Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
King Ink
LD50

Re: Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)

Post by King Ink »

Mul on nyt semmoinen olo et sain eilen just kaiken sen psykedeeleiltä mitä oon tässä viime kuukausina hakenut.
En kaipaa niit tällä hetkellä enää mun elämään, tiedän toki, et ne kyl tulee takaskin.

Dexmiä kyl voi juoda vitusti täs lähipäivinä, mut ei tänään, tänään ei mitään. (:

Foorumilla oloa mun ei tee mieli lopettaa, oon asettautunut tänne niin hyvästi ja tääl tutustuu mageisiin tyyppeihin. <3
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Lopettaa foorumilla olo.. Naah,ois aika tylsää,muutenkin kun on no-life.
Sit kyl kenenkään ei tarttis lukee mun turhia ja paskoja postauksia ilman informaatiosisältöö hahahah!

Päihteily.. Naah,ehkä vähentää,lopettamista en ikinä vanno.
. . . (--) °
idfgho

Post by idfgho »

Mushruumis wrote:Sit kyl kenenkään ei tarttis lukee mun turhia ja paskoja postauksia ilman informaatiosisältöö hahahah!
Et todella oo ainoo jolla on "turhia paskoja postauksia ilman informaatiosisältöö", ja näitä siun "turhia paskoja postauksia " on mukava lukee, niistä tulee hyvälle mielelle, niinku monet täällä on sanonukki et toasena ilopillerinä saat muutki iloseks.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote:
Päihteily.. Naah,ehkä vähentää,lopettamista en ikinä vanno.
Vähennys linja on se helpoin, ei tuu sitten sitä oloa, että miksi mä taas putosin, vittu kun mä oon nisti jatjaopjgopas...

Vois taas opetella noita päihde tapoja. Enemmän psykejä, joogaa, terveellistä ruokaa. Sen sijaan kuin ihan vitun sekaisin vain.
Uke
LD50

Post by Uke »

idfgho wrote:
Mushruumis wrote:Sit kyl kenenkään ei tarttis lukee mun turhia ja paskoja postauksia ilman informaatiosisältöö hahahah!
Et todella oo ainoo jolla on "turhia paskoja postauksia ilman informaatiosisältöö", ja näitä siun "turhia paskoja postauksia " on mukava lukee, niistä tulee hyvälle mielelle, niinku monet täällä on sanonukki et toasena ilopillerinä saat muutki iloseks.
No kyllä! Huono päivä muuttuu parhaaks päiväks kun lukee noita viestejä! :cry: Image :mrgreen: JAUU
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
BrokenFinger
Lepakko

Post by BrokenFinger »

Välillä tulee lueskeltua liian pitkään juttuja täällä foorumilla kun pitäisi jotain hyödyllistä tehdä.. ei pääse pois. tuntuu että jokin keskustelu tarjoaa vielä jotain uutta.. :foil: Neuroottista. :o
mauseri
LD50

Re: Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihte

Post by mauseri »

Ei tee, täältä saan enemmänkin kiksejä selvinpäin oloon kun päihteiden himotukseen. Jotenkin sen päihteiden aiheuttaman surkeuden haistaa noista "jee xxxmg lyricaa" viesteistä.. Oon vaan sellanen ihminen että jos otan päihteitä, niin sitten se on koko elämä sitä douppikelaa. Päihteily ollu kohta 3kk pois kuvioista. (Paitsi reilu 10 bissee viikossa ja deelit sit jos ja kun on oikea hetki) Jotenkin siistiä että on kasvanut "aikuiseksi" ja tajunnut että ei voi käyttää ollenkaan, ei edes "kohtuudella" kun se kuitenkin johtaa siihen 247365 käyttöön ja se taas johtaa siihen et haluaa kuolla kun elämä on niin paskaa.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
C0H0

Post by C0H0 »

mauseri wrote:Ei tee, täältä saan enemmänkin kiksejä selvinpäin oloon kun päihteiden himotukseen. Jotenkin sen päihteiden aiheuttaman surkeuden haistaa noista "jee xxxmg lyricaa" viesteistä.. Oon vaan sellanen ihminen että jos otan päihteitä, niin sitten se on koko elämä sitä douppikelaa. Päihteily ollu kohta 3kk pois kuvioista. (Paitsi reilu 10 bissee viikossa ja deelit sit jos ja kun on oikea hetki) Jotenkin siistiä että on kasvanut "aikuiseksi" ja tajunnut että ei voi käyttää ollenkaan, ei edes "kohtuudella" kun se kuitenkin johtaa siihen 247365 käyttöön ja se taas johtaa siihen et haluaa kuolla kun elämä on niin paskaa.
Jotenkin nää kohdat puhuu toisiaan vastaan. Alkoholi on huume siinä missä muutkin aineet, vaikka laillinen onkin. Jos alkoholia ei laske huumeeksi (siis jos ajatellaan huumeet = päihteet), niin ei ole mitään syytä myöskään laskea laillisia tukimuskemikaaleja huumeiksi, huumeethan on vaan nämä jotka ovat huumausainelistalla. Ei millään pahalla, mutta tiedän monia sellasia ex-narkomaaneja jotka ovat sen jälkeen siirtyneet alkohoisteiksi pikkuhiljaa, kunnes haima poksahtaa. Ei sillä että päteis kaikkiin. Mä vaan oon sitä mietlä et jos ajattelee "et jee koht taas viikonloppu ni voi juoda sitä kaljaa" tai mitä lie päihteitä, niin sitten on orastava ongelma. Kymmenen bissee ainakin kerralla päihdyttää ihan kivasti, siinä sivussa saatta tehdä mieli sit jo jotain muutakin. Toki kannatta jättää sellaset päihteet pois jotka aiheuttaa ongelmia, helpompaa se on loppujenlopuks 100% streittaus, niin ei tarvii säätää mikä on nyt sitä ongelmapäihdettä ja mikä ei. Mitähän tuo kaljakin sit loppujenlopuks antaa, samaa turhaa todellisuuden pakoilua ja tajuntansa sumentamista. Ei siinä ettei parin kaljan juominen hyvässä seurassa olis huono asia, mut sit jos juodaan vaan sen takia et siit menee känniin ja sit vielä vähän lisää, niin se on jo aika turhaa hommaa. Päihteily näin yleensäottaenkin, ps. psykedeelit, ei anna mitään, sen vaikutuksen ajan on vaan kiva olo, mut siinä se sit oli.

Mut hyvä jos oot elämäs saanut raiteilles. :up:
tRip
Moderator

Post by tRip »

C0H0 wrote:
mauseri wrote:Ei tee, täältä saan enemmänkin kiksejä selvinpäin oloon kun päihteiden himotukseen. Jotenkin sen päihteiden aiheuttaman surkeuden haistaa noista "jee xxxmg lyricaa" viesteistä.. Oon vaan sellanen ihminen että jos otan päihteitä, niin sitten se on koko elämä sitä douppikelaa. Päihteily ollu kohta 3kk pois kuvioista. (Paitsi reilu 10 bissee viikossa ja deelit sit jos ja kun on oikea hetki) Jotenkin siistiä että on kasvanut "aikuiseksi" ja tajunnut että ei voi käyttää ollenkaan, ei edes "kohtuudella" kun se kuitenkin johtaa siihen 247365 käyttöön ja se taas johtaa siihen et haluaa kuolla kun elämä on niin paskaa.
Jotenkin nää kohdat puhuu toisiaan vastaan. Alkoholi on huume siinä missä muutkin aineet, vaikka laillinen onkin. Jos alkoholia ei laske huumeeksi (siis jos ajatellaan huumeet = päihteet), niin ei ole mitään syytä myöskään laskea laillisia tukimuskemikaaleja huumeiksi, huumeethan on vaan nämä jotka ovat huumausainelistalla. Ei millään pahalla, mutta tiedän monia sellasia ex-narkomaaneja jotka ovat sen jälkeen siirtyneet alkohoisteiksi pikkuhiljaa, kunnes haima poksahtaa. Ei sillä että päteis kaikkiin. Mä vaan oon sitä mietlä et jos ajattelee "et jee koht taas viikonloppu ni voi juoda sitä kaljaa" tai mitä lie päihteitä, niin sitten on orastava ongelma. Kymmenen bissee ainakin kerralla päihdyttää ihan kivasti, siinä sivussa saatta tehdä mieli sit jo jotain muutakin. Toki kannatta jättää sellaset päihteet pois jotka aiheuttaa ongelmia, helpompaa se on loppujenlopuks 100% streittaus, niin ei tarvii säätää mikä on nyt sitä ongelmapäihdettä ja mikä ei. Mitähän tuo kaljakin sit loppujenlopuks antaa, samaa turhaa todellisuuden pakoilua ja tajuntansa sumentamista. Ei siinä ettei parin kaljan juominen hyvässä seurassa olis huono asia, mut sit jos juodaan vaan sen takia et siit menee känniin ja sit vielä vähän lisää, niin se on jo aika turhaa hommaa. Päihteily näin yleensäottaenkin, ps. psykedeelit, ei anna mitään, sen vaikutuksen ajan on vaan kiva olo, mut siinä se sit oli.

Mut hyvä jos oot elämäs saanut raiteilles. :up:
Tää nyt on perin hämmentävää.. Tietyllätapaa ymmärrän kumpaakin näkökulmaa, ja itsellä vielä takataskussa miljoona omaa näkökantaa- ja kulmaa. Neliöjuuresta puhumattakaan.
Mutta näin se tuntuu elämässä menevän.

Hienoa mauseri.. Jäbä kyl tietää rajansa.
ja mahtavata et oot (taas) oivaltanu sen.. No just sen.. vitun zen ;)

Mä en ole vielä niin zen, vaikka tiedostan sen.. miten helppoa onkaan lähteä taas rullaamaan niit samoi fukin urii, joita on uurtanu koko ikänsä.
Ei mikään muutu jos ei muutu.

Mä oon tällähetkellä tyytyväinen näin.. vaikken tiedä missä menee se kohtuus, mutta tiedän rajani ja itseni. Se riittää.

Päätynyt myös siihen et bisselinja sopis meitsilleki..

Ja foorumista vierottautuminen on liian vaikee yhtälö :mrgreen:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Itse olen ollut omassa mittakaavassani erittäin pitkän jakson täysin päihteettömänä (myös ilman alkoholia), eli 9kk, joka on (ylivoimaisesti) pisin aika tähän mennessä koko aikuisiälläni. Ainoat nautintoaineet joita menee on kofeiini ja nikotiini (kahvi + nuuska).

Alkoholia en ole ikinä oikein päihteenä arvostanut jonka takia siitä on ollut suhteellisen helppo pidättäytyä. Stimuja tekee vieläkin mieli.

En mä ole todellakaan mitään loppuelämän raittiuslupausta tehnyt, aion kuitenkin toistaiseksi jatkaa päihteetöntä linjaa. Kohtapuolin olen saamassa ajokorttini takaisin, 7 vuoden kuivumisjakson jälkeen 8).

Kaikesta tästä huolimatta tykkään aina välillä tulla käymään vaultissa, vaikkakin en tee sitä niin usein kuin ennen. :love:
C0H0

Post by C0H0 »

CYKO wrote:Itse olen ollut omassa mittakaavassani erittäin pitkän jakson täysin päihteettömänä (myös ilman alkoholia), eli 9kk, joka on (ylivoimaisesti) pisin aika tähän mennessä koko aikuisiälläni. Ainoat nautintoaineet joita menee on kofeiini ja nikotiini (kahvi + nuuska).

Alkoholia en ole ikinä oikein päihteenä arvostanut jonka takia siitä on ollut suhteellisen helppo pidättäytyä. Stimuja tekee vieläkin mieli.

En mä ole todellakaan mitään loppuelämän raittiuslupausta tehnyt, aion kuitenkin toistaiseksi jatkaa päihteetöntä linjaa. Kohtapuolin olen saamassa ajokorttini takaisin, 7 vuoden kuivumisjakson jälkeen 8).

Kaikesta tästä huolimatta tykkään aina välillä tulla käymään vaultissa, vaikkakin en tee sitä niin usein kuin ennen. :love:
Joo pitkä aika ilman päihteitä tekee kyl gutaa mielelle ja keholle. Ja oikeastaan jo pelkkä nikotiini vaikuttaa melko paljon olotilaan. Olihan tuossa taanoin ilmestynyt uus tutkimus et nikotiini itseasiassa voi aiheuttaa masennusta ja ainakin pahentaa sitä. Itse huomasin jo viikon nikotiinittomuuden jälkeen että mieliala oli kohentunut eikä enää ahdistanut niin paljon. Kahvilla saattaa olla samanlaista sivuvaikutusta.

Alkoholin olen aina laskenut koviin huumeisiin, sillä se vaikuttaa todella voimakkaasti henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin, edenkin jos on vähänkään taipumusta ahdistukseen tai masennukseen. Ja muutenkin, jos käy joka viikonloppu juomassa, niin muisti, mieliala ja keskittymikyky huononee. Itsellä kestää yleensä se 3-4 päivää alkholista palautumiseen yhden yli 12 annosta sisältvän ryyppyillan jälkeen.

Niin itse olen nyt tänä vuonna aktiivisesti pyrkinyt vähentämään päihteilyä, täysin streittariksi en ole vielä alkanut, se vaatii lähinnä sen ettei koe enää ollenkaan tarvetta päihtyä välillä. Jos väkisin itsensä pakottaa niin yleensä lopputulos aika heikohko.

Sori kirjotusvirheistä lauserakkennevirheistä, perjantain kunniaksi kun vähän nuokuttaa nyt. :o
zerk

Post by zerk »

Hyvin todennäköisesti aioin jatkaa päihteilyäni jossain muodossa (dissot/deelit/empatogeenit) niin kauan kunnes tuonpuoleinen kutsuu. Idea on lähinnä, että hallitsen käyttöä eikä käyttö minua. Ensimmäiset askeleet on jo otettu.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Ei tee mieli lopettaa täällä käyntiä, mut jos douppailu loppuis, niin sitte täällä käynti loppuis vähitelle. TAI douppailu loputtua lopettaisin täällä käynni ku seinään. Liikaa huokutuksia täällä!

Huumeet tekis mieli jättää kokonaa, koska epäilen et se on syy yhteen huonoon asiaan.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

C0H0 wrote:Alkoholi on huume siinä missä muutkin aineet, vaikka laillinen onkin.
Musta HUUMEIDEN ja laillisten (huom. tutkarit ei oo laillisia, ne ei vaan oo laittomiakaan!) päihteiden suurin ero on nimenomaa toi laki. Huumeiden kanssa sä oot sen lain suojaamattomalla puolella, kännissä et. Laittomuus itessään tuo jo niin paljon ongelmia, että voi olla parempi pysyä alkoholissa ihan vaan sen takia (epäpuhtaudet, velat, vasikat, tuomiot jne).

Tiesittekste muuten et 10 bissee viikos on vähemmän ku suomalaisten keskikulutus viikottain? Suomalaisilla menee viikossa n. 16-17 annosta alkoholia keskimäärin.

Tsemppii mauserille. Vaikka et alkoholista ois luopunukaan ni sinun meininkiä foorumin ja kanavan perusteella seuranneena uskon että paljon parempaan suuntaan oot menny.

Mä oon ollu jo kuukauden selvinpäin lukuun ottamat et join yhten päivän lonkeron ja toisen päivän yhen lasillisen viiniä (musta niitä ei tarvi laskea ku en niist humaltunu). Tekis mieli douppaa enemmän, ikävä vähä kuositteluu. Mut ens kuus taas :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Välillä on tehnyt mieli lopettaa käynti. En tiiä,on ollu tossa pidempiä ajanjaksoja jolloin en oo käyny ja
niitten jälkee ollu vähä ääääh,jaksaaks sitä enää. Mutku utelias ja kyttääjä kun oon ni enpäs vielä oo lähteny.
Pinnakin jotenkin välil menny ja kiinnostus lopahtanu.

Käynkin oikeestaan vaan sen takii et on jees lukee porukoiden juttui,mitä kuuluu jne. Monii sellasii tyyppei joist on aina kiva kuulla &
lukee juttui... En mä kuitenkaan koe että mullakaan ois mitään roolia täällä niin senkin takii se on aikas sama. Oonko...Enkö...

Ja päihteily.. No ei.. Emmää lopettamiseen mee,aika absurdi ajatus kuitenki... Taukoja oon pitäny ja
vähentäny aivan rutkasti,mut en ota sitä linjaa et nyt ei enää!,silloin on jotenki nii virittäytyny koko ajan et retkahtaa helposti.

Ja eikä mulla nyt ongelmiakaa oo nuiden suhteen,enää... et. Neh.

En mä käyntii oo lopettamas viel... Informaatiot oon jo saanu yltäkylläisyyteen asti mut TUHKIS ELÄÄ.

Aina on niit hyvii hetkii ja sit niitä vituttavii ja ärsyttävii hetkii (hetki=postaus) mut,sitähän tää on. Semi-realiteettii,
ainahan on niitä asioita jotka ei miellytä ja niitä mitkä miellyttää.

Sillettiin!
. . . (--) °
zerk

Post by zerk »

Mushru,

Mä ainakin tykkään lukea sun viestejä ja keloja. Et jos häviät täältä niin tuun teidän ovelle douppien kanssa jauhamaan paskaa. IHAN OIKEESTI HEI! :D
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

:--------)

Tuli hyvä mieli.
. . . (--) °
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Kyllähän se välillä mietityttää, et on onnellinen kemikaalisesti. Haluaisin olla ihan oikeesti ol ilonen...
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Kyllähän se välillä mietityttää, et on onnellinen kemikaalisesti. Haluaisin olla ihan oikeesti ol ilonen...
Mikä oikeastaan on sitä oikeasti onnellisena olemista? Ja voiko samaan aikaan olla "kemikaalisesti", sekä "oikeasti" onnellinen?
Periaatteet perustana, totuus selustana.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

wRRa wrote:
C0H0 wrote:Alkoholi on huume siinä missä muutkin aineet, vaikka laillinen onkin.
Musta HUUMEIDEN ja laillisten (huom. tutkarit ei oo laillisia, ne ei vaan oo laittomiakaan!) päihteiden suurin ero on nimenomaa toi laki. Huumeiden kanssa sä oot sen lain suojaamattomalla puolella, kännissä et. Laittomuus itessään tuo jo niin paljon ongelmia, että voi olla parempi pysyä alkoholissa ihan vaan sen takia (epäpuhtaudet, velat, vasikat, tuomiot jne).

Tiesittekste muuten et 10 bissee viikos on vähemmän ku suomalaisten keskikulutus viikottain? Suomalaisilla menee viikossa n. 16-17 annosta alkoholia keskimäärin.

Tsemppii mauserille. Vaikka et alkoholista ois luopunukaan ni sinun meininkiä foorumin ja kanavan perusteella seuranneena uskon että paljon parempaan suuntaan oot menny.
Kiitti! Vaikeinta tässä selvinpäin olossa on tää elämän tasaisuus, tottunu siihen et aina tapahtuu joko hyvää tai pahaa niin vaikeaa totutella tähän "normaaliin" elämään, missä oikeestaan kaikki päivät on samanlaisia, tai siis ne erot on niin pieniä että niitä ei vielä huomaa kunnolla.

Mä pidän tutkareita huumeena, alkoholia en (TOTTA ETTÄ SE ON VAARALLISEMPAA KUIN SUURIN OSA HUUMEISTA JNE.) Mut pointti on just toi laillisuus ja se että mulle ei ole mitään haittaa siitä että juon kerran viikossa ton keskiarvon verran kaljaa. Jos polttasin kerran viikossa pilvee niin mun tekis sitä mieli niin paljon että en osaisi nauttia elämästä ilman edes näin paljoa kuin nyt.

OMASTA mielestäni olen nyt kuivilla, ajatelkaa te mitä tahdotte, i dont care.

Foorumilla tulee luettua muutama topic päivässä (psytwitterit,positiivista tänään jne.) Ei enää aine-ketjuja juuri koskaan (paitsi silokit ja happo, koska niitä tuun joskus luultavasti ottamaan)

Nyt siis 9.6.2011 asti ei yhtään mitään laitonta päihdettä ole tullut otettua ja voin kyllä suositella. Harmi vaan kun kesti 34 vuotta tajuta että on elämää ilman huumeitakin.. No, parempi myöhään kuin jne.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
tomatoe
Karvakuono

Post by tomatoe »

mauseri wrote:
Kiitti! Vaikeinta tässä selvinpäin olossa on tää elämän tasaisuus, tottunu siihen et aina tapahtuu joko hyvää tai pahaa niin vaikeaa totutella tähän "normaaliin" elämään, missä oikeestaan kaikki päivät on samanlaisia, tai siis ne erot on niin pieniä että niitä ei vielä huomaa kunnolla.

Mä pidän tutkareita huumeena, alkoholia en (TOTTA ETTÄ SE ON VAARALLISEMPAA KUIN SUURIN OSA HUUMEISTA JNE.) Mut pointti on just toi laillisuus ja se että mulle ei ole mitään haittaa siitä että juon kerran viikossa ton keskiarvon verran kaljaa. Jos polttasin kerran viikossa pilvee niin mun tekis sitä mieli niin paljon että en osaisi nauttia elämästä ilman edes näin paljoa kuin nyt.

OMASTA mielestäni olen nyt kuivilla, ajatelkaa te mitä tahdotte, i dont care.

Foorumilla tulee luettua muutama topic päivässä (psytwitterit,positiivista tänään jne.) Ei enää aine-ketjuja juuri koskaan (paitsi silokit ja happo, koska niitä tuun joskus luultavasti ottamaan)

Nyt siis 9.6.2011 asti ei yhtään mitään laitonta päihdettä ole tullut otettua ja voin kyllä suositella. Harmi vaan kun kesti 34 vuotta tajuta että on elämää ilman huumeitakin.. No, parempi myöhään kuin jne.
Noh, kyllähän sitä selvinpäinkin aina hauskaa on, usein sen eteen joutuu vaan tekemään hieman enemmin töitä. Toisaalta se yleensä sitten tuntuukin paremmalta kuin se keinotekoinen pumpuli.

Tuskin kukaan alkaa kritisoimaan sun huumeettomuutta. Vaikka oon sitä mieltä, että huumeet ja niiden kanssa fiilistely sopii ihan hyvin normaaliin arkeen eikä ole välttämättä mikään varsinainen ongelma, niin tottahan se on ettei kaikilla tuo käyttö sitten pysy lapasessa. Propsit sulle viisaasta päätöksestä :up: Varovasti vaan sen myös alkoholin kanssa myös, sekin on melko salakavala aine laillisuudestaan huolimatta.

Turhaan tuota 34 vuotta harmittelet. Et sä mitään ole vielä menettänyt, harva ihminen on menneisyyteensä ihan täysin tyytyväinen... ;)
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Komppaan aivan täysin tomaattia ^^
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Taisin rekata muistaakseni jotain 2007.. tjn . Joskus olin koukussa tähän saatanalliseen foorumiin. Nykyään saatan käydä kerran pari kuussa selailemassa, nyt tuntuu siltä että löysin ns tämän uudestaan =) .
zerk

Post by zerk »

Eipä oikeastaan. Täällä on nykyisiä ja toivottavasti myös tulevia hyviä ystäviä. Muutenkin tunnen oloni mukavaksi täällä.

Ja päihteily pitää mun pään kasassa :D
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Varsinkin tällä hetkellä kun tuntee jotenkin, että alkaa "sulautua" joukkoon ja saa jopa keskustelua aikaan tuolla #psyvaultissa, niin en todellakaan halua. Ja itse niin untuvikko olen noiden päihteiden kanssa, että ensin hommaan ihan mielenkiinnosta kokemuksia ja sitten tiedän, että haluanko jatkaa vaiko en :)
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

placebo wrote:
Mikä oikeastaan on sitä oikeasti onnellisena olemista? Ja voiko samaan aikaan olla "kemikaalisesti", sekä "oikeasti" onnellinen?
No kyllähän. On esim. onnellinen siitä, että sai aineita eli oikesti ilonen ja sitten kun on aineissa on myös kemikaalisesti onnellinen ::D
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Sitähän mä vähän tällä kysymyksellä ikäänkuin hainkin ;)
Feya
OD

Post by Feya »

Päihteilyä ei, foorumilla olo kyllä. Kerran jo lopetin, puoleksi vuodeksi, ja nyt taas muistin että miksi.
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

Päihteet päihteet.. Tuhoo elämän.
Kevät täysin selvinpäin, kesä heinäkuu täysin sekaisin ja nyt taas selvinpäin, tosin alkoa oon välillä otellu mut en olis siitä niin huolissaan.
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
Uke
LD50

Post by Uke »

Tbh käyn nykysin vaa kattomas et onko tääl mistä nameist mitäki tietoo ja ei kyl kauheesti huvita plärää tuhkista tahi ihan älyttömästi muitakaan paikkoja. Vähä jotenki..väsy tähä menoo
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.