tramadoli
-
porter
Re: tramadoli
2mg rivatril ja 1mg xanoria nytten on onneks mielinmäärin.. ei pääse olot yllättään.
-
porter
kylmänväreet tässä on ja mieliala heittelee, propralilla pysyy väreet kyllä kurissa. 1x150mg nappi kaapissa kummittelee, en ota en!!
-
Hooddood78
- Karvakuono
Tsemppiä, anna sen napin olla kaapissa tai vedä pöntöstä alas!!
-hooddood78
-hooddood78
Opiate - Needle - Vein - Rush
-
kissankorva
- Apteekki
-
Neste
- OD
Tuli yllätyttyä miten hienosti tää sopi bileisiin (ainakin pienellä dosella). Piristää että jaksaa tanssia ja lonkat ja polvet eivät kipeydy kuten normaalisti. Tulevaisuudessa bilekuosia hakiessa vetäisin ennemmin tätä kun piriä 
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
testeri420
- OD
Olo on miellyttävämpi ja jaksaa tyylii yhtä hyvin sätkiä ku pirin voimalla.Neste wrote:Tuli yllätyttyä miten hienosti tää sopi bileisiin (ainakin pienellä dosella). Piristää että jaksaa tanssia ja lonkat ja polvet eivät kipeydy kuten normaalisti. Tulevaisuudessa bilekuosia hakiessa vetäisin ennemmin tätä kun piriä
Ekan kerra ku söin tramaleita nii heitin 200mg naamaan niin muistan että olo oli sellanen ku ois syöny nipsun...
Itteeniki valvottaa paljon nää tramalssit. Syytä en tiiä mutta virkeenä pitää. jännä
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
Neste
- OD
Itseasissa juu... tuossa on kyllä vähän jotain essomaista. Tykkään!testeri420 wrote:Ekan kerra ku söin tramaleita nii heitin 200mg naamaan niin muistan että olo oli sellanen ku ois syöny nipsun...
Itteeniki valvottaa paljon nää tramalssit. Syytä en tiiä mutta virkeenä pitää. jännä
Valvottaminen johtunee SNRI vaikutuksesta?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
tRip
- Moderator
Jotain yhteneväisyyttä sillä on madmaan vaikuttavis serotoniini synapseis. [tieteeseen nyt osaa viitata tippaakaan]
Ainakin tuntuu siltä.. mitä nyt omasta kokemusmaailmastani osaan avartaa.
Överi-madmankäytöstä tulee tosi magneettimies-sähinä-epiletiC olo.
Niin tulee Tramali-refloissakin.
Aika hirveetä.. Just ne epileptiset sähähdykset

Ainakin tuntuu siltä.. mitä nyt omasta kokemusmaailmastani osaan avartaa.
Överi-madmankäytöstä tulee tosi magneettimies-sähinä-epiletiC olo.
Niin tulee Tramali-refloissakin.
Aika hirveetä.. Just ne epileptiset sähähdykset
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
rogues
- Lepakko
abaut 1 vuosi ilman ramboja ainakin sekoittelu mielessä. oli viimeksi ihan tautiset reflat ettei mitään rotia sillon meinasin että ei enään ikinä mutta tänään kuitenkin otin 450mg ja lyricaa 225mg en onneksi ottanut enempään kun kohta pitää käydä yhdellä tärkeellä asialla ja meinaa jo nyt silmät mennä väkisin kiinni. olo on kyllä mahtava. asia kun on hoitettu niin otan heti 300mg lisää ja sen 225 lyrican. ja kaupasta joutuu hakeen muutaman bissen oon aika varma että tulee melko hyvä ilta. onneksi on vielä rivoja xanttuja ja dorcia mutta mä en muista oliko noista hyötyä vai haittaa ? no jos olo pysyy tämmoisenä ilman betzoja niin ei kyllä tarvi niitä ottaa paitsi ehkä nukkumaan mennessä yks dc. 
-
rogues
- Lepakko
jumaleissön että oli hyvät kuosit yhteensä otin 750mg ramboja sekä 900mg lyricaa. ja vähän bentzoja. vuoden tauon jälkeen toimi kyllä 750mg todella hyvin. en heti muista koska olis ollut paremmat kuosit. no tiedän jo että huomenna uusiks.rogues wrote:abaut 1 vuosi ilman ramboja ainakin sekoittelu mielessä. oli viimeksi ihan tautiset reflat ettei mitään rotia sillon meinasin että ei enään ikinä mutta tänään kuitenkin otin 450mg ja lyricaa 225mg en onneksi ottanut enempään kun kohta pitää käydä yhdellä tärkeellä asialla ja meinaa jo nyt silmät mennä väkisin kiinni. olo on kyllä mahtava. asia kun on hoitettu niin otan heti 300mg lisää ja sen 225 lyrican. ja kaupasta joutuu hakeen muutaman bissen oon aika varma että tulee melko hyvä ilta. onneksi on vielä rivoja xanttuja ja dorcia mutta mä en muista oliko noista hyötyä vai haittaa ? no jos olo pysyy tämmoisenä ilman betzoja niin ei kyllä tarvi niitä ottaa paitsi ehkä nukkumaan mennessä yks dc.
-
Flood
- Lepakko
Hmm...
Perjantai iltana kännipäissään joku tuli näitä kauppaamaan ja päissäni kun olin, ostin sitten muutamia 200mg depotteja vaikka nappulat eivät juurikaan kiinnosta. (Mutta kun hinta oli kohtuullinen niin ajattelin sitten kuitenkin tehdä sijoituksen
)
No lauantaina oli sitten krapulapäivä ja päätin rouskia testiksi yhden pillerin.
Söin pillerin kahdessa osassa ja pureskelin hienoksi ennen nielaisua.
(Jää muuten se pilleri todella kurjasti kiinni hampaisiin ja se maku...
)
Pureskeltuna nousivat kyllä melko nopeasti. Jonkun puolen tunnin päästä en ollut enää krapulassa, vaan oikeastaan ihan miellyttävässä jumituksessa. Mitään suurempaa euforiaa ei ollut, mutta olo oli kaikin puolin mukava ja jumittava. Oli helppo unohtua sohvalle loikoilemaan ja taisi siinä yksi tuntikin kadota jonnekkin, vaikka mitään nuokkuja ei ollutkaan.
Tänään havaittavissa pientä päänsärkyä ja yleistä velttoutta. Velttous voi kuitenkin johtua myös siitä että tuli nukutta noin 12h, eli ihan liikaa. Ja päänsärkykin lähti ihan normaalilla buranalla.
Ihan mukava vaihtoehto krapulapäivälle tuo tuntui olevan jo ihan noinkin pienillä annoksilla. Jännä oli kyllä huomata, että kipuun ainakaan tuolla annoksella eivät niinkään vaikuttaneet, sillä perjantaina urheilusta saamani kolotukset eivät lievittyneet lähes ollenkaan.
Perjantai iltana kännipäissään joku tuli näitä kauppaamaan ja päissäni kun olin, ostin sitten muutamia 200mg depotteja vaikka nappulat eivät juurikaan kiinnosta. (Mutta kun hinta oli kohtuullinen niin ajattelin sitten kuitenkin tehdä sijoituksen
No lauantaina oli sitten krapulapäivä ja päätin rouskia testiksi yhden pillerin.
Söin pillerin kahdessa osassa ja pureskelin hienoksi ennen nielaisua.
(Jää muuten se pilleri todella kurjasti kiinni hampaisiin ja se maku...
Pureskeltuna nousivat kyllä melko nopeasti. Jonkun puolen tunnin päästä en ollut enää krapulassa, vaan oikeastaan ihan miellyttävässä jumituksessa. Mitään suurempaa euforiaa ei ollut, mutta olo oli kaikin puolin mukava ja jumittava. Oli helppo unohtua sohvalle loikoilemaan ja taisi siinä yksi tuntikin kadota jonnekkin, vaikka mitään nuokkuja ei ollutkaan.
Tänään havaittavissa pientä päänsärkyä ja yleistä velttoutta. Velttous voi kuitenkin johtua myös siitä että tuli nukutta noin 12h, eli ihan liikaa. Ja päänsärkykin lähti ihan normaalilla buranalla.
Ihan mukava vaihtoehto krapulapäivälle tuo tuntui olevan jo ihan noinkin pienillä annoksilla. Jännä oli kyllä huomata, että kipuun ainakaan tuolla annoksella eivät niinkään vaikuttaneet, sillä perjantaina urheilusta saamani kolotukset eivät lievittyneet lähes ollenkaan.
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
-
Neste
- OD
Kyllä! Kotioloissa tulee taiteltua nappi paperin sisään, vasaralla muutama napakka lyönti ja sitten vaan valuttaa tavaran naamariin niin ei joudu kärsimään mausta.Flood wrote:(Jää muuten se pilleri todella kurjasti kiinni hampaisiin ja se maku...)
-
Huiko
- LD50
^Tai sitten pistää veittellä palasiksi, lusikalla jauhoksi, pyyhkäsee rizlan sisään ja pyörittelee pommin. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Dreamer
- Psykonautti
Ei se maku nyt niin paha ole. Itsehän aina pureskelen kulmahampailla depotit noin 8 osaan ja nielaisen.
jos alkaa poskihampailla pureskeleen, niin puolet itse napista on hampaiden välissä jumissa.
jos alkaa poskihampailla pureskeleen, niin puolet itse napista on hampaiden välissä jumissa.
-
lieta
- Psykonautti
tribh wrote:Todellakin.Bole wrote:Noniin!!
Nyt neljäs päivä ilman tramaleita menossa ja onhan tää nyt ihan hanurista.
Huimaus 24/7, tuntuu tosiaan et taju lähtee ja lisäks joka raaja nykii millon mihinkin suuntaan.vatsa sekasin ja mieliala jotain jota en voi edes sanoin kuvailla. Ganja ei kyl jeesaa muuhun ku mielialaan ja ruokahaluun, mutta ei kokoaikaa voi kujalla olla. Olen yrittänyt järjestää mahdollisimman paljon sosiaalisia tilanteita, ettei kaikki olisi niin ankeeta. Mut kyl se tästä.
Kun nyt itseni vierotan ja jos joskus vielä kivut palaavat niin olen mielummin kivuissa. Kauheeta itsepetosta ajatella et "mä tarviin tät tramalii 800mg/vrk"
Eiköhän tässä ollu taas tarpeeks tälle kertaa.
Oon hogannut saman jo aikojen alussa. Silti syvää risiratamielialaa Tramalin kanssa.
Tramali itsessään ei ole se ongelma.
Vähentäminen on se suurin ongelma. Sen lopettaminen taas ei. Pelkkä päätös vain.
Vähänniinkuin joko-tai.. mutta ei. en enää halua sitä sotkemaan elämääni. Vaikka se kuinka jeesaisikin.
Kuin lukisi omia ajatuksiani ja näinhän se on. Kirjoittaisin itsekkin juurikin tuolla tavalla. Tämä kamppailu käy jo todella väsyttäväksi ja jokainen kerta kun olen päättänyt vähentää ja siitä toivoen lopettaa ja päässyt hyvälle mallille, muistuu todellisuus miksi olen niin monesti epäonnistunut. Juurikin tuo, että mielentila on niin epävakaa, oikeastaan mikään ei tunnu miltään. Se saa aina yrityksen epäonnistumaan. Henk.koht. petyn itseeni kokoajan pahemmin jokaisen epäonnistuneen yrityksen jälkeen. En nyt tälläkertaa turhaa sanonut että Lopetan, mutta on tämä kyllä taas oikea henkinen taistelu...
"Don't curse when it rains,
if you don't ever even smile
when the sun shines "
when the sun shines "
-
tRip
- Moderator
Editoin quotesta hieman kirjoituksiani..lieta wrote:tribh wrote:Todellakin.Bole wrote:Noniin!!
Nyt neljäs päivä ilman tramaleita menossa ja onhan tää nyt ihan hanurista.
Huimaus 24/7, tuntuu tosiaan et taju lähtee ja lisäks joka raaja nykii millon mihinkin suuntaan.vatsa sekasin ja mieliala jotain jota en voi edes sanoin kuvailla. Ganja ei kyl jeesaa muuhun ku mielialaan ja ruokahaluun, mutta ei kokoaikaa voi kujalla olla. Olen yrittänyt järjestää mahdollisimman paljon sosiaalisia tilanteita, ettei kaikki olisi niin ankeeta. Mut kyl se tästä.
Kun nyt itseni vierotan ja jos joskus vielä kivut palaavat niin olen mielummin kivuissa. Kauheeta itsepetosta ajatella et "mä tarviin tät tramalii 800mg/vrk"
Eiköhän tässä ollu taas tarpeeks tälle kertaa.
Oon hogannut saman jo aikojen alussa. Silti syvää risiratamielialaa Tramalin kanssa.
Vähentäminen on se suurin ongelma. Sen lopettaminen taas ei. Pelkkä päätös vain.
Vähänniinkuin joko-tai.. mutta ei. en enää halua sitä sotkemaan elämääni. Vaikka se kuinka jeesaisikin.
Kuin lukisi omia ajatuksiani ja näinhän se on. Kirjoittaisin itsekkin juurikin tuolla tavalla. Tämä kamppailu käy jo todella väsyttäväksi ja jokainen kerta kun olen päättänyt vähentää ja siitä toivoen lopettaa ja päässyt hyvälle mallille, muistuu todellisuus miksi olen niin monesti epäonnistunut. Juurikin tuo, että mielentila on niin epävakaa, oikeastaan mikään ei tunnu miltään. Se saa aina yrityksen epäonnistumaan. Henk.koht. petyn itseeni kokoajan pahemmin jokaisen epäonnistuneen yrityksen jälkeen. En nyt tälläkertaa turhaa sanonut että Lopetan, mutta on tämä kyllä taas oikea henkinen taistelu...
Jep.muistuu todellisuus miksi olen niin monesti epäonnistunut. Juurikin tuo, että mielentila on niin epävakaa
Voi kun vaan sanoillani antaa voimii päästää koukusta irti. Oikeesti.
Todennut ettei voi vertaa riippuvuuksii..
mut tramali on aika sicness, varsinkin jos mieliala heittelee sahalaitaa, ja mielentilaltaan jo muutenkin hyvin epävakaa.
Ehekei kannata olla itselleen niin ankara..Henk.koht. petyn itseeni kokoajan pahemmin jokaisen epäonnistuneen yrityksen jälkeen.
Se mikä ei tapa, vahvistaa. Usko pois. Jos vaan osaa ottaa opikseen kokemastaan..
Eikä toistais samoi virheitä aina vaan yhä uudestaan.
Pätee kaikkeen douppiin ja riippuvuuksiin, etenkin lääkityksiin.
Neljättä tai viidettä päivää nyt ollut täysin ilman tramalia.
Mieliala on mitä on..
Välillä sätkin lattialla, ihmetellen mikä mun on.
Kolmen päivän unettomuus johti semi-tsygooseihin.. tosin deeleillä oli osansa. Kuin myös kaikella muulla.
Uskokin on jo herännyt tulevaan..
että ei nää reflat ikuisuuksia kestäkään. Vaatii vaan aikaa..
Tryptofaanin olen todennut ihan päteväksi tramalirefloihin.
Pseudoa tai ei, plasebona kumminkin tunnen miten sätky-kohtaukset ym. hieman laantuneet tryptofaanin myötä, kuin myöskin mieliala hieman alkanut kohentua.
Kyl tää täst..
Keep it unreal.
-
lieta
- Psykonautti
Kiitos kannustuksesta ja oon aidosti ilonen puolestasi. Viidettä päivää ilman tramalia on jo todella hienoa! Olisi itsellenikin.tribh wrote:Editoin quotesta hieman kirjoituksiani..lieta wrote:tribh wrote: Todellakin.
Jep.muistuu todellisuus miksi olen niin monesti epäonnistunut. Juurikin tuo, että mielentila on niin epävakaa
Voi kun vaan sanoillani antaa voimii päästää koukusta irti. Oikeesti.
Todennut ettei voi vertaa riippuvuuksii..
mut tramali on aika sicness, varsinkin jos mieliala heittelee sahalaitaa, ja mielentilaltaan jo muutenkin hyvin epävakaa.
Ehekei kannata olla itselleen niin ankara..Henk.koht. petyn itseeni kokoajan pahemmin jokaisen epäonnistuneen yrityksen jälkeen.
Se mikä ei tapa, vahvistaa. Usko pois. Jos vaan osaa ottaa opikseen kokemastaan..
Eikä toistais samoi virheitä aina vaan yhä uudestaan.
Pätee kaikkeen douppiin ja riippuvuuksiin, etenkin lääkityksiin.
Neljättä tai viidettä päivää nyt ollut täysin ilman tramalia.
Mieliala on mitä on..
Välillä sätkin lattialla, ihmetellen mikä mun on.
Kolmen päivän unettomuus johti semi-tsygooseihin.. tosin deeleillä oli osansa. Kuin myös kaikella muulla.
Uskokin on jo herännyt tulevaan..
että ei nää reflat ikuisuuksia kestäkään. Vaatii vaan aikaa..
Tryptofaanin olen todennut ihan päteväksi tramalirefloihin.
Pseudoa tai ei, plasebona kumminkin tunnen miten sätky-kohtaukset ym. hieman laantuneet tryptofaanin myötä, kuin myöskin mieliala hieman alkanut kohentua.
Kyl tää täst..
Hyvä idea kyllä tuo Tryptofaani. 5-HTP:ta ajattelin käydä ostamassa. Luulen että tämä ongelma tästä vihdoin myös itselläni korjaantuu. Näin pitkälle en ole koskaan päässyt että olisin myös siellä pysynyt. Nyt loppu riippuu siitä kuinka "vaikeaksi" itse asian itselleni teen. Koska jos jo tiedän että takaisin alkuun meno ei tule kuuloonkaan ja tässä en tahdo junnata, niin ne ferlat ja mielialat jotka tulee, niin ne sitten tulee ja päivä kerrallaan niiden kanssa eletään. Eihän se ikuisuutta kestä, kuten sanoitkin. Aikaa tosiaan vaatii. Ja tosiaan, se mikä ei tapa vahvistaa ja psyykkeeltäni olen kyllä vahva ihminen
when the sun shines "
when the sun shines "
-
porter
Itsellä koukusta päästy irti, olihan se yllättävän tuskasta välillä. Mielialan heittelyt ja kropan muu sekaisuus oli todella ärsyttävää, josko tää tästä taas
Mutta edelleenki mun favorite lääke
Mutta edelleenki mun favorite lääke
-
lieta
- Psykonautti
Itselläni nyt kolmaspäivä ilman ja muuten melko ok. Mutta nuo mielialanvaihtelut ja mielentilan lasku...No ne on sitä mitä ne on. Väsyttää hemmetisti ja kokoajan kylmä. Mitään ei kyllä jaksa tehdä. Oon niin sitä mieltä että pitäs olla yksin jossain ilman mitään velvollisuuksia.
when the sun shines "
when the sun shines "
-
porter
Nää vierotukset on just sitä kastia: yksin kotona viikon, puhelin kiinni ja ikkunoihin verhot eteen!
-
lieta
- Psykonautti
Toi on just se ongelma mulla, kun niitä velvollisuuksia ei oo nyt noin kuukauteen ollu ni nyt on jo ihan ylinhottavankoomista miten sattuukin että just nyt kun tän lopetuksen alotin, niin niitä "velvollisuuksia" toisinsanoen tapaamisia joihin on pakko mennä tietyistä syistä tulee just nyt!porter wrote:Nää vierotukset on just sitä kastia: yksin kotona viikon, puhelin kiinni ja ikkunoihin verhot eteen!
when the sun shines "
when the sun shines "
-
lieta
- Psykonautti
Unohtu tosta se, että kun mitään muuta ei haluais kun just tasan ton "yksin kotona viikon, puhelin kiinni ja ikkunoihin verhot eteen!"
when the sun shines "
when the sun shines "
-
Huiko
- LD50
Mitä tämä lääke tekee teille jotka ootte eroon hakemassa? Kysyn, koska itselläni toimii vaivaani hienosti täsmälääkkeenä. Joskin välillä terapeuttinen annos vaihtelee. Kivunpoistossa on mulle ollu paras tämä, vaikka lekuri jo ehdotteleekin norspan-laastaria kun annokset päivässä on tapissansa. Tuon laastarin vaikuttava aine on vaan yksi pelon aihe mulle, kun en erityisemmin vaikutuksista välittäs, ja kuitenkin koukuttavuus ois kuulemma kovempi?
Tramalamadingdong... Kun oon parisen vuotta kohta syöny enempi/vähempi kokopäiväisesti pyhät ja viikot, niin en tiedä haluisinko niitä kipuja enää ikinä kohdata. (Vaihtoehtoja kun on vähän ja pelottaiskin.) Siis miksi lopetatte, miksi ootte alkanu syömään ja mitä saavutatte lopettamalla?
Tramalamadingdong... Kun oon parisen vuotta kohta syöny enempi/vähempi kokopäiväisesti pyhät ja viikot, niin en tiedä haluisinko niitä kipuja enää ikinä kohdata. (Vaihtoehtoja kun on vähän ja pelottaiskin.) Siis miksi lopetatte, miksi ootte alkanu syömään ja mitä saavutatte lopettamalla?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
lieta
- Psykonautti
"Siis miksi lopetatte?"Huiko wrote:Mitä tämä lääke tekee teille jotka ootte eroon hakemassa? Kysyn, koska itselläni toimii vaivaani hienosti täsmälääkkeenä. Joskin välillä terapeuttinen annos vaihtelee. Kivunpoistossa on mulle ollu paras tämä, vaikka lekuri jo ehdotteleekin norspan-laastaria kun annokset päivässä on tapissansa. Tuon laastarin vaikuttava aine on vaan yksi pelon aihe mulle, kun en erityisemmin vaikutuksista välittäs, ja kuitenkin koukuttavuus ois kuulemma kovempi?
Lainaan osittain esittelyssäni kertoomaani tekstiä, eli aloitus tähän lääkkeeseen (lopulta riippuvuus) alkoi kun niitä sain kasan käteeni ja saamaminen oli helppoa. Olen kova tekemään töitä ja energinen, mutta tramadoli sai (tietenkin) olon paremmaksi ja vielä energisemmäksi.
Sitten huomasinkin että irti pääsy jo kehittyneeseen riippuvuuteen ja siitä ulospääsy ei tapahtunutkaan ihan helposti. Nyt 7 vuotta olen ollut riippuvainen tramadolista ja olot aivan kamalat jos ei niitä ole. Päivässä söin ennen 600mg-2g.
"Siis miksi lopetatte?"
En todellakaan tahdo olla riippuvainen mistään aineesta, enkä varsinkaan näiden vuosien jälkeen ilman omaa reseptiä. Yrityksiä vähentää on ollut, mutta lopetus ollut hyvinkin tuskaisaa. Nyt olen siis ollut neljättä tai viidettä päivää ja helppoa tämä ei ole ollut.
"mitä saavutatte lopettamalla?"
Olen näiden vuosien jälkeen niin kyllästynyt ainaiseen lääkkeiden hankkimiseen ja pääsyynä, olen jokseenkin tässä vuosien aikana hukannut todellisen itseni jatkuvan käytön sumussa, haluan itseni takaisin, ilman riippuvuutta, ilman stressiä hankkimisesta. Liika on liikaa.
when the sun shines "
when the sun shines "
-
lieta
- Psykonautti
No sepä se. Toivon mukaan sitä oppis jotakin uutta itsestään. Mutta koukusta haluan päästä. Sitten elämä jatkuu miten jatkuu. Mutta tavoite on elää elämää ilman että riippuvuus vie sitä eteenpäin.desoxy wrote:mä en enää ole tienny pitkään aikaan mitä olen ollut tai onko se ollut parempaa. haluan itsestäni paremman kyllä. mutta "itseni" määrittely on tapahtunut pitkälti deelien ja dissojen kautta. tuntuu että olen hukannut itseni. mut tässä mä istun koneella atm.lieta wrote:haluan itseni takaisin
when the sun shines "
when the sun shines "
-
Fenton
- Tuppisuu
Lueskelin muiden kirjoituksia tramadolista ja mietin, et mullakin asiat voisivat olla toisinpäin. No ne nyt syystä tai toisesta ei ole. En saa niistä mitään kicksejä. Vie tarvittaessa kivun mutta myös yöunet.
Toiset taas menee ihan onnelaan ydestäkin tabusta ja mulla on 100mg depotteja 100+ kappaletta. Itse käytän ehkä yhden kuukaudessa. Tosin respan saan heti tarvittaessa
On se niin väärin, tulis edes pieni euforia 
Toiset taas menee ihan onnelaan ydestäkin tabusta ja mulla on 100mg depotteja 100+ kappaletta. Itse käytän ehkä yhden kuukaudessa. Tosin respan saan heti tarvittaessa
-----------------------------------------------------------------------
It's just drugs. Fenton has zero tolerance for everything.
It's just drugs. Fenton has zero tolerance for everything.
-
porter
Eilen otin ekaa kertaa kuukauteen ja en kyllä nukkunut viimeyönä yhtään, nuokuin 10+tuntia
nyt on todella pirtee olo silti, ja kyl tuo nuokkuminen on melko kivaa hahahahaha 
-
lieta
- Psykonautti
Jos ottaisin nyt yli viikon jälkeen, olis itelläkin varmasti pirteä olo mutta sitä just en halua, että toi teko pirtee fiilis ja sekin vaan kun otan jonkun lääkkeen...porter wrote:Eilen otin ekaa kertaa kuukauteen ja en kyllä nukkunut viimeyönä yhtään, nuokuin 10+tuntianyt on todella pirtee olo silti, ja kyl tuo nuokkuminen on melko kivaa hahahahaha
when the sun shines "
when the sun shines "
-
zerk
Tää on niin helvetin totta.desoxy wrote:aluks se on ihan siistiä, mut alkaa ahdistaa ihan saatanasti jossain vaiheessa kun oikeesti tajuaa et mun on PAKKO ottaa tää pilleri et oon "oma itteni"....lieta wrote:sitä just en halua, että toi teko pirtee fiilis ja sekin vaan kun otan jonkun lääkkeen...
-
lieta
- Psykonautti
Juu, ja on eriaisia jos lääkkeellä on aihetta mihin sen otat. Se on itsestään selvää että jonkin kroonisen sairauden takia pakon eestäkin syöt kun taas riippuvuus jonka itse oot itelles hankkinut. Tosin en yhtään vähättele sitäkään, ei sitä ihminen aina ymmärrä mihin soppaan on ittensä laittanu. Kauan se voi kestää sekin, että itellensä haluaa myöntää ongelman jostain syntyneen ja toisilla jos itellensä on jo myöntäny ei se ehkä helppoa ole sitä muille myöntää 
when the sun shines "
when the sun shines "