tramadoli
-
avantGarde
- Lepakko
Re: tramadoli
Oon täs 12tunnin aikana ottanu tramal 150mg nyt yhteensä 525mg murskattuna.
En siis kerta-annoksena vaan ehkä about muutaman tunnin välein puolikkaan eli 75mg, mut voiks täs olla mitään suuria kouristusriskejä tms...? toleja ei ole.
En siis kerta-annoksena vaan ehkä about muutaman tunnin välein puolikkaan eli 75mg, mut voiks täs olla mitään suuria kouristusriskejä tms...? toleja ei ole.
-
Olio
- Kameleontti
Onks sul suvussa taipumusta epilepsiaan tai sulla itellä? Bentsot ainaski auttaa jos sitä vainistelet vaikka yks pami tai vastaava ni ei ainaskaan tuu mitään. en kyl varmaks osaa sanoa tost bentsosta rivatril ainaski on epilepsiakohtauksiin tarkoitettu..avantGarde wrote:Oon täs 12tunnin aikana ottanu tramal 150mg nyt yhteensä 525mg murskattuna.
Normaalisti ei kyllä tolla annoksella tuu yhtään mitään muuta ku hyvä olo riippuen tietty ihmisestä. ite 600mg täs 12 tunnin sisällä myös nauttinut ILMAN TOLEJA.
-
avantGarde
- Lepakko
En kyllä koskaan oo kuullut ainakaan että kellään suvussa epilepsiaa olis, ja ei kyllä ole mullakaan. bentso ois hyvä olla joo varmuudeks, mut ei ole. Noh, ehkä turhaan vainottelen..Olio wrote:Onks sul suvussa taipumusta epilepsiaan tai sulla itellä? Bentsot ainaski auttaa jos sitä vainistelet vaikka yks pami tai vastaava ni ei ainaskaan tuu mitään. en kyl varmaks osaa sanoa tost bentsosta rivatril ainaski on epilepsiakohtauksiin tarkoitettu..avantGarde wrote:Oon täs 12tunnin aikana ottanu tramal 150mg nyt yhteensä 525mg murskattuna.
Normaalisti ei kyllä tolla annoksella tuu yhtään mitään muuta ku hyvä olo riippuen tietty ihmisestä. ite 600mg täs 12 tunnin sisällä myös nauttinut ILMAN TOLEJA.
-
xxx-men
- Kameleontti
Ei mun suvussakaan epilepsiaa ole ollut. Mutta huomaan että yli 400mg mentäessä ilman betsoja rupee tuleen semmone olo että kohta on kohtaus lähellä. Monta kaveria saanut epilepsia kohtauksia tramaleista. Suosittelen todellakin ottamaan aina bentsoja/bentson kyytipojaksi kun annokset alkaa ylittään sen 400-600mg. Riva on vitun jees ja yleensä lekuri antaakin ton kylkeen kouristuksia estämään jos on määrännyt tramaleita esim 600mg/vrk. tms.
-
Kottonmouth
Jos 600mg annoksilla alkaa olemaan epileptiset kohtaukset lähellä niin miten suuri riski niihin on sitten 1200-1500mg annoksilla
Onko mahdollista että noin isolla annoksilla napsahtaa vaikka olis bentso pohjilla?
Onko mahdollista että noin isolla annoksilla napsahtaa vaikka olis bentso pohjilla?
-
xxx-men
- Kameleontti
En oo itellä huomannu mitään kohtauksen kaltasta ku ottanu aina bentsoja ku annos menee yli 400mg. Mulla ei oo mitään ongelmia koskaan ollut yli gramman doseilla bentsojen kanssa. Yksilöllistä tämäkin.Kottonmouth wrote:Jos 600mg annoksilla alkaa olemaan epileptiset kohtaukset lähellä niin miten suuri riski niihin on sitten 1200-1500mg annoksilla![]()
-
muhennos
- Lepakko
^^ riippuen ihmisestä. itse en ole koskaan bentsoja syönyt kun tramalia oon ottanu. 900mg on suurin mitä olen syönyt. toiset sietää paremmin kui toiset. tramal on muutenki niin mieto oppari ettei se edes kaikilla toimi
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
Kottonmouth
Joo, ei tuo mullakaan mitään oloja. Joskus selkäkipuun näitä sain ja kokeilin viihteillä niin ei sanonut kyllä mitään.muhennos wrote:^^ riippuen ihmisestä. itse en ole koskaan bentsoja syönyt kun tramalia oon ottanu. 900mg on suurin mitä olen syönyt. toiset sietää paremmin kui toiset. tramal on muutenki niin mieto oppari ettei se edes kaikilla toimi
Muuta ei tehnyt kun kuivatti vitusti ihoa
-
avantGarde
- Lepakko
juu ei mitään kohtauksia tullut.. pari tuntia sain nukuttua pahimissa nuokuissa.. 150mg dosetin tuossa taas.. hyvin tää valvottaa/piristää, ..
-
Olio
- Kameleontti
hyvin sanottu 
-
zan
- Apteekki
kantsii syödä jotaki bentsoa tramadolin kanssa jos annos ylittää 400mg, mulla alkaa 600mg tulemaan satunnaisia lihasnykäyksiä jos ei ota bentsoa, lisää kuitenkin kouristusriskiä huomattavasti. eipä tuu ees oloja haettua tästä enään, puhtaasti kivunhoitoon, hyvä lääke hermosärkyyn ainakin mulla. joskus jos 1g tai 1.2g ottaa niin tulee olot ja lyhyet yöunet, vaan ei tuu otetua kun tod.harvoin. ennen meni kaikki hupiin.
-
porter
itelle tulee noita lihasnykäsyjä välillä just tramalien kanssa, mutta ei mitenkään ilkeen tuntusia? jopa hauskoja nykäsyjä omalla tavallaan
.
Kai joku riva olis aina hyvä olla huulessa kun annokset menee jonku 600mg yli .
Kai joku riva olis aina hyvä olla huulessa kun annokset menee jonku 600mg yli .
-
kurttu
- Psykonautti
Eilen söin n 12h mittaan 900mg depottei ilman mitää oireilua, kuullu muuten juttua että niistä nopee vaikutteista tulee paljo helpommi se epilepsia kohtaus ku depoteist, mut se nyt ei ollukkaa varmaa mikää ylläri..
yöl viels öin 1.5mg xanorii päälle. Viddu tradolan 150mg loppu, yhyy. noh taukoa nyt ja jos tolet laskis =).
yöl viels öin 1.5mg xanorii päälle. Viddu tradolan 150mg loppu, yhyy. noh taukoa nyt ja jos tolet laskis =).
-
rogues
- Lepakko
toi 900mg ei ole oikeastaan mitään jos sitä syö kauemmin tai on muuten vaan kovat tolet. ite en joskus edes ottanut ramboja jos ei ollut 1g lähtöön. enkä millään lailla kehu omia toleja jotka ei todellakaan laske muutamassa viikossa yhtään mihinkään! vedin noin 2 viikkoa ja olin todella kipeä abaut 5 päivää. en kyllä suosittele pitkää settiä tosin siinä tuli vedettyä samalla lyricoita betzoja ja sauhuja. nykyään korkeintaan kipuun 400-600mg lyrican kanssa vaikka en ole noin 3kk vetänyt rambo nuokkuja ei tule tosta määrästä vielä mitään oloja.kurttu wrote:Eilen söin n 12h mittaan 900mg depottei ilman mitää oireilua, kuullu muuten juttua että niistä nopee vaikutteista tulee paljo helpommi se epilepsia kohtaus ku depoteist, mut se nyt ei ollukkaa varmaa mikää ylläri..
-
gerhes
- Psykonautti
Kivaa! 500mg toimikin todella hyvin, vaikken edellisten perusteella oottanut mitään
ei siis toleja
Sosiaalinen olo, aivan kuin olisi pienessä nousuhumalassa. Haittavaikutukset lievempiä kuin pienemmillä annoksilla.
Tosiaan silmät meinas välillä jäädä kiinni kun räpäytti ja välillä läiskin lärviä jotta ne vähän heräis
Kusilukkoa ei tullut toisin kuin 350mg annoksella, jolloin lievä.
En nyt osaa sanoa miltä tuntuu se, että epilepsia voisi "pamahtaa päälle milloin tahansa", mutta nukkumaanmentäessä hieman kuumotti. Tuskin kohtaukseen viittaavastakaan kyse.
Olin vaipumassa uneen, mutta kun havahduin, tajusin ettei se uneen vaipumisen tila ollut normaali. Jollain tavalla pinnallinen tunne, aivan kuin olisi unen sijasta ollut vajoamasta jonnekkin ihan muualle.. jännää
Tykkään niin siitä tunteesa. Lihaksissa ja jänteissä samanlainen tunne kun polvet tutisee jännässä tilanteessa, mutta positiivisella tavalla.
Nyt kun saisi vielä uuden respan.. Vois harrastaa tätä kerran kuukaudessa tramalia
Sosiaalinen olo, aivan kuin olisi pienessä nousuhumalassa. Haittavaikutukset lievempiä kuin pienemmillä annoksilla.
Tosiaan silmät meinas välillä jäädä kiinni kun räpäytti ja välillä läiskin lärviä jotta ne vähän heräis
En nyt osaa sanoa miltä tuntuu se, että epilepsia voisi "pamahtaa päälle milloin tahansa", mutta nukkumaanmentäessä hieman kuumotti. Tuskin kohtaukseen viittaavastakaan kyse.
Olin vaipumassa uneen, mutta kun havahduin, tajusin ettei se uneen vaipumisen tila ollut normaali. Jollain tavalla pinnallinen tunne, aivan kuin olisi unen sijasta ollut vajoamasta jonnekkin ihan muualle.. jännää
Tykkään niin siitä tunteesa. Lihaksissa ja jänteissä samanlainen tunne kun polvet tutisee jännässä tilanteessa, mutta positiivisella tavalla.
Nyt kun saisi vielä uuden respan.. Vois harrastaa tätä kerran kuukaudessa tramalia
-
Dreamer
- Psykonautti
aika huono lääke kipuun. otin 100mg ja ei tullu edes mitään oloja, ei helpottanut kipuun, mutta
ihme ja kumma... näin pisimmän lucid unen tuona iltana.
ihme ja kumma... näin pisimmän lucid unen tuona iltana.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Normi valvareihin vaipuminen?gerhes wrote:Olin vaipumassa uneen, mutta kun havahduin, tajusin ettei se uneen vaipumisen tila ollut normaali. Jollain tavalla pinnallinen tunne, aivan kuin olisi unen sijasta ollut vajoamasta jonnekkin ihan muualle.. jännää![]()
Toi on kyl opiaateissa just parasta.
Tota ei kyl voi isoilla annoksilla suositella kenellekkään varsinkaan jos ei oo opiaattien kanssa kokenut, tollasessa just ne hengityslamat tulee kun olo on yksinkertasesti niin hyvä et unohtaa kiinnittää mihinkään huomiota ja tajuamatta hengitys ja pulssi hidastuu ja hidastuu... Monesti just selälleen maaten oppareissa havahtuu et vittu hengitän hitaasti ja syke on aika pelottavan matala
-
Dreamer
- Psykonautti
nolla toleihin eilen 200mg tramadin illalla. Oli aika mielenkiintonen yö aamulla viel vähä
hidas olo. nyt 150mg ja iha jees olot tuli
hidas olo. nyt 150mg ja iha jees olot tuli
-
zerk
Pakko vetää vähän offtopic ja sanoo et mulla opioidien aiheuttamat valveunet on harvinaisia ja hyvä niin, koska ne on mulle todella ahdistavia ja ikäviä. Aika jänniä eroja.SahkoinenVelho wrote:Normi valvareihin vaipuminen?gerhes wrote:Olin vaipumassa uneen, mutta kun havahduin, tajusin ettei se uneen vaipumisen tila ollut normaali. Jollain tavalla pinnallinen tunne, aivan kuin olisi unen sijasta ollut vajoamasta jonnekkin ihan muualle.. jännää![]()
Toi on kyl opiaateissa just parasta.Varsinki yksin jos ottaa opiaatteja niin monesti alkaa ramasemaan niin perkeleesti et käy vaan pitkäkseen ja laittaa silmät kiinni ja valveunet lähtee jylläämään ja on jossain aivan täydellisessä lämpimässä taivaassa. Tavallaan jopa psykedeelinen ja terapeuttinenkin tila kun matkaa alitajunnassa... En tiedä. Monesti sitä vaan sit havahtuu et ei perkele oon maannu tässä useita tunteja vaikka en kyllä oo nukahtanut hetkekskään.
Tota ei kyl voi isoilla annoksilla suositella kenellekkään varsinkaan jos ei oo opiaattien kanssa kokenut, tollasessa just ne hengityslamat tulee kun olo on yksinkertasesti niin hyvä et unohtaa kiinnittää mihinkään huomiota ja tajuamatta hengitys ja pulssi hidastuu ja hidastuu... Monesti just selälleen maaten oppareissa havahtuu et vittu hengitän hitaasti ja syke on aika pelottavan matala
-
C0H0
Miten pitkää käyttöä vaaditaan tramaleilta että fyysinen riippuvuus syntyy? Kai viikon voi syödä päivittäin ilman että tulee refloja tai mitään ikäviä oireita?
-
porter
Kyllä itellä tramal krapula tulee jonku 3 käyttöpäivän jälkeen että aika tuskaa on se 1 päivä ainakin. Mut aika yksilöllistä.
-
C0H0
Nyt testailin, kolme päivää putkeen, sitten puoltoista päivää ilman, sitten taas kolme päivää putkeen. Ei kyllä ole mitään kummempaa krapulaa tms.., itseasiassa ihan hyvä fiilis, hieman hikoiluttaa mutta sekin voi johtua jostain muusta. Että ihan hyvä vaihtoehto pe-la päihteilyyn alkoholin tilalle. 
-
jarru pala
- Karvakuono
Saakohan Thaimaasta Tramadolia ilman reseptiä, tai saakohan sieltä tramadolireseptin helposti.
En ole vielä koskaan käynyt Thaimaassa, mutta jos kävis.
Ai niin ja Thaimaastahan ne melkein kaikki netistä tilattavat Tramadolit lentää. Muutama mullekiii.
Mikähän olis paras tramadolimaa, jos olis mahdollisuus muuttaa?
Ai niin ja Thaimaastahan ne melkein kaikki netistä tilattavat Tramadolit lentää. Muutama mullekiii.
-
xxx-men
- Kameleontti
Halvemmalla selviit jos meet yksityiselle lekurille. Esim. Fysiatrille. Ja Eihä kukaan thaimaaseen matkaava sinne ny pelkkien tramojen takia menis.jarru pala wrote:Saakohan Thaimaasta Tramadolia ilman reseptiä, tai saakohan sieltä tramadolireseptin helposti.
Ai niin ja Thaimaastahan ne melkein kaikki netistä tilattavat Tramadolit lentää. Muutama mullekiii.![]()
-
xxx-men
- Kameleontti
Ite en huomannu melkein 1,5 kk käytön jälkeen mitään kummempaa. Yksilöllistä tämäkin.C0H0 wrote:Miten pitkää käyttöä vaaditaan tramaleilta että fyysinen riippuvuus syntyy? Kai viikon voi syödä päivittäin ilman että tulee refloja tai mitään ikäviä oireita?
-
Kottonmouth
6kk, eikä mitään. Tosin ei tullut kyllä mistään muustakaan (bentsot,kodeiini,tramal yms yms..)..
-
C0H0
Mitäs mieltä olette tramadolin käytöstä kesittymiskyvyn parantamiseen, kuin myös sos. ahdistuksen poistoon? Itsellä on ongelmia keskittymisen kanssa, mutta mitään dopamiinipohjaisia lääkkeitä ei pysty syömään enää, sillä tulee suoraan todella vainoharhaisia ajatuksia. Nyt kun söin pari viikkoa tramadolia päivittäin, niin jaksoi laittaa todella moneen paikkaan työhakemuksia ja harjoitella kitaransoittoa, lukea kirjoja, jne. kaikkea mitä on aina halunut tehdä muttei ole jaksanut keskittyä. Jos vielä ottaa aina DXM:ää tai MXE:tä toleranssin hidastamiseksi (todettu toimivaksi) ja on jatkuva saanti tramadoleihin. Kuulostaa varmaan huonolta idealta syödä mitään opioideja päivittäin ja hankkia siten rippuvuus. Jos nyt kuitenkin pitää aina silloin tällöin viikon tauon, niin tuskin kehittyy. Ja tramadoleihin nyt syntyy muutenkin hitaammin riippuvuus.
-
muhennos
- Lepakko
C0H0 wrote:Mitäs mieltä olette tramadolin käytöstä kesittymiskyvyn parantamiseen, kuin myös sos. ahdistuksen poistoon? Itsellä on ongelmia keskittymisen kanssa, mutta mitään dopamiinipohjaisia lääkkeitä ei pysty syömään enää, sillä tulee suoraan todella vainoharhaisia ajatuksia. Nyt kun söin pari viikkoa tramadolia päivittäin, niin jaksoi laittaa todella moneen paikkaan työhakemuksia ja harjoitella kitaransoittoa, lukea kirjoja, jne. kaikkea mitä on aina halunut tehdä muttei ole jaksanut keskittyä. Jos vielä ottaa aina DXM:ää tai MXE:tä toleranssin hidastamiseksi (todettu toimivaksi) ja on jatkuva saanti tramadoleihin. Kuulostaa varmaan huonolta idealta syödä mitään opioideja päivittäin ja hankkia siten rippuvuus. Jos nyt kuitenkin pitää aina silloin tällöin viikon tauon, niin tuskin kehittyy. Ja tramadoleihin nyt syntyy muutenkin hitaammin riippuvuus.
itselle tramal antoi aina pientä lisäpotkua päivään ja asiat sai hyvin hoidettua, toisin kuin välillä pireissä jossa se menee aina yhtä säheltämiseksi. tramaleissa sain itsekin innostuksen kokeilla kitarana soittoa vaikka itseäni ei ole ikinä tuo musiikkivermeiden kanssa touhuskelu hirveesti innostanut. keskittyä kyllä jaksaa kaikissa opiaateissa asiaan kuin asiaan
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
Petri6
- OD
Ennen kuin rupeaisin tramadolia käyttämään ahdistukseen yms. niin testaisin ainakin perinteiset SNRI-lääkkeet (esim. venlafaksiini), jos niistä olisi apua.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun