Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zerk

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by zerk »

^Komppaan. Oli elämäni paras päätös vieroittautua bentsoista.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Dreamer wrote:Millasta oloo noilla bentsoilla olis tarkotus saada aikaan?
Oon joskus kaverin kanssa nuita syönyt (nimiä en muista) ja ainakaan mitään oloja en saanut.
Bentsoilla on tarkotus poistaa ahdistusta, masennusta jne eli "normalisoida" olo, että pystyisi toimimaan normaalisti. Myös unettomuuteen.. Lääkärit määrää aika moneenki tarkotukseen näitä, mutta ehkä google osaaa kertoa paremmin kuin minä :) Tuossa tuolleen kiteytettynä.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Timp3 wrote:
Dreamer wrote:Millasta oloo noilla bentsoilla olis tarkotus saada aikaan?
Oon joskus kaverin kanssa nuita syönyt (nimiä en muista) ja ainakaan mitään oloja en saanut.
Bentsoilla on tarkotus poistaa ahdistusta, masennusta jne eli "normalisoida" olo, että pystyisi toimimaan normaalisti. Myös unettomuuteen.. Lääkärit määrää aika moneenki tarkotukseen näitä, mutta ehkä google osaaa kertoa paremmin kuin minä :) Tuossa tuolleen kiteytettynä.
Joo ihan totta. Jos sulla ei oo sitä sairautta mihin ne lääkkeet o tarkotettu mitä syöt nii se sairaus tulee sulle loppupeleistä.. Elikkä jos sulla ei oo kovaa ahdistusta ja vitutusta ja syöt xanoreita,niin sulle tulee se kova ahdistus ja vitutus..
Ja bentsokoukku on helvetillisin koukku missä oon ollu ja oon vieläki.. Oon ollu morfiini,metadoni,subutex,opium jne jne koukussa,ei oo nii paha ku pentsokoukku..
Mutta ku syön niitä tosissaan sen lekurin määräämän 4 milliä päivässä nii nou hätä,pystyy keskittyä olennaiseen eikä tartte huolehtia siitä että flippaako päässä...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Kemikaalihullu
Karvakuono

Post by Kemikaalihullu »

Olen noin vuosi sitten ottanut 2x2mg xanorin 12 kaljan kanssa (en muista oliko depot), mutta olo ei ollut kovinkaan ihmeellinen. Aamulla krapula olu ehkä vähän lievempi. Sain lääkäriltä 10kpl 5mg diapameja ja olen nyt ottanut niitä kolme ja juonut yhdeksän kaljaa. Aika jännä olo, vielä estottomampi kuin normaalisti alkoholin vaikutuksen alaisena. Kaksi viimeistä olen liuoittanut kielen alla, sekä osittain pureskellut. Vähän väsyttää mutta en aio mennä nukkumaan. Nämä sain ahdistukseen joka oikeasti vallitsee elämääni mutta haluan ottaa tän päivän rennosti ja sekoillen. Voikohan näitä saada enään lisää lääkäriltä? Onko teillä omia kokemuksia? Mielialalääkkeet ei auta jännittämiseeni eikä ahdistukseeni. En halua tulla miksikään lääke riippuvaiseksi, mutten halua jäädä kotiinkaan makaamaan kun en uskalla mihinkään täältä lähteä :(
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Kemikaalihullu wrote:Voikohan näitä saada enään lisää lääkäriltä?
Siis, kyllähän jos on respan saanut niin sen voi uusia sit ku o loppu. Ite oon ainakin aina näin toiminu. Viimeks kevättalvelta peräsin olevan tyhjän respan kanssa menin terkkariin ja sanoin "pitäs saada tää uusittua..." ja si oli 10 min päästä joku lääkäri oli uusinu sen ja kävelin tyytyväisenä apteekkii :)

Paikkakuntakohtaisesti varmaankin tässäkin voi olla suuriakin vaihteluita
Kemikaalihullu
Karvakuono

Post by Kemikaalihullu »

Edelliseen viestiin vastaus: Onko todennäköistä että edelliselle lääkärille voin jättää uusittavaksi tämän reseptin ja hän uusii sen? Olen liian sekaisin ajattellekseni näitä asioita sen tarkemmin. Vai pitäisikö viedä jollekkin muulle lääkärille uusittavaksi? Resepti siis löytyy. Olen siis yli vuoden käynyt hänen luonaan..
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Ite veisin sen sille joka sen on määränny, ellei oo mahollista jättää sitä vaa terkkarii/arvauskeskuksee uusittavaks et vaikka postilla lähettäis sen sulle sit uusittuna ym.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

imbesil wrote:Onse kummaa ku 1mg alpratsolaamia toimii paremmin ku 6mg klonatsepaamia. Toisaalta nyt on tullu syötyy 2 vuotta rivojaa ni eipä se sen kummempaa oo että näin se kyl on miten kaikkki menee ja tulle ja syödään
Mulla taas 4-6mg rivaa toimii paremmin ku esim. 10-20mg xanoria. Xanoria voisin napsia sen koko askillisen eikä tuntus ihmeemmin. Jotkut on ihan hukassa jo telaristaki.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Ongelma wrote:
Kemikaalihullu wrote:Voikohan näitä saada enään lisää lääkäriltä?
Siis, kyllähän jos on respan saanut niin sen voi uusia sit ku o loppu. Ite oon ainakin aina näin toiminu. Viimeks kevättalvelta peräsin olevan tyhjän respan kanssa menin terkkariin ja sanoin "pitäs saada tää uusittua..." ja si oli 10 min päästä joku lääkäri oli uusinu sen ja kävelin tyytyväisenä apteekkii :)

Paikkakuntakohtaisesti varmaankin tässäkin voi olla suuriakin vaihteluita
Juu ite oon harrastanu tota tk.n vastaanotolla uusimista jo kauan. 30mg opamoxit oon aina n. kuukauden välein käyny uusituttamassa vastaanotolla ja koskaan ei oo sanomista tullu. Toisin olin ton 1mg alproxin kanssa, niitä eivät suostuneet vastaanotosta uusimaan. Kumminkin sen verta lievempi bentso tuo oksatsepaami, että ihan ymmärettävääkin.
Ja tosiaan onhan tämä kaikki myös paikkakunnastakin kiinni miten suhtautuvat näihin Huumehii lääkkeiden uusimisiin..
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Xanor ei toimi minulla mitenkään en huomaa kakkosen telarista mitään.
porter

Post by porter »

Syötiin tossa eilen kaverin kans valium nappeja, eili thaikkulan pameja. Mun mielestä oli parempia kun normaalit siniset suomesta saatavat pamit... Ainaki paljo pienemmäl annoksel pärisi paljo kovempaa.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

porter wrote:Syötiin tossa eilen kaverin kans valium nappeja, eili thaikkulan pameja. Mun mielestä oli parempia kun normaalit siniset suomesta saatavat pamit... Ainaki paljo pienemmäl annoksel pärisi paljo kovempaa.
mä oon samaa mieltä. Pienil annoksil jo oikeen muikeen rauhallist.
Harmi että harvoin ite törmää. Söpön vihertävii <3
. . . (--) °
lappilainen

Post by lappilainen »

porter wrote:Syötiin tossa eilen kaverin kans valium nappeja, eili thaikkulan pameja. Mun mielestä oli parempia kun normaalit siniset suomesta saatavat pamit... Ainaki paljo pienemmäl annoksel pärisi paljo kovempaa.
Itselläni oli jotain thaimaalaisia pameja, ja ne olivat täysin arpapeliä. :mrgreen: Yhtenä iltana 2kpl toimi huomattavasti paremmin kuin eräänä toisena iltana otetut 12kpl... Ystäväni kertoi samankaltaisia kokemuksia noista napeista, olivat kellertäviä ja niissä oli halkaisuviiva.

Hieman yli 100kpl noita maistelin ja huomasin että kannattaa olla varovainen, varsinkin jos meinaa sotkea noita esim. opiaattien kanssa.
porter

Post by porter »

Image tollasia tais olla nuo meitin valiumit.
tRip
Moderator

Post by tRip »

kissankorva wrote:...
Ja tosiaan onhan tämä kaikki myös paikkakunnastakin kiinni miten suhtautuvat näihin Huumehii lääkkeiden uusimisiin..
Riippuu tosissankin tk-lääkäristä, mut ei nää kumminkaan must huumehilääkkeitä ole, vaikka keksinkin miljoona syytä luokitella ne huumehi-drugzeiks.

Mun mielestä lääkärin ei pitäis uusia bentso-respoja ihan noin vaan. Se on vähän vastuutonta.
Bentsokoukkuun on niin helppo tuudittautua.
Lääkärin velvollisuus on kontrolloida, muttei kieltää.

porter: Miettinyt ihan samaa, et ihanku Valiumit jollaintapaa toimisi paremmin.
Todennäköisesti kyse on vain sidosaineista... emt.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
lappilainen

Post by lappilainen »

Bentsodiatsepiinien sekakäyttö, onko mitään järkeä - haittoja? Kaikella järjellä luulisi olevan melko turvallista kun kohtuuden rajoissa pysytään, ja tällä tavoin saataisiin yhdistettyä eri bentsojen hyviä puolia.

Ajattelin nauttia rivatril (1mg) + valium (10mg) - sekoituksen LSD-tripin päättämiseen ja sen aikana nukkumiseen.
FlyingH

Post by FlyingH »

Mitäköhän järkee tossa on. Tripin jälkeen unohtuu sen antamat opetukset/oivallukset jos kiskasee ryynipöhnän heti jälkeen.
Kannattaako ylipäätänsä ottaa lsd:tä, jos on pelko perseessä että se pitää katkaista psyykelääkkeillä imo.
lappilainen

Post by lappilainen »

FlyingH wrote:Mitäköhän järkee tossa on. Tripin jälkeen unohtuu sen antamat opetukset/oivallukset jos kiskasee ryynipöhnän heti jälkeen.
Kannattaako ylipäätänsä ottaa lsd:tä, jos on pelko perseessä että se pitää katkaista psyykelääkkeillä imo.
En tarvitse mielipidettäsi, tarvitsen tiedon tai kokemuksia siitä onko bentsodiatsepiinien sekakäyttö vaarallista. Bentsoja loppujenlopuksi tuskin edes käytän. Jo ajatus siitä että niitä on olemassa kohentaa mielialaani huimasti. Tarkoitus on aloittaa trippaileminen illalla ja tahdon saada nukutuksi yön aikana.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

no voi hele. Voihan sitä ottaa tripin päätyttyä että saa nukuttua
tai jos meininki menee pahaks ni päättää se. Paskat siitä mitään oivalluksia unohtuu. :D
oma hyvinvointi edelle IMO.

Ite nautin deelien jälkeen usein bentsoja nukkumiseen ja vaikuta tripin opetuksiin millään taval.
ja riskejä taida olla deelien kans. Lievittää vaikutuksia tai lopettaa tripin.

Bentsoil on riskikäyttöö keskushermostoo vaikuttavien aineiden kans,
eli nou hätä. ;)
. . . (--) °
FlyingH

Post by FlyingH »

Ei ole vaarallista noi pienillä määrillä. Tarkoitin vaan, että rauhottavien ottaminen tripin jälkeen vaikeuttaa omaksuttujen asioiden käsittelemistä, jolla voi olla negatiivisia vaikutuksia psyykkeeseen.
lappilainen

Post by lappilainen »

FlyingH wrote:Ei ole vaarallista noi pienillä määrillä. Tarkoitin vaan, että rauhottavien ottaminen tripin jälkeen vaikeuttaa omaksuttujen asioiden käsittelemistä, jolla voi olla negatiivisia vaikutuksia psyykkeeseen.
Ainakin sienissä pystyin käsittelemään asiat paremmin, kun sain ajatukseni maanpinnalle ja rauhoituin. Pieni annos bentsoja ei (minun kohdallani ainakaan) aiheuta minkäänlaista "pöhnää", jos lievää väsymystä ei lasketa.
Mushru wrote:no voi hele. Voihan sitä ottaa tripin päätyttyä että saa nukuttua
tai jos meininki menee pahaks ni päättää se. Paskat siitä mitään oivalluksia unohtuu. :D
oma hyvinvointi edelle IMO.

Ite nautin deelien jälkeen usein bentsoja nukkumiseen ja vaikuta tripin opetuksiin millään taval.
ja riskejä taida olla deelien kans. Lievittää vaikutuksia tai lopettaa tripin.

Bentsoil on riskikäyttöö keskushermostoo vaikuttavien aineiden kans,
eli nou hätä. ;)
Kiitos hyvästä vastauksestasi, tämä auttoi! :)
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Ei sillä bentsejon ristikkäiskäytöllä sen enempää vaaroja ole, kuin yksittäiskäytölläkään. Eli toisin sanoen, jos otat liikaa yhtä tai useampaa bentsoa kerralla, menee meininki häröilyksi ja mitä vaan voi sattua.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Kemikaalihullu
Karvakuono

Post by Kemikaalihullu »

Kemikaalihullu wrote:Olen noin vuosi sitten ottanut 2x2mg xanorin 12 kaljan kanssa (en muista oliko depot), mutta olo ei ollut kovinkaan ihmeellinen. Aamulla krapula olu ehkä vähän lievempi. Sain lääkäriltä 10kpl 5mg diapameja ja olen nyt ottanut niitä kolme ja juonut yhdeksän kaljaa. Aika jännä olo, vielä estottomampi kuin normaalisti alkoholin vaikutuksen alaisena. Kaksi viimeistä olen liuoittanut kielen alla, sekä osittain pureskellut. Vähän väsyttää mutta en aio mennä nukkumaan. Nämä sain ahdistukseen joka oikeasti vallitsee elämääni mutta haluan ottaa tän päivän rennosti ja sekoillen. Voikohan näitä saada enään lisää lääkäriltä? Onko teillä omia kokemuksia? Mielialalääkkeet ei auta jännittämiseeni eikä ahdistukseeni. En halua tulla miksikään lääke riippuvaiseksi, mutten halua jäädä kotiinkaan makaamaan kun en uskalla mihinkään täältä lähteä :(
Sama lääkäri uusi respan ilman mitään kummempia selityksiä. Olen nyt käyttänyt näitä ihan asiallisesti siihen mihin määrättykin. Mietityttää että kuinkakohan kauan näitä ylipäätänsä voin saada? Yleensähän näitä määrätään 8-12vk ajaksi tietääkseni, mutta itselleni ne on määrätty niin että otan tarvittaessa. Välillä ollut tässä välipäiviäkin etten ole niitä tarvinnut, mutta kuitenkin tunnen että niitä on pakko olla mukana jos paniikki iskee. Eli mitenköhän jatkossa näiden kanssa? Olen kuullut juttuja että pameja ei määrättäisi pitkäksi aikaa vaan että tilalle voitaisiin esim. määrätä xanoreita tai jotain muita bentsoja. Kuulostaa aika hullulta koska xanorithan tekevät enemmän riippuvuutta. Olen muuten kaikki SSRI-lääkkeet kahlannut läpi ilman mitään hyötyjä, enemmänkin haittoja. Eli kyselisin mitenköhän tästä eteenpäin jos jollain on vastaavia kokemuksia? PS. kiitos kaikista kommenteista tähän alkuperäiseen kysymykseen
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

Kottonmouth wrote:sanokaa olevanne joko yrittäjä ja haluatte testata käyttääkö teidän joku työntekijänne bentsoja :mrgreen:
Tuon pitäis onnistua.

-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

imbesil wrote:Lääkärin kanssa keskustellessa totesin itekki et rivatril on tehokkain bentso niille jotka ovat käyttäneet päihteitä tai käyttävät. Syön ite kans rivaa ja hyvin on auttanut.

Bentsot + bubre + pilvi on aika peruskuosi mmmmm.. namnam.. mut toimii ;)
Rivoista ei ole mulle pahemmin apua , ei ole paniikkiin rivat auta. Tän vuoden saanut 4mg/päivä rivoja , kesän olin ylimääräisiä ottamatta en siis ostanut kadulta, en pärjää elämäs rivoilla.
6mg oli tuota ennen eikä sekään auttanut. 4 päivää söin xanoria ja hienosti meni ne päivät.

Nyt saa pelätä näkyykö seulas xanorit ja lähtee koti-lääke päivät, ja voi vittu. Xanoria söin 20v ja viimeset 7v 10/päivä ja siitä järvenpäässä suoraan 6mg rivaan ja ei muuten pahemmin naurattanut vaan jatkuva vitutusahdistuspaniikki päällä ja lisäksi sekaan opioidi/opiaatti reflat joo kyl nukuin hyvin kaks kolme tuntii aamuyöstä painajaisineen ja sit tuli herätys.

Joo pärjää 4mg rivoilla ku on kotona ja verhot kiinni. Xanorilla elämän laatu paranis ja se parantas koko perheen elämää. Xanoreita ku söin olin poikien kans pihalla ja siihen tuli naapurin lapsia ei tarvinnut mennä sisälle sänkyn alle rivoilla olis käynyt noin.

KH-lääkäri sanoo AINA " se on vaan riippuvuus puhetta", ku sanon et en pärjää 4mg. Sit mua kiristetiin k-klinikalla saat yhden koti-lääke päivän lisää vähennetään riva annosta, no en vitus suostunut enkä saanut lisä päivää. Koko vuoden seulat puhtaat ja eikä mitään muutakaan kielettyä tapahtunut, en ole saanut 4 koti-lääke päivää.
3 koti-lääke päivän sain huhtikuun lopussa, joo ei kannusta oikein olemaan irti aineista. Täs voi tulla eteen avioerot jos tämä näin jatkuu.

-mb

APO
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

Ongelma wrote:Ei mun ahdistukseen ainakaan auta muu kuin ksanori.

Lääkärin määräyksestä; Opamox -> Temesta -> Rivatril -> Xanor

Nyt siis olen näin ravintoketjun huipulla :roll:

viihteelle sitten 3-5 x määrätty annos
Xanor on paras bentso lääkinnällisessä käytös mulle. Ahdistukseen, paniikkiin ja xanor on ainut bentso joka auttaa masennukseen.

Ps. Viihteily on kannattavaa xanorilla tolet nousee pilviin ja sit ku oikeesti ahistaa ei auta xanori eikä muutkaan bentsot.

-mb

APO
tomet
Karvakuono

Post by tomet »

Edit. Blääh turhaa lässytystä...
Uneksija
Karvakuono

Bentsojen toimivuus

Post by Uneksija »

Tämmöinen asia pyörinyt mielessä, että kuinka kauan bentsot ylipitäensäkkin vaikuttaa ihmiskropassa?

Ja toinen, että jos kombottaa kahta eri bentsoa, vaikka xanoria ja tenoxia niin vaikuttaako se näiden toiminta-aikaan? Että kun pidemmin toiminut bentso lakkaa toimimasta, niin siihen mennessä lyhyempivaikutteisenkin bentson toiminta-aika on loppunut. Lauantaina tuli otettua 310mg stilnoctia, 100mg tenoxia, 49mg xanoria sekä vähintään 24 keskikaljaa ja vieläkin tuntuu, että bentsot vaikuttaa ja alkaa jo vituttaa tämä olo. :mad:

ps, tiedän, että määrät ovat typeriä ja vaarallisia, mutta välillä tuntuu, ettei välitä miten käy :doh:
Last edited by King Ink on Mon 19 Sep 2011, 19:30, edited 1 time in total.
Reason: Yhdistetty ketjut.
Waiting for the truth, because we all have dreams.
Mushru
Moderator

Re: Bentsojen toimivuus

Post by Mushru »

Megatopic: Lääkeaineiden hyötyosuudet ja puoliintumisajat

.......

Kylläkai se tollasista annoksista jää melkonen jälkipöhinä. Eipä niistä sen enenpää.....

kyllä tänkin kysymyksen ois voinut kysyy tuolla Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista kuin alottaa uutta topikkia,pliis...
. . . (--) °
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Ehrottomasti paras bentso on Rivatril. Toiseksi tulee Diapam :)
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.