Synteettiset kannabinoidit

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Hz0
Apteekki

Re: Synteettiset kannabinoidit

Post by Hz0 »

Pari hiljattain julkaistua tutkimusta JWH:n mahdollisista haittavaikutuksista:

Cardiotoxicity associated with the synthetic cannabinoid, K9, with laboratory confirmation.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21802885

Severe toxicity following synthetic cannabinoid ingestion.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21970775

Harmi sinänsä että jos haluaa lukea tiivistelmää pidemmälle, pitäisi kaivaa kuvetta.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

K2 AND BEYOND: A SYNTHETIC
CANNABINOID PRIMER.

http://www.nmslab.com/uploads/PDF/K2%20 ... Primer.pdf

Laboratorioanalyysiä jenkkilässä yleisistä "blendeistä".
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Antiluoja
Karvakuono

Post by Antiluoja »

Hz0 wrote:K2 AND BEYOND: A SYNTHETIC
CANNABINOID PRIMER.

http://www.nmslab.com/uploads/PDF/K2%20 ... Primer.pdf

Laboratorioanalyysiä jenkkilässä yleisistä "blendeistä".
On kyllä mielenkiintosta luettavaa jwh-018 päissään. 8)
Be yourself.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Ajattelin tässä raportoida että vaporisoituna ainakin JWH-122 näyttäisi toimivan aika hyvin kipulääkkeenä/muiden kipulääkkeiden buustaajana. Perustan tämän kahteen havaintoon, ensinnäkin nilkkansa venäyttänyt kaveri totesi muutaman vapohitin jälkeen että jalalla pystyy kävelemään ilman irvistelyä eikä kipua esiinny enää kun jalka on levossa. Toinen havainto, viime kesänä kävin poskiontelopunktiossa ja otettuani 2 panacodia operaation jälkeen jäätävä kipu tuntui vielä taustalla. Otin siihen JWH hitit päälle ja kipu hävisi kokonaan useammaksi tunniksi.

Toinen omakohtainen havainto oli kun söin tulista ruokaa johon laitoin runsaasti tuota tulisempaa habanerotabascoa. Yleensä tulista ruokaa syödessä hiki valuu ja suuta polttelee vielä jälkeenpäin mutta tällä kertaa jostain syystä tuntui ettei se tulinen ainesosa (eli kapsaisiini) vaikuttanut ollenkaan. Ja samaa ruokaa söi kuitenkin toinenkin henkilö selvinpäin ja totesi että helvetin tulista on.

Tuosta kapsaisiinin vaikutuksen "vaimenemisesta" oli joku tutkimuskin jossain.
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

Hz0 wrote: Toinen omakohtainen havainto oli kun söin tulista ruokaa johon laitoin runsaasti tuota tulisempaa habanerotabascoa. Yleensä tulista ruokaa syödessä hiki valuu ja suuta polttelee vielä jälkeenpäin mutta tällä kertaa jostain syystä tuntui ettei se tulinen ainesosa (eli kapsaisiini) vaikuttanut ollenkaan. Ja samaa ruokaa söi kuitenkin toinenkin henkilö selvinpäin ja totesi että helvetin tulista on.

Tuosta kapsaisiinin vaikutuksen "vaimenemisesta" oli joku tutkimuskin jossain.
AM-2201 sama homma

Syön tässä just tosi tulista ruokaa ja endorfiineja tulee mukavasti vaikka polttaakin. Jotain sellaista aktivoitumista havaittavissa.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

Mikäs olis hyvä dose tolle AM-2201 näin ensikertalaiselle? Tjaa, entäs mahdolliset nautintatavat?
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

JWH:oissa, ainakin polttamalla, niin pieni määrä rakeita kuin pystyt esim. tulitikun perällä pussista noukkimaan. Aika riskialtista touhua, itsellä oli mikrogrammavaaka käytössä ja silti överöin joskus pari kertaa hehkulamppuvapon kanssa kun en muistanut ladanneeni sitä jo kertaalleen ja otin törkeät henkoset JWH-122:ta.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Aloittaa pienestä, siis tosi tosi pienestä määrästä ja siitä nostaa pikkuhiljaa kunnes toivottu on saavutettu. En oo kokenu tarvetta vaakaa käyttää näiden kanssa, kunhan muistaa että varsinkin tolettomalla vaadittavat annokset on ihan surkeita hippuja.

Varmaan porukalla on yleensä myös niin paljon kyseisiä kemikaaleja, ettei muutamat testiannokset ja niiden hukkaan meneminen paljoa paina?

Teräväkärkisellä veitsellä oon ite annostellu.

Polttaessa. Muista nauttimistavoista en osaa sanoa.
seesee
Lepakko

Post by seesee »

Kiitos vastauksita. :) Joo no toi annos oli kyllä ihan hyvä keksintö täällä kysäsätä (niinkuin en muka yleensä niin tekisi...) kun niin pieni.
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
Henget
Karvakuono

Post by Henget »

jwh-018:aa oon polttanut. Siitä tulee mulle useimmiten vähän jännittynyt ja hermostunut olo alkuun, jotenkin pökkyräisempi tai myrkyttyneempi kuin pilvestä. Sellainen että oon enemmänkin toimintakyvyttömämpi kuin vain rentoutunut. Mutta tykkään siitä kun sitten tulee sellaisia selittämättömiä naurunremakoita jotka kestää helposti niin kauan että ei jaksais enää nauraa ja mahaan alkaa sattua :D joskus kavereiden kans naurettiin veet silmissä ja yritettiin hyssytellä toisiamme ettei kukkaan ennää puhuis mittään ku ei kestänyt kuulla mitään nauramatta.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Olen todennut tässä pitkästä aikaa laadukasta kukkaa sauhuteltuani että JWH on jotenkin herkistänyt meikäläistä luonnollisten kannabinoidien vaikutukselle. Kaksiteräinen miekka tuo asia, välillä menee ihan tripeille bongipesällisestä ja välillä vaan ahdistaa ja ajatukset luuppaa. 3 kuukautta tuli kesällä enemmän tai vähemmän säännöllisesti JWH-122:aa vapoteltua.

Olisi ehkä pitänyt jättää väliin.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Itse en ole edes nähnyt kyseistä ainetta. Vastustan pelkkää ajatusta polttaa pilveä mutta jauhemuodossa?

Siispä kysyn nyt että kuinka samanlainen olo siitä tulee? Onko se kestoltaan yhtä pitkää? Erottaisitko budin/jwh sokkotestissä jos ei ois budissa sitä tuoksua?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

testeri420 wrote:Itse en ole edes nähnyt kyseistä ainetta. Vastustan pelkkää ajatusta polttaa pilveä mutta jauhemuodossa?

Siispä kysyn nyt että kuinka samanlainen olo siitä tulee? Onko se kestoltaan yhtä pitkää? Erottaisitko budin/jwh sokkotestissä jos ei ois budissa sitä tuoksua?
Yleensä lyhyempi kuin kannabiksella. Kyllä erottaisin helposti toisistaan.
Parhaat karstat on pohjalla.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Infitialis wrote:Yleensä lyhyempi kuin kannabiksella. Kyllä erottaisin helposti toisistaan.
Joo. En osaa sanoa erottaisko vaan vaikutuksilta jos ei tietäisi asiasta mitään, en välttämät ite ainakaan. Mut viimeistään siinä vaiheessa, kun 1-1,5 tunnin päästä polttamisesta on kuin vesiselvä, pitäis tajuta että jokin mättää. :)

Ja no maku/haju tietysti. Mut pelkiltä vaikutuksilta.

Synteettisiäkin tuntuu olevan niin monenlaista sorttia, jotka välil kai vastaa aika paljonkin eri tyyppisiä pilviä?

Mitä ite polttanu, jotain JWH-(ehkä 073), ja jotain AM- juttua. Niin selkeesti erilaisen olon antaneet. AM- juttu oli paljo rennompi ja miedompi vaikutus, vaikka enempi poltti. JWH taas pisti ihan tutkalle hetkeks, vähän samalla tapaa kuin joku oikein psykedeelinen sativabudi.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Itselleni tulee synteettisistä kannabinoideista jotenkin tukalampi olo fyysisesti ja henkisesti. Toimivat vähän turhankin hyvin sillä isoista annoksista menee sen verran tripeille että ilman sedatiiveja tuntuu siltä että alkaa kohta kouristelemaan. Ei välttämtätä hirveän terveellistä settiä pitkällä tähtäimellä.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Eli siitä puuttuu se pöhnä mikä tulee tavan savuista?
Voihan harmi, tätä en sitte halua edes kokeillakkaan. Se pöhnä osuus kuuluu tohon pilveen :)

Tuleeko jwh:sta mässyt?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Neste
OD

Post by Neste »

AM:stä en osaa sanoa, mutta ainakaan JWH -sarjalaiset eivät liukene oikein mihinkään. 40% viinan kanssa tuli about vuosi sitten kokeiltua. Kirjoittelin tähän threadiinkin muistaakseni. Muutamalla kerralla ei ihmeempiä vaikutuksia ja viimeisellä kerralla todella ikävät överit. Vaikutus tosiaan huomattavasti pidempi kuin poltettuna ja övereiden jälkeen oli about 24h tuntia oli todella heikko olo ja ei tahtonut pysyä hereillä muttei pystynyt nukkumaankaan.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Lämmitettyyn rypsiöljyyn tuntui ainakin liukenevan tuo JWH-122 pulveri mitä itselläni oli, leivoin taannoin jostain 10-20mg:stä muffinssin testiksi ja söin sen, 2,5h päästä syömisestä alkoi päristä kunnolla, mutta epämukavasti, ja seuraavat 6h näin kaiken kahtena ja pumppu hakkasi. Jonkinlainen darra ja ahdistus myös jäi seuraavalle päivälle. En suosittele kenellekään...
zerk

Post by zerk »

Hz0 wrote:Lämmitettyyn rypsiöljyyn tuntui ainakin liukenevan tuo JWH-122 pulveri mitä itselläni oli, leivoin taannoin jostain 10-20mg:stä muffinssin testiksi ja söin sen, 2,5h päästä syömisestä alkoi päristä kunnolla, mutta epämukavasti, ja seuraavat 6h näin kaiken kahtena ja pumppu hakkasi. Jonkinlainen darra ja ahdistus myös jäi seuraavalle päivälle. En suosittele kenellekään...
Mielenkiintoista. Tuttu raportoi lähes identtisen kokemuksen jonkin aikaa sitten. Tätä piti kokeilla toisen tutun kanssa mutta taidamme jättää väliin.
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

itelläni ei ollu mitään ongelmia.
En kyllä jauheesta leiponu vaan söin 2g nokkosmixiä.
oli sitä aika hyvissä :)
Ehkä teillä liian isot annokset?
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Kosmonautti wrote:itelläni ei ollu mitään ongelmia.
En kyllä jauheesta leiponu vaan söin 2g nokkosmixiä.
oli sitä aika hyvissä :)
Ehkä teillä liian isot annokset?
En saa enää noista synteettisistä kannabinoideista tippaakaan euforiaa irti, en niin pienillä tai isoillakaan annoksilla. Pumppu vaan hakkaa ja sitten seuraavana päivänä järjetön ahdistus ja kuumotus. Suosittelen edellisen viestini tapaan pysymään luonnontuotteessa.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Hz0 wrote:En saa enää noista synteettisistä kannabinoideista tippaakaan euforiaa irti, en niin pienillä tai isoillakaan annoksilla. Pumppu vaan hakkaa ja sitten seuraavana päivänä järjetön ahdistus ja kuumotus. Suosittelen edellisen viestini tapaan pysymään luonnontuotteessa.
Niin mistä kannabinoideista sulla on kokemusta? JWH-122:sta mainitsit, mutta oletko todellisuudessa kokeillut muitakin?

John W. Huffmanin tutkimusryhmä kehitti yli 400 erilaista kannabinergista yhdistettä, jotka kuuluvat JWH-sarjaan. Kannabinoiditutkimuksen ylin auktoriteetti Raphael Mechoulam koordinoi satojen HU-yhdisteiden kehitystyötä. Pfizer-lääkeyhtiön CP-sarja on sekin lukemattoman laaja. Abbott Laboratories, Bayer AG ja Organix ovat myös tahoillaan tutkineet yhteensä tuhansia erilaisia kannabinoideja.

Ja noita tulee kokoajan lisää; olen itse seurannut vierestä parin viihdekäyttöä varten kaavaillun kannabinoidin kehitystyötä.

On toki pidettävä mielessä, että suuri osa tutkimustyön oheistuotteina syntyneistä kannabinoideista on täysin arvottomia positiivisia psykoaktiivisia vaikutuksia ajatellen. Mutta etevä alkemisti kykenee hyväksikäyttämään noista saatua tietoa ja duunaamaan entistäkin miellyttävämpiä huumeita.

Vaikuttaa lähinnä ihan vitunmoiselta aivopierulta, kun joku kokeilee yksittäistä synteettistä kannabinoidia vailla käsitystä sen vaikutustavasta ja sen mukaisesta käyttöpotentiaalista, jonka jälkeen tyyppi tuomitsee kaikki synteettiset kannabinoidit (useimmiten annosteltuaan tavaraa täysin typerällä tavalla).

Noilla aineilla on valtavasti annettavaa hänelle, joka jaksaa perehtyä niiden vaikutuksiin syvällisemmin.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

^Samaa mieltä täysin.

On ihmiset saannu euforiaa tosta am-2201 . ITE ainakin.
Tosta ettei anna euforiaa on yhtä hyvä väite ettei kannabis sovi jos on kerran kokeillu kännissä ja oksennellu, ja "tajunnu" ettei oo mun juttu.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Jaa. Perehdyinpä tuossa sitten mahdollisimman selektiivisiin CB1-agonisteihin. Että sais sativaisia fiiliksiä ilman ylimääräistä paskaa.

Eräs melko kiinnostava agentti ois N-arakidonyylivanillyyliamiini eli arvaniili, joka on ihmiskehossa luonnostaan syntyvän kannabinoidin anandamidin ja chilille makunsa antavan kapsaisiinin rakenteellinen hybridi! Vittu kuinka siistiä! CB1-selektiivisyytensä lisäksi arvaniili ei tuhoudu FAAH-entsyymin vaikutuksesta kuten endokannabinoidit ja se käytännössä myös estää sisäsyntyisten kannabinoidien takaisinottoa! Synteesikin on helppo ja rakenteessa ei ole mitään epämääräisiä, potentiaalisesti toksisia substituutioita!

Image

Miksi vitussa huumevendorit eivät tuo tätä markkinoille, vaan keskittyvät JWH- ja AM-sarjalaisiin?! Onko se LIIAN HYVÄÄ?!
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

onhan noita muitakin (varmaa sulle on joku tuttu)
A8
XLR111
AB-001
AKB48
UR-144
RCS-8 (BTM-8)
RCS-4 (BTM-4)

Ainakin uusia täällä foorumilla.
ekana nyt googlasin AKB48 ihan nimen takia
It is unclear who AKB48 was originally developed by, but its name would suggest that it is Japanese in origin.
Image
japsi tyttöbändi :D

Mutta olen miettimässä hyvää miksiä jauheesta jotka olisi potentteja niinkuin am-2201 .
Koska haluan tehdä useammasta jauheesta polttomiksiä. ja haluan vaikutusaikaa pitemmäksi.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Kosmonautti wrote:onhan noita muitakin (varmaa sulle on joku tuttu)
A8
XLR111
AB-001
AKB48
UR-144
RCS-8 (BTM-8)
RCS-4 (BTM-4)

Kenties käsitit väärin. Mä etsiskelin mahdollisimman myrkytöntä ja CB1-reseptoria agonisoivaa tavaraa, jonka molekyylirakenne on kaunis ja joka vaikuttaa loogisesti kasatulta.

Mainitsemasi kannabinoidit eivät vastaa ihmiskeholle tuttuja aineita, eikä suurinta osaa ole tutkittu ja tutkitut on selektiivisiä CB2-reseptorille. Kaikki on ihan päinvastoin siihen nähden, mitä mä haen.

JWH-250 ja AM-694 vaikuttaisivat olevan enemmän hakemani kaltaisia, mutta kumpikaan noista ei päihitä kiehtovuudessaan mainitsemaani arvaniilia.

JWH-250:ttä olen kokeillutkin isosti viime vuoden keväällä, 500 mg meni muutamassa viikossa. Sen vaikutusaika on vain noin tunnin mittaa, mikä on noin puolet haluamastani 2-4 tunnin kirkkaasta pilvestä. Saattaa olla, että hiiliketjun tai metoksisubstituution ymppääminen rakenteeseen auttaisi asiaa, mutta indolikannabinoidien synteesi mun nykyisiin välineisiin ja osaamiseen nähden on ihan liian haasteellista, eikä markkinoilla tunnu olevan tarpeitani vastaavia tuotteita.

Arvaniilin voi melkein tehdä kotikeittiössä ja custom synthin tilaaminenkin tulee edulliseksi lähtöaineiden edullisuudesta johtuen. Mitkään sukulaisaineet eivät myöskään ole huumausaine- tai lääkeaineluetteloituja.
Kosmonautti wrote:
Mutta olen miettimässä hyvää miksiä jauheesta jotka olisi potentteja niinkuin am-2201 .
Koska haluan tehdä useammasta jauheesta polttomiksiä. ja haluan vaikutusaikaa pitemmäksi.
Kantsii sitten ottaa huomioon, että potenssi reseptoritasolla ei välttämättä ole ekvivalentti aineen miellyttävyyden kanssa. Taitaa olla niin, että jengille tulee vittumaisimmat sivuoireet nimenomaan epäselektiivisistä täysagonisteista.
underdog
Tuppisuu

Post by underdog »

Onkohan tuon am-2201 tilalle tullut mitään uutta tavaraa että pääsis kokeilemaan uutta settiä? :)
Kosmonautti
Psykonautti

Post by Kosmonautti »

no tossa ylipuolella listasin nyt muutaman.
Mut voisit kokeilla am-2201 pikkusiskoa am-2233 . Ei ole niin potenttia vendorin mukaan kaasutomografitutkimuksissa.

Mutta mietin että seuraavat setit tekisin am-2201 ja am-693 kun sadpanda tais kehua ilmeisesti siitä tehtyä miksiä.
underdog
Tuppisuu

Post by underdog »

Nyt itelle tuli tuota UR-144:sta, eli ei muuta ku testaamaan ja vertailemaan edellä mainittuun AM-2201:seen vertailua ^^
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

underdog wrote:Nyt itelle tuli tuota UR-144:sta
Kyseinen aines sitten on kehitetty nimenomaan selektiiviseksi CB2-reseptorin täysagonistiksi, eikä sillä ole lainkaan samanlaista vaikutusta kuin kannabiksen psykoaktiivisella ainesosalla THC:llä. Eipä sillä aikaiseksi juuri mitään muuta kuin tukkoista oloa saa, käsittääkseni.