Reps. Ja sit vielä guaifenesiiniä limaa irrottamaan!Hitler wrote:Koskakoha patentoidaan Subritol. Mm. sorbitolia ja etanolia sisältävä korvaushoitolääke suboxonesta viarottautumiseen. Ei sitä filtteröidä tarvi?
Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
Zubs
- Lepakko
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
jopasjota
- Psykonautti
Oikeastaan buprenorfiini on ihan parhaimmillaan siihen, mihin se on tehtykin.
Eli korvaushoitolääkkeeksi.
Ts. jos joskus vähänkään enemmän täysagonisteja käyttänyt, niin ei subuista notkuille pääse vaikka vetäs 20milliä kerralla hihaan. (olen kokeillut)
Eli korvaushoitolääkkeeksi.
Ts. jos joskus vähänkään enemmän täysagonisteja käyttänyt, niin ei subuista notkuille pääse vaikka vetäs 20milliä kerralla hihaan. (olen kokeillut)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
-
Hooddood78
- Karvakuono
Ottaen huomioon lyhyen historiani bubren iv. käytöstä, doset ovat nousseet sairaan nopeasti ja "sitä" tunnetta ei enää tule. Kyllä mä aluksi sain ihan kunnon tällin, ei nyt samaa tasoa oxyn/morkun tai nyt tutustumaani fentaan mutta silti.
Nyt alkaa muutenkin iv. käyttö mennä yli äyräiden ja homma alkaa lähteä käsistä. Kun sais jostain itsekuria olla ilman ainakin viikko ja harrastaa vain viikonloppuisin tai silloin tällöin.
-Hooddood78
Nyt alkaa muutenkin iv. käyttö mennä yli äyräiden ja homma alkaa lähteä käsistä. Kun sais jostain itsekuria olla ilman ainakin viikko ja harrastaa vain viikonloppuisin tai silloin tällöin.
-Hooddood78
Opiate - Needle - Vein - Rush
-
Hekkis
- Psykonautti
Onkos kellään mitään rohkasevia tarinoita tämän lopettamisesta? Siis jollain joka on myös pysynyt kuivilla eikä vedä enää nykyään. Oon kuullut vaan että vittumaista on. 
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
-
Mandown
- Lepakko
Mulla on kyllä tiedossa.Hekkis wrote:Onkos kellään mitään rohkasevia tarinoita tämän lopettamisesta? Siis jollain joka on myös pysynyt kuivilla eikä vedä enää nykyään. Oon kuullut vaan että vittumaista on.
Bupren ku lopettaa ni ois ihan fiksuu sen akuutti refla vaiheen jälkeen suunnata pitkään kuntoutukseen eikä pyöriä heti seuraavana maanantaina samojen subukavereiden kanssa.. Se vittumaisuus hävii ajan myötä.
Kun on pitkään erossa ja seuraa entisten naamojen touhuja niin se on hyvä motivaattori..
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
-
testeri420
- OD
Se tunne ku aamulla herätessäs tunnet olevasi terve, ilman opiaatteja.Hekkis wrote:Onkos kellään mitään rohkasevia tarinoita tämän lopettamisesta? Siis jollain joka on myös pysynyt kuivilla eikä vedä enää nykyään. Oon kuullut vaan että vittumaista on.
Niin hieno tunne että kandee pelkästään sen takia jo kokeilla lopettamista.
Älä pyöri ihmisten kanssa ketkä käyttävät.
Älä vastaa puhelimeen jos joku soittaa kuka käyttää.
Jos sitä tulee vastaan kun oot ollu vetämättä, 90% varmuudella vedät sitten.
Jälkeenpäin sitä kadut, vittuunnut. Hoidat vittuuntumisen tunteen pois puprella. Sitten huomaatkin että on taas mennyt vuoden päivät pupren parissa...
Pysyy tiukasti vaan erossa ihmisistä jotka pyörii aineen parissa.
Siinä vaiheessa kun oot varma että pystyt sanoo ei jos nenän edessä on puolikas pupre ja sanotaan että veä pois, ei maksa mitään. Tehtävä suoritettu.
Ei auta vaikka teet myynti/säätökiellon itsellesi, kokeiltu on.
Ainoo mikä toimii niin sellanen paikka missä ei voi tulla pupree vastaan aluks. Jos et halua katkolle tai korvaushoitoon.
Korvaushoitoki on vaan riippuvuuden jatkamista helpommalla tavalla.
Itte lopetin tuon opiaattiongelmani muuttamalla paikkaan missä ei tuu vastaan koko ainetta.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
jopasjota
- Psykonautti
Vittumaista vaan, että sitä on nykyään joka paikassa...
-
SadPanda
- LD50
Mites norspanin kanssa. Moneen kertaan keittelette laastarinne esim 2millin slaissin siitä tai jos ootte keränny jämiä niin kuinka monella keittokerralla irtoaa? Itellä tulee kyllä keitettyä esim 2millin slaissi ainaki kolmeen kertaan.. Kyllä sinne aina jotain jää. josei muuta niin liimaa 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
sirkkasorkka
- Psykonautti
Subu on kyl välillä ihan jees päihde. Nokkaan menee. Harmi vaan että pirun kallista pk-seudulla... 
-
porter
Eikös se pk-seudulla oo halvimmillaan suomessasirkkasorkka wrote:Subu on kyl välillä ihan jees päihde. Nokkaan menee. Harmi vaan että pirun kallista pk-seudulla...
-
Feya
- OD
Näin minäkin oon käsittänyt.porter wrote:Eikös se pk-seudulla oo halvimmillaan suomessasirkkasorkka wrote:Subu on kyl välillä ihan jees päihde. Nokkaan menee. Harmi vaan että pirun kallista pk-seudulla...
Olipa hinta mikä tahansa, niin voin veikata, että se on parempi kuin joillakin oululais-raukoilla, jotka saattavat pulittaa jopa 140€ pallosta (hullua porukkaa).
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
En kyl käsitä ollenkaan näitä opioidien hintoja Suomessa, miten porukka suostuu maksaa tollasia summia... Subut pari euroa kappale hieman eteläisemmässä Euroopassa
Oxystakin jos jos joku maksaa euron milliltä täällä niin HUHHUH...
Onneks kukaan ei viel tajua, et esim. unikkoja saa oikeesti tosi murto-osalla siitä hinnasta mitä synteettiset lääkemuodossa olevat opioidit Suomessa on, vaatii toki vähän enemmän vaivaa noi unikot, mut vaikka millä mittarilla laskis niin ei se vaiva oo mitään verrattuna näitten synteettisten lääkkeiden hintoihin
Suomen narkeille joku unikkojen keittely on vaan ihan liikaa. Enemmän kyl nään vaivaa asioida subunarkkien kanssa ja säätää niitä, rahan säätäminen on myös aikamoinen homma lopulta
Onneks kukaan ei viel tajua, et esim. unikkoja saa oikeesti tosi murto-osalla siitä hinnasta mitä synteettiset lääkemuodossa olevat opioidit Suomessa on, vaatii toki vähän enemmän vaivaa noi unikot, mut vaikka millä mittarilla laskis niin ei se vaiva oo mitään verrattuna näitten synteettisten lääkkeiden hintoihin
Suomen narkeille joku unikkojen keittely on vaan ihan liikaa. Enemmän kyl nään vaivaa asioida subunarkkien kanssa ja säätää niitä, rahan säätäminen on myös aikamoinen homma lopulta
-
Sambatsu
- Psykonautti
Gotta agree with El Electric Wizardo.. unikot on helvetin gutaa tavaraa.. tälläkin hetkel maiskuttelen mukavasti teetä= aika hyvissä.. en tajua miten subua jengi jaksaa vetää tainno jotenki siihen oikeeseen tarkoitukseen mutta ei helvetti ei missään viihteilytarkoituksessa minkään arvoinen pelkistään baah
vielä kuppi alas ja spliffi sit pehmeeseen pumpulimaiseen euforiseen valveunien maailmaan
öitä
-
Feya
- OD
Minusta sen sijaan on typerä yleistää ja arvostella muiden päihteiden käyttöä, kun nämä asiat ovat hyvin paljon makukysymyksiä - puhumattakaan siitä, miten erilailla eri substanssit toimivat eri ihmisillä. Esimerkiksi itselleni bupre antaa paljon enemmän euforiaa kuin unikkotee. Kyllä se teekin maistuu, mutta sen pehmeä, mieto lämpö käy mulle helposti todella tylsäksi, kun taas bupre antaa mulle potkua itseopiskeluun, siivoukseen, sosialisoitumiseen sekä tietenkin seksiin.Sambatsu wrote:Gotta agree with El Electric Wizardo.. unikot on helvetin gutaa tavaraa.. tälläkin hetkel maiskuttelen mukavasti teetä= aika hyvissä.. en tajua miten subua jengi jaksaa vetää tainno jotenki siihen oikeeseen tarkoitukseen mutta ei helvetti ei missään viihteilytarkoituksessa minkään arvoinen pelkistään baahvielä kuppi alas ja spliffi sit pehmeeseen pumpulimaiseen euforiseen valveunien maailmaan
öitä
-
zerk
Jep - varsinkin bupren kohdalla yksilölliset vaihtelut tuntuu olevan todella suuria. Itse tykkään unikkoteestä paljon enemmän kuin bupresta - opatee tuo mulle todella pehmeän ja euforisen olon, jolloin saan kaikki asiat hoitumaan ja ylipäätään oio on mitä mahtavin, kun taas bupren kanssa euforia useimmiten huutaa poissaolollaan ja pahoinvointi puskee aika rajusti päälle. Moni tuttu taas ei saa opateestä irti kovin kovaa euforiaa ja bupre toimii helvetin hyvin.
Mut kyllä buprella on mun mielestä puolensakin. Se saa kieltämättä oikealla dosella energiseksi ja sosiaaliseksi ja pitää tavittaessa reflat poissa todella pitkään. Kyllä välillä huomaan, että mieli vois tehdä subunokkia, mutta jatkuvassa käytössä en näe mitään mieltä. Kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa voi nauttia nokat mut siinä se.
Mut kyllä buprella on mun mielestä puolensakin. Se saa kieltämättä oikealla dosella energiseksi ja sosiaaliseksi ja pitää tavittaessa reflat poissa todella pitkään. Kyllä välillä huomaan, että mieli vois tehdä subunokkia, mutta jatkuvassa käytössä en näe mitään mieltä. Kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa voi nauttia nokat mut siinä se.
-
eNZYMe
- OD
Onhan toi makuasia. Ite aina pitänyt unikosta huomattavasti enemmän.
Bupresta enemmän pitävät hakevat nopeita nousuja ja toisille sen vaikutus voi olla alkuun yksdi miellyttävimmistä opioideista. Aivokemiasta kiinni. Ei yleensä kovin euforista, mutta saattaa nostaa mielialaa, poistaa ahdistuneisuutta ja paradoksaalisesti piristää. Unikoista ei oikein nousuja tule, mut vaikutus on voimakkaampi ja hienostuneempi ainakin mulla. Itse aloittelin joskus kauan sitten pollella ja unikoilla, mistä johtuen bupre ei koskaan ole ollut se mun juttu.
Niillä joilla bupre toimii hienosti, niin kannattaa yrittää pitää käyttö satunnaisena. Bupre menettää melkein kokonaan tehonsa noin 1-2 vuoden säännöllisessä käytössä. Muut opiaatit toimivat vielä, kunhan ottaa vaa tarpeeksi.
Bupresta enemmän pitävät hakevat nopeita nousuja ja toisille sen vaikutus voi olla alkuun yksdi miellyttävimmistä opioideista. Aivokemiasta kiinni. Ei yleensä kovin euforista, mutta saattaa nostaa mielialaa, poistaa ahdistuneisuutta ja paradoksaalisesti piristää. Unikoista ei oikein nousuja tule, mut vaikutus on voimakkaampi ja hienostuneempi ainakin mulla. Itse aloittelin joskus kauan sitten pollella ja unikoilla, mistä johtuen bupre ei koskaan ole ollut se mun juttu.
Niillä joilla bupre toimii hienosti, niin kannattaa yrittää pitää käyttö satunnaisena. Bupre menettää melkein kokonaan tehonsa noin 1-2 vuoden säännöllisessä käytössä. Muut opiaatit toimivat vielä, kunhan ottaa vaa tarpeeksi.
-
testeri420
- OD
".. Subut pari euroa kappale hieman eteläisemmässä Euroopassa"
Englanti. 8mg subu noin euron kappale.
"Bupre menettää melkein kokonaan tehonsa noin 1-2 vuoden säännöllisessä käytössä. Muut opiaatit toimivat vielä, kunhan ottaa vaa tarpeeksi."
Puppeli menettää tehonsa eikä tartte edes vuottakaan käyttää. Vähä riippuu millä annoksella vedät tietenki ni menettää nopeamminki...
Nii ja hesassaki noussu hinta puppelista 40€ nappi.. hyh hyh.. Kait se on taas tässä vaiheessa lähettävä pois suomesta kiskoo puppelia.
Englanti. 8mg subu noin euron kappale.
"Bupre menettää melkein kokonaan tehonsa noin 1-2 vuoden säännöllisessä käytössä. Muut opiaatit toimivat vielä, kunhan ottaa vaa tarpeeksi."
Puppeli menettää tehonsa eikä tartte edes vuottakaan käyttää. Vähä riippuu millä annoksella vedät tietenki ni menettää nopeamminki...
Nii ja hesassaki noussu hinta puppelista 40€ nappi.. hyh hyh.. Kait se on taas tässä vaiheessa lähettävä pois suomesta kiskoo puppelia.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
jopasjota
- Psykonautti
EI puppelia kannata kiskoa.
Kun se nyt on fakta, että sillä ei kauaa lystiä pidetä.
Ja sitten mennään oxyyn, mopoon, herskaan ja fentaan.
Kohta notkuu pelkällä hyvällä herskalla 60€ per 4h, tai duroilla 100miccisillä nii samaan hintaan (3-4töötit) ja oxyillä kans.
Sitten loppuu rahat kaikki menee päin helvettiä ja kaiholla muistelee niitä aikoja ku yks teemu veti notkuille.
Aikoja joita ei KOSKAAN saa, eikä pidäkään saada takasin...
Ai niin tuleehan pubresta myös reflat, aika pitkäkestoisetkin vielä. Mutta VALITETTAVASTI ei mitään siihen verrattuna kun oot mopedilla nukkunu vuoden ja bensa loppuu!!!
Mussa pääsee aina valistaja käymään, sillon kun en oo kuoseissa, elikäs sillon kun se niitti on aamulla mennynnä hihaan.
Ja se vaan siksi, että muuten tulee hiukka paska fiilis...
Kun se nyt on fakta, että sillä ei kauaa lystiä pidetä.
Ja sitten mennään oxyyn, mopoon, herskaan ja fentaan.
Kohta notkuu pelkällä hyvällä herskalla 60€ per 4h, tai duroilla 100miccisillä nii samaan hintaan (3-4töötit) ja oxyillä kans.
Sitten loppuu rahat kaikki menee päin helvettiä ja kaiholla muistelee niitä aikoja ku yks teemu veti notkuille.
Aikoja joita ei KOSKAAN saa, eikä pidäkään saada takasin...
Ai niin tuleehan pubresta myös reflat, aika pitkäkestoisetkin vielä. Mutta VALITETTAVASTI ei mitään siihen verrattuna kun oot mopedilla nukkunu vuoden ja bensa loppuu!!!
Mussa pääsee aina valistaja käymään, sillon kun en oo kuoseissa, elikäs sillon kun se niitti on aamulla mennynnä hihaan.
Ja se vaan siksi, että muuten tulee hiukka paska fiilis...
-
jopasjota
- Psykonautti
Niin, ja sitte siinä käy vielä myös niin ku allekirjottaneella, että ainoat suonet löytyy jostain kaulasta ja sormista...
Oikeasti.
Oikeasti.
-
Sambatsu
- Psykonautti
Nojoo, makunsa kullakin, typerää ja typerää yleistää / arvostella muiden päihteiden käyttöä.. Nojoo ehkä hieman hieman kuosissa nyt vähän ajattelematonta tekstiä, texin avulla saa kyllä asioita tehtyä ja tekee mieluisampaa asioista mistä mainitsit ja nautinollisempaa.. mutta silti en kyseisestä paskasta ilman muita päihteitä(savuja, bentsoja) ilman saa minkäänlaista euforiaa oikein irti paitsi nussimalla.. semmoista keinotekoista euforiaa / keinotekoista notkumista.. ehkä rännittämällä saa hetkellisesti irti jotain itse en harrasta niin en tiedä.. hyvä lääke ahdistuksesta kärsiville että saa asioita hoidettua, mutta joo silti ei ole sen paskan arvoinen mitä se subu loppujenlopuks tuo elämään, aiheuttaa ja vaikeuttaa.. on se kivaa kun sit ei pysty ilman sitä paskaa tehdä sit niitä asioita mihin se tuo "vähä potkuu" jee.. En oo tääl ketää tuomitsemas silti, koska itsekkin "välillä" tulee veettyy.. Tekee vaa surulliseks lapsuudest asti tunnettuje frendie nopee rappioitumine tähä paskaa.. nyt lisää pamei naamaa vittu..Feya wrote:Minusta sen sijaan on typerä yleistää ja arvostella muiden päihteiden käyttöä, kun nämä asiat ovat hyvin paljon makukysymyksiä - puhumattakaan siitä, miten erilailla eri substanssit toimivat eri ihmisillä. Esimerkiksi itselleni bupre antaa paljon enemmän euforiaa kuin unikkotee. Kyllä se teekin maistuu, mutta sen pehmeä, mieto lämpö käy mulle helposti todella tylsäksi, kun taas bupre antaa mulle potkua itseopiskeluun, siivoukseen, sosialisoitumiseen sekä tietenkin seksiin.Sambatsu wrote:Gotta agree with El Electric Wizardo.. unikot on helvetin gutaa tavaraa.. tälläkin hetkel maiskuttelen mukavasti teetä= aika hyvissä.. en tajua miten subua jengi jaksaa vetää tainno jotenki siihen oikeeseen tarkoitukseen mutta ei helvetti ei missään viihteilytarkoituksessa minkään arvoinen pelkistään baahvielä kuppi alas ja spliffi sit pehmeeseen pumpulimaiseen euforiseen valveunien maailmaan
öitä
E: nii ja piti viel sekin sanoo vaikka ei ny mitää mullistavaa tietoo ookkaan nii sitä loppujelopuks joutuu vetää vaan et pysyy terveenä pitkäl mittakaaval.. Worth it? Fuck yeah! Good stuff!
E2: vähä toistoa itseasiassa mut ei jaksanu lukee edellisiä viestejä.. ny kotia murskaten ja hyvää joulun ja uuden vuoden odotusta
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
kylimbesil wrote:toimiiks plugattuna?
-
porter
Kyllä se vaan niin on et tramadol blokkaa bubren! sillo pari kuukaut sitte blokkas täysin ja nytte otin eilen 900mg tramalia, tänään äsken kaveri tarjos 2x0,4 teemua , ei toiminut ollenkaan.
-
anaganja
- Psykonautti
Tramadol blokkaa bupren? Enpä ole kuullut että buprea mikään opidoidi blokkaisi mutta bupre kyllä muita..porter wrote:Kyllä se vaan niin on et tramadol blokkaa bubren! sillo pari kuukaut sitte blokkas täysin ja nytte otin eilen 900mg tramalia, tänään äsken kaveri tarjos 2x0,4 teemua , ei toiminut ollenkaan.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Ähhh. Ei täst kyl pelkältään ainakaan saa ees hyvää oloa. Kelaa kokoajan et oisko selvinpäin ehkä parempi olo. Ihmeen väsyttävä ja vituttava olo, no paskaa ehkä vois puhua jonkun kanssa. Muitten aineitten kanssa kombotettuna(esim. metyylifenidaatti)mitä nyt joskus kokeillut niin ollut ihan jees, pelkältään tää on kyl aika tylsää. Ainaki melkein aina.
Masentavat olot vie kyllä pois, mut tilalle tulee ihmeen vittuuntunut ja egoileva väsymys. Lämpöö ja euforiaa saan kodeiinistakin enemmän, vaikka kodeiini toimii mulla tosi miedosti. Kivut tää kyllä vie pois aika yllättävänkin mainiosti, eli kipulääketarkoitukseen ihan oiva
Muilla oppareilla nuokkuun on ihana vaipua, mut jotenkin tän kanssa ei tee mieli edes nuokkua. Euforia ja lämpö kun on niin vähäistä et sama ois vetää sokerilla insuliiniväsymys ja nuokkua siinä sitten
Nojoo, mässyt bupresta tulee aika hyvät, jos hyvä ruoka piristäis mieltä 
Masentavat olot vie kyllä pois, mut tilalle tulee ihmeen vittuuntunut ja egoileva väsymys. Lämpöö ja euforiaa saan kodeiinistakin enemmän, vaikka kodeiini toimii mulla tosi miedosti. Kivut tää kyllä vie pois aika yllättävänkin mainiosti, eli kipulääketarkoitukseen ihan oiva
Muilla oppareilla nuokkuun on ihana vaipua, mut jotenkin tän kanssa ei tee mieli edes nuokkua. Euforia ja lämpö kun on niin vähäistä et sama ois vetää sokerilla insuliiniväsymys ja nuokkua siinä sitten
-
mentalhell
- Kameleontti
6 viikkoa suunnilleen ilman.. josta tosin 3 viikkoa xonella tiputusta. Nyt sain puhuttua lekurin laittaa 8 pannaria päivälle pahimpii refloihin. Ei helpota yhtään vieläkään, en voi suositella subua kyllä kenellekään. Pari vuotta menny ihan hanskasta koko touhu, koukuttaa liian salakavalasti.
-
mentalhell
- Kameleontti
Pakko kommentoida tuohon jkl alueen subun hintoihin, 100e normihinta xone ja texillä. Paljon pohjoisemmassakin suomessa saa halvemmalla. Tullut tosin makseltua kaikkea 20-100e väliltä vuosien varrella, ei täällä ole varaa narkata.testeri420 wrote:Pohjosesta etelään.
120-160€ kiekosta on pyydetty eikä niinkään pohjosessa kun JKL.
Eestistä tuli schengen alue sillon joitan vuosia sitten uutenavuotena. Subu makso edellisenä päivänä 50-70€, seuraavana 70-80€.
Hinta alko nouseen ja tosissaan parhaimmillaan (vai pahimmillaan) 160€ nappi.
Helsinki. 20-40€ En tiiä onko hinnat noussu?
Tampere. 40-80€ En tiiä saako enää 40€, en usko jos ostaa vaan yhtä nappia.
Vähän siitä kiinni että miten sitä kaupungissa on ja pistätkö jonku sitä säätämään vai haetko ite...
Englanti. 20£ niin sain sillä 7kpl 8mg subuja + 40 x 5mg metadoni nappia... Siellä on heroiini ongelma.
Huomas siitä kun meni kaupungilla ja seuras ihmisiä niin ne oli joko A, crackiä vetäny tai B, polakkapäissään.
Täällä se on vähän hassusti että porukka alottaa subulla, päätyy siitä metadoniin korvaushoitoon.
Tiedän joitain ihmisiä kenen eka huumekokeilu on subua suoneen. Ei toimi porttiteoria kaikilla ei.
Englannissa porukka alotti heroiinilla, pääty siitä sitten subu & metadon hoitoon.
Siellä pääsee niin helposti hoitoon että Suomi sais ottaa mallia.
En kerro miten kun en oo varma saako sitä kertoa tässä?
Oliko max päivän satsi 16mg vai 24mg.
Yhellä kaverilla oon nähny Ranskalaisen suburespan mikä oli kirjotettu 36mg päivässä.
-
seppo600
- Lepakko
Kauan tää näkyy veressä jos vaikka millin tööttäis ja perjantaina menis kuselle niin näkyykö, mahdollisesti?
-
mentalhell
- Kameleontti
Mulla on näkyny 10 päivää ainaki mut runsasta käyttöä takana, ois varmaan pitempääki näkyny mut lähin katkolta menee.hideo wrote:Kauan tää näkyy veressä jos vaikka millin tööttäis ja perjantaina menis kuselle niin näkyykö, mahdollisesti?
Bupre näkyy varmaan 3 - 5 päivää kertakäytöllä, en tiedä. Veikkaisin. Se ei ihan hetkessä kehosta poistu.
-
Olio
- Kameleontti
mentalhell wrote:Pakko kommentoida tuohon jkl alueen subun hintoihin, 100e normihinta xone ja texillä. Paljon pohjoisemmassakin suomessa saa halvemmalla. Tullut tosin makseltua kaikkea 20-100e väliltä vuosien varrella, ei täällä ole varaa narkata.testeri420 wrote:Pohjosesta etelään.
Eestistä tuli schengen alue sillon joitan vuosia sitten uutenavuotena. Subu makso edellisenä päivänä 50-70€, seuraavana 70-80€.
Vähän siitä kiinni että miten sitä kaupungissa on ja pistätkö jonku sitä säätämään vai haetko ite...
Englanti. 20£ niin sain sillä 7kpl 8mg subuja + 40 x 5mg metadoni nappia... Siellä on heroiini ongelma.
Huomas siitä kun meni kaupungilla ja seuras ihmisiä niin ne oli joko A, crackiä vetäny tai B, polakkapäissään.
Täällä se on vähän hassusti että porukka alottaa subulla, päätyy siitä metadoniin korvaushoitoon.
Tiedän joitain ihmisiä kenen eka huumekokeilu on subua suoneen. Ei toimi porttiteoria kaikilla ei.
Englannissa porukka alotti heroiinilla, pääty siitä sitten subu & metadon hoitoon.
Yhellä kaverilla oon nähny Ranskalaisen suburespan mikä oli kirjotettu 36mg päivässä.
Niin kauan ku ihmiset maksaa sen 100e siellä ni niin kauan sitä pyydetään..
-
Olio
- Kameleontti
mentalhell wrote:Pakko kommentoida tuohon jkl alueen subun hintoihin, 100e normihinta xone ja texillä. Paljon pohjoisemmassakin suomessa saa halvemmalla. Tullut tosin makseltua kaikkea 20-100e väliltä vuosien varrella, ei täällä ole varaa narkata.testeri420 wrote:Pohjosesta etelään.
Niin kauan ku ihmiset maksaa sen 100e siellä ni niin kauan sitä pyydetään..