Tenox
-
MinorShoe
- Karvakuono
Tenox
Tuosta unihäiriöihin/jännitystiloihin käytettävästä lääkkeestä, monenlaista on ollu liikkeellä, mutta voisko joku heittää jotain "virallisia" kokemuksia ottamistaan määristä&vaikutuksista? Olisi hyvä tietää, kun satuin niitä nyt kerran saamaan eikä ihan summanmutikassa viittis ruveta nappailemaan 
outoja hippejä, ekstaasi trippejä
-
Miasma
- OD
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ovat melko turhia ainakin unen saantia ajatellen (Huom. minulla siis). Kyllähän niistä tulee suht'koht letkeä olo, itse olen ottanut kerralla 10x 20mg, ahdistus kyllä hävisi jos sellaista edes oli olemassa. Taisi olle yhtä turhan kanssa tämä minun postini
Loppu kateettina, että hyvän makuisia ovat perhanat.
Loppu kateettina, että hyvän makuisia ovat perhanat.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
-
Inovix
- Apteekki
Minullakaan ei toimi edes 40mg unen saantiin vielä, mutta muuten hyvin rauhoittava bentso. Ei lähelläkään DC:n xanorin tai diapamin tehoa minulla henkilökohtaisesti. Erittäin petollinen viinan kanssa.
Eli ei minusta kovin viihteellinen bentso, mutta rauhoittaamukavasti ja pysyy vähän isommillakin annoksilla vielä melko skarppina. Minulla ei edes mitään toleranssia bentsoille , kun todella harvoin syön.
Inovix
Eli ei minusta kovin viihteellinen bentso, mutta rauhoittaamukavasti ja pysyy vähän isommillakin annoksilla vielä melko skarppina. Minulla ei edes mitään toleranssia bentsoille , kun todella harvoin syön.
Inovix
-
Havoc
- Lepakko
-
Inovix
- Apteekki
-
frontti
- Psykonautti
-
D.E.S
- Kameleontti
-
frontti
- Psykonautti
-
Miasma
- OD
Nyt se on todistettu, että ainakin minulla nämä on tosiaan turhia pillereitä. Olen nyt vetänyt n. litran jäykkää viinaa ja yksitoista (11) 20mg tabua Tenoxia, eikä oikein mitään muuta vaikutusta kuin pieni bentsopöhinä päällänsä tai taitaakin olla tuo viina mikä vaikuttaa, koska en huomaa mitää ero tavalliseen humalatilaan. Tana!
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
-
tRip
- Moderator
-
kissankorva
- Apteekki
-
Maor
- Kameleontti
-
Maor
- Kameleontti
-
lanttu
- Apteekki
-
Maor
- Kameleontti
-
kissankorva
- Apteekki
Aivan, luulen että kuulun itsekkin tähän onneliseen sakkiin.
Kokeilin tuossa muutamapäivä sitten ensimmäistä kertaa viihdekäyttöön (en ole ikinä ollut ryynien ystävä) 3x 20mg tabii suoraan massuun ja yllättävän letkeät olothan siitä sai
. Mielestäni unilääkkeenä ainakin loistava.
Voiko tennareista saada enemmän irti viihdekäytössä jos tabit pitää kielen alla tai pureksii?
Kokeilin tuossa muutamapäivä sitten ensimmäistä kertaa viihdekäyttöön (en ole ikinä ollut ryynien ystävä) 3x 20mg tabii suoraan massuun ja yllättävän letkeät olothan siitä sai
Voiko tennareista saada enemmän irti viihdekäytössä jos tabit pitää kielen alla tai pureksii?
-
Maor
- Kameleontti
-
kissankorva
- Apteekki
-
psyhippi
- Karvakuono
-
tropic
- Apteekki
Re:
Minä myös. 40mg hetki sitten otin ja varsin miellyttävä olotila ja poistuipa mielestä kaikki turhat kelailut. Aika chillii... kattoo jos viel lisää maistelis.Maor wrote:Se on niiden onni kenellä toimii sekä lääkkeenä että viihteenä, minä itse lukeudun juuri tähän onnelliseen porukkaan.
Can it be all so simple?
-
Venom
- Tuppisuu
Re: Tenox
tenoxit ja kalja toimii mulla hyvin.....veli kerra löys laukustaa vähä diapameja ja yhen tenoxin,,,,,ai saatana ku tuli upea olo ku huitas ne kaljalla alas... sitte oli eräs ryyppyreissu kaverin kaa....oli yks tenoxi mukana nukahtamista varten mutta sain unta ilman sitä joten huitasin viinin kaa alas, tuli ihan rento ja rauhallinen olo mutta ei enempää...
-
invisus
- Karvakuono
tuossa yks päivä taisin ottaa 8kpl 05 rivoja kaks tennaria ja pamin, olin kyllä mukavassa kännissä jo silloin mutta ihan ok fiilikset. tennarit yksistään ei tunnu oikein miltään, vaikka kuinka monta ottaisi
en pidä kokaiinista, se vain tuoksuu hyvältä
-
growy
- Kameleontti
Re:
Kuin myösMaor wrote:Se on niiden onni kenellä toimii sekä lääkkeenä että viihteenä, minä itse lukeudun juuri tähän onnelliseen porukkaan.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Shakti
- Psykonautti
Liikaa alkoholia.Nocturna wrote:Mitä tenoxin kanssa ei pitäisi ikinä ottaa sekaisin?
Tenox on mielestäni suht hauska leikkikaveri, mutta liian suurissa määrin nautittuna se on ainakin minulle aiheuttanut täydellistä fyysistä kyvyttömyyttä (kynä on liian raskas nostaa jne.). Noita 20mg nappailin aikanaan yleensä 6-8 ja mukavaa oli.
Candy is dandy but liquor is quicker
-
maisuli
- Karvakuono
Tenoxien kanssa on tullut pelleiltyä viinan kanssa ja sanonpahan vaan, että ainakaan pyörällä ei kannata lähteä ajamaan..
kyllä osaa tenox+viina kombo naaman naarmuttaa.
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands."