Amfetamiini topic.
-
Hektogramma
- Tuppisuu
Re: Amfetamiini topic.
Pystyn kyllä niin hyvin samaistumaan tuohon mitä ekalla sivulla lukee, että jeijoissa on letkeetä uida järven poikki. Oltiin viimekesänä mökillä ja pakkohan sitä oli kokeilla. Se oli todella virkistävää ja muutenkin yksi parhaista kokemuksista tämän kamalan likaisen aineen kanssa. Silloin en kyllä ollut vielä kovin montaa kertaa vauhtia ottanut. Myös piirtäminen on melko mukavaa hommaa pireissä.
-
Kosmonautti
- Psykonautti
R.I.P. Stuff hän sanoi et kunnon vedot on sellaset et tulee mällit housuun.anaganja wrote:Juu kaverilla kanssa tullu hyvän porskeen kanssa mällit vaikka on ottanu vaan nokkaan ei oo ainakaa muuten ollu kaverilla mitään ongelmia...
Puhunu että tullu ensin pari-kolme euforia aaltoa kehoa pitkin alas ja sitte tullu vaan kusen mukana.
-Rastis
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
FlyingH
Parasta mitä oon ikinä ottanu tuli tossa testattua. 22.00 Eka pienet maistiaiset nokkaan(alle 0,1g) josta seurasi 1,5h keskeytymätön siivoussessio. Kämppä muuttui sikolätistä suhteellisen siistiin kuntoon.
Seuraavat otin, kun ei ton edellisenkään jälkeen olisi pystynyt nukkumaan kuitenkaan. Silmäpallolla joku 0,2g laini huh huh. Päässä kihelmöi voimakas euforia n. 2h ainakin. Eikun Parta ajoon, vaatteet silitykseen
ja baaria kohti käypi taival. Kaljan ostin mutta ei oikein uponnu ja tuntu että purjot lentää jos alkais alkoholia enemmän litkiin
Siinä klo: 4:00 olin kotona ja otin vielä pienet tasurit (n. 0,1g) ,ja tässä nyt kirjoittelen tätä viestiä ja vieläkin toiimii aivan selkeästi vaikka pikkasen jarrua otin loiventamaan laskua. Toivottavasti uni tulee ensi yönä. Ja vielä lisäyksenä amfeen mulla on nollatoleranssi, koska en aineesta mitään erikoisia kiksejä ole ennen saanut, niin käyttökerrat on laskettavissa melkeinpä kahden käden sormila...
Seuraavat otin, kun ei ton edellisenkään jälkeen olisi pystynyt nukkumaan kuitenkaan. Silmäpallolla joku 0,2g laini huh huh. Päässä kihelmöi voimakas euforia n. 2h ainakin. Eikun Parta ajoon, vaatteet silitykseen
Siinä klo: 4:00 olin kotona ja otin vielä pienet tasurit (n. 0,1g) ,ja tässä nyt kirjoittelen tätä viestiä ja vieläkin toiimii aivan selkeästi vaikka pikkasen jarrua otin loiventamaan laskua. Toivottavasti uni tulee ensi yönä. Ja vielä lisäyksenä amfeen mulla on nollatoleranssi, koska en aineesta mitään erikoisia kiksejä ole ennen saanut, niin käyttökerrat on laskettavissa melkeinpä kahden käden sormila...
-
Touchet
- Moderator
Jokohan alamaailman markkinoille on ilmestynyt amfetamiinin nimellä ja hinnoilla myytävää metiopropamiinia?
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
testeri420
- OD
Kiitän tiedosta. onko täysin hajuton sekä mauton tämä?? ja vaikutus niin samallainen et eroa ei juurikaan huomaa?Touchet wrote:Jokohan alamaailman markkinoille on ilmestynyt amfetamiinin nimellä ja hinnoilla myytävää metiopropamiinia?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
Madmike
- Lepakko
mua metiopropamiini ahdistaa selkeästi herkemmin. ei ole hajuton, haisee ja maistuu erilaiselta kuin amfetamiini omasta mielestäni. En menisi sekoittamaan jos vastaan tulisi, mutta pysyttelen erossa amfetamiinipiireistä, en voi tukea järjestäytynyttä rikollisuutta.testeri420 wrote:Kiitän tiedosta. onko täysin hajuton sekä mauton tämä?? ja vaikutus niin samallainen et eroa ei juurikaan huomaa?Touchet wrote:Jokohan alamaailman markkinoille on ilmestynyt amfetamiinin nimellä ja hinnoilla myytävää metiopropamiinia?
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
-
sxoxyvg
- OD
Töötit jäin auki. Kepeet mullat ybj.Kosmonautti wrote:R.I.P. Stuff hän sanoi et kunnon vedot on sellaset et tulee mällit housuun.anaganja wrote:Juu kaverilla kanssa tullu hyvän porskeen kanssa mällit vaikka on ottanu vaan nokkaan ei oo ainakaa muuten ollu kaverilla mitään ongelmia...
Puhunu että tullu ensin pari-kolme euforia aaltoa kehoa pitkin alas ja sitte tullu vaan kusen mukana.
-Rastis
Mulla joskus tullut vetojen jälkeen kun paskalle mennyt.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Touchet
- Moderator
Imelänkirpeältä. Kuusenkerkiltä. Katupiristä yleensä noin 40-60% on jatkeainetta, useimmiten maltodekstriiniä ja/tai muita hiilihydraattijalosteita, jotka saattavat laimentaa amfetamiinille ominaista makua ja tehdä jauheesta makeampaa.nipetin wrote:nyt jätkät selittäkääs miltäs se piri sitte maistuu.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
mentalhell
- Kameleontti
Re: Kodeiini
Sertraliini ja amfetamiini aiheutti mulle päänsärkyä ja voimakasta lihasjäykkyyttä. Tajusin myöhemmin vasta et johtu siitä, loppu noi oireet heti ku lopetin sertraliinin. Nykysin oon sitä mieltä ettei ssri + amfetamiini ole hyvä yhdistelmä. Tuskin erikoisen vaarallinen, mutta särkylääkkeitä joutuu syömään ja lihasjännitys on sietämätöntä välillä tuolla yhdistelmällä.Happohuppu wrote:Onko noin? Ymmärtääkseni esim. SSRI + piri on täysin turvallinen kombo. Ei essokaan pahaksi ole, ei vain toimi täysillä.tRip wrote:Uskaltaa.. mut mielialalääke + stimu = not good.. pääsääntöisesti.mattipatti wrote:Uskaltaako ottaa koksuu kun on 10mg cipralex respa alla? Meneekö ihan kuutamolle?
Luulin ettei tuo kombo ole yhtään vaarallinen tai mitään mutta ainakin pahentaa amfetamiinin sivuoireita, ainakin itselläni.
-
Happohuppu
- Apteekki
Re: Kodeiini
Varmaan aika yksilöllistä (niin kuin kaikki huumeisiin liittyvä). Itse tunnen lukuisia SSRI-kuurilla olevia ihmisiä, jotka vetävät piriä ja sanovat ettei SSRI aiheuta mitään haittavaikutuksia.mentalhell wrote:Sertraliini ja amfetamiini aiheutti mulle päänsärkyä ja voimakasta lihasjäykkyyttä. Tajusin myöhemmin vasta et johtu siitä, loppu noi oireet heti ku lopetin sertraliinin. Nykysin oon sitä mieltä ettei ssri + amfetamiini ole hyvä yhdistelmä. Tuskin erikoisen vaarallinen, mutta särkylääkkeitä joutuu syömään ja lihasjännitys on sietämätöntä välillä tuolla yhdistelmällä.
Luulin ettei tuo kombo ole yhtään vaarallinen tai mitään mutta ainakin pahentaa amfetamiinin sivuoireita, ainakin itselläni.
Looking for planet Gong...
-
Velho
- LD50
pirikoukku ei ole kiva kyllä kun joutuu välillä tuskissaan kinuamaan 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Makoo
Säin 3-4 viikkoo cymbaltaa 60mg/pv, eilne viiimeks, nyt otin Sertralin 50mg (yks tai kaks pitäs ottaa, otin yhen), niin sitä piti kysyä että voinko ottaa amfeee? vähän on outo olo, naurattaa
tervettä.. kai täää oikkeeseen paikkaan tuli.
-
farout
- Psykonautti
Sertraliinilla ja amfetamiinilla et saa aikaan mitään negatiivista yhteisvaikutusta. Joten go ahead! ( eikä muutkaan mielialalääkkeet vaikuta ). Eri asia taas MDMA ja SSRI lääkkeet.
Mind Explorer
-
beautifulpeople
- Karvakuono
Huh huh. Tuleeko amfetamiinista yksinään seuraavana päivänä helvetin oksettavaa oloa, vai johtuuko tämä vain alkoholista jota tuli nautiskeltua pitkin päivää ja aamuyöllä napatusta Tramalista? Olo on kuin haudasta nousseella, kun pienikin liike saa voimaan pahoin. Onneksi sentään henkinen puoli on jees, ei mitään depistä ole havaittavissa. Mutta jos jokaisista vauhdeista yksinäänkin saa joka kerta maksaa tämän hinnan, niin ei ihan heti houkuttele uudet kokeilut. 
-
trollol
- Kameleontti
Yks vaikuttava tekijä on se, onko juonut tarpeeks ja saanut syötyä edes väkisin jotakin. Omasta kokemuksesta pahat laskut johtunu suureksi osin elimistön kuivumisesta..beautifulpeople wrote:Huh huh. Tuleeko amfetamiinista yksinään seuraavana päivänä helvetin oksettavaa oloa, vai johtuuko tämä vain alkoholista jota tuli nautiskeltua pitkin päivää ja aamuyöllä napatusta Tramalista? Olo on kuin haudasta nousseella, kun pienikin liike saa voimaan pahoin. Onneksi sentään henkinen puoli on jees, ei mitään depistä ole havaittavissa. Mutta jos jokaisista vauhdeista yksinäänkin saa joka kerta maksaa tämän hinnan, niin ei ihan heti houkuttele uudet kokeilut.
Mutta tuo kuulostaa hiukka darraseltakin ja tramal+alkoholi-combo tekee huonon olon myös.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
beautifulpeople
- Karvakuono
Kiitti tiedosta. Sain hörpittyä päivän aikana puolisen litraa limua ja pari vesilasillista, mutta lieneekö se sitten tarpeeksi... Ensi kerralla voisi vaihtaa ne siiderit vaikka Fantaan ja roudata jotain jugurttitölkkiä mukana.trollol wrote:Yks vaikuttava tekijä on se, onko juonut tarpeeks ja saanut syötyä edes väkisin jotakin. Omasta kokemuksesta pahat laskut johtunu suureksi osin elimistön kuivumisesta..
Mutta tuo kuulostaa hiukka darraseltakin ja tramal+alkoholi-combo tekee huonon olon myös.
-
maikkum
Mulla oli myös ennen ongelmana juurikin vastaavanlainen paska olo seuraavana päivänä, ja oon todennut että se on johtunut ihan täysin alkoholista, nestehukasta ja ravinnonpuutteesta. Nykyään en käytäkkään a:n kanssa ollenkaan alkoa, ja messissä kulkee aina mehukeittoa, juotavaa jugurttia, vitamiiniporeita ja mehua.
Parastahan on se että nyt oon viimeaikoina saanut käsiini sen verran puhdasta tavaraa, ettei tuu mieleenkään juoda sitä alkoholia, edes yhtä olutta en saanut viimeeksi alas, vaikka sen 5h yritin.
Parastahan on se että nyt oon viimeaikoina saanut käsiini sen verran puhdasta tavaraa, ettei tuu mieleenkään juoda sitä alkoholia, edes yhtä olutta en saanut viimeeksi alas, vaikka sen 5h yritin.
-
Dexma
- Moderator
Jännästi täytyy myöntää, etten ois ikinä vielä vuosi sitten uskonut, että tykkäisin vedellä amfea. Aina ajattelin piriä sitä kaikista pahimmaksi.
Nykyään melkein lemppari douppi. Päivä lähtee hyvin käyntiin 0,07-0,1 nokilla aamulla aamupalan jälkeen ja joskus ennen aamupalaa jos on tosi väsynyt. Sit päivän askareisiin. Tähän asti paras kokeilema stimu asioiden tekemiseen, heräämiseen ja keskittymiseen. Jossain määrin myös yksi euforsimmista 4-fan kanssa. Vaikkei mitään selvää fyysistä tunnetta ehkä olisi, mutta mieli on enemmän zen kuin minkään muun kohalla.
Koko ajan pitänyt vain muistaa, ettei yritä valvoa tällä eikä jätä syömistä. Syömistä ei kyllä tollainen pienet annokset pahasti lopeta. Huono tapa vain, yleensä napata sit subua tän jälkee, mut saattaa päivän subu dosen jälkeen ottaa taas amfea ja yhtäkkiä taas subua ja dämn
Mut jooo. Kaikkien psykedeelien jälkeen, kaikkien lääkkeiden, kaikkien mystisten dissojen maailmasta palautuessa ja bentsokoomasta herätessä. Se rabanisti jo sen vuosia sit tiesi. Subu, piri ja kalja sen miehen tiellä pitää.
Nykyään melkein lemppari douppi. Päivä lähtee hyvin käyntiin 0,07-0,1 nokilla aamulla aamupalan jälkeen ja joskus ennen aamupalaa jos on tosi väsynyt. Sit päivän askareisiin. Tähän asti paras kokeilema stimu asioiden tekemiseen, heräämiseen ja keskittymiseen. Jossain määrin myös yksi euforsimmista 4-fan kanssa. Vaikkei mitään selvää fyysistä tunnetta ehkä olisi, mutta mieli on enemmän zen kuin minkään muun kohalla.
Koko ajan pitänyt vain muistaa, ettei yritä valvoa tällä eikä jätä syömistä. Syömistä ei kyllä tollainen pienet annokset pahasti lopeta. Huono tapa vain, yleensä napata sit subua tän jälkee, mut saattaa päivän subu dosen jälkeen ottaa taas amfea ja yhtäkkiä taas subua ja dämn
Mut jooo. Kaikkien psykedeelien jälkeen, kaikkien lääkkeiden, kaikkien mystisten dissojen maailmasta palautuessa ja bentsokoomasta herätessä. Se rabanisti jo sen vuosia sit tiesi. Subu, piri ja kalja sen miehen tiellä pitää.
-
mauseri
- LD50
On tää vaan ihanaa. Oikeesti hyvälaatusta, sellasta et ku pussi on pöydällä se haisee nenään aika paljon. Kiva kun löytyy muitakin kuin ahneita paskapääpirirapanistejä jotka jatkaa kaiken ylivitun paskaksi. Huomasin juuri että annoskoko 0,365 on ihanteellinen, harmi vaan toi piikitys.. Tuntuu nistiltä.. Siistii on kyllä vetää eka kertaa vuoteen sellasta mikä on oikeesti hyvää. No miinuksena velkaa tullu kivasti ja sais lisää jos haluis, velaksi.. Vittu tää on vaikeeta vanhalle piripäälle. No ei oo ku parit vedot ja sit voiki jo levätä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Psychonautilus
Jännästi itsekin sitä on lipsunut akselilla Hyi, piriä-> Joskus Bileissä -> Aina bileissä -> Vähän väliä.Dexma wrote:Jännästi täytyy myöntää, etten ois ikinä vielä vuosi sitten uskonut, että tykkäisin vedellä amfea. Aina ajattelin piriä sitä kaikista pahimmaksi.
Nykyään melkein lemppari douppi. Päivä lähtee hyvin käyntiin 0,7-0,1 nokilla aamulla aamupalan jälkeen ja joskus ennen aamupalaa jos on tosi väsynyt. Sit päivän askareisiin. Tähän asti paras kokeilema stimu asioiden tekemiseen, heräämiseen ja keskittymiseen. Jossain määrin myös yksi euforsimmista 4-fan kanssa. Vaikkei mitään selvää fyysistä tunnetta ehkä olisi, mutta mieli on enemmän zen kuin minkään muun kohalla.
Koko ajan pitänyt vain muistaa, ettei yritä valvoa tällä eikä jätä syömistä. Syömistä ei kyllä tollainen pienet annokset pahasti lopeta. Huono tapa vain, yleensä napata sit subua tän jälkee, mut saattaa päivän subu dosen jälkeen ottaa taas amfea ja yhtäkkiä taas subua ja dämn![]()
En laske suosikkipäihteitteni joukkoon, mutta kannabiksen jälkeen (ja jos ainaista kaljanlipittelyä ei lasketa) yleisin käyttämäni päihde. Euforiaa en koe nimeksikään, mutta motivaatiota tehdä asioita löytyy ja asioihin voi paneutua kyllästymättä. Oon tottunut vetämään vauhtini syömällä, tulee pidempi vaikutus ja pehmeämmät laskut eikä tunnu ikävältä nauttiessa tai sen jälkeen. Jos en ehdi/viitsi odottaa jotain vajaata tuntia tai haluan lyhyemmän vaikutusajan (ja nukkumaan aikaisemmin), saatan nokittaa.
-
Velho
- LD50
nyt o hyvä kun tuleepi vaan vedettyy puhasta tai lähes puhasta amfee.
jotenki vähemmä paskaa mahtunu mukaa mut aina sattunu rotilta
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Musta8
- Lepakko
En oo varmaa vuotee ottanu hyvää poretta. Nyt tuli pitkästä aikaa otettua, ja vaan sen takia ettei MDPV:tä oo enää omalla asuinalueella liikkeella. Ite diggaan siitä enemmän. Jonku yli puol grammaa ottanu, viime tööteistä joku pari tuntii ja hyvin toimii =) Tiskit tuli äsken tiskattua.. Loppuillan jekkuja miettimään 
Hi..!
-
maikkum
Onneks olin säästäny tätä putsia ketolan verran toissa viikonlopun festeille, joissa olin stagella töissä. Vikana iltana aattelin olevani todella nuutunut, ja tuplasin entisen dosen. Otin siis reippaan 0,4 nenään ja tuloksena oli se, et bailasin siellä stagella sen 7h putkeen, minkä olin duunis. Seuraavana päivänä ei ollut muuten ees paska olo, mut kroppa oli ku jonkun triathlonin jäljiltä. Noh onneks kaikki oli taas korjattavissa tiukalla levolla, lähimmäisen lämmöllä ja pajarilla 
-
Psychonautilus
Räpylään vai?Kottonmouth wrote:0.4g putsia kerralla
Mitään muita kommentteja, vai oliko olo kokonaisvaltaisesti "
-
maikkum
Eih emmä harrastele tuota räpylöintiä! Nenään siis! Ja olohan oli sen kaiken energian, puheripuloinnin ja muun vieteröinnin lisäksi myös oikein euforinen. Jotain samallaisia ah-fiiliksiä ku mämmis, mut ei kuitenkaan mee niin diippeihin. Positiivista myös se ettei vienyt sitä ruokahalua, ja nukkumaankin pääsi sitten heti kun kotihuudeilla rojahti sänkyyn hittien jälkeen
Perus katupaska kun vie meikäläiseltä ainakin sen nälän parhaimmillaan useammaksikkin päiväksi, vaikkei mitään hirveitä määriä edes vetäisi.
Kekkereiden päätyyppi tuli vielä seuraavana aamuna taputteleen olalle ja selittään et "Mullekkin tuota tavaraa seuraavalla kerralla kiitos" , ja mie ku olin pelänny että se tulee vittuileen.
Kekkereiden päätyyppi tuli vielä seuraavana aamuna taputteleen olalle ja selittään et "Mullekkin tuota tavaraa seuraavalla kerralla kiitos" , ja mie ku olin pelänny että se tulee vittuileen.
-
Feya
- OD
Huh, en kyllä ymmärrä miten joku kykenee ottamaan hyvälaatuista amfea noin paljon kerralla. Parhaimpia satseja vedellessäni en ole koskaan kokenut tarvetta ottaa nokkaan 0,2g enempää ja 0,1g on yleensä ihan tarpeeksi (paskaa voi sitten helposti ottaa vaikka 0,5g), eikä se ole edes ollut "putsia".
Onko paljonkin toleranssia?
Onko paljonkin toleranssia?
-
maikkum
Kyllä se näin 6-vuotta semi säänöllisesti käyttäneenä joo, tolet on korkeella. I´m sorry about that
-
CHIMONOKIKAARI
- Psykonautti
Piriin saa kyl aikaseks semmosen ikuisen tolen, en tiedä onkse voimassa ihan kaikilla mut ainaki itelläni on selkeesti joku vaikutusmekanismi menny rikki kun ei vaan enää yksinkertaisesti oloja saa millään määrillä. Oletettavasti useiden vuosien päivittäiskäyttö todella suurilla annoksilla on vaikuttanut siihen ettei vaan enää aivot osaa luoda sitä vaikutusta.
Varmasti osaa asiaan on silläkin ettei enää nykyisillä kontakteilla tuu vastaan semmosta tavaraa mitä sillon kymmenisen vuotta sitten narkkasi.
Varmasti osaa asiaan on silläkin ettei enää nykyisillä kontakteilla tuu vastaan semmosta tavaraa mitä sillon kymmenisen vuotta sitten narkkasi.
-
mauseri
- LD50
Tällä mennään.. Vielä, ainakin niin kauan kun töitä riittää. Ei sitä väsyneenä keksi juttuja joista tienaa 5 numeroisia lukuja.. Tää on vaan niin vitun hyvä työhuume. Tai jos totta puhu8taan niin aika pykimistä tää on ollut..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"