Metiopropamiini (MPA)
-
Grower
- Lepakko
Re: Methiopropamine (MPA)
Mulla tämä toimii 30mg annoksella paremmin keskittymiseen kuin metyylifenidaatti. Ei ahdistusta, eikä vaikutus heittele laskujen ja nousujen välillä vaan on tasainen. Lääkkeksi erinomainen : ) En silti käytä montaa päivää putkeen kun ei ole paljoa tietoa tästä.
-
SadPanda
- LD50
Täytyy kyllä sanoa että taas on ihan erillaista erää ja samalta vendorilta. Tämä ei hönkäse sitä kemikaalihönkäsyä oikeastaan mitenkään, pienillä annoksilla parempi ku isoilla, esim 0,1 lämmitti päätä jo liikaa ja 50mg boostit oli just hyvät, parit sellaset..
Mukava kun tämä laatu vaihtelee ja ollut ainakin 5 erillaista..Tämä ei etes haissut kovin ja oli off-colour valkoista mutta veteen sekotettuna tuli erittäin kellertävät vedot.
mmmmm. Olut ei oikeen mene alas tämän kanssa. Eikä mikään neste. Eikä ruoka. Tämä on kyllä tosi vauhtimaista settiä. Lähimpänä vauhtia mitä on. ei fluorot ole mistään kotoisin.
Tämä koukuttaa. Ihan tajuttomasti. Nytten oli 1kk tauko niin salettii pärrää ja hyvin. peace
Mukava kun tämä laatu vaihtelee ja ollut ainakin 5 erillaista..Tämä ei etes haissut kovin ja oli off-colour valkoista mutta veteen sekotettuna tuli erittäin kellertävät vedot.
Tämä koukuttaa. Ihan tajuttomasti. Nytten oli 1kk tauko niin salettii pärrää ja hyvin. peace
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
KarstaFari
Mulle tä ei ollut millään tapaa koukuttavaa ainetta, eikätä loppujenlopulta MUA oikestaan stimuloinukkaa :sSadPanda wrote:Täytyy kyllä sanoa että taas on ihan erillaista erää ja samalta vendorilta. Tämä ei hönkäse sitä kemikaalihönkäsyä oikeastaan mitenkään, pienillä annoksilla parempi ku isoilla, esim 0,1 lämmitti päätä jo liikaa ja 50mg boostit oli just hyvät, parit sellaset..
Mukava kun tämä laatu vaihtelee ja ollut ainakin 5 erillaista..Tämä ei etes haissut kovin ja oli off-colour valkoista mutta veteen sekotettuna tuli erittäin kellertävät vedot.mmmmm. Olut ei oikeen mene alas tämän kanssa. Eikä mikään neste. Eikä ruoka. Tämä on kyllä tosi vauhtimaista settiä. Lähimpänä vauhtia mitä on. ei fluorot ole mistään kotoisin.
Joku 2 vuorokautta tällä valvosin taannoin, eikä sen aikainen olo millään tapaa vastannu amffee..
Jälkeenpäin mietittynä valvosin varmaan vaan siksi, kun tiesin et on jotain douppii, taino, emmä tööttienjälkee nukkumaankaan varmaan ois päässy
Pari kaveria sit taasen sano, et tä ois ollu vähänniinku ois saanu vitun hyvää piriä, siihen en todellakaan voi ainakaan samaistua MILLÄÄN tapaa.
En tilais uudestaan.
E: Niijjuu, käyttötapana i.v ja annoskoot vaihteli 50-130mg välillä.. Ihan ekat vedot oli toi 130mg, ja vittu et jysähti. Nousuis meinas laatta lentää, tuli vaan vitun huono olo jokskiaikaa, koskaan en tosin laatannut. Boostailut tapahtu NOIN 1-3h välein, yleensä tolla 50mg annoksella, joka sekin tuntu kolisevan ihan hyvin..
OTOTOTOTOT
Mistä se muuten johtuu, kun jotkut (aika useetki) maistaa yleensä tuotteen vetojen jälkeen?
Mexen pystyn maistamaan, kerran maistanu xonen ja kerran amffen.. Tai vitustako minä tiedän oliko se amffe joka siinä maistu vai joku ihan muu, mut pirivedot toi maun
Miks vitus tuun kirjottaa tälläst törkeetä paskaa aina tänne joskus viiden aikaan yöllä..
No, ainakin tälkertaa oon selvinpäi
-
SadPanda
- LD50
Kyllähän tää maistuuu, aina yhtä hyvälle
Emt jotenki laatuvaihdellu kokoajan aina vaan parempaan suuntaan!
Kaverille nakkasin pommin ja nokat nii tos just tokas et "vittu et o hyvä fiilis"
Kyllähä tää on metaan verrattavissa hyviinni!
Kaverille nakkasin pommin ja nokat nii tos just tokas et "vittu et o hyvä fiilis"
-
Grower
- Lepakko
No ei kyllä ihan metaan verrattavissa oo ja muutenki toimii nyt vähä erilailla ku amfetamiinit 
-
SadPanda
- LD50
Juu nyt samoilla silmillä kolmas yö lähtee. Tuntuu kivala. kaksilla isoilla vedoilla pärjänny tän päivän..Nyt vois valvoa ja valvoa ja valvoa ku on settinki kohillaan
Tämä on kyllä paras metamfetamiinin korvike. Siis eihän tuo kaavakaan ole juurikaan erillainen kun ite metamfetamiinilla.. En oo edelleenkää huomannu mitään negatiivistä muutaku että ei pääse selvinpäin hoitaan/liikkuu/ asioita jos ei saa vetoja.
Helkatin paras tutkari stimu. Mä veikkaan että tämä on 20000000x vähemmän toksista ku ajattelee fluoroamfe. Toivottavasti ei kielletä briteissä tai laiteta listalle kun sieltä tulee hyvin ja edullista
TÄTÄ LISSSÄÄÄ! TÄYDELLISTÄ!
Helkatin paras tutkari stimu. Mä veikkaan että tämä on 20000000x vähemmän toksista ku ajattelee fluoroamfe. Toivottavasti ei kielletä briteissä tai laiteta listalle kun sieltä tulee hyvin ja edullista
-
Grower
- Lepakko
En kyllä ymmärrä tuota ku mulla tää toimii aivan erilain ku meta, no ei siinä kaikki on erilaisia 
-
Morgan
- Karvakuono
Diggaan, mutta tolet nousee aivan törkeesti ja nopeesti. Ja on tavara laimentunut sitten viime näkemän, ennen tuli kellertävää ja tehokkaampaa, nyt on tullu likaisen valkoista eikä niin tehokasta. Nyt ekoista vedoista tuli sellanen hönkäsy että ei meinannu henkeä saada ja pumppu meinas tiltata, mutta sen jälkeen menikin ykkösellä (1g) kolme päivää mukavan pehmeissä merkeissä.. Ja nukuin välissä ja söin, tästä tulee jopa mässyt itselleni. MPA koukuttaa yhtä paljon kuin meta mutta vaikutukset jää lähes olemattomiksi parien vetojen jälkeen, silti tekee mieli vitusti lisää. Erittäin hämärää mutta niin himottavaa.. Vaikea selittää, tää on metaa josta puuttuu se jokin, mutta silti siinä on kaikki.
-
horna
- Kameleontti
Osaako joku tätä testannut sanoa hyvän annoksen nenuun ja oraalisesti?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Jenkem
Tulipas pahanmakuset hönkäykset IVnä. Mut kohtuu puhdas stimulanttinen/keskittynyt olo. Annoksesta ei tietookaan mutta humahti kyllä ja pumppukin jytisee. 
-
Hitler
- Apteekki
-
Valaistunut
- Psykonautti
Kumpi on parempaa mielestänne. Tämä vai 6-APB?
6-APB näyttäisi olevan ainakin yhdessä liikkeessä 3 kertaa kalliimpaa kuin MPA. Ja eikös MPA:lla dosetkin ole pienempiä kuin 6-APB:lla, niin mikä selittää hintaeron?
Kokemuksia ja ajatuksia molempia kokeilleilta...
6-APB näyttäisi olevan ainakin yhdessä liikkeessä 3 kertaa kalliimpaa kuin MPA. Ja eikös MPA:lla dosetkin ole pienempiä kuin 6-APB:lla, niin mikä selittää hintaeron?
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
-
Feya
- OD
Ei niitä voi verrata. MPA on metan analogi ja puhdas stimulantti, kun taas 6-APB on stimuloiva empatogeeni jossa on psykedeelisiä vivahteita.Valaistunut wrote:Kumpi on parempaa mielestänne. Tämä vai 6-APB?
-
SadPanda
- LD50
Äsken saapu barceloonalaista mpa:ta, otin ekaks 4-mec töötit ja pommin 0,15. sitte mpa töötit päälle ja seuraavaks siiryn methylonepussin äärelle ja väsään pommin. AIVAN VITUN IHANA OLO SKIRLLEX PAUHAA JA LÄHTI SUBUREFLAT POIS! OON PÄÄSSY IRTI SIITÄ PASKASTA AIVAN VITUN IHANAA PÄIVÄÄ:! <3

-
horna
- Kameleontti
Täytyy sanoa, että tosiaan puhtain stimulaatio näistä rc systeemeistä. Oli kyllä hieman likaisen tuntuinen ja sydän tykitti turhan lujaa. Ei kuitenkaan metukan kaltainen, niin kuin on jossain väitetty. Skarppi olo, mutta hirveän vaikea keskittyä mihinkään, kun ajatukset lähtee vaan lentelemään.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
SadPanda
- LD50
Huhhuh että on hyvää erää tää mpa. Iivan tajuttoman vauhtimaista nousee pitkän alko oksetuttaa 0,1. nyt pitää ottaa boostit. tasurit. parhaudet <3 ahihi .
tykkään 
-
Touchet
- Moderator
Re: Metiopropamiini (MPA)
Tuli nyt sitten vihdoinkin kokeiltua tätä. Starttasin 40 milligrammalla ja boostailin 100 milligrammaan asti (stimutolea on).
Saatanan hyvää. Selkeesti vapauttaa runsaasti monoamiineja amfetamiinien tavoin. On kuitenkin huomattavasti noradrenergisempää. Serotonerginen fiilis on vähäisempi kuin esim. 4-fluoroamfetamiinin kanssa, mutta kyllä tää katinonistimulantteja (MDPV, bufedroni) kovemmin toimii sillä saralla. Ei kovin lempeää. Pakottaa keskittymään intensiivisesti ja tekemään asioille jotakin. Jossain DL-amfetamiinin ja metamfetamiinin välimaastossa mennään.
Varsin funktionaaliselta stimulantilta vaikuttaa. Vastaisuudessa doussailen varmaan vähän pienempiä annoksia ja pitäydyn ADHD-oireita lääkitsevässä käytössä, silleen, että olen määrittänyt tehtävät asiat etukäteen. Ei tee mieli tuhlata ja hakea kiksejä pelkästään kiskomalla lisää.
Saatanan hyvää. Selkeesti vapauttaa runsaasti monoamiineja amfetamiinien tavoin. On kuitenkin huomattavasti noradrenergisempää. Serotonerginen fiilis on vähäisempi kuin esim. 4-fluoroamfetamiinin kanssa, mutta kyllä tää katinonistimulantteja (MDPV, bufedroni) kovemmin toimii sillä saralla. Ei kovin lempeää. Pakottaa keskittymään intensiivisesti ja tekemään asioille jotakin. Jossain DL-amfetamiinin ja metamfetamiinin välimaastossa mennään.
Varsin funktionaaliselta stimulantilta vaikuttaa. Vastaisuudessa doussailen varmaan vähän pienempiä annoksia ja pitäydyn ADHD-oireita lääkitsevässä käytössä, silleen, että olen määrittänyt tehtävät asiat etukäteen. Ei tee mieli tuhlata ja hakea kiksejä pelkästään kiskomalla lisää.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
horna
- Kameleontti
Itselläni tulee tunne, että jotain pitäis puuhata, mutta keskittyminen on kuitenkin kuin 3-vuotiaallaTouchet wrote:Ei kovin lempeää. Pakottaa keskittymään intensiivisesti ja tekemään asioille jotakin. Jossain DL-amfetamiinin ja metamfetamiinin välimaastossa mennään.
-
Touchet
- Moderator
Ehkä olet annostellut liikaa?horna wrote:Itselläni tulee tunne, että jotain pitäis puuhata, mutta keskittyminen on kuitenkin kuin 3-vuotiaalla :)
On kans vaikuttanut siltä, että ihmisillä, jotka ei oo luonnostaan hyperaktiivisia ja helposti kyllästyviä, on stimulantteja väärinkäyttäessään melko tohelo ja touhukas meininki.
Havaitsen kyllä itsessänikin tyytymättömyyttä mielekkäistä asioista saataviin kikseihin; aina voi mennä pidemmälle ja syvemmälle ja saada kaiken. Melko tavanomaista SNDRA-aineksilla. Ei tämä MPA varmaankaan olisi päivittäin käytettynä yhtä hyödyllistä kuin metyylifenidaatti on, mutta motivaatioboostajana huomattavasti tehokkaampaa kuin useimmat NDRI:t. Tämän vuoksi lienee järkevintä miettiä valmiiksi, että mihin toimiin seuraavat neljä-viis tuntia kuluttaa. En mä peruspiriäkään jaksa kiskoa tylsiin hetkiin, vaan lähinnä oon käyttänyt klaaratakseni haastavat hommat.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
Huiko
- LD50
Oli tämä oikein hienoa ekan satsin ajan, ja toisenkin kanssa siihen asti kun alkoi laskea. Pääspä maistaa kunnon laskuja pitkästä aikaa.
No, kunnolla tää myös supisti verisuonet. Silleen, että varpaita ei saanu ku suihkussa lämpimiksi. Muutenkin kylmetti kropan kokonaan. Vaan sepä niistä verenkierrollisista vaikutuksista.
Alkuannos oli itselläni 120mg kapselissa vatsanpohjalle, ja heti perään aamupala. Tätä seuras about 3h nousut.
Järjestelin asioita tän aikaa. Sitten meni päivää ihan lukiessa sarjakuvia ja katellessa töllöä. 6h jälkeen päätin buustia 110mg:llä. Ei tullu uusia nousuja, mutta tasasta oloa jatko ihan iltaan asti. Kolme alkoholi annosta tulin tuossa päivän aikana ottaneeksi ja poltin myös tupakkaa.
No, sitten illalla n.21.00 alko laskut. Näitä koitin helpottaa tulehduskipulääkkeillä ja keskittymällä taas töllöön. Ei auttanu. Ennenku pääsin nukkumaan piti käydä oksentamassa pariin otteeseen voimat pois. Hyvin sain sitten kuitenkin unta joskus ~24.00. Ja seuraavana aamuna suht´ pirteenä pääs alottaa uuden päivän.
Sen opin että: Ensi kerralla kannabista matkaan ja/tai bentsoja illaksi, + että sopii paremmin pohjaksi jollekin psykedeelille kuin sellaisenaan. IMO.
Mut oli kuitenkin mukava kokea pitkästä aikaa kunnon stimunousut.
Laskuja oon aina ollu huono maksamaan.
Alkuannos oli itselläni 120mg kapselissa vatsanpohjalle, ja heti perään aamupala. Tätä seuras about 3h nousut.
No, sitten illalla n.21.00 alko laskut. Näitä koitin helpottaa tulehduskipulääkkeillä ja keskittymällä taas töllöön. Ei auttanu. Ennenku pääsin nukkumaan piti käydä oksentamassa pariin otteeseen voimat pois. Hyvin sain sitten kuitenkin unta joskus ~24.00. Ja seuraavana aamuna suht´ pirteenä pääs alottaa uuden päivän.
Sen opin että: Ensi kerralla kannabista matkaan ja/tai bentsoja illaksi, + että sopii paremmin pohjaksi jollekin psykedeelille kuin sellaisenaan. IMO.
Mut oli kuitenkin mukava kokea pitkästä aikaa kunnon stimunousut.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Mushru
- Moderator
Mullakin tuli tästä inhottavat laskut. Viitisen tuntia oli jatkuva oksetus,heikotus,huimaus ja muutenkin erittäin epämiellyttävä olo,
ja ilta päättyi raivoisaan oksenteluun. Annostuksina oli ensin pommina 95mg ja illemmalla pommina 75mg.
Nousut oli tasaiset ja mukavat,ja ensimmäiset tunnit oli oikein hyvä stimu-olo joka rupesi jo muutaman tunnin päästä rauhoittumaan.
Silloin otin buustin jolla ei ollut suurempaa merkitystä,olo jatkui mut huonompaan suuntaan.
Nesteytyksestä koitin huolehtia jatkuvasti,ruokaa en saanut alas missään vaiheessa.
Mä tosin olen muutenkin aika nyhverö stimulanttien kanssa ja mulla on huono laskupää.
Plussana ettei tarvinnut hampaita purra yhteen eikä jatkuvast näprätä jotain,pystyi oleen ihan rauhassa fiilistelemässä.
Mut ehkäpä sitä huonoa oloa vois ens kerralla vähän helpottaa.
Seuraavana päivänä hyvin ryytynyt olo eikä ruoka oikeen maistunut. Mut siinähän se meni ryytyessä..
En sitten tiedä oliko annostelu liian korkea,kun oon aika herkkä stimulanteille.. Vai olenko mä niin herkkä laskujen kans.
ja ilta päättyi raivoisaan oksenteluun. Annostuksina oli ensin pommina 95mg ja illemmalla pommina 75mg.
Nousut oli tasaiset ja mukavat,ja ensimmäiset tunnit oli oikein hyvä stimu-olo joka rupesi jo muutaman tunnin päästä rauhoittumaan.
Silloin otin buustin jolla ei ollut suurempaa merkitystä,olo jatkui mut huonompaan suuntaan.
Nesteytyksestä koitin huolehtia jatkuvasti,ruokaa en saanut alas missään vaiheessa.
Mä tosin olen muutenkin aika nyhverö stimulanttien kanssa ja mulla on huono laskupää.
Plussana ettei tarvinnut hampaita purra yhteen eikä jatkuvast näprätä jotain,pystyi oleen ihan rauhassa fiilistelemässä.
Mut ehkäpä sitä huonoa oloa vois ens kerralla vähän helpottaa.
Seuraavana päivänä hyvin ryytynyt olo eikä ruoka oikeen maistunut. Mut siinähän se meni ryytyessä..
En sitten tiedä oliko annostelu liian korkea,kun oon aika herkkä stimulanteille.. Vai olenko mä niin herkkä laskujen kans.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Touchet
- Moderator
Överit. On olemassa jo melko paljon aineistoa, jonka perusteella metiopropamiinin biosaatavuus vaikuttaisi olevan samaa luokkaa oraalisesti ja intranasaalisesti (tiofeenimolekyyli on bentseenisukulaistaan huomattavasti rasvaliukoisempi).Mushru wrote:Mullakin tuli tästä inhottavat laskut. Viitisen tuntia oli jatkuva oksetus,heikotus,huimaus ja muutenkin erittäin epämiellyttävä olo,
Sulla yksinkertaisesti oli liikaa monoamiineja kehossa kerrallaan, jonka vuoksi stressireaktiot iski päälle. Jos aikoo vetää hillittömiä annoksia, niin annosta tulisi kasvattaa hiljalleen. Vaikkapa 100 mg metiopropamiinia kolmessa (33 mg) osassa tunnin välein.
-
tRip
- Moderator
Ensivaikutelmaltaan aivan mahtava stimulantti..
Päihteenä päihittää mielestäni pirin, ja lääkkeenä metyylifenidaatin. Jos nyt ylipäätään haluaa edes lähteä vertailemaan.
Varovainen kun olen uusien tutkarien kanssa, 30mg tuntui oikeastaan alkuun täysin sopivalta.. empaattisen kirkkaalta, jopa hieman deeliseltä.
Parin ensimmäisen tunnin aikana tunsin valtaisaa viehätystä sen motivoivaan ja innoittavaan..innostavaan luonteeseen.. jonka jälkeen aine ikäänkuin saavutti lääkinnällisen plateaun, eli olisi hyvin voinut ottaa lisää päihtyäkseen, mutta tarvetta ei tuntunut olevan, kuin vasta neljän tunnin kohdalla, kun keskittymiskyky alkoi taas hajaantua sirpaleisiin.
Asioita oli mukava hääräillä, ilman pirimäistä hötkyilyä.
Sosiaalisesti hyvinkin avartava, mutta tämä väikutus tuntui rajoittuvan lähinnä nousuihin.
Tavallaan tämä pitää valveilla jos tuntee tällaiselle tarvetta, muttei uneen pääsemisessä tuntunut olevan mitään ongelmia.. miltei jopa päinvastoin, sillä siihen rauhallisuuden tilaan olin tänään miltei nukahtaa. tosin alla oli 2h yöunet.
Tänään otin 40mg pommina, ja tunsin suunnatonta rauhallisuutta, seesteisyyttä ja relaksaatiota jokaisessa ruumiinjäsenessäni.
Olin miltei nukahtaa siihen valtaisaan fyysiseen rauhallisuudentunteeseen.
Lääkkeenä sanoisin olevan vähintäänkin yhtä potentiaalinen kuin päihteenä.
Mutta jos pelkästään päihtymystä hakee, niin tätä pitäisi miltei tunnin välein ottaa lisää.
Sama lääkinnällinen vaikutusaika kuin dexamfella.
Siltikin jo nyt intuitioni sanoo, että parhaalta tuntuva dose olisi 30-60mg välimaastossa, redosettaen nelisen tunnin välein, jos tuntee tarvetta.
Kyllä tästä laskut tulee itsellänikin, niinkuin stimuista koen jokaisesta..
Lähinnä rauhattomuutta ja levottomuutta, mutta hieman myös mieliala-alakuloa. . pientä.
Päihteenä päihittää mielestäni pirin, ja lääkkeenä metyylifenidaatin. Jos nyt ylipäätään haluaa edes lähteä vertailemaan.
Varovainen kun olen uusien tutkarien kanssa, 30mg tuntui oikeastaan alkuun täysin sopivalta.. empaattisen kirkkaalta, jopa hieman deeliseltä.
Parin ensimmäisen tunnin aikana tunsin valtaisaa viehätystä sen motivoivaan ja innoittavaan..innostavaan luonteeseen.. jonka jälkeen aine ikäänkuin saavutti lääkinnällisen plateaun, eli olisi hyvin voinut ottaa lisää päihtyäkseen, mutta tarvetta ei tuntunut olevan, kuin vasta neljän tunnin kohdalla, kun keskittymiskyky alkoi taas hajaantua sirpaleisiin.
Asioita oli mukava hääräillä, ilman pirimäistä hötkyilyä.
Sosiaalisesti hyvinkin avartava, mutta tämä väikutus tuntui rajoittuvan lähinnä nousuihin.
Tavallaan tämä pitää valveilla jos tuntee tällaiselle tarvetta, muttei uneen pääsemisessä tuntunut olevan mitään ongelmia.. miltei jopa päinvastoin, sillä siihen rauhallisuuden tilaan olin tänään miltei nukahtaa. tosin alla oli 2h yöunet.
Tänään otin 40mg pommina, ja tunsin suunnatonta rauhallisuutta, seesteisyyttä ja relaksaatiota jokaisessa ruumiinjäsenessäni.
Olin miltei nukahtaa siihen valtaisaan fyysiseen rauhallisuudentunteeseen.
Lääkkeenä sanoisin olevan vähintäänkin yhtä potentiaalinen kuin päihteenä.
Mutta jos pelkästään päihtymystä hakee, niin tätä pitäisi miltei tunnin välein ottaa lisää.
Sama lääkinnällinen vaikutusaika kuin dexamfella.
Jotensakin tähän päädyin itsekin.. Tosin pitänee vielä kokeilla ja kikkailla aineen vaikutuksia ja eri annoksia.Touchet wrote: Varsin funktionaaliselta stimulantilta vaikuttaa. Vastaisuudessa doussailen varmaan vähän pienempiä annoksia ja pitäydyn ADHD-oireita lääkitsevässä käytössä, silleen, että olen määrittänyt tehtävät asiat etukäteen. Ei tee mieli tuhlata ja hakea kiksejä pelkästään kiskomalla lisää.
Siltikin jo nyt intuitioni sanoo, että parhaalta tuntuva dose olisi 30-60mg välimaastossa, redosettaen nelisen tunnin välein, jos tuntee tarvetta.
Too muchTooMuch..Mushru wrote:Mullakin tuli tästä inhottavat laskut. Viitisen tuntia oli jatkuva oksetus,heikotus,huimaus ja muutenkin erittäin epämiellyttävä olo..
Kyllä tästä laskut tulee itsellänikin, niinkuin stimuista koen jokaisesta..
Lähinnä rauhattomuutta ja levottomuutta, mutta hieman myös mieliala-alakuloa. . pientä.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Madmike
- Lepakko
Itse pystyn 100 mg annoksella keskittymään ja työskentelemään erinomaisesti. Yhdellä annoksella on kestoa silloin jopa 10 tuntia. Oraalisesti tai rektaalisesti. Rektaalisesti tulee aluksi tunnin nousut joissa vahva euforia (ja panetus). Euforian väistyttyä on mahdollista aloittaa työnteko. Ajatukset eivät harhaile juuri laisinkaan. On vain kiva tehdä työtä, tietenkin musiikkia kuunnellen.Touchet wrote:Ehkä olet annostellut liikaa?horna wrote:Itselläni tulee tunne, että jotain pitäis puuhata, mutta keskittyminen on kuitenkin kuin 3-vuotiaalla
On kans vaikuttanut siltä, että ihmisillä, jotka ei oo luonnostaan hyperaktiivisia ja helposti kyllästyviä, on stimulantteja väärinkäyttäessään melko tohelo ja touhukas meininki.
Havaitsen kyllä itsessänikin tyytymättömyyttä mielekkäistä asioista saataviin kikseihin; aina voi mennä pidemmälle ja syvemmälle ja saada kaiken. Melko tavanomaista SNDRA-aineksilla. Ei tämä MPA varmaankaan olisi päivittäin käytettynä yhtä hyödyllistä kuin metyylifenidaatti on, mutta motivaatioboostajana huomattavasti tehokkaampaa kuin useimmat NDRI:t. Tämän vuoksi lienee järkevintä miettiä valmiiksi, että mihin toimiin seuraavat neljä-viis tuntia kuluttaa. En mä peruspiriäkään jaksa kiskoa tylsiin hetkiin, vaan lähinnä oon käyttänyt klaaratakseni haastavat hommat.
Tämä pistää pumppua vähän hakkaamaan ja hikoiluttamaan, jos on stressiä alla.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
-
SAWANISTI
- Apteekki
Hyvää korviketta amfetamiinille, varsinkin katupirille. Tuli siis tyypattua pari yötä tän kans. Paras A-mainen rc-stimulantti tällähetkellä. Huonona puolena niinkuin kaikis näissä (paitsi MDPV mutu) tole nousee nopeesti ja positiiviset vaikutukset lievenee tai muuttuu.- Lisää tätä
.-
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Ununnilium
- Lepakko
Kauheeta satseja te kiskotte. Ite oon ottanut hyötystimuna jotain kymmentä milligrammaa kapseloituna 
-
doof
- Kameleontti
Pari t 10mg nokituksen jälkeen nenä muuttus imusieraimen puolelta punaseks ja tähän tuli pitkulaisen kuvion (10mm) ääriviivat sieraimen suuntasesti. Eilen siis..
Tänään en oo halunnu syödä, koska kitalaki tulee helvatun kipeeks syödessä ja nieleminen sattuu kitalakeen sitäki enemmän. Punotusta tuolla suukatossa myös.
googletuksella huomasin monella karppaajalla saman ongelman
Tänään otettu 40mg pommi autto huomattavasti opiskelun lopputyön teossa. Selvää hyvää oloa, pään kihelmöintiä ja stimuoloa tolla annoksella. =)
Tänään en oo halunnu syödä, koska kitalaki tulee helvatun kipeeks syödessä ja nieleminen sattuu kitalakeen sitäki enemmän. Punotusta tuolla suukatossa myös.
googletuksella huomasin monella karppaajalla saman ongelman
Tänään otettu 40mg pommi autto huomattavasti opiskelun lopputyön teossa. Selvää hyvää oloa, pään kihelmöintiä ja stimuoloa tolla annoksella. =)
-
Madmike
- Lepakko
Kai osaatte sitte käyttää vastuullisemmin tätä, ettei käy niinku MDPV:lle että demonisoidaan mediassa ja sitte huumausainelistalle? Haittoja vähentävää käyttäymistä tulisi kaikkien edesauttaa sosiaalisissa piireissään.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
-
Touchet
- Moderator
Stimutole. Kyllä mullakin 5-10 mg dekstroamfetamiinia toimi vielä viime kesänä, mutta metyylifenidaatin lääkekäyttö on kasvattanut vaadittua amfetamiiniannostakin sinne 40-50 milligramman kieppeille.Ununnilium wrote:Kauheeta satseja te kiskotte. Ite oon ottanut hyötystimuna jotain kymmentä milligrammaa kapseloituna :D
-
Ununnilium
- Lepakko
Ymmärrettävää sinänsä, jos kiskot lääkkeenä metyylifenidaattia. Noin muuten on hankala ymmärtää logiikkaa toleranssin kasvattamisen kohdalla - helppo merkki siitä, että käyttö on liian tiivistä.
Mutta joo, toisaalta merkittävää osaa kirjoittelijoista tuskin niin kiinnostaa haittojen minimointi, mikäli olen aistinut harrastuksen "hienovaraisuutta" rivien välistä oikein.
Mutta joo, toisaalta merkittävää osaa kirjoittelijoista tuskin niin kiinnostaa haittojen minimointi, mikäli olen aistinut harrastuksen "hienovaraisuutta" rivien välistä oikein.