tramadoli
-
seppo600
- Lepakko
Re: tramadoli
Subua on mennyt tässä kuukauden aikana ihan kohtuullisia määriä ja äsken söin tramalia 400mg, onko oloja odotettavissa vai kuinka kauan pitäis pitää taukoa että toimis niinku normaalisti? Tästäkin varmasti jossain viestiä, mutta kun olen laiska... 
-
Infitialis
- Apteekki
372 vuorokautta että marginaalisimmistakin haitoista selvitään.hideo wrote:Subua on mennyt tässä kuukauden aikana ihan kohtuullisia määriä ja äsken söin tramalia 400mg, onko oloja odotettavissa vai kuinka kauan pitäis pitää taukoa että toimis niinku normaalisti? Tästäkin varmasti jossain viestiä, mutta kun olen laiska...
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Petri6
- OD
No jos subua on päivittäin mennyt niin kyllähän siinä aika pitkän tauon (ainakin pari viikkoa) joutuu pitämään, että tuollainen annos taas toimii kunnolla (jos sittenkään), tämä siis ihan toleranssin eikä niinkään tuon bupren "blokkausefektin" vuoksi.hideo wrote:Subua on mennyt tässä kuukauden aikana ihan kohtuullisia määriä ja äsken söin tramalia 400mg, onko oloja odotettavissa vai kuinka kauan pitäis pitää taukoa että toimis niinku normaalisti? Tästäkin varmasti jossain viestiä, mutta kun olen laiska...
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
barongutenberg
- Tuppisuu
Mikä on kohtuullinen määrä? Jos olet bnorfiinia ottanut pidempään ja isompia määriä niin ei varmaan tramalin vaikutukset juuri tunnu siinä opiaatti puolella. Voi siitä huolimatta piristää voimakkaastikkin SNRI vaikutuksensa ansiosta. Ja bupen jälkeen kannattais odotella kumminkin jonkin aikaa (>24h), jotta muut opioidit toimisivat täydellä voimallaan. Omalla kohdallani pienet bupre annokset (~0.2mg nasal) ei juurikaan tunnu estävän esim. tramadolin vaikutusta.hideo wrote:Subua on mennyt tässä kuukauden aikana ihan kohtuullisia määriä ja äsken söin tramalia 400mg, onko oloja odotettavissa vai kuinka kauan pitäis pitää taukoa että toimis niinku normaalisti? Tästäkin varmasti jossain viestiä, mutta kun olen laiska...
-
ApteekkiKuningas
- Karvakuono
Onko mitenkää mahollista heittää hihaan? 100 mg tramaleita ois valkosia pilsuja
-
Huiko
- LD50
Pureskele, jauha, tai syö kokonaisina. Ne on tarkotettu nieltäviksi. Siksi ne menee veden kanssa sellaseksi mössöksi, ettei kukaan tappais itteään niillä.
lonecell: Tramadoli metaboloituu maksassa muutaman CYP-entsyymin avulla viideksi eri metaboliitiksi, joista suurin µ-opioidireseptoriaffiniteetti on (+)-O-desmetyylitramadolilla. Tätä muunnosta ei nokittaessa tapahdu, joten se lienee tramadolin kanssa suht turhaa viihdekäytön kannalta.
peltsi: Ja toisaalta tramadolii on ihan turha rännätä ku ei toimi sen kummemmin hihaan..itse asias jopa huonommin. Se on vielä sellasta mössöö vaik väsäis miten et ei sitä kukaa haluu tuupata.
Metabolisoituu maksassa o-desmetyylitramadoliks
ni vois kuvitella et vatsan kautta järkevin senkin puoleen. Eli turhaa ja epäterveellistä.
lonecell: Tramadoli metaboloituu maksassa muutaman CYP-entsyymin avulla viideksi eri metaboliitiksi, joista suurin µ-opioidireseptoriaffiniteetti on (+)-O-desmetyylitramadolilla. Tätä muunnosta ei nokittaessa tapahdu, joten se lienee tramadolin kanssa suht turhaa viihdekäytön kannalta.
peltsi: Ja toisaalta tramadolii on ihan turha rännätä ku ei toimi sen kummemmin hihaan..itse asias jopa huonommin. Se on vielä sellasta mössöö vaik väsäis miten et ei sitä kukaa haluu tuupata.
Metabolisoituu maksassa o-desmetyylitramadoliks
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
testeri420
- OD
Mikä vittu siinä o että kaikki lääkkeet o lyötävä hihaan? Vittu millä järellä lyyä rasvaliukosia lääkkeitä hihaan.
Älytön määrä kalkkia tulee suoniin vaa. Menee putket äkkiä tukkoon, hoh!
Älytön määrä kalkkia tulee suoniin vaa. Menee putket äkkiä tukkoon, hoh!
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
trama
- Psykonautti
testerin kanssa tästä samaa mieltä. ei kaikkea tarvi rätkiä
-
Olio
- Kameleontti
ääähhh idiootti älä nyt näitä hihaan rätki syömällä saat paremmat olot ja kestää kauemman.
mut joku raja meinaan näillä voi saada epilepsia kohtauksen jos liikaa vetää ni siihen pari 10 mg pamia tai vastaavia ni ei tuu sitä sätkimistä jos ylität 600mg. riippuu tietty ihmisestä.
mut joku raja meinaan näillä voi saada epilepsia kohtauksen jos liikaa vetää ni siihen pari 10 mg pamia tai vastaavia ni ei tuu sitä sätkimistä jos ylität 600mg. riippuu tietty ihmisestä.
-
porter
Välillä hirveetä eroo millon toi sätkiminen alkaa, joskus 2000mg annoksella ei oo tullut mitään sätkyjä, mutta vastaavasti joskus voinut 600mg annoksella just tulla nykäsyjä.
-
porter
Tramadolissa iso positiivine puoli on että vaikka tolet nousee, niin silti esim 300-600mg annos pelaa vielä hyvin tuoden lämpimän olon + kivun lievityksen. Nuokku-oloja nyt on vähä hankalaa saada, silloin onnistuu kun pitää parin viikon breikin aina välillä.
-
Happohuppu
- Apteekki
Oma toleni on sitä luokkaa, ettei 300-600mg sano yhtään mitään. Kroppani on muutenkin niin finaalissa tramadolin suhteen, etten saa siitä isoillakaan annoksilla (2000mg) juuri muuta kuin ikäviä sivuoireita, ihan kuin reflat iskisi päälle saman tien kun tramadoli alkaa vaikuttaa.porter wrote:Tramadolissa iso positiivine puoli on että vaikka tolet nousee, niin silti esim 300-600mg annos pelaa vielä hyvin tuoden lämpimän olon + kivun lievityksen. Nuokku-oloja nyt on vähä hankalaa saada, silloin onnistuu kun pitää parin viikon breikin aina välillä.
Looking for planet Gong...
-
rogues
- Lepakko
mulla ei laske tolet tähän edes reilussa vuodessa. on ihan turha alle 1g edes ottaa mutta onneks ei tee enään edes paljon mieli. viimeks otit kipuun 450mg tramaa ja 300mg lyrtsejä niin ne jeesas kipuu. mutta ei mitään oloja tullut ja tuskin tulee enään koskaan, ja niitä 2g settejä en enään rupee veteleen. mielummin sit kontteja tai xonee...porter wrote:Tramadolissa iso positiivine puoli on että vaikka tolet nousee, niin silti esim 300-600mg annos pelaa vielä hyvin tuoden lämpimän olon + kivun lievityksen. Nuokku-oloja nyt on vähä hankalaa saada, silloin onnistuu kun pitää parin viikon breikin aina välillä.
-
porter
On tossa ittekin tullut jo 5kk putkeen syötyä tramalia, semmosilla max 1,5vk tauko ollut siellä suntäällä. Tosin nyt mennyt 900mg tramalia tänään ja kipu ei hellitä.. kemialinen kaulahuivi kyllä kiedottu.. mut mut kivunlievitys :S tarttisin tosiaan ortopedille puhua että tramalit on ihan jees tälläi pitkäll tähtäimellä, mutta tarttisin jotakin terävempiin kipuihin? sori pieni offtopic, mutta mitäköhä tarjotaan? Mitään mahkuja saada oxynormeja..?rogues wrote:mulla ei laske tolet tähän edes reilussa vuodessa. on ihan turha alle 1g edes ottaa mutta onneks ei tee enään edes paljon mieli. viimeks otit kipuun 450mg tramaa ja 300mg lyrtsejä niin ne jeesas kipuu. mutta ei mitään oloja tullut ja tuskin tulee enään koskaan, ja niitä 2g settejä en enään rupee veteleen. mielummin sit kontteja tai xonee...porter wrote:Tramadolissa iso positiivine puoli on että vaikka tolet nousee, niin silti esim 300-600mg annos pelaa vielä hyvin tuoden lämpimän olon + kivun lievityksen. Nuokku-oloja nyt on vähä hankalaa saada, silloin onnistuu kun pitää parin viikon breikin aina välillä.
-
rogues
- Lepakko
jos on pitkä aikainen sairaus niin ainakin mulle sano lekuri että sit bupre laastareita seuraavaksi. 
-
mentalhell
- Kameleontti
Meikä saa näitä 100 x 150 mg tai 100 x 200 mg varmaan nyt huomenna. Viimeks oli 150 mg x 3 päiväs mut nyt pyydän 2 x 200 mg, järkevämpää varmaan lekurinki mielestä. Eihän tota 450 mg päiväannosta sais edes antaa ilman jotain lupia kai? Eiks se 400 mg ole maksimi? Mulle tuli iha heittämäl toi 450 mg päivälle mitä oon ihmetelly.
Refloja jeesii ja kaupakshan nää menee ku jotkut näistä oloja saa..
Ite en ole edes ilman tolea vuosia vuosia sitten saanut oloja näistä. Joku pieni pöhnä ehkä. 20 x 50 mg testasin tos vuos sit, ei ollu bupree veres ku oli viikon tms tauko. Ei toiminu, ainoastaan normaali olo tulee. Edelleenkin sama, ainoastaan reflat lähtee, ei mitn olon tapastakaa muutaku normaali olo.
Ite en ole edes ilman tolea vuosia vuosia sitten saanut oloja näistä. Joku pieni pöhnä ehkä. 20 x 50 mg testasin tos vuos sit, ei ollu bupree veres ku oli viikon tms tauko. Ei toiminu, ainoastaan normaali olo tulee. Edelleenkin sama, ainoastaan reflat lähtee, ei mitn olon tapastakaa muutaku normaali olo.
-
porter
Mulla oli yhdes vaiheessa 4 krt max päivässä 150mg elikkä 600mg päivä-annos reseptillä. Käsittääkseni tuo 600mg on maximi. tramadoli annos mitä voi lääkäri määrät, muttei pitkälle käytölle? kaiketi? mutu tuntumalla 
-
Kottonmouth
Jos annetaan päiväannokseksi vaikka 500mg ja tuntuu että se on liikaa, tarvitseeko sitä lääkärille sanoa että pärjää vähemmälläkin? Syö itse sen verran millä tuntee pärjäävänsä.mentalhell wrote:Meikä saa näitä 100 x 150 mg tai 100 x 200 mg varmaan nyt huomenna. Viimeks oli 150 mg x 3 päiväs mut nyt pyydän 2 x 200 mg, järkevämpää varmaan lekurinki mielestä. Eihän tota 450 mg päiväannosta sais edes antaa ilman jotain lupia kai? Eiks se 400 mg ole maksimi? Mulle tuli iha heittämäl toi 450 mg päivälle mitä oon ihmetelly.
-
Happohuppu
- Apteekki
400mg on normaalisti maksimi, mutta poikkeustapauksissa päiväannos voi olla 600mg. Itselläni on ollut joskus 3 x 200mg.porter wrote:Mulla oli yhdes vaiheessa 4 krt max päivässä 150mg elikkä 600mg päivä-annos reseptillä. Käsittääkseni tuo 600mg on maximi. tramadoli annos mitä voi lääkäri määrät, muttei pitkälle käytölle? kaiketi? mutu tuntumalla
Se on kyllä totta, että jos on tottunut vahvempiin jarruihin, ei tramadoli enää potki oikein mitenkään. Kun siirryin fentanyylistä ja oksikodonista takaisin tramadoliin, pystyin vain pitämään reflat loitolla, vaikka kerta-annos oli 2000mg. Onneksi Xanoreilla ja Lyricalla buustattuna tuli vielä jotain oloja.mentalhell wrote:Ite en ole edes ilman tolea vuosia vuosia sitten saanut oloja näistä. Joku pieni pöhnä ehkä. 20 x 50 mg testasin tos vuos sit, ei ollu bupree veres ku oli viikon tms tauko. Ei toiminu, ainoastaan normaali olo tulee. Edelleenkin sama, ainoastaan reflat lähtee, ei mitn olon tapastakaa muutaku normaali olo.
Looking for planet Gong...
-
tRip
- Moderator
Johtunee siitä, että tramalihan on melko heikko opioidi loppupeleissä.Happohuppu wrote:Se on kyllä totta, että jos on tottunut vahvempiin jarruihin, ei tramadoli enää potki oikein mitenkään.
Tramalin vaikutusmekanismi lienee melko monimutkainen - ja mielestäni mielialalääkevaikutus onkin potentiaalisesti samalla viivalla kuin tramalin käyttö kivunlievitykseen.
Olen myöskin huomannut tramalin sekä jeesaavan & pahentavan kipuja. (kroonisen[neuropaattisen] kivun hoidossa.. ainakin omallakohdallani)
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
seppo600
- Lepakko
Hmm... Itekki haluais nuokut näistä, pientä opiaatti oloa tulee maximissaan 600mg annostuksella mutta sitte ku ottaa vaikka tonnin (tai vaikka 2
)niin on vaan pirteenä, ja siitä ku ottaa eteenpäin niin ei enää mitään vaikutusta ku sivuvaikutukset vain. ja jos pari pampulaa ottaa päälle niin tulee normaali olo,tai niihä se on että bentsot syö opiaattien euforiaa, tai sitä oloa mitä oppareista tulee mutta eipä tuosta oo vähään aikaa euforiaa irronnu. Jos ottaa vaikka 400-600mg tramalia ja muutaman tenoxin niin sitte alkaa olla jo ihan lepposta, jopa vähä nuokuttaaki.
Mulla on T3:sia, pitäskö kysyä vaihtaa nopeisiin satasiin, jos toimis erilailla. On kyllä täysin jauhoksi heitetty teen sekaan depotit ja kyllähän ne nousee nopeempaa mutta nopia vaikutteiset silti "kolahtaa" kovempaa mutta lyhempi vaikutus. Kuhan selittelen jotain pöhnässä
Mulla on T3:sia, pitäskö kysyä vaihtaa nopeisiin satasiin, jos toimis erilailla. On kyllä täysin jauhoksi heitetty teen sekaan depotit ja kyllähän ne nousee nopeempaa mutta nopia vaikutteiset silti "kolahtaa" kovempaa mutta lyhempi vaikutus. Kuhan selittelen jotain pöhnässä
-
Feya
- OD
Huhhuh kun syyhyää...
Viime kerralla, kun otin 1g tramalia, kehoni kutisi vain vähän, mutta nyt vain 800mg aiheuttaa todella pakkomielteistä raapimista, jonka takia en meinaa saada unta. Aluksi se tuntui mukavalta, mutta enää ei.
Noh, ei tämä sentään niin ärsyttävää ole kuin mitä 210mg kodeiinia sai aikaan..
Viime kerralla, kun otin 1g tramalia, kehoni kutisi vain vähän, mutta nyt vain 800mg aiheuttaa todella pakkomielteistä raapimista, jonka takia en meinaa saada unta. Aluksi se tuntui mukavalta, mutta enää ei.
Noh, ei tämä sentään niin ärsyttävää ole kuin mitä 210mg kodeiinia sai aikaan..
-
Enfini
- Psykonautti
Tramaleissa toi raapiminen on kyl just tosi pakonomaisen tuntusta. Olin just ottanu tatuoinnin ja söin sit tramaleja siinä sitte yrität väkisin olla raapimatta kun kutiaa niin perkeleesti. Silleen aina vähän rapsutteli kevyesti hehe 
-
zerk
Mulle antihistamiinit on nykysin melkein pakollista jos otan tramalia yli 400mg. Menee muuten järki sen kutinan kanssa ja raavin itseni verille. Itseasiassa opateekin aiheuttaa jostain syystä nykyisin kutinaa selkeästi enemmän kuin ennen suurilla annoksilla. No, onneksi mulla toimii ihan zyrtec jo varsin hyvin.
-
rogues
- Lepakko
tänään hammaslääkärissä naama puuduksissa. heti kun pääsin himaa niin 450mg ja 150mg lyrtsi. pari tuntia ja 300mg ja 150mg lisää sitten 6mg sirkka kärsään. nyt on ihan mukva olo vaikka en mitään ihmeellistä odottanut. taitaa olla noin 2kk tauko ramboista. tais toi sirkka vaikuttaa mukavasti en oo tainnut ennen ottaa samaan aikaan molempia.
eikä oo turpa kipee niin kun oli tarkoituskin. 
-
seppo600
- Lepakko
nko muilla että vaikka kuinka murskais depotit ja vaikka kahvin kaa vetää alas niin silti potkii nopeet paremmin samana millirammoina
-
C0H0
Toisaalta melko pakollista ottaa diatsepaamia jos ylittää 800mg annoksen ja haluaa välttyä kouristuksilta. Tai en menis itse ainakaan ottaa pelkiltään.hideo wrote:Hmm... Itekki haluais nuokut näistä, pientä opiaatti oloa tulee maximissaan 600mg annostuksella mutta sitte ku ottaa vaikka tonnin (tai vaikka 2)niin on vaan pirteenä, ja siitä ku ottaa eteenpäin niin ei enää mitään vaikutusta ku sivuvaikutukset vain. ja jos pari pampulaa ottaa päälle niin tulee normaali olo,tai niihä se on että bentsot syö opiaattien euforiaa, tai sitä oloa mitä oppareista tulee mutta eipä tuosta oo vähään aikaa euforiaa irronnu. Jos ottaa vaikka 400-600mg tramalia ja muutaman tenoxin niin sitte alkaa olla jo ihan lepposta, jopa vähä nuokuttaaki.
-
tRip
- Moderator
Rivatrili parhaita.. ei lamaa liikaa.. eikä ala lagaa liikaa.C0H0 wrote:Toisaalta melko pakollista ottaa diatsepaamia jos ylittää 800mg annoksen ja haluaa välttyä kouristuksilta. Tai en menis itse ainakaan ottaa pelkiltään.hideo wrote:Hmm... Itekki haluais nuokut näistä, pientä opiaatti oloa tulee maximissaan 600mg annostuksella mutta sitte ku ottaa vaikka tonnin (tai vaikka 2)niin on vaan pirteenä, ja siitä ku ottaa eteenpäin niin ei enää mitään vaikutusta ku sivuvaikutukset vain. ja jos pari pampulaa ottaa päälle niin tulee normaali olo,tai niihä se on että bentsot syö opiaattien euforiaa, tai sitä oloa mitä oppareista tulee mutta eipä tuosta oo vähään aikaa euforiaa irronnu. Jos ottaa vaikka 400-600mg tramalia ja muutaman tenoxin niin sitte alkaa olla jo ihan lepposta, jopa vähä nuokuttaaki.
Ja sanon kyl sydämestäni, ihan oikeesti.. ei kande liikaa pelleillä tramalin kanssa.
Ottakaa se järki siihen kauniiseen käteen.
ja sanon tän nyt aivan vitun kaunistellen.. - ..tai ehkä nimenomaa kauhistellen, miten järjettömästi jengi kiskoo noit?!!
Kiskokaa heroiinia.. sen väitetään olevan heroic.
Keep it unreal.
-
C0H0
Juu sopivan pitkäkestoisia ja antaa jopa hyvän olon, mut muisti menee helposti.triphip wrote:Rivatrili parhaita.. ei lamaa liikaa.. eikä ala lagaa liikaa.C0H0 wrote:Toisaalta melko pakollista ottaa diatsepaamia jos ylittää 800mg annoksen ja haluaa välttyä kouristuksilta. Tai en menis itse ainakaan ottaa pelkiltään.hideo wrote:Hmm... Itekki haluais nuokut näistä, pientä opiaatti oloa tulee maximissaan 600mg annostuksella mutta sitte ku ottaa vaikka tonnin (tai vaikka 2)niin on vaan pirteenä, ja siitä ku ottaa eteenpäin niin ei enää mitään vaikutusta ku sivuvaikutukset vain. ja jos pari pampulaa ottaa päälle niin tulee normaali olo,tai niihä se on että bentsot syö opiaattien euforiaa, tai sitä oloa mitä oppareista tulee mutta eipä tuosta oo vähään aikaa euforiaa irronnu. Jos ottaa vaikka 400-600mg tramalia ja muutaman tenoxin niin sitte alkaa olla jo ihan lepposta, jopa vähä nuokuttaaki.