MDMA

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
notetoself
Karvakuono

Re: MDMA

Post by notetoself »

Diamond wrote:...Oksettaako moniakin teitä nousuissa?
Oksentaminen nousuissa on ihan normaalia jos ottaa ison dosen. Itseä alkaa purjottaa jo kun ajattelen ottavani mämmiä :/
MantaRay

Post by MantaRay »

STRN wrote:Ensimmäisen kerran pe-la otin 0.5 söin yhteensä, perjantai meni vilkkaasti yhissä UG-bileissä ja energiaa puski mut sen kaljanjuonnin takia en muista oikeestaan mitää muuta ku että tamppasin koko yön ja juttelin kaikille ihmisille. Lauantaina otin sit pikkuhiljaa vähän kerrallaan loput ja siitä tuli iha helvetinmoinen rakkaudentunne ja kiihotus. Juokseminen tuntu jotenki iha uskomattomalta. Hyvää oloa virtas läpi kehon, mutta silti ei ilme värähtänykään ja silmät iha lautaset jota sit aloin yhessä vaiheessa ihailemaan ja hehkuttamaan kaverille kuinka rakastan omia silmiäni. Sit join pari kaljaa laskuihin ja menin nukkumaan.

Aamulla oli ihan normi olo ja huomasin että mulla oli viel sitä viel ihan vähä jäljellä ja söin sen ilman kummosia vaikutuksia mitä nyt pupillit laajeni vähäks aikaa. Sitten alko ne jälkiolot sunnuntai-iltana. Hirvee ahdistus ja paniikki ja mua pelotti että täällä kotona on jotain mistä mä en tiedä mitään, ja yritin rauhotella itteeni että ei tääl mitään oo. Sittenku sain nukutuks pari tuntii niin maanantaina aamulla oli helvetillinen väsymys ja tuntu että olisin ollu hirveen kipee. Ei muutaku suihkuun ja normirutiini. Päivä meni ihan hyvin mut sit alko taas illalla ahistaa ja aloin pelkää omasta huoneesta poistumista jostain syystä. Menin nukkumaan tossa ja nukuin ehkä 2 tuntia kunnes heräsin johonki minimaaliseen ääneen joka muistutti jotai rasahtelua enkä pystyny enää nukkumaan ja oli pakko laittaa valot päälle ja avata kone.

Mistähä lie johtuu mut musta tuntuu vähän siltä että mä oon yliherkkä tälle aineelle. Onkohan sen kristallin seassa ollu jotain muuta koska mun mielestä se perjantai oli paljon vauhdikkaampi eikä oikeestaan ollu mitää rakastumisfiilistä kun se tuli vasta lauantaina vaikka se oli samaa kristallia. Ei oo tarkotus mitenkää vuodatella mutta onko kukaan kokenu samanlaista kyseisestä aineesta. Mutta joo tykkäsin kuitenki vaikka jälkiolot oli ihan kammottavia. En välttämättä olis ottanu jos olisin tienny seuraamukset.
Tuskin olet yliherkkä, veikkaan että serotoniinivarastot vaan paloivat sulta lähes loppuun. Kannattaa tutustua 5-htp:hen ja ottaa sen kanssa multi b-vitamiinitabletti ennen nukkumaan menoa.
konvehdinmussuttaja
Karvakuono

Post by konvehdinmussuttaja »

Diamond wrote:Naksuista ei ikinä ole tullut laattaa mutta tämä pisti oksentamaan kerran...Oksettaako moniakin teitä nousuissa?
eka kosketus, haukkasin kristalleja jotain 0.1-0.3 väliltä, nuppi meni ihan tööt ja sit laattasin. saatto tosin johtua nautitun oluen määrästäkin tos vaihees iltaa..

en kerinnyt euforiaa tms vastaavaa kokemaan, kaik vaa näky kahtena tosi pitkää ja oli pakko pitää jostain kiinni kokoajan vaikka istu paikallaan. tuntu ku ois uponnu alas kokoaja, happomaisii visuaalei silmät auki. silmät kii olin jossai sinises mut sen enempää en muistakaa.. täys korkkaamaton kaljapullo keskel lattiaa kuumotti hiton pitkää ku se vaikutti niin abstraktilta, sit keräsin rohkeutta ja tökkäsin sitä sormel ja repesin vaa nauramaa. jonkuu aikaa sekoilin päässäni siin lattial sit rupes puskee huonoo oloo ja oli pakko laattaa. aika pian purjoomisen jälkee kaik olot hävis ja tuntu enää snadisti humalaiselta :roll:

frendillä toimi kuulemma niinku pitiki :roll:
Last edited by konvehdinmussuttaja on Fri 30 Dec 2011, 15:38, edited 1 time in total.
auta mut kotimatkan alkuun, en jaksa juosta enää karkuun
Neste
OD

Post by Neste »

Epru0 wrote:Kannattaa tutustua 5-htp:hen ja ottaa sen kanssa multi b-vitamiinitabletti ennen nukkumaan menoa.
Taisi olla niin että 5-HTP/L-tryptofaania kannattaa ottaa vasta n. 24h MDMA:n nauttimisen jälkeen tai muuten saattaa aiheuttaa vaan enemmän vahinkoa :left:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
caelum
Tuppisuu

Post by caelum »

Mihin mämmi on kadonnut 03-alueelta?
Viime talvena, keväänä, kesällä ja vielä alkusyksystäkin sitä tuntui olevan tarjolla joka suunnasta. Nyt kun tauon jälkeen olis halunnu nautiskella uudenvuodenbileissä, ei tunnu onnistuvan millään :( Ehkä vaan omat kontaktit on jotenki huonot?

Ikävä<3
MantaRay

Post by MantaRay »

Neste wrote:
Epru0 wrote:Kannattaa tutustua 5-htp:hen ja ottaa sen kanssa multi b-vitamiinitabletti ennen nukkumaan menoa.
Taisi olla niin että 5-HTP/L-tryptofaania kannattaa ottaa vasta n. 24h MDMA:n nauttimisen jälkeen tai muuten saattaa aiheuttaa vaan enemmän vahinkoa :left:
hmmm, löytyskö linkkiä tälle? Itse en ole kokenut harmia siitä että olen ottanu 100mg 5-htp:tä rollin lopuksi ennen nukkumaan menoa, päin vastoin, koskaan en ole saanut mitään negatiivisia jälkioloja.
Vai tarkoititko sitä, että liian aikaisin nautittuna trypto/5-htp voisivat kasvattaa mahdollisen serotoniini syndrooman vaaraa tai aiheuttaa neurotoksisuutta?
Neste
OD

Post by Neste »

Epru0 wrote:aiheuttaa neurotoksisuutta?
Tämä. Muistaakseni tuo oli jossain pre-/postloading oppaassa BL:ssä tai DF:ssä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona »

Huhhuh, että kolis taas uutenavuotena. Tällä kertaa puhasta kristallia silmämääräisesti väliltä 0,2-0,35g :up: . Korkeella käytiin, ainoana haittapuolena vois todeta leukojen konekiväärimäisen lonksumisen seurauksesta aiheutuneen suun haavautumisen, nyt on lievästi vittumaista syyä.
MantaRay

Post by MantaRay »

peijjoona wrote:Huhhuh, että kolis taas uutenavuotena. Tällä kertaa puhasta kristallia silmämääräisesti väliltä 0,2-0,35g :up: . Korkeella käytiin, ainoana haittapuolena vois todeta leukojen konekiväärimäisen lonksumisen seurauksesta aiheutuneen suun haavautumisen, nyt on lievästi vittumaista syyä.
Aivan sama meikäläisellä :D Ylähuulella oli sellaisia Angelina Jolien tyyppisiä piirteitä aamulla :D Alahuulikin alkoi turvota siinä päivän mittaan myöhemmin ja suu tuli täyteen aftoja. Ens kerralla tutti mukaan...
Feya
OD

Post by Feya »

Epru0 wrote:
peijjoona wrote:Huhhuh, että kolis taas uutenavuotena. Tällä kertaa puhasta kristallia silmämääräisesti väliltä 0,2-0,35g :up: . Korkeella käytiin, ainoana haittapuolena vois todeta leukojen konekiväärimäisen lonksumisen seurauksesta aiheutuneen suun haavautumisen, nyt on lievästi vittumaista syyä.
Aivan sama meikäläisellä :D Ylähuulella oli sellaisia Angelina Jolien tyyppisiä piirteitä aamulla :D Alahuulikin alkoi turvota siinä päivän mittaan myöhemmin ja suu tuli täyteen aftoja. Ens kerralla tutti mukaan...
Mämmin täyteiset uuden vuodet tuli vietettyä täälläkin, kukan, lyricoiden ja alkoholin höystämänä. Tähän ei vaan koskaan kyllästy - sellaista euforista tykitystä kyllä.

Hyvin oon kuitenkin malttanut pitää sen 3 päivän tauon. Joskus tuli napsittua kristallia joka toinen päivä, se ei pitkällä tähtäimellä tee kovin hyvää.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Feya wrote:Mämmin täyteiset uuden vuodet tuli vietettyä täälläkin, kukan, lyricoiden ja alkoholin höystämänä. Tähän ei vaan koskaan kyllästy - sellaista euforista tykitystä kyllä.

Hyvin oon kuitenkin malttanut pitää sen 3 päivän tauon. Joskus tuli napsittua kristallia joka toinen päivä, se ei pitkällä tähtäimellä tee kovin hyvää.
No huhhuh ei todellakaan. Luulis et kärähtäis serotoniinireseptorit aika hyvin äkkiä ja masennus- ja ahistusoireet pamahtais päälle pitemmäkskin aikaa...

Itsekin tuli uutenavuotena tyypattua, kolis kyllä helvetin hyvin. Aika älyttömän ihanaa tavaraa. Jäi kyllä sellanen olo että taukoa kannattaa pitää ihan reilusti, tuntuu selvästi jotain vajausta aivoissa. Shulginithan suositteli et mämmiä kannattais käyttää vaan 4 kertaa vuodessa, tai on riskinä että vähintään madame ei enää toimi, tai pahimmassa tapauksessa tosiaan pitempiaikanen serotoniinireseptorien kusahtaminen...
peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona »

No sanoisin kokemuksesta, että ei tuota kannata liikaa kuumotella, ettei toimis jos enemmän ku 4 kertaa vuodessa tyyppailee. Ite nappailen averagella kerran 1,5kk sisällä joko naksuja tai mämmiä, ja yhtä mukavasti futailee kyllä aina. Enempää ei oikeastaan tee edes mieli, yleensä on pari päivää nauttimisesta sellane semi-voimaton ja lievästi depistelevä ja herkkä olo. Mut ei esim nyt kestänyt ku kaks päivää, ja nyt kolmantena päivänä ku kävin puntilla, elämä hymyilee paremmin kuin koskaan. Tästä tulee hieno vuosi! :P

Mutta omaan korvaan kuulostaa kyl uskomattomalta, että 3 päivän välein tai edes kerran viikossa pystys nauttimaan, kyllä tuo ainakin itellä aivokemioita sotkee ihan havaittavasti. Tietty jos on sit lääkitykset yms ja droppailee muutenkin enemmän ku meikä, ni kai sitä pystyy ;o

Ja lisäyksenä omana ohjenuoranani naksuttelun/mämmeilyn ajoittamiselle on ollut, että silloin, kun ei ihan tarkalleen enää muista sitä fiilistä, mikä nousuissa tullee, uskaltaa kyllä ihan hyvin taas palauttaa tämän yhden elämän hienoimmista kokemuksista uudelleen mieleen!
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

peijjoona wrote:No sanoisin kokemuksesta, että ei tuota kannata liikaa kuumotella, ettei toimis jos enemmän ku 4 kertaa vuodessa tyyppailee. Ite nappailen averagella kerran 1,5kk sisällä joko naksuja tai mämmiä, ja yhtä mukavasti futailee kyllä aina. Enempää ei oikeastaan tee edes mieli, yleensä on pari päivää nauttimisesta sellane semi-voimaton ja lievästi depistelevä ja herkkä olo. Mut ei esim nyt kestänyt ku kaks päivää, ja nyt kolmantena päivänä ku kävin puntilla, elämä hymyilee paremmin kuin koskaan. Tästä tulee hieno vuosi! :P
Kuinka kauan tätä on jatkunut sulla?
Kyllähän se luultavasti toimii aina vähintään kohtuu hyvin siis..
Tietenkin riippuu kans ihan sattumast et miten just suhun vaikuttaa..
Mut en vaa näkis järkevänä pelleillä noiden serotoniinireseptorien kanssa, jos ne kusahtaa niin sit ei tuu menee kovinkaan hyvin..
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona »

Hmm no tuolta 2010 joulukuusta. Oon sun kanssa samoilla linjoilla, että asialla ei parane pelleillä. Tunnen itsekin lähipiiristäni tapauksen, jolle mdma on maistunut ties kuinka monta vuotta todella tiiviiseen tahtiin (tyyliin joka vkl kun tarjolla on ja iltapommit torstaina) ja kyllä huomaa käytöksestä, ja ylipäätään juttujen mukaan nousuistakin, että ei todellakaan samaan tapaan enää potki.

Itse haen mämmittelyllä ja brutaalilla satunnaisnarkkauksella ylipäätään vaan sävyä tasapaksuun arkeen, ja koenkin, että tällä tahdilla millä olen itse maistellut olen saanut lähinnä vain elämänlaatuuni parannusta. Ja nytkin esimerkiksi tuon uudenvuoden jälkeen, kehossa on vähän sellainen fiilis ; " hei,pidäppä nyt vähän taukoa kaikesta, sulla meni toi loppuvuos huomaamatta aika lujaa " Niinpä esimerkiksi nyt olen tässä suunnitellut panostavani terveelliseen safkaan ja urheiluun, seuraavan kerran ois tarkoitus päihteillä tossa helmikuun loppupuolella satunnaista vkl jopoa lukuunottamatta. Fiiliksen mukaan on miun ohje, tosin tässä substanssissa ku se fiilis on niin överihyvä niin pitää sitten vähän järjellä kontrolloida;D
Feya
OD

Post by Feya »

Aika mielenkiintoista - en oo koskaan saanut MDMA:sta pahoinvointia, enkä kokenut sitä nytkään yhtään, mutta yhtäkkiä aloin vaan kakomaan ja juoksin vessaan oksentamaan.

Toisilla tuota pahoinvointia tuntuu tulevan madmasta todella helposti - esimerkiksi Dexma tuossa laattasi neljä kertaa 135mg annoksesta.
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Itse oon laatannu melkein aina napeista mutta ihan kristalli mdma:sta vain kerran, mutta tämä oli suht koht huonolaatuista. Toisella kertaa kun sai kunnon MÄMMIÄ ei tullu mitään pahoinvointeja ja sitä tuli otettua 3 viikon sisällä 5 kertaa ja joka kerta toimi omasta mielestäni erittäin hyvin. Vähän tosin masenti sen putken jälkeen pari viikkoa :(
MandyMindrape
Tuppisuu

Post by MandyMindrape »

Mä oon ottanu mdma.ta kans kahesti, ekan kerran mä muistan ihan helvetin hyvin :D Oli yks tollanen isompi musiikkitapahtuma ja tuli oltuu aikamoisessa kuosissa muutenkin (pohjalla itsenituntien varmaan pilveä, amfetamiinia ja lakkaa) kun kaveri repäs mut mukaansa vessaan ja kaivo esille pienen bägin. Mä en tosiaankaan muista miten me sitä otettiin, mut aika vähän kumminkin.
Myöhemmin jatkoilla sama jätkä teki saman tempun ja tälläkertaa tämä bilefiilistään päätti laittaa kaiken peliin. Mulla on sellanen olo et olisin pienen pommin siitä kyhänny mut en kyllä taaskaan ole varma.

No, vaikutus muhun oli ainakin tosi veteläks pistävä. Yleensä oon sellanen joka viihtyy tanssimassa tuntikausia, mutta mä en liikahtanu tuntikausiin mihinkään. Aina ku lähti kävelemään meni jalat ihan spagetiks ja tuntu silt ku ne nousut olis tullu uusiks, menin ihan hölmöks aina kun tuli joku tuttu vastaan. No, siellä sivussa istuskellessani tein tosin uutta tuttavuutta vaikka kenen kanssa, aika semmonen sosiaalinen fiilis oli kumminkin. Olis pitäny varmaan vähän piristävää ottaa et olis ollu niin hauskaa ku olis voinu olla.

Jotenkin mä en muista et olis tullu mitään hulluja nousuja tai laskuja, mut mun muisti on kyl ihan helvetin paska. Mä en esim. muista sitä toista kertaa ku oon ottanu, mut jotenkin muistelisin et olis ottanu tos yks joku vkl baarissa. Mut niistä nousuist ja laskuist viel sen verran et otin tos UV:na extempore kaks essoa ja siinä vasta olikin nousut ja laskut, tosin muuta ei paljon ollutkaan. Paskoi naksui, mä ku aina viel sanoin etten koske >:)
"Tietämättömyys on autuutta", se tokaisi ja yritti peloissaan sinne takaisin.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Madma on kyl ihan hiton päräyttävää... Euforista tärinää ja hyökytystä, orgasmiaaa... :love: Niin syviä tunteita et ihmettelee tosissaan et miten on mahdollista. Päähän tulvii ajatuksia joita ei normisti haluis ees ajatella, mut madmoissa kaiken hyväksyy ja näkee tosi positiivisesti. Nousuis pärähtää kyl silleen et huhhuh, mun mielestä tää on paljon lähempänä jotain deeliä kuin stimuja... Nousuis tulee se fiilis mikä deeleissäkin, kohahtaa ja jostain takaraivosta tulee pien kuumotus et mitähän nyt, siirryn johonkin muualle ja onkohan tää ihan turvallista :foil: ... Sit heti rentoutuu ja sit on smoothia. Tulee ihan vidun sosiaalinen olo, mut silti on ihan lötkönä ja "polvet vetelänä" suunnilleen pelkästä rakkaudesta ja euforiasta. Tavallaan paljon terapeuttisempaa kuin mitkään psykedeelit, ihan yksinäänkin asioita kelaillessa availee sellasia solmuja päästä et huh...

Kristallimadma on kyl kaikenkaikkiaan tosi spessua ja päräyttävää. En tiiä oonko herkempi vaikutuksille kuin keskimäärin ihmiset, mut kuitenkaan tätä ei ees tee mieli niin älyttömän usein. Tietää et fiksumpi pitää taukoa, mut itse vaikutus on myös niin "rankka" ainakin itsellä, et pari päivää menee ihan vaan huilaillessa tän jälkeen... Kyl toisaalta oottaa jo et millon vois ottaa seuraavan kerran. Ei kyl haluais mitenkään tosta vaan ottaa, pakko säästää madma ihan hinnankin takia jo niihin spesiaalitilanteisiin... Jonkun kivan tyttösen seurassa kun tätä vois ottaa niin :love:

Psykedeelien kanssa kyl pakko päästä vielä testaamaan, antaa varmasti tosi mahtavan lisän trippiin.
MantaRay

Post by MantaRay »

Oli pakko tulla postaileen tänne. Olin siis viime viikonloppuna ekaa kertaa reiveissä MDMA+vesi linjalla koko illan. Ja siis jumalauta, täähän on TÄYSIN eri päihde mulle tuossa ympäristössä kun mitä se on ollut siinä pienessä viikonloppuiltakaveriporukassa :D 100-120mg naamaan vähän ennen puolta yötä ja voi sitä rakkauden ja eufoorian määrää :D Tuli muutama uusi kaverikin sen illan aikana. Kaikki stressi oli poissa, oli vain musiikki ja minä :D <33333 Vieläkin iskee kylmät väreet iltaa muistellessa...
SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine »

Hehe, itse tuli vedettyä perinteinen candyflip uutena vuotena, pari sokeripalaa juuri tiputettua happoa ja 4h trippiin sisään n. 100mg kristallia. Aivan yhtä euforista kuin viimekin uutena vuotena, aika tuli vietettyä tanssien ja poltellen kukkaa ug-bileissä squatilla. Objektit ja valot tanssivat näkökentässä ja mindspace oli loputtoman positiivisen orgastinen. Pari tyyppiä yritti tutustuakin, mutta luovuttivat kun huomasivat, etten pystynyt keskittymään mihinkään viittä sekunttia kauempaa. :)

Ainoa miinus tuli laskujen aikaan...kotiin päästyäni mojovassa migreenissä oksensin noin 6-7 kertaa, enkä ole ikinä ennen oksentanut deeleistä nousujen tahi laskujenkaan aikana. Siitä olo lähti helpottamaan, mutta hiukan jäi mietityttään. Mämmiä taas seuraavan kerran 2013 puolella! :)
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

SynaKine wrote:Hehe, itse tuli vedettyä perinteinen candyflip uutena vuotena, pari sokeripalaa juuri tiputettua happoa ja 4h trippiin sisään n. 100mg kristallia. Aivan yhtä euforista kuin viimekin uutena vuotena, aika tuli vietettyä tanssien ja poltellen kukkaa ug-bileissä squatilla. Objektit ja valot tanssivat näkökentässä ja mindspace oli loputtoman positiivisen orgastinen. Pari tyyppiä yritti tutustuakin, mutta luovuttivat kun huomasivat, etten pystynyt keskittymään mihinkään viittä sekunttia kauempaa. :)

Ainoa miinus tuli laskujen aikaan...kotiin päästyäni mojovassa migreenissä oksensin noin 6-7 kertaa, enkä ole ikinä ennen oksentanut deeleistä nousujen tahi laskujenkaan aikana. Siitä olo lähti helpottamaan, mutta hiukan jäi mietityttään. Mämmiä taas seuraavan kerran 2013 puolella! :)
Et sattunu olee Auran järjestämissä bileissä? :D Joo meikäl meni yks sokru ja 0,2g kristallii ja aamulla kun bileet alko olee loppu ja olin vaa nuokkunu chilli puolel ni alko kauhee päänsärky. Varmaa se serotoniini+dopamiini siellä sulatteli aivoja. x)
SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine »

Kirwa wrote:
SynaKine wrote:Hehe, itse tuli vedettyä perinteinen candyflip uutena vuotena, pari sokeripalaa juuri tiputettua happoa ja 4h trippiin sisään n. 100mg kristallia. Aivan yhtä euforista kuin viimekin uutena vuotena, aika tuli vietettyä tanssien ja poltellen kukkaa ug-bileissä squatilla. Objektit ja valot tanssivat näkökentässä ja mindspace oli loputtoman positiivisen orgastinen. Pari tyyppiä yritti tutustuakin, mutta luovuttivat kun huomasivat, etten pystynyt keskittymään mihinkään viittä sekunttia kauempaa. :)

Et sattunu olee Auran järjestämissä bileissä? :D Joo meikäl meni yks sokru ja 0,2g kristallii ja aamulla kun bileet alko olee loppu ja olin vaa nuokkunu chilli puolel ni alko kauhee päänsärky. Varmaa se serotoniini+dopamiini siellä sulatteli aivoja. x)
Nää oli UVUG:t (Hytkyn kai, mutta ei 'virallisesti') Hietalahden torin viereisellä teollisuusalueella. Auran bileet oli kyllä mielessä kans, mutta en jaksanu mitään busseja alkaa ottamaan. Plus en ois ikinä jaksanu heilua aamukymmeneen. :)

Serotoniini- ja dopamiinitankit tyhjillään mentiin kyl seuraavakin päivä, ei kait mikään ihme notta migreeniä jos pukkaa noista comboista. Etenkin kun joka viikonloppu meni sieniä ja happoa ennen tuotakin iltaa, mut no, tässä nyt rauhoitutaan pikkuhiljaa!
niikeri
Tuppisuu

Post by niikeri »

Onkos täällä porukkaa (tai varmastikin on), jotka ovat ihan perusklubeilla/baareissa pyörineet mämmipäissään? Kokemuksia olisi kiva kuulla. Naista saisi varmaan aika helpolti puhumalla, jos ei niin sitten tanssimalla. Itseäni vain vähän kuumottaa ne pomminousut, tuppaa laatta tulla suuhun, kun tarpeeksi ottaa, ja muutenkin käytös voi muuttua liian vilkkaaksi.
MantaRay

Post by MantaRay »

niikeri wrote:Onkos täällä porukkaa (tai varmastikin on), jotka ovat ihan perusklubeilla/baareissa pyörineet mämmipäissään? Kokemuksia olisi kiva kuulla. Naista saisi varmaan aika helpolti puhumalla, jos ei niin sitten tanssimalla. Itseäni vain vähän kuumottaa ne pomminousut, tuppaa laatta tulla suuhun, kun tarpeeksi ottaa, ja muutenkin käytös voi muuttua liian vilkkaaksi.
Itse ollut kaveriporukan eri pippaloissa pari kertaa mämmeissä, kukaan ei ole koskaan huomannut mitään, kehuneet vaan niin mukavaksi tyypiksi. Yksi kaveri tosin kerran tajusi, että olin mämmeissä, koska oli nähnyt minut kerran aikaisemmin pupillit lautasantennimoodissa :D
junky
Psykonautti

Post by junky »

Kyllähän sitä on tullut oleiltua kapakissa ja keikoilla madmapäissään. Oikein mukavaa touhua se on, kerrassaan. :D
Kuumottelut on turhia, kaikki muut kuitenki örbää kännissä ja törmäilee seiniin. Sinä puolestasi valut pitkin seiniä!
Ja uusia tuttavuuksi kyllä syntyy aina. Myös uudet jäsenet bändiin tai uuden bändin perustamiset on aika perus.. Tosin sitä treenistä ei välttämättä sitten oikeasti vuokratakkaan, vaikka puhetta olikin. :P
i know a girl who cries when she practices violin
caelum
Tuppisuu

Post by caelum »

junky wrote: Kuumottelut on turhia, kaikki muut kuitenki örbää kännissä ja törmäilee seiniin. Sinä puolestasi valut pitkin seiniä!
:mrgreen: :mrgreen:

Mutta joo, itekki ollu kymmeniä kertoja baareissa yms mämmipäässäni, ja halutessani kukaan ei oo sitä huomannut (esim. pikkukunnan paikallisbaarissa, isommissa kaupunkipaikoissa mua ei oikeestaan edes kiinnosta huomaako kukaan!).

Mämmi on tosi tosi tosi hauskaa baareiluun, mutta jos olis valittavana yhden annoksen käyttö joko kotona kaveriporukalla vai perusbaari-iltana, valitsisin ehdottomasti sen koti-illan kavereiden kanssa!

ps. Muistakaa pitää taukoja! Mulla ekaa kertaa yli vuoteen oikeesti kolmen kk tauko ja HUH miten paljon luovuus ja motivaatio on lisääntyneet! Elämä myös maistuu paremmalta ku on muitaki äärikokemuksia ku huumeiden aiheuttamat ja mämminkin tuottama muistijälki on jo aika hyvin kulunut mielestä! En enää ikinä halua pilata tän päihteen ja itseni suhdetta käyttäytymällä niinkuin ennen käyttäydyin.
porter

Post by porter »

Tuli taas napattua tommonen 400mg ja oli kyllä paras olo sitten ekan sienitripin euforian :)) Vaikee sanoo et oliko sillo vai nyt parempi, ei näitä voi verrata. =) Jos olis saatavilla vapaasti täällä korvessa.. niin kiskoisin varmaan vitusti liikaa tätä huumausainetta... Osaa olla kyllä pirulliset olot, esim klo 22.00 mää kirmaan kerrostalon pihassa ilman sukkia -15 asteen pakkasessa hakee röökiä mun autosta, melkei täysi maxi aski. Klo 2 kotona, röökit loppu ja leuka on kipee ku mikäki. Onneks sai pikku bubret noihi laskuihi :D vitun tajutonta touhua.
Feya
OD

Post by Feya »

niikeri wrote:Onkos täällä porukkaa (tai varmastikin on), jotka ovat ihan perusklubeilla/baareissa pyörineet mämmipäissään? Kokemuksia olisi kiva kuulla. Naista saisi varmaan aika helpolti puhumalla, jos ei niin sitten tanssimalla. Itseäni vain vähän kuumottaa ne pomminousut, tuppaa laatta tulla suuhun, kun tarpeeksi ottaa, ja muutenkin käytös voi muuttua liian vilkkaaksi.
Baari/klubeihin nämä sopivat kyllä loistavasti - tanssiminen tuntuu seksiltä ja ihmisten kanssa puhuminen on todella helppoa. Harvemmin ihmiset huomaa ja vielä harvemmin välittää. Jos nousut kuumottaa, niin lähde liikenteeseen vasta kun olo on vähän tasoittunut.

Essot tuntuu kyllä aina paljon huonommilta kuin puhdas MDMA. Kyllähän ne paremman puutteessa maistuu, mutta niitä täytyy aina napsia useampi nappi, ennen kuin tavoittaa sen maagisen olon, kun taas kristallissa se 0,1 riittää aivan hyvin (vaikka enemmän voi toki auina ottaa...). Varmasti niitä pelkkiä mämmejä sisältäviä napsujakin liikkuu, mutta se kuinka paljon niissä vaikuttavaa ainetta löytyy on sitten ihan eri juttu.
porter

Post by porter »

Feya tossa kiteytti aikalailla miltä toi tuntuu, voi sanoo että tossa 2-3h on sellainen olo kun seksissä kaikkein kovimmassa huipentumassa välillä :D
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Kunnon annoksilla sitä mämmin oloa ei voi seksiin edes verrata.