Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Dreamer
Psykonautti

Re: Ekstaasi info

Post by Dreamer »

Osaako joku sanoa, että mitä nuo valkoharmaat timantit sisältävät? tuntuu olevan liikkeellä aika laajalti suomessa.
porter

Post by porter »

Dreamer wrote:Osaako joku sanoa, että mitä nuo valkoharmaat timantit sisältävät? tuntuu olevan liikkeellä aika laajalti suomessa.
Toi olisi kiva tietää itsekin, saattais olla tossa pian saatavilla :). Jotkut sanoneet että olis mdma pohjaisia.. mutta tosiaan niinhän sitä aina sanotaan :mrgreen:
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Hmm.. Alko kiinnostaa nyt tää asia. Te tiedätte ihan faktana että mitä aineita sisältäviä nipsuja mä oon syöny esim vuonna 1998... Ootte oikein Pillreports.com ja EcstacyData sivustoilta sit käyny lukemassa vai? Ku sellasia ollu sillon olemassakaan vielä. Ainakaa ei mun tietääkseni...
Mitähän niissä sit on ollu tossa vuostuhannen vaihtees kun minullekki myytiin "happopohjasina" nakkuloita ja niis oli aina sellasia täpliä hirveesti. Mitä väitettii happo pohjasiks.. Ja vastaavasti vauhtipohjaset nii niis ei ollu niitä täpliä ainakaa nii paljo ja poikkeuksetta vaaleita. Ja mdma pohjasetki oli yleesä vaaleita mut oli niitä punertaviiki ja vihreitä ja mmmm... aijai, vanhat hyvät ajat. En oo edes nähny kunnon nipsua vuoden 2007 jälkeen.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

2C-kemikaalit ja monet muutkin saattaa tuntua "hapolta" silloin kun niitä happona myydään ja varsinkin jos ei oo kokemusta hirveästi LSD:stä sitä ennen. Useet näistä aineista joita sanotaan "tutkareiks" on kehitetty jo vuosikymmeniä sitten ja niitä on myös ollut liikkeellä jossain määrin jo vuosikymmeniä sitten. LSD on kuitenkin sen verran arvokas ja harvinainen kemikaali ettei sitä ois mitään järkeä tunkea essoihin. Varmasti jossain on joskus näin ollut, mut eiköhän 99% noista "happopohjasista" oo ollut pikemminkin jotain 2C-kemikaalia ja ehkä jotain muutakin siihen sekotettuna. Tätä on kyl puitu täällä ennenkin.
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

porter wrote:
Dreamer wrote:Osaako joku sanoa, että mitä nuo valkoharmaat timantit sisältävät? tuntuu olevan liikkeellä aika laajalti suomessa.
Toi olisi kiva tietää itsekin, saattais olla tossa pian saatavilla :). Jotkut sanoneet että olis mdma pohjaisia.. mutta tosiaan niinhän sitä aina sanotaan :mrgreen:
Itse ostin kaksi kipaletta noita harmaita timantteja. Jos jollain kokemusta/ tietoa enemmän kyseisistä nipsuista, olisi tosiaan kiva kuulla. :)
Itse ajattelin säästää 2 vko päässä olevaan hyvään iltamaan, ajattelin vetäistä molemmat kerralla ja lähteä tanssimaan. Onkohan tää fiksu ratkaisu vai kannattaisiko odottaa ensimmäisen jälkeen hetki ja sitten buustia?
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona »

Kaikki kerral vaa!
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Ja vitut! Nyt niitten uusien/tuntemattomien douppien kanssa varovaisemmin. Ihan hyvin voit kokeilla ensin mitä se yksi sanoo, ja jos siltä tuntuu, buustia myöhemmin toisella.

Aina on näköjään joku urpoilemassa: -"Mielummin överit ku vajarit!" mentaliteetilla. :roll: Kun nyt ensin testailet, niin on sitten mukavampi ens kerralla kokemuksen pohjalta annostella, vai mitä? Ota vaikka vauhtia messiin varoiksi, jos arveluttaa ettei riittäisikään.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

trollol wrote:
porter wrote:
Itse ostin kaksi kipaletta noita harmaita timantteja. Jos jollain kokemusta/ tietoa enemmän kyseisistä nipsuista, olisi tosiaan kiva kuulla. :)
Itse ajattelin säästää 2 vko päässä olevaan hyvään iltamaan, ajattelin vetäistä molemmat kerralla ja lähteä tanssimaan. Onkohan tää fiksu ratkaisu vai kannattaisiko odottaa ensimmäisen jälkeen hetki ja sitten buustia?
suosittelen ottaa erikseen. Tai oma eka kerta (otin 2 harmaata timanttia) oli pelkkää sängyl tärinää ja olosta
nauttimista. Aika paljolti tuli poltettua päälle yrdee. Ei kysymystäkään siitä, että pystyiskö lähtee liikkeelle,
mutta mikäli sikäli olet kokeneempi käyttäjä, vedä molemmat. Toisella kertaa söin yhden, ei ollu nii jepa, mutta kolmannella
kerralla 3 kappaletta ja täytyy myöntää, että melkosta menoo oli.

Mut mut mut... Mahtaako toimia jos 17 tuntii sit syöny 3 kappaletta? jos samalla annoksella menis? Tuli "nukuttua" alle tunti viimeyönä
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

testeri420 wrote:Hmm.. Alko kiinnostaa nyt tää asia. Te tiedätte ihan faktana että mitä aineita sisältäviä nipsuja mä oon syöny esim vuonna 1998...
En tiedä keihin viittaat mutta mä en ainakaan sun naksuistas tiedä yhtään mitään. Enkä yrittäny niin antaa ymmärtää tossa aiemmassa keskustelussa. Silti oon aina pitäny happopohjasia essoja myyttinä.
Parhaat karstat on pohjalla.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Mä oon kelannut, että ne "happopohjaiset" tai "varmaankin jotain tutkaria sisältävät" nipsut sisältää useimmiten MDA:ta eli metyleenidioksiamfetamiinia. Vaikutusten ajallinen kesto ja niiden luonne käy useesti ihan yks yhteen.

MDA nousee hitaammin, vaikuttaa lyhyemmän aikaa (3-5 tuntia erotuksena MDMA:n 4-6 tuntiin) ja on huomattavasti visuaalisempaa sekä psykedeelisempää vähäisemmällä stimulanttivaikutuksella.

Mun näkemykseni mukaan ne harmaat @-logoiset ekstaasitabletit melko todennäköisesti sisälsi MDA:ta.

MDA:n synteesiketju myös on suhtkoht samanlainen kuin MDMA:lla, jolloin on ihan perusteltua olettaa, että MDMA:n tuotantoon keskittyneet laboratoriot myös ovat täydessä valmiudessa tuottaa MDA:ta.

http://www.erowid.org/chemicals/mda/mda.shtml
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Touchet wrote:
Mun näkemykseni mukaan ne harmaat @-logoiset ekstaasitabletit melko todennäköisesti sisälsi MDA:ta.
Vastaisi aika hyvin kuulemiani kokemuksia noista @-namuista. En kaverien "trippikuvailun" perusteella jotenkin meinannut uskoa olevan itse mämmiä... Noh, nytpähän pääsee testailemaan kristallia, niin ainakin teoriassa pitäs potkia hyvin.
Feya
OD

Post by Feya »

testeri420 wrote:Hmm.. Alko kiinnostaa nyt tää asia. Te tiedätte ihan faktana että mitä aineita sisältäviä nipsuja mä oon syöny esim vuonna 1998... Ootte oikein Pillreports.com ja EcstacyData sivustoilta sit käyny lukemassa vai? Ku sellasia ollu sillon olemassakaan vielä. Ainakaa ei mun tietääkseni...
Mitähän niissä sit on ollu tossa vuostuhannen vaihtees kun minullekki myytiin "happopohjasina" nakkuloita ja niis oli aina sellasia täpliä hirveesti. Mitä väitettii happo pohjasiks.. Ja vastaavasti vauhtipohjaset nii niis ei ollu niitä täpliä ainakaa nii paljo ja poikkeuksetta vaaleita. Ja mdma pohjasetki oli yleesä vaaleita mut oli niitä punertaviiki ja vihreitä ja mmmm... aijai, vanhat hyvät ajat. En oo edes nähny kunnon nipsua vuoden 2007 jälkeen.
Ei ole mitään syytä ryhtyä noin puolustelevaksi.

Onhan se nyt aika loogista päättelyä, että jos niiden 11 vuoden aikana joina nuo sivustot ovat olleet auki (EcstacyData laukaistiin ainakin vuonna 2001), ei ole löytynyt ainuttakaan LSD-pohjaista nipsua niistä kaikista tuhansista testatuista monista eri maista (ja iso osa Hollannista, josta ne parhaimmat nipsut yleensä löytyvät), niin se on aika lailla pelkkä myytti?

Kaikenlisäksi esimerkiksi 2C-B:tä alettiin markkinoimaan ja käyttämään MDMA:n "korvikkeena" jo 80-luvun lopussa, joten enpä usko, että 90-luvun lopussa nipsujen tekijät olisivat mielellään käyttäneet LSD:tä halpojen 2C-kemikaalien sijasta - varsinkin kun ihmiset eivät ole kovin hyviä erottamaan psykedeelejä toisistaan ja nauttivat kyllä varmasti yhtä paljon mistä vain deelistä.

Yksi objektiivinen (ja kauan aikaa sitten tapahtunut) kokemus ei ainakaan omaa mielipidettäni asiasta hetkauta suuntaan tai toiseen. En nyt minä tietenkään pysty tietämään, mitä sun napsimasi karkit ovat sisältäneet, mutta ilman testejä niin et kyllä sinäkään.

Mutta ei kai sillä ole väliä? Tärkeintä on, että sulla oli hauskaa.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Feya wrote:Onhan se nyt aika loogista päättelyä, että jos niiden 11 vuoden aikana joina nuo sivustot ovat olleet auki (EcstacyData laukaistiin ainakin vuonna 2001), ei ole löytynyt ainuttakaan LSD-pohjaista nipsua niistä kaikista tuhansista testatuista monista eri maista (ja iso osa Hollannista, josta ne parhaimmat nipsut yleensä löytyvät), niin se on aika lailla pelkkä myytti?
Paitsi, että noiden saittien käyttäjät useimmiten tekevät ne testit simppeleillä täpläindikaattoreilla, eikä esim. aja niitä kaasukromatografin ja massaspektrometrin kautta.

Miten erotat MDMA:n tuottaman mustan täplän LSD:n, MDA:n tai MDMEA:n mustasta täplästä?

Toisaalta; jotkut tyypit ajaa nipsut GC/MS:n kautta eivätkä hekään ole tiettävästi löytäneet LSD:tä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
Feya
OD

Post by Feya »

Touchet wrote:
Feya wrote:Onhan se nyt aika loogista päättelyä, että jos niiden 11 vuoden aikana joina nuo sivustot ovat olleet auki (EcstacyData laukaistiin ainakin vuonna 2001), ei ole löytynyt ainuttakaan LSD-pohjaista nipsua niistä kaikista tuhansista testatuista monista eri maista (ja iso osa Hollannista, josta ne parhaimmat nipsut yleensä löytyvät), niin se on aika lailla pelkkä myytti?
Paitsi, että noiden saittien käyttäjät useimmiten tekevät ne testit simppeleillä täpläindikaattoreilla, eikä esim. aja niitä kaasukromatografin ja massaspektrometrin kautta.

Miten erotat MDMA:n tuottaman mustan täplän LSD:n, MDA:n tai MDMEA:n mustasta täplästä?

Toisaalta; jotkut tyypit ajaa nipsut GC/MS:n kautta eivätkä hekään ole tiettävästi löytäneet LSD:tä.
Käytän itse lähinnä EcstasyData-sivustoa, josta löytyy tuhansia GC/MS tuloksia (ensimmäiset jo vuodelta 1996 - ne olivat tosin MAPS:in testaamia).

Nuo halvat testit eivät tosiaan ole älyttömän luotettavia, mutta on se kuitenkin parempi kuin ei mitään. MDxx-kemikaaleja ei noilla pysty erottamaan toisistaan, mutta kyllä ainakin LSD tuottaa erilaisen värin - vaikka se ero onkin aika pieni ja vaikeasti havaittavissa.

Mutta pointtini on silti sama - ilman kunnollisia testituloksia en hevillä usko, että LSD-pohjaisia nipsuja on kovin montaa tuotettu.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Olen kuullut myös LSD-liuoksella dipatuista ekstaasitableteista, jolloin käyttäjäkokemukset olivat kyllä ihan asianmukaisia, mutta näissä tapauksissa kyse on ollut pienten käyttäjäpiirien sisäissä jakelukuvioissa ilmenevistä pienistä eristä.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Hmm.
Elikkä tämä mielenkiintonen keskustelu kuuluis topiciin, urbaanit legendat totta vai tarua?: "happo" pohjaiset nipsut.

Tuossa miettinyt niin millä järjellä sitä kallista happoa sinne massatuotannon sekaan olis sit pistetty koska ainahan on tavoteltu vaan voittoa...
Ja miks tehdä tämä sillä kalliilla jos löytyy vastava samanlainen halvemalla vierestä....

Jaahas, onkohan se tässä lähettävä tuonne maailmalle julistamaan tulleensa huijatuksi. Että pelkkää myyntipuhetta siihen aikaan.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Touchet wrote:Olen kuullut myös LSD-liuoksella dipatuista ekstaasitableteista, jolloin käyttäjäkokemukset olivat kyllä ihan asianmukaisia, mutta näissä tapauksissa kyse on ollut pienten käyttäjäpiirien sisäissä jakelukuvioissa ilmenevistä pienistä eristä.

Hmm.
Tuli tällänen muistikuva että muutamiakin kertoja käynyt että otin kerran taskunpohjille pyöriteltäväks nakkuloita.
No ne testerit mitkä sai oli nii jee että oliha niitä sit muutama kourallinen otettava. Ja ainakin kaks tällästä kertaa muistan etä ne testerinapit
oli way much better than the rest of the batch....

Edit
Ja tässä kun muistelen niin enpähän muuten o elämäni aikana ole ollut kuin yhden kerran nipsun vaikutuksen alaisena jostai voisin sanoa että,
"sepä taisi sisältää happoja..." Sellanen ku täysin tummaruskea :) naama oli tuo muistaakseni, kaveri kutsu niitä nimeltä nallekarhu.
Mut ite en muista kun tän :) siitä ja kutakuinkin tälläinen ruskea...
Last edited by testeri420 on Tue 27 Mar 2012, 03:47, edited 1 time in total.
Music is a saint.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

testeri420 wrote:vaikutuksen alaisena jostai voisin sanoa että sepä taisi siält: tai sisättää ppoja. Taolla .
Image

Koita nyt oikeesti vähän skarpata.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Touchet wrote:
testeri420 wrote:vaikutuksen alaisena jostai voisin sanoa että sepä taisi siält: tai sisättää ppoja. Taolla .
Image

Koita nyt oikeesti vähän skarpata.

Skarpata ?
Im so sorry mr. Perfect, näppäimien päällä pillkkiminen näin keskellä viikkoa voi aiheuttaa kirjoitusviheitä itse kullekkin .
Tai aiheuttaa jopa ärtymystä lukijan hermopäätteessä joka tästä jaksaa mainita.
Onko nyt parempi?
Koitan jatkossa pistää tuon painokelpoisen materiaalin painoon vasta kun olen tarkistanut etten ole enää nenälläni kirjaimistolla.
Tai että käteni ei vasten tahtoani makoilisi useasti hallitsemattomasti tuossa tai tässä.
Music is a saint.
strapfun
Karvakuono

Post by strapfun »

Edelliset niitit mitä kokeilin oli ennen vuoden vaihdetta sinisen harmaat mersut ja oli aika kivat. Sellaiset pari-kolme tuntia jatkuvaa nousueuforiaa ja hyvää meininkiä, muutoin ihan kohtuu leppoisissa ja iloisissa meiningeissä tuli oltua. Pääsääntöisesti meno oli sellaista samanlaista kuin tähänkin asti ollut niittien kanssa...

Nyt tekis taas pitkästä aikaa mieli maistella jotain, niin onko ne noi harmaat timantit sit se tän hetken juttu?
screwed
Tuppisuu

Post by screwed »

strapfun wrote: Nyt tekis taas pitkästä aikaa mieli maistella jotain, niin onko ne noi harmaat timantit sit se tän hetken juttu?
On ;)
porter

Post by porter »

harmaat timantit tuntuis vakaasti piripohjaisilta, itse otin eilen ihan pikkumaistin ja pireihin meni! lauantaina pitäis ottaa 1,5 ! et no katotaan sit onko mdma-maisia piirteitä.

EDIT: äsken melkein kokonainen! osa liuoksena ja osa ihan nielemällä! PIRI OLO PIRI OLO!!!! VITUN PIRI OLO!!!! HEI viinaa ajuonu mut, katos humala mukamas kokonaan
porter

Post by porter »

onko KUKAAn saanu kunnon "mdma" kaltaisia kuohuja näistä harmaista timanteista.
strapfun
Karvakuono

Post by strapfun »

porter wrote:harmaat timantit tuntuis vakaasti piripohjaisilta, itse otin eilen ihan pikkumaistin ja pireihin meni! lauantaina pitäis ottaa 1,5 ! et no katotaan sit onko mdma-maisia piirteitä.

EDIT: äsken melkein kokonainen! osa liuoksena ja osa ihan nielemällä! PIRI OLO PIRI OLO!!!! VITUN PIRI OLO!!!!

No ei noi sit taida olla sellaisia mitä haluan ;). Kyllä ois mdma-fiilikset haussa.
Feya
OD

Post by Feya »

porter wrote:onko KUKAAn saanu kunnon "mdma" kaltaisia kuohuja näistä harmaista timanteista.
Aika moni nispuja syövä sekoittaa pirimäiset olot madmamaisiin - varsinkin jos seassa on pieni määrä vaikkapa methylonea tai MDA:ta.

Omasta mielestäni ihmiset huolehtivat turhan paljon, että onko tämä nipsu nyt madmapohjainen vai ei. Eikö niitä voisi vaan ajatella ekstaasina, erilaisina "bilepillereinä", joista tulee hauska olo - jotkut pistää halailemaan, jotkut tamppaaman hullun lailla, jotkut höpisemään tuntikaupalla.

Nykypäivänä noin 70% nipsuissa ei ole lainkaan mämmiä. Jos haluatte MDMA:ta, niin ottakaa sitten sitä itseään. Ekstaasi olkoon sitten vain mysteerinen päivän ilopilleri.
porter

Post by porter »

Ekstaasissa oli alunperin tarkoitus juuri MDMA , ei piri tai muut johdannaiset. Sitä tässä hain lähinnä takaa :) nyt oon ottanut 2 harmaata timanttia, ja kyllähä ne iha selvää piriä on + empatonogeeniä seassa! mut ei parhaita niittejä alkukaankaa mitä oon ottanu, paskimmasta päästä
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

porter wrote:Ekstaasissa oli alunperin tarkoitus juuri MDMA , ei piri tai muut johdannaiset. Sitä tässä hain lähinnä takaa :) nyt oon ottanut 2 harmaata timanttia, ja kyllähä ne iha selvää piriä on + empatonogeeniä seassa! mut ei parhaita niittejä alkukaankaa mitä oon ottanu, paskimmasta päästä
Kerrankin tein siis fiksusti, kun ne menin myymään 8)
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

porter wrote:Ekstaasissa oli alunperin tarkoitus juuri MDMA , ei piri tai muut johdannaiset. Sitä tässä hain lähinnä takaa :) nyt oon ottanut 2 harmaata timanttia, ja kyllähä ne iha selvää piriä on + empatonogeeniä seassa! mut ei parhaita niittejä alkukaankaa mitä oon ottanu, paskimmasta päästä
huomasin et on pirii ku katsoin kaluani.
FlyingH

Post by FlyingH »

paljonkohan noissa napeissa sitten on sitä piriä? paljon noi kiekot painaa?
porter

Post by porter »

Feya wrote:
porter wrote:onko KUKAAn saanu kunnon "mdma" kaltaisia kuohuja näistä harmaista timanteista.
Aika moni nispuja syövä sekoittaa pirimäiset olot madmamaisiin - varsinkin jos seassa on pieni määrä vaikkapa methylonea tai MDA:ta.

Omasta mielestäni ihmiset huolehtivat turhan paljon, että onko tämä nipsu nyt madmapohjainen vai ei. Eikö niitä voisi vaan ajatella ekstaasina, erilaisina "bilepillereinä", joista tulee hauska olo - jotkut pistää halailemaan, jotkut tamppaaman hullun lailla, jotkut höpisemään tuntikaupalla.

Nykypäivänä noin 70% nipsuissa ei ole lainkaan mämmiä. Jos haluatte MDMA:ta, niin ottakaa sitten sitä itseään. Ekstaasi olkoon sitten vain mysteerinen päivän ilopilleri.

ja näissä harmaissa timangeissa, ei selvästikään ollut methylonea tai MDA:ta tai MDAI:ta, näin jälkeenpäin niin ei mitään empaattisuutta tuottavaa.