iv./im.

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Olio
Kameleontti

Re: iv./im.

Post by Olio »

testeri420 wrote:
Hooddood78 wrote:Mistä noita parempia filsuja sais hommattua?

Mitä tabletteja ja miten, saa parhaiten käytettyä suonensisäisesti? Lähinnä noita Temejä olen nyt tykitellyt mutta jos jotain muutakin saisi.

-hooddood78
Kysele apteekista? Kaikki apteekit niitä ei myy mutta joistain saa... Tuppaavat muistaakseni maksamaan vaan..

Ei saa apteekeista tässä kaupungissa on ainakin 20-40 apteekkia eikä niissä suurimmissa missä olen käynyt ni ne ei edes tiedä mitä sterifiltit ovat.
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Joku jossain mainitsi ulkomailta tilaamisen? Mistä ja eikait tällaisten tarvikkeiden tilaamista lasketa mitenkään huumeiden kanssa pelaamiseksi? En todellakaan halua gestapon rupeevan tsekkaamaan sillä silmällä jokaista esim. firmalleni tulee ulkomaista lähetystä. Tuon hinnankaan suhteen nyt ei ole niin väliä, koska kuitenkin terveyttä ei oikein saa enää takaisin, jos sen kerran on mennyt rätkimään paskaksi jollain jauhoisella paskalla.

Eli Sterifilt-nimellä voisi etsiä netistä?

-hooddood78
Opiate - Needle - Vein - Rush
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Hooddood78 wrote:Joku jossain mainitsi ulkomailta tilaamisen? Mistä ja eikait tällaisten tarvikkeiden tilaamista lasketa mitenkään huumeiden kanssa pelaamiseksi? En todellakaan halua gestapon rupeevan tsekkaamaan sillä silmällä jokaista esim. firmalleni tulee ulkomaista lähetystä. Tuon hinnankaan suhteen nyt ei ole niin väliä, koska kuitenkin terveyttä ei oikein saa enää takaisin, jos sen kerran on mennyt rätkimään paskaksi jollain jauhoisella paskalla.

Eli Sterifilt-nimellä voisi etsiä netistä?

-hooddood78

xxx-men henkilö täältä vaultista heitti linkin johonkin hyvään sivuun mistä hän kuulemma tilaa ja muistan kun katoin sitä sivua ni sieltä saa tosi hyviä. Ja ne ovat täysin laillisia ei mitään hätää.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

http://www.exchangesupplies.org/ tilasin tänään hieman kaikennäköistä tarviketta "turvalliseen" rännittämiseen. Hinnat olivat mun mielestä varsin kohtuullista tasoa, postimaksut vaan kovahkot. Lähettävät diskreetisti, ilman että paketti tai kuori kirkuu kovaan ääneen mitä sisällä on. Nyt tulee mm. Sterifilttejä 50 kappaletta, jotta hetkeksi riittää ja vähän muutakin.

-hooddood78

EDIT - EDIT - EDIT

Tänään sain paketin tuolta Englannista. Hyvin pakattu, siistiä kamaa. Hyvät käyttöohjeet klikkikupille ja Sterifiltille. No ei kun väsäämään Teemusta töötti.. Voi notta. Lopputulos on aivan kirkasta nestettä, aiemmin käytettyjen filsujen jälkeen parhaimmillaankin vain samean vaaleaa nestettä. Saas nähdä miltä tuntuu, tuliko aineetkin perille nesteeseen. Tilasin myös ihan snadeja piikkejä sekä laadukkaita ruiskuja, joissa käyttö on huomattavasti sulavampaa kuin aiemmissa halvoissani. Ei sinne oikeasti paha raha mennyt verrattuna lopputulokseen. Kohta nähdään - tai pikemminkin tunnetaan, josko potkii. 2,4mg olisi nyt setti teholtaan..

EDIT - EDIT - EDIT

No niin. Siellä on ja vaikuttaa. Ei voi olla kuin erittäin tyytyväinen näihin hankintoihin. Voin suositella kaikille piikittämiseen erehtyneille Sterifiltin käyttöä. Kertakäyttöinen ja maksaa jonkun 20 senttiä kipaleelta. Se ei ole paljoa terveyden ja putkiston pysymisestä huomattavasti paremmassa kuosissa.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Hooddood78 wrote:http://www.exchangesupplies.org/ tilasin tänään hieman kaikennäköistä tarviketta "turvalliseen" rännittämiseen. Hinnat olivat mun mielestä varsin kohtuullista tasoa, postimaksut vaan kovahkot. Lähettävät diskreetisti, ilman että paketti tai kuori kirkuu kovaan ääneen mitä sisällä on. Nyt tulee mm. Sterifilttejä 50 kappaletta, jotta hetkeksi riittää ja vähän muutakin.

-hooddood78

EDIT - EDIT - EDIT

Tänään sain paketin tuolta Englannista. Hyvin pakattu, siistiä kamaa. Hyvät käyttöohjeet klikkikupille ja Sterifiltille. No ei kun väsäämään Teemusta töötti.. Voi notta. Lopputulos on aivan kirkasta nestettä, aiemmin käytettyjen filsujen jälkeen parhaimmillaankin vain samean vaaleaa nestettä. Saas nähdä miltä tuntuu, tuliko aineetkin perille nesteeseen. Tilasin myös ihan snadeja piikkejä sekä laadukkaita ruiskuja, joissa käyttö on huomattavasti sulavampaa kuin aiemmissa halvoissani. Ei sinne oikeasti paha raha mennyt verrattuna lopputulokseen. Kohta nähdään - tai pikemminkin tunnetaan, josko potkii. 2,4mg olisi nyt setti teholtaan..

EDIT - EDIT - EDIT

No niin. Siellä on ja vaikuttaa. Ei voi olla kuin erittäin tyytyväinen näihin hankintoihin. Voin suositella kaikille piikittämiseen erehtyneille Sterifiltin käyttöä. Kertakäyttöinen ja maksaa jonkun 20 senttiä kipaleelta. Se ei ole paljoa terveyden ja putkiston pysymisestä huomattavasti paremmassa kuosissa.
asiallinen kommentti !! big up !! ottakaa oikeesti tavaksi tuo jos on pakko suoniinsa pillereitä/epäputsia tavaraa laitta..

ontopic: vaikkei tänne jarruihin kuulukaan, niin miten jengi on suhtautunu rc tavaran IM käytöstä ? Esim MXE vois olla aika mielenkiintonen samoin toi tramalin analogi. hihaanhan noita kai porukalla menee, mut IM aina eri asia steriiliyden suhtee...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Kepardi
Psykonautti

Post by Kepardi »

Harold wrote:ontopic: vaikkei tänne jarruihin kuulukaan, niin miten jengi on suhtautunu rc tavaran IM käytöstä ? Esim MXE vois olla aika mielenkiintonen samoin toi tramalin analogi. hihaanhan noita kai porukalla menee, mut IM aina eri asia steriiliyden suhtee...
Tilasin tuntemattomalta saksalaiselta yksityishenkilöltä mxe jota käytin oraalisesti, nasaalisesti, sublinguaalisesti, IV ja IM (vanupuikkofiltteri). Ei minkäänlaisia komplikaatioita mutta saattaa olla että minulla kävi vain tuuri, aika riskipeliä sanoisin. Ei sitä koskaan tiedä mitä epäpuhtauksia jonkun rc:n seassa on vaikka bakteerien kannalta steriiliä olisikin.
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

tosiaan, kuten tossa aiemmin puhuttiin, siihen neulakammoon ei kannata tuudittautua. Eikä siihen että on valmiiks hankalat suonet, ja että verikokeen ottaminen on jo helvettiä. (Mulla joudutaan ottamaan lasten siipineulalla kämmenselästä, ku ei muualta suonet näy..) Kyllä sen tavaran saa silti aina piikitettyy jonnekki, ja kummasti ne suonetki alkaa löytyä jostain kun tarpeeks kattelee.. Vaikka en kyl vieläkää taipeeseen saa tökättyä ite, eikä kyl kukaa muukaan saa, kun niitä suonia ei varmaa yksinkertaisesti ole. :mrgreen:

Mutta ei oo kyl kiva kun kämmenselät ja jalkapöytä on mustelmilla parista käyttökerrasta, niiku pahallakin nistillä... :|

ja niiku joku sanoki.. Ei se neula oikeesti ees satu. Joka on vähän harmi. Sais sattuu vitusti enemmä, ettei vaan jäis tavaksi.
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Wildzared wrote:tosiaan, kuten tossa aiemmin puhuttiin, siihen neulakammoon ei kannata tuudittautua. Eikä siihen että on valmiiks hankalat suonet, ja että verikokeen ottaminen on jo helvettiä. (Mulla joudutaan ottamaan lasten siipineulalla kämmenselästä, ku ei muualta suonet näy..) Kyllä sen tavaran saa silti aina piikitettyy jonnekki, ja kummasti ne suonetki alkaa löytyä jostain kun tarpeeks kattelee.. Vaikka en kyl vieläkää taipeeseen saa tökättyä ite, eikä kyl kukaa muukaan saa, kun niitä suonia ei varmaa yksinkertaisesti ole. :mrgreen:

Mutta ei oo kyl kiva kun kämmenselät ja jalkapöytä on mustelmilla parista käyttökerrasta, niiku pahallakin nistillä... :|

ja niiku joku sanoki.. Ei se neula oikeesti ees satu. Joka on vähän harmi. Sais sattuu vitusti enemmä, ettei vaan jäis tavaksi.
Sinulla on sama ku minulla. Suonet menee karkuun siinä tilanteessa ku pitäis ottaa se näyte.
Huomasin tälläsen mikä autto mulla. Katsot muualle koko toimenpiteen ajan. Et katso edes sitä kärryä etkä mitään mikä liittyy siihen toimenpiteeseen.
Itsellenäni auittanut tuo että katse kohti kattoa koko operaation ajaksi. Niin ovat saaneet näytteen.
Minulla meni meinaan kanssa piiloon suonet siinä tilanteessa..
Vitsi ihme homma. Meikäläinenki vuosia käyttäny suonensisäsiä mutta jostain syystä pelkään sitä verikoetta yli kaiken. Jännä.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Mua ei näytteenotto kauhistuta sinällään mutta nyt kun olen onnistunut tykittämisellä saamaan molemmat käsitaipeet "nistin" taipeiksi. Kuinkakohan mahtaa labran tätit suhtautua? Se tässä kauhistuttaa, leimaavat sitten varmaan sen jälkeen narkkariksi työterveyshuollossa - kiva. No omaa syytä, peilistä katsoo syypää.

-Hooddood78
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Hooddood78 wrote:Mua ei näytteenotto kauhistuta sinällään mutta nyt kun olen onnistunut tykittämisellä saamaan molemmat käsitaipeet "nistin" taipeiksi. Kuinkakohan mahtaa labran tätit suhtautua? Se tässä kauhistuttaa, leimaavat sitten varmaan sen jälkeen narkkariksi työterveyshuollossa - kiva. No omaa syytä, peilistä katsoo syypää.

-Hooddood78
Kuule omalla kohalla ovat vaan voivotelleet. Eivät oo tuominnu. Ovat vaan olleet niiku huolissaan enemmänki sun tilanteesta. Tai siis mun.
Niillä on kuule vaitiolovelvollisuus nii eipä ne mitää leimaamaan ala. Ellet itte siellä psykoosissa ala kakoilemaan että joutuvat vartijat kutsuun paikalle.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Kiitti neuvoista piti editoida pois tietystä syystä.
Last edited by seppo600 on Tue 21 Feb 2012, 16:51, edited 1 time in total.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

hideo wrote:2 päivää sitten tuli pieni patti taipeeseen ku heitin, nyt taas eilen vitun tyhmänä vedin filsuttamatta keitetyillä (30min) värkeillä. Nyt on pienet mustelmat niissä pisto kohdissa. Ensin pistin VÄHÄN ohi, sitte törkkäsin suoneen. (tai ainakaa kipeää se ei käyny ja verta tuli pumppuun sen verran että suonessa ois pitäny olla) Nyt on tullu koholle tommonen patti joka ei niinku mustelmalta näytä, joka on 2-3cm käden suuntaan pitkä eli niinkuin sormiin päin katsottuna, ja pari senttiä leveä, koholla noilta alueilta on noin puol senttiä ehkä, mutta huolestuttaa paljon kun on noin isolta alueelta!

Ja kun painaa tohon pistokohtaan ja sen alueelle niin sattuu ja se alue on kova, sanotaanko että aika kova. Ku kättä yrittää pistää niinku V asentoon tai niinkuin olkapäätä vasten niin sattuu. Ja kun käden pistää suoraa niin kirpaisee.

Sterilisointia ei tainnut juurikaan olla muutako vähä vedellä ja saippualla pyyhkiin ja paperilla pois. Tipahdin tosiaan tuon jälkeen mutta alla oli muutakin niiin saattoi johtua siitä vai oliko horkat....?

Subu siis kyseessä ilman filsua ja sekoitus oli jonkunlainen ja määrä oli muutama milli.. Vettä kuitenkin kutakuinkin 2ml. Vitun tylsä neula oli. Alkaa kuumottaa, mitä tässä oikee pitäs tehä? Mennä lääkäriin vai mitä, tuleeko hmerkintää ynnä muuta? JA ETTÄ LÄHTEEKÖ KÄSI IRTI, nyt kokeneemmat neuvoa ja loppuu mulla värkkien kaa leikkiminen vähän aikaa.! Kaverille samalla värkillä vedettiin mutta paljon vähemmän eikä sille tullut mitään. Ja sillä kaverilla kenen kaa vedettiin ei ole takuuvarmasti mitään tauteja. Muistaakseni oli vielä vähä vääntynykki se neula, vitun vittu.

Mut nyt idiootille neuvoja Kiitos!!!
Kuumottaako ihoa patin päältä ja ympäriltä? Jos kyllä, niin lähes varma tulehdus. Todennäköisesti tulehdus anyway. Jos yhtään menee ohi ja tavara on epästeriiliä niin tulehdusriski on aika iso. Lääkäriin pitää mennä antibiootit hakemaan. Kannattaa mennä nopeasti. Voit tietysti valehdella että taipeeseen osui jotain terävää, vaikka likainen puutiikku remonttia tehdessä, jos et kehtaa totuutta kertoa.
Last edited by eNZYMe on Sun 19 Feb 2012, 17:49, edited 1 time in total.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

KYllähän tuo aika lämmin on
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Mene lääkäriin. Ei se parane ilman antibioottia.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Joo, mut tuleeko hrikosta käyttörikosta jottain?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

hideo wrote:Joo, mut tuleeko hrikosta käyttörikosta jottain?
Ei tuu. Vaitiolovelvollisuus lääkärillä. Tosin tulee väärinkäyttäjä merkintä terveyskeskuksen tietoihin, eli pkv-lääkkeitä tulee olemaan vaikea saada tulevaisuudessa. Jos siis myönnät piikittäneesi. Voit tietysti valehdella että lemmikki puri, jotain terävää osui taipeeseen jne. Voi vaikuttaa epäuskottavalta riippuen miltä sun taive näyttää. Lääkäri kyllä tajuaa jos se tikattu kun neulatyyny, muttei vältämättä laita tietoihin merkintää.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

hideo wrote:Joo, mut tuleeko hrikosta käyttörikosta jottain?
Sano että joku hullu narkki linja-autossa tökkäs sua ku et suostunu antaan puhelintas sille...?

Joo ittelläni kerran kyynärpää osu johki (seinään,jonku leukaan...? who knows,iha sama...) kuitenki ja sit se märkäni nii että oli ihan vitun pimee olo.
Yli 200 oli tulehdus arvot ja ku menin näyttää räpylääni nii lyötii antibiottiipiikki persiisee suorilta.
Oisivat ottanut osastolle mutten halunnu jäähä.
Music is a saint.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Sano että joku hullu narkki linja-autossa tökkäs sua ku et suostunu antaan puhelintas sille...?
Suurinpiirtein noin sanoinkin :) . Ei kuulemma vakavaa paitti vitun kipee oli aamulla ja päivällä, vertahan sinne käen sisään oli vuotanu ku suonen oli lävistäny ja ohiki jonku verran, tiiä vuotaako vieläki, saa huomen aamulla nähä onko koko käsi punanen/musta, harvinaisen vittumainen lääkäri oli vaikka itte olin asiallinen.. Kandee varmaa yli viiden kemikaalin sekiksissä alkaa tökkimään...mut ohan kipuki jo hellittäny vähä. Saapa nähä jäikö vikaksi vedoiksi? Toivotaan.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

hideo wrote:
Suurinpiirtein noin sanoinkin :) . Ei kuulemma vakavaa paitti vitun kipee oli aamulla ja päivällä, vertahan sinne käen sisään oli vuotanu ku suonen oli lävistäny ja ohiki jonku verran, tiiä vuotaako vieläki, saa huomen aamulla nähä onko koko käsi punanen/musta, harvinaisen vittumainen lääkäri oli vaikka itte olin asiallinen.. Kandee varmaa yli viiden kemikaalin sekiksissä alkaa tökkimään...mut ohan kipuki jo hellittäny vähä. Saapa nähä jäikö vikaksi vedoiksi? Toivotaan.

Saitkos sentään antibioottikuurin vai sanoiko lääkäri, että paranee ilman lääkitystä?
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

En saanu antibioottikuuria vaikka sitä taisin kysyäkki, onko huono lääkäri vai pitääkö mennä vaatimaan. Olkapää kipeä siitä käjestä. Näyttäs vähä että tuo punanen alue leviää niiin tarkottaako se sitä että sitä verta vielä valuu suonesta käteen vai mitä? Mut sitte se sano että jos se ois ollu paha niin siinä ois ollu joku mätäpaise tai iso patti, mutta silti epäilyttää kun patti siinä onkin ja kova onkin, nyt onneksi vain siitä suonen kohalta.

sori sekavaa tekstiä saattaa olla rapula päällä ja ei oikee jaksa :/
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

hideo wrote:En saanu antibioottikuuria vaikka sitä taisin kysyäkki, onko huono lääkäri vai pitääkö mennä vaatimaan. Olkapää kipeä siitä käjestä. Näyttäs vähä että tuo punanen alue leviää niiin tarkottaako se sitä että sitä verta vielä valuu suonesta käteen vai mitä? Mut sitte se sano että jos se ois ollu paha niin siinä ois ollu joku mätäpaise tai iso patti, mutta silti epäilyttää kun patti siinä onkin ja kova onkin, nyt onneksi vain siitä suonen kohalta.

sori sekavaa tekstiä saattaa olla rapula päällä ja ei oikee jaksa :/
Yleensä ottaa verikokeen ja katsoo tulehdusarvot tollaisissa tilanteissa. Voi olla, ettei se paukura sitten ole niin paha, kun yleensä. Lääkärit yleensä osaa katsoa, mut jos paukura kasvaa ja kuumotus lisääntyy, niin sitten kannattaa mennä uudestaan lääkäriin. Tulehdukset ei ole leikin asioita. Henki voi lähteä, jos odottaa kauan.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Kuinka suuri ero, ja millaisia eroja (muuten kuin esim. pieni heitto hyötysuhteessa) on vahvojen jarrujen plugaamisessa ja rännäämisessä? Käsittääkseni oikein tehty pyllypisto hyödyntää lähes kaiken matskun, ja alkaa vaikuttaa todella nopeasti.

Olisi saatavilla kohta ehkä joko oksikontteja, multippeliskleroosikontteja taikka sitten mopoampulleja. OC:t popsin saman tien kun toimii niin hyvin syötynä, mutta kun morkun oraalinen ja nasaalinen BA on epäkäytännöllisen pieni, lienevät injektoiminen tai pluggaaminen järkevimmät vaihtoehdot.

Tuleeko IV-moposta niin paljon kovempi, tykimpi, euforisempi "rush" kuin plugattuna? Kysymys EI ole "Kannattaako rännätä" - vastaus siihen on luonnollisesti yleensä ei. Olen päättänyt etten itse räpylöi, mutta (melkein valmis) lääkärikandi lupasi administroida, jos steriilejä ampulleja saadaan käsiin. Menetänkö paljon, vähän, vai en mitään jos unohdan rätkimisen ja värkit ja... analisoin sen?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Psychonautilus wrote:Kuinka suuri ero, ja millaisia eroja (muuten kuin esim. pieni heitto hyötysuhteessa) on vahvojen jarrujen plugaamisessa ja rännäämisessä? Käsittääkseni oikein tehty pyllypisto hyödyntää lähes kaiken matskun, ja alkaa vaikuttaa todella nopeasti.

Olisi saatavilla kohta ehkä joko oksikontteja, multippeliskleroosikontteja taikka sitten mopoampulleja. OC:t popsin saman tien kun toimii niin hyvin syötynä, mutta kun morkun oraalinen ja nasaalinen BA on epäkäytännöllisen pieni, lienevät injektoiminen tai pluggaaminen järkevimmät vaihtoehdot.

Tuleeko IV-moposta niin paljon kovempi, tykimpi, euforisempi "rush" kuin plugattuna? Kysymys EI ole "Kannattaako rännätä" - vastaus siihen on luonnollisesti yleensä ei. Olen päättänyt etten itse räpylöi, mutta (melkein valmis) lääkärikandi lupasi administroida, jos steriilejä ampulleja saadaan käsiin. Menetänkö paljon, vähän, vai en mitään jos unohdan rätkimisen ja värkit ja... analisoin sen?
Morfiini toimii IV ihan eri tyyliin, kuin muilla tavoilla. Tai siis nousut ja ensimmäinen 30 minuuttia on melkoista kyytiä. Rektaalinen nousee nopeammin ja voit saada muutaman prosentin lisää hyötyä suun kautta verrattuna, mutta morfiinin kohdalla ei pääse lähelläkään IV hyötysosuutta ja nouseja.

IV mopo myös sitten antaa aika härskin histamiinipotkun. Jos kokeilet, niin kannattaa ottaa allergialääkettä pohjalle hyvissä ajoin.

Harkitse tarkkaan, kannattaako kokeilla. Se fiilis ja nousut saattaa olla psykologisesti äärimmäisen koukuttavaa.
zerk

Post by zerk »

Komppaan enzymee. Mitä oon sairaalassa saanu mopoa iv ja yhden kerran sairaalan ulkopuolella, niin se kolisee aika jäätävän hyvin. Rektaalisesti en ole kokeillut, joten voin verrata vain oraaliseen käyttöön.

Tosta mun ainoasta iv-kokeilusta on vuosia jo aikaa - päätin silloin, että se tulee olemaan ensimmäinen ja viimeinen. Halusin yhden kerran elämässäni kokeilla tätä käyttötapaa, kun siihen tarjoutui hyvä tilaisuus osaavan ihmisen auttaessa. Vaikka se oli aika uskomaton kokemus, en ole kertaakaan tuntenut halua kokeilla sitä uudestaan. Se oli liian kivaa - on aika helppo uskoa, että iv mopo addiktoi todella rankalla tavalla.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Morfiini depottableteissa on sen verran muuta skeidaa, että lienee p.o. tai per rectum olla ainoita järkeviä käyttötapoja niille.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

OnnenVarjot wrote:Morfiini depottableteissa on sen verran muuta skeidaa, että lienee p.o. tai per rectum olla ainoita järkeviä käyttötapoja niille.
Ei kannata joo muuta kun murskata, liouttaa kunnolla nesteeseen ja nauttia suun kautta tai rektumiin.

Pitää olla 1µ rengasfilttereitä, jos meinaa edes yrittää erottella pillereistä turvallisesti piikitettävää liuosta.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Testattu sitten 20mg mopoa, ensin 10mg I.V. ja 10mg rektaalisesti. Kyllähän se nyt vähän humahti, mutta nousut oli melkoista polkupyörän talutusta ylämäkeen. Buustin melko heti pluggaamalla, jolloin iski melko voimakas sedaatio, muttei mainittavaa euforiaa. Sedaatioon saattoi myös vaikuttaa joskus 8h syöty 20mg diatsepaamia sekä monta valvottua yötä. Huoleton olo siitä kyllä tuli, mutta heti tuli tylsää. Tekeminen ei inspannut, paikoillaan makoilu oli kuin intissä rötväilyä lomatarkastusta venaten.

Liian pieni dose? Olenko immuuni? Tolea minulla ei ole, mutta 600mg tramalia jyrää tämän sekä intensiteetin että euforian puolesta 6-0. :/ Mitä helvettiä?

Ainakaan neitosella, joka aineen administroi ei itsellään tunnu olevan mitään valittamista. Ihan yhtä nätisti meni senkin suoniin, mutta se kuolaa tuossa eikä osaa oikein puhua. Itse taas voisin vaikka mennä poliisikuulusteluun tai käydä rippikoulussa toistamassa lähetyskäskyn.

Ens kerralla kait sit lisää.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Joo. 10mg on kohtuullisen pieni annos. Kunnon nousut tulee, kun ottaa kerralla tarpeeksi. Testaisin sellaiset 20-30mg seuraavaksi.

Voit suhteuttaa halutun määrän sulle sopivaan oksikodoniannokseen. IV morfiini on n. 1.5 kertaa tehokkaampaa kun syöty oksikodoni.
zerk

Post by zerk »

Kokemukseni mukaan mopon nousut iv:nä on järjettömän intensiiviset ja euforiset - mun kohdalla huomattavasti miellyttävämmät kuin oksikodonilla. Muuta mun suoniin ei sitten olekaan sairaalassa tungettu ja muuten iv-kokeiluthan rajoittuu tuohon yhteen mopokertaan.

Se täytyy kyllä sanoa, että iv mopo on huomattavan erilaista verrattuna oraaliseen. Tuntuu siltä, että siinä olisi jotain muutakin kuin se hyötyosuuden ero. Oxyllä ero ei ole läheskään noin suuri tuohon suhteutetuilla annoksilla. Olisi aika vaikea tilanne jos mopoa olisi jatkuvasti käsillä ja siihen olisi varaa, kun tietää huonon oraalisen hyötysuhteen ja iv nousut sekä vaikutuksen. Olisi aika helppoa narkahtaa mopon iv-käyttöön oikein kunnolla.