Miten teilläpäin kohdellaan esim. kotirosvoja? Entäs rottia (ainakin mulle rotta meinaa tyyppiä joka kusettaa kaupoissa tai ottaa jotain velaksi ilman aikomustakaan maksaa niitä) tai vasikoita? (tässäkin puhutaan nimenomaan siis ihmisestä joka vasikoi kaverin, ei kukkahattutädeistä jne.)
Ainakin täällä Kainuussa ei paljoo armoa anneta. Sormia leikellään harvoin mutta nyrkit ja puukot kyllä heiluu, yleensä uhri on kyllä ansainnut kohtelunsa. Itse en väkivaltaa kannata mutta kyllä se joskus on vaan ainoo keino opettaa tapoja tollasille nilkeille.
Tämä aihe tuli mieleen kun tässä odotellaan tällä hetkellä poliisia kyläilemään meillä erään kusipään takia. Juttu sai alkunsa kun ostettiin tältä tyypiltä todella kallista vauhtia (70e/g!) 1g, mutta kotona huomattiin että puolet on menny jätkän omaan suoneen. Monta kuukautta sitten kyseltiin rahaa takasin ja eipä niitä tietenkään kuulunut. Jännästi sillä tyypillä on kuitenki varaa olla ihan sekasin koko ajan..
Noh, viime perjantaina sitten huomattiin tämä tyyppi ja avomieheni huusi tälle että tulee käymään jutulla. Sitten se tuli ja mieheni kysyi onko tällä rahaa. Vastaus oli ei joten mieheni veti sitten tyyppiä turpaan pari kertaa ja sitten vaan lähdettiin jatkamaan matkaa kotia kohti.
Sitten joku muija soitti miehelleni että tämä paskiainen on soittanut poliisille. Jouduttiin sitten purkamaan kasvatusvermeet kämpästä ku luultiin että ne tulee heti hakemaan.
Tiedän, ei tollasen takia mitään kotietsintää tehdä, mutta yksi tietty poliisi riivaa meitä ja hommaa etsintäluvat jos näkee pienimmänkin merkin missään että meillä kasvatellaan. Parempi pelata varman päälle...
Voitte arvata että me ollaan aika vihaisia ko. hemmolle tällä hetkellä. Nyt ollaan kerrottu kaikille että tämä heppu on vasikka ja jos se tulee vastaan niin auta armias että se saa turpiin. Velka tietenkin kasvoi korkoa ainakin puolella perintävaivan takia.
Kajaanissa tapahtuu paljon väkivaltajuttuja. Usein kyseessä on huumeidenkäyttäjien välienselvittely ja melkein aina uutisissa olevat henkilöt on mulle tuttuja. Onko täällä enemmän rottia kuin muualla vai kohdellaanko niitä vaan ankarammin? Kertokaa minulle!
(Ja tähän nyt vielä vakio: SoriJosTämmönenOnJoEnLöytänytMinäAinakaanVaiEnköOsaaKäyttääHakuaKunnolla)