Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Psychonautilus

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Psychonautilus »

Olinpa tuossa lentelemässä Saksan yllä, ja oli välilasku eräässä baijerilaisessa cityssä. No, sielllä noheva sankari ensinnäkin tajuaa ottaneensa sen lähes tyhjän rivapurnukan reissulle (en pidä kaikkia samassa, tulee napsittua liian helposti ja jos rupeaa napsimaan niin ryyneissä ei enää muista toisia jemeksiä). Siinä oli sitten vielä joku 4h vaihto-odotus, ja kaupunkiin hele-vetin pitkä matka. Rupes saman tien ahistaan koko ajatus, mut sit kerrottiin et lentokentällä on klinikka. Okei. Sinne siis.

Lyhyen selittelyn jälkeen ja ojennettuani vanhan reseptini saksalaissetä ojensi respan viidellekymmenelle 2mg Rivalle. Kun lähdin niitä sitten apoteekista hakemaan, niin sieltä sanottiin että ne oli varastosta loppu, ja huomenna saisi lisää. Eihän mulla ollu sinne asti aikaa oottaa, niin aloin hysteeriseks. Se ehdotti että soittais lääkärille ja kysyis voisiko heittää muutaman akuutin jonkun muun että selviän huomiseen, esim. Diapamin, mutta lekuri oli siihen vastannut että ei, potilas sanoi minulle ettei pidä sen liian väsyttävästä vaikutuksesta (niin kuin olinkin sanonut).

Painuin sitten itse takaisin tohtorin puheille, ja kas: sieltä tuli 5kpl 6mg bromatsepaameja. Enpäs ollutkaan testannut, melkoisen kivoja benjamiineja. Aika tasaisia vaikutuksiltaan, pääosin kai relaksoivia ja anksiolyyttisia, mutta melko vahvoja. Harmi kun Suomessa ei määrätä.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Haa, nyt tulis jostain sit lormetatsepaamia (myös metyyliloratsepaami, ilmeisesti) koklattavaks. Ilmeisesti lyhyt/keskivaikutteinen hypnootti. Saas nähä millasia pöllereitä on.
notetoself
Karvakuono

Post by notetoself »

En ole ainoatakaan bentsorespaa omistanut ja silti onnistunut hyvän koukun hommaamaan. Bentsoja tullut popsittua jonkun vuoden verran lähes joka päivä ja tällä hetkellä menee rivatrilliä se max milli päivässä (ennen saattoi mennä 4-10).

Kysynkin teiltä viisaammilta jotka ovat lopettaneet, että miten mun kannattas tää annos ajaa alas? Tuskin silloinkaan refloilta vältyn vaikka kuinka hitaasti koittaisin lopettaa?
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

notetoself wrote:En ole ainoatakaan bentsorespaa omistanut ja silti onnistunut hyvän koukun hommaamaan. Bentsoja tullut popsittua jonkun vuoden verran lähes joka päivä ja tällä hetkellä menee rivatrilliä se max milli päivässä (ennen saattoi mennä 4-10).

Kysynkin teiltä viisaammilta jotka ovat lopettaneet, että miten mun kannattas tää annos ajaa alas? Tuskin silloinkaan refloilta vältyn vaikka kuinka hitaasti koittaisin lopettaa?
Järjestät itsellesi tilanteen, jolloin esim. kannabista on loputtomasti saatavilla rauhoittamaan kitkuja.
notetoself
Karvakuono

Post by notetoself »

Psychonautilus wrote:
notetoself wrote:En ole ainoatakaan bentsorespaa omistanut ja silti onnistunut hyvän koukun hommaamaan. Bentsoja tullut popsittua jonkun vuoden verran lähes joka päivä ja tällä hetkellä menee rivatrilliä se max milli päivässä (ennen saattoi mennä 4-10).

Järjestät itsellesi tilanteen, jolloin esim. kannabista on loputtomasti saatavilla rauhoittamaan kitkuja.
Kannabista on niin paljon kuin tarvitsen, mutta se ei auta refloihin/pillerienhimoon... Kai koitan nyt siirtyä täysin siihen 0.5mg vuorokaudessa ja parin viikon päästä 0.25mg vuorokaudessa muutama viikko jonka jälkeen lopetus :left:
zerk

Post by zerk »

Mun kohdalla toimi ainakin hyvin se, että vajaassa kahdessa viikossa pudotti annoksen nolliin - oisko 8mg menny päivässä kun alotin ton parin viikon pudotuksen. Voi olla, että enemmänkin. Lyrica jeesas tosi paljon ja tietysti se, että tein ton valvotuissa olosuhteissa suureksi osaksi, vapaaehtoisesti tosin.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Psychonautilus wrote:Haa, nyt tulis jostain sit lormetatsepaamia (myös metyyliloratsepaami, ilmeisesti) koklattavaks. Ilmeisesti lyhyt/keskivaikutteinen hypnootti. Saas nähä millasia pöllereitä on.
Aika mukavahko, melkoisen väsyttävä mutta myöskin anksiolyyttinen. Jostain tematsepaamin ja loratsepaamin väliltä, vaikutusaikakin ehkä samoilla kieppeillä mutta vaikea näin pienellä otoksella sanoa. Hyviä unensaantiin ja ihan lepposia muutenkin. :D Amnesiaa tuntuu aiheuttavan verrattain vähemmän ku moni muu.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

kissankorva wrote:Samaa mieltä, se koukku mikä sieltä tulee, ei sillä ole mitään väliä jos kerta ilman rauhottavia ei pysty olemaan ja elämään normaalisti.
Koukku on aina koukku , onhan sekin huomioitava, mutta kylläpä sitten jos aika tulee lopettaa se lääkitys niin meneehän se vieroitus ns. aste asteelta, eli ei niin paha mitä jotkut puhuvat.
On se koukku silloin paha, jos ei bentsojen käyttö pysy lapasessa vaan annos nousee koko ajan ja käyttökerrat tihentyy, kunnes huomaa ettei kourallinenkaan vaikuta enää mitenkään.

Vieroittautuminen ei silloin ole todellakaan helppoa. Vaikka pysyisi lääkärin määräämässä annostelussa, ei vieroittautuminen vuosien käytön jälkeen ole silloinkaan mikään helppo homma.
Looking for planet Gong...
porter

Post by porter »

Mulle lääkäri sano et jos ihminen tarvii lääkkeitä niin se tarvitsee niitä eikä sitä tarvitse hävetä alvariinsa....
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Ei tulis mun elämästä yhtään mitään ilman xanoreita.
Koska en kehtaa tehdä mitään ilman niitä. Enkä pysty. Kun alkaa hiki valumaan pelkästä ajatuksesta jostai sosiaalisesta tilanteesta ilman pentsoja.. huh huh..
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
FlyingH

Post by FlyingH »

Viihdekäytön näkökulmasta,

Alpratsolaami, Sopii viihdekäyttöön, läppä lentää ja hauska kikkailla kaupungilla kaikenlaista. Ensimmäisellä kerralla kokeillessa jopa pientä euforiaa (annos 1-4mg)
klonatsepaami, Rentouttaa, ei euforiaa. Vaikuttaa pitkään ja isojen annosten jälkeen on monta päivää pökissä (annos 1-4mg)
Tematsepaami, Ilman toleja toimii hyvin. 100mg joskus aikoinaan tuotti selvät "bentsonousut". (annos 40-120mg)
Midatsolaami, ei paljon kokemusta näistä, mutta muistaakseni nukahti helposti ja jos pysyi hereillä niin olo oli varsin muikea. (annos 7,5-30mg)
Diatsepaami, rentouttaa mukavasti. Isommilla anoksilla sekottaa kuuppaakin.. (annos 10-50mg)
Okatsepaami, Samantyyppinen kuin diapam, mieto bentso (annos 15-150mg)
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

näkyykö risolid bentsona kusi tai suu testissä, ja kauanko?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

hideo wrote:näkyykö risolid bentsona kusi tai suu testissä, ja kauanko?
Näkyy ja aivan saatanan kauan. Helposti voi näkyä yli kuukaudenkin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
AlproRusi

Post by AlproRusi »

Pari pävää taas mennyt kaljan kanssa. Koitin tuossa 2x 7,5mg tsopiklonia kahden aikaa ylllä.

Eipä toiminut.

Neljän jälkeen liisää kaksi + omamoksi 15mg kielenalle.

Nyt on aivan hirveä olo. Jotenkin noi ei toimi tai sitten mulle on tullut tulerannssi. Mikä on tietysti aivan helvetin hyvä asta :P

Edit: vittu kun sais nukuttua pari tuntia sikeää unta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mulla tulee helposti 'krapula' noista z-drugseista.
Joskus jo yks stilkkari.. tai kai siin saatto parikin mennä, laskeutu UFO mun sängylle, ja kaikkee muuta todella häröö.
Nykysin ei toimi ees nukahtamiseen.. enkä saa niistä edes minkäänlaista sekavuustilaakaan enää.

Tajusin muuten että Dormicum on tosiaankin aika hc-bentso, mitä tulee riippuvuuteen.
Refloi alkanu puskeen jo kolmen päivän kuurista. Ottanut sitä 30mg-7,5mg et sais ehkä nukuttua.
Mut eipä ne jeesaa oikeestaan vaan kuin sen yhen-pari yötä.

Nyt jo ahdistaa ihan saatanasti, ja ihan selkeet bentso-reflat.
Viimeks siis eilen otin viimeisen 7,5mg dc:n.
Pätevä lääke nukahtamiseen, mutten suosittele kuin tosiaankin vain akuuttiin unettomuuskierteen katkaisemiseen.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
zerk

Post by zerk »

Dc on kieltämättä addiktoivin bentso mitä oon ikinä kokeillut. Mut se on myös nukahtamiseen ehdottomasti tehokkain, puhumattakaan opioidien boostaamisesta. Jännä ryyni.
Last edited by zerk on Wed 25 Jan 2012, 04:38, edited 1 time in total.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

zerk wrote:Dc on kieltämättä addiktoivin bentso, mitä oon ikinä kokeillut. Mut se on myös nukahtamiseen ehdottomasti tehokkain, puhumattakaan opioidien boostaamisesta. Jännä ryyni.
Joo on se vaan jännä. Jostain syystä kyseinen nappi kun ei meikäläiselle suostu toimimaan. Ei mitenkään. Ei nahkaan heitettynä eikä syötynä.
Aina sama lopputulos. Ei mitään vaikutusta. Jännä ryyni.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
zerk

Post by zerk »

testeri420 wrote:
zerk wrote:Dc on kieltämättä addiktoivin bentso, mitä oon ikinä kokeillut. Mut se on myös nukahtamiseen ehdottomasti tehokkain, puhumattakaan opioidien boostaamisesta. Jännä ryyni.
Joo on se vaan jännä. Jostain syystä kyseinen nappi kun ei meikäläiselle suostu toimimaan. Ei mitenkään. Ei nahkaan heitettynä eikä syötynä.
Mulla on myös yks tuttu jolla dormarit ei tahdo toimia. Jos syö tarpeeksi niin lähtee kyllä muisti ja taju mut muuten täysin turhia. Tolta kaverilta sainkin aikoinaan omat ekat dc:t.

Ite oon saanu midatsolaamia leikkausta ennen ja sen aikana suoneen ja oli se kyllä sen hypetyksen mukainen töötti. Nousi kovaa ja oli todella euforinen ja rentouttava. Vei kyllä muistin helvetin tehokkaasti myös. :D
testeri420
OD

Post by testeri420 »

zerk wrote:
testeri420 wrote:
Mulla on myös yks tuttu jolla dormarit ei tahdo toimia. Jos syö tarpeeksi niin lähtee kyllä muisti ja taju mut muuten täysin turhia. Tolta kaverilta sainkin aikoinaan omat ekat dc:t.

Ite oon saanu midatsolaamia leikkausta ennen ja sen aikana suoneen ja oli se kyllä sen hypetyksen mukainen töötti. Nousi kovaa ja oli todella euforinen ja rentouttava. Vei kyllä muistin helvetin tehokkaasti myös. :D
Mielenkiintoista tuo todellakin..
Luulin jo meinaa olevani ainoa henkilö joka kateellisena katsoo vieressä kun muut rouskivat/rännäävät ko. nappeja...
En niitä ole syönyt tietääkseni koskaan niin paljoa että taju tippuis.
Muistan vaan ikuisesti viimeisen kerran kun montakohan niitä meni, aika sama.. kuitenkin muistan kyseisen illan menot tarkalleen.
Kaveri meni ihan pihalle. Minä muistelen ajaneeni fillarilla se tyyppi kyydissäni koska en luottanut sen ajotaitoihin enää.

Mut kuitenki asiaan.. Mikä mahtais olla vikana kun ei midatsolaami toimi? Tai siis kaikki muut pentsot ja kaikki muut jutut toimii. Mutta ei tämä...
Olenko immuuni? Vai ohittaako midatsolaami aivoni totaalisesti? Näkyisköhän se mulla veressä? Vai tuleeko se kusena vaan ulos?
Ihmetellyt sitä aina kun porukka niitä hehkutti ja hehkuttaa vieläkin, että vautsi mitä nappeja...
Music is a saint.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Laitetaas ny vähän ku on tullu testittyä lisää et mitä oon mieltä mistäki.

ALPRATSOLAAMI
Toimii äkkiä, toimii lyhyen aikaa. Tehokas, viihdepotentiaalia, sekoilu- sekä amnesiamahdollisuus suuri. Addiktoiva. Vahvasti anksiolyyttinen, hyvä akuutti apu huonoihin viboihin (laskut, paha trippi). Ei väsyttävä.
BROMATSEPAAMI
Vähän kuin diatsepaami, mut stydimpi. Relaksoi enemmän, vahvemmin anksiolyyttinen, ehkä vähän enempi relaksoiva. Toimii yhtä kauan, ei pysy kehossa vuosikausia. Ei saa Suomesta, mut hyvä bentso. Jonkin verran ehkä viihdepotentiaalia.
KLOORIDIATSEPOKSIDI
Ei tästä oo mihinkään muuhunku refloihin mun mielestä.
KLONATSEPAAMI
Yks mun suosikeista. Toimii pitkään, ei pistä sekaisin verrattuna muihin vastaavilla doseilla, ei väsytä, rentouttaa ja relaksoi lihaksia tehokkaasti. Pitkiin laskuihin hyvä, myös esim. tramadolin kanssa kombona ehkä paras bentso antikonvulsiivisen vaikutuksensa takia. Tehokas anksiolyytti, pistää puheen pörisemään jos on siihen taipumusta. Viihdepotentiaalia, joskaan ei ainakaan yksinään kauheasti.
DIATSEPAAMI
Perusbentso. Toimii nopeasti. Toimii 6-8h, ei tunnu oikein missään ennenku isommilla doseilla, viihdepotentiaali aika nolla. Laskuihin, krapuloihin yms. Ku taulukoita katotaan niin mun mielestä diatsepaamin vastaava dose muihin verrattuna pitäs olla 15mg.
LORATSEPAAMI
Toimii äkkiä, todella voimakkaan anksiolyyttinen, yksi parhaista mielestäni tähän tarkoitukseen. Sekoilupotentiaali, kuten kaikilla bentsoilla, löytyy toki, mutta itse en huomaa tämän "toimivan" ennen kuin olen siinä kunnossa että poliisi nappaa nähdessään kivihotelliin yöpymään. Ei tee mieli ees ottaa sekoiluun, mutta nopeasti toimiva, 6-8h ahdistusta voimakkaasti torjuva.
MIDATSOLAAMI
Oraalisesti olen kokeillut - rupes väsyttämään, muttei juuri muuta. Isompia dousseja oisin tarvinnu, saanu kerralla vaan 15mg enimmillään.
NITRATSEPAAMI
Voimakkain hypnootti, mitä olen kokeillut. Pitkäkestoinen, sekoilupotentiaalia aika paljon. Väsyttää, relaksoi voimakkaasti. Jos meinaa nukkua normi 7-9h yöunet, kannattaa ottaa pari tuntia ennen nukkumaanmenoa - aamupöhnä voi olla melkoinen. Tehokas.
OKSATSEPAAMI
Todella mieto, mm. diatsepaamin hajoamistuote. Nousee tosi hitaasti, lähinnä vähän väsyttävä ja anksiolyyttinen. Laskuihin, uneen yms. jos ei muuta kaapista löydy. 50-millisillä nyt tekee ehkä jotain.
FENATSEPAAMI
Kokeillut kahden 2,5mg depotin verran, pureskeltuna. Tykkäsin todella paljon - vähän kuin bromatsepaami, mutta vahvempi, jopa ehkä euforinen. Sekoilupotentiaalia varmasti, mutta itse en niihin dousseihin asti mennyt. Varokaa pulverin kanssa viikkojen blackoutteja, mut jos osaa doussaa niin mun mielestä tää on yks paremmista.
TEMATSEPAAMI
6-8h toimii, jonkin verran anksiolyyttinen, aika väsyttävä ja relaksoiva. Tole hypnoottiseen vaikutukseen tuli mulla tosin äkkiä, ja 5mg Insomin (jonka pitäs vastata 10mg Tenox) anto paremmin unen ku 40mg Tenox. Ihan mukavaa karkkia.
LORMETATSEPAAMI
Loratsepaamin ja tematsepaamin välistä. Vaikutusaika ehkä sen 4-7 tuntia doussista riippuen; kumpaakin parempi, yksi suosikeistani. Voimakkaan anksiolyyttinen, isommilla doseilla tehokas hypnootti ja relaksantti. Vähän jopa euforinen. Ei saatavilla Suomessa.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Nyt tarvis nopeaa vastausta, näkyykö risolid eli kaikista miedoin bentso veressä kauan, entäs imovane, näkyykö ollenkaan?

edit: oon kysyny aikasemminkin ja petri6 tuolla vastaskin, mutta onko luotettaja vastaus? Kiirettää pitää! imovane ei näemmä näykkään.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Risolid näkyy kauan, täält löytyy bentsojenkin puoliintumisajat kehossa, kannattaa tarkastella sieltä...
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Juu sieltä kattelinkin vaan on niin harvinainen tai turha bentso ettei edes löytynyt. Mut enempää en tähän spämmää :)
testeri420
OD

Post by testeri420 »

hideo wrote:Juu sieltä kattelinkin vaan on niin harvinainen tai turha bentso ettei edes löytynyt. Mut enempää en tähän spämmää :)
Risolid o turha bentso.. Vai mitä mieltä oisit 2mg diapamista??
Risolid sisältää 2mg diazepamia jonka takia sitä voidaan näin ollen kutsua pentsoksi.

Itse kyllä kutsun tätä vihreää papanaa mukapentso nimellä.

Risolid, aika läppä kyllä :)
Music is a saint.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Öö? Oothan kuitenkin kuullu 2mg:n diapameista? Niitä haukutaan myös koiranpameiksi. Jotkut lääkärit kirjottaa noita vittuillessaan. Ja jotkut kuulemma tulee ihan toimeenkin tollasilla, kuhan saavat kerran päivässä. :|
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Itse en noita syö, piti vaan tietää tuo asia.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Psychonautilus wrote: Ku taulukoita katotaan niin mun mielestä diatsepaamin vastaava dose muihin verrattuna pitäs olla 15mg.
Mitä tämä tarkoittaa?
Parhaat karstat on pohjalla.
FlyingH

Post by FlyingH »

Infitialis wrote:
Psychonautilus wrote: Ku taulukoita katotaan niin mun mielestä diatsepaamin vastaava dose muihin verrattuna pitäs olla 15mg.
Mitä tämä tarkoittaa?
Luulisin että Psychonautiluksen mielestä 15mg diatsepaamia vastaa 0.5mg alpratsolaamia/klonatsepaamia yms.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

FlyingH wrote:
Infitialis wrote:
Mitä tämä tarkoittaa?
Luulisin että Psychonautiluksen mielestä 15mg diatsepaamia vastaa 0.5mg alpratsolaamia/klonatsepaamia yms.
Juurikin tuota. Esim. 0,5mg Xanor/0,5mg Rivatril/20mg Tenox/5mg Insomin/1mg Temesta = 15mg Diapam. Toisin sanoen, mielestäni pamit on heikompia (mulla) kuin mitä taulukot tarjoaa.

Kun puhutaan tosi paljon niistä yksilöllisistä eroista vaikutuksissa, niin nää taitaa olla just niitä.
DrogaTeAmo
Tuppisuu

Post by DrogaTeAmo »

mulla ollu opamox 15mg kohta vuoden,tolet on aika korkeella,nyt alkanu tuleen myös 10mg pamit,20mg tenox(jotka ihan paskoja),telaketjut ois iha jees mutta kun ne sattuu oleen vahvimpia bentsoja niin en sen takia niitä halua käyttää kun kohta ei tarvi muuta enää syyä ku tolet kasvaa sit kaikkiin noihin loivimpiin saatanasti...telaketjut rulez,mut anyway..nou thx :mad:
~There are no unlockable doors~