Päihteitä käsitteleviä foorumeita

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
C0H0

Re: Päihteitä käsitteleviä foorumeita

Post by C0H0 »

Plinkki on aika paska foorumi. Täynä jotain itsesäälissä vellovia valittajia, kuvottavaa.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

C0H0 wrote:Plinkki on aika paska foorumi. Täynä jotain itsesäälissä vellovia valittajia, kuvottavaa.
Mä olen kuullut tästä foorumista samanlaisia mielipiteitä...
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
C0H0

Post by C0H0 »

Touchet wrote:
C0H0 wrote:Plinkki on aika paska foorumi. Täynä jotain itsesäälissä vellovia valittajia, kuvottavaa.
Mä olen kuullut tästä foorumista samanlaisia mielipiteitä...
Löytyyhän niitä ärsyttäviä ihmisiä jokapuolelta. Mutta plinkkissä asia näyttää olevan sääntö eikä poikkeus.

Mutta mistäs olet kuullut sellaista psyvaulttia kohtaan? :o
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Legendaarinen The Hive (1997-2004) on näemmä herännyt henkiin nimellä The Vespiary.

Aihealueet liittyvät psykoaktiivisten aineiden kemiaan, farmakologiaan ja toksikologiaan.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

http://forum.opiophile.org/forum.php

mielestäni bl on paras.. ;)
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Touchet wrote:Legendaarinen The Hive (1997-2004) on näemmä herännyt henkiin nimellä The Vespiary.

Aihealueet liittyvät psykoaktiivisten aineiden kemiaan, farmakologiaan ja toksikologiaan.
Ohoh, täähän oli positiivinen ylläri. Kiitti infost!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO