tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
niksu
Psykonautti

Re: tramadoli

Post by niksu »

kurttu wrote:Ite huomannu et jos pureskelee depotit, nii ku alkaa nousee ni tuntuu että ei voi olla aloillaan, päässä ihme "surinaa" :D, sit jos ei pureskele ni hiipii salakavalasti, vähäku subua niistäis mut hitaammi.. ite diggaan depot tramboist sillee syyä et 3 puoliks ja suihi ja 3 kokonaisena suihi. Alakaa nousut hiukka nopeemmi ja vaikutus on tasasen vahva olo :love:

ps. anteeks sekava kirjotus asu. subu potkii hyvi kännin päälle :cheers:
Jotain tällaista ajattelin, kun saa itsensä kuntoon,

:)
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

niksu wrote:Opiaateissa mn mielestä on kaikkein vaarallisinta se tunne, minkä se antaa. tuntuu/luulee, että homma on hanskassa. Huoletonta menoa. Sit kun kysytään jotain, vaikka ½ v. takaa, niin ei muista mitään. Aika menee 3 x nopeammin. Myös tunteet ovat opiaatin vankina.
Juuri näin, todella perseestä.

Mun mielestä tramalit on aika shaibaa. pitää syödä saatanasti että saa oloja, kipulääkkeenä ok
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Heipparallaa pitkästä aikaa!
Ois tossa noitta 50mg tramaleita 4 kpl ja lyricaa 125mg, mitä mieltä olette ko en tällä hetkellä omista opiaatti toleransseja niin ottaakko noi kaikki kerralla kenties vai jättää lyricat suosiolla pois?
Ja ehkä asiaan myös vaikuttaa että päivässä menee tota oksatsepaamia 90mg, ja iltasin 100mg ketipinor..

Suosituksia?
zerk

Post by zerk »

Itse jättäisin Lyricat pois. Mulla on jokin hämärä muistikuva siitä, että tramadolin ja pregabaliinin yhdistelmä saisi aika pienilläkin annoksilla aikaan ikäviä nykäyksiä. Ihan mututietoa kyllä.

edit: Unohtui tosiaan sanoa, että bentsoja en tramadolin kanssa ottaisi ellei mennä suuriin (500mg+) doseihin ja silloinkin ehkäisemään kouristuksia ja epileptisiä kohtauksia. Muuten ne vaan vähentää euforiaa ja lisää nuokuttavuutta.

Ja kuten Petri6 jo sanoikin, jos ei löydy juurikaan opiaattikokemuksia niin voipi hissipoika vetää ylimpään kerrokseen aika herkästi. Mun ensimmäinen kokeilu tramadolin kanssa, 2x100mg depot ei pureskeltuna, sai aikaan aika rajua oksentelua ja todella paskan olon. :mrgreen:
Last edited by zerk on Wed 28 Sep 2011, 17:25, edited 2 times in total.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Riippuu vähän siitä, onko molemmista lääkkeistä aikaisempia kokemuksia. Ensimmäisellä kerralla 200mg depot tramali pureskeltuna johti itselläni kovaan pahoinvointiin ja oksenteluun. Sen sijaan nykyään alle 200mg tuskin huomaisin mitään vaikutusta. Tosin tykkään ottaa depotit depotteina. Erään teorian mukaan (jota ainakin useat käyttäjäkokemukset tukevat) elimistössä valmiiksi oleva tramadoli parantaisi metabolisoitumista o-desmetyylitramadoliksi, joka siis on vastuussa suurimmasta osasta opioidivaikutuksia. Itse ottaisin nuo siis niin, että 50mg puolen tunnin välein ja tuo pregabaliini (Lyrica) ensimmäisen tai toisen annoksen yhteydessä.

Oksatsepaamin ja ketiapiinin jättäisin kokonaan pois mikäli mahdollista. Jos tämä ei ole mahdollista niin käyttäisin sitten pienintä mahdollista annostusta niissä ja ottaisin tuon Ketipinorin vasta, kun tramadolin vaikutukset olisivat kokonaan hävinneet (eli tramadoli aamupäivästä ja ketiapiini myöhään illalla).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
gerhes
Psykonautti

Post by gerhes »

Dodiiih nyt ois ramboja ja tenoxiakin kaapissa.
Mitä mieltä tramal + tenox? kokemuksia?
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Bentsot syö opioidien euforiaa, että ite ottasin erikseen. Tosin tramalin kaa isommilla annoksilla suosittellaa jotai benjoo, estää mahdollisia kourituksia. Jos ei kokemusta kummastakaan, niin silloin varsinkaan en lähtis kombotteleen, muutenkin välillä vähä arpapeliä hidas+hidas kombot.

Tramalii ku totut ja tulee vähä tolee nii yli 400mg doseilla yks tenoxi vois olla ihan jees.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
gerhes
Psykonautti

Post by gerhes »

NatiHero wrote:Bentsot syö opioidien euforiaa, että ite ottasin erikseen. Tosin tramalin kaa isommilla annoksilla suosittellaa jotai benjoo, estää mahdollisia kourituksia. Jos ei kokemusta kummastakaan, niin silloin varsinkaan en lähtis kombotteleen, muutenkin välillä vähä arpapeliä hidas+hidas kombot.

Tramalii ku totut ja tulee vähä tolee nii yli 400mg doseilla yks tenoxi vois olla ihan jees.
Jeep kiitos. Onhan niitä tullut käyteltyä mutta taitaa tennarit jäädä väliin.. Lekuri anto vaan 10 kappaleen purnukan :down:
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

NatiHero wrote:Bentsot syö opioidien euforiaa, että ite ottasin erikseen. Tosin tramalin kaa isommilla annoksilla suosittellaa jotai benjoo, estää mahdollisia kourituksia. Jos ei kokemusta kummastakaan, niin silloin varsinkaan en lähtis kombotteleen, muutenkin välillä vähä arpapeliä hidas+hidas kombot.

Mulla taas ei syö ainakaan kovin vahvasti, ja varsinki tennari on niin mieto että musta se itse asiassa buustii mukavasti. Tramal on muutenkin vähän sekoboltsi-fiftififti-feidailua nopean ja hitaan väliltä, tai itse koen ainakin osan tramadolin ekojen tuntien vaikutuksista hyvin stimuloivina, niin jos painavampaa kuosia hakee niin muutama tuollainen relaksoiva, unettava bentso toimii varsin hyvin. Myös kouristusten ennaltaehkäiseminen on pätevä syy ottaa pieni määrä benjamiinia. Rivatril on tramalien kanssa ehdottomasti paras, mutta Tenox on myös mielestäni kiva lisä. Sedaatio lisääntyy ja ristiriitaisen tuntuiset nopeat nytkähdykset tramaleista vähenee. Joku 300-500mg tramalia (disclaimer: älä IKINÄ ota yli 400mg tramadolia!) ja 40-60mg Tenox on jees.

Tramalin hyötysuhde käsittääkseni kasvaa sitä mukaa mitä enemmän itse ainetta on kehossa, eli itse tykkään ottaa tramalit aina vähän asteittain (vähentää myös nauseaa). Jos on kapseleita, otan yleensä noin puolet kerralla ja loput yksi kerrallaan 30 min välein; jos depotteja, pureskelen puolet pieniksi, ja loput puren kahteen-kolmeen kokkareeseen ja nielen. Oloja joutuu hetken odottelemaan, mut kestääki sit aika lailla loppupäivän. 8)
porter

Post by porter »

Sain lekurilta leikkauskipuihin 40x100mg depottia, annostus max 400mg päivä. Eli lisää voi hakee pian, senverra kipee leikkaus oliki et tarttee . ;)
dazerc

Post by dazerc »

Kannattaa kokeilla combottaa kannabista syömällä. Tehtiin tänään kaverin kanssa kaakaot muutamasta urkista ja oli kyllä loistava combo 750mg tramadolia + kannabista kaakao muodossa. En tykkää kannabiksen vaikutuksista syömällä koska menen siitä jotenkin liian jumiin aina, mutta tramadolia buusti erittäin mukavasti.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kaipa sitä vois kasata aloitusviestiin? jonkun kattavan infon tramalista..?
Kun tuntuu että täällä kysellään ja pohditaan ihan samoja asioita sivusta toiseen.

Eli.. 'Lääkkeen tarkkaa vaikutusmekanismia ei vielä tunneta'

Mutta, se mitä olen eri tietolähteistä ja omasta kokemuksestani ymmärtänyt, tramadoli on aihiolääke, joka siis vasta maksan cyp-entsyymin avulla muuttuu o-desmetyylitramadoliksi. Tramadoli taasen on SRI ja NRI
Tramadoli, toisin kun tunnutaan kuvittelevan, on melko heikko opioidi, ja jossainmäärin toimii NMDA-antagonistina.

Lyrica voimistaa opioidien vaikutusta, mutta itse en ole huomannut että tramadolin kohdalla (lääkinnällisillä annoksilla) merkittävissä määrin aiheuttaisi keskushermoston lamaa, tai edes lisääntynyttä euforiaa tms.

Todennut että 300mg ylöspäin tramalin sivuvaikutukset lähinnä lisääntyvät. Toleranssi kasvaa nopeasti, jolloin i m o 600mg:ssä menee raja sivuvaikutusten suhteen.
Olen kokeillut 1200mg asti doseja. En suosittele.

Lyrica, kuten bentsot vähentävät kouristusten vaaraa, mutta bentsot samalla myöskin heikentävät, jopa latistavat kokonaan tramalin serotonergiset ja noradrenergiset vaikutukset, kuin myöskin vievät terän siitä vähäisestäkin opioidisesta 'euforiasta.'
Siinä voi olla yksi syy miksi jengi sanoo 'ettei toimi.'

Kipulääkkeenä Tramali on imo parhaimmillaan, viihteenä lähinnä viipellyskamaa.
Jos nuokkuja hakee, suosittelen muita opioideja, kuten vaikkapa kodeiinia. Itsellä se on jopa euforisempi opioidi.

Korjatkaa ihmeessä jos jossainkohti on väärää infoa, tai jotain lisättävää.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Sen lisäisin vielä että kun ottaa useammassa erässä päivän aikana, niin vaikutus on vahvempi kuin vaikkapa kerralla ottaessa, ja siten voi ottaa siis sen 400mg ja toimii kroonikollakin viihteellisesti. Tämä on vain oma mutu, eikä mulla ole asiasta mitään tutkimustietoa. Jossain oli täälläkin muistaakseni maininta vaikutusten noususta uudelleen annosteltuna?

Kannatan tämän ja muiden aineksien kohdalla tietopaketin kasaamista, em. syistä. :up: (Mutta kuka tekee kaiken sen työn? :shock: )

Tietopaketti voisi olla esim. sellainen josta löytyisi tarvittavatieto, ja keskustelut sitten erikseen, eikö? Vaikka olenkin offin ystävä, sen tosiaan voisi hoitaa muualla, ja paketissa olisi sitten vaan se olennainen. Noita kirjain yhdistelmiäkin voisi suomentaa jotta maallikkokin ymmärtää, vaikkapa muotoon Noradrealiinin estäjä, jne?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

näin fiksuna jälkeenpäin:

otin 1-1½h sit oxanestia 8mg s.c.

nyt nappasin 300mg tradolan retardia, kannattaisko ottaa enempi vai onko tuo oxanest jo blokannu opioidireseptorit ettei edes tuo määrä toimisi kunnolla ?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Harold wrote:näin fiksuna jälkeenpäin:

otin 1-1½h sit oxanestia 8mg s.c.

nyt nappasin 300mg tradolan retardia, kannattaisko ottaa enempi vai onko tuo oxanest jo blokannu opioidireseptorit ettei edes tuo määrä toimisi kunnolla ?
noh kyllähän tuo toimi, retardit tosiaan vasta rupes tuntien päästä kunnolla vaikuttaan. tuli kyl huomattua et 300mg tramalia on aivan liian pieni annos. ens kerralla maybe 450+
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Juu. Kannattaa ottaa sen verran että on hyvä olo. Minkä takia turhaan syödä niitä ylenmäärin ja nukkua pois se hyvä olo mikä niistä tulee.
Minulle määrättiin justiinsa 200mg päivässä näitä.. Meinasin muutamana päivänä repästä ja syyä muutaman ylimääräsen ja "siirtää" joillekkin päiville että syön vain yhden.
Kyllähän näistä ihan mukava olo tulee mutta kaikkeen se elimistö vaan tuppaa tottua. Sitten kun pureksin nämä napit vielä niin toimii muka paremmin. Itseasiassa hyvin pitkälti samallailla mutta ei imeydy paksusuolesta niinkuin pitäisi vaan mahalaukusta suoraan. Tälläisessä käsityksessä olen asiasta tramal.

Mutta kivunpoistajana aivan loistavia valinta. Ärsyttää vain kun vievät yöunet minulta ainakin. Nuokkuu nuokkuu mutta ei nuku.

Muistan ensimmäisen kerran kun söin tramalin. Oli 200mg tramal. Muistan että olo oli melkein kun olisi syönyt esson. Hyvä olo hiveli vartaloa ja teki mieli liikkua, niinkuin taisin tehdäkkin silloin. Oli kesä, alkukesä. Sain ne puhutettua 50 penniä kappale kun myyjä ei tiennyt mitä sillä oli kädessäänsä. 4 kappaletta ostin 2 markkaa maksoin. Mutta ah, sen olon muistan ikuisesti kyllä mikä niistä lääkkeistä tuli.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
porter

Post by porter »

Onko kellään kokemuksia kuinka nopeesti tramadoli tolet laskee ns normaaleiks, että 600mg toimii. Nykyään joutuu syömään sen 1500mg et toimii...
FlyingH

Post by FlyingH »

Ensimmäinen opioidi jota kokeilin oli tramadol. Hallussani oli 18 50mg kapselia. Olin jostain varmaan täältä lukenu että kannattaa aloittaa 200mg annoksella, joten otin neljä kapselia ja odottelin pari tuntia eikä sanonut mitään. Loppupeleissä noi kaikkia meni illan aikana ja tuloksena oli jonkinlaiset pienet nuokut, jollloin oli lähinnä huono olo ja laatta lensi. Ei jatkoon :up:
testeri420
OD

Post by testeri420 »

porter wrote:Onko kellään kokemuksia kuinka nopeesti tramadoli tolet laskee ns normaaleiks, että 600mg toimii. Nykyään joutuu syömään sen 1500mg et toimii...
No henkilökohtasesti olin noin kaks vuotta syömättä ja nyt kun söin niitä niin eipä niistä mitenkään samallaista oloo saa ku ennenvanhaan...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Bole
Tuppisuu

Post by Bole »

Onhann se tramadol tosi kivaa niin kauan kun sitä riittää. Noin vuoden verran joka päivä nyt popsittu depottina niitä. Annos on ollut noin 600-800mg/vrk ja nyt pari viikkoo sen 300-450mg ja pari päivää 150mg. Ensin söin kipuihin ja lopuksi söin kun en osannut olla syömättäkään. Ja lisää tramalia ei ole tiedossa eli kärsimys alkakoon. Pelottaa hulluna tulevat viekkarit. Muuta apua ei ole kun ehkä noin 8g savuja jäljellä.

Kauankohan noi olot kestää? henkiset olot ei tuota ongelmaa, mutta fyysiset kyllä. Joskus ollu muutaman päivän syömättämut sit olo on menny niin kauheeks et on ollu pakko taas alottaa. Auttaakohan savut kuinka oloihin.

Pakko sanoa et pahin tilanne on se et ku kokoajan sitä nappia on saanut lääkärist lisää niin paljon ku melkein tahtoo. On samassa vedetty kodeiinit, teemut ja lyriikat. Ei ole kivaa kun ne lopettaa sen reseptien kirjottelun. :(

Onko kokemuksia, kertokaa miten teillä? Mikä auttaa parhaiten jos jostain jotain saisin?
When you get old and your kids ask: "where all the money went", show them the vacation videos.
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Tramaleihin rakastuu vähän liiankin helposti <3 tuntuu et ittestään tulee paljon miellyttävämpi ihminen kun ei pikkusäryt tai ihmisten paskanpuhuminen ärsytä. Se vaan et jos otan päivällä tai illalla niin se on aivan varmaa ettei unta tuu koko yön aikana, sitten taas aamusta lisää naamariin että selviää päivästä ilman et alkaa väsyttää.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Enfini wrote:Tramaleihin rakastuu vähän liiankin helposti <3 tuntuu et ittestään tulee paljon miellyttävämpi ihminen kun ei pikkusäryt tai ihmisten paskanpuhuminen ärsytä. Se vaan et jos otan päivällä tai illalla niin se on aivan varmaa ettei unta tuu koko yön aikana, sitten taas aamusta lisää naamariin että selviää päivästä ilman et alkaa väsyttää.
Jepa, sama juttu että vie yöunet. Jonka takia syön aamulla mitä syön ja en sen jälkee syö.. Paitsi äsken söin... Kun söin tossa aiemmin illalla..
Mutta on onneks parin päivän univelat nii väsyttää jo nyt vähäsen.

Ja mullaki paranee mieliala siitä huomattavasti kohenee. Just ei oikee mikää ärsytä ja ihan tulilla koko ajan. Hienoa :)
Ei oo ainakaa väärä lääke, hoitaa samalla kivun ja muka masennuksen. Tekee ehkä vähän liian yliaktiiviseks...
Music is a saint.
zerk

Post by zerk »

Jännää. Mun kohdalla tramadoli toimii itseasiassa aika hyvin unilääkkeenä. Tai siis se toimii aika kummallisesti, jos on tarvis niin se piristää ja saa asioita hoitumaan vaikka olis kuinka paska päivä, mut sit toisaalta jos haluaa nukkua niin saa tosi helposti unta ja nukkuu hyvin...

Oikeestaan oon alkanu suosimaan tramadolia esimerkiksi oksikodonin yli jostain syystä. Oxyn kohdalla on varmaan takaraivossa tosi paska kokemus siitä, miten nopeasti ja rankasti se addiktoi. Mut silti en tajua miksi nytkin ottaisin mielummin semisti tramalia, kuin oxynuokut. Hämärää.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Bole wrote:Onhann se tramadol tosi kivaa niin kauan kun sitä riittää. Noin vuoden verran joka päivä nyt popsittu depottina niitä. Annos on ollut noin 600-800mg/vrk ja nyt pari viikkoo sen 300-450mg ja pari päivää 150mg. Ensin söin kipuihin ja lopuksi söin kun en osannut olla syömättäkään. Ja lisää tramalia ei ole tiedossa eli kärsimys alkakoon. Pelottaa hulluna tulevat viekkarit. Muuta apua ei ole kun ehkä noin 8g savuja jäljellä.

Kauankohan noi olot kestää? henkiset olot ei tuota ongelmaa, mutta fyysiset kyllä. Joskus ollu muutaman päivän syömättämut sit olo on menny niin kauheeks et on ollu pakko taas alottaa. Auttaakohan savut kuinka oloihin.

Pakko sanoa et pahin tilanne on se et ku kokoajan sitä nappia on saanut lääkärist lisää niin paljon ku melkein tahtoo. On samassa vedetty kodeiinit, teemut ja lyriikat. Ei ole kivaa kun ne lopettaa sen reseptien kirjottelun. :(

Onko kokemuksia, kertokaa miten teillä? Mikä auttaa parhaiten jos jostain jotain saisin?
Mulla jeesas aikoinaan kun lopettelin ~vuoden tramalikuuria, juurikin saman kaavan mukaan.. Aluksi kipuihin, lopulta vain koska en osannut olla syömättäkään.
Nyt taas edessä Tramalista vieroitus.. en ole onneksi kerennyt muutamaa kuukautta pidempää syödä näitä.
Annoksena ollut 600>400>300>250>...350... Vaikeeta on :/ Koska kipuihin näitä syön, ja kivut on.. kovat.
Mutta meidän kuuluisat valvontaviranomaiset ovat sitämieltä että kroonisiin kipuihin pitäisi määrätä ensisijaisesti? mielimömmöi eikä opioidijohdannaisia :mad:

Niinsiis.. tosiaan kun aikoinaan lopetin, vähensin annosta hiljalleen aina 50mg asti.. lopulta vain tarvittaessa 50mg joka toinen päivä & panacodeja 6-8.
Lopulta totesin että voimakkaampi opioidinen riippuvuus codiin syntyy kuin tramaliin. Tramali-refloissa pahinta on 'sähköiskut', epileptiset kohtaukset yms..
Taisi parin viikon jälkeen helpottaa se tunne että taju meinaa lähteä..

Hatsi tietty jeesaa, jos hiisailee muutenkin, muuten se vain pahentaa mielestäni olotilaa, vaikkakin jeesaa taas mielialaan ja ruokahaluun, pahonvointiin yms.

Kokemusta myöskin tuosta että pitkään saa lääkkeitä, kunnes sitten tuleekin stoppi, eikä edes omassa tahdissa saa lopetella lääkettä.

Bentsoja melkein jopa suosittelen.. ainakin itsellä nuo kouristuskohtaukset ovat ehkä se pahin vieroitusoire.

Jokin ikitoleranssi näihin tuntuu jäävän, sillä muistan ne ajat kun 100mg oli jo ihan riittävä annos.
Nykyisin 200mg juuri ja juuri vie kivut ja saan unta.
Välilä oli puolenvuoden tauko, eikä ainakaan siinä ajassa palautunut kuin vaste kipuihin.

Alkuaikojen huumaa en ole sen liiemmin kokenut, kuin silloinkun ensimmäisiä kertoja nappasin tramalia.
Mielestäni jopa ihan hyvä niin, sillä oikeastaan tarvitsen vain kipuihin näitä ajoittain.. jos näistä saisi niinkutsutusti 'oloja' , lähtisi käyttö nopeasti lapasesta.
Keep it unreal.

Bole
Tuppisuu

Post by Bole »

Noniin!!

Nyt neljäs päivä ilman tramaleita menossa ja onhan tää nyt ihan hanurista.

Huimaus 24/7, tuntuu tosiaan et taju lähtee ja lisäks joka raaja nykii millon mihinkin suuntaan. :D vatsa sekasin ja mieliala jotain jota en voi edes sanoin kuvailla. Ganja ei kyl jeesaa muuhun ku mielialaan ja ruokahaluun, mutta ei kokoaikaa voi kujalla olla. Olen yrittänyt järjestää mahdollisimman paljon sosiaalisia tilanteita, ettei kaikki olisi niin ankeeta. Mut kyl se tästä.

Kun nyt itseni vierotan ja jos joskus vielä kivut palaavat niin olen mielummin kivuissa. Kauheeta itsepetosta ajatella et "mä tarviin tät tramalii 800mg/vrk"

Eiköhän tässä ollu taas tarpeeks tälle kertaa. :P
When you get old and your kids ask: "where all the money went", show them the vacation videos.
porter

Post by porter »

Itse huomannut ton vatsa sekasin ja paikat nykii ku mitkäki ku on 2-3päivää ilman, viikon päästä psykiatrille aika josta saan bentsoja. Ilman bentsoja en ees rupee kituuttaan itteeni.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Bole wrote:Noniin!!

Nyt neljäs päivä ilman tramaleita menossa ja onhan tää nyt ihan hanurista.

Huimaus 24/7, tuntuu tosiaan et taju lähtee ja lisäks joka raaja nykii millon mihinkin suuntaan. :D vatsa sekasin ja mieliala jotain jota en voi edes sanoin kuvailla. Ganja ei kyl jeesaa muuhun ku mielialaan ja ruokahaluun, mutta ei kokoaikaa voi kujalla olla. Olen yrittänyt järjestää mahdollisimman paljon sosiaalisia tilanteita, ettei kaikki olisi niin ankeeta. Mut kyl se tästä.

Kun nyt itseni vierotan ja jos joskus vielä kivut palaavat niin olen mielummin kivuissa. Kauheeta itsepetosta ajatella et "mä tarviin tät tramalii 800mg/vrk"

Eiköhän tässä ollu taas tarpeeks tälle kertaa. :P
Todellakin.

Oon hogannut saman jo aikojen alussa. Silti syvää risiratamielialaa Tramalin kanssa.

Tramali itsessään ei ole se ongelma.
Vähentäminen on se suurin ongelma. Sen lopettaminen taas ei. Pelkkä päätös vain.
Vähänniinkuin joko-tai.. mutta ei. en enää halua sitä sotkemaan elämääni. Vaikka se kuinka jeesaisikin.
Keep it unreal.

porter

Post by porter »

Nyt on alettu annoksen tiputus, tiputellaan hissukseen. Ensi viikolla bentsot avuks.
porter

Post by porter »

Huomenna pitäisi saada avut lääkäristä tramalin lopetukseen, rivatrilia ja xanoria. Kropan nykiminen ei oo kyl yhtään kivaa ja muutenkin tämmönen ihme olo.

Huhhuh ku ollu pitkä ilta :S
tRip
Moderator

Post by tRip »

Aika siccii reflat todella..kin..
Eikä edes ne opioidiset reflat..
Keep it unreal.