ongelmia huumeista

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
mentalhell
Kameleontti

Re: ongelmia huumeista

Post by mentalhell »

Ajokortit ja omaisuudet mennyt. Ties mitä tuomioita tullut, puhdas rikrek ois varmaan ilman douppii.

Nuoren miehen kuolemankin joutunut todistamaan omassa kämpäs.

Ongelmia huumeista kyllä, liiakskin.
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Tässä aamulla on tullut taas todettua erään kaverin kohdalla, että kannabis todellakin saattaa aiheuttaa laiskuutta ja aikaansaamattomuutta..

Esimerkiksi, olen lähdössä kaverin kanssa johonkin, joten menen hänen alaovellensa odottamaan ja soitan olevani siellä. Kaveri sanoo että tulee 10 minuutin päästä. 10 minuuttia kuluu, toinenkin samanlainen kuluu. Soitan että mikä kestää, vastaa että menee vielä 10min. Taas menee 20min ja soitan, taas sama vastaus, menee vielä 10min...

Pahimmillaan joskus siis yli tunnin odottelu alaovella, ennenkuin hän pääsee lähtemään. Ja kysyessä että mihin kaikki aika meni, syy on ollut yleensä "en jaksanu nousta ylös" tai muuta vastaavaa...

Tuollainen on todella rasittavaa.. :x

Itseeni en ole kuitenkaan huomannut kannabiksen vaikuttavan tuolla tavalla. Vaikka pajautellut arviolta tuplasti enemmän elämäni aikana kuin kyseinen kaveri..
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
fortuneteller

Post by fortuneteller »

Smokeweed wrote:Tässä aamulla on tullut taas todettua erään kaverin kohdalla, että kannabis todellakin saattaa aiheuttaa laiskuutta ja aikaansaamattomuutta..

Esimerkiksi, olen lähdössä kaverin kanssa johonkin, joten menen hänen alaovellensa odottamaan ja soitan olevani siellä. Kaveri sanoo että tulee 10 minuutin päästä. 10 minuuttia kuluu, toinenkin samanlainen kuluu. Soitan että mikä kestää, vastaa että menee vielä 10min. Taas menee 20min ja soitan, taas sama vastaus, menee vielä 10min...

Pahimmillaan joskus siis yli tunnin odottelu alaovella, ennenkuin hän pääsee lähtemään. Ja kysyessä että mihin kaikki aika meni, syy on ollut yleensä "en jaksanu nousta ylös" tai muuta vastaavaa...

Itseeni en ole kuitenkaan huomannut kannabiksen vaikuttavan tuolla tavalla. Vaikka pajautellut arviolta tuplasti enemmän elämäni aikana kuin kyseinen kaveri..
Jotkut eivät "hallitse" sitä pilveä. Itsensähän saa energiseksi vaikka missä indicajumeissa, jos vain motivaatiota on tai sitten hallitsee sen olotilan!
Hemmo
Karvakuono

Post by Hemmo »

Smokeweed wrote:Tässä aamulla on tullut taas todettua erään kaverin kohdalla, että kannabis todellakin saattaa aiheuttaa laiskuutta ja aikaansaamattomuutta..

Mulla on pari ihan samanlaista kaveria. Ja sitten ne vielä unohtaa ihan kaiken.
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Huah..tuli ainakin itte todistetua, että tällä hetkellä oman elämän rankin aine on alkoholi. Tuli vedettyä sellaset laatukännit tossa lauantaina, että oksat poies. Ensin mäyräkoira normaalisti nassuun autossa ja hauskaa oli juteltiin niitä näitä kaverin kanssa ja käytiin moikkaamassa tuttuja samalla kun ajeltiin ympäri kaupunkia (kaveri siis oli selväpäinen :) ). Sitten kaikki muuttui kun menin baariin. En todellakaan tiedä kuinka paljon rahaa olen siellä juonut, mutta rahapussi amotti aamulla tyhjyyttään kun heräsin kaverin kämpiltä. Olen saanut naisystäväni kanssa sellaisen riidan aikaiseksi, että en ikinä tekisi sellaista selvinpäin. Alkanut vain yhtäkkiä lähettelemään hänelle aivan pehmoisia viestejä. Toisekseen tyttöporukka (luokkakaverini), joiden kyydissä sitten lähdin pois baarista niin on varmasti minulle todella vihainen. Olin kai jollakin kieroutuneella tavalla alkanut iskemään heitä ja valehdellut vielä joistakin ihan päivänselvistä asioista. Kaikkein parasta tässä on se, että en itse muista yhtään mitään koko illasta. Kaikki on vain kuulopuheita, joita itse olen kuullut. Hieman nolostuttaa palata opintojen pariin, kun tyttöjen kanssa olen jotenkin välit saanut kireäksi -.-" perkeleen alkoholi.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti »

Alkoholi on kyllä sellainen aine, että se on pienillä annoksilla tosi mukavaa ja toimii just kivasti. Mutta sitten kun sen pieni annos ylitetään, niin kaikki venee vituiksi. On tapahtunut monesti, liian monesti. Alkoholista tuota riesaa onkin koitunut enemmän kuin tarpeeksi.

Vielä tänne rekisteröityessäni (ei siis kovinkaan pitkä aika sitten) ajattelin, että alkoholilla ei saa päätä sekaisin tarpeeksi, että tartteis ottaa jotain muuta. Olen sittemmin tajunnut, että asia tuntuu olevan käytännössä toisin päin. Alkoholilla pään saa juurikin sekaisin, aivan liiankin sekaisin, muuta se ei sitten saakkaan aikaan.
zero
Kameleontti

Post by zero »

tavataan siellä haiman luona tai kirroosiokammiossa!
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Alkoholilla pään saa juurikin sekaisin, aivan liiankin sekaisin, muuta se ei sitten saakkaan aikaan.
niin totta..niin totta.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Ei ne HUUMEET vaan käyttäjä ;-)

Joo alkoholilla on tullut perseiltyä ja aiheutettua pahennusta erityisesti. Opiaatit sitten taas pidemmän päälle ei ole kovin hienoa... Ainakaan kun ne loppuu.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
doof
Kameleontti

Post by doof »

18 v ekat savut, sen jälkee oli pakko mennä imemää johonki yksi, ettei muut ala ahdista. Sitä kuitenki seuras väh. 3kk putki joka vknlppu ja meno alko menee aika hulluks, koska aloin perua menoaja ja valehdella.. Mutsi bustas mut itkemästä ja siit seuras 20mg,40mg fluoksetiini ja psykiatrille. Enää kannabis ei maistu!

Kiitos Äiti ja Isä :love:

Tämä on ainut ongelma minkä ny osaan sanoo
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Huumeista aiheutuneita ongelmia/tilanteita/jaababaa (vaikkakin muuntajia oli monia muitakin)...

Vuoden laitoksissa (ei,en puhu vankilasta),huostaanotto,välit porukoiden kans aika huonoks,siskon kans kokonaan välit poikki.
Sit epämääräset kaveriporukat joiden kans(takia) joutunu uhkaaviin tilanteisiin. Niistä sen enenpää..
Mä oon kyl välit katkassu näihin aika hyvin kylläkin,mut jotkut oli hyvii frendei ni kyl mä niihin oon yhteyksis vaikka ei niiden touhut miellytäkään.
Pidän vaan pääni etten rupee siihen leikkiin ja aika hyvin oon onnistunu.

Emmä tiiä onks mun pää ollu hajalla päihteiden takii,eipä oo saanu selkoa kumpi oli ensin,muna vai kana.

...Öö. Kyl mul on parin kaverin kans välit menny kokonaan. Jossai kohin rupesin olee kovin epärehellinen ja
sekava jatkuvasti ja epäluotettava ja vaikeasti tavoiteltava ni sit riitti.
Emt emmä oo kauheest ollu polliisien kans tekemisis mut kyllä ne multa on laittomuuksii löytäny.

On niit ongelmii ollu mut mä oon selvinny niistä ja ne on ollu vaa hetkellisii. Ok,ehkä ne ihmissuhteiden katkeamiset on
''ikuisii'',tai ei. Nekin saattaa olla hetkellisii mutku sitä ei sit tiiä.

Kyllä mä oon frendejäkin menettänyt huumeiseen,sellaisiakin jotka on vielki elos.
. . . (--) °
testeri420
OD

Post by testeri420 »

On ollu ongelmii niiku kaikilla muillaki käyttäjillä varmasti. Itse aiheutettuja taikka sit muut on kiusallaan niitä sulle tehnyt.
Vankilassa en ole ollut. Poliisivankilassa pidätettynä muutaman eli 3 vai 4 kerran ja juoppoputkassa kerran jouduin,sen takia kun kaveri ittensä tappo mun kämppään.
Sitä saa mitä tilaa ja tyhmästä päästä kärsii.
Se on aivan täysin itsestä kiinni tuleeko niitä ongelmia vai ei. Mutta tässä kun puolet elämästäni olen aineiden ja aineiden käyttäjien kanssa pyörinyt niin mukaan mahtuu niitä joiden takia saat ongelmia vaikket itse haluaisi. Ne joko aiheuttavat niitä,puhuvat selän takana sinusta,vääristelevät asioita tai vain muuten keksivät miten sinusta saisi vielä enemmän irti hyötyä. Taikka vain valuttelevat kakkaa suustansa muiden eteen kohdistaen läjän suunnan sinuun.
Mutta olen huomannut että tämä joukko on onneksi aika pieni, että noin 90% on aika ok, mutta riippuen täysin siitä minkälaisessa seurassa sitä pyörii.
Ja nämä loput 10% sitten on tämä hämärä ongelma_tyhmä_ryhmä_rämä...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus »

On tullut itsellekin ongelmia, täytyy myöntää se. Rahaa ei ole koskaan, kaveripiiri on suppea ja koostuu lähinnä käyttäjistä, parisuhde on kärsinyt kovasti molempien mielialanvaihteluista ja kitkuista, oon taas laihtunut luisevaksi, hoikka toki olen muutenkin, mutta nyt jo mielestäni liiankin hoikka. Kun narkkaa, niin ei muista/pysty syömään, tai rahaa ruuan ostamiseen ei ole..
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

Kasveista, sienistä tai kemikaaleista ei ole tullut ongelmia vaan siitä miten olen käyttäynyt niiden vaikutuksen alaisena.

ÄLKÄÄ IKINÄ SYYTTÄKÖ PÄIHDETTÄ SIITÄ ETTÄ OLETTE ITSE OLLEET TYHMIÄ. Sen lisäksi että itse on ollut tyhmä, saattaapi olla että muut ympäristössä olevat ihmiset ovat olleet tyhmiä, tai se että käyttäminen on rikollista toimintaa.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
Goldengoose
Psykonautti

Post by Goldengoose »

Joskus mietin, että onkohan mulla lauennnut skitsofrenia ja muijien kanssa on joskus nihkeetä, kun ei tiedä mitä ne tuumaa kun paljastaa douppaavansa silloin tällöin.
Olet pisteessä A, totuus on piste B. Näkemyksesi on jana - c, joka kulkee pisteen B läpi. Totuuteen kuljet kateetin a tai b läpi, nämä ovat valheita. Näkemyksesi - c vääristyminen on riippuvainen sinusta, joka olet alpha - kulma (a,b)
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Pienessä pilvessä väsyneenä en oikeen välittäny poliisiautoista, joita oli vähän joka puolella mua, kun ajoin motarilla kevarilla ja yrittivät kaikin keinoin pysäyttää. Olin vain menossa nukkumaan kotiin :mrgreen: Siitä tuli semmosta ongelmaa, että en pääse enää yhteen mestaan töihin, koska ehdollinen vankeus näkyy rikosrekisterissä. Alunperin en ollu väsyny, mutta eksyin johonkin ja kesti kauan löytää takas. Oikeastaan löysin vasta tajaa-ajon aikana takaisin kotiin päin.. hmm..
Mun kevari pöllittiin kans samana yönä ja vakuutus ei korvannu, koska avaimet oli jääny sinne, koska en saanu ottaa niitä ja poliisit sano, että ottavat ne itse. :)
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Jussi wrote:Pienessä pilvessä väsyneenä en oikeen välittäny poliisiautoista, joita oli vähän joka puolella mua, kun ajoin motarilla kevarilla ja yrittivät kaikin keinoin pysäyttää. Olin vain menossa nukkumaan kotiin :mrgreen: Siitä tuli semmosta ongelmaa, että en pääse enää yhteen mestaan töihin, koska ehdollinen vankeus näkyy rikosrekisterissä. Alunperin en ollu väsyny, mutta eksyin johonkin ja kesti kauan löytää takas. Oikeastaan löysin vasta tajaa-ajon aikana takaisin kotiin päin.. hmm..
Mun kevari pöllittiin kans samana yönä ja vakuutus ei korvannu, koska avaimet oli jääny sinne, koska en saanu ottaa niitä ja poliisit sano, että ottavat ne itse. :)

Täh? Viddu jos minun rakas vietäis tuolla kaavalla ja poliisien ois siitä mun kultamurusta kakspyöräsestä huolta pitäny pitää?
Niin minä sanon että kyllä räjähtäisin varmana poliisien silmille ja vakuutusyhtiön silmille. :x :twisted:
Tuohan on ihan perseestä? Mikä pärrä sulta lähti?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.