Kaverien flippaus budista

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
porter

Kaverien flippaus budista

Post by porter »

Tarjosin vahvaa g13 budia kavereille jointin jonka he vielä puolittivat, ajoin hiukan matkaa ja toinen kaveri halus autosta ulos... j sano että oon viemässä heitä kytille, ja no molemmat muijat sit lähti autosta pihalle.
VIeläkin ne uskoo että siin oli jotain muuta kun budia siinä jointissa, miten vitussa niille voi selittää että se oli vaan vahvaa kukkaa. Sanoivat että kokoneita hiisaajia :).... tiedän ainakin etten enään ikinä luota noihin sanoihin Pienillä naishenkilöillä, sanoin vielä edellispäivänä että voin ottaa xanoreita mukaan jos tulee överit niin "ei tarvita kun kyl me osataan tää hommata"
Mushru
Moderator

Re: Kaverien flippaus budista

Post by Mushru »

Kuulostaa vain vainoharhaisuudelta ja ihan yleistähän se hatsinpoltossa ilmenevä vainoharhaisuus vaikka olisikin kokenut hatsinpolttaja.
(tai no en mä tosta tekstistä kauheesti tajunnutkaan mitään mutta..)
. . . (--) °
porter

Post by porter »

G13 budia siis oli javieläkin väittävät et oon myrkyttänyt heidät ja varmaan jotain poikaystäviä tulossa (mukamas) käymään ( pelottaa) hui. =) en vaan tiä miten sais uskoon 1 vähän mielenvikasen ja 1 nuoremman tytön siihen että siinä ei ollu mitään äcidiä. vaan ihan vahvaa budia. Eilen puhelu "MÄ KUOLEN MÄÄ OON HOLOGRAMMI mä OON PELKKÄ HOLOOGRAMMI" en oo kuullu et kukaa noi tripille menny sauhusta :D
naponen
OD

Post by naponen »

Kantsiiko sitä kaikenmaailman pennuille sitten antaa tuollaisia.
Ja "ottaa xanoreit mukaan" ... wtf? :shock:
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

^ nii-i.

Ja siis joo tosiaan voihan budista mennä vitun sekasin jos se on voimakast ni en nää mitään ihmeellistä tässä.
Riippuu tottakai kuka polttaa....
Joillekin iskee visuaalit ja törkeet olot,kuten mulla on joskus tullut hyyyyyvästä budista.

Mut en tiiä miten hoidat tilanteen tai selität mut miks se niitä edes haittaa. Tai en tiiä.
Mut noin voi käydä.

Ja sehän on ollut niiden oma valinta polttaa?

Ja topikki Että näinkin voi käydä (pilvestä ihan s****nan sekaisin)
. . . (--) °
porter

Post by porter »

naponen wrote:Kantsiiko sitä kaikenmaailman pennuille sitten antaa tuollaisia.
Ja "ottaa xanoreit mukaan" ... wtf? :shock:
No vittu mitään pentuja sinänsä enään ole, ja jos mulle vielä sanotaan että on poltettu paljon ja halutaan puoli väkisi ostaa jointti joka poltetaan kolmistaan, ja puolikas 0,5mgxanori tuskin tekee pahaa paniikkioireeseen vai mitä mieltä olet? onneks kerroin toisen näistä poika-ystävälle totuuden joka oli menny sanoon että oli sen takia siin kunnos kun laitoin sen viinan tyrmäystippoja jepjep...

Ja varotin 10 kertaa että tää on vahva joiperi, ne sit jopa puolitti sen ja poltti 1/4 per naama ja flippaili jo siitä vaikka lisäsin runsaasti tupakkia sekaan. Toiseen muijaan laitoin välit poikki koska valehtelee muista ihmisisitä niin paljon kun sielu sietäää.... ja toista yritän neuvoo parhaani mukaan tulevaisuudessa.

Olisitteko itteki kieltäytyny myymästä helvetin kalliilla jopoo jos sanotaaan viel et on koken hiisaaja ja bentsotkin on maistunu mut en tarvi kun en flippaa ikinä?

Ja jos Pentu kortti otetaan esiin itsekin olen PENTU 19v.... mutta kokenut ehkä hiukan enemmän.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Okeii okeiii mut sano kuka mitä vaa tai olevansa kui kokenut ikinä ei tiiä mitä käy. Eli siis tuli varmaan nyt sullekin selväks et budistakin voi 'flipata',
vai sehän oli topikin tarkoitus? vai täh onko tällä enää pointtia.

Ja kuulostavatpa hyvin kokeneilta loppujenlopuks :D Mut joo siihen enää puuttumatta tai heitä mollaamatta...
Siis jos he 'flippaavat' ja sulle ei tollast tullu ja sanoit että oot vähän kokeneempi... Niin ni... En tiiä...

Sellast se on joskus eipä tähän voi muuta sanoa. :D Kokeilemalla kaikki selviää... tai jotain... Jos itse niin valitsee...

Mut ikävä et välit kärsi tollasesta...
. . . (--) °
porter

Post by porter »

http://www.youtube.com/watch?v=Qnd235GI ... re=related olis vaa pitäny tää laittaa soimaa ja rueta jotai moraa heiluttaa ja nauraaa räkäsesti.

http://www.youtube.com/watch?v=qdeqvhxu7iI tai tää 17 min kohdalta.
Last edited by porter on Sat 21 Jan 2012, 19:30, edited 1 time in total.
porter

Post by porter »

Mushru wrote:Okeii okeiii mut sano kuka mitä vaa tai olevansa kui kokenut ikinä ei tiiä mitä käy. Eli siis tuli varmaan nyt sullekin selväks et budistakin voi 'flipata',
vai sehän oli topikin tarkoitus? vai täh onko tällä enää pointtia.

Ja kuulostavatpa hyvin kokeneilta loppujenlopuks :D Mut joo siihen enää puuttumatta tai heitä mollaamatta...
Siis jos he 'flippaavat' ja sulle ei tollast tullu ja sanoit että oot vähän kokeneempi... Niin ni... En tiiä...

Sellast se on joskus eipä tähän voi muuta sanoa. :D Kokeilemalla kaikki selviää... tai jotain... Jos itse niin valitsee...

Mut ikävä et välit kärsi tollasesta...
No sitäpä tässä että kyllä flipata voi budistaki mutta en tienny et oikeesti voi noin pahasti flipata et luulee mua siviilikytäks ku en oo amistakaa saanu valmiiks :D
Ja oon itteki flipannu budista mutta oon tienny mitä sillo kuuluu tehdä ja yritin noitaki nneuvoa mutta ei ne mitään kuunnellu, vaan piti mua siviilikyttänä joka on viemäs niitä putkaa. IKINÄ EN enää kellekää josta en oo 100% tarjoo budia, itte ku en ole flipanu kovilla deeli tripeilläkään, tai mikä on flippausta ja mikä ei... flipanneen psyykaaminen on ainakin parasta ;)
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Vahva budi voi olla paljon hajottavampaa kuin mitkään deelit, ja sit kun kannabista pidetään niin mietona ja blaablaa, niin monille voi tulla yllätyksenä oikeesti hyvä budi ja sit sitä psyykkaa itelleen ihan hullut paniikkitilat ja flippaukset...
porter

Post by porter »

Mua ärsytti tässä tilanteessa kaikkein eniten se että se olis jotenkin mun vika.... :roll: itse poltin samanlaisen jointin ja oikeastaan mitään vaikutuksia muutaku perusmässyt.... Ja minähä oon siis Ihan "pentu" itteki vielä!!

tietääpä ettei tarjoo enään kellekäään joista ei oo varma.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Yleensähän se menee niin että ne ketkä eniten rehvastelee sillä että pystyy polttamaan sen ja sen verran tai ei flippaa mistään, flippaa ja överöi kaikista helpoimmin... :roll:
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

SahkoinenVelho wrote:Yleensähän se menee niin että ne ketkä eniten rehvastelee sillä että pystyy polttamaan sen ja sen verran tai ei flippaa mistään, flippaa ja överöi kaikista helpoimmin... :roll:
Jep,koska kelaavat oikeasti itsekkin ettei niin voi käydä eivätkä ole varautuneita ja yllättyvät sitten kun... :foil:
Miksihän tulin kertomaan itsestäänselvyyden... Äääh ja öööh.
porter wrote: tietääpä ettei tarjoo enään kellekäään joista ei oo varma.
Tää ajattelutapa on hyvä ja kannattaa pitää,ihan oikeesti.
. . . (--) °
porter

Post by porter »

Mutta ku naponen tuossa sanoi että xanorin tarjoominen paniikkikohtauken saaneelle olis paha niin en sit tiiÄ? propralikin olis hyvä jos mesiss olis ollu mutta tuskinpa 0,5mg xanori olis pahaakaan tossa tilanteessa tehnyt...
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

ite en oo koskaan ns "flipannut" vahvasta kukasta, mutta olen kyllä ollut todella tripillä.
Olen taas nähnyt, kun pari naishenkilöä sai kuvailemasi kohtauksen.
naponen
OD

Post by naponen »

porter wrote:Mutta ku naponen tuossa sanoi että xanorin tarjoominen paniikkikohtauken saaneelle olis paha niin en sit tiiÄ?
Sä et missään vaiheessa puhunut mitään paniikkikohtauksista. Puhuit vaan että on xanori övereiden varalle. Joo, ethän sä voinu tietää ettei ne niin kokeneita polttajia olleet (ja voi tollane flippausmeininki tulla myös kokeneillekin, who knows), mutta vähän mulla ainakin hälytyskellot sois jos tollast kuumottelua ois.
porter

Post by porter »

Niin siis paniikkikohtaus toiselle tuli paha siitä kun toinen flippas henkisesti... josta juuri kuulin että sairastaa ilmeisesti jotakin mielisairautta. Että sitä rataaa =) .
Feya
OD

Post by Feya »

Tuollainen on tosiaan aika yleistä - ei se budin vahvuudesta riipu, tiettyjen ihmisten psyykkeille se ei vaan sovi. Mutta vastuu on kuitenkin aina sillä ihmisellä, joka päihdettä tietoisesti nauttii, sua ei voidaan mistään syyttää.

Toivon mukaan se oli vain perus flippailua eikä laukaissut kummallekaan tytölle kunnon psykoosia, josta toipuminen voi kestää vuosia.

Mutta miksi tälle tarvittiin oma topic? Flippauksista, psykooseista ja kannabisahdistuksesa on vaikka kuinka monta eri aihetta.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Sen ensimmäisen kerran kun poltin korkealaatuisella kukinnolla överit, luulin että kaikki on tehty muovista ja että kaverini jokainen ele on salaliitto meikäläistä kohtaan. Tämän jälkeen olen suhtautunut asiaan huumorilla ja totesin että kasvia täytyy kunnioittaa, korkeat THC pitoisuudet tuntuvat vievän mukanaan aika huolella ilman toleranssia :)
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
porter

Post by porter »

Feya wrote:Tuollainen on tosiaan aika yleistä - ei se budin vahvuudesta riipu, tiettyjen ihmisten psyykkeille se ei vaan sovi. Mutta vastuu on kuitenkin aina sillä ihmisellä, joka päihdettä tietoisesti nauttii, sua ei voidaan mistään syyttää.

Toivon mukaan se oli vain perus flippailua eikä laukaissut kummallekaan tytölle kunnon psykoosia, josta toipuminen voi kestää vuosia.

Mutta miksi tälle tarvittiin oma topic? Flippauksista, psykooseista ja kannabisahdistuksesa on vaikka kuinka monta eri aihetta.

Joo ei välttis olis tarttenu mitään omaa topicia! toinen tyttö jo selvinnyt, ja toisella on siis oikeesti jo muutenkin päässä vikaa ilmeisesti ollut pidempään ( se joka luuli mua siviilikytäks) aika hyvin amistutkinnolla olla siviilikyttä.!!
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Feya wrote:Tuollainen on tosiaan aika yleistä - ei se budin vahvuudesta riipu, tiettyjen ihmisten psyykkeille se ei vaan sovi.
No kyl siin mielessä, et se kukka mitä tuol kadulla yleensä myydään voi olla loppujenlopuks aika mietoa verrattuna johonkin oikeesti ihan älyttömän huolellisesti kasvatettuun... Lajike ja kuivaus vaikuttaa toki myös. Itse kun ei tule hirveesti pyörittyä minkään peltsi-piri-subu-säätäjien kanssa, niin oli hauska kun vein yhdelle tällaiselle kaverille polttoa jota olen tottunut polttamaan, sieltä tuli vähän ajan päästä kiitosta ja soittoa ja ihmettelyä miten kukka voi olla näin hyvää ja vahvaa :mrgreen:

Tottakai mietoa kukkaa kun polttaa niin saa THC:ta ja muita kannabinoideja todennäkösesti vähemmän, mun mielestä kannabiksessa on nimenomaan sellanen jännä ominaisuus että ne ekat savut tietyllä tavalla määrää sen et miten pilveen menee... Sit kun polttaa just ne ekat savut jotain järjettömän vahvaa, niin sitä saattaa pörähtää yllättäen semmoseen tilaan että huhhuh, jos ei oo tottunut siihen.

Mun mielestä kaikkien päihteiden kanssa(varsinkin kannabiksen ja psykedeelien)vaikuttaa ennakko-odotukset aika paljon, et monesti jos oottaa etukäteen ettei tuu toimimaan paljon yhtään eikä varmana tuu mitään rankkoja vaikutuksia niin vaikutus voi yllättää tosi kovaa vaikka itse päihdettä ei niin paljon ottaiskaan... Sama pätee sit toisinpäin, jos odottaa joltain doselta ihan hulluja pärähdyksiä niin lopputulos voi helpommin tuntua laimeelta ja olla pettymys. Täs tapauksessahan sama kävi ihan selvästi, kaverit oli asenteella ettei varmana tuu mitään flippauksia ja on kovia hiisailijoita, sit kun se iskee niin paniikki-flippaus päälle koska eihän näin pitänyt voida käydä ;) Been there done that.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Luin tossa jokin aika sitten tutkimuksia joissa kannabisahdiksella löytyi aika vahva geneettinen korrelaatio liittyen kannabinoidireseptorien herkkyyteen/toimintatapaan. Joillekin ei vaan ehkä sovi tai pitää polttaa CBD pitoisia lajikkeita ja pieniä määriä. Geeneistä ja toki varmasti elämäntilanteesta ja mielenterveydentilastakin kiinni.

THC vähentää kuitenkin kaikilla GABA-välittäjäainetta aivoista. THC pitoinen, vähän muita kannabinoideja sisältävä budi saattaa kyllä ahdistaa vahvastikin ketä tahansa kokematonta tai pitkästä aikaa polttavaa. Voimistaa pelkoja ja epäilyksiä stressaavissa tilanteissa.
juss111
Lepakko

Post by juss111 »

ei kaikille budi vaan sovi. tiedän itekki yhden naisen joka ei pysty budia poltaa koska menee ihan sekasin siitä. peltsiä tykkää poltella ku ei oo niin vahvaa mutta budiin ei koske pitkällä tikullakaan enään.
ja sillon ku ite vielä kasvatti yhelle kaverille heitin hyvää budia ni soitti hetken päästä että mitä helvettiä sä annoit mulle. meni ihan sekasi eikä seuraavana päivänä pystyny menee edes töihin. sen jälkeen tuli käymään ja sano että ei enään ikinä polta mun budeja :) lehti kelpas kyseiselle kaverille sen jälkeen ihan hyvin ja rahaaki olis siitä tarjonnu mutta kukapa nytte lehtiä kaverille myis. komposti tavaraa muutenki. no mutta meitä ihmisiä on moneen junaan ja joillaki se pilvi vaan toimii sata kertaa enemmän ku toisilla. vaikka kaikki jaksaa lässyttää että mieto huume ja blaablaa niin kyllä silläkin saa nupin ihan sekasi ja pitkään säännöllisesti käytettynä joitain ihmisiä se muuttaa todella paljon.
pezeri
Tuppisuu

Post by pezeri »

Jeps! Muistan kans ite ku sain kauheet paniikki-flippaukset ku vedin oisko ollu toista kertaa budia, tais olla laadukasta sellasta. Tietty yks syy övereihi oli just tää toinen kerta ku ekasta kerrasta oli muistaakseni puolivuotta ja älyämpäri.. Savujen jälkee kävin vessassa ja yskiskelin limat pois ja takas alas mentyä istahin seinää vaste ja olinki ihan seis.. Kauheesti kaikkee epämielyttävii visuaaleja, epäluuloja, hikeä ja muita paniikin oireita. :D Kaikkein ärsyttävintä oli ne eriväriset pienet ympyrät ja neliöt mitkä pyöri/pyöritti mua vastasuuntaa kokoaja ja sit ku yritti lopettaa kyseisen pyörimisen puristamalla esim. nyrkit tiukasti yhteen ni tuli kauheen huono olo. Muistan sen kanssa hyvin ku kaveri kävi hakee mulle vettä ni näin sen veden kuravetenä enkä uskaltanu juoda sitä! :D Varmaa joskus 30-60 min savujen oton jälkeen iski kaikkein pahimmat flippaukset, konttasin jotain rappusia alas ja jähmetyin siihe ni koska jotku isot neliöt aaltoilivat mua pitkin enkä pystyny edes ottamaan puhelinta taskusta, jyskytti niin kovaa! Käsissä vilisti outoja valoja, pääasiassa vihreitä. Onneks parin tunnin jälkee rupes pikkase olo rauhottuu rupesin uskoo jo kavereitten puheisiin jonkinverran, toisin en pystynyt oikein osallistumaan keskusteluihin ku en tiedä puhuinko mie unissaa vai todellisuudes. Kokoaja hoin "sanoinks mie äske jotain" ja unohtelin asioita joita olin sanonu puol minuuttia sitten, loistavaa.. :love: Kaiken lisäks oma ääni kuulosti todella juntilta. Käsi kävi naamalla kokoajan, hieroin itteäni joka paikasta.. Elämäni pisin 4 tuntia oli kyl. Hävettää vielki noi mun flippaukset siel, saan kuulla vielki puoltuntemattomilta niist ku jossai bileis nään, siel ku sattu käymää valitettavasti aika paljo porukkaa kyseisenä iltana missä älyämpäristä otettiin. Mukavinta oli ku yhes kohtaa ku hieroin naamaani ni tunsin sen lainehtivan! Ei ollut kertaakaa tripin aikana euforiaa ja ajatus ei kulkenu ollenkaa.

Vielki ku kokis samantyyliset överit ni vois jopa nauttiiki siit ku osaa psyykata itteesä ton ekojen övereitten jälkeen. :up:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Pitäs tehdä niin että tekis aina valmiiks semmosii ihan ufojointteja hyvää budii ja joku 200mg jehovaa per jomppa, vähän freebase dmt ja 25mg 5-meo-dmt 50mg 5-meo-amt mixijointteja sit tarjois sellasille mulkun olosille jotka ansaitsis tollasen coctailin, sanos vaan et tää ei oo kovin hyvää budii, polta vaa reilusti, vielä menee, ime ime! Sit kaveri kuvais sen prosessin. Tieteellistä tutkimusta mulkkujen psykoosiherkkyydestä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
porter

Post by porter »

yks kaveri joskus flippas sienitripillä, tai en tiä oliko se suoranainen flippaus.. ei se sanonu et itte oli huonolla tripillä, mutta todettiin että on vaaraks itelleen kun rupes syömään tupakkia ja repiin telkkaria seinältä.. :mrgreen: ehkä henkisesti vaikeimpia hetkiä ikinä oli pitää siitä huolta kun itte syöny paljon isommat annokset ja olis voinu antaa mennä vielä. Tää jantteri ei oo sen jälkeen tatteja syöny, pelästyi senverran kun kerrottiin että mitä se oli tehny siel kämpässä.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Mjooh ja sitte jotkut viel ihmettelee mihin sitteriä tarvitsee. :D

No joo,toki jos luottaa itteensä ja on kokenut trippailija niin sellaista ei tartte,mut onhan se joskus näköjään kannattavaa..

:right: ....
Sitteri on joillekin ihmisille aika pakollinen,olen todennut. Mut en siis meinaa et se ois kaikilla pakollinen.
Mut jos ei oo tutustunut siihen miten psyyke reagoi trippailemiseen ni kannattavaa silloin..

Mut ei tietenkään pakollinen silloinkaan... :left:
. . . (--) °
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Kannabiksen psykedeeliset efektit ovat aika kiistattomat, mutta tosiaan toleranssin lisäksi niiden kanssa tulee sinuiksi myös niin että seuraavalla kerralla osaa suhtautua hyvään kukintoon oikealla tavalla ja ahdistaa paljon vähemmän.

Tunnen ainakin yhden henkilön jolla yhden kesän 24/7 kukan polttelu laukaisi kaksisuuntaisen mielialahäiriön, johon ilmeisesti tyypin suvussa ollut alttiutta. Ihan täydellinen depersonalisaatio, välillä maanista ja välillä depressiivistä menoa... ei ole kaunista katsottavaa. Ei kannabis sinänsä täysin vaaratonta ole siis.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Se on kans jännä huomata, että kun paukuissa tapahtuu just tota että unohtaa mitä sanoi 2 minuuttia sitten ja luulee sanoneensa jotain todella typerää / vainottaa muuten vaan että käyttäytyy oudosti niin ainakin itelle tulee semmonen aivan aivokuollut olo. Ihan ku älykkyysosamäärä ois tippunu jonnekkin 0 ja 20 väliin ja muutenkin on todella älyvapaa ja tyhmä olo. :P

Mutta jos vastaavasti deeleissä sekoilee jotain, puhuu ihan höpöjä, unohtelee yms. niin se ei jotenkin tunnu mitenkään typerältä. Tai jotenkin sitä sähläämistään kattoo "ulkopuolelta", tajuaa tilanteen ja itellä on vähintään yhtä hauskaa kuin trippikavereilla jotka seuraa sitä toimintaa vierestä. :)
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

SahkoinenVelho wrote:Vahva budi voi olla paljon hajottavampaa kuin mitkään deelit
Tämähän on totta, ja ns. 'vaarattomuus' tuottaa juurikin näitä flippauksia, pitäs tätäki kasvia vähä kunnioittaa. Kaveri kävi 4kk lataamoreissun kannabis+masennus yhdistelmästä.