Steariiinin erottelu

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Steariiinin erottelu

Post by Rastis »

Juu eli pointti on se että oli tossa ihana syyhkimissessio :x ja tuli sitte 180e kusetuslätkää joka siis sisältää steariinia, oksaa, lehteä ehkä jopa hartsia + kaikkea muuta paskaa. Tahon ton steariinin tosta vittuun ku se sillai vittumaisesti sulaa. Oon tätä pähkäilly jo jonku 3pv mutku oon koko ajan ollu aika stoned ni en oikein osaa sanoa että onko tohon ratkaisua... Jelpatkaa ny saatana ku kukka loppuu kohta, enkä varmaan säästä ku vituttaa
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
Neste
OD

Re: Steariiinin erottelu

Post by Neste »

Hamppufoorumilta löytyy jotkut lätkän puhdistusohjeet (en nyt jaksa vaivautua hakemaan). Käy tsekkaamassa...
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis »

juu tuli vipattua roskiin koko paska ku ei tykkää hirveesti liueta veteen toi steariini ja hirvee tiskausurakka tulee jos kokkailen... ei jaksa
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Sanos vaan että mistäs päin ostit tätä kyseistä lätkää?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Rastis
Lepakko

Post by Rastis »

PORBOT wrote:Sanos vaan että mistäs päin ostit tätä kyseistä lätkää?
Tampere city... mistä moinen mielenkiinto?
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Varmaan siitä että muut tietää välttä kyseisen shaiban ostamista :D
Pitkästä aikaa fiksu viesti porbotilta :up:
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Heh olen otettu. Ajattelin vaan että enkai mää ole ostanut kyseistä ainetta.
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

en kyllä ite oo tampereella moiseen törmännyt. Toisaalta en oo koskaa tuntemattomalta ostanutkaan.
Rastis
Lepakko

Post by Rastis »

PORBOT wrote:Heh olen otettu. Ajattelin vaan että enkai mää ole ostanut kyseistä ainetta.
kyseessä lempäälä
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Rastis wrote:
PORBOT wrote:Heh olen otettu. Ajattelin vaan että enkai mää ole ostanut kyseistä ainetta.
kyseessä lempäälä
Ok. Mun mielestä tääl o liikkunu ihan hyvää lätkää.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Oon löytäny legomiehiä, rautanauloja, alkuperäiskelmut, mitähän kaikkee mutta toi steariini oli uus.
Hektoonki tuo aikapaljo lisäpainoo pari rautanaulaa tunkee sinne sekaan. Legomiehet oli aika jokeri :foil:
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

En ymmärrä miten voi olla niin kova pakko ja hinku polttaa kannabista et pitää turvautua tommosiin säätöihin. Niin moni kasvattaa nykyään hyvää kukkaa ja niin helppo on kasvattaa itse sisällä tai ulkona, et jos ei noista lähteistä saa kannabista niin itse oon mielummin polttamatta. En oo ikinä törmännyt sellaseen lätkään joka ois mitään lähelle kotikasvatetun kukan tasoa... Vaikka saiskin vähän parempaa lätkää ja vähän halvemmalla, niin silti poltto tulee kalliimmaksi kuin edes joku riistohintainen hyvä kukka.

Kannabisko ei aiheuta riippuvuutta... Pah. Niin moni tuntuu väkisin säätävän jatkuvasti jotain todella hämäriä ylihintaisia lätkäsäätöjä kun ei kukkaa ole saatavilla, et taitaa olla vahvimmin riippuvuutta aiheuttavia aineita kaikista. :)

Kannattaa ostaa vain luottohenkilöiltä. Frendeille ei tommosia kauppoja tehdä.