Norflex

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
soija
Karvakuono

Norflex

Post by soija »

mulle määrättiin Norflex 100mg x2 päivässä onks kellään sanoo onks noista mihinkää . haittavaikutuksissa lukee et pupillien laajeneminen, virtsaamis vaikeudet, vapinaa, näön epätarkkuutta, sekavuutta sun muuta. ensinnäkin ois kiva tietää onks noi väsyttäviä vai piristäviä ku mulle tulee joskus saman laisia oireita poreissa...
lanttu
Apteekki

Re: Norflex

Post by lanttu »

noihan on tietääkseni lihan relaxantteja?
wtf
soija
Karvakuono

Post by soija »

joo noi onn lihasrelaxatntteja, sain noidannuolen niskaan nii jouduin lähtee toho terveyskeskukseee ja sie ne heitti mulle lihakseen tota norflexia(en tiedä annosta) + alla oli kai 4-5 15mg opamox.. siitä ainaki tuli aika härski olo jotain valve unia ja tommosta :? ..jostkut sanoo noita hyviks ja toiset huonoiks haluisin vaan kuulla lopullisen tuomion .. jäin hämää :o
dopehead
Tuppisuu

Post by dopehead »

jos oot "se" soija, joka tietää oulun ja seastarin, ni ilmottele. olin siä viime talven ja jos oot "se" joka tykkää "maalailla" ni olit itekki. lähin 19.04.2007 himaan. arvaa kuka?... siirry indalgineihi/tramaleihi/xanor.. ym niin mä tein, enkä kadu. :lol: mut tosiaan, jos oot se aito tre:n soija, ni laitas privaa, ni keksitään jtn kivaa...
yappadappa
Tuppisuu

Post by yappadappa »

Näitä ei kannata nauttia alkoholin kanssa vahingossa liikaa.
Ensinnäkin itselläni lähtee muisti ja itsekontrolli yhdestä. Ja seuraavana aamuna riippuen nautitusta
määrästä pahimmillaan joutuu 5min miettimään että saa käden nostettua ylös.
amx03
Psykonautti

Post by amx03 »

Isälle määrättiin iskiakseen, ite en oo testannu, eikä varmaan kannata koittaa päihdekäyttöön... Tuntuis olevan vähän samantapanen, kun dolan, joka määrättiin mulle sirdaludin kanssa lihasten jökittämiseen "tulehduskipulääkkeenä"..
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.
m
Lepakko

Post by m »

Ei kannata ottaa alkoholin kans. Olin ihan Sekasin, avaimet jäi kämpille, alushousuisillaan häröilin pihalla, enkä osannut puhua kunnolla, sitä kesti n.6 tuntia..
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Aivan sekopäistä settiä itsellä kun syön 2-4. Halluja, itsehallinta täysi poissa, levottomuutta yms.
Frendien piti 4-7 rouskia samoihi oloihin. En suosittelis, vaik "toimiihan" nää.. :left: :right:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

magiclymagical wrote:Aivan sekopäistä settiä itsellä kun syön 2-4. Halluja, itsehallinta täysi poissa, levottomuutta yms.
Frendien piti 4-7 rouskia samoihi oloihin. En suosittelis, vaik "toimiihan" nää.. :left: :right:
Siis ilman alkoholia vai kanssa... Lääkäri joskus määräs noita ja ilman viinaa varmaan 4 nappaillu enkä huomannut oikein mitään, noissahan on se että 6h jälkeen teho korkeimmillaan ja sitten laskee taas sen 6h.
zerk

Post by zerk »

Ihan hirveetä paskaa. Joskus boostailin opateetä näillä ja tuloksena oli tipahtaminen ja hengityslama. Opiaattien kanssa pistää vaan nuokuttamaan enemmän.

Viihdekäyttöön turha, lääkkeenä kai toimiva. Käytä vaan ohjeen mukaan äläkä ole idiootti.

edit: Niin ja unohdin muistuttaa siitä delirium-tilasta, minkä voit saavuttaa napsimalla noita vähän enemmän. Anna mennä vaan jos haluat helvetin huonon olon ja tilan jossa et hallitse itseäsi. Mahdollisesta toksisuudesta en tiedä mutta eipä kiinnostakaan noin turhat napit.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

redrum wrote:
Siis ilman alkoholia vai kanssa... Lääkäri joskus määräs noita ja ilman viinaa varmaan 4 nappaillu enkä huomannut oikein mitään, noissahan on se että 6h jälkeen teho korkeimmillaan ja sitten laskee taas sen 6h.

Ihan ilman holia. Aika yksilökohtasesti tuo vaikuttaa, ja tosiaan kestää älyttömän kauan että mitään edes huomaa. Mutta siis viihteilyarvo 0 IMO
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

magiclymagical wrote:
redrum wrote:

Ihan ilman holia. Aika yksilökohtasesti tuo vaikuttaa, ja tosiaan kestää älyttömän kauan että mitään edes huomaa. Mutta siis viihteilyarvo 0 IMO
Joo siis ei oo tullut mieleenkään että noilla olis jotain viihteilyarvoa. Kyl ne toimi kun talvella liukastuin jonka seurauksena toinen kylki meni lukkoon ja sitten noita nappaili pari päivää niin lähti lihaslukot pois. Eli määrättyyn vaivaan toimii erittäin hyvin.

E: .. ja on siis hyvä että muut hoitanu nuo testaukset ni ei itse tarvii :P :up:
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

kuten jo todettua viihdekäyttöarvo 0 mutta esim oparefloihin ja muuhun lihasjännitykseen ihan OK lääke.
-=€ukataforia eis pathoS=-
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Vanhan topicin bumppailua. Minulla meni tässä hiljattain alaselästä joku lihasryhmä aika ikävästi lukkoon, ja normi parasetamoli+kodeiini ei tuntunut jeesaavaan siihen jumiin ollenkaan, vaikka kipu vähän vähenikin. Otin sitten yhden 100mg Norflexin tänään aamulla ja vaikuttaisi siltä että kipu hävisi ja sain venyteltyä paikat kuntoon. Aika myrkkyä toi orfenadriini tuntuu kuitenkin olevan, vähän huimannu pitkin päivää ja väsyttäny sen verran että saa kiskoa pannullisen kahvia että pysyy hereillä.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

zerk wrote:Ihan hirveetä paskaa. Joskus boostailin opateetä näillä ja tuloksena oli tipahtaminen ja hengityslama. Opiaattien kanssa pistää vaan nuokuttamaan enemmän.

Viihdekäyttöön turha, lääkkeenä kai toimiva. Käytä vaan ohjeen mukaan äläkä ole idiootti.

edit: Niin ja unohdin muistuttaa siitä delirium-tilasta, minkä voit saavuttaa napsimalla noita vähän enemmän. Anna mennä vaan jos haluat helvetin huonon olon ja tilan jossa et hallitse itseäsi. Mahdollisesta toksisuudesta en tiedä mutta eipä kiinnostakaan noin turhat napit.
Tiberius wrote:kuten jo todettua viihdekäyttöarvo 0 mutta esim oparefloihin ja muuhun lihasjännitykseen ihan OK lääke.
OK. Aika jyrkkä mielipide zerk'llä. Pitää testata. Varmaan vaikuttaa aika lailla samanlainen, kuin Sirdalud. Nautitaan ainoastaan suun kautta nielaistuna. Ei pysty muuten vetään? Kun noi vetää 6mg sirkkojakin hihaan, jos haluaa tajun pois laskuissa/vajareissa. Sellaselle kaverille kun tuon anna, niin eka kysymys on, että voiko sen vetää hihaan? No ei valitettavasti voi?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

niksu wrote:
zerk wrote:Ihan hirveetä paskaa. Joskus boostailin opateetä näillä ja tuloksena oli tipahtaminen ja hengityslama. Opiaattien kanssa pistää vaan nuokuttamaan enemmän.

Tiberius wrote:kuten jo todettua viihdekäyttöarvo 0 mutta esim oparefloihin ja muuhun lihasjännitykseen ihan OK lääke.
OK. Aika jyrkkä mielipide zerk'llä. Pitää testata. Varmaan vaikuttaa aika lailla samanlainen, kuin Sirdalud. Nautitaan ainoastaan suun kautta nielaistuna. Ei pysty muuten vetään? Kun noi vetää 6mg sirkkojakin hihaan, jos haluaa tajun pois laskuissa/vajareissa. Sellaselle kaverille kun tuon anna, niin eka kysymys on, että voiko sen vetää hihaan? No ei valitettavasti voi?
Erilainen kun sirdalud. Orfenadriini on aika lähellä difenhydramiinia - eli väsyttävää antihistamiinia - vaikutuksiltaan, mutta parempi IMO.

Mulle nää toimii ainakin tosi hyvin opioidien kanssa lisäämään sellaisen kivan säväyksen taustalle. Tyylin 1/3-1/2 Norflex pilleristä murskattuna tai pureskeltuna, eli vähän. Noi on depot pillereitä eli tarkoitettu kokonaisena nielaistavaksi ja kestäis sillä tavalla kai pitkään. Isommalla annoksella ainakin mulle tulee niitä ikäviä antikolinergisiä sivuvaikutuksia. Kuiva suu ja silmät, huimaus jne, mutta tollasella pienellä määrällä todella hyvä buusti opparin päälle.
Hanky
Apteekki

Post by Hanky »

mul tuli näist aika letkee olo, ku otin alkoholinkaa 6kpl
oli sellanen tunne et kusettais koko aika, mut sitku menin vessaa nii ei sit enää kusettan, koko ilta tollast..
ja muistiki meni kyl ihan kokonaa ja silmii särki, ei kyl tuu otettuu enää näitä.
Tavantallaaja
Psykonautti

Post by Tavantallaaja »

Kaveri paskansi housuun. Shit happens :mrgreen:
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Norflexin sisältämä orfenadriini muuten kuulemma buustaa jonkin verran ainakin kodeiinin ja mahdollisesti muiden opiaattien kivunlievitystä. Toisaalta se blokkaa myös kokonaan tramadolin muuntumisen O-desmetyylitramadoliksi, eli paremmin toimivaksi ainesosaksi.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Hz0 wrote:Norflexin sisältämä orfenadriini muuten kuulemma buustaa jonkin verran ainakin kodeiinin ja mahdollisesti muiden opiaattien kivunlievitystä. Toisaalta se blokkaa myös kokonaan tramadolin muuntumisen O-desmetyylitramadoliksi, eli paremmin toimivaksi ainesosaksi.
Höpö höpö. Tramadoli metabolisoituu O-desmetyylitramadoliksi CYP2D6-entsyymin avulla samoin kuin kodeiini morfiiniksi. Sen paremmin Fimea kuin wikipediakaan ei mainitse, että orfenadriini inhibitoisi tätä entsyymiä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Petri6 wrote:
Hz0 wrote:Norflexin sisältämä orfenadriini muuten kuulemma buustaa jonkin verran ainakin kodeiinin ja mahdollisesti muiden opiaattien kivunlievitystä. Toisaalta se blokkaa myös kokonaan tramadolin muuntumisen O-desmetyylitramadoliksi, eli paremmin toimivaksi ainesosaksi.
Höpö höpö. Tramadoli metabolisoituu O-desmetyylitramadoliksi CYP2D6-entsyymin avulla samoin kuin kodeiini morfiiniksi. Sen paremmin Fimea kuin wikipediakaan ei mainitse, että orfenadriini inhibitoisi tätä entsyymiä.
Höpö höpö?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9172960
Orphenadrine strongly decreased CYP2D6 marker activity by 80-90%. Orphenadrine also partially decreased the CYP1A2, CYP2A6, CYP3A4, and CYP2C19 marker activities.
tRip
Moderator

Post by tRip »

En mä ole huomannut käytännöntasolla, että Norflex olisi juurikaan vaikuttanut Tramalin tehoon..
ni.. emt?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Hz0 wrote:
Petri6 wrote:
Höpö höpö?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9172960
Orphenadrine strongly decreased CYP2D6 marker activity by 80-90%. Orphenadrine also partially decreased the CYP1A2, CYP2A6, CYP3A4, and CYP2C19 marker activities.
I stand corrected. Tosin toinen osa argumentistani on silti validi, se ei voi buustata kodeiinia, mikäli se estää sen metaboloitumisen morfiiniksi (jollei sitten usko siihen ainoaan tutkimukseen, jossa viitattiin kodeiinin vaikutuksen tapahtuvan pääosin kodeiiniglukoronidien avulla).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Täytyy muistaa, ettei tuo entsyymisalpaus ole kaikilla aineilla ja varsinkaan pienemmillä annoksilla aina kovin vahvaa. Olen ottanut useasti kodeiinin kanssa 30-50mg Orfenadriinia ja tuo määrä ordenadriinia kyllä selvästi tehostaa kodeiinin vaikutusta. Ei ole placeboa, mulla on tolea ja olen aika herkkä erottamaan opiaattien vaikutukset kehossani.
C0H0

Post by C0H0 »

eNZYMe wrote:Täytyy muistaa, ettei tuo entsyymisalpaus ole kaikilla aineilla ja varsinkaan pienemmillä annoksilla aina kovin vahvaa. Olen ottanut useasti kodeiinin kanssa 30-50mg Orfenadriinia ja tuo määrä ordenadriinia kyllä selvästi tehostaa kodeiinin vaikutusta. Ei ole placeboa, mulla on tolea ja olen aika herkkä erottamaan opiaattien vaikutukset kehossani.
Otitko ensin kodeiinit ja sit vaikutusten alkaessa vasta orfenadriinia? Koska siinä vaiheessa on jo kodeiini ehtinyt metabolisoitua morfiiniksi, jolloinka orfenadriinia entsyymisalpauksesta ei ole enää haittaa. Jos taas tekee toisinpäin, niin saattaa olla ettei kodeiini toimikaan sitten. Sama tramadolilla.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

C0H0 wrote:
eNZYMe wrote:Täytyy muistaa, ettei tuo entsyymisalpaus ole kaikilla aineilla ja varsinkaan pienemmillä annoksilla aina kovin vahvaa. Olen ottanut useasti kodeiinin kanssa 30-50mg Orfenadriinia ja tuo määrä ordenadriinia kyllä selvästi tehostaa kodeiinin vaikutusta. Ei ole placeboa, mulla on tolea ja olen aika herkkä erottamaan opiaattien vaikutukset kehossani.
Otitko ensin kodeiinit ja sit vaikutusten alkaessa vasta orfenadriinia? Koska siinä vaiheessa on jo kodeiini ehtinyt metabolisoitua morfiiniksi, jolloinka orfenadriinia entsyymisalpauksesta ei ole enää haittaa. Jos taas tekee toisinpäin, niin saattaa olla ettei kodeiini toimikaan sitten. Sama tramadolilla.

Ennen. Vaikka jolla tietyllä aineella on spesifistä maksentsyymi-interaktiota, se voi olla heikko, eikä estä tai kuluta kuin pienen osan vapaana kierrossa olevasta entsyymistä. Kodeiinin määräkin vaikuttaa varmasti asiaan. Voi olla pientä vaikutusta siellä henkilökohtaisessa annosylärajassa, jossakin 450-500mg+ tienoille.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Pakko nostaa tämä topikki, kun luin vanhaa Pharmaca Fennicaa, jossa oli juttua lääkemyrkytyksistä. Artikkelissa kerrottiin, että letaaleja yliannostuksia on tapahtunut jo 1g annoksilla. Olkaa oikeasti varovaisia näiden kanssa! Opioidien buustaamiseen todellakin riittää yksi tällainen ja sekin voi joskus olla liikaa.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Petri6 wrote:Pakko nostaa tämä topikki, kun luin vanhaa Pharmaca Fennicaa, jossa oli juttua lääkemyrkytyksistä. Artikkelissa kerrottiin, että letaaleja yliannostuksia on tapahtunut jo 1g annoksilla. Olkaa oikeasti varovaisia näiden kanssa! Opioidien buustaamiseen todellakin riittää yksi tällainen ja sekin voi joskus olla liikaa.
Mä oon saanu ihan "jokusella" (en muista enää tarkkaa määrää jotain 3-6) päivän ja illan aikana todella huonon olon koko seuraavaksi päiväksi, silmät ei tarkentanu ja oksetti.
Parhaat karstat on pohjalla.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

^Juu, ei antikolinergeista kovin hyvä olo tule - varsinkaan yliannosteltuna.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

mellow wrote:^Juu, ei antikolinergeista kovin hyvä olo tule - varsinkaan yliannosteltuna.
Tarkemmin kun mietin niin kyse oli dolanista koska muistan kuumotelleeni parasetamolia jota näissä norflexeissä ei ole. Näissä on orfenadriinisitriittiä ~3x enemmän.
Parhaat karstat on pohjalla.