MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Enigma
Karvakuono

Re: MDPV

Post by Enigma »

Itellä lempistimu ehdottomasti :D mutten kyllä kiellä etteikö tän kans lähe lapasesta helposti itsekuria hyvät ihmiset :)
Tavantallaaja
Psykonautti

Post by Tavantallaaja »

Tän aineen takia olen yksin. Ystävät (ent.) ovat koukussa ja ainoo minkä takia voi nähä tai moikata on et tarttetaan yöpaikkaa, kun kodittomia ovat kaikki. Meille tullaan syömään ja nukkumaan. Vastalahjaksi saan päivän verran seuraa, käytetyt hiuslakat ja paskasen kämpän. :cry: MIKSI?! Älkää pliis ihmiset vetäkö, kauheeta katottavaa.. :!
Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen
Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen
"mietin usein miltä tunteeni tuntuvat minusta."
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Tavantallaaja wrote:Tän aineen takia olen yksin. Ystävät (ent.) ovat koukussa ja ainoo minkä takia voi nähä tai moikata on et tarttetaan yöpaikkaa, kun kodittomia ovat kaikki. Meille tullaan syömään ja nukkumaan. Vastalahjaksi saan päivän verran seuraa, käytetyt hiuslakat ja paskasen kämpän. :cry: MIKSI?! Älkää pliis ihmiset vetäkö, kauheeta katottavaa.. :!
Nytten pitkästä aikaa tullu taas päivän mittaan maisteltua. KYLLÄHÄN TÄMÄ "NYKYPÄIVÄN" mdpv on vanhanajan pv:seen verrattuna aika huonolaatusta. Kyllä tätä nyt ottaa mutta en kyllä enää haluais tai aijo todellakaan mennä niin pohjalle mitä tämä on vieny. Ei oo todellakaan elämän pilaamise arvosta. Kivassaseurassa rento päihde, Pojat täällä mittailee sykettä. Jotain täytys keksiä!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Ihan vitun sairas tavara jos on tunnin välein tööteillä hankkimassa nousuja nousujen perään.
Jengi riehuu psykoosissa kämpissä ja noijii rappukäytävässä kuuluvia ääniä. Ovisilmää töllätään 24/7, ikkunoista katellaan kokoajan ja poliisi ollaan näkevinään joka paikassa missä ollaan.

Itsellä ei ole vielä psykoosia tullut. Tuuria vai sitä että en ole kokoajan tööteillä?
Hi..!
Velho
LD50

Post by Velho »

Musta8 wrote:Ihan vitun sairas tavara jos on tunnin välein tööteillä hankkimassa nousuja nousujen perään.
Jengi riehuu psykoosissa kämpissä ja noijii rappukäytävässä kuuluvia ääniä. Ovisilmää töllätään 24/7, ikkunoista katellaan kokoajan ja poliisi ollaan näkevinään joka paikassa missä ollaan.

Itsellä ei ole vielä psykoosia tullut. Tuuria vai sitä että en ole kokoajan tööteillä?
Taidan tietää kyseisen henkilön... ei oo iha tervettä touhuu kyllä :down:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

MDPV voi myös käyttää järkevästi. Se ei vaan ole kovinkaan helppoa, jos aine sattuu olemaan jollekin erityisen miellyttävää. Suomalaiseen epätoivoon kuuluu selkeästi päihteistä haettu helpotus ja siihen tuskaan MDPV on varmasti mahtava ratkaisu. Pitäkää kuitenkin malttia ettette tuhoa elämäänne. On myös kemikaaleja joita on helpompi käyttää. Jos näettä selkeää häiriötouhua, sitä ei ole syytä hyväksyä. Päihdepiireissä on iso vaikutus sillä millaista käytöstä yleisesti hyväksytään!
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Velho wrote:
Musta8 wrote:Ihan vitun sairas tavara jos on tunnin välein tööteillä hankkimassa nousuja nousujen perään.

Taidan tietää kyseisen henkilön... ei oo iha tervettä touhuu kyllä :down:

En häntä pelkästään tarkottanut jos sitä luulit.

Tarkotin lähinnä koko kaveripiiriä. Ite alotin breikin ku meinas touhu mennä samanlaiseks.
Hi..!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Juu näitä ikkunasta kurkkioita/ovisilmä/lasikorvassa tapauksia riittää :mrgreen:

Itse en enää tätä kovin jaksa hehkuttaa, ihan jees (HUOM: Hyvä porukka, ilmapiiri, paikka, ei menoja ja settinki kohillaan) niin hyvä tulee ja kivaa on :) Mutta on kyllä todellakin paljon muita helpompia ja parempiakin päihteitä ja näistä uusista tutkareista löytyy vaikka mitä korviketta. Esim a-pvp,, (tulee mieleen vanha tan pv,) mut se siitä.

Kuitenki onhan se pevekki aina pevekkiä. Mutta hyvä että tämä ei enää vie mukanaan. =P ;)
Tämä on vähä niinku essot, sillon tällön hyvä ja mukava vaikka usea yö valvoa mutta jatkuvalla käytöllä saa aikaan enempi pahaa ku hyvää.

Aivan mahtavia muistoja ja hetkiä tämän aineen parista tulee mieleen ja myös niitä hirvittävimpiäki mutta kaikesta on oppinu ja jääny jotain järkevää mieleen. Ja saapi nauraa ku alkaa muistelee niitä läppiä, keloja yms kivaa 8)
perussuomalainen
Karvakuono

Post by perussuomalainen »

vanha kunnon mdpv. kämppä ja terveys meni. saa nauraa niille psykooseille ja vainoille. ei mulla muuta. jatkakaa.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Kottonmouth wrote:
King Ink wrote:10 gemmii, rukoilen puolestasi ettei tule läpi.
+1.

Muutama kymppi vs pevekoukku 1-0.
:(
Feya
OD

Post by Feya »

Tulipahan tätäkin kokeiltua. Ihan jännä aine, mutta ei kyllä ihan vastannut kaikkea sitä hypetystä. Ja kokeiluksi tää kyllä vaan jääkin, kun ei mua nää stimut vaan oikein jaksa innostaa.

Mitä tän aineen maineeseen tulee, niin en itse ihan allekirjoittaisi sitä ajatusta, että pevekki itsessään tuhoaisi ihmisten elämiä. Koukuttavaa paskaa, varmasti, mutta en mä vaan osaa syyttää kemikaaleja niiden käyttäjien teoista. Se on vähän kuin syyttäisi aseita tappamisesta tai ruokaa ylipainosta.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Joo, eihän mitään kemikaalia pysty yksinään syyttämään. Mut mdpv vaikuttaa omaavan melko hyvän potenttiaalin ongelmien aikaansaamiseen.

Ihminen varmaan lihoaa helpommin suklaan, kuin kasvisten syönnistä? :)

Noh, kiinnostais testata kyl. Mitäpä ei. Ei oo kunnon kokemusta mistään stimulanteista.
Feya
OD

Post by Feya »

King Ink wrote:Joo, eihän mitään kemikaalia pysty yksinään syyttämään. Mut mdpv vaikuttaa omaavan melko hyvän potenttiaalin ongelmien aikaansaamiseen.

Ihminen varmaan lihoaa helpommin suklaan, kuin kasvisten syönnistä? :)
Tottahan toki. Toisilla kemikaaleilla on enemmän addiktio-potentiaalia ja joillain ihmisillä on luultavasti enemmän taipumusta riippuvuuteen, mutta siitä huolimatta kaikki ihmiset omaavat kyvyn tehdä valintoja ja omasta mielestäni jotain ainetta syyttäminen on vastuun pakoilua.

Kyllähän mä esimerkiksi itse tiedostan olevani tällä hetkellä koukussa bupreen, mutta mieleeni ei juolahtaisikaan syyttää siitä subua tai sen valmistajia/välittäjiä/yms. Olen siitä ainoastaan riippuvainen, koska pääkopassani on selvittämättömiä asioita, jotka aiheuttavat ahdistusta ja joita on helpompi paeta kuin selvittää. Vaikka "pääsisinkin irti" tästä "kamalasta" koukusta, siirtyisin luultavasti vain johonkin muuhun aineeseen, tai vaikka videopeleihin tai liikuuntaan.

Se tuntuukin olevan isoin ongelma riippuvuuksien hoidossa - yritetään hoitaa oiretta, eikä itse ongelmaa.
Mutta joo, tää alkaa olemaan aika offtopicia.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Vaikka olis helppo pysyä irti kaikista riippuvuuksista, niin ei oo fiksua ruveta piikittämään heroiinia siks, että koukkuun jääminen ois vaan ihmisestä itsestään kiinni ;)

Tottakai kaikki riippuu ihmisestä itsestään, mut vaikka menis kuinka hyvin elämässä niin vahvinkin jää varmasti koukkuun kun tarpeeks räjäytetään kerralla dopamiinia, serotoniinia ja muita mielihyvää tuottavia aineita aivoihin ja kehoon...
frapathea

Post by frapathea »

^ Kuinka usein niitä räjäytetään pakolla ilman ihmisen itsens suostumusta?
perussuomalainen
Karvakuono

Post by perussuomalainen »

Itellehän tuli gramman pussi tätä ihme jauhetta ''kaupanpäälle'' eräältä kusipää vendorilta.

Aivan! Eihän se sitä kuitenkaan tarkoita, että pitäis kokeilla. Muttaku uutisissakin oli ollut paljon juttua niin pakkohan se oli saada tietää mistä puhutaan.

Suoritin tutkimukset huolella. En kuitenkaan kadu mitään ehkä.
Farao
Psykonautti

Post by Farao »

Kohta on vuosi kulunut tämän kanssa. Viime keväänä sain ajatuksen suorittaa kokeita tämän aineen kanssa. Kymppipussi tuli alkukesästä, ja siitä asti ollut vähän vaiheileva olo. Tai no, kesällä hanskasin vielä jotenkuten tämän "lääkekäyttö"-ajatuksen.. paitsi ekana viikonloppuna kun tuon pussin sain kätösiini, oli ~4 päivässä mennyt 3,5 grammaa. Muutamat ihmiset lähti sairaalaan, itse tajusin olevani psykoosissa kun kaveri vähän selosti käyttäytymistäni. Muutama muu oli pahemmassa psykoosissa..

No, pidin muutaman viikon tauon ja kelailin asioita. Kaikkea mitä oli sanottu tai oli sanomatta. Ymmärsin, ainakin luullakseni, koko ajan enemmän. Tämän aineen kanssa pystyy ihan mihin vain.. Aikanaan en osannut ottaa huomioon kaikkia muutoksia mitä elämässäni on tapahtunut, mikä painaa mieltä ja miten se heijastuu kun on aineen vaikutuksen alaisena. Psykooseja ja harhaluuloja rupesi olemaan enemmän ja enemmän ajan kuluessa.. Kaikista on kuitenkin selvitty, nukkuminen on kiva lääke.

Kesällä huomasin, että kun oli muutaman viikon vedellyt tätä, niin tottui aineeseen niin, että lähinnä ne toivottavat, lääkinnälliset vaikutukset jäivät (lähinnä poistamaan pitkäaikaisen pajauttelun aiheuttamaa flegmaattisuutta ja jumittuneisuutta.) Piti vain muistaa syödä, ja olla ottamatta heti aamupalaksi pevekkiä. Joitain satunnaisia öitä tuli valvottua, riippuu kenen kanssa tuli hengattua. Jos mieltäsi painaa jokin asia, niin kannattaa selvittää semmoiset nopeasti, eikä tuudittautua omaan surkeuteensa. Näin ainakin itsellä, mieltä painavat asiat vain kasvoivat ja kasvoivat, jotkin kasvaa edelleen.

2,5 kuukautta kesti tuo kymppipussi. Pyrkisin punnitsemaan jokaisen annokseni, ja suosin plugaamista, se on miellyttävämpää kuin nokitus. Siitä olin vajaa kaksi viikkoa käyttämättä.. Ensimmäiset 5 päivää olin "jesjes, lääkekäyttö onnistui kun oon ihan stimuloitunut ilman peveäkin".. No, toisaalta noiden päivien jälkeen sain sauhua käsiini. Se olisi pitänyt tietysti lopettaa. Pevekin piti korjata asioita lääkevaikutuksen kautta... niinkuin se tekikin, kunnes jossain vaiheessa huomasin olevani sulkeutunut, kunnianhimoton, ahdistunut ja pelkäsin vastata puhelimeenkin, koska sieltä saattoi tulla jotain velvollisuuksia. Nyttemmin olen hoitanut velvollisuuksiani, ja olo on parantunut huomattavasti.

Mutta.. syksyn viiletessä olen suistunut enemmän ja enemmän rotkoon. Päässä pyörii sekavat ajatukset, inhorealistiset ja makaaberit. Olo vaihtelee ja olen vaiheileva ihan muutaman tunnin välein. Huumeiden käyttö on lisääntynyt jatkuvaksi. Minusta tuntuu, etten pysty nauttimaan enää mistään. Toisaalta en ole kokeillut useiden kuukausien taukoa.. vielä. Tämä ihmiskoe tulisi nyt saattaa päätökseen, ennen kuin saatan itseni päätökseen. Tämä sanoinkuvaamaton tylsyys...

huoh.

Ylläpidän vain riippuvuutta tällä menolla. Koen kuitenkin olevani tarpeeksi vahva pysäyttämään aineen käytön seinään. Tarvitsisin vain sitä motivaatiota... Tänään en ole nauttinut mitään. Aika turhautunut olo, ei jaksa tehdä yhtään mitään, edes irkkiä avata. Vähän tärisyttää. No, huomenna sentään töitä.. Saa muuta ajateltavaa. Kumpa parantuisin. Täytyy yrittää olla tarpeeksi vahva myös kieltäytyä tästä, jos kaverit vaikka tarjoaa isompaa määrää messiin. Netistä tilaamiseen on onneksi kynnys. Kaiken huippu on, että muiden ahdistavien asioiden päälle on noussut ahdistus omasta päihteiden käytöstäni. Tämä on minulle uusi ilmiö, enkä ole ihan varma onko näin. Mutta, mitä luultavimmin näin on, kun olen ruvennut kuosaamaan päivittäin. Ja polttamaan tupakkaa.

Vituttaa, kun jengi tulee käymään, mut sit myös vituttaa kun ketään ei viikkoon näykkään.. Olen aina ollut vähän ailahteleva ja epäselvä, mutta se oli tarkoituksella tehty. Vainoharhojen lisääntyessä minusta tulee kylmä ja etäinen. Olen liian ylpeä ja heikko myöntääkseni etten ymmärrä. Aivan käsittämätöntä.. Miten tässä nyt näin kävi? Onneksi tärkeät ihmiset elämässäni eivät ole jättäneet minua. Jos olisin ollut yksin niinä vaikeina aikoina, tuskin olisin.

Mielenkiintoisia nämä stimulantit. Olen saanut paljon ennenkokemattomia kokemuksia, jotka ei välttämättä ole kaikki ihan kivoja. Mutta silti, täytyy todeta että hauskaa oli kesällä, vaikka se menikin ohi aika utuisissa tunnelmissa. :) Jälkikäteen voi vain nauraa kaikelle.. Paljolti itselle. Jotain jäi käteen, mutta paljon unohtui. Kuten eräs ystäväni asian ilmaisi, joskus on mentävä kauas nähdäkseen lähelle!

Olisi täytynyt pitää päiväkirjaa. Kiitos ystävät, kun jaksatte minua. Mussa on vielä paljon kestämistä.. Muistuttakaa mua etten voi saada kaikkia omenoita kaikista puista!

Kirjoittelen kai joskus myöhemmin lisää..
tolkuton tajunnanköyrijä
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus
bUkkA

Post by bUkkA »

Hyvä postaus! Itsehän en voi kun ilmaista, että itse on ainankin päässyt "irti" mdpv:stä, vaikken nyt sanoisi, että se suoranaisesti on elämänlaatuun vaikuttanut. Mpdpv on antanut mulle hyvin paljon ja vienyt hyvin paljon. Tossa kun veti parin vuoden mdpvkuurin 2008-2010 niin tuntui, että oisi vanhennut aivan valtavasti henkisesti... Tuntuu että ymmärtää asioita paljon laajemmin kun aiemmin. Olen oppinut hyväksymänä asiat sellaisena kuin ne on enkä haikaile parempia perään, ellen ole valmis sen eteen tekemään työtä. Mdpv tsai TODELLA TODELLA arvostamaan elämän pieniä asioita, jotka olivat lähinnä rasitteita ennen pevekinkiskonnan alkua... ( syöminen, nukkuminen, yms yms) Niin ja yhtenä ihan positiivsena juttuna voisi kanssa pitää, että olen nyt saanut tyttöystävän ja tässä 1,3v aikana lihonut 49kg/180cm -> 70kg/180cm..

Njoo. Tsemppiä, vaikken sinäänsä ainetta demonisoikaan niin ymmärrän postisi hyvin. Paljon antaa ja paljon se ottaa. :doh:
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Itse tämän vuoksi taas monesti meinannut menettää mm. tyttöystävän ja sekoillut psykooseissa tosi pahasti. Tätä on lähes mahdoton käyttää streitisti tai et pysyis ees jotenki ihmismäisenä.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

SAWANISTI wrote:Itse tämän vuoksi taas monesti meinannut menettää mm. tyttöystävän ja sekoillut psykooseissa tosi pahasti. Tätä on lähes mahdoton käyttää streitisti tai et pysyis ees jotenki ihmismäisenä.
Tämä on täysin totta joka sana. Eipä ole paljo maistunut.

Yks idiootti sanoi että tämä tuo ihmisen oikean luonteen esille ! huhhuh en niinku komppaa yhtään tuommosia juttuja.

Tämä aine tuo esiin vääryyksiä, väärentymiä, epäkohtia väärinkäsityksiä. Oon yhen ystävän parhaimman menettäny tämän kaman takia 2x mutta nykyään ollaan taas tekemisisssä ja tuntuu et jos jotain positiivista pitää löytää niin kyllähän me ollaan paljon parempia frendejä nykyään.
Ja dissataan kyllä porukalla tätä alimpaan helvettiin.

Kyllä mä silti myönnän että jos joku tulis käymään ja löis pussin pöytään niin olisin heti klikkiä hakemassa..:( Mutta sentakia olen sanonut kavereillekki että elkää etes jos homailette tätä käsiine niin elkää vitussa tulko tarjoamaan, (suutun!)

Peace out :P :up: :up: parempaan päin :!
bUkkA

Post by bUkkA »

Älkää vetäkö IVnä mdpv:tä niin kyllä sen käyttö onnistuu. Ja jos on jotain päiväaktiviteetti (koulua tai töitä) niin jos vedätte nokkiin 5mg pari kertaa työpäivän aikana niin se käyttö pysyy hanskassa.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

SadPanda wrote: ..Yks idiootti sanoi että tämä tuo ihmisen oikean luonteen esille ! huhhuh en niinku komppaa yhtään tuommosia juttuja. ...
Tavallaan voi pitää paikkaansa, ainakin jotain uutta luonnetta tulee tavalla tai toisella, tuntuu melko psykedeeliseltä kaikki kokemukset peeveen kanssa.
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

bUkkA wrote:Älkää vetäkö IVnä mdpv:tä niin kyllä sen käyttö onnistuu. Ja jos on jotain päiväaktiviteetti (koulua tai töitä) niin jos vedätte nokkiin 5mg pari kertaa työpäivän aikana niin se käyttö pysyy hanskassa.
Eikö ole hieman ristiriitaista että nykii tätä nenään koulu/työpäivän aikana ja sanoo että käyttö pysyy hanskassa?
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Drawsku wrote:
bUkkA wrote:Älkää vetäkö IVnä mdpv:tä niin kyllä sen käyttö onnistuu. Ja jos on jotain päiväaktiviteetti (koulua tai töitä) niin jos vedätte nokkiin 5mg pari kertaa työpäivän aikana niin se käyttö pysyy hanskassa.
Eikö ole hieman ristiriitaista että nykii tätä nenään koulu/työpäivän aikana ja sanoo että käyttö pysyy hanskassa?
On mulla kahvin käyttö hanskassa ryin sitä nimenomaan vain koulussa.

edit: termi hanskassa voidaan harkita vaikka niin ettei olla myymässä naapurin stereoita annoksesta...korkeintaan äksyillään vähän aikaan ja nukutaan rutiinista poiketen myös päikkärit. KOSKEE MOLEMPIA MAINITTUJA SUBSTANSSEJA.
Parhaat karstat on pohjalla.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Infitialis wrote:
Drawsku wrote:
On mulla kahvin käyttö hanskassa ryin sitä nimenomaan vain koulussa.

edit: termi hanskassa voidaan harkita vaikka niin ettei olla myymässä naapurin stereoita annoksesta...korkeintaan äksyillään vähän aikaan ja nukutaan rutiinista poiketen myös päikkärit. KOSKEE MOLEMPIA MAINITTUJA SUBSTANSSEJA.
Ekat vedot, että tätä substanssia sain piti raahata nimenomaan kilometrin naapurin sterkat, mikro ja kahvi masteri + ovi ja kaiken tämän päälle tuli lasku vielä lystiks, et mitä vittua tarkoitat? Sen jälkeen kyllä meni snadi aika hiljemmissä hys hys merkeissä ja laskuissa äksyiltiin monta kuukautta jossei kys! substansseista "MDPV" kuulunut mitään.???!!!
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Drawsku wrote:
Kylhän niit muitakin stimulantteja käytetään nimenomaan työ/koulupäivän aikana ja ihan lääkärin määräämänä. Niinku myös kipulääkkeitä ja bentsoja ja mielialalääkkeitä, ihan silleen että käyttö pysyy ns. hanskassa.

En tiiä mikä ton viestin pointti nyt oikeesti oli, mut siis, jotkut aineet on ihan jees oikeestikin nimenomaan siihen työntekoon ja siinä niitten käyttö pysyy parhaiten hanskassa... Stimulantit nyt lähinnä paras esimerkki.

Sitä en tietenkään kiellä etteikö MDPV ois yks vaarallisimmista ja riskialttiimmista stimuista yhtään mihkään, varmaan onkin, ite en oo kokeillut.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

SAWANISTI wrote:,et mitä vittua tarkoitat?
Tarkoitan vain sitä ettei substanssin hyötykäyttö koulu- tai työympäristössä ole edesvastuutonta.
Parhaat karstat on pohjalla.
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

SahkoinenVelho wrote: En tiiä mikä ton viestin pointti nyt oikeesti oli, mut siis, jotkut aineet on ihan jees oikeestikin nimenomaan siihen työntekoon ja siinä niitten käyttö pysyy parhaiten hanskassa... Stimulantit nyt lähinnä paras esimerkki.
Jotkut on varmasti työntekoon oikein oivia, mutta nimenomaan MDPV tuskin kuitenkaan on parhaasta päästä. Riippuu tietysti vähän mitä hommia tekee. Joka tapauksessa oma pointti oli siinä, että miten helppo juurikin MDPV:n käyttöä on pitää hanskassa jos sen käyttö ei rajoitu pelkästään vapaa-ajalle, vaan myös työajalle.

Anyhow, ihmiset ovat itse vastuussa omista päätöksistään ja niiden seurauksista. Itse olen päättänyt olla tätä päihdettä koskaan kokeilematta ihan vaan kaiken sen paskan perusteella mitä tästä on saanut mm. tältäkin forumilta lukea. En suosittele kenellekkään. :]
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Mä suosittelen kyllä MDPV:tä lämpimästi. Tilasin sitä vuonna 2007 muistaakseni 1000 milligrammaa, ja yhä riittää iloa samasta pussista. Pieninä annoksina sopii komboksi moneen soppaan, erityisen pätevästi pelaa gammabutyrolaktonin kanssa pitämässä vireystilaa yllä. Erityisen innostava peevee on sen suhteellisen eksaktin dopamiinivaikutuksensa takia. Useimmat nykypäivän tutkaristimut ja katukama on pulveria, joka runnoo joukkoa reseptoreita, kun MDPV:llä tietää saavansa taatun satsin DA ja NA takaisinoton estoa.

En ole havainnut mitenkään sen koukuttavammaksi kuin muitakaan stimuja.

Nyt kun alkaa varastot loppua, niin täytyy kiittää peeveliä. Oli yksi ensimmäisistä tutkareista jotka mut, lukioikäisen pojanklopin, sai kiinnostumaan aihepiiristä enemmänkin.
Farao
Psykonautti

Post by Farao »

bUkkA wrote:Hyvä postaus! Itsehän en voi kun ilmaista, että itse on ainankin päässyt "irti" mdpv:stä, vaikken nyt sanoisi, että se suoranaisesti on elämänlaatuun vaikuttanut. Mpdpv on antanut mulle hyvin paljon ja vienyt hyvin paljon. Tossa kun veti parin vuoden mdpvkuurin 2008-2010 niin tuntui, että oisi vanhennut aivan valtavasti henkisesti... Tuntuu että ymmärtää asioita paljon laajemmin kun aiemmin. Olen oppinut hyväksymänä asiat sellaisena kuin ne on enkä haikaile parempia perään, ellen ole valmis sen eteen tekemään työtä. Mdpv tsai TODELLA TODELLA arvostamaan elämän pieniä asioita, jotka olivat lähinnä rasitteita ennen pevekinkiskonnan alkua... ( syöminen, nukkuminen, yms yms) Niin ja yhtenä ihan positiivsena juttuna voisi kanssa pitää, että olen nyt saanut tyttöystävän ja tässä 1,3v aikana lihonut 49kg/180cm -> 70kg/180cm..

Njoo. Tsemppiä, vaikken sinäänsä ainetta demonisoikaan niin ymmärrän postisi hyvin. Paljon antaa ja paljon se ottaa. :doh:
Hei, kiitti palautteesta. :) On tässä oltu puolitoista kuukautta nyt ilman.. Mutta ne pysyvämmät vaikutukset, mitä hain tältä aineelta, ovat tyystin kadonneet.. Tai sitten olen kadottanut itseni jonnekkin. Koen olevani taas sama tylsä minä. Hyi helvetti, vitun lakka, rupeaa vituttamaan tuo kurkun palaminen. No, onneksi joku tuli ja osti ne helvettiin.. :P

Joo, todellakin ymmärtää asiat aika eri valossa. Mutta huonona puolena, nykyään oletan ja päättelen vähän turhan nopeasti joistain psykoosiherkistä tutuistani, että lähtiköhän nyt taas vähän käsistä. Analysaatiotaitoni on lähtenyt vähän hakuseen, jokin typerä kaukovarjostimen tapainen häiritsee aivotoimintaani.. Tai ehkä olen kehittynyt, enkä vielä hallitse itseäni. Jaa-a, nyt lähtee menemään ihan gibberishin puolelle.

En tiedä selitinkö nämä jo, mutta viime kesänä oli hupaisa tuo mun painon heittely. Puolessatoista kuukaudessa 75kg->60kg. Pituutta 177.. Kun peve loppui, puolessatoista viikossa painoin jo 70kg. Sitten taas uusi pevesäkki, ja muutamassa viikossa painoin taas 65kg. :D Nykyisellään painoni on suurinpiirtein entisellään, pyörii siinä 70 kg:n ympärillä.

Tilailinpa tuota "herkkua", muttei ole toistaiseksi tullut. Toisaalta vähän hirvittää, sillä en ole oikein oppinut käyttämään sitä stimulanteista saamaani energiaa mihinkään hyödylliseen. Saatana.

No, täytyy sanoa että vähän on viime aikoina ollut tyhjä olo ja mieliala vaihdellut hurjasti, mutta eiköhän se voida pistää lakan piikkiin. Pirullinen aine pitkään käytettynä.. Vittu että olen kylmä ihminen toisinaan. Ja täytyy kiittää omaa tyttöystävää, kun on jaksanut minua. En eeeeehkä ihan ole se helpoin tapaus... :mrgreen:

Ja en missään nimessä halua demonisoida mdpv:tä, saati muita aineita. Vai liittyskö tuo "vaikken sinänsä ainetta demonisoikaan..." mitenkään aikaisempaan postaukseeni? :D
Drawsku wrote:Itse olen päättänyt olla tätä päihdettä koskaan kokeilematta ihan vaan kaiken sen paskan perusteella mitä tästä on saanut mm. tältäkin forumilta lukea. En suosittele kenellekkään. :]
Tämmöinen "suppeakatseisuus" on ärsyttävää. Jos itsekin tämän foorumin perusteella kokeilisin päihteitä, niin jäisi kirjo aika vähäiseksi, varsinkin tämä ketju on vain täynnä lähinnä evoa.. Paljon se ottaa, mutta paljon se myös antaa, varsinkin oikein käytettynä.
Ununnilium wrote:Mä suosittelen kyllä MDPV:tä lämpimästi. Tilasin sitä vuonna 2007 muistaakseni 1000 milligrammaa, ja yhä riittää iloa samasta pussista.
Wow. Propsit, tuohon ei moni pysty. Onpas pussi säilynyt pitkään. Yhden tuttavan tunnen joka on vastaavasti onnistunut pitämään käytön hyvin hanskassa.
SAWANISTI wrote:Itse tämän vuoksi taas monesti meinannut menettää mm. tyttöystävän ja sekoillut psykooseissa tosi pahasti. Tätä on lähes mahdoton käyttää streitisti tai et pysyis ees jotenki ihmismäisenä.
Tätä en komppaa. Okei, viikon valvomisputken jälkeen sitä on vähän jotain muuta kuin oma itsensä, mutta oikein käytettynä tästä voi olla iloa. Nimeomaan tuo psykooseissa sekoilu ei ole hirveän fiksua, itse en ole imo. sekoillut pahasti, mutta on tuota psykoottista käyttäytymistä tullut harrastettua. Eikä tämä kylläkään mielestäni muuta ihmisen perusluonnetta, okei, liika dopamiini aiheuttaa pakkomielteistä käytöstä, ja itse väittelyintoisena ihmisenä toisinaan puheripuli otti vallan.. MDPV:ssä on kiva, kun muistaa ja osaa yhdistää päässään sellaisia asioita toisiinsa, joita ei normaalisti tulisi välttämättä ajatelleeksikaan.

Eräät kaveritkin olivat huolestuneita minusta kun olin iloinen, hymyilin, halailin ja selitin tosi innoissani esimerkiksi kamerastani kun siitä jotain kysyttiin. Myöhemmin sain kuulla, miten kyseiset kaverit olivat huolissaan keskustelleet minusta; "voi miten kamalaa tollainen, huumeet vieny miehen ihan kokonaan, ei hän normaalisti ole tommone iloinen ja halaileva vaan synkkä ja hiljainen..." No niinpä, voi saatana kun en olekkaan depiksessä! :doh:

Omaa tytsyäni haittasi lähinnä laihtumiseni.. ja pienet päähänpinttymät :D kenties myös haluttomuuteni.
tolkuton tajunnanköyrijä
(lintuslangi) harrastajan tajunnan totaalisesti sekoittava suurharvinaisuus