikoja...

Jostain syystä pelatessa tuli mieleen lapsuuden legopalikkasessiot, oi niitä aikoja...

<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
niiskuneiti
- Psykonautti
Tuli lainattu ps2:lle Shadow Of The Colossus, peli jota olen himoinnut pitkään omaksi
Helvetin hienoja bosseja siinä

"Elämä on sitä että opettelee ymmärtämään, millainen olen, ja erottamaan sen, millaisia muut on, sekä ymmärtämään ettei muut koskaan tuu ymmärtämään mua. ja sitä pitää ymmärtää loputtomiin"
-
naponen
- OD
Pelasin tänää ekaa kertaa sitä hemmetin Angry birdsiä ku olin miehen mukana viemässä puhelinta huoltoon ja siinä elisan palvelupisteellä istuskellessani aloin tutkimaan sellaista jtn ihmeen samsung galaxy laattaihmehäkkäräpuhelimia, ja sit siinä oli se peli. Ja ku mä en oo tietoinen ollu tosta pelistä muuta ku sen verran että siihen liittyy lintuja ja possuja ja hirveä haloo ihmisten keskuudessa.
No, koitin sitä sit. ...EIpä ollu kummone.
Mä en tajuu, mistä tää kaikki ängripirts hehkutus?
-
Kottonmouth
Noku se on niinQ feisbuuk!!naponen wrote:Pelasin tänää ekaa kertaa sitä hemmetin Angry birdsiä ku olin miehen mukana viemässä puhelinta huoltoon ja siinä elisan palvelupisteellä istuskellessani aloin tutkimaan sellaista jtn ihmeen samsung galaxy laattaihmehäkkäräpuhelimia, ja sit siinä oli se peli. Ja ku mä en oo tietoinen ollu tosta pelistä muuta ku sen verran että siihen liittyy lintuja ja possuja ja hirveä haloo ihmisten keskuudessa.
-
VoodooPeople
- Karvakuono
Mä oon koukahtanut PC:llä Bad Company 2:sen nettipeliin ja pahasti, BF3sta odotellessa. Codeist löytyy nelonen ja modern warfare 2 mut nei jotenki oo nii vieny mennessään.
Plegelle sit viimeks kolahti lujaa Red Dead Redemption. Assassins Creed 2 pitäs varmaa alotella joskus ja Uncharted 2 on jääny pahasti kesken. Little Big Planetit on kyl ollu suurta hupia tiloissa ja varsinki jos useempi pelaaja sähläämäs..
Mut toi BC2, pitäs varmaa instaa se pois koneelta et tulis väkisinki pidettyy taukoo.
EDIT: törkätääs tähän muuten mun PSN tili: Parvonen
saa lisäillä jos tääl joku PS3lla pelailee, mulla löytyy nettipeleist Killzone 3, RDR, Uncharted 2, GTA IV, molemmat Little Big Planetit sekä GT5..
Plegelle sit viimeks kolahti lujaa Red Dead Redemption. Assassins Creed 2 pitäs varmaa alotella joskus ja Uncharted 2 on jääny pahasti kesken. Little Big Planetit on kyl ollu suurta hupia tiloissa ja varsinki jos useempi pelaaja sähläämäs..
Mut toi BC2, pitäs varmaa instaa se pois koneelta et tulis väkisinki pidettyy taukoo.
EDIT: törkätääs tähän muuten mun PSN tili: Parvonen
saa lisäillä jos tääl joku PS3lla pelailee, mulla löytyy nettipeleist Killzone 3, RDR, Uncharted 2, GTA IV, molemmat Little Big Planetit sekä GT5..
-
Tiberius
- Lepakko
tietokoneella:
Starcraft broodwars ( paras RTS peli mitä ikinä tehty tai tullaan tekemään)
World of warcraft(expansionit mukaan lukien)
warcraft 3 the frozen throne ja dota
fallout 1&2
Konsoleilla:
Gears of war 1&2 <- niin uskomattoman loistavia pelejä että tullut molemmat n 5x hakattua läpi liveboxilla co-oppina
final fantasy 7
forza motorsport 1&2(kolmosta en ole vielä ehtinyt alottamaan)
MoH tier 1
fallout 3
tuossa jotakin.kyllä SC:BW,GoW 1&2,WoW,TFT ovat parhaita pelejä ikinä.en malta odottaa GoW 3 julkaisua!
ja niinku kotton tossa sanoki ni jos gears of war:it on vielä pelaamatta niin heti ostamaan ja pelaamaan!kyllä noissa kahdessa on hetkeksi tekemistä ja ovat sellasia et jaksaa pelata monta kertaa läpi.itse en ole tuota 40:th houria ostanut vielä ja juuri sen ykkösen vedin tuossa hetki sitten läpi,ihan OK peli oli,hiukan lyhyt ja massiivisen gears of warin pelaamisen jälkeen siitä puuttui se jokin.jakso kuitenki läpi pelata.
Starcraft broodwars ( paras RTS peli mitä ikinä tehty tai tullaan tekemään)
World of warcraft(expansionit mukaan lukien)
warcraft 3 the frozen throne ja dota
fallout 1&2
Konsoleilla:
Gears of war 1&2 <- niin uskomattoman loistavia pelejä että tullut molemmat n 5x hakattua läpi liveboxilla co-oppina
final fantasy 7
forza motorsport 1&2(kolmosta en ole vielä ehtinyt alottamaan)
MoH tier 1
fallout 3
tuossa jotakin.kyllä SC:BW,GoW 1&2,WoW,TFT ovat parhaita pelejä ikinä.en malta odottaa GoW 3 julkaisua!
ja niinku kotton tossa sanoki ni jos gears of war:it on vielä pelaamatta niin heti ostamaan ja pelaamaan!kyllä noissa kahdessa on hetkeksi tekemistä ja ovat sellasia et jaksaa pelata monta kertaa läpi.itse en ole tuota 40:th houria ostanut vielä ja juuri sen ykkösen vedin tuossa hetki sitten läpi,ihan OK peli oli,hiukan lyhyt ja massiivisen gears of warin pelaamisen jälkeen siitä puuttui se jokin.jakso kuitenki läpi pelata.
-=€ukataforia eis pathoS=-
-
Hz0
- Apteekki
World of Warcraft on koukuttanut minut täysin! Olen pelannut vasta pari päivää mutta tuntuu että olen nyt jo täysin inessä pelimaailmassa. Saa nähdä miten menee opiskelut tästä eteenpäin kun tulee syksy 
Jos joku haluaa lisätä frendeihin niin hengailen Argent Dawnilla hahmon nimellä PiterDeVries...
Jos joku haluaa lisätä frendeihin niin hengailen Argent Dawnilla hahmon nimellä PiterDeVries...
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
haureus
- Lepakko
Word of Warcraftia on muuten kanssa joskus tullut vähän kokeiltua.
Edit: Kai sitä nyt sentään tarvii ss laittaa teidän iloksenne
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
-
Dorabella
- Karvakuono
Shaiya
MMORPG. Melkeinpä ainoa peli jota nykyään pelaan.. Todella nätti, oikein kiva vaan seikkailla ja kiivetä puihin ja kaikkea. Eniten pelaan Orc (healer) tyyppejä, kai se on joku persoonallisuus juttu. Ja tietysti Fury side eikä mikään Light. Nyt onkin hyvä pelata kun on vihdoin uus kone ja nopee netti.
Tietysti Pokemoneja viel silloin tällöin pelaan.
Ja tossa odottelis joku Dead Space ja Assassin's Creed, mutta ei oo jaksanu alottaa viel.
Ainii on latauksessa Forsaken World täytyy katsastaa josko ois kiva.
MMORPG. Melkeinpä ainoa peli jota nykyään pelaan.. Todella nätti, oikein kiva vaan seikkailla ja kiivetä puihin ja kaikkea. Eniten pelaan Orc (healer) tyyppejä, kai se on joku persoonallisuus juttu. Ja tietysti Fury side eikä mikään Light. Nyt onkin hyvä pelata kun on vihdoin uus kone ja nopee netti.
Tietysti Pokemoneja viel silloin tällöin pelaan.
Ja tossa odottelis joku Dead Space ja Assassin's Creed, mutta ei oo jaksanu alottaa viel.
Ainii on latauksessa Forsaken World täytyy katsastaa josko ois kiva.
A day without sunshine is like, you know, night.
-
Hz0
- Apteekki
UUUU JEAHhaureus wrote:Word of Warcraftia on muuten kanssa joskus tullut vähän kokeiltua.