CAS: 7464-94-0

Tuore tutkari.. Metamfetamiinin analogi. Kokemuksia?
Bluelightia lainaten
An untested meth analogue seems to just be asking for problems.

An untested meth analogue seems to just be asking for problems.
Nyt kun olen MPA:ta toisen kerran kokeillut niin oma mielipiteenikin on vähän positiivisempi. Nokitin 100mg ennen bileitä ja tällä kertaa puheliaisuuden lisäksi myös jonkun verran euforiaa oli havaittavissa. Illan mittaan tuli nautittua 200mg MDAI:ta, bisseä, budia ja vähän piriä ja sillä kombolla jaksoi kyllä tanssia ja valvoa.SadPanda wrote:Tätä on tullut kiskottua USEITA grammojaIV nä ollaan tätä nautittu
ANtaa helkatinmoisen hönkäyksen, annokset ollu about 50mg-120mg.. Erittäin pirimäinen ja antaa myös euforiaa. Valvottaa ihan tajuttomasti.. Ja useamman yön ku tällä valvoin niin alkoi pätkimään silmissä ja voisiko jopa sanoa että oli jonkinlaista psykoottisuutta ilmassa. Mutta tykkään, ja aijon kombotella tätä jatkossa 4-mec:in yms empatogeenien kanssa. ERITTÄIN TOIMIVAA KAMAA! Ja edullista. Briteissä tätä kovasti kaupittelevat.. Ainiin ja lakan kans tämä oli erittäin miellyttävää. Anteeksi sekava kirjoitus olen ihan tajuttoman lyricoissa. .D
Kyllä tämä katulörön hakkaaGrower wrote:Tuli nyt itsekkin tilattua 2g tätä. Toivottavasti voittaa pirin, vai odotanko liikojaMutta jos lievää euforiaa ja puheliaisuutta tulee niin sellaisesta pidän.
Itse en ole huomannut mitään laskuja. Tämänkin kohdalla niinkun amfetamiinin kohdalla ne laskut tulee monilla kehiteltyä itellä kun alkaa masisteleen. Päästä se kaikki lähtee. Ehkä vähän keho rasituksella mutta muuten ihan kiva stimu. Tarvitsee tosiaan rinnalle muitakin settejä. Camfetaminen kanssa erittin puhelias ja kiva fiilisGrower wrote:Kyllä viikon käytön jälkeen näköjään tästäkin onnistuu saamaan melko ikävän oloiset laskut+lisäksi yöllä painajaisia.
Ei euforisoi liikaa. Lievästi euforisoi jos ottaa reilusti.Tesseract wrote:Tuota tuota... Liikaa kombottamista ja rännäämista teidän jutuissa, mutta toimisko tämä tentti/duunimatskuna miten? Vai puskeeko helvetinmoisen euforiat? Onko tyhmä veto tilata 10g joulun tenttikauteen? Pirun edullistahan tämä on jos vertaa siihen 10% poreeseen jota minun kontaktailla saa 40€/g.
Tost buustailust haluisin kysellä..SadPanda wrote:Tätä on tullut kiskottua USEITA grammojaIV nä ollaan tätä nautittu
ANtaa helkatinmoisen hönkäyksen, annokset ollu about 50mg-120mg.. Erittäin pirimäinen ja antaa myös euforiaa. Valvottaa ihan tajuttomasti.. Ja useamman yön ku tällä valvoin niin alkoi pätkimään silmissä ja voisiko jopa sanoa että oli jonkinlaista psykoottisuutta ilmassa. Mutta tykkään, ja aijon kombotella tätä jatkossa 4-mec:in yms empatogeenien kanssa. ERITTÄIN TOIMIVAA KAMAA! Ja edullista. Briteissä tätä kovasti kaupittelevat.. Ainiin ja lakan kans tämä oli erittäin miellyttävää. Anteeksi sekava kirjoitus olen ihan tajuttoman lyricoissa. .D
hmmm hyvät startit yleensä ku ottaa tasurit pääle niin menee huomaamatta se 4-6h ilman re-dosettamistapuslu wrote:Tost buustailust haluisin kysellä..SadPanda wrote:Tätä on tullut kiskottua USEITA grammojaIV nä ollaan tätä nautittu
Kuinka usein suunnilleen kannattaa boostia ? (i.v TIETYSTI)