rotat, vasikat ja muut kivat eläimet

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
MaryDoe
Psykonautti

rotat, vasikat ja muut kivat eläimet

Post by MaryDoe »

Keskustelua ihmisistä joilla aineiden käyttö on mennyt ihan liian pitkälle. Tarkoitan nyt semmosia tyyppejä jotka on valmiita kusettamaan kavereitaan ja myymään mummonsa huumeiden takia.

Miten teilläpäin kohdellaan esim. kotirosvoja? Entäs rottia (ainakin mulle rotta meinaa tyyppiä joka kusettaa kaupoissa tai ottaa jotain velaksi ilman aikomustakaan maksaa niitä) tai vasikoita? (tässäkin puhutaan nimenomaan siis ihmisestä joka vasikoi kaverin, ei kukkahattutädeistä jne.)

Ainakin täällä Kainuussa ei paljoo armoa anneta. Sormia leikellään harvoin mutta nyrkit ja puukot kyllä heiluu, yleensä uhri on kyllä ansainnut kohtelunsa. Itse en väkivaltaa kannata mutta kyllä se joskus on vaan ainoo keino opettaa tapoja tollasille nilkeille.

Tämä aihe tuli mieleen kun tässä odotellaan tällä hetkellä poliisia kyläilemään meillä erään kusipään takia. Juttu sai alkunsa kun ostettiin tältä tyypiltä todella kallista vauhtia (70e/g!) 1g, mutta kotona huomattiin että puolet on menny jätkän omaan suoneen. Monta kuukautta sitten kyseltiin rahaa takasin ja eipä niitä tietenkään kuulunut. Jännästi sillä tyypillä on kuitenki varaa olla ihan sekasin koko ajan..
Noh, viime perjantaina sitten huomattiin tämä tyyppi ja avomieheni huusi tälle että tulee käymään jutulla. Sitten se tuli ja mieheni kysyi onko tällä rahaa. Vastaus oli ei joten mieheni veti sitten tyyppiä turpaan pari kertaa ja sitten vaan lähdettiin jatkamaan matkaa kotia kohti.
Sitten joku muija soitti miehelleni että tämä paskiainen on soittanut poliisille. Jouduttiin sitten purkamaan kasvatusvermeet kämpästä ku luultiin että ne tulee heti hakemaan.
Tiedän, ei tollasen takia mitään kotietsintää tehdä, mutta yksi tietty poliisi riivaa meitä ja hommaa etsintäluvat jos näkee pienimmänkin merkin missään että meillä kasvatellaan. Parempi pelata varman päälle...

Voitte arvata että me ollaan aika vihaisia ko. hemmolle tällä hetkellä. Nyt ollaan kerrottu kaikille että tämä heppu on vasikka ja jos se tulee vastaan niin auta armias että se saa turpiin. Velka tietenkin kasvoi korkoa ainakin puolella perintävaivan takia. :D

Kajaanissa tapahtuu paljon väkivaltajuttuja. Usein kyseessä on huumeidenkäyttäjien välienselvittely ja melkein aina uutisissa olevat henkilöt on mulle tuttuja. Onko täällä enemmän rottia kuin muualla vai kohdellaanko niitä vaan ankarammin? Kertokaa minulle!

(Ja tähän nyt vielä vakio: SoriJosTämmönenOnJoEnLöytänytMinäAinakaanVaiEnköOsaaKäyttääHakuaKunnolla)
sxoxyvg
OD

Re: rotat, vasikat ja muut kivat eläimet

Post by sxoxyvg »

Image
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Mä oon kristitty ja only god can judge. Voin sikailla ja vetää kaikki vituiksi. Viimisellä hetkellä anon armoo Jeesukselta ja pääsen taivaaseen.
pirun hyvä nuolla kuorena
Uke
LD50

Post by Uke »

Kukaan tälläsistä ihmisistä ei tykkää, kukaan ei myönnä olevansa, mutta kaikki näitä tuntee monia ja jopa pitäävät kavereinaanki. Omituisessa maailmassa elämme voisin sanoa.

On tullu maksettua oppirahoja rankalla kädellä nilkeille, mut eipä noita nykyää enää tuu vastaa ihan kauheesti.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

sxoxyvg wrote:Image
Sieltähän se löyty Aija juu, Keljonkankaalta juu...
Jotku ne vaan koittaa tai luulee pääsevänsä vähemmällä kun vasikoivat kiinni jäädessään.
Onko siitä sitten oleellista hyötyä niin?
Taikka koppiin joutuessaan alkaa laulamaan kun hiki alkaa valua. Taikka ei vaan kestä kantti sitä 2 x 4 metrin laatikossa olemista.
Tai luulevat pääsevänsä nopeammin pois kun kertovat heti kaiken suoraan mitään lisäämättä mitään siihen totuuteen muuttamatta.
Hah!

Ihan vaan periaatteen linjalla menty, minulle entuudestaan tuntematon henkilö kännissä baarissa sekä kaiken kiistän vaik ois todisteet nenän edessä...
Ja toiminut tähänkin päivään asti. Vinkkinä vaan annan teille...
Itte oon soppani keittänyt ja niin myös kissalan pojille laitoksella asiani esittänyt.
Muita siihen juttuun mukaan vetämättä taikka asiaan mitään lisäämättä...

Voipi löytää ittensä sitten laukusta/montulta ja terveillä jaloilla kun on huomattavasti helpompi kävellä...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Täällä päin yleensä nuo rottailijat ja vasikat hoidellaan nyrkin avuin. Ei niin isoja piirejä kuitenkaan täällä pyöritetä, että tarvitsisi sen enempiin toimenpiteisiin alkaa. Ikävää kyllä silti on huomata se, että myös omasta kaveripiiristänikin löytyy näitä molempia eläimiä..heitä on silti ikävä kyllä siedettävä koska he ovat ystäviä..tai no..ystäviä ja ystäviä
Periaatteet perustana, totuus selustana.
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

Tälläisiä asioita ei ratkaista kuin sillä että huumeet laillisestetaan ja kaikki saavat tasapuolisesti käyttää huumeita. Kieltolain synkimpiä puolia on juurikin moraalikato.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
taikapoika
Psykonautti

Post by taikapoika »

siis suurin osa rikollisista on idiootteja jotka toimii ajattelematta, itse en ymmärrä pointtia tehdä rikoksia joista jää kiinni tai niistä ei hyödy. Näihin rikoksiin kuuluu just noi pahoinpitelyt ja sormien katkomiset pikkurahojen takia, olisko kannattanu aloittajankin jättää rottailija pieksemättä. Jos on puskat himassa ja muutenkin poliisin hampaissa kannattais pohtia onko kannattavaa 35e takia riskeerata niiden menetys. Kannattais katsoa peiliin ja muutenkin käyttää vähän järkeä kenen kanssa asioi, ja rotista pääsee eroon kun ne vaan sulkee piirien ulkopuolelle. Itsekin tiedän muutamia idiootteja jotka istuu useamman vuoden kakkua pikkurahojen takia..
ken itsestään luo eläimen, jättää taakseen tuskan ihmisen..
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

http://www.kaleva.fi/uutiset/miehelta-l ... ssa/858918
Tällästä täälpäin jos käyt rottailee kunnolla.

rotta ja vasikka aiheinen dokumentaatio
http://www.kyharitie.fi/?p=42
Last edited by Kosmonautti on Thu 01 Mar 2012, 07:58, edited 1 time in total.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

Jos oltais tiedetty että tämä hemmo on niin typerä että vasikoi niin ois varmaan jääny pieksämättä. Ite jos olisin myynyt jotain ja siitä tulisi tuommosia hankaluuksia nii en kyllä kytille ilmottelis, varsinkaan jos oisin saanut vaan vähän nyrkkiä. Tuommosessa korvanleikkausjutussa ehkä soittasinki jonnekin että saisin sen korvan takas. :D

edit: Mut eipä mun tarvi tollasia pelätä koska mut tunnetaan yhtenä tän kaupungin luotettavimmista tyypeistä, voin aina ostaa jotain velaksi koska aina oon ne hoitanu ajallaan. :)

Mut periaate on se että kaveria, tai oikeestaan ketään ei vasikoida. Tää jätkä meinas muka nostaa syytteen, saa nähä onko niin typerä. Jos se sen tekee nii pitää miettiä että keksitäänkö joku muu riita mistä juttu ois saanu alkunsa vai vajotaanko yhtä alas ku kyseinen mulkku ja kerrotaan että se myi meille piriä. Ihan sama vaikka tulis joku käyttörikos itelle, sehän siitä myynnistä joutuu pahempaan kuseen!
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

^Tee vielä sellaineni ilmoitus et saa törkeän huumaisaine rikoksen. niin saa vasikka olla liskolla linna osastolla.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Kuinka paljon ihmisiä katoaa vuosittain suomessa?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Madmike wrote:Tälläisiä asioita ei ratkaista kuin sillä että huumeet laillisestetaan ja kaikki saavat tasapuolisesti käyttää huumeita. Kieltolain synkimpiä puolia on juurikin moraalikato.
Sanoisin, ettei näitä asioita ratkaista millään. Vaikka huumeet laillistettaisiin, ei niitä riittäisi "tasapuoliseen" jakoon kaikille. Miksi maailmassa yleensäkin esiintyy näitä eläimillisiä ihmisiä? -Siksi, koska kaikkea ei riitä kaikille yhtä paljon. Toki jos köyhät ja rikkaat palautettaisiin kultaiselle keskitielle ns. keskivertokansalaisiksi niin sitten, mutta eipä se koskaan tule toteutumaan, liian ideaalinen tilanne. Ihminen kun on itsekäs laji, minkäs sille mahtaa.
Onneksi kuitenkin sikojen lisäksi on myös hyviä tyyppejä, jotka maksavat vaikka omistaan, jos rahat menee esim. säädöissä jonkun muun kännireissuun tms. Siellä missä on pahaa, on myös hyvää.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
Uniyano
Psykonautti

Post by Uniyano »

mauseri wrote:Kuinka paljon ihmisiä katoaa vuosittain suomessa?
Oliko se niin, että 13 ihmistä katoaa Suomessa vuosittain. Pysyvästi.
Image
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

MaryDoelle että ainakin Kainuun suuresta PÄÄKAUPUNGISTA löytyy, rottia, kotirosvoja ja mitähän muita, paskat fiilikset jääny sieltä.. Saattanuppa sinuunki törmätä, eipä kyllä kasvoista tunnista, vaikka mieleen ois kyl jääny ;) Mutta kyllähän noita elukoita kaikkialta löytyy, siellä päin siis majottelin vähä päälle vuoden.
MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

hideo wrote:MaryDoelle että ainakin Kainuun suuresta PÄÄKAUPUNGISTA löytyy, rottia, kotirosvoja ja mitähän muita, paskat fiilikset jääny sieltä.. Saattanuppa sinuunki törmätä, eipä kyllä kasvoista tunnista, vaikka mieleen ois kyl jääny ;) Mutta kyllähän noita elukoita kaikkialta löytyy, siellä päin siis majottelin vähä päälle vuoden.
Joo mä sijaitsen juuri siellä ja oon huomannut. Kerran jouduin itekin kurittamaan yhtä kotirosvoa koska tämä oli naispuolinen ja porukassa kaikki muut oli miehiä eivätkä kehanneet olla väkivaltaisia sitä kohtaan, kun akanhakkaajia ei täällä pidetä sen hienompina ihmisinä... (Kauheeta ku näistä viesteistä joku varmaan saa semmosen kuvan että mä oon joku wannabe-kovis :D Oikeesti oon oikein ystävällinen ihminen)

Kannattaa muuten tuntea pari väkivaltaista hullua tommosten tyyppien takia. Tämmöistä heiveröistä tyttöä on helppo kusettaa kun ei tarvi paljo turpiinvetoa pelätä. (tai ainakaan että se tekisi kipeää) Sitten sellasen hullun kaverin seurassa "vähän ohimennen" mainitsee että: "Perskele sais tuokin maksaa velat." Nii alkaa hirvee: "MITÄ? Paljo se on velkaa, mitä se teki?" Ja parin päivän päästä säikähtänyt rotta tuo kusettamansa rahat kiltisti kouraan! ;) Tällöin hommasta päästään ilman väkivaltaa kun näiden tyyppien ei tarvitse kun vähän karjaista että nyt maksahan ja vähän äkkiä nii rotat on jo ihan paska housussa. :)

Offtopic: Hideo, mulla oli ennen rastat melkei vyötärölle asti, muistatko mua sen näkösenä?
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Ei kyllä mieleen tule että oisin nähny.. varmaan olis parempi ollu tutustua suhun ku niitten kenen kaa hengasin. :D (n. 5 tyyppiä)
Vitun narisia nistit, varmasti tiiät mutta mitäpä sitä enempää juoruileen. Kerran sieltä sain _hyvää_ lirua, seuraavan setin ku hain niin alko jo nukuttamaan :D, että semmosta, mutta eipä siitä sen enempää.
Yks hyvä puoli oli sielä, ei-käyttäjä-naiset oli kauniita, tosin eihän sussakaan vikaa näyttäs olevan heh :D Mut joo. Se paikka on nähty.
C0H0

Post by C0H0 »

Pyrin välttämään väkivaltaa viimeiseen asti. Jos joku rotta kusettaa paristakympistä enkä saa rahoja takasin niin toimenpide on vaan pistä ignoreen koko henkilö ja sanaa eteenpäin. En näe mitään syytä miksi paristakympistä pitäisi moraa tai nyrkkiä heiluttaa. Yleensä nää kyl kohtaa karmansa ennenpitkään, kun ovat sen verran ongelmaisia että päätyy joko vankilaan (lisko-osastolle) tai jonkun samanhenkisen väkivallanpurkauksen kohteeksi.
tRip
Moderator

Post by tRip »

EI vittu.. aluks kelasin et mikä läppä tää topicci.. tai että oishan noi ihan jänniä lemmikkeinä.

Ohan noita.. ja noita.

Mut kaikki ollaan ihmisiä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
frapathea

Post by frapathea »

Sen enempää aiheeseen puuttumatta (ei oo kokemuksia – en oo niin epätoivoinen, että juurikaan jaksaisin säätää kusipäiden kanssa) ihmettelen kyllä, että aloittusviestin kertomuksessa vaivaudutaan 35 euron takia vetämään jotain jannua köniin... :/ Kantsiskohan tuossa kohden tsekata vähän, että onko elämä nyt ihan kondiksessa ja kannattaisko harkita alan vaihtoa?

Ja ehkä yleisemminki näkemykseni: siin kohtaa ku kaikenkaikkiaan alkaa pyörimään idioottien seurassa (ja lisäyksenä: käyttäytymään sen mukaisesti), ni eiks se olis aika silmät avaava hetki lopettaa se douppaaminen, jos ei sitä yhtään tuon siistimmin osaa hoitaa. :P Vitun amatöörit, just tällaisen porukan takia hyvätapaisillakin huumeidenkäyttäjillä on ikävä leima niskassaan.
Kobe
Psykonautti

Post by Kobe »

Ite oon onnistunu ennalta välttään kaikki arveluttavat tilanteet. Ennemmin jeesaan kaveria velaksi ja ootan velkoja kuukauden ku että kusisin rahani johonki säätöihin joissa on jo alusta asti palaneen paistin elementit ilmassa. Jos joku homma ei tunnu natsaavan helposti tai natsaa olosuhteisiin nähden LIIAN helposti, kannattaa se jättää tekemättä. Tietyt ihmiset vaan ei pääse tavoistaan irti, eikä sillä välttämättä aineiden kanssa mitään tekemistä ole. Ahneus on universaalia ja hyvin harva osaa rahattomana, varsinkin ku rahaa menee sitä taskunpohjalta löytyessään, ennakoida budjettinsa ja sitte ollaanki tekemisissä karhujen kanssa kun ollaan tehty kauppaa väärien ihmisten kanssa. Pitää olla tarkkana tai muuten homma kusee helvetin helposti nilkoille. Surullisinta on ehkä se että tätä julkeaa rahanympärille rakentunutta bisnestä löytyy jokasen substanssin kyljestä. Ja niinki hyödyllinen tavara ku ganjakukka saa aikaseksi viharyöppyjä ja väkivaltaa... Tarkastelkaa ihmistä ja voitte päätellä maksaako se velkansa vai ei.
Don't let the drugs control your life. Live your life, control the drugs. Be like water, take the mould but always be ready to set yourself flow freeeee...
CaptainZ

Post by CaptainZ »

MaryDoe wrote:Keskustelua ihmisistä joilla aineiden käyttö on mennyt ihan liian pitkälle. Tarkoitan nyt semmosia tyyppejä jotka on valmiita kusettamaan kavereitaan ja myymään mummonsa huumeiden takia.
Vähän liian pitkälle on menny niilläkin, jotka puolikkaan pirigramman takia jaksaa ottaa tollalailla pulttia, vetää tyyppejä turpaan ja ottaa ylimääräsiä riskejä virkavallan kanssa. Tommosella käytöksellä ootte ihan samanlaisia rottia kuin ne joita dissaatte täällä.

frapathea wrote:Sen enempää aiheeseen puuttumatta (ei oo kokemuksia – en oo niin epätoivoinen, että juurikaan jaksaisin säätää kusipäiden kanssa) ihmettelen kyllä, että aloittusviestin kertomuksessa vaivaudutaan 35 euron takia vetämään jotain jannua köniin... Kantsiskohan tuossa kohden tsekata vähän, että onko elämä nyt ihan kondiksessa ja kannattaisko harkita alan vaihtoa?
Todellakin! Säälittävää pelleilyä taskurahojen takia. Mitä jos vaan kerrasta feidaisitte tommoset tyypit elämästänne ja hankkisitte esim. elämän?

35 euron gangsterit. Kuulostaa toimintakomedian aiheelta. Onko elokuvakäsikirjoittajia kuulolla?
Last edited by CaptainZ on Mon 05 Mar 2012, 19:33, edited 1 time in total.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

MaryDoe wrote:Kauheeta ku näistä viesteistä joku varmaan saa semmosen kuvan että mä oon joku wannabe-kovis :D
No kyllähän sä oot. Ihan selkeesti.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

Ei tässä tapauksessa se raha ollut se pääasia vaan itse kusettaminen siinä ärsytti. Lisäksi tätä heppua kohtaan oli muutenkin kaunoja sillä hän oli murtautunut meidän hyvän kaverimme asuntoon ja pöllinyt sieltä läppärin, rahaa ja lääkkeitä.

Eipä olla ton jutun jälkeen puhuttu mitään: "Vittu me ollaan kovia, kunnon gangstereita jee!" Oikeastaan tuon väkivallan syitä ois kiva miettiä syvällisemmin. Mieheni pään sisään en pääse ja hän on aika huono puhumaan asioista, joten voin esittää vain kysymyksiä. Onko syynä kosto, vai halutaanko rottaa vain opettaa tavoille? Vihan purkaminenkin voi olla kyseessä, koska hän on kokenut paljon kovia. Vai onko syynä sittenkin kasvatus? Minulle aina pienenä isä puhui että: "Menehän tyttö karateen niin voit hakata poikia!" (Mitä vittua miksi pitäisi hakata ilman syytä? :D) Kai se meinasi oikeesti itsepuolutustaitoja. Voiko väkivalta olla verissä? Äitini kertoi jostain lehtijutusta jonka mukaan joskus satoja vuosia sitten Kainuuseen ja Lappiin olisi karkotettu kaikenlaisia murhaajia ja ryöväreitä ja mehän ollaan niiden jälkeläisiä.

Ehkä sitten täällä korvessa on vain vähän erilainen kulttuuri. Mutta tiedän että tommosissa porukoissa ei kannata liikkua. Onneksi ei tarvitse itsellä pelätä että joutuu väkivallan kohteeksi. Hommat pitää hoitaa rehellisesti niin kaikilla on hyvä mieli. :)

Edit: Paukun kanssa säätäessä näitä juttuja tapahtuu tosi harvoin. Pitäisi lopettaa kaikki muut niin pääsis eroon noista kunnon nisteistä. Ja nyt kun miettii niin empä ole kuullut että paukkuvelkoja olisi hoidettu väkivallalla.. Onneksi parhaat ystävät on just luotettavia pajapäitä ja nää pahemmat heebot enemmänki vaa tuttuja.
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

MaryDoe on oikeesti ihan söpö ja kiva ja herkkis tyttö. ei yhtää pahis. ;)
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Niinhän se menee että ikinä ei vasikoida.
En muista on hyvä repliikki..
CaptainZ

Post by CaptainZ »

anaganja wrote:Niinhän se menee että ikinä ei vasikoida.
En muista on hyvä repliikki..
Toi on hyvä periaate, mutta sen pitävyyden näkee vasta siellä kyttiksellä. Kaveri paasas mulle aikoinaan, että ikinä ei sit sanaakaan jos koppiin joutuu. Eräänä kauniina päivänä se joutui sinne koppiin, ja se raukka murtui sen kolmen päivän kuluessa ja lauloi kuin lintunen. Sillä meni elämä aivan uusiks, joutui vaihtamaan asuinpaikkaa jne.

Ite en oo joutunu huumeista tekemisiin poliisin kanssa, vaan muista syistä. Mun kantti kesti, että mitään ja ketään en puhunut. Syytettä ei koskaan tullut. Näin sen pitikin mennä.
zerk

Post by zerk »

Väkivalta on yksi hyvä syy olla liikkumatta narkkiporukoissa...

Väkivallan tulis imo olla se vihoviimeinen vaihtoehto, tollasten velkojen perinnässä en pidä sitä lainkaan hyväksyttävänä. Sain sellaisen kuvan, että sun mieheltäs se mopo on kaikkein pahiten karannut käsistä jos turpaanveto on se ratkaisu ongelmiin.

Anyway, kun en mainitunlaisissa nistipiireissä pyöri niin harvemmin tällaisiin ongelmiin törmään. Jos vähänkään käyttää järkeä, kun valitsee kenen kanssa asioi niin ongelmien pitäisi olla aika harvinaisia. Ja jos on niin epätoivoinen, että idioottien kanssa on pakko asioida niin ehkä sitä omaa douppaamistaan voisi tarkastella hetkisen ja miettiä uutta suuntaa.

frapathea wrote: Vitun amatöörit, just tällaisen porukan takia hyvätapaisillakin huumeidenkäyttäjillä on ikävä leima niskassaan.
Pirun hyvin sanottu.
FlyingH

Post by FlyingH »

Isompien velkojen ollessa kyseessä ei tosiaan ensimmäisenä mennä vetään turpaan yms.
Vaikee se on tehdä töitä ja maksaa takas jos on polvilumpiot paskana.

AP:n tarina näytti olevan vaan yleistä sekoilua hörhöilyä...
testeri420
OD

Post by testeri420 »

frapathea wrote:Sen enempää aiheeseen puuttumatta (ei oo kokemuksia – en oo niin epätoivoinen, että juurikaan jaksaisin säätää kusipäiden kanssa) ihmettelen kyllä, että aloittusviestin kertomuksessa vaivaudutaan 35 euron takia vetämään jotain jannua köniin... :/ Kantsiskohan tuossa kohden tsekata vähän, että onko elämä nyt ihan kondiksessa ja kannattaisko harkita alan vaihtoa?

Ja ehkä yleisemminki näkemykseni: siin kohtaa ku kaikenkaikkiaan alkaa pyörimään idioottien seurassa (ja lisäyksenä: käyttäytymään sen mukaisesti), ni eiks se olis aika silmät avaava hetki lopettaa se douppaaminen, jos ei sitä yhtään tuon siistimmin osaa hoitaa. :P Vitun amatöörit, just tällaisen porukan takia hyvätapaisillakin huumeidenkäyttäjillä on ikävä leima niskassaan.
Indeed. Eipähä tuoho voi oikei muuta lisätä.

Typerää hankkia turhia tuomioita jonku äkypäkyn takia joka on 35e velkaa. esimerkkinä vaan.

"Vitun amatöörit, just tällaisen porukan takia hyvätapaisillakin huumeidenkäyttäjillä on ikävä leima niskassaan."
Indeed. Joo ei o nykyää tietookaa nuorilla vanhaliito säännöistä... Näköjään. Valitettavasti.
Mutta kukapa niitä ois opettanu niille jos ei oo "opettajia"...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.