MDMA
-
Touchet
- Moderator
Re: MDMA
Mua nyt lähinnä kiinnostaa ne käyttökokemukset, eikä ilman orgoniittipitoisuudet tai relativistiset kannanotot.
Miten ~150 mg MDMA:ta vertaantuu ~300 mg:n tai ~500 mg:n annoksiin? Mitä suurempaa annosta käytettäessä tavoitellaan?
Miten ~150 mg MDMA:ta vertaantuu ~300 mg:n tai ~500 mg:n annoksiin? Mitä suurempaa annosta käytettäessä tavoitellaan?
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Psychonautilus
Parempaa oloa tavoitellaan juu, mutta ainakin itselläni jossain viimeistään n. 300-350mg kohdalla kulkee raja, jolloin epämiellyttävät sivuvaikutukset alkavat lisääntyä, eivätkä toivotut vaikutukset enää voimistu paljoa - tai ainakaan siinä suhteessa, että kannattaisi ottaa lisää. Isommilla doseilla alkaa näkö väristä, hikoiluttaa hitosti, oksettaa, ja tulee yleensä melkoset laskut (sekä monesti päivän-pari seuraava pieni depressio).Kottonmouth wrote:Parempaa oloa?ja mämmissä ainakin minulla otettu annos on ollut suoraan verrannollinen esimerkiksi ja varsinkin euforian määrään.
Yleensä jo joku 200mg on ihan passeli mulle.
-
Touchet
- Moderator
Okei. Eli 500 mg doussilla euforian määrä on kolminkertainen ja 300 mg doussilla tuplasti kovempaa verrattuna 150 mg annokseen?
En mä kyllä periaatteessa nää mitään estettä tuollaisten määrien kiskomiselle. Olen vain ollut siinä käsityksessä, että se ei erityisemmin tuo mitään uutta peliin.
Monet vanhat viisaat Shulginia ja Erowideja myöten ovat kuitenkin korostaneet, että MDMA:ta annostellessa on olemassa tietynlainen sweet spot, jonka yli mentäessä mitään uniikkeja piirteitä ei enää tule esiin. Olin kelaillut, että katto tulee vastaan esimerkiksi siitä syystä, koska reseptorit sekä kuljettajaproteiinit saturoituvat ja autoreseptorien stimulaatio johtaa signaaleja välittävien väylien alasajamiseen. Mutta onhan tuo logiikka vähän ontuvaa ja myönnän näkemykseni olevan puutteellinen.
Tutkimusdataa nopeasti vilkaisemalla voisin ajatella 300 mg MDMA-doussin vastaavan stimulanttivaikutukseltaan sellaisia ~225 mg annoksia 4-fluoroamfetamiinia bufedronilla boostattuna, joita olen kyllä händläillyt ihan mielelläni myös psykedeelien kera nautittuna.
Miksköhän MDMA:ta ei ole koskaan tehnyt mieli ottaa enempää kuin 150 mg? Kai mulle on tullut melko kärähtänyt olo siitä aina. Viimeks kyllä tuli sellainen fiilis, että voisi ottaa toisen samanmoisen, kun alkoi vaikutus laskemaan. Tunnin päästä kelailin jo, että onhan niitä parempiakin huumeita.
En mä kyllä periaatteessa nää mitään estettä tuollaisten määrien kiskomiselle. Olen vain ollut siinä käsityksessä, että se ei erityisemmin tuo mitään uutta peliin.
Monet vanhat viisaat Shulginia ja Erowideja myöten ovat kuitenkin korostaneet, että MDMA:ta annostellessa on olemassa tietynlainen sweet spot, jonka yli mentäessä mitään uniikkeja piirteitä ei enää tule esiin. Olin kelaillut, että katto tulee vastaan esimerkiksi siitä syystä, koska reseptorit sekä kuljettajaproteiinit saturoituvat ja autoreseptorien stimulaatio johtaa signaaleja välittävien väylien alasajamiseen. Mutta onhan tuo logiikka vähän ontuvaa ja myönnän näkemykseni olevan puutteellinen.
Tutkimusdataa nopeasti vilkaisemalla voisin ajatella 300 mg MDMA-doussin vastaavan stimulanttivaikutukseltaan sellaisia ~225 mg annoksia 4-fluoroamfetamiinia bufedronilla boostattuna, joita olen kyllä händläillyt ihan mielelläni myös psykedeelien kera nautittuna.
Miksköhän MDMA:ta ei ole koskaan tehnyt mieli ottaa enempää kuin 150 mg? Kai mulle on tullut melko kärähtänyt olo siitä aina. Viimeks kyllä tuli sellainen fiilis, että voisi ottaa toisen samanmoisen, kun alkoi vaikutus laskemaan. Tunnin päästä kelailin jo, että onhan niitä parempiakin huumeita.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
Petri6
- OD
Jotenkin olen ollut samassa uskomuksessa ja kertomukset yltiöpositiivisista vaikutuksista 0,5g annoksilla pistävät ensimmäiseksi epäilemään käyttäjän aineen puhtautta ja seuraavaksi reseptorien kuntoa. Toivottavasti tästä nyt ei kukaan ota itseensä, tarkoituksena ei ole kuitenkaan aloittaa mitään "mun mämmi on varmasti putsia, kaveri on kemian proffa ja teki sen huippuvarustellusa labrassaan" -keskustelua.Touchet wrote:Okei. Eli 500 mg doussilla euforian määrä on kolminkertainen ja 300 mg doussilla tuplasti kovempaa verrattuna 150 mg annokseen?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Dexma
- Moderator
Kuinka muuten oikeasti puhtaaksi toi mämmi pystytään valmistamaan osaaks kukaan arvioida?
Ite oon tosi heikko jotenkin mämmin kanssa. Nopeasti saan pahan olon siitä, ja tossa oli yhtä settiä joka täysin mämmiltä tuntui, mutta jos otin sitä sellaisen 80 mg, niin oli sellainen tunne, että vähempikin olisi riittänyt nousujen kohdalla. (tässä kohtaa kyllä mulla on aina nauseat aika kovilla mämmissä) Sitten samaa mämmiä jos otin ite 120 mg (muistaakseni) niin laattasin koko sen hektisimmän toimitusajan... Sinällään ihan hyvä olo oli, mutta joutu juokseen vessassa niin hieman vitutti.
Feya veti samaa mämmiä kyllä ilman mitään ongelmia.
Itelle mämmi on sellainen josta nykyään oikein pursuaa nuo negatiiviset sivuvaikutukset ja varsinkin nousut on yleensä erittäin epämukavat... Ennen mämmi oli jotain ihmeellistä, estoja poistavaa ja chilliä makoilua puhasta euforiaa, nykyään pidemmälti sellaista varo ettet oksenna kesken halailun menoa...
Ite oon tosi heikko jotenkin mämmin kanssa. Nopeasti saan pahan olon siitä, ja tossa oli yhtä settiä joka täysin mämmiltä tuntui, mutta jos otin sitä sellaisen 80 mg, niin oli sellainen tunne, että vähempikin olisi riittänyt nousujen kohdalla. (tässä kohtaa kyllä mulla on aina nauseat aika kovilla mämmissä) Sitten samaa mämmiä jos otin ite 120 mg (muistaakseni) niin laattasin koko sen hektisimmän toimitusajan... Sinällään ihan hyvä olo oli, mutta joutu juokseen vessassa niin hieman vitutti.
Feya veti samaa mämmiä kyllä ilman mitään ongelmia.
Itelle mämmi on sellainen josta nykyään oikein pursuaa nuo negatiiviset sivuvaikutukset ja varsinkin nousut on yleensä erittäin epämukavat... Ennen mämmi oli jotain ihmeellistä, estoja poistavaa ja chilliä makoilua puhasta euforiaa, nykyään pidemmälti sellaista varo ettet oksenna kesken halailun menoa...
-
Hz0
- Apteekki
Itsellä on sama, joskus iskee semmoinen kuvotusfiilis ja tuntuu että tulee paskat housuun ku pumppu hakkaa. Mutta se menee kyllä ohi. Pienen mdma dosen kanssa ei mitään ongelmaa.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Mushru
- Moderator
Mullakin tulee toi kuvotusfiilis. Nousuissa täytyy koko ajan varoa ettei liiku,kun tuntuu koko ajan että oksennus tulee.
Pahanolon tasottelua koko ajan,ja viimeistään laskuissa täytyy juosta oksentamaan.
Nesteytyksestä aina huolehdittu. Candyflipin kans ei ollu yhtään pahoinvointia.
Mä oon tosin muutenkin herkkä pahoinvoinnille...
Mut aika plusmiinusnolla meininkiä,kyllä se euforia ylittää sen pahoinvoinnin,ja kyllähän siinä vaiheessa,kun vaikutukset on huipussaan,
oksetus ei haittaa laisinkaan. Onhan se sen arvoista,mut oishan se mukavaa nauttia siitä fiiliksestä ilman,että oksennus kurkkii jatkuvasti.
Ehkä joskus ihme tapahtuu ja pahaa oloa ei ilmene.
Seurassa olevalla ei oo ollu minkäänlaista pahoinvointia samasta mämmistä.
Ja puhun 100-150mg annoksista joita olen nauttinut.
Pahanolon tasottelua koko ajan,ja viimeistään laskuissa täytyy juosta oksentamaan.
Nesteytyksestä aina huolehdittu. Candyflipin kans ei ollu yhtään pahoinvointia.
Mä oon tosin muutenkin herkkä pahoinvoinnille...
Mut aika plusmiinusnolla meininkiä,kyllä se euforia ylittää sen pahoinvoinnin,ja kyllähän siinä vaiheessa,kun vaikutukset on huipussaan,
oksetus ei haittaa laisinkaan. Onhan se sen arvoista,mut oishan se mukavaa nauttia siitä fiiliksestä ilman,että oksennus kurkkii jatkuvasti.
Ehkä joskus ihme tapahtuu ja pahaa oloa ei ilmene.
Seurassa olevalla ei oo ollu minkäänlaista pahoinvointia samasta mämmistä.
Ja puhun 100-150mg annoksista joita olen nauttinut.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Dexma
- Moderator
Candyflipissä mullakin on ollut ihan jees meno... mut saattoi olla silloin ehkä vähän heikompaa madmaa tai tiiä häntä... silloin otin jotain 150 mg...Mushru wrote: Candyflipin kans ei ollu yhtään pahoinvointia.
.
En tiiä, pitäis ehkä kokeilla joku 50 mg ensi kerralla vain. Ei siit mämmistä pääse kauheesti nauttiin niistä terapeuttisista empatia fiiliksistä, kun yrittää sanoa jotain mut puskee oksennusta ulos vain.
-
kokomo
- Tuppisuu
Mullakin nousuissa korkeimmasa vaiheessa päässä pyörii nii kovasti, ihan ku ois jossai hullussa huvipuistolaitteessa ni kyl pieni laatta lentää mut sen jälkee olo on mitä mahtavin.
aamulla oli nii hyvät fiilikset et ois tehny mieli maata laattialla ja itkee ilosta 
EDIT ton mun 0,3 ilan jälkee vielä tänää aika alakulosena ja herkällä päällä.. Maanantaina tais vähä itkuki tulla, vähä normaalista poikkeeva perus maanantaimasista keskiviikkoon asti kestäneenä...Eipä tehny mieli keskittyä mihinkään puhumattakaan siitä että ois siihen ees kykeneväinen.. Kuuluu asiaan ja eteenpäi mennää
pientä breikkiä kyl pitää nyt pitää ettei tao päähän mitää isoo reikää.. MDMA n laadusta en myöskään ala väitteleen ku tiiä asiasta hölkäsen pöläystä mutta todetakseni se oli Hyvää, siis hyvää meikäläiselle
ja vielä loppuun varmuudenvuok "etko mieti mitä vedät" kommentteja varten ottamani aine oli kyllä mämmiä .. peace
EDIT ton mun 0,3 ilan jälkee vielä tänää aika alakulosena ja herkällä päällä.. Maanantaina tais vähä itkuki tulla, vähä normaalista poikkeeva perus maanantaimasista keskiviikkoon asti kestäneenä...Eipä tehny mieli keskittyä mihinkään puhumattakaan siitä että ois siihen ees kykeneväinen.. Kuuluu asiaan ja eteenpäi mennää
Last edited by kokomo on Thu 08 Mar 2012, 00:07, edited 1 time in total.
We All Know What Is Best To Us, It's Different How You Use It
-
porter
Itsellä ainakin on suuri ero 150-300-500 milligramma annoksien eroilla, testattu ja todettuPetri6 wrote:Jotenkin olen ollut samassa uskomuksessa ja kertomukset yltiöpositiivisista vaikutuksista 0,5g annoksilla pistävät ensimmäiseksi epäilemään käyttäjän aineen puhtautta ja seuraavaksi reseptorien kuntoa. Toivottavasti tästä nyt ei kukaan ota itseensä, tarkoituksena ei ole kuitenkaan aloittaa mitään "mun mämmi on varmasti putsia, kaveri on kemian proffa ja teki sen huippuvarustellusa labrassaan" -keskustelua.Touchet wrote:Okei. Eli 500 mg doussilla euforian määrä on kolminkertainen ja 300 mg doussilla tuplasti kovempaa verrattuna 150 mg annokseen?
-
Mushru
- Moderator
Mua kiinnostais kuulla vähän enemmän et millä tavalla se ilmenee?porter wrote: Itsellä ainakin on suuri ero 150-300-500 milligramma annoksien eroilla, testattu ja todettu
Ihan mielenkiinnost ja ois kiva kuulla jotain muutakin vastaukseks kuin ''Se on euforisempaa''.
Koska kyl mä sen hiffaan että euforian määrä lisääntyy annoksii nostaes mut kai siinä ilmenee muitakin vaikutuksia?
Oliks fyysinen olo millä tavalla eroava pienempiin annoksiin,millaset laskut ja etenkin että mites seuraavat päivät? Jne.
Jotain kuvailuu.
Ja siis mullahan on jo uumoilut mut ois silti kiva kuulla jengilt vähän tarkempaa infoo....
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
peijjoona
- Psykonautti
Teen pari keissi esimerkkiä havainnollistamaan, ja toivottavasti tuomaan jotain vastauksia kysymykseesi mushru!
Keissi 1. Fiktailin itelleni 0,5g jauhemaista madmaa(ulkonäöstä päätellen olen kiskonut puhtaampia/parempia) messiin reiveihin. Kiskoin ekana 0,35 ja sen jälkeen loput noin 2h ekojen ottamisesta. Bodyload moisella annoksella on erittäin suuri, leuka hakkaa ainakin itsellä kuin konekivääri, mut saahan sitä kontrolloituu kummiski ettei nyt ihan hampaitaan pillaa. Euforia on niin valtava, etten itten jaksa häiriintyä pienestä pahoinvoinnista. Tohon päälle heitin vielä yhen putzin punasen timzun, jonka resulttina vetäsin kunnon spontaaanin purgen. Sen jälkeen olo oli taas kevyt ja erittäin sähköinen. Energiaahan noilla annoksilla mulla piisaa loputtomasti, ja täytynee myös mainita, että kombotan aina hatsia kaiken kanssa, joten se varmaan osaltaan tasaa ja rauhoittaa mielentilaa. Näkökenttä boostaillessa( varsinkin timantin jälkeen) muuttui toviksi ihan täriseväksi fraktaalimössöksi, ja lieviä hallujakin tuli nähtyä. Tamppasin lopulta aamuun asti ja olin niin loppuun palanut, että pirikään ei enää pitänyt hereillä. Seuraavina parina päivinä llievää jäätöä olotilassa, mikään ei suuremmin kiinnosta oikeen mitenkään. En koe kovinkaan negatiivisena asiana tuon reissun laskuja.
Keissi 2. Otin uutenavuotena tykeimmän näköistä ruskeeta kivikovaa kristallii mitä oon ikinä nähny 0,3g kerralla( en olisi edes uskaltanut ottaa enempää). Hatsia ja viinaa ahkerasti illan aikana, ja nousut kesti about sen 3h, jolloin vain leuat jauhaen velloin sohvalla, nauttienn frendien keskusteluista ja musiikista ja ite aina välillä osallistuen mitä mielenkiintoisemmilla välikommenteilla. Sit yöl kaupungille ja baariin, rupes jo laskemaan ja lähettiinki sit osan porukasta kanssa takas kämpille hiisailemaan ja tipahtamaan. Tuo oli jo sen verran stydi annos tolla kamalla,että suu oli suht haavaumilla seuraavana päivänä, ja välillä tuli fiiliksiä ihan kulman takaa, että tekis mieli about itkeä vaikkei oo mtn syytä:D. Mut sitäkin kesti vaan pari päivää, koen ton mdman avaaman niin paljon kaikkia lukkoja mun päässä, että parin päivän laskut kestää helposti, ku maailma on yhtä täydellisyyttä nousujen aikana:)
Ton jälkeen en oo tyyppaillukkaan madmaa, mielestäni tollasten suht rankkojen kokemusten jälkeen on hyvä antaa aivojen palautua, kyllähän sen niiko pystyy aistii, ettei se ihan täysin 100% terveellistä aivoille ole. Nyt alkaa taas olee jo sellaset fiilikset, että tekis mieli taas vähän nautiskella. Noil doseil mdma > sekzi 100-0.. mut toisaalta seksi ja mdma kombotettuna..huhhuh.
Eli kai sit tiivistettynä ni suosittelen kokeilee rohkeesti tollasia isompiaki annoksia, mut kantsii tottakai nostaa portaitttain pikkuhiljaa, et näkee miten se oma keho reagoi, yksilöitähän tässä ollaan.
*edittinä typot pois
Keissi 1. Fiktailin itelleni 0,5g jauhemaista madmaa(ulkonäöstä päätellen olen kiskonut puhtaampia/parempia) messiin reiveihin. Kiskoin ekana 0,35 ja sen jälkeen loput noin 2h ekojen ottamisesta. Bodyload moisella annoksella on erittäin suuri, leuka hakkaa ainakin itsellä kuin konekivääri, mut saahan sitä kontrolloituu kummiski ettei nyt ihan hampaitaan pillaa. Euforia on niin valtava, etten itten jaksa häiriintyä pienestä pahoinvoinnista. Tohon päälle heitin vielä yhen putzin punasen timzun, jonka resulttina vetäsin kunnon spontaaanin purgen. Sen jälkeen olo oli taas kevyt ja erittäin sähköinen. Energiaahan noilla annoksilla mulla piisaa loputtomasti, ja täytynee myös mainita, että kombotan aina hatsia kaiken kanssa, joten se varmaan osaltaan tasaa ja rauhoittaa mielentilaa. Näkökenttä boostaillessa( varsinkin timantin jälkeen) muuttui toviksi ihan täriseväksi fraktaalimössöksi, ja lieviä hallujakin tuli nähtyä. Tamppasin lopulta aamuun asti ja olin niin loppuun palanut, että pirikään ei enää pitänyt hereillä. Seuraavina parina päivinä llievää jäätöä olotilassa, mikään ei suuremmin kiinnosta oikeen mitenkään. En koe kovinkaan negatiivisena asiana tuon reissun laskuja.
Keissi 2. Otin uutenavuotena tykeimmän näköistä ruskeeta kivikovaa kristallii mitä oon ikinä nähny 0,3g kerralla( en olisi edes uskaltanut ottaa enempää). Hatsia ja viinaa ahkerasti illan aikana, ja nousut kesti about sen 3h, jolloin vain leuat jauhaen velloin sohvalla, nauttienn frendien keskusteluista ja musiikista ja ite aina välillä osallistuen mitä mielenkiintoisemmilla välikommenteilla. Sit yöl kaupungille ja baariin, rupes jo laskemaan ja lähettiinki sit osan porukasta kanssa takas kämpille hiisailemaan ja tipahtamaan. Tuo oli jo sen verran stydi annos tolla kamalla,että suu oli suht haavaumilla seuraavana päivänä, ja välillä tuli fiiliksiä ihan kulman takaa, että tekis mieli about itkeä vaikkei oo mtn syytä:D. Mut sitäkin kesti vaan pari päivää, koen ton mdman avaaman niin paljon kaikkia lukkoja mun päässä, että parin päivän laskut kestää helposti, ku maailma on yhtä täydellisyyttä nousujen aikana:)
Ton jälkeen en oo tyyppaillukkaan madmaa, mielestäni tollasten suht rankkojen kokemusten jälkeen on hyvä antaa aivojen palautua, kyllähän sen niiko pystyy aistii, ettei se ihan täysin 100% terveellistä aivoille ole. Nyt alkaa taas olee jo sellaset fiilikset, että tekis mieli taas vähän nautiskella. Noil doseil mdma > sekzi 100-0.. mut toisaalta seksi ja mdma kombotettuna..huhhuh.
Eli kai sit tiivistettynä ni suosittelen kokeilee rohkeesti tollasia isompiaki annoksia, mut kantsii tottakai nostaa portaitttain pikkuhiljaa, et näkee miten se oma keho reagoi, yksilöitähän tässä ollaan.
*edittinä typot pois
-
porter
Pienemmällä annoksella pystyi tamppaan yms, isommalla annoksella makaat sohvan pohjalla etkä yksinkertaisesti edes pysty nouseen sieltäMushru wrote:Mua kiinnostais kuulla vähän enemmän et millä tavalla se ilmenee?porter wrote: Itsellä ainakin on suuri ero 150-300-500 milligramma annoksien eroilla, testattu ja todettu
Ihan mielenkiinnost ja ois kiva kuulla jotain muutakin vastaukseks kuin ''Se on euforisempaa''.![]()
Koska kyl mä sen hiffaan että euforian määrä lisääntyy annoksii nostaes mut kai siinä ilmenee muitakin vaikutuksia?
Oliks fyysinen olo millä tavalla eroava pienempiin annoksiin,millaset laskut ja etenkin että mites seuraavat päivät? Jne.
Jotain kuvailuu.
Ja siis mullahan on jo uumoilut mut ois silti kiva kuulla jengilt vähän tarkempaa infoo....
Laskut tietysti pahemmat isommalla annoksella. Itse en 100-150mg annoksella itseasiassa huomannut mitään laskuja.
-
Touchet
- Moderator
Tuli syötyä tuossa pinkki pilleri, mikä sisälsi noin sata milligrammaa (GC/MS:n mukaan 105 mg) MDMA:ta. Edellinen kerta (jolloin meni 130 mg mollia) oli viime vuoden kesäkuussa.
Nousut tulivat rytinällä (jouduin laattaamaan ja kastelemaan korvantaustani jääkylmällä vedellä), mutta fyysinen olo oli freesillä kukalla tasoiteltuna oikein mainio. Seksi oli sähköistä, vaikka orgasmin saavuttaminen osoittautui kummankin kohdalla mahdottomaksi (prolaktiinin vapautuminen ja tiettyjen dopaminergisten toimintojen syrjäytyminen näkyy tässä). Naiseni pillu tuoksui paratiisin ilmalta. Oli myös luontevaa seksin lomassa keskittyä kotipornon kuvaamiseen ja keskustelemiseen.
Henkisessä tilassa ei kyllä tuntunut tapahtuvan erityisempää avautumista (jonka laskisin terapeuttiseksi efektiksi), vaikka ideointia ja asioiden hehkutusta tuo aines tälläkin kertaa sujuvoitti oikein hyvin. Tuntui lähinnä siltä, että alle vuodessa ei ollut kertynyt oikeastaan mitään sellaista psyykkistä materiaalia, minkä tulisi tulla julki juuri MDMA:n edesauttamana (viime aikoina olen käyttänyt purkutoimenpiteisiin MPA:ta ja 5-MeO-MiPT:tä), joten a) mulla oli hauskaa b) se ei ollut kovin hyödyllistä.
Seuraavan kerran otan talvipäivänseisauksen ajankohtana 21. 12. 2012 120 mg MDMA:ta puhtaana kiteenä.
Nousut tulivat rytinällä (jouduin laattaamaan ja kastelemaan korvantaustani jääkylmällä vedellä), mutta fyysinen olo oli freesillä kukalla tasoiteltuna oikein mainio. Seksi oli sähköistä, vaikka orgasmin saavuttaminen osoittautui kummankin kohdalla mahdottomaksi (prolaktiinin vapautuminen ja tiettyjen dopaminergisten toimintojen syrjäytyminen näkyy tässä). Naiseni pillu tuoksui paratiisin ilmalta. Oli myös luontevaa seksin lomassa keskittyä kotipornon kuvaamiseen ja keskustelemiseen.
Henkisessä tilassa ei kyllä tuntunut tapahtuvan erityisempää avautumista (jonka laskisin terapeuttiseksi efektiksi), vaikka ideointia ja asioiden hehkutusta tuo aines tälläkin kertaa sujuvoitti oikein hyvin. Tuntui lähinnä siltä, että alle vuodessa ei ollut kertynyt oikeastaan mitään sellaista psyykkistä materiaalia, minkä tulisi tulla julki juuri MDMA:n edesauttamana (viime aikoina olen käyttänyt purkutoimenpiteisiin MPA:ta ja 5-MeO-MiPT:tä), joten a) mulla oli hauskaa b) se ei ollut kovin hyödyllistä.
Seuraavan kerran otan talvipäivänseisauksen ajankohtana 21. 12. 2012 120 mg MDMA:ta puhtaana kiteenä.
-
Dexma
- Moderator
Tässä ite kiskonut viimeaikoina aika paljon mdmaata.
Melkein viimeisen kuukauden aikana joka viikko tai parhaillaan pari kertaa viikossa. Hohto kyllä menettää otettaan, viimeiset pari madma reissua on ollut kuin mitä tahansa perusperjantaita, otettu madmaa, harrastettu madma seksiä, vaikka se on ollut aina ihanaa niin ei se enään ole MADMA seksiä, aika perus menoa
ehkä paremmalla mausteella.
Sinällään tosi jees, on alkanut tolloin tuleen aika sinut sen aineen kanssa, fyysinen epävarmuus tuntuu helpolta eikä enään ole sellainen mitä mitä mitä mä teen fiilis. Jotenkin helpompi käsitellä erilaisia asioita tän kanssa, empatian määrä on paljon pienempi, mutta ehkä sisäisiä terapeuttisia prosesseja onnistuu työstään paremmin, silti hohto katoaa. Jokainen ilta kaipaa jotain lisää mämmin päälle nopeasti yleensä. Jotenkin kaipaa lisää päihtymystilaa monesti. Laskuista en osaa sanoa, onko ne pahentuneet, kumminkin kokoajan subua päällä jonkin verran, mutta jotenkin haastavaa on joskus kyllä seuraavat päivät, kaikin puolin heikompi olo, mutta koen kyllä tosi kiehtovaksi toisaalta vieläkin madman, pikkuhiljaa alkaa pääseen vasta sisälle tähän, mutta silti alkaa myös tuntuun, että tauko olisi ehdottomasti paikoillaan ja tehdä hyvää.
Melkein viimeisen kuukauden aikana joka viikko tai parhaillaan pari kertaa viikossa. Hohto kyllä menettää otettaan, viimeiset pari madma reissua on ollut kuin mitä tahansa perusperjantaita, otettu madmaa, harrastettu madma seksiä, vaikka se on ollut aina ihanaa niin ei se enään ole MADMA seksiä, aika perus menoa
Sinällään tosi jees, on alkanut tolloin tuleen aika sinut sen aineen kanssa, fyysinen epävarmuus tuntuu helpolta eikä enään ole sellainen mitä mitä mitä mä teen fiilis. Jotenkin helpompi käsitellä erilaisia asioita tän kanssa, empatian määrä on paljon pienempi, mutta ehkä sisäisiä terapeuttisia prosesseja onnistuu työstään paremmin, silti hohto katoaa. Jokainen ilta kaipaa jotain lisää mämmin päälle nopeasti yleensä. Jotenkin kaipaa lisää päihtymystilaa monesti. Laskuista en osaa sanoa, onko ne pahentuneet, kumminkin kokoajan subua päällä jonkin verran, mutta jotenkin haastavaa on joskus kyllä seuraavat päivät, kaikin puolin heikompi olo, mutta koen kyllä tosi kiehtovaksi toisaalta vieläkin madman, pikkuhiljaa alkaa pääseen vasta sisälle tähän, mutta silti alkaa myös tuntuun, että tauko olisi ehdottomasti paikoillaan ja tehdä hyvää.
-
Feya
- OD
Joo, voisi kyllä kieltämättä pitää nyt vähän breikkiä, jos ei pidempäänkin. Kyllä mulle vielä 118mg MDMA:ta futasi niin ettei voinut muuta kuin peiton alla väristä ja hymyillä, mutta kyllä kuitenkin selkeästi huomaa, miten se hohto alkaa kadota, kun kiskoo useamman kerran kuukaudessa.Dexma wrote:mutta silti alkaa myös tuntuun, että tauko olisi ehdottomasti paikoillaan ja tehdä hyvää.
-
Dexma
- Moderator
Mut tosiaan haluun painottaa...Feya wrote: mutta kyllä kuitenkin selkeästi huomaa, miten se hohto alkaa kadota, kun kiskoo useamman kerran kuukaudessa.
Että siitä VAU VOU SIISTIII fiiliksestä, alkaa tuleen pikkuhiljaa paljon, tutkiskelevampi, herättää tunteita joita vois kehittää ja ehkä jopa voisi saada jotain kehitystä sitä kautta itselleen. Ainakin niin sanotusti madma alkaa vasta mun mielestä näyttään mitä sillä on annettavaa...
Toimii se, ei siinä, tekeeks hyvää terveydelle? En tiiä. Laskuvarjot mukaan. Ehkä sitä vois taas napsasta lähiaikoina, tai sit ei... Riippuu vähän set and settingistä
-
Touchet
- Moderator
Olen siinä käsityksessä, että MDMA:lla voi tehdä reikiä päähänsä vain annostelemalla liian suuria määriä ja liian tiuhaan tahtiin.Dexma wrote:Toimii se, ei siinä, tekeeks hyvää terveydelle? En tiiä.
Jos vaikka kerran-pari kuukaudessa käyttää 100-150 mg yhden illan aikana, niin on kutakuinkin melko turvallisilla vesillä vielä.
Kasviperäisten kannabinoidien on myös labrakokeissa todettu lievittävän monia MDMA:n potentiaalisesti toksisia vaikutuksia. Ja totesin juuri itsekin, että kunnon budi on parasta lääkettä madmalaskuihin. Tuli nälkä ja sitten raukea uni, eikä lempeä olo hiipunut missään vaiheessa.
Mutjoo, "loss of magic" on melko yleinen ilmiö MDMA:ta usein nauttivilla ihmisillä.
-
MantaRay
http://www.guardian.co.uk/society/2011/ ... -new-studyTouchet wrote:Olen siinä käsityksessä, että MDMA:lla voi tehdä reikiä päähänsä vain annostelemalla liian suuria määriä ja liian tiuhaan tahtiin.Dexma wrote:Toimii se, ei siinä, tekeeks hyvää terveydelle? En tiiä.
Jos vaikka kerran-pari kuukaudessa käyttää 100-150 mg yhden illan aikana, niin on kutakuinkin melko turvallisilla vesillä vielä.
MDMA on mielestäni yksi turvallisimmista päihteistä mitä on tullut vastaan. Käyttöannokset olleet siinä 1.5-2mg/kehon kilo, paljon sen isompia ei oo tullu kokeiltua, mutta joskus vielä. Koskaan en ole mitään "ikäviä" jälkioloja tästä saanut ja pienet vitutuksetkin menneet päivässä nukkumalla ohitse. Paljon on positiivesemmaksi muuttanut maailmankuvaani ja voin jopa väittää, että vahvistanut minua ihmisenä.
Sitä en epäile etteikö MDMA aiheuttaisi tuhoa neuroneille liian suurilla määrillä/liian usein, mutta tuo 1-2 kertaa kuussa tai max 4x kuussa on toiminut tuhansilla ihmisillä vuosia ilman huomattavia haittavaikutuksia.
Terapeuttinen potentiaali on tällä aineella mittaamaton.
Eräs vaikutus mikä tällä aineella oli mun elämään parin ekan kerran jälkeen oli alkoholin käytön vähentäminen. Jotenkin katosi sellainen himo vetää perseet olalle, en tiedä miksi...
Pelkästään hyviä muistoja MDMA:sta, taatusti lempi kemsu.
-
porter
TÄmä on itsellänikin tullut esiin! ei minkäänlaisia himoja alkoholia kohtaan enäänEpru0 wrote: Eräs vaikutus mikä tällä aineella oli mun elämään parin ekan kerran jälkeen oli alkoholin käytön vähentäminen. Jotenkin katosi sellainen himo vetää perseet olalle, en tiedä miksi...
Pelkästään hyviä muistoja MDMA:sta, taatusti lempi kemsu.
-
abogiz
- Karvakuono
Toisella kokeilukerralla tässä muutama viikko sitten tuli kyllä huomattua MDMA:n terapeuttinen potentiaali todenteolla. Uskomatonta miten sai käsiteltyä sellasia asioita päänsä sisällä mitä oli tosi vaikee kohdata aikasemmin. Sai myös jotain lukkoja auki ja tajusi miten jotkut asiat vois tehdä myös eri tavalla...
Sai joitain defenssejä aukastua ja tarkasteltua eri näkökulmista, tuli sellanen fiilis että ois ehkä valmis luopumaan jostain defensseistään (lähinnä sosiaalisiin tilanteisiin liittyvistä) vähittelen, itsensä kehittämiseksi. Joku vois sanoa että kyse on peloista, mutta koen noi enemmän omalla kohdalla jonkinlaisiksi oppimikseni suojelumekanismeiksi, joihin luulen syytkin ainakin osittain keksineeni. Kyllä peloistakin on välillä kyse, niissä on sitten oma työstämisensä.
Oli jo ennen tuota alkoholin käyttö jäänyt vähälle, mutta kun luki noita edellisiä kommentteja niin huomas että yhä vähemmän tässä vaan on kyllä tehnyt itselläkin mieli vetää jurrit, ehkä tuolla MDMA-kokemuksellakin oma vaikutuksensa asiaan. (Myös aikasemmat MDMA- ja psykedeelikokemukset tässä vahvoina vaikuttajina)
Kaikesta huolimatta tuntuu että tässä on raapaistu vasta pintaa, mutta tuntuu että tätä voisi maltilla käyttää vielä työkaluna hommien työstämiseen jatkossakin. Aina yrittäen pitää mielessä kuitenkin että varsinainen duuni tehdään sitten arjessa, joka on tähän asti ollut hiton hyvä ohjenuora.
Ens kerralla vois yrittää ehkä enemmän viihteilyä madmoissa jossain mukavassa paikassa ja seurassa, kun ei tosiaan enää alkoholi maita, ganja ahdistaa tällä hetkellä liikaa, eikä sitä aina jaksa selvin päinkään olla. Jotenkin nyt tää ja 2-cb on antanut äärimmäisen hyviä viboja jotka on jatkunut pitkälle myös päihteiden käytön ulkopuoliseen elämään. Mukavaista myös lukee täältä muiden hyvistä kokemuksista!
Sai joitain defenssejä aukastua ja tarkasteltua eri näkökulmista, tuli sellanen fiilis että ois ehkä valmis luopumaan jostain defensseistään (lähinnä sosiaalisiin tilanteisiin liittyvistä) vähittelen, itsensä kehittämiseksi. Joku vois sanoa että kyse on peloista, mutta koen noi enemmän omalla kohdalla jonkinlaisiksi oppimikseni suojelumekanismeiksi, joihin luulen syytkin ainakin osittain keksineeni. Kyllä peloistakin on välillä kyse, niissä on sitten oma työstämisensä.
Oli jo ennen tuota alkoholin käyttö jäänyt vähälle, mutta kun luki noita edellisiä kommentteja niin huomas että yhä vähemmän tässä vaan on kyllä tehnyt itselläkin mieli vetää jurrit, ehkä tuolla MDMA-kokemuksellakin oma vaikutuksensa asiaan. (Myös aikasemmat MDMA- ja psykedeelikokemukset tässä vahvoina vaikuttajina)
Kaikesta huolimatta tuntuu että tässä on raapaistu vasta pintaa, mutta tuntuu että tätä voisi maltilla käyttää vielä työkaluna hommien työstämiseen jatkossakin. Aina yrittäen pitää mielessä kuitenkin että varsinainen duuni tehdään sitten arjessa, joka on tähän asti ollut hiton hyvä ohjenuora.
Ens kerralla vois yrittää ehkä enemmän viihteilyä madmoissa jossain mukavassa paikassa ja seurassa, kun ei tosiaan enää alkoholi maita, ganja ahdistaa tällä hetkellä liikaa, eikä sitä aina jaksa selvin päinkään olla. Jotenkin nyt tää ja 2-cb on antanut äärimmäisen hyviä viboja jotka on jatkunut pitkälle myös päihteiden käytön ulkopuoliseen elämään. Mukavaista myös lukee täältä muiden hyvistä kokemuksista!
-
MantaRay
Hyvä vappu oli tän aineen parissa
Viinaa en koko vappuna ottanut kuin kuusi olutta ja illalla sitten MDMA:ta reiveissä. Paras MDMA-kokemus tähän asti.
Oikein täyteläiset neljän tunnin kuukävelyt Helsingin Circuksen reiveissä. Aluksi olin hiukan epävarma kuinka mulle käy, kun olin päättänyt ottaa ensin noin 150-170mg pommin ja heti vaikutukset huomattuani toisen 100-120mg pommin. Helvetin mahtava Vappuhan siitä tuli
Tuli juteltua paljon tuntemattomille ja energiaa riitti. Musiikki oli suoraan taivaasta http://www.youtube.com/watch?v=OV_NHKCq3fk&ob=av2e
Nousut kävivät ikäänkuin salaa päälle. Ensin ei ollu mitään ja hetki sen jälkeen olin jo peakillä. Hyvin tasainen rolli oli. Noin 4 tuntia lähes täyttä euforiaa joka sitten lopussa laski taas huomaamattomasti pois. Ei tullut sellaista samallaista haikeeta fiilistä kuin usein tulee, kun MDMA on alkanut laskemaan pikkuhiljaa.
Mukavia ihmisiä oli liikeellä. Eräs tyyppikin heitti mulle sen viimeset purkat ja tarjos vielä pihalla keikan päätteeks jointista henkoset.
Seuraava päivä oli kyllä yhtä helvettiä sitten
En tajua mikä mulla oli kun en suostunut jättämään kaveriani yksin bussiin ja hyppäämään omalla pysäkillä veks, jotta oisin päässy omaan sänkyyn nukkumaan "ei kyl mä voin tulla sun seuraks" Tuli sitten nukuttua 3 tuntia katkonaisesti kaverin sohvalla jonka jälkeen painelin himaan. Kotiin päästyä 5-htp+b-vitamiini+ruokaa (mitä nyt sai alas) ja nukkumaan muutamaksi tunniksi.
Oikein täyteläiset neljän tunnin kuukävelyt Helsingin Circuksen reiveissä. Aluksi olin hiukan epävarma kuinka mulle käy, kun olin päättänyt ottaa ensin noin 150-170mg pommin ja heti vaikutukset huomattuani toisen 100-120mg pommin. Helvetin mahtava Vappuhan siitä tuli
Nousut kävivät ikäänkuin salaa päälle. Ensin ei ollu mitään ja hetki sen jälkeen olin jo peakillä. Hyvin tasainen rolli oli. Noin 4 tuntia lähes täyttä euforiaa joka sitten lopussa laski taas huomaamattomasti pois. Ei tullut sellaista samallaista haikeeta fiilistä kuin usein tulee, kun MDMA on alkanut laskemaan pikkuhiljaa.
Mukavia ihmisiä oli liikeellä. Eräs tyyppikin heitti mulle sen viimeset purkat ja tarjos vielä pihalla keikan päätteeks jointista henkoset.
Seuraava päivä oli kyllä yhtä helvettiä sitten
-
Psychonautilus
Sama täällä. Aina jää sellainen olo, että tämän on pakko olla jollain tasolla epäterveellistä. Epämiellyttävä olo siitä jää, usesin pariksi-kolmeksi päiväksi. Eikä edes ensimmäinen kerta ollut itselleni mitenkään "maaginen"; sain esim. mephedronesta juuri sellaiset humisevat nousut mitä essoista odotin, ja olin ratketa liitoksistani kun kaikki vaan tuntui ja kuulosti niin hyvältä.Touchet wrote: Miksköhän MDMA:ta ei ole koskaan tehnyt mieli ottaa enempää kuin 150 mg? Kai mulle on tullut melko kärähtänyt olo siitä aina. Viimeks kyllä tuli sellainen fiilis, että voisi ottaa toisen samanmoisen, kun alkoi vaikutus laskemaan. Tunnin päästä kelailin jo, että onhan niitä parempiakin huumeita.
Monet mimmit tuntuu tykkäävän vetää essoja, ja psykedeelien kanssa ne voi olla bilehuumeina mukavia, mutta muuten en oikeastaan enää ota mämmiä taikka essoja kuin pari hassua kertaa vuodessa. En ole koskaan pitänyt kauhean spessuna, ja laskut sekä parin päivän päästä hiipivä Tuesday Blues on pahimmasta päästä, ja pahenee joka käyttökerran jälkeen hiukan.
-
tRip
- Moderator
Ohan tää aine todellakin sen kaiken hehkutuksen arvoinen.
Mutta.. aina se surullisenkuuluisa Mutta..
Se uudenajanhohto tästä kun katoaa muutamien kertojen jälkeen.
Viimeksi meni geesi yön aikana.. eipä ole sen jälkeen enää tehnyt mieli mdma:a. Ohan sitä parempiakin huumeita.
Mut ne ekat kerrat
tai se eka kerta.. <3
(150+50mg)
Mutta.. aina se surullisenkuuluisa Mutta..
Se uudenajanhohto tästä kun katoaa muutamien kertojen jälkeen.
Viimeksi meni geesi yön aikana.. eipä ole sen jälkeen enää tehnyt mieli mdma:a. Ohan sitä parempiakin huumeita.
Mut ne ekat kerrat
tai se eka kerta.. <3
(150+50mg)
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
pupubileet
- Karvakuono
Tää on miun lemppari kyl varmaan. Rakastan sitä olo mikä tästä tulee. Ikinä ei oo tullu mitää oksettavaa oloo (paitsi sillon kerran ku otin niitä liikaa + happoja päälle). Tuntuu aina niin rakastuneelta ja onnelliselta ja musiikki kuulostaa ihan taivaalliselta ja toisen kosketus melkein räjäyttää tajunnan. Sit jus se vapautuneisuus, miten helposti pystyy puhuu tosi vaikeistaki jutuista ja se kun ei vaan häpee mitään - eksän kaa ku vedettiin nuita täällä toissatalvena ja tuli kuuma ni mentiin vaa alasti heiluu tohon mun etupihalle. Asun kerrostalossa.
Noit tuli vedettyy siin 2010-2011 vuosina tyyliin kerran kuussa ja annokset oli ain jotain 100-150 mg. Nyt en ookaa vetäny sit vuoteen ja alkaa olla jo ikävä.
Noit tuli vedettyy siin 2010-2011 vuosina tyyliin kerran kuussa ja annokset oli ain jotain 100-150 mg. Nyt en ookaa vetäny sit vuoteen ja alkaa olla jo ikävä.
-
Touchet
- Moderator
Useimmiten siinä vaiheessa, kun alkaa kiskomaan grammaa, niin ei sitä kyllä enää ihan yksinään ole kokonaisuudessaan kiskomassa.tRip wrote:Viimeksi meni geesi yön aikana.. eipä ole sen jälkeen enää tehnyt mieli mdma:a. Ohan sitä parempiakin huumeita.
Finger dipien tarjoaminen ystävällismielisille ihmisille on IMO yks vaikuttavimpia jakamisen rituaaleja.