Juu eli sellaista kysäisisin että mitä muita foorumeita luette tai mille muille foorumeille kirjoittelette. itse kirjoitan tämän lisäksi apothecaan ja luen satunnaisesti hamppuforumia ja plinkkiä.
Joskus tulee vierailtua myös tiede.fi sivun foorumilla ja Dynamiitti.fi:ssä joka on autoiluun ja erityisesti Hondaan keskittyvä sivu.
Jos joku tietää muuten jotain suomalaisia tiede aiheisia forumeita tuon tiede.fi lisäksi niin saa kertoa.
edit: Niin ja joskus luen myös tätä http://hipforums.com/forums/index.php
Tuolla on aika paljon vanhoja hippejä ja muuta mielenkiintoista possea.
Aihealueiden määrää voisi tosin hieman supistaa.
Enpäs kerro. Tällä foorumilla olen täysin anonyymi toisin kuin millään muulla. Ja vaikka esiintyisin niilläkin nimettömänä, tekisin itseni turhan tunnistettavaksi.
Edit: Kerronpa nyt sitten sen verran, että alan foorumeista on tullut luettua aikaisempia psychoactive vaulteja sekä epäsäännöllisesti apothecaa. Joskus olen myös saattanut käydä bluelightin foorumeilla, ja tattiforumilla, ehkä jopa Shroomeryssa. Päihdelinkkiä en lue.
Kuten tästä voi päätellä, Delirium-nimimerkillä ainakin päihdelinkissä ja apothecassa kirjoitteleva kaveri en ole minä.
Last edited by Delirium Tremens on Mon 07 Nov 2005, 23:52, edited 1 time in total.
Apothecaa joskus lueskelen ja vaikka rekisteroidyin sinne kun psyvault ei toiminut en jaksa sinne oikein kirjoitella. Hamppufoorumia ei ole tullut luettua varmaan puoleen vuoteen, se oli kuitenkin ensimmäinen foorumi jota joskus päivittäin lueskelin.
Oletteko muuten huomannut että tälläisillä huumeaiheisilla foorumeilla esintyy melko vähän riitelyä ja suoranaista vittuilua, mikä tuntuu olevan useimmilla boardeilla edustettuna joka threadissa. Kai me päihteilijät ollaan sitten rennompia.
benelux fat wrote:Oletteko muuten huomannut että tälläisillä huumeaiheisilla foorumeilla esintyy melko vähän riitelyä ja suoranaista vittuilua, mikä tuntuu olevan useimmilla boardeilla edustettuna joka threadissa. Kai me päihteilijät ollaan sitten rennompia.
Kyllä hamppufoorumilla saa hyvinkin nopeesti vittuilu sävysiä vastauksia takas, jos kysyy/sanoo jotain vähääkään tyhmempää. Ittelle ei oo paljoo mitään negatiivista siä sanottu, mut oon lukenu muille annettuja suht. törkeitä kommentteja.
Last edited by Pot Head on Mon 15 Oct 2007, 02:38, edited 1 time in total.
Oikeestaan ainoa foorumi missä viihdyin oli the hive, kun se hävisi, niin ei ole juuri tullut mitään foorumeita seurattua. Bluelightin Advanced Drug Discussion:ia tulee silloin tällöin luettua.
Nyt kyllä ajattelin että jos ois alkanut päihdelinkkiä, apon foorumia ja tätä seuraamaan aina kun jaksaa. Tullut vaan nähtyä 99% jutuista jo kymmeneen kertaan aiemminkin, niin tahtoo vähän tylsistyminen iskeä.
CharlieBigPpotato wrote:Oikeestaan ainoa foorumi missä viihdyin oli the hive, kun se hävisi, niin ei ole juuri tullut mitään foorumeita seurattua. Bluelightin Advanced Drug Discussion:ia tulee silloin tällöin luettua.
Nyt kyllä ajattelin että jos ois alkanut päihdelinkkiä, apon foorumia ja tätä seuraamaan aina kun jaksaa. Tullut vaan nähtyä 99% jutuista jo kymmeneen kertaan aiemminkin, niin tahtoo vähän tylsistyminen iskeä.
Vähän vastaavaa vikaa, siitä vain keskustelua kehittämään. Ota asioita käsittelyyn, jotka kiinnostaa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Hamppuforum
Apotheca
Psychoactive Vault IV
Taikasieni
Kaikkiin oon kirjautunu, paitsi taikasieneen ja kaikkia käytän, paitsi taikasientä hyvin harvoin... Ehkä syksymmällä taas enemmän...
EDIT: Unhotin, että oon tonne Bluelightiin rekisteröitynyt, mutta en oo vielä jaksanu tutustua...
Last edited by Tofupekoni on Sat 17 Jun 2006, 13:23, edited 1 time in total.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Omaa konetta ei oo niin i ei oo mahdollisuutta seurata mitään kovin aktiivisesti mutta eniten tulee seurattuu näitä musa foorumeita jotka liittyy goa/psyke tranceen . Sitten tätä foorumia olen myös lukenu paljon ja taikasieni foorumiin olen kirjautunut kauan aikaa sitten ja se on mun mielestä kiva ja hyvä foorumi vaikka ei olekaan kovin aktiivista keskustelua . Paihdelinkkii tulee luettuu kun sinne tulee kokoajan aika vaihtelevan puoleista viestiä niin tulee katsastettuu mitä siellä tapahtuu .
benelux fat wrote:Oletteko muuten huomannut että tälläisillä huumeaiheisilla foorumeilla esintyy melko vähän riitelyä ja suoranaista vittuilua, mikä tuntuu olevan useimmilla boardeilla edustettuna joka threadissa. Kai me päihteilijät ollaan sitten rennompia.
No nää huumehethan tahtoo olla aika henk.koht. toimiva aihe, joten riitely/vittuilu on aikas turhaa. Toisaalta, ainoa asia mistä kannattaa olla eri mieltä, on mielipiteet.